مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

تجمع داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴، در مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کردند.

محرومیت قبول شدگان ارشد و دکتری روزانه ۱۴۰۳ از ثبت نام در کنکور ۱۴۰۴

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان ارشد و دکتری روزانه ۱۴۰۳ که امسال موفق به قبولی شده اند، از ثبت نام در کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۴ محروم شده اند. این تصمیم با واکنشهای گسترده ای از سوی داوطلبان مواجه شده است.

تجمع داوطلبان دکتری و ارشد مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی

این داوطلبان به نمایندگی از تمامی محروم شدگان ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در مقابل شورا حضور به عمل آوردند و خواستار رفع این ناعدالتی شدند.

یکی از نمایندگان تجمع کنندگان گفت: “لطفاً نسبت به این ناعدالتی بی تفاوت نباشید. ما نیاز داریم هرچه زودتر مشکل ثبت ناممان رفع شود. ما پیگیری خالی نمیخواهیم، ما میخواهیم امسال کنکور بدهیم.”

تجمع داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴

اعتراضات به اطلاع رسانی دیرهنگام

داوطلبان معترض همچنین به اطلاع رسانی دیرهنگام این محرومیت اشاره کردند. یکی از داوطلبان گفت: “اگر شهریور تازه به ما گفتید که محروم هستیم، پس چرا این همه ناراضی وجود دارد؟ مگر میشود همه این افراد نسبت به چنین اطلاع رسانی بی توجه باشند؟”

نظرات داوطلبان معترض در فضای مجازی

داوطلبان در نظرات خود به تاریخهای مهم اشاره کردند. یکی از نظرات به تاریخ ۲ آبان اشاره داشت: “۲ آبان آخرین مهلت نامنویسی ارشد ۴۰۴ است و فرصتمان کم است.”

تجمع داوطلبین ارشد و دکترا مقابل شورا در اعتراض به محرومیت کنکور ۱۴۰۴

درخواست برای رفع فوری محرومیت شرکت در کنکور دکتری

داوطلبان تاکید کردند که نیاز دارند مشکل ثبتنامشان هرچه زودتر حل شود. یکی از معترضان گفت: “۲۱ خرداد آخرین مهلت انتخاب رشته بود و آن موقع دیگر به درد نمیخورد. چرا ۱۳ خرداد به ما جواب دادید که محرومیت نداریم؟”

پاسخ به اظهارات مسئولین

داوطلبان همچنین به اظهارات ضد و نقیض مسئولین واکنش نشان دادند. یکی از داوطلبان گفت: “کریمیان سخنگوی سنجش گفته ما شهریور چنین حرفی را گفتیم، باید بگوییم ما ۲۱ خرداد انتخاب رشته مان تمام شده بود. نوشدارو بعد مرگ سهراب به درد نمیخورد.

این تجمع و اعتراضات نشان دهنده نارضایتی گسترده داوطلبان از تصمیمات اخیر است و امیدوارند که مسئولین هرچه زودتر به این مشکلات رسیدگی کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پاشا
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۴۹ ب٫ظ

خیلی هم قانون خوبیه
چون باعث میشه حق دیگران ضایع نشه

ابراهیمی
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۲۹ ب٫ظ

آففففففرین که توی دفترچه ۱۴۰۴ «هم» گفتین، بهتر نبود تو دفترچه ۱۴۰۳ هم بگین؟:))))

ابراهیمی
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۲۷ ب٫ظ

نیاز به اعلام نبوده!؟؟
گویا مشکل ما دانشجویان این بوده که هنوز علم پیشگویی رو خوب یاد نگرفتیم:)))

سارا
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ

۲۱ خرداد آخرین زمان انتخاب رشته بوده و به گفته ی خود سنجش هیچ محرومیتی نبوده، حتی در تماس و مراجعه حضوری هم این موضوع گفته شده ! حالا با مصوبه‌ی جدید که ۲ روز قبل از ثبت نام اومده محروم نکردن داوطلبان و اجرا کردن این قانون در امسال کاملا بی انصافی و ظالمانه اس. این قانون باید از سال آینده اجرایی بشه که شرایط برای داوطلبان مشخص باشه و انتخابا طبق شرایط باشه . لطفا صدای ما باشید زمان کمه و بحث آینده ی جوانان و دانشجویان این کشوره !
#رفع_محرومیت_کنکور_ارشد_و_دکترا

ابراهیمی
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

به ما میگن «تو دفترچه ذکر نشده که میتونین ثبت نام کنین»؟!! پس نمیتونین ثبت نام کنید.
با منطقی که خودتون متوجه بشید؛ این که نمیتونیم ثبت نام کنیم هم تو دفترچه ذکر نشده بود، پس میتونیم ثبت نام کنیم :))

مریم
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۲۷ ب٫ظ

در زمان انتخاب رشته ۴۰۳ هیچ محرومیتی وجود نداشت الان دو روز قبل از ثبت نام ارشد ۴۰۴ اطلاع میدن پذیرفته شدگان محروم هستن! این کار خیلی اشتباهه باید در زمان انتخاب رشته ۴۰۳ خبر میدادن

فاطمه
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۱۸ ب٫ظ

مشکل ما این مصوبه نیست مشکل ما زمان ابلاغ مصوبه هست باید در زمان انتخاب رشته اطلاع رسانی میشد نه ۴ ماه بعد از انتخاب رشته!!! ما میخوایم که این قانون از ۴۰۴ به بعد اجرایی بشه

فاطمه
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۱۵ ب٫ظ

۲۱ خرداد ۴۰۳ آخرین روز انتخاب رشته ارشد بود و مصوبه محرومیت که در ۲۰ شهریور ۴۰۳تایید شد که حتی این مصوبه راجع به تحصیلات تکمیلی هم نبود،قانون جدید نمی‌تواند به گذشته برگردد. این بی عدالتیه سازمان سنجش در حق داوطلبین است.

علی
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۵۰ ب٫ظ

کسانی که از این قانون ظالمانه حمایت می‌کنند، تنها در پی منافع شخصی‌شان هستند و به حق تحصیل جوانان بی‌توجهند!

حوریا
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۴۲ ب٫ظ

عدم رسیدگی به این قضیه مساوی است با عدم برقراری عدالت!

جانعلی زاده
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۳۷ ب٫ظ

آقای کریمیان گفتند شهریور اعلام کردیم
اولا که نکردن چون من اول مهر از مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه راجب محرومیت پرسیدم و گفتن سنجش هنوز چیزی به ما نگفته..اگه به قول خودشون به رسانه ها اعلام کردن نباید به دانشگاه اعلام میکردن؟
فرضا که درسته و اعلام کردن. انتخاب رشته خرداد بوده گفتنش در شهریور چه فایده داره؟

گلناز
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۱۶ ب٫ظ

معنای اعتراض را نمیفهمم، درسته که حق یک شخص دیگه گرفته شود .بعد مجدد درخواست جایگاه بهتر هم باشد؟

محمد
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  گلناز

حق چه کسی ؟ حق خود داوطلب ؟ ضمنا کسی با قانون مشکل نداره از زمان اعلام مشکل هست ، نمی‌شود قانونی را امروز وضع کرد و کسی را به خاطر تخلف از همین قانون در پنج سال قبل محکوم کرد ، ضمنا مشخص هست شما ها از طرف چه کسانی اینجا هستید

محمد
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

آقای کریمیان یک سال فقط بود ؟!!! خوب هست که تمام اسناد و مدارک موجود هست ، تمام دفترچه ها موجود هستند و‌گویای اینکه دو سال حداقل قانون محرومیت بغو شده بود .

مهدی
مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ۴:۵۳ ب٫ظ

دیگه بی عدالتی و ظلم از این آشکار تر، جالب اینجاس سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی دارن بهونه های جدید پیدا میکنن که رو لج بازیشون استمرار کنن و حق مارو بخورن ولی کار خودشونو بدتر میکنن، لطفا از هر طریقی که شده پیگیری های لازم رو انجام بدید تا دستشون رو بشه
با تشکر