مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
زمان کنکور دکتری ۱۴۰۴
کاکایی
همپا
مدرسان شریف
دانلود سوالات دکتری
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

دانلود سوالات استعداد تحصیلی گروه علوم انسانی دکتری 94

ثبت‌نام
باخبرم کن!

283 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اوا
اسفند ۷, ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

سلام کسی استعداد تحصیلی دکترا رشته مدیریت ورزشی دارد

آزمون آنلاین دکتری
مهر ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۰ ب٫ظ

سلام
من گزینه هایی که زدم رو میگذارم، دوستان نظر بدهند لطفاً
۱۰۲- ۴
۱۰۳- ۲
۱۰۴- ۳
۱۱۰- ۳
۱۱۱- ۳
۱۱۲- ۱
۱۱۳- ۳
۱۱۴- ۲
۱۱۵- ۴
۱۱۶- ۱
۱۱۷- ۴
۱۱۸- ۳
۱۱۹- ۴
۱۲۴- ۲
۱۲۵- ۴
۱۲۶- ۳
۱۲۷- ۲
۱۲۸- ۲
۱۲۹- ۴

من
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ب٫ظ

بچه ها من رشته زبان شرکت کردم. یعنی سوالا همینه؟ اگه این جوریه من فقط ۳ تا درست زدم بقیه غلط درصدم منفی می شه! ولی سوالایی که مطمئن بودمو زدم. چجوریه؟! آخه شماره روی دفترچه ها A B C d بود این که معلوم نیست برای کدوم دفترچس

محسن
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

من حدود سی زدم خودم

ساحل
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام من دقیقاً استعداد رو ۳۳/۳۳ زدم

محسن
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا درصداتون رو اعلام کنید تا بتونیم مقایسه کنیم

جغرافیای سیاسی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

۶۵ تخصصی زبان ۰ با کلید قبلی که استعدادو نگاه کردم ۱۵ شده بود ولی الان شد ۳۷
خداروشکر فکر میکردم منفی زدم انشالله همه موفق باشن

سکوت روانشناسی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۳:۴۲ ب٫ظ

این کلید که باز هم اشتباهه….مگه جواب ۱۲۴ نمیشه گزینه سه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که خیلی تابلو بود جوابش…….

رفتار حرکتی2
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

خداروشکر بلاخره سازمان سنجش کلید خودش رو زد بااینکه فکر میکردم بهتر زده باشم ولی لااقل الان دیگه شرایط خودمو بهتر میدونم ..

روان شناسی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ق٫ظ

بچه ها بنظرتون گزینه ۲ سوال ۱۰۴ اشتباه تایپی نداره؟ به جای ماده ۱۷۰ نوشته ۷۰

سکوت روانشناسی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  روان شناسی

بله راست میگید ۷۰ تایپ شده بووووووووووووووووووووووود

سوال 104 استعداد
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۰ ق٫ظ

لطفا جواب بدید. کجای متن از ماده ۷۰ ق.د.ا.م بحثی شده؟

نبوغ
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۴ ب٫ظ

رتبه یک علوم اجتماعی! رتبه یک منم. با توجه به کلید سوالات مندرج شده سنجش میگم.با اینحال برات آرزوی موفقیت میکنم

برنامه ریزی درسی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان چه کنکور بدی بود……………..دلم از این کنکور گرفته

سینا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

آقا ما رو سکته دادید. من گزینه هایی که جواب دادم رو یادداشت کردم و آوردم. شما ها برمبنای این دفترجه ای که منتشر شده (a) جواب هارو گذاشتید که با مال من فرق داشته. اینطوری -۳۳.۳ می شدم!

سینا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۵۷ ب٫ظ

به نظر من سوال ۱۱۷ دو گزینه درسته. مشکل شنوایی نفر اول قطعیه و مشکل بینایی هم نداره. پس جلو اسمش ۲ نوشته می شود. و به طریق اولی مشکل بینایی نفر دوم نتیجه می شود. II و III صحیح اند که چنین گزینه ای نداریم.

سینا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

نه دوباره حل کردم II پاسخ است. (در دفترچه منتظر شده گزینه ۴)

سینا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۵۳ ب٫ظ

قطعاً چینش گزینه ها حداقل در دفترچه عمومی فرق داشت. نه؟

یحیى
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان عزیز کسى می دونه کلید سوالات استعداد تحصیلی رو از کجا باید تهیه کرد

مجید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  یحیى

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان phdtest
لطفا بگید چرا کلیدای زبان و استعداد توی سایت سنجش نیست. این همه دوستان پرسیدن ولی هیچ کس جواب نمیده
تشکر

/////
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

من با سنجش تماس گرفتم، گفتن که به علت اینکه سال گذشته، کلید استعداد مشکلاتی بوجود آورده امسال، کلید نمیدن،

حسابداری
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  /////

چه مشکلی؟ بالاخره باید براساس یه کلیدی پاسخنامه ها تصحیح بشه دیگه!
وقتی سازمان سنجش نتونه کلید بده چطور انتظار میره داوطلبا سر جلسه بتونن پاسخ بدن؟

محمد
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  /////

پاسخ تشریحی زبان هست

اطلس
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام. کلید استعدادو که من ندیدم.. کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mina
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اطلس

سلام هنوز عزیزان سازمان سنجش کلید رو نزاشتن.

ااا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۷ ب٫ظ

فقط کلید اختصاصی ها اومده…؟؟؟؟

رضا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ

بچه ها کلید استعداد تحصیلی سازمان سنجش زده؟ من نمیتونم پیداش کنم کجا باید برم

کریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منم رفتم فقط تخصصی ها هس،

عامری
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب٫ظ

بدترین متنی که می شد برای استعداد داد متن اول امسال رشته انسانی بود. خود حقوقی ها هم از خواندن و درک آن عاجزند چه رسد به بقیه رشته ها. برای درک این متن نیازمندیم یک جلد فرهنگ لغت عربی هم داشته باشیم. کلا امسال بسیاری از سوالات غیراستاندارد بود. این مشکل در درس تخصصی رشته مدیریت به شکل فجیعی رخ داده بود.

ن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  عامری

رشته ما کاملا سولات غافلگیرانه بود

فرناز روانشناسی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  عامری

این متن حقوقی فوق العاده مشکل بود

به پیام
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  عامری

میشه به کلید استعداد اعتراض زد یا نه؟

فیزیولوژی ورزش
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  عامری

آره استعداد متن هاش خیلی بد بود.به خصوص اولی…

محمد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۵۶ ب٫ظ

گزینه های صحیح قطعا
۱…۳
۲…۳
۳…
۴…۱
۵…۴
۶…۳
۷…
۹…۳
۱۰…۳
۱۴…۲
۱۵…۱

میر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سوال ۱۲۰قطعا گزینه۴درسته نه ۳ هرکی میگه نه دلیل قانع کننده بیاره

جواد حسن زاده
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان.
این سوالیه که از طریق سامانه پاسخگویی سازمان سنجش پرسیدم و جوابی که دریافت کردم.
متن درخواست:با عرض سلام و خسته نباشید.
خواستم تفاوت چینش گزینه ها رو در دفترچه استعداد تحصیلی بدونم.تفاوت دفترچه a و c رو میخواستم. با تشکر.
پاسخ: با سلام
تفاوتی ندارد .جزو سیاست وحفظ امنیت سوالات می باشد
با سپاس
_______________________________________

واقعا به نظر شما تفاوتی نداره؟!

118
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

در سوال ۱۱۸ مهم کامل تر بودن نیست … گفته “قطعا” کدوم میشه
نگا کنید قید آخر گفته:
اگه نفر آخر فقط یک مشکل داشته باشد آن بینایی است
تفسیر قید :
فرد آخر “می تونه” ۲ مشکل هم داشته باشه ( اما نه قطعا) و می تونه اصلا مشکل نداشته باشه
ولی اگه یک مشکل داشت حتما بینایی هست
منتها در قید اول گفته قطعا یک نفر از این ۳ نفر مشکل شنوایی داره

118
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ

۱۱۸ هم به نظرم ۴ هست

محمد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  118

اره به نظرم ۱۱۸ گزینه ۴ میشه چون در صورت سوال گقته تنها یک نفر مشکل شنوایی دارد و از طرفی در سوال نوشته ۲ نفرشون هیچ مشکلی ندارند

سوال 118
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ب٫ظ

۱۱۸ هم به نظرم ۴ میشه
با توجه به ۲ قید زیر :
۱- تنها یک نفر از ۳ نفر مشکل شنوایی دارد
۲- اگر فرد آخر یک مشکل داشته باشد بینایی هست
حالا گفته اگه ۲ نفر سالم باشن نفر بعد “قطعا ” مشکل اش چیه؟
با توجه به قید ۱ حتما مشکل شنوایی رو داره
ولی قید ۲ گفته “اگر مشکل داشته باشد…”

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال 118

۱۱۸ گزینه دو صحیح تر و کاملتره

فرهاد ن
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ

استاد آیدین استوار و حسن هوشمند نیز کلید گروه علوم انسانی را منتشر نمودند
نکته جالب پاسخهای ایشان و آقای مسیح خواه یکی است
بخصوص در مورد گزینه یک که بسیاری گزینه صحیح را یک می دانند نه چهار

کلید علوم انسانی دکتری ۹۴

۱-۴
۲-۱
۳-۲
۴-۱
۵-؟
۶-۲
۷-۴
۸-؟
۹-۱
۱۰-۳
۱۱-۴
۱۲-۱
۱۳-۳
۱۴-۲
۱۵-۱
۱۶-۱
۱۷-۴
۱۸-۲
۱۹-۴
۲۰-۳
۲۱-۳
۲۲-۲
۲۳-۲
۲۴-۳
۲۵-۴
۲۶-۱
۲۷-۳
۲۸-۱
۲۹-۲
۳۰-۴

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

۱۰۶ ۳ صحیحه

این گرایش به وسیله گروهی از نویسندگان امریکایی و تا حدودی تحت تاثیر نظریه های ادبی هولمز و در(مخالفت) با انچه پاوند از ان به عنوان شعر مبهم ،تصنعی و… یاد میکرد شکل گرفت.
ایده های اصلی این گرایش که پاوند بر ان اصرار داشت….
یه جا گفته رونقش توسط فلانی بود در مخالفت با پاوند.اما پاوند بر این موارد در این گرایش اعتقاد داشت.
پس یعنی مخالف کامل نبوده

فرناز روانشناسی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ق٫ظ

باهاتون موافقم.نمی شد طرفدار کامل باشه

فرهاد ن
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۷ ب٫ظ

تصیحح پاسخنامه استاد مسیح خواه

سوال یک بین یک و چهار اختلاف است

۸- یک یا سه اختلاف وجود دارد

۲۹-۲ صحیح است

بقیه درست هستند

۲-۱
۳-۲
۳-۲
۴-۱
۵-۴
۶-۲
۷-۴

۹-۱
۱۰-۳
۱۱-۴
۱۲-۱
۱۳-۳
۱۴-۲
۱۵-۱
۱۶-۱
۱۷-۴
۱۸-۲
۱۹-۴
۲۰-۳
۲۱-۳
۲۲-۲
۲۳-۲
۲۴-۳
۲۵-۴
۲۶-۱
۲۷-۳
۲۸-۱

۳۰-۴

جی مت انسانی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ

به نظرم کلیدی که اساتید گذاشتن بیشتر برمبنای نکات تستی بوده
در صورتیکه که کاملا از سوالات مشخصه که هدف طراح برعکس این نکات بوده…

علوم سیاسی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

استعداد امسال بسیار سخت بود

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علوم سیاسی

چیش سخت نبود
حسابداری که فاجعه بود
بنظرم امسال سوالا دو جوابه بوده

فرهاد ن
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

کلید سوالات استعداد تحصیلی گروه علوم انسانی ۹۴ هادی مسیح خواه

۱-۴
۲-۱
۳-۲
۳-۲
۴-۱
۵-۴
۶-۲
۷-۴
۸-۳
۹-۱
۱۰-۳
۱۱-۴
۱۲-۱
۱۳-۳
۱۴-۲
۱۵-۱
۱۶-۱
۱۷-۴
۱۸-۲
۱۹-۴
۲۰-۳
۲۱-۳
۲۲-۲
۲۳-۲
۲۴-۳
۲۵-۴
۲۶-۱
۲۷-۳
۲۸-۱
۲۹-۱
۳۰-۴

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

خداییش ۱۰۱ اگه ۳ نشه حتما ۱ میشه
۱۰۲ هم احتمال ۳ بودنش بیشتره
چون موضوع پاراگراف بعد اختلاف قانون مدنی و وکالت هست در صورتیکه سوال در ادامه بحث پاراگراف اول اومده
البته خود استاد هم گفت که نظر شخصی طراح مهمه

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۰ ب٫ظ

بنظر منم ۱ میشه سه
چون متن در مورد دعوا و نحوه اون صحبت میکنه

فرهاد ن
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۴۶ ب٫ظ

شماره ۲۹ اشتباه تایپی بود پاسخ صحیح ۲ است

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

دوستان نظر شون در مورد این گزینه ها چیه؟

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۳ ب٫ظ

من با ۱۰۱و ۱۰۲ و موافق نیستم
هر چند بعضی ها رو غلط زدم و موافقم که اشتباه از من بوده …ولی این دو سوال رو نمی تونم قبول کنم

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۹ ب٫ظ

اگه قرار بود ۱۰۲ گزینه ۱ بشه باید سوال اینطور پرسیده میشد :
“با این تفاسیر آیا قانون آیین دادرسی مدنی و وکالت با هم در تناقض هستند؟ “

علی(حسابداری)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۳ ب٫ظ

آقای لطفی نظرات در مورد ۱۰۶ چیه؟
من میگن مخالف اما نه قطعی

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۴۱ ب٫ظ

والا من متن دوم رو نرسیدم بزنم…

احمد حقوق خصوصی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

به نظر من سوال صدویک جواب مناسب ترش گزینه یک میشه.
تصرف عدوانی که توی متن مطرح نیست و موضوع اقامه دعوای تصرف عدوانیه.هر چند عنوان اقامه دعوا به طور کلی بر متن صدق میکنه اما چون زیاد کلیه و اقامه دعوا شامل دعاوی متعددی میشه و منحصر در دعوای تصرف عدوانی نیست و موضوع متن درمورد کسانی هست که میتونن این دعوا رو اقامه کنن بنابراین من یک رو انتخاب کردم.البته این که نظر طراح بر اقامه دعوا هم بوده باشه بعید نیست.

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ

موافقم
منم به شخصه ۱ زدم
ولی اگه قراره ۱ نشه ۳ هست نه ۴

علی ارشد حقوق عمومی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ق٫ظ

من هم گزینه یک زدم

عارف
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۶:۱۹ ب٫ظ

ولی به نظر من همون ۳ هستش

محسن ـ جامعه شناسی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

سوال ۱۲۹ که قطعا و قطعا گزینه دو هستش یعنی ۲۰ درصد، من خودم حلش کردم و به جواب رسیدم هم تو جلسه آزمون و هم تو خونه…

لطفی - اقتصاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

۱۲۹ رو دکتر ۲ زده یعنی ۲۰ درصد
دوستی که اینجا وارد کرده اشتباه زده

فیزیولوژی ورزش
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

ممنون. ولی ۲۹ میشه ۲. اشتباه تایپ شده

امین
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۲۶ ق٫ظ

دروووود دوستای گللل،
بچه ها به نظرتون با این سوالای تخصصی ،استعداد و زبان میانگین درصدها نسبت به پارسال کمتر میشه؟.

محمد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  امین

استعداد پارسال درک مطلب هاش خیلی ساده بود
ولی امسال نه
در کل استعداد امسال سخت تر بود

علی شفاهی - روان شناس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ب٫ظ

با سلام . هرچند من به صورت آزمایشی شرکت کرده بودم و اصلا نخونده بودم اما انصافا خوب بود و اگه با انگیزه قبولی شرکت کرده بودم قبول می شدم. با تشکر

ساحل
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ق٫ظ

انگار بعضی از دوستان میخوان نظر خودشون رو به دیگران تحمیل کنن اینجوری بحث کردن اصلا جالب نیست

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

در هر صورت هفته دیگه که بیاد باید سعی کنیم نظر مون رو به سنجش تحمیل کنیم :)

ساحل
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

مطمئن باشید مثل پارسال ما اجازه اظهار نظر نداریم

mery رفتارحرکتی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ساحل

منتظر اومدن نتایجم. ما به یک نظرمشترک نمیرسیم چونکه واقعا گزینه ها نسبی صحیح هستن. باید ببینیم طراح نظرشون به کدوم گزینس و امیدوار باشیم در اکثر مواقع باهم همنظر باشیم. گرچه اکثر سوالات ترجمه هستن.

جی مت باز
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ

۱۱۰ – ۴ میشه
البته ۳ ضعیف تر از ۴ هست
چون گزینه ۳ همچنان فرض ماهی رو داره
گزینه ۳ مثل این می‌مونه که در یک رگرسیون با ورود متغیر مستقل جدید ( ورزش) اثر متغیر مستقل دیگه
( ماهی) کم بشه
ولی گزینه ۴ کلا متغیر مستقل( ماهی) رو بی معنی کرده

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  جی مت باز

۱۱۰ گزینه چهار تایید میکنه و فقط سه تضعیفه

نزده اما برنده
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  جی مت باز

داداش سوالات کیفین نه کمی که با رگرسیون اندازه گیری میکنید

محمد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۰۰ ق٫ظ

بعضی وقت ها پژوهش کیفی هم میشه با رگرسیون اندازه گیری نمود که به این پژوهش ها میکس متد میگویند

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز
هر چه هست چون تکراریه سه صحیحه

فلسفه
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  جی مت باز

گزینه ۴ تضعیف می کنه و باقی گزینه ها تایید می کنن.

فلسفه
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه

ببخشید اشتباه شد منظورم گزینه ۳ بود که تضعیف می کنه

انسانی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  جی مت باز

گزینه ۴ درسته

محمد
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  جی مت باز

در رگرسیون اثر متغیر مستقل هیچ وقت کم نمی شه. در رگرسیون متغیر مستقل متغیر وابسته را پیش بینی میکند.
پس اگر فرض شما صحیح باشه ورزش متغیر مداخله گر هست که متغیر وابسته که ماهی باشد را تضعیف خواهد کرد . که توسط پژوهشگر باید کنترل شود. به نظر من گزینه ۳ با مثال شما بیشتر رابطه دارد.
گزینه ۴ اصلا هیچ اشاره ای به قبل از آزمایش در متن نشده است.

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اتفاقا من با چند مدل سیستم عصبی سوال رو حل کردم
باز هم دیدم آخرش به نتیجه ای میرسم که در گزینه ها نیست.
اما خسته نشدم و ادامه دادم و نهایتا فهمیدم سوال استعداد به روش سیستم عصبی ربط نداره بلکه باید با سیستم عصبی مغز حلش کرد :)
صرفا شوخی بود.
ولی واقعا فقط سه صحیحه.
گزینه چهار دقیقا تایید میکنه متنرو

ahmad
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۴۰ ب٫ظ

رتبه ۱ علوم اجتماعی جواب های تخصصی رو طبق دفترچه سازمان سنجش بذار تا مقایسه کنم.
بنده به احتمال زیاد تک رقمی ام

فریده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۴۱ ب٫ظ

سلام وقت به خیر دوستان
متاسفانه من جوابها یادم نیست
فقط میدونم سوالات استعداد تحصیلی خیلی زما نبر بود
و در مجموع دفترچه اول از دفترچه دوم به مراتب بهت بود
در مجموع من از سوالات استعداد تحصیلی راضی نبودم
شاد و سلامت باشید

mery رفتارحرکتی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۱۰ ب٫ظ

دوستان عزیز به نظر میرسه باید به یک کلید با نهایت صحت برسیم. منتظر نظر صاحب نظرا هستیم…

رفتار حرکتیramin
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سوالات استعداد گیج کننده بودن، من که با مطالعه زیاد متن جواب دادم توکل بخدا

تقدیر به پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ

گزینه های من و نظرات شما خیلی به هم نزدیکه میشه کلا نظرتونو نسبت به گزینه های من بگین؟
۱۰۰ هارو فاکتور میگیرم:
۱- گزینه۳
۲- ۴
۳- ۲
۴- ۱
۵- ۱
۶- ۲
۷- ۴
۸- ۱
۹- ۳
۱۰- ۳
۱۱- ۴
۱۲- ۱
۱۳- ۳
۱۴- ۴

۲۴- ۳
۲۶- ۳
۲۷- ۱
۲۸- ۲
۲۹- ۲
۳۰- ۴
چه رشته ای هستین؟

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۱۵ ب٫ظ

۱۱۴ گزینه دو درسته. در گزینه ۴ بحث پرسمان را مطرح کرده که همین امر گزینه را رد می کند.

۱۰۲ گزینه ۱ – چون دقیقا موضوع پاراگراف بعد پاسخی به پرسش مطرح شده است.

۱۱۲ گزینه ۲ – چون راجع به زندگی روزمره مردم بوده آنها بعد از مطالعه اعلام کرده که کاش همین یه بار را هم نمی خواندیم چون هم این مطالب رو می دونستیم!!!!!!!

تقدیر
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

بسیاری از داستانها به مسائل روزمره میپردازد و بسیار هم طرفدار دارد!!!
این توجیه صحیح به نظر نمیرسه

تقدیر
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

۱۱۴ عمرا ۴ بشه
۱۰۲ هم مطمئنا ۱ نیست اگه ۴ نباشه شاید ۲ باشه

علی(حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

درسته حسابدار.قطعی

پریسا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

به نظر من به علت حجم زیاد تاب بوده چون خیلی از کتابها بخاطر حجم طولانی کسالت بار

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار

۱۱۴ دو
۱۱۲ هم دو

پسا سیاست
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ق٫ظ

سوال ۲: گزینه ۲ میشه
۵: ۳میشه
۷: ۱ میشه
۱۴: ۳میشه
۲۶ تا ۳۰ رو من نزدم

نظرمون به هم نزدیکه

من علوم اجتماعی می خونم، شما چی؟

سارا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  پسا سیاست

سلام به شما. منم علوم اجتماعی میخونم. اگه واستون امکان داشت میتونین جواب سوالات تخصصی تون رو بذارید. ممنون

تقدیر
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  پسا سیاست

من روانشناسی تربیتی هستم.
۲ و ۵ رو نمیتونم با اطمینان بگم و شاید گزینه های شما درست باشه
۷- تو سطر ۲۰ وبژگیهای شعر مدرن رو گفته که؟
۱۴- اشتباه تایپی بوده. ۳ هستش، درسته.
پس تو سه تا اختلاف نظر داریم. خوبه امیدوار شدم. الهی امیدوار بشی پسا جان.

تقدیر
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  تقدیر

بیشتر که فکر میکنم انگار ۵ رو هم ۳ زدم. توکل بر خدا. اگه من و شما خوب زده باشیم و من ۶ تا هم از آخر صحیح زدم درست باشه حدود ۶۰ درصد میشم ایشالا

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ب٫ظ

سوال ۱۱۰ صد در صد گزینه ۳ صحیح.

گزینه ۱ و ۲ و ۴ اگر پذیرفته شوند متن را تقویت می کنند نه تضعیف.

گزینه ۴ گفته قبل از شروع ازشون آزمایش گرفتن و هیچ تفاوتی با هم نداشتن یعنی چیزی که توی متن گفتم درسته و متن رو تقویت می کنه.

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

خوب این ها با هم تفاوت داشتن قبل پژوهش
اینطور نبوده که بعد پژوهش یه عده ماهی بخورن و یه عده نخورن

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اگر ازمایش گرفتن و هیچ تفائتی نبوده پس نظر متن درسته و این گزینه تقویت کننده متن است. ما باید گزینه را انتخاب کنیم که بگه بخاطر ماهی نیست که اینها شنواییشون مشکل نداره بلکه برای یه کار دیگه است یعنی گزینه ۳ که گفته بخاطر ورزش بوده نه ماهی پس گزینه ۳ متن رو تضعیف می کنه و مابقی تقویت کننده محض هستند

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

لطفا به توضیحاتی که قبلا در اینباره داده ام رجوع کنید. گزینه ۱ و ۲ و ۳ فرض اساسی متن را قبول کرده اند. گزینه چهارم از اساس این اصل مفروض را رد می کند.

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

دوست عزیز قطعا سه صحیحه

انسانی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۵:۲۳ ب٫ظ

کاملا درسته خیلی روشنه که گزینه ۴ درسته

سعید حسابداری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ب٫ظ

سوالات تئوری که مطمئنم درسته:
۶۷-۲
۷۴-۲
۷۷-۱
۸۳-۲
۸۴-۳
۸۵-۱
۸۶-۴
۸۷-۱
۸۹-۳

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۵ ب٫ظ

سوال ۸۹ در متون بسیار زیادی نوشته شده است که نتایج استدلال قیاسی امکان دارد دور از واقع باشد و این ایراد این روش است.

برای بحث لطفا به تاپیک مخصوص رشته حسابداری تشریف بیارید

مینا (حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

چطور میشه به این قسمتی که میگین اومد؟

مینا (حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۳ ب٫ظ

سوال ۸۴ و ۸۶ مطمئنید؟؟

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ

۱۱۲ گزینه ۲ – چون بر اساس زندگی روزمره انسان ها بود پس بعد از خواندن متوجه شده اند که ارز یکبار خوندن رو هم نداشت.

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

نظرتون راجب ۱۰۹ چیه؟

حسابدار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

۱۰۹ هم گزینه ۳ می باشد که مفهومی پنهان در متن می باشد چون اگر ما از مواهب حال استفاده نکنیم مجبوریم مهاجرت کنیم ( یعنی آینده را در حال بجوییم)

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار

حسابدار عزیز
۱۰۹ بنظرم چهار درسته

سام
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسابدار

دوست عزیز اکثر داستانها در مورد زندگی روزمره هستند, گزینه درست به احتمال زیاد مربوط به مخاطبان خاص داستانه, چون مخاطبانی که داستان رو خوندن مخطبان خاص داستان نبودند, بنابراین گفتند حتی ارزش یک بار خوندن رو نداره. سوال ماهی هم من گزینه چهار رو زدم ولی به احتمال گزینه ۳ درسته, چون متغیر مستقل دوم(ورزش) رو اضاف کرده که احتمالا تاثیر ان بوده.

فرهاد محبوب خواه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

با سلام به دوستان عزیز من همیشه استعداد رو تا سوال ۱۹ و بیست وقت می کنم بزنم و همشیه ۵۰ درصد به بالا زدم جواب من به سوالات به شرح ذیل بوده امیدوارم استفاده کنید.
۱۰۱-گزینه۳
۱۰۲-گزینه۳
۱۰۳-گزینه۲
۱۰۴-گزینه ۲
۱۰۵-گزینه۲
۱۰۶-گزینه۳
۱۰۷-گزینه۴
۱۰۸-گزینه ۱
۱۰۹-گزینه۴
۱۱۰-گزینه ۱ یا ۴ الان یادم نیست کدروم رو زدم ولی به نظر ۴ درست تر هست
۱۱۱-گزینه ۲
۱۱۲-گزینه ۱
۱۱۳- گزینه ۳
۱۱۴-گزینه ۲
۱۱۵-گزینه ۴
سولات بعدی که تا ۱۱۹ زدم الان حضور ذهن دارم باید دوباره حل شوند .
موفق باشید دوستان

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سپاسگزار؛ اما به گمانم متاسفانه اینبار بسیار کمتر از ۵۰ درصد کسب خواهید کرد. امیدوارم این اتفاق نیفتد.

ساحل
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

میشه شما گزینه هاتونو کامل بزارید ؟

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

کامل متاسفانه یادم نیست، چون میدونید که از بخش سوم به بعد محاسباتیه و دیگه حوصله محاسبه مجدد نیست. اما بخش های نخست و تا اونجا که یادم میاد:

۱۰۱-۳
۱۰۳-۲
۱۰۴-۱
۱۰۵-۳
۱۰۶-۲
۱۰۷-۴
۱۰۸-۳
۱۰۹-۳
۱۱۰-۴
۱۱۱-۴
۱۱۲-۲
۱۱۴-۲
۱۱۵-۱
۱۱۶-۲

ساحل
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۸ ب٫ظ

تشکر

سام
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب٫ظ

گزینه های ۱۱۰، ۱۱۲ و ۱۱۶ رو اشتباه زدی.
۱۱۰=۳
۱۱۲=۱
۱۱۶=۱
۱۱۰= چون تاثیر متغیر مستقل دوم یعنی ورزش رو در شنوایی بیان کرده، گزینه چهار کاملا توقویت میکنه چون میگه قبا از اینکه ازامایش انجام بگیره هیچ کدام مشکل شنوایی نداشتن و حین ازمایش که متغیر مستقل (ماهی) رو اضافه کردند باعث شده که اونایی که ماهی میخورند مشکل نداشته و اونایی که ماهی نمی خورند مشکل شنوایی داشته باشند.
۱۱۲= چون مخاطبانی که کتاب رو خواندند مخاطب خاص کتاب نبوده اند پس گفته اند این کتاب ارزش یک بارخوندن رو نداره.
۱۱۶= این گزینه به طور قطع ۱ میشه

پسا سیاست
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۰۳ ق٫ظ

گزینه ۱۰۷-۱۰۸-۱۱۰مشکل دارد فکر کنم

سارا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

سلام به شما . شما سوالات تخصصی علوم اجتماعی را چطور جواب دادین ؟

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خوب بود، به بیش از دو سوم سوالات پاسخ دادم؛ دلم روشنه…

رفتار حرکتیramin
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ

کد دفترچه ها فرق میکنه؟ پس چطوری جوابا رو مقایسه میکنین واقعا که

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

دوست عزیز، کد دفترچه ها متفاوت است، این یعنی اینکه سوالات همان سوالات و فقط گزینه ها جا به جا است. مبنای مقایسه ما تنها دفترچه ای است که سازمان سنجش منتشر کرده است؛ یعنی دفترچه A

برنامه ریزی درسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

سلام دوستان این دفترچه سؤال استعداد برای ما گزینه هاش جابه جا شده بود آیا برای شما همینطوری بود؟

ساره
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ

بله برای ماهم همینطوری بودش

عامری آی تی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

دوستان رشته مدیریت برای بحث پیرامون آزمون و سوالات و پاسخنامه تشریف بیاورند این صفحه:

https://phdtest.ir/1393/12/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA/

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۸ ق٫ظ

بچه ها بازم تبادل سوالا خوبه،ولی نگرانی به دلتون راه ندین، ایشالا که با تخصصی ها جبران میکنین،فعلا اولین ماراتن بزرگ تموم شده، ماراتن دوم(رزومه و زبان)مونده ها، لحظات رو از دست ندین، چون گزینه ای که زده شدی نمیشه تغییر بدی، ایشالا که موفق میشیم در پناه حق

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۹ ق٫ظ

سوال ۱۲۸ جواب صحیحش گزینه الف

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۴ ق٫ظ

به نظر من ۱۰۹ گزینه ۳ میشه…..

خاطره
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ

جواب دوتا سوال اخر به ترتیب بیست درصد و بیست و یک درصد میشه

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

من استعداد تحصیلی رو همیشه بالای ۸۰ میزدم، حیف که امسال زمان اجازه نداد و فقط تونستم ۱۵ سوال جواب بدم. این بخش آخر واقعا از همه ساده تره، اما حیف…

خواهش
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ

میشه ۱۱۲ رو یه نگاهی بندازید؟
۱۰۱ و ۱۱۰ به نظر شما چند میشه؟

پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  خواهش

۱۰۱ میشه ۳
۱۱۰ میشه ۱

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  خواهش

۱۰۱-۳
۱۱۰-۴
۱۱۲-۲

ساره
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

۱۰۱،۱
۱۱۰،۳

مرتضی l
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ

شما همین ۱۵ سوالی رو هم که گذاشتی حدود نیمی از آن غلطه مطمئن باشید

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

۱۰۹ به نظر من ۱ درست است.

گزینه دو نقش انسان را رد می کند که به نظر اشتباه است

گزینه سوم:اشاره ای به این مسئله نکرده است

گزینه ۴ هم “تنها راه” را مطرح کرده است
. در صورتی که طبق متن انسان دو راه بیشتر ندراند یا منتظر بشینند تا آیند برسد یا اینکه مهاجرت کنند.

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

شک نکنید که پاسخ صحیح گزینه ۳ است. نکته اصلی متن در این نهفته است که شما یا باید به انتظار آینده ای که معلوم نیست بیاید یا نیاید بنشینید یا اینکه در حال حاضر امکان لذت بردن از زندگی را برای خود فراهم کنید. متن می گوید آن آینده ای که به دنبالش هستی، همین لحظه و در همین جاست و تو اگر از مواهب زمان حالت بهره بردی، آینده را اکنون متحقق ساخته ای.

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۷ ق٫ظ

موافقم،گفته پیام ضمنی

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۱ ق٫ظ

استدلال شما را قبول دارم میتونید گزینه یک را رد کنید؟

خواهش
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۱ ق٫ظ

میشه ۱۱۲ رو یه نگاهی بیندازید،؟

راما
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

موافقم

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

متن سوالی که خواسته رو دقت کنین، طراح سوال مخصوصا جوری متن رو گفته و توی سوال جواب ضمنی مدنظره،
مثل یه سوالا که گفته بود یه پدیده افقی هست ولی توی سوال عمودیپرسیده بود

عامری آی تی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

گفته فرض پنهان. یعنی آنچه بنیاد نتیجه گیری نویسنده است هر چند بیان نمیشود… از این رو فکرمیکنم گزینه چهار جواب درست باشد

فلسفه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

پس چرا خود سنجش کلید رو نمیذاره؟!!

علوم سیاسی مسایل ایران
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلام پارسال گزینه های ۱ با ۳ و ۲ با ۴ تعویض شده بود امسال کسی خبر داره؟

مهرداد علوم سیاسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
112
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

آقا یکی تحلیل میکنه سوال ۱۱۲ رو؟
چرا ۲ نمیشه،؟؟

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  112

کی گفته ۲ نمیشه؟ دقیقا پاسخ صحیح گزینه ۲ است.

Hamed Sgp
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۴ ب٫ظ

۱۱۲ بنظر من گزینه یک درسته و بلحاظ منطقی گزینه دو هیچ کمکی به رفع تناقض موجود در متن نمی کنه

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  112

درود،
گزینه ۳ و۴ که نیست،
به نظرت گزینه ۲ میتونه برطرف کننده تناقض ظاهری متن باشه،
نمیگم اشتباهه ولی گزینه یک خیلی محتمل تره،

پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

آره گزینه یک احتمال زیاد

علی(حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  112

دو درسته

یبتا-روانشناسی تربیتی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

حدود ۸۰درصد مطمئنم
تبصره های قانون-موضوع پاراگراف بعدی- توضیح وتوجیه تناقضی که در پاراگراف اول آمده- در صورت حضور مالک- ویژگیهای کلی نظریه- مخالف قطعی- ویژگیهای شعر مدرن- استفاده از منابع موثق

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

خیلی با پاسخ اکثر دوستان متفاوت هست، ۸۰ درصد فرق داره

mohammad
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام تخصصی ها رو چی زدید

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

ویژگی های شعر مدرن در متن هستش.ازرا پاوند حامی بودش

112
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

۱۱۲ رو چند زدین؟

عسل- مدیریت
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  112

۱

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

من دقیقا مثل شما زدم

دکتر خان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سوالات تخصصی که فک کنم باهم فرق ندارن درسته؟ حتی تو چینش سوالات

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

کلا چینش گزینه ها فرق دارن

دکتر خان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

الان من این دفترچم با دوستم یکی هست. حتی تو چینش هم فرق ندارن

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

چینش سوالات فرق نداره، فقط چینش گزینه ها فرق داره

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

نه فرقی نداشتن

علوم سیاسی مسایل ایران
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ

سلام لطفا تفاوت گزینه های دفترچه های A B C D را با هم بفرمایید. ممنون

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

تفاوت فقط در چینش گزینه هاست

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

تفاوت دفترچه ها فقط در چینش گزینه هاست
گزینه ها جا به جا میشن

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ

سوال ۱۲۴
۲*۶=۱۲
۱۲*۵=۶۰
۶۰*۴=۲۴۰
۲۴۰*۳=۷۲۰
۷۲۰*۲=۱۴۴۰
گزینه ۳

103
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ

۱۰۳ گزینه ۲ میشه
متن تاکیدی به لزوم هماهنگی و اجرای عدالت نداره…

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  103

من بین ۲ و۴ مونده بودم، الان یادم نمیاد کدومو زدم :-)

شهرزاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۳ ب٫ظ

دوستان ی زحمتی بکشید نظراتتون رو بفرمایید.هرچی نظرات رو خوندم ب نتیجه ای نرسیدم.یکی از دوستانم که نوشته بودند ۱۰۰% با من فرق داشتند.در حد سکته قلبیم.
ممنون
۱۰۱-۳
۱۰۲-۱
۱۰۳-۲
۱۰۴-۱
۱۰۵-۳
۱۰۶-۱
۱۰۷-۴
۱۰۹-۳
۱۱۰-۳
۱۱۱-۴
۱۱۲-۱
۱۱۳-۳
۱۱۴-۳
۱۱۵-۴
۱۱۷-۱
۱۱۸-۴
۱۱۹-۴

107
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

همرو موافقم به جز
۱۰۲-۴
۱۰۵-۳
۱۰۶-۲
۱۱۵-۱۱۷-۱۱۸-۱۱۹ رو نزدم

شهرزاد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  107

باز خدا رو شکر همش غلط نیست!

علی(حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  107

۱۰۶ سه صحیحه.
دقیقا پاراگراف اول پنج خط اخر

زهرا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

من اینا رو زدم دارم از استرس می میرم
۱۰۱-۳
۱۰۲-۲
۱۰۴-۲
۱۰۵-۳
۱۰۶-۳
۱۰۷-۴
۱۰۸-۱
۱۰۹-۴
۱۱۳-۲
۱۱۴-۲
۱۱۵-۱
۱۱۷-۴
۱۲۰-۱
۱۲۴-۳
۱۲۷-۱
۱۲۸-۳

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چه استرسی!!!!!! هر چیزی دیگه تموم شده
یا قبول میشی یا نمیشی
شدی که عالیه، نشدی هم دنیا به آخر نرسیده…

علیرضا فنی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

۱۲۵-۳

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

شهرزاد عزیز، دل آرام باش. گزینه های شما تا حدود بسیاری با اجماع ما و سایر دوستانی که در اینجا بحث کرده ایم، یکی است.

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

۱۰۸؟؟؟
۳

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

بله، پاسخ سوال ۱۰۸، گزینه ۳ است. گزینه اول یعنی استفاده از منبع موثق صحیح است زیرا مدام به ازرا پاوند ارجاع میدهد. گزینه ۲ صحیح است زیرا در متن اصطلاح ایماژ را تعریف کرده است. گزینه ۴ صحیح است زیرا شعر در یک ایستگاه مترو را به عنوان نمونه ذکر کرده است.

شهرزاد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۶ ق٫ظ

خب خدا رو شکر یعنی از زدنم ۱۰۰% پشیمون بودم.فقط خدا کنه منفی نشه.من درصد بالا دیگه نمی خواام…
خیلی ممنون از پاسختون

مینا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

سلام دفتر چه تون چی بود a یا b

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

چه فرقی می کنه؟ سوالاتی که الان دست ماست، دفترچه a هست، ایشون هم حتما از رو دفترچهa گزینه ها رو می گن

شهرزاد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

دفترچه ای که رو سایت سنجش بود و الا مال خودم فک کنم E بود. یعنی انقدر متفاوت زدم ک اینو میگید؟
البته طاقتشو دارم بهم بگید

پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

۱۰۸ گزینه ۱، عدم استفاده از منابع

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  پسا سیاست

دوست عزیز، منبع موثق این متن که به طور مداوم به آن استناد می شود دیدگاه های ازرا پاوند است.

107؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ب٫ظ

گزینه ۴

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  107؟؟؟

موافقم گزینه ۴ درسته

106؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ

گزینه ۲

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  106؟؟؟

گزینه ۳
با نظر پایینی موافقم

محمد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ب٫ظ

۱۰۱…۳ درست
۱۰۲… ۳ پرسش نمادین
۱۰۳… ۴
۱۰۴…۱
۱۰۵… ۴ متن در مورد شکلگیری پدیده تصویرگرایی بود
۱۰۶…. ۳ مخالف قطعی نبود. طرفدار هم نبود پارگراف اول اشاره شد که مخالف بود. فکر کنم مردد و علاقه مند بود. شک و تردید همراه با علاقه
۱۰۷…۲
۱۰۹…۳
۱۱۰…۳
۱۱۲…۴
۱۱۳..۴
۱۱۴…۲ قطعا درست
۱۱۵…۱

عامری- مدیریت فناوری اطلاعات
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

۱۱۳- ۳

عامری- مدیریت فناوری اطلاعات
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

۱۱۵- ۴

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد ، متاسفانه در ارتباط با گزینه ۶ اشتباه فکر کرده اید؛ ازرا پاوند به عنوان یکی از نظریه پردازان تصویرگرایی، مخالفت خود را با شعر گنگ، مبهم و تصنعی اوایل قرن بیستم اعلام کرده و به دنبال این مخالفت، دیدگاه های تصویرگرایانه خود را مطرح می کند. اصلا منبع متن نظریات ازرا پاوند است، توضیح اصول تصویرگرایی ناشی از نظرات اوست. او مدافع این گرایش است، نه چیز دیگر.

پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

۱۱۴ گزینه ۳ قطعا

علی(حسابداری)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

۱۰۶ با توجه به متن که ابتدا میگه مخالف نظر او و سپس تایید نظر یعنی موفق اما مردد

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ

۱۰۴ احتمالا گزینه ۱ میشه چون در متن گفته عدم حضور… ولی در این گزینه گفته در حضور…

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۵۵ ب٫ظ

۱۰۵ رو بگین من که ۳ زدم.

زهرا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

منم۳

حدیث - مدیریت
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ب٫ظ

۱

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ

نه محمد متنو دقیق بخون منم اولش فک کردم مخالفه ولی اصلا نگفته مخالفه یکی دوبار بخونش ببین.موافق بود و به نوعی پیشگام بود.

104؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ب٫ظ

۱

104؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ب٫ظ

۱ یا ۳ یا ۴

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  104؟؟؟

من که ۱ زدم

پسا سیاست
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

قطعا ۱ درسته

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  104؟؟؟

منم ۱ زدم

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ب٫ظ

۱۰۱ را من یک زدم … درسته درباره گزینه ۳ هست ولی به نظرم کل متن راجب افرادی میگه که می توانند اقامه دعوا کنند … نظرتون ؟؟

محمد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

من زدم اقامه دعوا

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۵ ب٫ظ

منم ۱ زدم اینجا راجع با اقامه دعوا نیس بلکه تخصصی تره میشه ۱

حدیث - مدیریت
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ب٫ظ

۱

103؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

۲

102؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۵ ب٫ظ

۴ یا ۲؟

زهرا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  102؟؟؟

۲

سینا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۲ ب٫ظ

پاسخ سوال های استعداد

۱۰۱ ۱
۱۰۲ ۳
۱۰۳ ۴
۱۰۴ ۲
۱۰۵ ۲
۱۰۶ ۲
۱۰۷ ۱
۱۰۸ ۳
۱۰۹ ۴
۱۱۰ ۲
۱۱۱ ۱
۱۱۲ ۳
۱۱۳ ۴
۱۱۴ ۲
۱۱۵ ۳
۱۱۶ ۳
۱۱۷ ۳
۱۱۸ ۱
۱۱۹ ۲
۱۲۰ ۳
۱۲۱ ۲
۱۲۲ ۴
۱۲۳ ۱
۱۲۴ ۲
۱۲۵ ۳
۱۲۶ ۴
۱۲۷ ۱
۱۲۸ ۱
۱۲۹ ۲
۱۳۰ ۲

علوم اجتماعی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ب جوابا مطمینید؟
اینجوری من حتی محض رضای خدا یکی رو هم درست نزدم!!!!!!!!!!!
واقعا مطمینید؟!؟!؟!؟
ممنون

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ

اینی که ایشون زدن خیلی اشکال داره
مثلا سوال ۱۲۴ قطعا ۳ هست، ۱۴۴۰ ولی ایشون ۲ زده
خیلی سوالای دیگه هم غلطه

عامری آی تی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب٫ظ

چرا ۱۴۴۰؟

رویا - مجموعه مالی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  عامری آی تی

۲*۶=۱۲
۱۲*۵=۶۰
۶۰*۴=۲۴۰
۲۴۰*۳=۷۲۰
۷۲۰*۲=۱۴۴۰

علوم اجتماعی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۵۳ ق٫ظ

مرسی

علیرضا فنی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

۱۲۴ میشه ۳

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

۱۰۱ سه صحیحه

101؟؟؟
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

بیاین یه کاری کنیم، یکی یکی بریم جلو: نظربدین…
۱۰۱- ۳

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب٫ظ

دوستان ۱۲۹ و ۱۳۰ را حل کردید ؟ من هر کار کردم حل نمیشد؟؟

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

اقتصاد اگه برات ممکنه از سوال اولش تحلیل کنیم

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ

آره
بیست و بیست و یک درصد

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

سلام سوال ۱۱۴ به نظرم ۲ میشه چون سوال نگرده؟ جهت تاکید سوالی مطرح کرده که چالش ایجاد شده را قوی تر جلوه بده…نظرتون؟

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ب٫ظ

اقتصاد ما که گفتیم میشه ۲ :-)
درست زدی

امین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

موافقم

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ

خیلی عالی

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ

دوباره سوال ۱۱۵ به نظرم گزینه ۱ مناسب تره. چون ۳ که رد میشه چون در خود متن گفته تبیین دلیل بر توجیه نیست. همچنین ۲ و ۴ به نظرم بی ربطه و به درد پاسخ نمیخوره.. نظرتون؟؟

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

دقیقا :-)

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

به نظر من سوال ۱۱۰ قطعا ۳ میشه چون وقتی قراره یک جمله ای را تضعیف کنیم باید بگیم این یک علت دیگر جز آن که نویسنده میگه داشته و احتمالا اثرش بیشتره مثلا اگر در متن ذکر شده که x باعث y میشه ما برای تضعیف باید بگیم شاید z هم باموثر بوده واحتمالا موثرتر که این z همان ورزشهههههههههههه

محمد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ

به نظر من ورزش درسته. چون ورزش ماهی رو تضعیف کرده متن همش با ماهی بود ولی این گزینه ورزش بود.

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اره محمد درسته

علی(حسابداری)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ

سه قطعیه

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب٫ظ

سلام سوال ۱۳۴ به نظرم ۲ میشه چون سوال نگرده؟ جهت تاکید سوالی مطرح کرده که چالش ایجاد شده را قوی تر جلوه بده…نظرتون؟

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۸ ب٫ظ

خب برای سوال ۱۱۰ که بین علما اختلاف نظر بود، اما برای سوال ۱۱۴، گزینه ۲ تصویب شد :D

حالا سوال ۱۱۵؟

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

۱۱۵گزینه ۱تبیین پدیده

تقدیر- روانشناسی تربیتی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ

من متاسفانه ندیدم این سوالو کلا ولی قطعا ۱ بوده جواب. در ضمن به نظر من ۱۱۴ ۳ هست. وتو شد!

شهرزاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ

۱۱۴ جوابش ۳ هست ب نظر منم

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۷ ب٫ظ

اصلا بچه ها این سوال ۱۱۰ رو بحث کردن بسه دیگه؛ نظرتون درباره سوال ۱۱۴ چیه؟

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۱ ب٫ظ

من ۲ را زدم

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

گزینه ۲

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

منم ۲ رو زدم.

امیر رضا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

من که ۳ زدم..

تقدیر- روانشناسی تربیتی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

سوال که هست! چرا نیست؟ ۳ درسته به نظر من

روانشناسی تربیتی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ب٫ظ

دوستان سلام پاسخ ۵۰ سوال اول مربوط به آمار و روش تحقیق
سوالات آمار
۱. ۹۸
۲. –
۳. ۰.۵۰-۰.۵۰
۴. ۲۰
۵. –
۶. وابستگی به پیش فرض ها
۷. ۸
۸. کجی مثبت
۹. y=6.87+0.62X
۱۰. تحلیل رگرسیون
۱۱. n,n-1
۱۲. Md
۱۳. ۰.۶۴
۱۴. خی دو
۱۵. کای دو
۱۶. رتبه درصدی
۱۷. زیگمای زیگمای هرعدد منهای میانگین همان گروه به توان ۲
۱۸. پیش فرض های کمتری دارد
۱۹. ۰.۹۸
۲۰. کجی
۲۱. اثر تعاملی وجود نداشته باشد
۲۲. رابطه خطی وجود دارد
۲۳. ضریب تغییرات
۲۴. ۱۰
۲۵. کاهش توان آزمون
سوالات روش تحقیق
۲۶. عمل گرایی
۲۷. سلسله مراتبی
۲۸. به تصادف شماره گذاری شده باشد
۲۹. تعدیل گر
۳۰. روش تاریخی
۳۱. قوم نگاری
۳۲. تفسیری
۳۳. بلوکی
۳۴. تحلیل واریانس عاملی
۳۵. اثبات گرایی
۳۶. خوشه ای
۳۷. شناسایی مسئله
۳۸. اعتیارهای درونی و بیرونی
۳۹. تبیین
۴۰. اقدام پژوهی
۴۱. ۹۶
۴۲. همگنی شیب خط رگرسیون نقض شده
۴۳. فراوانی رفتار
۴۴. توصیفی-همبستگی- آزمایشی
۴۵. مربع لاتین
۴۶. سبک سخنرانی- تجربه زیاد
۴۷. مستقل از حجم نمونه
۴۸. خطای نمونه گیری
۴۹. تصادفی خوشه ای
۵۰. نیازسنجی

هادی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید
ممنون از اینکه این پاسخ ها رو گذاشتین
اما اینا چقدر درستن؟

raha
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

با سلام و احترام به نظر دوستان
ولی خیلی از سوالات جوابشون اشتباهه

mohammad
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

سلام

رها
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۷ ب٫ظ

خب چرا کلید رو نمیگن

حسن احمدی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ب٫ظ

سوالات گزینه ها جابه جا شده درسته؟

محسن
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسن احمدی

مثل اینکه گزینه ۱ ب ۳ و برعکس و گزینه ۲ و ۴ و برعکس با دفترچه دی

آتیلا فیزیولوژی ورزش
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ

دوستان جواب سوالات ۱۰۵-۱۰۶-۱۰۷-۱۰۹-۱۱-۱۱۲-۱۱۳-۱۱۴و۱۱۵رو کدوم گزینه زدین؟

فیزیولوژی ورزش
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ب٫ظ

سلام
من گزینه ها یادم نیستن همشون.تخصصی چند زدی فیزیولوژی ورزش؟ زبان چی؟استعداد؟

محمد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام
پاسخهای من
۱۰۱-۴
۱۰۲-۱
۱۰۳-۲
۱۰۴-۱
۱۰۷-۱
۱۰۹-۴
۱۱۰-۳
۱۱۱-۳
۱۱۲-۳
۱۱۳-۳
۱۱۴-۲
۱۱۵-۴
۱۲۴-۳

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد دفترچه ها جا به جا شده ببین با توجه به این دفترچه گزینه ها رو زدی؟

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۴۰ ب٫ظ

سوال ۱۱۰ به نظرم ۴ بشه
چون گفته کدوم مورد اگه درست فرض بشه ااستدلال رو تضعیف میکنه؟
استدلال متن : مصرف ماهی و عادات غذایی باعث افزایش شنوایی شد
حالا ما باید دنبال گزینه ای باشیم که عکس این استدلال باشه
یعنی گزینه ۴ : میگه قبل پژوهش ( که این افراد بر حسب عادات غذایی ماهی مصرف می کردن) بررسی شد که هیچ تاثیری بر روی شنوایی نداشته که خلاف استدلال متن هست

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد دان

نه اون که تقویت میکنه ۳ درست یا همون ورزش. ورزش متغیری است که در این پژوهش به آن توجه نشده است پس فرض ارابطه مستقیم ماهی خوردن و قدرت شنوایایی را تضعیف می کند.

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

سلام
ببینید گزینه ۳ داره یه نتیجه گیری دیگه میکنه
میگه کسانیکه ماهی خوردن >> ورزش بیشتری کردن
اما استدلال متن داره میگه مصرف ماهی می تونه شنوایی رو به تاخیر بندازه
گزینه ۳ ااستدلال متن رو تضعیف نمیکنه، بلکه داره یه نتیجه گیری دیگه میکنه

امیر رضا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد دان

دوست عزیز گزینه ۳ بود. مابقی داخل متن بودن ولیورزش ربطی نداشت و صحبتی ازش نشده بود. گزینه ۴ که متن تضعیف نمیکرد.

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر رضا

اتفاقا به همین دلیل که ازش صحبتی نشده بود اساسا به سوال مطروحه هم ربطی نداره. این گزینه ضمن تایید اصل متن فوق یعنی تایید اثر مثبت مصرف ماهی یک نتیجه گیری ثانوی میکنه.

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد دان

در گزینه ۳ یک فرض پنهان است که ورزش می تواند به عنوان یک متغیر دیگر در سلامتی بدن(که شنوایی هم جزو ان است) کمک کند. پس با این نتیجه گیری پژوهش تضعیف می شود

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

اتفاقا در ۳ گزینه اول یک اصل پیشینی مفروض تصور شده و اون اینکه مصرف ماهی در به تاخیر انداختن ناشنوایی موثر است. تنها گزینه ای که این اصل رو مفروض نگرفته، گزینه چهاره دوست من!

دکتری جزا و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

موافقم- ۳ درسته

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد دان

بنده هم فک میکنم گزینه ۴ هست، چرا که یک استفهام بزرگ در برابر این آزمایش قرار میده! این دو گروه قبل از آزمایش هم دارای رفتار مصرفی خاص خودشون بودن، یعنی یک گروه ماهی میخورده، یک گروه نمیخورده و با این وجود تفاوتی نداشتند، لذا اگر هم امروز تفاوتی دیده میشه دلایل دیگری داره و مسئله فقط در خوردن یا نخوردن ماهی نیست.

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ

قبل از شروع پژوهش آمدن ها تمام متغیر ثابت و یکسان نگه داشتند تا ببیند تا در این ۲۰ سال خوردن ماهی چقدر موثر است

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

کاملا مشخصه که ۳میشه چون اونا نسنجیده بودن که ممکن عامل دیگه ای بوده باشه که باعث تقویت شنوایی شده باشه و فرضیه در این صورت تضعیف میشه.

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

آقا جان
گزینه ۳ گفته :
خوردن ماهی>> افزایش ورزش>>> سلامتی
یعنی خوردن ماهی تاثیر داره
ما باید بگیم خوردن ماهی اثری نداره

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

منم بر همین باورم

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ

آقای اقتصاد دان من رشتم علوم سیاسی قطعا شما بهتر از روش تحقیق سر در میاورید : ولی
اگر ما ماهی خوردن را متغیر مستقل و شنوایی را متغیر وابسته در نظر گیرم یک را رابطه همبستگی مثبت شکل می گیرد یعنی افزایش ماهی خوردن افزایش قدرت شنوایی. در گزینه سه بافرض درست بودن فرضیه ورزش به عنوان یک متغیر میانجی مطرح است که این فرضیه را تعدیل می کند

با عرض اردات به تمام دوستان

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

در روش تحقیق آزمایشی دو گره داریم: گروه آزمایش و گروه کنترل. این دو گروه پیش از شروع آزمایش نسبت به سایر متغیرهای ممکن همتاسازی شده و در ارتباط با متغیر آزمون مورد پیش آزمون قرار میگیرند تا معلوم شود که از این نظر و فقط از این نظر با یکدیگر متفاوت هستند یا خیر. گزینه ۴ داره میگه که این دو گروه در پیش آزمون از این نظر تفاوتی نداشته اند! بعدش در متن گفته شده این نتیجه فقط نسبت به آنهایی است که یا اصلا ماهی نمیخورند یا بندرت مصرفش میکنند، خوب اگه اینطوره که اینا از این نظر از همون اول با هم تفاوتی نداشتند و ما باید دنبال یه متغیر دیگه مثلا ورزش میبوده باشیم.

ببینید این استدلال که گزینه ۳ مطرح میکنه هم درسته اما صورت سوال گفته کدوم یک از گزینه ها نتیجه متن فوق رو بهتر، دقت کنید، بهتر تضعیف میکنه! از این جنبه، گزینه ۴ قبل از گزینه ۳ قرار میگیره.

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

بچه ها این که خیلی واضحه ما میخوایم بگیم که خوردن ماهی تنها عامل تقویت شنوایی نیس,پس ورزش میتونسته عامل تقویت شنوایی باشه و صرفا ماهی خوردن نبوده و این عامل فرضیه را تضعیف میکنه کاملا واضحه.

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

ببینید دوستان
آخر گزینه ۳ رو بخونید
میگه : سلامتی در جنبه های مختلف
ما داریم روی شنوایی بحث میکنیم
نکته دوم :
صورت سوال داره میگه این پژوهش نسبت به کسانی انجام شد که یا ماهی نمی خوردند یا به ندرت ماهی میخوردن
در حالیکه گزینه ۴ میگه جامعه مورد آزمون فرقی نداشتن با هم
که این مطلب استدلال سوال رو تضعیف میکنه

علوم اجتماعی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

منم موافقم

س.م
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام
من گزینه هایی که زدم رو میگذارم، دوستان نظر بدهند لطفاً
۱۰۲- ۱
۱۰۳- ۲
۱۰۴- ۱
۱۱۰- ۳
۱۱۱- ۳
۱۱۲- ۱
۱۱۳- ۳
۱۱۴- ۲
۱۱۵- ۴
۱۱۶- ۱
۱۱۷- ۴
۱۱۸- ۳
۱۱۹- ۴
۱۲۴- ۳
۱۲۵- ۴
۱۲۶- ۳
۱۲۷- ۲
۱۲۸- ۲
۱۲۹- ۴

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۲۷ ب٫ظ

دوستان صاحب نظر سوالات انالیز کنند لطفا

اقتصاد دان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

به نظر من ۱۰۲ پرسش نمادین هست
چون در ادامه جمله قبل اش راجب قانون وکالت طرح شده
اما پاراگراف بعد داره راجب قانون دادرسی مدنی و وکالت بحث میکنه و سوال مقدمه ای برای پاراگراف بعد نیست چون ۲ تا موضوع متفاوته
البته نظر شخصی ام بود

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد دان

موافقم

ساره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

دقیقا