مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون کنکور دانشگاه قم ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج نهایی دکتری بدون آزمون سهمیه استعداد درخشان دانشگاه قم سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، بررسی پرونده‌های پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه قم ۱۴۰۳، براساس آیین نامه استعدادهای درخشان دوره دکتری و پس از مصاحبه توسط گروه محترم و با نظر گروههای آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه صورت گرفته است.

به اطلاع می‌رساند اسامی ذیل پذیرش اولیه می‌باشد و هیچ حقی برای متقاضیان ایجاد نمی‌نماید. پذیرش نهایی پس از ثبت اطلاعات متقاضیان در درگاه بین دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید نهایی آن سازمان و انجام صلاحیت عمومی، پذیرفته شدگان طبق تقویم ثبت نامی دانشگاه در موعد مقرر (اوایل مهر ماه سال جاری) که از طریق واحد مربوطه در وب سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام به ثبت نام خواهند نمود.

۲- از آنجایی که هر دانشجو صرفاً می‌تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام نماید، در صورتی که متقاضیان این دوره در دانشگاه/ دانشگاه‌های دیگری از آیین نامه استعداد درخشان بهره‌مند شده و مورد پذیرش قرار گرفته باشند، ضروری است به محض اطلاع از این موضوع، نسبت به انصراف کتبی خود و ارائه آن به دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را ندارند، اقدام نمایند.

تبصره: درصورت انصراف از این دانشگاه، لطفاً درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ به آدرس الکترونیکی talent@qom.ac.ir گروه استعدادهای درخشان دانشگاه قم ارسال نمایند.

ردیفنام و نام خانوادگیرشته و گرایش تحصیلیدانشکده
۱خانم زهرا ادبی علوم قرآن و حدیث الهیات
۲خانم بهناز محمد کاظمی علوم قرآن و حدیث الهیات
۳ آقای جواد جوان علوم قرآن و حدیث – تفسیر تطبیقیالهیات

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها