موافقت دولت چین با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در سال 2018

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دولت چین با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی، به ویژه دکتری در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2018-2019 موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اقدامات بعمل آمده و پیرو مذاکرات صورت گرفته، دولت چین با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی، به ویژه دکتری در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ موافقت کرد.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دولت ها، علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس های اینترنتی : www.CSC.EDU.cn/studyinchina، http://www.csc.edu.cn/laihua و http://www.campuschina.org  نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir)  و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir )، اقدام کنند.

پس از ثبت نام در سامانه مذکور، ضروریست متقاضیان فرم اطلاعات متقاضیان بورس دول را تکمیل کرده و سپس به دبیرخانه بورس دولت های خـارجی اداره کل بورس و اعـزام دانشجــویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی  bdiri@saorg.ir ارسال کنند.

متقاضیان تا پایـان وقـت اداری ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ برابر با ۱۱ مارس ۲۰۱۸ فرصت دارند. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا ضروریست متقاضیان، مدارک را بصورت کامل ارسال کنند، بدیهی است به درخواست های دارای نقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.

طبق سیاست های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفا محدود به دانشگاه های داخل کشور کرده است.

 لذا بورس دولت های خارجی برای دوره های شروع از دیپلم (کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی) در اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست. در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتر
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۴ ب٫ظ

به مسولین محترم سایت.

سلام.

با هر مرورگری که سرچ میکنم،
نمیتوان وارد سایتهایی ک اعلام فرمودید
شد.

چه باید کرد؟
دو روز دیگر

elham
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶ ۲:۰۴ ق٫ظ

چرا این ادرسها باز نمیشن

مهسا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  elham

سلام
ادرس ها مشکلی ندارند و باز میشن. مرورگرتون رو عوض کنید.

هادی هوش
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

یعنی خودمون دانشگاه نداریم!؟!؟؟؟؟