مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شیراز ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شیراز ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر اعلام می‌گردد.

توجه به نکات زیر ضروری است:

۱- پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور است.

۲- در صورت مشاهده هرگونه مطالب خالف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پیگیرد قانونی انجام خواهد شد.

۳- افرادی که نامشان در دو رشته–گرایش به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است، حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام اسامی در یکی از رشته‌ها انصراف خود را اعلام نمایند. در غیر اینصورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یک از رشته–گرایش‌ها نام آن‌ها را حذف کند.

۴- پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش را دارند، لازم است انصراف خود را بصورت کتبی حداکثر تا قبل ورود اسامی در سامانه سازمان سنجش از طریق ارسال نامه انصراف به آدرس ایمیل Borazjani@sutech.ac.ir ارسال نمایید:

لازم است در متن نامه اطلاعات کامل (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی و شماره تماس) ذکر شود.

۵- اسامی که به عنوان رزرو اعلام شده است در صورتیکه پذیرفته شدگان آن رشته و گرایش انصراف خود را اعلام نموده باشند کارشناس دفتر هدایت استعدادهای درخشان با متقاضیان رزرو تماس حاصل نموده و مراحل پذیرش را به آن‌ها اعلام می‌نماید.

۶- چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان، هماهنگ و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق کنکور سراسری، از طریق سایت دانشگاه صنعتی شیراز (واحد مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه) اعلام خواهد شد.

اسامی دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شیراز 1403

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها