مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون به شیوه استعداد درخشان و استادمحور دانشگاه صنعتی جندی شاپور ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، فهرست اولیه پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان و همچنین پذیرفته شدگان دکتری استاد محور دانشگاه جندی شاپور دزفول در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مطابق جداول زیر می باشد.

بدین‌وسیله به استحضار پذیرفته‌شدگان دکتری استعداد درخشان دانشگاه جندی شاپور دزفول و دکتری استاد محور دانشگاه جندی شاپور دزفول در جدول زیر می‌رساند که در صورت تمایل به انصراف می‌بایست تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷/شهریور/۱۴۰۳ درخواست انصراف خود را کتباً به اداره تحصیلات‌تکمیلی این دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مذکور و در صورت‌ عدم انصراف، مراحل ثبت‌نام نامبردگان انجام می‌گردد.

لازم به توضیح است هر دانشجو صرفا می‌تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام نماید، دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش از چند دانشگاه شده‌اند، می‌بایست در خصوص وضعیت پذیرش خود تصمیم‌گیری نمایند. بدیهی است هر دانشجو می‌بایست تنها نسبت به ثبت‌نام در یک دانشگاه اقدام نموده و از سایر دانشگاه‌ها (قبل از اینکه دانشگاه اطلاعات متقاضیان را از طریق پرتال ارتباطی به سازمان سنجش اعلام کند) سریعاً انصراف دهد.

نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه جندی شاپور دزفول ۱۴۰۳

متقاضی

رشته پذیرش در مقطع دکتری

زهرا بیدخوری

مهندسی معماری

 

نتایج دکتری استاد محور دانشگاه جندی شاپور دزفول ۱۴۰۳

متقاضی

رشته پذیرش در مقطع دکتری

استاد میزبان

مائده مقدم

مهندسی معماری

آقای دکتر کورش مومنی

نادیا عشایری

مهندسی معماری

آقای دکتر بهزاد وثیق

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها