مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود سوالات زبان عمومی گروه علوم انسانی 94

ثبت‌نام
باخبرم کن!

150 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرزاد
دی ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

سوالات دکتری بیومکانیک رو از کجا باید دانلود کرد؟

مهرزاد
دی ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام. سوالات رو چه جوری و از کجا باید دانلود کرد؟
ممکنه راهنمایی کنید..

ر
اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام . شماره و کد دفترچه سوالات مهم هست . مثلا دفترچه من ۱۰۲c بود . فکر کنم این پاسخنامه مربوط ب اون کد نباشه

محرم طاهرخانی
دی ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۲۶ ب٫ظ

عالی بود دست گلتان درد نکنه. هورا

سینا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ب٫ظ

آقا من:
تخصصی مو ۲۳.۳۳
زبان: ۱۴.۴۴
و استعداد رو: ۶۲.۲۲ زدم.
به نظرتون اوضاع خیلی افتضاحه یا مجاز می شم؟

مهدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

لام به بچه های روانشناسی تربیتی اعتراض به کلید اولیه سازمان سنجش سلام پیشاپیش سال نو را به شما کارکنان زحمت کش تبریک عرض می کنم و آرزوی سالی خوش را برایتان دارم. در ۲۵ اسفند ماه کلید اولیه سازمان سنجش منتشر شد که در رشته دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی کد ۲۱۲۵ کلید در برخی از سوالات ذیل اشتباه بوده است. من سعی کردم با مرور و مطالعه منابع گزینه درست را با متن علمی برایتان تایپ کرده و فرستادم و امیدوارم در احقاق حق داوطلبان موفق باشید. سوالاتی که به نظر من کلید اولیه آن اشتباه است را برایتان با استنادات به متون علمی این حوزه می فرستم شاید فایده ای داشته باشد. در دفترچه Fکلید سوالهای ۱۰، ۲۱، ۳۱، ۵۰، ،۶۸، ۷۲ و ۸۲ اشتباه هستند لطفا رسیدگی کنید. تعدادی از این سوالات را با توجه به منابع تحلیل نمودم که برایتان در ادامه این مطلب قرار دادم. سوالات با کلید های اشتباه ۱۰) کدام روش آماری زیربنای سایر روش های آماری است؟ ۱) تحلیل عاملی ۲) تحلیل رگرسیون ۳) تحلیل کواریانس ۴) تحلیل واریانس کلید اولیه سازمان سنجش گزینه ۲ است که اشتباه بوده است. در منابع گو.ناگون روش تحقیق گزینه درست گزینه ۴ است. در تحلیل عاملی و تحلیل کواریانس و تحلیل رگرسیون ازمون F تحلیل واریانس استفاده می شود که نشان دهنده معنی داری تفاوت های واریانس و میانگین سطوح متغیرهاست. در تحلیل رگرسیون نیز میانگین مجذورات پیش بینی با میانگین مجذورات باقی مانده مقایسه می شود که از طریق تحلیل واریانس ممکن است. ۳۱)… ادامه نظر»

آمنه
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام آقا مهدی منم کاملا بانظر شما موافقم این سوالاتو منم دقیقا همینطور ج دادم با اطمینانم ج دادم اما میبینم باز سازمان سنجش پرغلط ظاهر شده.

سینا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ب٫ظ

تا اونجایی که من یادمه پارسال هم کلید تخصصی رو فقط دادند.
کلید دفترچه عمومی اصلا نمیاد

رییسی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

دوست عزیز در عرض یک سال فراموش کردهای در حالی که پارسال همزمان کلید های عموی هم داده شد. در همین سایت میتوانی کلید های عمومی پارسال را بیابی

نسرین -اقتصاد به نود و سهههههههههههههههه
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ

اعتراض ننویسی ها، شما یادتون رفته حرف اضافه قبل موصول به هیچ عننوان ان پی یکش حذف نمیشود.
اینم جواب ابهامتون

سینا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۲۷ ب٫ظ

بچه ها فقط یک نوع دفترچه وجود داشته برای عمومی؟ من احساس می کنم ترتیب گزینه های دفترچه ی من با این فرق داشته.

محمدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سوال منم همینه
آیا دفترچه ها فرق داشتن یا یکی بودن؟

Saeideh - hesabdar
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان
چرا کلید زبان و استعدادو نمیشه گرفت؟؟؟؟؟

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۷ ق٫ظ

بچه ها ACCUMULATED یقینا درسته…چون معنی فزاینده و متراکم میده…با توجه به لحن جمله منطقی ترین گزینه ست

محسن
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ

سلام
من این دو سوال ۱۳۷ و ۱۳۹ شما رو دیدم. جوابشون درسته. همون گزینه ۲ و ۴ به ترتیب. اما وقتی شما اطمینان ۱۰۰ درصد دارید و به قول خودتان به گرامر هم کاری ندارید احتمالا حتی اگه شکسپیر هم بیاد بگه این گزینه ها ایرادی ندارن شما قبول نمی کنید.

سید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

دوستان تاریخ اسلام درصد هاتون در چه سطحیه؟

مونا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۰ ب٫ظ

دوستان کسی می دونه دررشته ی روانشناسی تا چه میانگین درصدی مجاز به انتخاب رشته هست و می تونه دعوت به مصاحبه بشه؟و اینکه ضریب دووس تخصصی ٣ هست یا ۴؟

مصطفی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

ضریب دروس تخصصی ۴ و احتمالا بنا به تجربه من در دوره های روزانه و شبانه ۲۷ درصد به بالا مجاز به انتخاب رشته باشند البته این آزمون هنجاری است و وابسته به عملمرد رقبای شما دارد.

سینا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

کدوم درس ۲۷%؟
چه رشته ای؟
فکر نکنم این خیلی دقیق باشه ها!

فرزاد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۵۵ ب٫ظ

سلام
دوستان کلید اولیه زبان و استعداد رو از کجا بگیرم؟ چرا سنچش فقط تخصصی رو گذاشته و عمومی هارو سایت قرار نداده؟

علی(حسابداری)
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

هر دم از این باغ بری میرسد

سیمین
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۳۷ ب٫ظ

چرا کلید سوالات عمومی نیست؟؟؟؟

نود وسه
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

به نظرم باید به سوالات ۱۳۷ و ۱۳۹ اعتراض کرد چون گزینه ۱۳۹ یه جورایی ۲تا گزینه میتونه درست باشه شواهد هولناک(گزینه ۱) شواهد گردآوری شده(گزینه ۴)…اگر به ساختار جمله باشه میشه شواهد هولناک چون evidence اسم هست و احتیاج به صفت داره مگر اینکه گزینه ۴ صفت مفعولی یا اسم توصیفی باشه که من مطمئن نیستم..در رابطه با سوال ۱۳۷ من ۱۰۰درصد مطمئنم که گزینه in which درسته حتی اگه اون مقاله که تو گوگل هست هم چیز دیگه ای نوشته باشه.من زبان رو به صورت گشتاری که چامسکی ارائه داده خوندم یعنی من اصلا گرامر سنتی رو باهاش کاری ندارم…یعنی دارم با توجه به علم زبان شناسی میگم.اولا شما اگه جمله را ترجمه کنید وقتی برسید به اونجا که مگه”” که مسافرت می کنند…”” حالا ما احتیاج به یک حرف اضافه داریم که بتونه جمله کامل بشه””در دریاهای آزاد”” هیچ کدوم از گزینه ها جزء ۳ حرف اضافه ندارن..بدون حرف اضافه ترجمه میشه این””که مسافرت می کنند دریاهای آزاد”” که کاملا بی معنی هستش…حالا از نظر گرامری :حرف اضافه تنها میتونه در پشت موصل اینورت(یعنی محل ظهورش عوض بشه) بشه…مساله بعدی اینکه which داره به تانکرها و کشتی ها اشاره میکنه که جانشین فاعل شده بعد فعل travel اومده که تک ظرفیتی هستش یعنی احتیاج به مفعول نداره “چه چیز را / چه کس را مسافرت کرد” معنی نمیده…پس اگر گزینه ای که دوستان گذاشتن صحیح باشه نقش the open seas چیه؟؟؟ تنها گزینه ۳ هست که با توجه به حرف اضافه in که اینورت شده میتونه به… ادامه نظر»

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

دوست عزیز
من صدبار دیگه ۱۳۷ رو ببینم گزینه شما رو میزنم اما واقعا متوجه نمیشم چرا that میشه

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

من هم برا شواهد و این سوال اعتراض میکنم.
پس لطفا بنویسیم هر دومون شواهد هولناک

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

نود و سه
افتاب آمد دلیل آفتاب
این تعریف inundated در معروف ترین دیکشنری هستش
: to cause (someone or something) to receive or take in a large amount of things at the same time
از وبستر

متین
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

منم با شما هم عقیده ام
ما که سر جلسه گوگل نداریم سرچ کنیم!!
منم اعتراض میکنم

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  متین

لطفا برای inundated
و in which اعتراض کنید.
چون توقع بیجایی هستش که دقیقا مطابق متن اونا باشه
لطفا ترجمه ای که از وبستر اوردم رو بفرستید

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ب٫ظ

با این تعریف این کلمه مشابه accumulated هستش و تقریبا هم معنی
دوووووووووووووووستان لطفا با همین معنی اعتراض کنید

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

من میخوام بنویسم براشون :درسته در متن مربوطه آمده accumulated
اما سر کنکور دسترسی به منابع نیس و با توجه به تعریف inundated این کلمه هم دقیقا در این جمله صادق است

نود وسه
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ

باید چه جوری اعتراض کرد و به کجا فرستاد؟

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

از سه شنبه در قسمت پاسخگویی سایت سنجش.
سمت چپ بالا

نسرین -اقتصاد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نود وسه

منم همون دستورو خوندم اما شما فراموش کردین حرف اضافه قبل از موصول به هیچ عنوان ان پی یک آن حذف نمیشوددددددد

artin
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام اقا پیام یم سوال داشتم لطفا حواب بده ایا بین استعداد و زبان هر دو که ضریب شون یم هستش ایا فرق میکنه بین کسی که هم استعداد و هم زبان رو ۲۰ درصد بزنه با کسی که استعداد ۴۰ بزنه و زبان رو صفر بزنه هست

فرهاد ن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام جناب پیام خسته نباشید
سوالی داشتم
فرق کسیکه پاسخ نامه رو سفید گذاشته با کسیکه مثلا ۶ درصد زده چقدره
سفید گذاشتن زبان تا چقدر به ضرر فرد است

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد ن

تو کنکور امسال برد با کسی بود که سفید گذاشت.حداقل خیالش راحت هستش

139
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دوستان درسته که گزینه ۴ هست و احتمالا کلید هم گزینه ۴ خواهد بود
اما طراح گزینه های دیگه رو خوب طرح نکرده بود
به نظر من ۲ هم میشه چون ترکیب
simulated evidence هم وجود داره و ترکیب نامفهوم نیست
من اعتراض میکنم به این سوال

علی(حسابداری)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  139

این سوال باید حذف بشه چراکه واقعا انتظار میره سوالا مفهوم و سلیس باشه

کژ ال
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان. من ۸ تا زدم ۲ تاش غلطه درصدم چقد میشه. ممنون

فرهاد ن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  کژ ال

۶ ضربدر ۳
منهای دو

تقسیم بر ۹۰

۱۷.۷۷درصد

مجید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۷ ب٫ظ

ببخشین فرزانه خانم میشه بفرمایین رشته تحصیلیتون چیه و کدوم مقطع هستین؟ممنون

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

آقـــــــــــــــــــــایون
خانـــــــــــــوما
سوال ۱۳۹ رو لطفا اعتراض کنید
بایـــــــــــد حذف بشه
چرا که
inundated به معنی هولناک معنا داره
شواهد هولناکی نشان میدهد….

مریم
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

نه جانم اعتراض چرا اخه شواهد هولناک واسه تاثیر آلومینیوم روی بدن؟چندنفر رو تا الان کشته؟ بعدش چرا شواهد موجود و جمع شده رو ول کنیم بریم سراغ اون؟ایشالا که۴ درسته

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

هولناک در مقایسه با سبک بودن فلز
در ضمن
شواهد جمع شده؟

کرمی علوم اجتماعی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ

دوست عزیز کاملا درسته

شواهد زیادی وجود دارد بهتر هست یا
شواهد هولناک
معنی نداره

سلام
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۵۵ ب٫ظ

inundated به معنی هولناک نیست

مجید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۱۱ ق٫ظ

سلام دوستان
گرامر زبانم خیلی ضعیفه میخوام تقویتش کنم. کتابی هست که در زمینه گرامر مفید و قابل فهم باشه؟ ممنون میشم کمک کنید.

مریم
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام بچه ها من سه تا سوال زدم که هر سه تاش درسته میشم ۱۰ درصد؟

ااا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بلی

مجید
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۴:۴۸ ب٫ظ

فرزانه خانم ممنون از توضیحاتتون من جمعا ۱۵ سوال زدم زبان که ۱۰سوال جواب درست زدم البته با جوابهای شما که راضی هستم چون حدود ۲۷ درصد میشه که در رشته ما ژئومورفولوژی بد نیست .

احمد مدیریت
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ب٫ظ

دوستان لطفا راهنمایی کنید .. آیا امیدی هست ؟

احمد مدیریت
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

معدل لیسانس ۱۳/۶۰
ارشد ۱۷/۷۵

احمد مدیریت
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

آقا پیام
با ۳۰ % تخصصی
۲۰% استعداد
۶۱% زبان

امیدی هست ؟

payam
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد مدیریت

میانگین شما ۳۳.۳۳ است. معدل میانگینت ۱۵.۲۶ و موثرت هم ۱۶ به بالا.. با پارسالی ها مقایسه کنید

میلاد مدیریت
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۱۷ ق٫ظ

سلام من تقریبا هر سه درس رو ۳۵ زدم و معدل موثرم ۱۸.۵ هستش! بنظرتون میتونم به رتبه زیر ۲۵۰ فکر کنم؟!

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

دوستانیکه مجموع زبان و استعداد را بالای ۱۰۰ بیارن از وضعیت خوبی برخوردارند

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

سلام خانم فرزانه!

در مورد سوال ۱۳۹ من در اینترنت سرچ کردم simulated evidence نیز وجود دارد یعنی شواهدی که مبنتی بر شبیه سازی است. نمی دونم به نظر من گزینه نیز میتونست درست باشد نظر شما چیست؟

پاسخ دادن

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

شما ۷۰ زدی زیاد نگران نباش.

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  payam

https://books.google.com/books?isbn=0816066302

این آدرس سوال ۱۳۹ شماست

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  payam

Although aluminum is not a heavy metal, accumulated evidence suggests that this substance may be harmful.
The Encyclopedia of Nutrition and Good Health
https://books.google.com/books?isbn=0816066302

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  payam

accumulated درست است ولی simulated هم تا حدی به قول انگلسیی ها سنس دارد.

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  payam

جالبه با inundated هم مترجم های زبان درست میگن.

اگر چه آلومینیوم است یک فلز سنگین نیست، شواهد هولناک نشان می دهد که این ماده ممکن است مضر باشد

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

ببنید بین گزینه هاو جمله مورد متوجه می شید
جمع آوری درسته!
چون در مورد شواهد صحبت کرده که بعدش استناد کرده به آنها

Ali
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

خودم متن اصلیشو خوندم…..همون accumulated درسته

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام خانم فرزانه!

در مورد سوال ۱۳۹ من در اینترنت سرچ کردم simulated evidence نیز وجود دارد یعنی شواهدی که مبنتی بر شبیه سازی است. نمی دونم به نظر من گزینه نیز میتونست درست باشد نظر شما چیست؟

مجید
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۵ ب٫ظ

با سلام میشه یکی از دوستان جواب سوال ۱۳۷ را تحلیل کنه ممنون میشم

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام
آقا مجید من در نظری که پایین گذاشتم این سوال رو توضیح دادم
مطالعه کنید اگه مورد یا سوالی بود مطرح کنید جواب میدم
موفق باشید.

نود و سه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

با احترام به نظر فرزانه خانم من مطمئنم که جواب میشه گزینه ۳ یعنی in which…چون ما اگه which رو فاعل در نظر بگیریم فعل travel هم لازمِ پس بعدش نیازی به مفعول نداریم پس حالا نقش the open seas چیه؟؟؟چون جزء ساختار اصلی یعنی فاعل و مفعول نیست پس ساختار حرف اضافه هستش …حتی اگه ترجمه هم بکنیم نیاز به این داریم که بگیم “که در(In) دریاهای آزاد مسافرت میکنند…اینو میتونیم فرضا موصول مرکب هم در نظر بگیریم..مثال:
the big cardboard boxes((in which ali put some spare parts yesterday )) have to be transferred to the warehouse.
جعبه های مقوایی که در آنها علی گذاشت تعدادی قطعه یدکی دیروز باید انتقال داده شوند به انبار.
این دقیقا مثالی بود که توی کلاس ترجمه برامون زدن.

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

عین این جمله در اینترنت هستش می تونید سرچ کنید من هم in which را زدم متاسفانه ولی that درسته

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

این سوال ۱۳۷ ازمتن oil spills امده برو در گوکل سرچ کن در چندین سایت این جمله امده طراحان سوال مگر خودشان سوال طرح میکنند نه بابا انها را از اینترنت و دایره امعارف و مقاله خارجی در ماورند . من تمام سوالات را از متن اصلی انها در گوگل سرچ کردم

نود و سه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رییسی

پس با این حال من افتخار میکنم زبانم -۲ میشه چون طبق ساختار زبان و دانش علمی زدم و اگر بازهم برم سر جلسه همین گزینه ها رو انتخاب میکنم.باید به حال این سیستم آموزشی تاسف خورد که باید از توی گوگل سرچ کرد!!! اگه اینجوری باشه سوالات مربوط به کلمات همه ی گزینه ها تقریبا یه جورایی درست هست!

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رییسی

اقای ۹۳ منظور شما را خوب متوجه نشدیم . دوستان این مقالات علمی و معتبر و توسط افراد خبره آن رشته تالیف شده این که طراحان ما از آن ها کپی برداری می کنند نباید دال بر اشتباه بودن این جمله ها و باشد . متاسفانه گرامر سنتی که در کشور ما تدریس میشود این اذهان را در ما بوجود اورده که هرچه معلمان و در کتاب های که ما خواندیم درست است. من خودم زبان خوانده هستم. علم زبانشناسی که در زبان فارسی اهمیتی ندارد یکی از رکن های زبان آموزی است. زیاد به این گرامر سنتی و فرمولی و قو اعد من درآوردی اکتفا نکنید.البته جملات کاملا صحیح هستند. درک زبانی هم لازم است.

علی(حسابداری)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  رییسی

نود و سه:
دقیقا درسته

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

Oil spills can occur on land or in rivers and lakes, but the most serious spills tend to involve tankers that travel the open seas.
Oil Spills | English Articles
http://www.englisharticles.info/2011/06/08/oil-spills/

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

لطفا کل جمله را از طریق گوکل سرچ کن

کتایون
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۲۸ ب٫ظ

سلام بچه ها کتابی هست که ازمون های mcrt رو جواب تشریحی داده باشه؟

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

سلام
دوست گرامی
جنین کتاب نیست !که پاسخ تشریحی برای آزمون msrt داشته باشه!
ولی شمابهتره کتاب کیت رو مطالعه کنید با کتاب لانگمن و کتاب بارونز که منبع این آزمون ها هستن.
ولی کتاب دکتر خیر آبادی هم هست در مورد تافل دکتری و در کنار این کتاب ها می تونید به این کتاب هم مراجعه کنید.
در فروشگاه کتاب همین سایت این کتاب هست می تونید مراجعه کنید من توضیحاتی در مورد این کتاب در مورد اون مشاهده کردم شما هم مطالعه کنید خالی از لطف نیست.
موفق باشید

تو رو خدا جواب بدید
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۳۳ ب٫ظ

من ۵ تا غلط زدم ۱دونه درست….درصدم منفی میشه؟؟؟ اصلا به درصد میرسه که بخواد منفی بشه چون مثلا ۰.۹۵- که نداریم…۳تا غلط ۱دونه درستم رو میپرونه اما اون ۲تا اشتباه چقدر میشه؟؟؟ خواهش میکنم اگه کسی میدونه جواب بده

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۸ ب٫ظ

بله میشه -۲۲درصد تعداد درست ضرب در ۳ منهای تعداد غلط تقسیم بر ۹۰
۱×۳=۳-۵=-۲

۹۰/-۲=۲۲-

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

ببخشید منفی ۲درصد

کنکوری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

ممنون اما چرا تقسیم بر ۹۰؟ سوالات زبان ۳۰تا بود که!

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

هرسوال درست ۳ امتیاز دارد و هر غلط یک امتیاز منفی دارد

ه طور مثال اگر شما همه را درست یزنید و فقط یک غلط داشته باشید از کل امتیاز (۹۰)ممکن ۸۶ امتیاز کسب کردید

حال برای اینکه بفهمیم ۸۶ چند درصد ۹۰ است ان رابر ۹۰ تقسم میکنیم که میشه ۹۵ درصد

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۴ ب٫ظ

– ۲.۲۲ درصد

کنکوری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  payam

آقا پیام این ۲.۲۲ منفی چندتا رتبه جابه جا میکنه…ممنون اگه جواب بدید..خیلی حالم بده

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

بستگی به رشته و رتبه شما داره در رشته هایی که میانگین نفرات برتر پایینه در رتبه های ۳ رقمی تا ۲۰ رتبه

mery رفتارحرکتی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

با احترام
میشه به طولانی ترین پاسخ تحلیلی اون دوستمون اعتماد کنیم؟

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام
خواستم خودم پاسخ تون رو بدم
دوست خوبم
بخش لغت که میشه با معنی به جواب رسید
در مورد ریدینگ هم جواب در متن هست با کمی دقت می تونید به جواب برسید
اگه جایی رو متوجه نشدید بگید من توضیح بدم
و می مونه بخش گرامر این بخش هم همین طور اگه جایی رو متوجه نشدید بگید بیشتر توضیح بدم بهتون
اگه سوالی بود در خدمتون هستم.
ممنون و موفق باشید.

mery رفتارحرکتی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سپاس عزیزم. قانع کننده بود مهربان

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام! اون سوال گرامرکه وارنگی استفاده شده چرا شرطی نوع دوم اشتباه است

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

سلام
دوست گرامی
ممنون از دقت و توجه تون
ببنید ،در ساختار مشخصی که فعل کمکی were ،should ، had باشهو ربط دهنده شرطی if باشه ،می تونیم if رو حذف کنیم و در اون صورت فعل و فاعل رو جابجا کنیم.
مثال ۱:
he had taken more time,the results would have been better .
Had he taken more time,the results would have been better.

مثال ۲:
I would help if I were in a position to help
I would help were I in a position to help

مثال ۳:
If you should arrive before 6:00,just give me a call
Should you arrive before 6:00,just give me a call.
در این سوال هم به همین صورت بوده که if رو می شد حذف کرد و جای فعل و فاعل رو تغییر داد که در نهایت شده:
had Cervantes not written
که قبلش این طور بوده
if cervantes had
کهif حذف شده واورونگی اتفاق افتاده جای فعل و فاعل عوض شده!
اگه باز سوالی بود و مشکلی داشتین بپرسید
موفق باشید

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

مرسی خانم فرزانه بابت توضیحات تون!
من سوال این که چرا گزینه ۱ درست نیست. مگر نه اینکه جمله دوم باید would have p.p می آمد.؟ جمله با توجه به کلمه today شرطی نوع دوم است و جمله اول باید به صورت گذشته ساده بیاد

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

نریمان جان شما بر حسب ۳ نوع جمله شرطی که قسمت دوم جمله چون اینده در گذشته ساده هست پس شرطی نوع دوم است و گزینه بعد از هم باید گذشته ساده باشد فکر کردی. متاسفانه سیتم تدرس سنتی گرامر که مگوید شرطی نوع سوم ماضی بعید یک طرف و قسمت دوم هم اینده درگذشته کامل باشد ایجا خیلی ها را به اشتبا انداخته چون میگویند اگر اشی و اسم مفعول بکار ببریم قسمت دوم جمله همباید would have و اسم مفعول داشته باشیم . چون would be هست پس شرط نوع دوم است که متاسفانه این ناشی از تدریس سنتی در دبیرستانهاست.

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سوال سروانتس هم از مقاله گرفته شده در گوکل سرچ کنید

نریمان
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

جناب رییسی مرسی از توضیحاتون الان کتاب گرامر دایجست مرور کردم … توضیحات خوندم متوجه شدم گرامر دایجست میگه
even if the action of the main clause is in the present or future , use the past perfect of the verb in the if clause if the imagined situation is
in the past

if i had studied Spanish, i could speak Spanish with my cousin

کنکوری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

ببخشید فرزانه خانم شما این جواب ها رو از کجا آوردید؟

رییسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

تمام سوالت از طریق گوگل سرچ کنید

احمد مدیریت
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام
من ۲۰ سوال صحیح و ۵ غلط و ۵ تا هم نزدم
میشه ۶۱%

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد مدیریت

۶۱.۱۱

برنامه ریزی درسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان سؤالات ما گزینه هاش با دفترچه زبان داخل سایت جابه جا شده بود فقط گزینه نه سؤال آیا شما موافقید یا من اشتباه می کنم؟

عامری- مدیریت آی تی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

دوستان رشته مدیریت برای بحث پیرامون آزمون و سوالات و پاسخنامه تشریف بیاورند این صفحه:

https://phdtest.ir/1393/12/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA/

برنامه ریزی درسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان من زبان ۳ سؤال جواب دادم با توجه به نظرات شما هر ۳ تا اشتباه درصد منفی میشه چقدر رتبه رو جابه جا می کنه

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

-۳.۳۳ میشه. ۱ تا ۱۰

دکتر
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ب٫ظ

ترجمه صحیح سوال ۱۳۵
نه همدردی و نه همدلی با پاسخ هایی شبیه “احساست را درک می کنم” که برخی افراد هنگام مواجهه با ابراز عواطف فردی دیگر بیان می‌کنند، یکسان نیست.

ترجمه صحیح سوال ۱۳۶
سرطان، علی رغم تحقیقات بسیار بر روی علل و راههای درمان آن، همچنان تهدیدی دائمی و موضوع بحث محققان باقی می‌ماند.

حقوقی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ب٫ظ

من ۳۴ زدم!!! راضی ام چون بیشتر وقتمو رو استعداد گذاشتم. ردینگ دومو نخوندم.

اقتصاد اقتصاد اقتصاد به نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۵ ب٫ظ

شما رشتتون چی هست؟

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۴ ب٫ظ

علوم سیاسی

مهرداد علوم سیاسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

اقا سوالا تخصصی رو کجا تحلیل میکنن بچه ها
لینک بدید

اقتصاد اقتصاد اقتصاد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۵ ب٫ظ

دوستان با این اوصاف درصداتون چند شده؟ بگید ببینیم max و min چنده؟؟

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

من ۲۳ درست ۶ غلط یک نزده ۷۰ درصد

احمدی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام صبا خانم:
روش درصد:تعداد جواب درست ضربدر۳منهای تعداد غلط ها تقسیم برتعداد سوالات ضربدر ۳
بعدش جوابو ضربدر ۱۰۰میکنی

صبا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمدی

سلام . ممنوم از راهنماییتون.لطف کردین.

پریسا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۰ ب٫ظ

وای من این چند روز خواب نداشتم با اینکه وقت زبان خیلی کم بود فقط ۴ سوال جواب دادم که با توجه جواب دوستان درسته پارسال بخاطر زبان که منفی ۳ زده بودم رتبم صد نفری تعغغیر کرد

صبا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۰ ب٫ظ

سوال ۱۳۹ هم گزینه ۴ صحیحه. Accumulated در این جا معادل گردآ وری شده ، جمع شده هست. شواهد جمع آوری شده پیشنهاد می کند که …. .

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

جالبه من در تمام رفرنس ها و دیکشنری معتبر کلمه به عنوان accumulated را به عنوان صفت پیدا نکردم!

وaccumulative ,accumulating صفت هستند
صرف وجود داشتن در اینترنت مبنای درستی نیست حدلقل یک مثال از دیکشنری باید ارائه شود

صبا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۳ ب٫ظ

میشه لطفا توضیح بدید چطوری میشه درصدها رو حساب کرد ممنون میشم.

زبان بلد ها کمک
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ

آقا ۱۳۹
گزینه ۲ میشه یا ۴ ؟؟

محمود
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ

گزینه ۴
اگر تمامی جمله ها را در گوگل سرچ کنید، خواهید دید که این جمله ها از میان متون تخصصی استخراج شده اند. (البته باید جمله ها را بین دو گیومه قرار دهید. ضمنا نوشتن بخشی از جمله در گوگل هم کفایت میکنه)

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۵ ب٫ظ

من خودم ۲ زدم در اینترنت هم سرچ کردم simulated evidence معنا می دهد یعنی شواهد که بر مبنای شبیه سازی است ولی انگاز accumulated درست تراست شواهد جمع آوری شده به نظر من این سئوال جای حذف شدن دارد!

شادی(تاریخ ایران)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۵ ب٫ظ

بچه ها لطفا جوابای تستای لغت رو هم بزارید .

من ریدرینگ رو این طوری زدم:

۱۵۱. ۴
۱۵۲. ۲
۱۵۳. –
۱۵۴. ۳
۱۵۵. ۴
۱۵۶. –
۱۵۷. ۳
۱۵۸. –
۱۵۹. –
۱۶۰. ۴

شادی(تاریخ ایران)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

چرا برعکس شد ؟

اینطوری درسته :
۱۵۱-۴
۱۵۲-۲
۱۵۳–
۱۵۴-۳
۱۵۵-۴
۱۵۶–
۱۵۷-۳
۱۵۸–
۱۵۹–
۱۶۰-۴

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۳ ب٫ظ

پاسخ تشریحی سوالات زبان عمومی کنکور دکتری سال ۹۴ گروه علوم انسانی گرامر: سوال۱۳۱:پاسخ گزینه ۱ پاسخ: همون طور از جمله مشخصه جمله معلوم چون فاعل جمله مشخص است(Plato)،رد گزینه ۱ با توجه به ساختار مجهول(was/were+p.p)و گزینه ۴و ۳ هم حذفه زیرا به ضمیر موصولی who نیازی نیست ،بخاطر این که زمانی از ضمیر موصولی استفاده می کنیم که بخواهیم از تکرار اسم در فاعل جمله وصفی جلوگیری کنیم و who ضمیر موصولی فاعلی است که در بندهای موصولی برای انسان به کار می رود و به جای they /he /she می نشیند.ولی این جا نیاز به ضمیر موصولی سوال۱۳۲: پاسخ گزینه ۱ پاسخ این سوال هم با کمی دقت متوجه می شویم که گزینه ۲،با توجه به ساختار more…than(صفت تفضیلی)،چون بین گزینه ها باتوجه وجود than در ادامه گزینه ۱ و ۴ رده .و بین گزینه ها ۲ و ۳ چون جمله در مورد حقایق علمی صجبت می کنه زمان فعل به صورت حال ساده می اد نه حال استمراری.زیرا یکی از نشانه های زمان حال ساده بیان حقایق علمی می باشد. سوال۱۳۳ :پاسخ گزینه ۴ در اینجا پاسخ گزینه ۴ ، از قاعده وارونگی استفاده می کنیم یعنی جای فعل کمکی و فاعل رو عوض می کنیم بدون که جمله ساختار سوالی پیدا کنه! سوال۱۳۴: پاسخ گزینه ۲ پاسخ : گزینه ۲ چون با توجه به جمله ما در جمله ضمیر موصولی داریم (that) و قبلش فعل demonstrate و در ادامه دیگر نیاز به موصول نیست . پس گزینه ۴و ۳ رد هست. و بین دو گزینه ۱… ادامه نظر»

payam
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

مرسی فقط ۱۳۲ گزینه ۳ میشه با توجه به توضیح خودتان

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  payam

سلام
بله درسته آقا پیام پاسخ میشه گزینه ۳
همون طور که گفتم در ساختار more ….than
و همین طور در مورد حقایق علمی صحبت میکنه فعل زمان حال سااده میشه.
اشتباه تایپی صورت گرفته در حین تایپ
ممنون وموفق باشید

علی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

جواب سوال ۱۳۲ میشه گزینه ۳

تاریخ
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

با تشکر فراوان از شما..من حدود ۴۵ درصد زدم پس :) اما سوال ۱۳۲ چرا گزینه ی ۳ جواب صحیح نیست؟

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  تاریخ

سلام
دوست گرامی
نه جواب میشه گزینه ۳همون طور که در کامنت بالا به آقا پیام توضیح دادماشتباه تایپی بوده ببخشید
ممنون و موفق باشید

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

خانم فرزانه ممنون از جواب هایی که دادید فقط در مورد سوال ۱۳۸ چرا that اشتباهست؟

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

سلام
ببنید این ها بخشی از عبارات اسمی هستن:
what،when ،where،why،HOW،whatever،whenever،whether،if, that
واما that
وقتی می تونه در وسط جمله بیاد
۱-در جمله صفت عالی باشه،از that استفاده می کنیم
This is the bet film that I have ever seen.

(best)صفت عالی است
۲-هنگامی که اعداد ترتیبی در جمله باشه!
this is second time that I make a mistake
۳-وقتی که کلمات (anyone-anything- something) در جمله باشه.
there is something that I must talk about.
ممنون وموفق باشید

نود و سه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سوال ۱۳۷ میشه in wich چون in حرف اضافه ی sea هستش که اینورت شده قبل which…چون فعل travel تک ظرفیتی هستش وبعدش نیاز به مفعول نداره..اگه اینجوری نیست پس شما میگید نقش the open sea بعد از فعل travel چیه؟ اون in مربوط به the open sea هست که میشه حرف اضافه و نقش pp رو داره.

نود و سه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

معذرت میخوام اما کی گفته از that فقط در این مواردی که گفتین استفاده میشه!!!!!!!!!! that اسم قبل از خودش رو توضیح میده که بیشتر برای اشیاء و غیر انسان به کار میره….یا حتی میتونه نقش ساختار حرف اضافه ای پیدا کنه و هرجای جمله هم میتونه بیاد…بعنوان موصول هم بکار میره و بعدش جمله هم میاد…

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

سلام
دوست گرامی
من خودم چزو کسایی هستم که مثل شما همین گزینه شما رو انتخاب کردن بخاطر خیلی شرایط امتحان و غیره ولی…این درست نیست و خودم هم اشتباه پاسخ دادم
جمله میگه:
انتشارنفت در زمین و رودخانه و دریاچه رخ میده،اما جدی ترین روند انتشار شامل تانکرهایی هست که نفت به دریای آزاد انتقال می یابد(حرکت می کند).
به نظرم این طوری باشه.

فرزانه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نود و سه

و در مورد سوال دوم شما هم اگه دقت کنید من گفتم در صورتی که جایگاهش وسط باشه این شرایط رو می تونه داشته باشه!
بله مواردی رو که شما ذکر می کنید کاملاًدرسته
موفق باشید

payam
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

خانم فرزانه رشته تون چیه؟ زبان را چند زدین

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  payam

سلام
من رشته ام مهندسی کشاورزی
بهتره این طور پاسخ شمارو بدم بسته به اون چیزی که انتظار داشتم نبود.
موفق باشید

فاصمه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام فرزانه خانم- لطفا پاسخ دهید از چه منابعی برای تست زبان استفاده کردید که اینطورزیبا و تحلیلی پاسخ دادید- لطفا کتاب گرامر و لغت یا ردینگ خاصی مطالعه کردید اعلام بفرمایید- ممنون میشم

فرزانه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاصمه

سلام
فاطمه جان
ممنون،شما لطف دارید.
من در بین این پاسخ به اون تعداد سوالاتی که تونستم پاسخ بدم پاسخ اشتباه هم داشتم.
ببنید گرامر بهتره ۶۰ مهارت لانگمن رو حتماً بخونید ومطالعه کنید در کنارش گرامر کتاب سایت رو هم بخونید.
ریدینگ هم بهتره هر روز مطالعه کنید هر روز ی ردیدنک هر چی دارید مطالعهکنید زیاد فرقی نمی کنه و مهارت ر وهم می تونید به صفحه ۹۱ -۹۷ کتاب سایت مراجعه کنید که مهارت تست زنی ریدینگ رو گفته.

موفق باشید

اقتصاد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

ببخشید این جوابهای کدوم دفترچه علوم انسانی هست؟

خاطره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۰۴ ب٫ظ

ممنونم از جوابتون

خاطره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۳ ب٫ظ

به این جوابای گرامر چقدر مطمینید؟ اگه اینطور باشه من ۴ تا درست زدم ۳ تا غلط

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

۹۰ درصد مطمئنم متاسفانه منم غلط زیاد زدم

رتبه یک علوم اجتماعی، انشاالله
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۶ ب٫ظ

۱۵۱-۴
۱۵۲-۲
۱۵۴-۳
۱۵۵-۴
۱۵۶-۴

فک کنم همه درستن :D

علوم اجتماعی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ب٫ظ

تخصصی ها رو هم خوب زدید؟ که تا این حد به رتبه یکی مطمینید؟ :)

خاطره
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۹ ب٫ظ

میشه جوابای گرامر هم بگید؟

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

۱-۱۳۱
۱۳۲-۳
۱۳۳-۴
۱۳۴-۲
۱۳۵-۳
۱۳۶-۱
۱۳۷-۲
۱۳۸-۲

من خودم ۴ تا غلط داشتم در ظاهر اسون بود ولی سخت بود

شادی(تاریخ ایران)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۵۲ ب٫ظ

سلام بچه ها

لطفا گزینه هایی رو که زدید بنویسید . مممنون

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۷ ب٫ظ

از دوستان صاحب نظر زبان انگلیسی نظرشون را درمرود تست شماره۱۳۸ زبان انسانی بدهند ظاهرا گزینه ۲ درست است.
جرا اینجا that غلط است؟

نریمان
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۳ ب٫ظ

من اینجوری جواب دادم

۴-۱۵۱
۲-۱۵۲
۱-۵۳۱
۳-۱۵۴
۲-۱۵۵(مطمئن نیستم)
۴-۱۵۶
۳-۱۵۷
۱-۱۵۸
۱-۱۵۹
۲-۱۶۰

س.م
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام
من فقط سوالات مربوط به Reading رو زدم.
لطف کنید پاسخ های صحیح رو بگذارید :-)
اینها پاسخ های من هست:
۱۵۱- ۴
۱۵۲- ۲
۱۵۳- ۱
۱۵۴- ۳
۱۵۶- ۴
۱۵۷- ۳
۱۵۹- ۴

س.م
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  س.م

با توجه به نظر دوستان ظاهرا تمام سوالاتی که زدم درست هستند. خدا رو شکر. قبل از کنکور میخواستم سفید بگذارم. راضیم از خودم :-)