پارسه
وکیلی
نوگام
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دکتری بدون آزمون به شیوه استعداد درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول‌های زیر اعلام می‌گردد، خواهشمند است در این خصوص به نکات زیر توجه فرمایید:

– پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد؛ با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه داوطلبی از دو یا چند دانشگاه پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) را دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه موردنظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها اعلام نماید.

فرایند انصراف از پذیرش در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان (اعم از اصلی و ذخیره)، برای اعلام انصراف می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ با استفاده از نام کاربری و گذرواژهایی که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، به صفحه شخصی خود وارد شده و با انتخاب گزینه‌های «آزمون» / «ثبت نام» / «انصراف» / «درخواست انصراف از پذیرش آزمون» به پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه‌های علت، انصراف خود را اعلام نمایند.

از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی‌های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

– پذیرش قطعی منوط به احراز شرایط صلاحیت عمومی و انضباطی متقاضیان و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و دبیرخانه گزینش دانشجو می‌باشد.

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۳ اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر ۱۴۰۳ اسامی قبولی دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۳

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها