مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری استاد محور بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، به اطلاع داوطلبان پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس سال ۱۴۰۳ می‌رساند اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) اعلام شده است.

 

لازم است داوطلبان محترم اقدامات زیر را برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی انجام دهند:

الف- حضور در جلسه مصاحبه علمی بر اساس جدول زمان‌بندی با ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان.

ب- ارسال فرم توصیه نامه علمی تا قبل از روز برگزاری جلسه مصاحبه علمی.

شایان ذکر است برای بررسی و محاسبه امتیاز توصیه نامه علمی، ضروری است فرم تکمیل شده توصیه نامه در قالب فرم مربوط، پس از تکمیل توسط استاد توصیه کننده و تا قبل از برگزاری جلسه آزمون شفاهی، توسط شخص ایشان (استاد توصیه کننده) به ایمیل استاد میزبان، ارسال شود.

سایر توضیحات

۱- اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی، با بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط استاد میزبان، تعیین و اعلام شده است. از این رو داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پیوست اعلام نشده است امکان اعتراض نسبت به نحوه ارزیابی دانشگاه را ندارند.

۲- نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان حتی المقدور هفته اول شهریورماه ۱۴۰۳ از طریق وبگاه دانشگاه، بخش آموزش به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu اعلام می‌شود.

۳- در صورتی که مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب در سامانه ثبت نام با اصل مدارک صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، حتی در صورت قبولی در این دانشگاه، بلافاصله قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محبوبه
مرداد ۲۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

از طریق سازمان سنجش مگه جوابها مشخص نمیشه.باید سایت دانشگاه بریم ببینیم

Sky
مرداد ۲۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  محبوبه

همین صفحه هست، دانلود کنید