مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان و استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، فهرست پذیرفته شدگان مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در جدول زیر معرفی می‌شود، پذیرش نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی نهایی خواهد شد.

• تقاضای انصراف فقط از طریق این لینک در آدرس زیر امکان‌پذیر است.

تقاضای انصراف پذیرفته شدگان به شیوه استاد محور فقط با موافقت استاد راهنمای میزبان امکان‌پذیر است.

o متقاضیان با ید از استاد راهنمای خود تقاضا نمایند تا انصراف داوطلب پذیرش را از طریق ایمیل به آدرس talent@of.iut.ac.ir اعلام نمایند.

o درخواست‌ها فقط از سامانه پشتیبانی مطابق رویه فوق بررسی میشود. لطفا از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

مراحل ثبت‌نام و تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳ :

متقاضیان گرامی جهت تکمیل فرایند پذیرش، لازم است جهت ثبت‌نام و تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام نمایند:

۱- جهت ثبت‌نام طبق اطلاعیه اداره کل آموزش برای ثبت نام مقطع دکتری اقدام فرمایید.

 جدول تاریخ های مهم:

ثبت‌نام و اخذ واحد

(به صورت غیرحضوری)

‌شنبه تا دو‌شنبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۷تا ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

از طریق سامانه گلستان

  https://golestan.iut.ac.ir/

زمان شروع کلاس‌ها

(به صورت حضوری)

‌شنبه

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

تحویل مدارک و دریافت کارت دانشجویی

(به صورت حضوری)

‌شنبه

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

مراجعه حضوری به

مدیریت خدمات آموزشی

اخذ معافیت تحصیلی

(ویژه پذیرفته‌شدگان پسر مشمول)

۱۴۰۳/۰۶/۲۵تا

حداکثر ۱۴۰۳/۰۷/۰۵

از طریق سامانه سخا

http://sakha.epolice.ir

 

مراحل پذیرش در چهار مرحله ذیل انجام می‌شود:

۱- پذیرش اینترنتی ۲- مراجعه به سامانه سجاد و تکمیل فرم‌های پایش سلامت جسم وسلامت روان ۳- تحویل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی ۴- تکمیل مدارک درصورت کسری مدرک تحصیلی

مرحله اول: پذیرش اینترنتی

گام اول: مطالعه راهنمای پذیرش اینترنتی در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/.

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

عکس تمام رخ پرسنلی ۳ × ۴ جدید

صفحات اول و دوم شناسنامه

کارت ملی (پشت و رو)

مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یا فرم معدل مخصوص فارغ‌التحصیلان سال آخر که باید در آن‌ها معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

پذیرفته‌شدگانی که درحال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش اینترنتی وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس+۱۰ مراجعه نمایند.

نکته بسیار مهم: فایل‌ها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.

گام سوم: ورود به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/، مراجعه به لینک «از طریق سیستم احراز هویت مرکزی» و انجام فرایند پذیرش اینترنتی شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) برای کلیه پذیرفته‌شدگان و پرداخت شهریه (فقط برای دانشجویان شهریه‌پرداز) با استفاده از کارت‌های شتاب به وسیله رمز پویا.

گام چهارم: ذخیره و چاپ فرم‌ها: در ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.

الف) ذخیره و چاپ فرم‌های تعهد امضا شده و تحویل آن به صورت حضوری در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک.

تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرم‌ها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرم‌ها چاپ و یا ذخیره شوند.

* در صورت‌ عدم ذخیره فرم‌های تعهد، این فرم‌ها به صورت خام در وبسایت مدیریت خدمات آموزشی – نودانشجویان قرار گرفته است.

ب) ذخیره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.

گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.

در صورت ناتمام بودن یا وجود مشکل در فرایند پذیرش اینترنتی و اصلاح گام‌های قبلی، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.

زمان تقریبی انتظار جهت دریافت پیامک تأیید یا تماس کارشناس مربوطه حدود ۲۴ ساعت برآورد می‌شود.

لازم است دانشجو قبل از ثبت‌نام و اخذ واحد، هماهنگی لازم را با استاد مشاورآموزشی خود، که نحوه انجام آن در وبسایت دانشکده مربوطه اطلاع‌رسانی شده است، انجام دهد.

با اتمام گام پنجم سرترم آموزشی برای دانشجو ایجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رایگان اعمال می‌گردد.

مرحله دوم: مراجعه به سامانه سجاد و تکمیل فرم‌های پایش سلامت جسم وسلامت روان

طرح پایش سلامت: پذیرفته شدگان باید برای پایش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان، کد تایید شده را دریافت نمایید.

همچنین پذیرفته شدگان جهت طرح پایش سلامت جسم در وبسایت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و پس از تکمیل فرم پایش سلامت جسم، چاپ کدرهگیری مربوطه را دریافت نمائید. متعاقبا” پس از شروع نیم سال تحصیلی جهت تکمیل فرآیند معاینات مطابق با اطلاعیه مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه (با مراجعه به آدرس: https://clinic.iut.ac.ir) به آن مدیریت مراجعه فرمائید.

بدیهی است ثبت نام در سامانه سجاد جهت پایش سلامت جسم و سلامت روان و معاینات تکمیلی الزامی بوده وعدم انجام آن منجربه نقض مدرک در سیستم گلستان خواهدشد. تحویل چاپ کد‌های رهگیری فوق در مرحله سوم الزامی می‌باشد.

مرحله سوم: تحویل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی دانشجویی

از آنجا که دریافت کارت دانشجویی اصلی منوط به تحویل اصل مدارک تحصیلی و تشکیل پرونده فیزیکی است، افرادی که پذیرش اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند باید با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در «مرحله اول، گام چهارم» ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمایند.

۱- فرم‌های تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذیرش اینترنتی

۲- اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

۳- دو قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳

۴- اصل موافقت محل کار برای ادامه تحصیل (مخصوص پذیرفته‌شدگان سهمیه مربی و بورسیه)

۵- پرینت کدرهگیری پایش سلامت جسم

۶- پرینت کدرهگیری پایش سلامت روان

۶- فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری (گزارش ۱۹۱۸)

تذکر مهم: از آن‌جا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به مدیریت خدمات آموزشی تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، لازم است پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت نیاز، کپی و کپی برابر با اصل از مدارک تحصیلی تحویلی تهیه و نزد خود نگاه دارند.

نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفته‌شدگان پسر مشمول: پذیرفته‌شدگان پسر مشمول پس از دریافت ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی می‌توانند درخواست معافیت تحصیلی مقطع جدید خود را از طریق سامانه احراز هویت خدمات انتظامی به آدرس https://sakha.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +۱۰ سراسر کشور) درخواست نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان سال آخر که هنوز ابطال معافیت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلی دریافت نکرده‌اند، به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به دریافت ابطال آن و ثبت معافیت تحصیلی جدید به شیوه فوق اقدام نمایند.

جهت مشاهده راهنمای تصویری نحوه اخذ معافیت تحصیلی به وبسایت مدیریت خدمات آموزشی – نودانشجویان (به آدرس: https://edu.iut.ac.ir/fa/node/1770) مراجعه فرمائید.

مرحله چهارم: تکمیل مدارک درصورت کسری مدرک تحصیلی

درصورتی که بعد از مراجعه و تحویل فیزیکی مدارک در پرونده دانشجو کسری مدرک ثبت شده باشد، دانشجو موظف است تا تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۳ نسبت به رفع کسری اقدام نماید. در غیر این صورت وضعیت ثبت نام و امکانات رفاهی دانشجو به حالت لغو و یا تعلیق تغییر می‌یابد.

توجه داشته باشید زمان ثبت‌نام غیر حضوری تا ۱۸ شهریور تمدید شده است.

برای پذیرفته‎‌شدگانی که بعد از سه شنبه به فهرست اضافه شده اند، شماره دانشجویی آن‌ها روز شنبه (۱۷ شهریور) ایجاد خواهد شد.

۲- همان طور که در فراخوان اولیه اشاره شده بود، برای تایید نهایی پذیرش لازم است متقاضیان فرم بررسی صلاحیت عمومی را حداکثر تا ۱۸ شهریور (پایان موعد ثبت‌نام) تکمیل نمایند. اطلاعات این فرم مستقیما و بدون پردازش به سازمان سنجش ارسال خواهد شد. لذا در ورود صحیح اطلاعات دقت فرمایید. عواقب خطای احتمالی بر عهده متقاضی است. پس از دریافت تاییدیه صلاحیت عمومی از سازمان سنجش، پذیرش و ثبت‌نام متقاضی قطعی تلقی خواهد شد.

شایان ذکر است، هزینه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان هرساله توسط هیئت وزیران تعیین و ابلاغ می‌شود و برای سال ۱۴۰۳ این هزینه برابر ۳۴۲۴۰۰ تومان ابلاغ شده است. این هزینه مستقیما توسط متقاضی به حساب سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور واریز می‌گردد.

مدارک مورد نیاز تکمیل فرم صلاحیت عمومی پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان:

۱- فایل عکس ۳×۴ داوطلب

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه

۴- تصویر فیش واریزی

تبصره ۱: اگر داوطلبی جزء معرفی شدگان امسال مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق کنکور بوده و قبلا فرم صلاحیت عمومی را تکمیل نموده است، نیازی به پرداخت مجدد ندارد و بایستی حتما فایل تصویر برگه فرم صلاحیت عمومی خود را از لینک زیر «قسمت مشاهده و پرینت» دریافت و به‌جای فیش واریزی، بارگذاری نماید.

لینک دریافت فایل فرم صلاحیت عمومی برای متقاضیانی که از طریق آزمون به مصاحبه دعوت شده بودند:

https://register1.sanjesh.org/Salahiat1403

(ظاهرا لینک فوق موقتا دارای اشکال است)

تبصره ۲: برای متقاضیان اتباع غیرایرانی مقیم ایران، لازم است به جای مدارک ردیف ۲ و ۳، تصویر گذرنامه و کارت اقامت که حاوی مشخصات فردی است را به ترتیب در بخش‌های مربوط به ۲ و ۳ بارگذاری نمایند.

شیوه پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی:

واریز مبلغ ۳۴۲۴۰۰۰ ریال به حساب سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از طریق یکی از روش‌های زیر:

شماره کارت مجازی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۳۳۷۱۹۵۹۷

شماره حساب ۴۰۰۱۰۲۱۱۰۳۰۴۲۵۹۱

شناسه شبا IR100100004001021103042591

شناسه واریز: ۳۶۶۰۲۱۱۷۴۱۴۰۱۰۳۰۰۲۲۰۱۱۳۵۶۰۷۴۸۹

تذکر: تکمیل فرم زیر و پرداخت مبلغ فوق الزامی است.

عدم تکمیل این فرم تا تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ به معنای لغو ثبت‌نام و انصراف است.

اقدام پس از تکمیل فرم صلاحیت عمومی:

به محض تکمیل موفق این فرم یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که نشان دهنده ارسال موفق است. در صورت‌ عدم دریافت ایمیل لازم است مجدد تلاش نمایید. در صورت بروز مشکل به ایمیل talent@of.iut.ac.ir اطلاع دهید.

بسیار مهم: پس از دریافت ایمیل تایید ارسال موفق فرم صلاحیت عمومی، لطفا محتوی ایمیل را در یک برگه A۴ چاپ نموده و به عنوان یکی از مدارک ضروری در تاریخ‌های اعلام شده از سوی اداره کل آموزش جهت تحویل حضوری مدارک (دکتری ۲۴ شهریور) ارائه نمایید.

توجه شود: طبق اطلاعیه اداره آموزش، محل تحویل مدارک حضوری اداره خدمات آموزشی است. از مراجعه حضوری به دفتر استعدادهای درخشان خودداری نمایید.

مواردی که قبل از وارد کردن اطلاعات، بایستی رعایت شود:

۱. داوطلبان بایستی در تکمیل اطلاعات محل تحصیل، عنوان محل تحصیل را بصورت دقیق تکمیل نموده و فقط به ذکر نام دانشگاه یا مؤسسه اکتفا ننمایند.

۲. داوطلبان بایستی صداقت و دقت را در تکمیل فرم رعایت نمایند، تکمیل اطلاعات بصورت ناقص منجر به «ابطال پذیرش» می‌شود.

۳. تمام ستون‌های فرم صلاحیت عمومی بایستی توسط دانشجو بصورت کاملاً دقیق شود.

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول زیر است:

اسامی پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳ نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳

نتایج دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول زیر است:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها