مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه تربیت بدنی (۴) کد ۲۱۵۵

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه تربیت بدنی (۴) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش های  رفتار حرکتی – رشد حرکتی، یادگیری حرکتی،کنترل حرکتی، آموزش تربیت بدنی است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه تربیت بدنی (۴)۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه تربیت بدنی (۴)

2155

ثبت‌نام
باخبرم کن!

673 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلی
مهر ۱۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ب٫ظ

سلام بر همه دوستان عزیز
تبریک به پذیرفته شدگان و تاسف به کسانی که به هر دلیلی قبول نشدند، دوستان منابع عوض شده و من میخوام به امید خدا الان بخونم، هر کسی اطلاع از منابع دقیق داره یا میتونه راهنمایی کنه، ممنون میشم نظرشو بزاره.
تشکر.

رشد حرکتی
مهر ۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام بچه ها
روز مصاحبه غیر از ۱۲ نفر اول که به مصاحبه رشد تهران دعوت شده بودن ۱نفر با سهمیه (فکرمیکنم جانبازی یا شاهد) توی لیست اسامی دعوت شدگان که دست خانوم منشی بود، دیدم.
با توجه به شواهد که تکلیف۱۲ نفر اول مشخص شده من فکر میکنم این خانم با سهمیه نفر دوم رشد تهران باشن.

داوطلب2
مهر ۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رشد حرکتی

ولی به نظر من همون ۶ شاید قبول شده باشه چون گفتن دوباره واسه مصاحبه رفته بوده…

55
آبان ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رشد حرکتی

عزیزم من سهمیه بودم که نیم نمره زیر حدنصاب آوردم و قبول نشدم. اگرهم قبول میشدم بعنوان یک نفر اضافه بر سهمیه بود. یعنی نفر سوم.

محبت
مهر ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ

من هیچی ندارم! میخام کنکور بدم چکارکنم؟کمکم کنین؟

داوطلب2
مهر ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

سلام سلام آخر معلوم نشد به جز رتبه ۲دیگه چه رتبه ای رشد تهران قبول شد؟

سلام
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۲۵ ب٫ظ

نفر دوم رشد تهران کیه بچه ها؟؟؟؟؟

55
آبان ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

نفر اول رتبه ۲ بود و فقط اونو گرفتن. شبانه هم دوتا سهمیه بود که یکی گرفتن. کلا ۴ تا روزانه و شبانه سهمیه داشت که دونفر، یکی روزانه و یکی شبانه گرفتن

رفتار حرکتی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۳ ب٫ظ

۱۱شهید بهشتی ۱۲فردوسی مشهد

توکل برخدا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

با این حساب رتبه چند رشد تهران قبول شده ! غیر از رتبه ۲

رفتار حرکتی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ

۱۱بهشتی ۱۲مشهد

سلام
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ

۶ و ۱۰ خبری نشد ازشون؟
رشد تهران به جز ۲ کی رو ورداشته؟

رفتار
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

۱۰ قبول نشد جایی.
۶ که اصلا مصاحبه تهرانو بخاطر یک اتفاق بد که براش پیش اومد نرفت.

توکل برخدا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار

۱۱،۱۲،۱۳ کجا پذیرش شدن؟؟؟

گرور رفتار حرکتی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

با سلام به دوستان عزیز
خانم خانمحمدی بسیار متاسف شدم برای شما و بیشتر برای مسئولین دانشگاه ها.حق شما و رتبه ٩ این نبود.من از رزومه هر دو شما اطلاع کامل دارم،خواهشمندم پیگیری کنین.
خانم رتبه ٩ از شما هم خواهشمندم پیگیری کنین،نذارین مسئولین هر کار که دلشون میخواد انجام بدن
میتونم درکتون کنم چون خودم هم این شرایط را تجربه کردم ،خیلی سخته….

خانمحمدی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام دوست عزیز.ممنونم.
میدونید در این شرایط آدم از چی میسوزد. از اینکه وقتی به افرادی که دوست خودت میدونی میگویی و اونها با یه حالتی میگویند خوب شما سوابق علمی پژوهشیتون خوب نبوده و اساتید به همین دلیل به شما نمره پایین داده اند.
همه میدانیم این نمرهها فرمالیته است.
ولی من همیشه خدا رو شکر میکنم.
همه افرادی که این دانشگاهها قبول میشوند باید خیلی مواظب خودشون باشند تا عقاید خود را تغییر ندهند همه ما چوب بی ایمانی برخی را میخوریم.
همیشه یادمان باشد قیامت است.امام زمان است.
این اساس زندگی و هستی است. واقعا برای انسانهایی که مسخره میکنند متاسفم.
دوستان دکتر و پشت کنکور دکتری خواهش میکنم بدانید برای چه چیزی درس میخوانید.
از نزدیک فرد باسوادی را دیده ام که دچار آلزایمر شده است.همه چیز برای خداوند است.افرادی که به فکر خود هستند بدانند روزی میفهمند که دیگر دیر است.انسان باایمان قلبی همیشه برنده است و خداراشکر من هرگز باخت نمیدهم.چون بهترین چیز در قلب من است.ان شاالله .
مقاله،کتاب و هر کار علمی زمانی ارزش دارد که وجود شما را عوض کند.این معنی زنده بودن یک پؤوهشگر است.خدا کند تا زنده هستیم زنده شویم نه در لحظه مرگ که تازه گوش میشنود چشم میبیند که دیگر دیر است.
حالا ریاضی بخونی پزشکی یل مهندسی یا ادبیات فرق ندارد مهم زنده شدن است.

؟؟؟؟ذذ
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

بچه ها سلام
دوستانی که از ثبت نام دانشگاه ها و زمانش خبر دارن لطفا کمک کنن.تو سایت دانشگاه اطلاعیه نزدن سنجش زده شنبه یکشنبه دوشنبه ثبت نامه
دقیقا باید چیکار کنیم؟

داوطلب
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟ذذ

عجله نکنید. مگه شما ها تا حالا دانشگاه نرفتید.. کارمند های دانشگاهها پنج شنبه ها تعطیلن شنبه بیا سر کار اطلاعیه میزنن

.....
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام
بچه هایی که مشهد قبول شدن از تاریخ ثبت نامش خبر دارن؟

رتبه اول.شانس پایین
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۵۷ ب٫ظ

رتبه ۲ و ۶ و ۱۰کجا قبول شدن؟

خانمحمدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

۲رشد تهران .تبریک

.....
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۹ ب٫ظ

رتبه ۹ کنترل شبانه تهران قبول شده

نتایج
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ب٫ظ

بهشتی ۵ ۱۸ ۱۱ فک کنم

نتایج
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ

از مشهد چه خبر بچه ها؟
تهران کیارو گرفته؟
هر کی خبر داره لطفا به ما هم خبر بده

خانمحمدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نتایج

۷ و۲۱و۴ تهران کنترل.تبریک میگویم به هر سه نفر.
۵و۱۸بهشتی.تبریک میگویم به هر دو.
۱و۸مشهد.تبریک به هر دو نفر.

توکل برخدا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

از رتبه ۲ و ۹ خبر دارین خانم خانمحمدی ؟

ارومیه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  توکل برخدا

۲ رشد تهران

ارومیه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

۱۵ مشهد

داوطلب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۶ ب٫ظ

حالا بهشتی و رشد تهران چه رتبه هایی برداشته

خانمحمدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۴۱ ب٫ظ

دوستان عزیز با رتبه سه و سه مقاله و یک کتاب و مدرک زبان و تدریس و قهرمانی کشوری و مربیگری در مصاحبه بهشتی و تهران رد شدم.یک سال دفاع کردم.تابستون هم دارم کتاب و مقاله کار میکنم.واقعا دانشجوی خوبی رو از دست دادند.پارسال همینطور شد و از فردای اعلام نتایج کار پزوهش و خوندن کنکور رو شروع کردم ولی امسال…دیگه چقدر ادم ظرفیت دارد هر روز ۴ بیدار شوی تا شب زحمت بکشی و این طور شود.

داوطلب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

برای این دانشگاه ها که به خاطر دانشجو های خودشون حق شما را نادیده گرفتن متاسفم.

فیزیولوژی ورزش
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

شما ارشد کجا بودی چرا دانشگاه ارشدتون رو انتخاب نکردید؟؟

خانمحمدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۰۱ ب٫ظ

من ارشد با رتبه ۲۰ در گرایش رفتار ۳۷ در مدیریت ۵۰ در اسیب ۵۲ در بیومکانیک به خاطر بچه یک سال و نیمم اراک موندم.پارسال که ترم ۴ ارشد بودم با رتبه ۱۴ رد شدم.البته این دو سال فقط تهران را زدم.

داوطلب2
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

خانم خانمحمدی منم رزومه ای شبیه شما داشتم رد شدم البته رتبم بالای ده بود .حس بدیه.می تونم بپرسم شما فوق کدوم دانشگاه بودید و چندمین بار اومدید مصاحبه؟

رفتار 91
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام
رتبه های ۱۴، ۱۹ و ۲۲ ارومیه قبول شدند

توکل برخدا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

رتبه های زیر ده کیا قبول شدن

خانمحمدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام
من قبول نشدم

رفتار 91
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام
واقعا؟ خیلی ناراحت کننده است

توکل برخدا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

واقعا ناراحت شدم خانم خانمحمدی بچه ها دستام داره میلرزد حتی جرات دیدم نتیجه رو ندارم توروخدا دعا کنید برام

8
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

خیلی بی انصافا

داوطلب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

خانم خانمحمدی شما رتبتون چند بود؟

نتایج
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۰:۰۷ ق٫ظ

وای بچه ها امشب هم کاش زودتر بگذره..

سوال
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نتایج

سلام بچه ها من خیلی نگرانم رفتم تو صفحه اصلی این سایت ظاهرا به برخی از داوطلبا در خصوص صلاحیت عمومی تماس گرفتن از بچه های خودمون رفتاری ها کسی هست از سنجش برا صلاحیت باهاش تماس گرفته باشن؟ خواهشا جواب بدین

سوال
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

با سلام به همه
بچه ها کسی میدونه نفر اول ارومیه چه کسی هست ؟ خواهش میکنم اگه اطلاع دارین بگین

بی خیال
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

سلام به عزیزان. خواستم بگم خوش به حال خودم که بی خیالم.اگه فردا قبول بشم یا نشم بردم!. در دو حالت برده.البته اینا واقعا گفتم.
و آرزوی موفقیت واسه همه دارم.یادتون باشه اونایی که فردا قبول شدن چیزه خیلی مهمی را بدست نیاوردن و اونایی که خدای نکرده قبول نشدن چیز خیلی مهمی را از دست ندادند. پیروز باشید.

داوطلب 2
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

سلام .مگه چهارشنبه نتایج میاد که گفتید چهارشنبه؟

پیشگو
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب 2

بله مگه به سایت سنجش سر نمیزنید؟

آخرین پیش بینی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۲۳ ب٫ظ

با سلام
برای همه دوستانی که زحمت کشیدن از خداوند میخوام چهار شنبه دلشون شاد بشه میخوام بعنوان آخرین پیش بینی بیست و یک نفر از رتبه ها رو اینجا بنویسم که احتمالا ۱۵ نفر روزانه از بین این افراد انتخاب خواهند شد
خوشحال میشم نظر بدین
رتبه های یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت، نه، ده، یازده ، چهارده، پانزده،شانزده، هفده، هجده، نوزده، بیست ، بیست و یک، بیست و چهار، و سی
از این افراد ۱۵ نفر رو انتخاب کنید

پیشگو
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام
من پیش بینی میکنم
که : ۱،۳،۴،۵،۶،۸،۱۸ صد در صد
۲،۷،۹،۱۰،۱۱،۱۴،۱۵،۲۱،۲۴،۳۰ هشتاد درصد و سایر رتبه های نوشته شده در بالا پنجاه درصد شانس دارن.
نفر بعدی پیش بینی کنه لطفا

کنترل ٢
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  پیشگو

چه پیشگویی جالبی!!!
رتبه ٢ و ٧ و ٩ و١٠ و ١١ را همردیف ٢۴ و ٣٠ قرار دادین.این رتبه ها همه رزومه داشتن و خوب بودن و شرایطشون به مراتب بهتر از بعضی رتبه هاست…

داوطلب
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل ٢

پیش بینی شما اشتباه داره شانس ۷، ۹و ۱۰ خیلی بالاست
برعکس من از قبولی ۸ مطمین نیستم ولی ۲ شاید مشهد قبوا بشه

پیشگو
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل ٢

دوست عزیز جناب کنترل ۲ شما شما رزومه ۲۴ و ۳۰ اطلاع دارین که اینو میگین ؟

توکل برخدا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیشگو

به نظر من ۱۸ نفر داوطلب مستعد قبولی داریم تا رابه ۱۱ که صد در صد شانس قبولی دارن و همینطور رتبه ۱۸ با توجه به کامنتهای بچه ها راجع به بهشتی ، می مونه سه نفر دیگه که از بین رتبه های ۱۴،۱۵،۱۷،۲۱،۲۴ انتخاب خواهند شد
امیدوارم غروب خداوند به اونایی که حقشون هست نتیجه شادی بخشی عطا کنه و افرادی هم که پذیرش نشدن انشالله سالی دیگه قبول شن و دلخور این نتیجه نباشن. توکل برخدا

داوطلب
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیشگو

۲۱ هم جز قبولی صد در صد اگر کنترل قبول نشه نفر اول مصاحبه مشهد من مطمینم

رفتار حرکتی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

پارسالم گفته بودن هفته اول شهریور ولی ۲۵ام اومد ممکنه امسالم همینطور باشه

داوطلب 2
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۷ ق٫ظ

سلام . آخر نتایج قرار شد کی بیاد درسته می گن هفته اول شهریور ؟

خانمحمدی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب 2

سلام بله هفته اول شهریور می آید.

رفتار حرکتی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ

منکه بیخیال دکتری شدم.میخام برم دوباره درس بخونم معلم ورزش بشم.
برا همتون آرزوی موفقیت میکنم.بای بای

داوطلب
مرداد ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

امیدوارم موفق باشی…..

امسال شرایط خیلی سخت بود. دانشگاه ها هم که دانشجو های خودشون گرفتن

خانمحمدی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

سلام امیدوارم استخدام شوید استان ما که فقط یک نفر میخواهد.
ناامید نباشید شما احتمال دارد قبول شوید.

رفتار حرکتی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

شهر منم یک نفر میخاد .میشینیم میخونیم.توکل بخدا.از کنکور دکتری رفتار که سخت تر نیستش.پیر شدیم پای این کنکور دادنا.

خانمحمدی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

یعنی اگر سهمیه آزاد باشید ولی نمره آزمون بالا بیاری امکان قبولی است؟تربیت در مدارس چی میخوانید؟

رفتارحرکتی به کنترل حرکتی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ

سلام دوست عزیز
بابت اینکه جز سه نفر نبودین متاسفم
انشالله اولویتای بعدی با توجه به رزومتون حتما قبولین.
فقط چیزی که واسم سواله اینه که شما این اطلاعات دقیقو از کجا دارین؟
ممنون میشم جواب بدین دوست عزیز

رفتار حرکتی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

با سلام
تا جاییکه من میدونم فقط نتایج کنترل تهران درسته بقیه فقط حدس و گمانه

خانمحمدی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

سلام.ولی نه ۱۸ و ۵ هم درسته.

کنترل حرکتی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان وقت همه بخیر، من مصاحبه کنترل تهران نفر پنجم شد خیلی ناراحت هستم چون هم رزومه و هم مصاحبه خوبی داشتم )-: بطوری که درصد بالایی به خودم مطمئن بودم !

خانمحمدی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

سلام سوم چه کس؟

خانمحمدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

ناراحت نباشید.ان شاالله بهترش رو قبول میشوید.بهترین همیشه چیزی نیست که ما فکر میکنیم.

کنترل حرکتی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام من از بقیه دوستان اطلاعی ندارم

خانمحمدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

رتبه شما در رشد تهران و کنترل بهشتی چند شده آیا اطلاع دارید؟

کنترل حرکتی
مرداد ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام نه در مورد رشد و کنترل بهشتی اطلاع ندارم

رشد2
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۳:۰۹ ب٫ظ

با سلام به بچه ها اخبار رشد تهران که اینجا گفته شده یک شایعه بیش نیست من از نمرات بعضیا اطلاع دارم بعید میدونم افرادی که صرفا اولویت اول رشد رو زده باشن پذیرش شده باشن! خیلی جدی نگیرید

رفتار حرکتی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ

نگران نباشید اینها همه احتمالاته

خانمحمدی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام. وای نه . مگر میشود. من کنترل نیستم. رشد رو هم اول نزده بودم.بهشتی هم که معلوم نیست.اگر ۲و۱۸و۵ باشند قبول شده باشند. یعنی رد شدم…..

رفتار٢
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

با سلام
خانم خانمحمدی بهشتی که هر سه نفر را از دانشجویان خودش نمیگیره،نگران نباشید

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی یعنی شما اولویت اولتون کنترل حرکتی تهران بوده ؟

خانمحمدی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

بله.

رشد2
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

رقابت تو کنترل خیلیه

رفتار حرکتی3
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

یکی از دو نفر رشد قطعا ۶ هست .

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی3

مگه رتبه ۶ مصاحبه شرکت کرده ، دوستانی که روز مصاحبه بودن همه گفتم نیومدن ایشون !

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی3

رتبه ۶ اولویت اول رشد رو زده ؟

رفتار حرکتی3
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

بله

نتایج مصاحبه رشد تهران
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

بچه ها دو نفر رشد تهران مشخص شدند اخلاقی نیست اسم بیارم ولی یک راهنمایی اینکه اولویت اولشون رشد تهران بوده (حدسش سخت نیست چون افراد زیادی اول رشد رو نزده بودن) تبریک میگم ..

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام رتبه ۳ نبوده یکیشون؟

m
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

چرا اخلاقی نیست.این که بگید کی قبول شده و خوشحالش کنید که خوبه.

نتایج مصاحبه رشد تهران
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  m

دوست عزیز به احتمال زیاد اوم دو نفر خودشون میدونن و ممکنه مایل نباشند تا قبل از اعلام نتایج توی فضای مجازی پخش بشه

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  m

جناب m شما اطلاع دارین چه کسانی رشد رو اولین اول زدن؟ ظاهرا سه یا چهار نفر فقط از بین رتبه ای تا ۱۲ رشد رو اول زدن!

رشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

خب بچه ها یکی بگه چه رتبه هایی اولویت اول رشد رو زدن؟ آقایون ؟ خانما؟ کسی خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داوطلب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۶:۰۹ ب٫ظ

حداقل یک راهنمایی بکن از دانشجو های خودشون

خانمحمدی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ

سلام.فکر میکنم دو نفر از سه نفر بهشتی ۵ و ۱۸ هستند

داوطلب
مرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی

خب پس امسال سال دانشجو هاست از رتبه ۶ چی خبر ندارید؟ اگر اون هم قبول شده باشه دیگه کامل شدن

رفتار٢
مرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام
خانم خانمحمدی شما که بیشتر اطلاع دارید رتبه های ٨ و٩و١٠ چه جوری بودند؟احتمال داره یکی ازین رتبه ها نفر سوم بهشتی باشند؟

خانمحمدی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار٢

امیدوارم دوستم رتبه ۹ نفر سوم باشه.من رتبه ۵ را مطمئن بودم.رتبه ۱۸ هم با توجه به مواردی که شنیدم میگویم.ولی اینها همه احتماله.رتبه ۱۰ هم نمیدونم .

رفتار تهران
مرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۹:۲۵ ق٫ظ

بچه ها یک سوال فنی.
بین گرایشای رشد و یادگیری و کنترل کدومش بنظرتون بهتره و آینده شغلی بهتری داره.
چون همه کسانی که اینجا هستند متخصص رفتار حرکتی اند لطفا همه نظرشون رو با دلیل بیان کنند.

خانمحمدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار تهران

سلام جوابش مشکله.

m
مرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ق٫ظ

سلام بهشتی رتبه ۱۸ را برداشته.

داوطلب
مرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  m

اون که دانشجو بود. !!!!!!!

رشد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  m

سلام
دو تای دیگه کیا هستن شما که اطلاع داری؟

سوال
مرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

شما مطمئنی؟رتبه ۱۸ از کدوم دانشگاه است؟

داوطلب
مرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

فکر کنم دانشجوی خود بهشتی بود

فردوسی
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۷ ب٫ظ

باسلام
افراد مستعد برای قبولی مصاحبه روزانه فردوسی ۱،۴،۸،۱۰،۱۱،۱۲،۱۵،۱۷ آماده باشید عزیزان

رشد
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فردوسی

سلام
تا جایی که من اطلاع دارم ١٠ اصلا فردوسی را نزده!!!!

سوال
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

بچه ها رتبه ۱۰ بهشتی درس خونده تو مقطع ارشد؟

رشد
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

نه شهید رجایی بوده

داوطلب
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فردوسی

۴ هم که تهران قبول شده

رشد
مرداد ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام به دوستای عزیزم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید از بین رتبه های تا ۱۲ کدوم یکی از عزیزان رشد تهران رو اولویت اول زدن؟ متشکرم

رشد
مرداد ۸, ۱۳۹۴ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

سلام به نظرم رتبه های ۱،۲،۴،۵،۶،۷،۸،۹ به احتمال بسیار زیاد رشد تهران رو اول نزدن، و فقط می مونه ۳،۱۰،۱۱،۱۲ اینا احتمال اولویت اولشون رشد تهرانه

محمد
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

سلام با این حساب برد باکسایی که رشد رو اول زدن چون رقابت بینشون خیلی کمتره!

داوطلب
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رشد

دوستان شانس ۵ و ۶ چقدر میدونید کسی میدونه اونا انتخاب شدن یا نه؟

رفتار حرکتی
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام بچه ها خبر دارین چه رتبه هایی شبانه دانشگاه تهران رو مصاحبه رفتن از رتبه های زیر بیست منظورمه

رفتار
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام بچه ها چرا شایعه راه میندازید کی گفته رتبه چهار نفر اول کنترل شده مم همین آنروز پرسیدم شایعه است از رشد خبر ندارم اما کنترل اول نشده

خانمحمدی
مرداد ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار

سلام.شاید اول نشده باشد ولی این طور که شنیده ایم جزو سه نفر میباشد.

سوال
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام بچه ها کسی میتونه کارنامه تفضیلی رو برا من توضیح بده مگه قراره پایان مرداد ماه دوتا کارنامه داشته باشیم ؟

رفتار حرکتی
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

ی ارنامه در مرداد ماه که در ان مشخص می شود شما در اولویت چندم قبول شدید و کارنامه بعدی در شهریور ه در ان نمره و رتبه شما در هر اولویت مشخص می گردد

رفتار حرکتی
مرداد ۲, ۱۳۹۴ ۸:۳۹ ق٫ظ

با سلام تا نتایج نیاد با اطمینان نمی توان حدسی را زد.!به قول یکی از همین بچه ها نه نا امید باشید نه امیدوار…

motor control
مرداد ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

سلام کسی می دونه به جز ۶ و ۷ چه رتبه های دیگه ای واسه خود دانشگاه تهران هستن؟

رفتار دانشگاه تهران
مرداد ۱, ۱۳۹۴ ۳:۰۲ ب٫ظ

با اطمینان میگم یک مشهد قبول میشه و رتبه دو کنترل دانشگاه تهران.چون انتخابای اولشون بود.تبریک به هردو نفر.انشالله مبارکشون باشه.انشالله منم تهران قبول شم.

m
مرداد ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ب٫ظ

شبانه تهران منظورتونه.
مبارکشون باشه.

خانمحمدی
تیر ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۱۴ ب٫ظ

کارنامه تفصیلی دکتری ۹۴ نیمه دوم مرداد در سایت سنجش قرار میگیرد.چیزی دیگه نمانده تا اعلام نتایج.

رفتار حرکتی3
تیر ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

به نظر بنده هم احتمال پیش بینی آقا یا خانم رفتار حرکتی۲ بسیار بالاست.در واقع محتمل ترین پیش بینی
برای تهران می تونه باشه.

رفتارحرکتی
تیر ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام بچه ها
از اینکه اخرین خبرا و احتمالات رو میزارین ممنون. هیچ گرایشی از تربیت بدنی به اندازه ما تو این سایت فعال نیست. خوشحالم که با شما دوستای خوبم در ارتباطم.
بچه ها من با بعضی احتمالات امیدوار میشم با بعضیا هم نانید
کی میشه جوابا بیاد دیگه
شرایط سختیه

خانمحمدی
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

سلام.پارسال نتایج ۲۶ام اعلام شد.امسال چی؟کسی خبر داره چه وقت نتایج اعلام میشود؟

رفتار حرکتی 2
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۴:۲۳ ب٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان
دوستان دانشگاه تهران به احتمال بسیار زیاد بین افراد زیر ۹ نفر روزانه و شبانه را پذیرش خواهد کرد:
۳،۴،۶،۷،۱۰،۱۱،۱۹،۲۰،۲۲،۲۴،۳۰
فکر میکنه بشه حدس زده اون ته مفر کیا هستن.
در ارتباط با سایر دانشگاه ها اطلاعات ندارم
موفق باشید

خانمحمدی
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

با سلام .
۲۱ روجاانداختید

رفتار حرکتی 2
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام وقت بخیر به نظر من خانم شماره ۲۱ مشهد پذیرش میشن. بخاطر همین ایشون رو تو این لیست قرار ندادم

خانمحمدی
تیر ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۶ ق٫ظ

پس میشه بگید نفر سوم کنترل چه کسی هستند؟

رفتار حرکتی
تیر ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

در مورد ۲۱ اشتباه می کنید ایشون کنترل تهران قبول میشه مگر اینکه شما اطلاعات موثقی داشته باشید

رفتار حرکتی
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

سلام با نظر شما موافقم میشه بگید اطلاعات شما از کجاست؟ چون این پیش بینی خیلی محتمله.

رشد
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ب٫ظ

سلام بنظرم کنترل از بین ۴،۶،۷،،۲۴،۳۰ انتخاب میشوند و رشد از بین ۳،۱۰،۱۱،۱۹،۲۰،۲۲

رفتار
تیر ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۸ ب٫ظ

سلام بچه ها من بلاخره نفرات شش و هفت مصاحبه فردوسی رو کشف کردم اکثر بچه ها نمرات شون رو میدونن ولی نمیگن، من که دارم ار استرس می میرم بچه ها شما از نمرات مصاحبه خبر دارین خواهش بگین
مرسی

رفتار
تیر ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۵ ب٫ظ

بچه ها من نفرات شش و هفت مصاحبه مشهد رو بلاخره کشف کردم خیلی از بچه ها نتایج رو میدونن اما لو نمیدن! من که از استرس دارم می میرم کسی از بقیه نفرات خبر داره ؟

رفتار حرکتی
تیر ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار

خوب تو را خدا تو که استرس کشیده ای به ما هم بگو۶ . ۷ خیلی مهم
۳ نفرشون که مشخص ۱ و ۲۱و ۴

رفتار
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

سلام اخلاقی نیس اسم بیارم یکیشون یک پایه ثابت این پیج هستش انشالله که میرن بشه چون مسلما یکی مث رتبه جهار مشهد نمیره حتما تهران میگیردش

m
تیر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

سلام . رتبه های ۱۰ و ۱۱و ۱۲ امیدوار باشند شاید در دانشگاههای تهران قبول شوند

جواد
تیر ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  m

شما از ۵ و ۶ خبر دارید که اینو میگید؟

محمد رفتار
تیر ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

رتبه دو کنترل تهران قبول شده.چون اولویت اولش تهران بوده بعد بهشتی.

خانمحمدی
تیر ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رفتار

سلام.کنترل تهران سه نفر میگیرد نه پنج نفر

رفتار حرکتی
تیر ۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

با سلام به همه منتظران نتیجه …دکترا
بچه ها از مصاحبه مشهد چه خبر مسلما رتبه ۱ و ۸ دو نفر از قبولی ها هستند ولی دو نفر بعد کیا هستن کسی از نمرات مصاحبه خبر داره؟
خواهشا جواب بدین

خانمحمدی
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۸ ب٫ظ

دوستان فقط میتوانیم با اطمینان بگوییم ۷ کنترل تهران قبول میشود.همین.در مورد بقیه رتبه ها واقعا نمیتوانیم نظری بدهیم چون معلوم نیست شنیده ها بر چه اساسی است شایعه یا واقعیت؟این احتمال را بدهیم حتی یه ذزه.که وقتی نتایج اعلام گردید واقعا جا بخوریم.واقعا نمیدونیم. در ضمن اینکه برخی اساتید اظهار داشته اند تا نمرات به سازمان سنجش فرستاده نشود هیچی معلوم نیست. درسته خیلی جابه جا نمیشود ولی احتمال جابه جا شدن ۵ درصد نمره هم گاهی جابه جایی هاو تغییرات زیادی رو در قبولی ها ایجاد میکند.

جواد
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام به همه

خب پس کنترل تهران
رتبه ۴ و ۷ قطعا اما نفر سوم معلوم نیست

درباره رشد تهران و بهشتی چی

به نظر من بهشتی ۹ می گیره

رشد
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام
یکی از قبولیای رشد که رتبه ٣ میتونه باشه
در مورد بهشتی هم که بچه های خودشون زیاد بودن احتمالا دو نفر از خودشون رو میگیرن و نفر سوم؟؟؟
رتبه ٩ رزومه خوبی داشته آقا جواد؟؟؟

رفتار حرکتی به آقا پیام
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام بچه ها من خیلی سلام من خیلی دلم میخواد نمره مصاحبه م رو رو من اما با اساتید آشنایی ندارم

علی رفتاری
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلام با این تفاسیر مصاحبه کنترل حرکتی دانشگاه تهران ۱.مجید عرب ۲.؟ ۳.؟ ۴.خانم خانمحمدی
کسی از جواب علامت سوال ها اطلاعی داره ؟

نازنین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

لابد دومی هم رتبه ۷ هست و سومی هم رتبه ۶

نازنین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

سلام لابد شماره ۲ اکبر بهلول و شماره ۳ خانم امامی هستند

خانمحمدی به کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سلام. مهم اینه که رتبه یک در آزمون سازمان سنجش که همه قبول دارند بهترین نمره را گرفته است پس یعنی قوی هست.اگر نمره مصاحبه ایشون این طور که شما میگویید هست چون انتخاب اولش مشهدبود و به غیرت دانشگاه تهران برخورده که ایشون اول مشهد و بعد تهران را زده اند.

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۳:۴۳ ب٫ظ

میشه از چند جنبه به این قضیه نگاه کرد خانم خان محمدی
تهران یا هر جای دیگه نمره کسی رو کم نمیده ولی بر اساس همون رزومه صرفا بهش امتیاز میده و به رتبش نگاه نمیکنه هرچند میگن رتبه ۳۰ درصده ولی یه اثر هاله ای داره برا مصاحبه گر ها ولی اگه از طرف خوششون نیاد به هر دلیلی میتونن رد کن به راحتی
کنکور کلا ملاک خوبی نیست برای قوی بودن مصاحبه کردن اساتید که دیگه اصلا حرفشو نمیشه زد مثلا یه نفر تو تهران رتبه مصاحبش ۱۱ میشه بعد میره بهشتی ۱ میشه و جالبتر ۱ مصاحبه تهران میره بهشتی ۱۰ میشه
ای کاش مصاحبه مثل پزشکی ها بود که همه یه جا مصاحبه میشن

خانمحمدی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

بله من هم منظورم همین بود مثلا رتبه یک پارسال که تهران قبول شد در بهشتی شد ۱۳ورتبه ۲ که در بهشتی قبول شد در تهران شد ۱۳.
منظور منم این بود یک امسال اگر در مصاحبه تهران نمره خوبی نگرفته دلیل نمیشه ضعیف باشه.
ولی همه تازه میخوایم قبول بشیم بریم اول خط.قوی و ضعیف نداره.برخی پول میدن چند تا مقاله میخرند بازم نمیشه به رزومه نگاه کرد.

خانمحمدی
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

و مثل پزشکی ها ۷۰ درصد رتبه و ۳۰ تا مصاحبه

علی رفتاری
تیر ۹, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

سلام خانم یا آقای کنترل حرکتی شما ظاهرا اطلاعات کاملی از مصاحبه تهران دارید نیشه خواهش کنم نفرات دوم و سوم کنترل رو بگین کیا بودن ؟

رفتار حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۸:۲۹ ق٫ظ

با آرزوی موفقیت برای همه.اگر فردی واقعا قوی باشه صرفه نظر از اینکه کدوم دانشگاه بوده احتمال قبولیش در دانشگاههای تهران بالاست.اما واقعیت اینه که خود بچه های تهران هم اغلب رزومه قوی دارند.

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۵ ق٫ظ

تا جایی که من اطلاع دارم رتبه ۵ که ترم ۴ بود و رزومه خاصی نداشت امتیاز مصاحبه رشدش از رتبه ۱ بیشتر بود خودمم وقتی متوجه شدم جا خوردم! البته واقعا ظلمه که همه چی رزومه باشه مثلا یه نفر سال چندمشه که شرکت میکنه وقت داره برا اکسپت و چاپ مقالاتش ولی یه ترم ۴ چی؟! فکر کنم گروه رشد این مقوله رو در نظر گرفتن و نمره داره و جای خوشحالی داره

علی رفتاری
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

شما خودتون مصاحبه چیکار کردین جز نفرات برتر بودین ؟ آخه عنوان رو زدین کنترل حرکتی ! یکی از سه نفر هستین ؟؟؟

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

آدم از خودش تعریف نکنه بهتره
نه من اصلا امسال شرکت نکردم
ولی تو زمینه کنترل هم رزومه خوبی دارم البته نه به قول خانم خان محمدی ازین رزومه پولیا! رزومه من ایمپکت داره علی جان
کم کار کن ولی خوب کار کن

خانمحمدی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

پس یعنی پارسال قبول شدید

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

نه.ولی کنترلم خوبه

یادگیری حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

دانشگاهای تهران و بهشتی در صورتی دانشجوهای خودشون را می گیرن که قوی باشن.در غیر این صورت از بقیه استفاده می کنن.

کنترل حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ب٫ظ

دانشگاه های تهران و شهید بهشتی خیلی هوای دانشجوهای خودشون رو دارن و به شدت نه تهران از بهشتی دانشجو میگیره و نه بهشتی از تهران خیلی محدود شاید اتفاق بیفته. ۹ نفر از ۱۴ نفر ورودی سال ۹۳ دانشگاه تهران از خود دانشگاه تهران بودن!بهشتی هم از سه نفر پارسال ۲ نفر از خودش گرفت. اصلا هم براشون رزومه مهم نیست!

رشد حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

سلام دوستان
کاملا درسته رزومه مهم نیست
دلتونو خوش نکنییییین

خانمحمدی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رشد حرکتی

واقعا.یعنی بیخیال بشویم؟ بر اساس کدام منطق؟

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

بر اساس منطق فازی کلاسیک استاد راهنماها

کنترل حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ

رتبه ۹ هم بدک نشده بود تا جایی که مطلعم

کنترل حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ

تا جایی که من خبر دارم رتبه های خوب غیر از ۴ هیچ کدوم نمره خوبی کسب نکردن
همگی نمره زیر ۲۰ گرفتن البته نمره کتبی رو نمیدونم

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

نمره مصاحبه رتبه چهار چند بوده ؟

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

توی رشد با اختلاف اول شده همچنین توی کنترل هم
توی رشد ۳۷ بود بقیه زیر ۲۰ بودن

علی رفتاری
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

رتبه چهار اولویت اولش کنترل بوده یا رشد ؟ بنظرم خانم خانمحمدی مصاحبه رشد نمره بالایی گرفتن
ضمنا من براساس سوابق بچه ها نظرم رو گفتم رتبه یک رزومه ش عالیه

کنترل حرکتی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ

با سلام خدمت همگی
آقا علی شما از کجا میدونی رتبه ۱ نمره تهرانو میاره؟
مگه تاثیر مصاحبه بیشتر نیس؟

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل حرکتی

رتبه یک رزومه اش عالیه چرا فک میکنید چون اول مشهد رو زده دیگه تهران رو نمره نگرفته !؟!؟!؟ مطمئن باشید نمره بالایی تو مصاحبه تهران گرفته

جواد
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

خوب اون که مشهد ۱۰۰ درصد قبول دیگه چه اهمیتی داره نمره تهران را بیاره یا نه

کنترل حرکتی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

ولا علی آقا فکر کنم شما خودتون مصاحبه گر بودید که اینقدر در مورد رزومه ها با قطعیت میگید؟! نکنه استاد دانشگاه تهران هستید ما خبر نداریییم؟!!!!!!

خانمحمدی به رفتار و علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۱ ب٫ظ

رزومه چهار دو کتاب و چند تا مقاله.چه فرقی میکنه ان شااله کنترل تهران قبول هستند.از نمره مصاحبه رشد خبر ندارم.من از ۲۱ شنیدم ۶ مصاحبه کنترل تهران بودو۲۱کاملا آدم معتمدی هستند ولی همه بچه ها میگویند ایشون نبودند شما از ایشون خبر دارید؟یه جورایی همه ۶ رو فراموش کردیم.ایشون یا رشد یا کنترل هستند درسته؟

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ

سلام رتبه ۶ روز مصاحبه نبود اینو مطمئنم اما جواد تو همین سایت گفت که اگه مشکل داشته باشه کسی میتونه بعدا مراجعه کنه. روز مصاحبه یه مشکل برا رتبه شش پیش اومد و نتونست بیاد

احسان
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

همه کسانی که به مصاحبه دعوت شدن احتمال قبولی دارن و به این حدس و گمانها هم زیاد توجه نکنید چون کسی دقیقا از جلسه مصاحبه و رزومه کسی خبر نداره.

کنترل
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۴:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

دقیقااااااا

جواد
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

خب این اخبار همش حدس نیست بعضی هاش اطلاعاتی که از کارشناس ها یا اساتید گرفت میشود

م
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام بچه ها نفرات یک تا سه کنترل تهران مشخص شدن ؟ کسی اطلاع داره ؟

خانمحمدی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

۴,۷که احتمال داده شده اند.بین ۶و۹وو۱۰و۱۱و۱۳و۲۱و۲۴چه کسی میتونه باشه؟

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

به نظرم باید دنبال بچه های دانشگاه تهران باشید البته اونایی که رزومشون خوب بوده. شما رتبه هاشونا می دونید؟

رفتار
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی رزومه رتبه چهار چه هست شما اطلاع دارین؟

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام شما نمره رتبه یک رو در نظر نمیگیرید؟ درسته اولویت اول مشهد رو زدن اما بنظرم نمره تهران رو هم میگیرن

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

خانم خانمحمدی از رشد چه خبر اونجا نمره مصاحبه چند شدین ؟

خانمحمدی
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

۶,۱۵,۲۰از تهران هستند.۶هم مثل ۷ دفاع نکرده.البته این رتبه ۷ که پایین رزومشون رو نوشتند فکر نکنم گرایش رفتار باشه.چون ۷ گرایش ما فقط یه اختراع داشتند.

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

اینطور که بچه های تهران گفتن ۶,۷,۱۳,۲۰ از تهران هستن. ضمنا ۲۰ رزومه ی قوی داره.

خانمحمدی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

سلام به همگی. نماز و روزه هاتون قبول.
دوستان عزیز واقعا برام سخته تحمل این موضوع که یک هفته بعد از مصاحبه تهران دوتا مقاله علمی-پژوهشیم که اسم اول هستم پذیرش بگیره.و شاید این دو تا مقاله میتونست امتیاز منو بیاره بالا و الان نفر چهارم کنترل نبودم.ولی خوب شانسم باهام یار نبود و کتبی رو جدی نگرفتم.باز هم توکل به خداوند.دعا میکنم قبول بشوم و نمونم برای سال بعد.برای شما هم دعا میکنم قبول بشوید.ساناز جان رتبه ۱۱ و رتبه ۱۹ هم احتمال قبولی دارند

رفتار حرکتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی میشه خواهش کنم نفرات یک تا سه کنترل رو بگین کیا بودن ؟ شما اول رشد رو زدی یا کنترل ؟

رفتار حرکتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

خانم خانمحمدی کنترل بهشتی چهارم شدین یا تهران ؟

خانمحمدی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

کنترل تهران.
یک تا سه رو مطمئن نیستم بگم ولی خودم رو مطمئنم

خانمحمدی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

تهران

رفتار حرکتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سه نفر قبل شما کیا بودن ؟ لابد رتبه هفت اول شده

رفتار حرکتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

بنظرم ۷، ۴ و ۶ قبل شما بودن

رفتار حرکتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

اگه رشد رو اولویت اول میزدی شانس بیشتری داشتین

رفتار 91
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خب رشد تهران قبول شدین اینطور که نازنین خانم گفته

نازنین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

سلام اون رتبه ها براساس حدس و گمان هست من نظر شخصی مو گفتم

نازنین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

سلام اون رتبه ها تر شخصی منه براساس اطلاعاتی که از دوستان دارم

رفتار 91
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام، آخه من یکی از دانشگاه‌ها ترتیب افراد را میدونم دقیقا همون چیزی هست که شما حدس زدید، خیلی حدستان دقیق بودش

نازنین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

کدوم دانشگاه ؟

خانمحمدی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

معلوم نیست.یعنی یه ذره خوشبین ترم.توکل بر خدا.تا نتایج نهایی اعلام بشه.چیزی معلوم نیست.

رفتار
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی نگران نباشید خدا بزرگه، اگه اولویت اول رشد رو زدین اطمینان میدم قبول شدین تازه به کنترل بهشتی هم امیدوار باشید چون غیر از رتبه یک بچه های بهشتی خیلی رزومه ندارن

رفتار
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار

خانم خانمحمدی ترتیب اولویت شما به چه شکل هست رشد رو اول زدی یا کنترل ؟

علی رفتاری
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام شک نکنید که سه نفر کنترل تهران از بچه های دانشگاه تهران هستن

رفتار 91
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

سلام
من شک دارم، چون شنیده ها و اطلاعات حاکی از چیزی دیگه است

علی رفتاری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

سلام جناب رفتار ۹۱ شما میدونی نفراتی که بالاترین نمرات مصاحبه کنترل تهران رو گرفتن کیا بودن؟

خانمحمدی
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

امیدواریم هر کسی لیاقتش رو دارد قبول شود حتی دانشجوهای همون دانشگاه.این هم گذری از زندگی است و طبیعت و تقدیر هر دو درش دخیل اند.

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی رفتاری

موافقم علی آقای رفتاری.احتمالش زیاده ولی شما می دونید بچه های خودشون چند نفرن و رتبه هاشون چیه؟رزومشون چطوره؟

احسان
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۸ ق٫ظ

با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه .انشالله که شاد و سلامت باشید .

ساناز
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

بچه ها کسی می دونه رتبه ۲۱ از کدوم دانشگاست؟

m
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام.اصفهان

نازنین
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

باسلام ترتیب قبولی بچه ها :
رتبه ۶، ۴، ۲۱کنترل تهران
۳، ۱۰رشد تهران
۱، ۸، ۱۲، ۱۵مشهد
۱۴، ۱۷، ۱۸ارومیه
۲، ۵، ۹ بهشتی

نازنین
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

ببخشید اصلاح میکنم رتبه ۷، ۴، ۲۱ کنترل تهران

٢٠
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام
میشه بفرمایین بر این حدس و گمان ها بر چه اساسیه نازنین جان؟

رفتار 91
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام
از کجا میدونید این ترتیب قبولی ها را؟

رفتار
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

نازنین خانم با تشکر از حدس و گمانت..! ولی شاید رتبه ۲۰ و ۶ و ۱۳ هم که واسه خود تهران هستن هم شانسی واسه تهران داشته باشن!

رفتار 91
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام
تنها راه فهمیدن ترتیب قبولی از طریق سازمان سنجش هست

رفتار حرکتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

بچه ها رتبه ۲۱ خانم هستند یا آقا؟

سینا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

خانم هستند

رفتار حرکتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

بچه ها کیا اولویت اول کنترل تهران رو زدن؟

رفتار حرکتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام
بچه ها خبر دارین چند نفر کنترل تهران رو اولویت اول زدن . آقا جواد ؟؟؟ علی رضا خان ؟ جناب ۲۰؟ کسی اینجا نیس

٢٠
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

سلام
من فقط میدونم رتبه های ١٠،٧،۶،٣ و۴ تهران را اول زدن
بقیه رتبه های زیر ١٠ انتخاب اولشون تهران نبوده .

جواد
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

۲۱ و ۲۴ هم انتخاب اولشون بوده چون اصلا رشد تهران و بهشتی دعوت نشده بودن

رفتار حرکتی 1
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

اتفاقا شما مطمئن باشید مشهد از همه چیز مهمتر براش الویت اول هست واسه همینم تنها جایی که پرینت کارنامه را می خواست و با دقت توی مصاحبه نگاه می کرد مشهد بود!! هر چند هم تهران و هم مشهد به غیر از مقاله چیز ای دیگه مثل سوابق آموزشی و مدارک بالای مربیگری و سوابق مدیریتی و ….براشون مهم بود و به نظر من چون همه افراد دارای حداقل دوتا مقاله بودن پس این موارد در قبولی تعیین کننده تر هست!!هر چند همه اینها حدس و گمان هست و در مصاحبه ۷۰ درصدی همه چیز ممکن…!

جواد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ

کسانی که مقاله بیشتر و معتبر تری دارن قبول میشن

نازنین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام بچه ها با آرزوی موفقیت برا همه … بچه ها از رتبه های تا بیست چند نفر اولویت اول تهران رو زدن؟

رفتار حرکتی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام بچه ها شانس اونایی که اولویت اول مشهد رو زدن واسه قبولی خیلی بیشتر از تهران هست چون تعدادشون کمتره ، ولی بیشتر بچه ها اولویت اول تهران رو زدن که متاسفانه رقابت رو خیلی سخت میکنه

جواد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

شما انتخاب اولت مشهد؟

نازنین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام نه من انتخاب اولم تهران زدم اما اشتباه کردم از هر کسی میپرسم میگه اول تهران رو زده ضمن اینکه بچه های خود تهرانم خیلی امیدوار هستن به قبولی ! جواد جان شما اطلاع داری از رتبه های زیر ۱۵ کیا اول تهران رو زدن

جواد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

من میدونم که مشهد به الویت ها توجه نمیکنه اونا فقط به رزومه وتشخیص اینکه شما یک دانشجوی تمام وقت باشید اهمیت میده

جواد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

۱۴ هم اول اورمیه رازده
من حدس میزنم ۲ و ۵ بهشتی قبول بشن
۳ رشد تهران
۲۱ و ۷ کنترل تهران
البته من چون اینا را میشناسم و الویت شون می دونم میگم بقیه شاید قویتر باشن

نازنین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

رتبه ۴ کجا رو اول زده ؟

20
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

با سلام
رتبه ۴ اول تهران را زده و رزومه خوبی داشته صد در صد تهران قبوله.
در ضمن رتبه ١٣ روانشناسی ورزش بوده

نازنین
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

به احتمال زیاد رتبه ۴ بهشتی قبول میشه من نفراتی که نمره بالا گرفتن رو تقریبا میدونم البته فقط بهشتی رو میدونم

جواد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ب٫ظ

ولی فکر نکنم مشهد به اولویت ها توجه کنه

اونا بر اساس رزومه امتیاز می دن. به هر حال ۴۰ امتیاز پژوهشی تعیین کننده است

جواد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۳ ب٫ظ

از رتبه های زیر ۱۰
۱و ۲و ۴و ۸ مشهد زدن که ۱و ۸ اولویت اولشون بوده

از ۱۰ تا ۲۶ که مشهد دعوت شدن تقریبا همه امدن ولی من فقط ۱۵ را مید.نم اولئیت اول مشهد زده بود

رفتار حرکتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

مرسی از توضیحاتون جواد جان ، رزومه رتبه ۱۵ چطوره شما اطلاع دارین ؟

جواد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

ایشون یک اقا بودن می دونم که ثبت اختراع داشتن

رفتار حرکتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

البته پارسال هم بعضی ها رزومش خوب بود و قبول نشدن و بعضی ها هم با رتبه بالا و رزومه نه چندان خوب قبول شدن.!!

رفتارحرکتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ

من میگم احتمال قبولی این رتبه ها بیشتره
رتبه ۱، ۳، ۴، ۸،۹، ۱۸، ۲۱، ۲۴، ۳۰ چون به نسبت بقیه رزومه قوی تری داشتن

جواد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

پس ۲، ۵ ، ۶، ۷ چی؟ ۲ اگر بهشتی و تهران قبول نشه حتما فردوسی یا نهایتا اورمیه قبول میشه. ۵ نمی شناسم ولی ۶ و ۷ را که میگنه تهران قبولن

رفتارحرکتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

رتبه ۶ مصاحبه تهران نبودش ظاهرا مشکل براش پیش اومده بود

رفتارحرکتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

سلام جواد تو خبر داری چند نفر اولویت اول مشهد رو زدن ؟

رفتار
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

رتبه ۱ و اولویت اول مشهد رو زدن دیگه بقیه رو نمیدونم

جواد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

اگر برای رتبه ۶ در روز مصاحبه مشکل پیش امده باشه ئانشگاه دوباره براش یک وقت تعین می کنه پس حذفش نکنید

نازنین
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

امکان نداره براش یک روز دیگه مشخص کنند طبق قانون سنجش فقط همون یک روز فرصت هست اگه همچین کاری بکنم مطمئن باش آبروی خودشون میره ؟!

جواد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

مشهد تو گرایش مدریت واسه چند نفر که اون روز نتونسته بودن بیان یه تاریخ دیگه داد هیچ مشکلی هم پیش نیومد. کسایی هم که تو یک روز به دو جا دعوتمیشن براشون یک روز دیگه مشخص میکنن

motor control Phd
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

در مورد رتبه ۷ هم که از دوستانم هست باید بگم ایشون ترم۴ هستن.رتبه اول کارشناسی و ارشد دانشگاه تهران و دانشجوی نمونه دانشگاه تهران.۴مقاله همایشی.۲ ISC و ۱ علمی پژوهشی و ۱ ثبت اختراع و ۱ تالیف کتاب و مدرک مربیگری B فوتبال اسیا و داوری و حکم قهرمانی و تدریسم داشته نا اونجایی که من میدونم.فکر میکنم رزومه اش برای ترم ۴ بودنش خوب بوده.

رفتار 91
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  motor control Phd

سلام
تا جایی که من میدونم رتبه ۷ روانشناسی ورزشی میخونند و اساتید گروه رفتار هم اعتقاد چندانی ندارند که یکی از روانشناسی بیاد رفتار بخونه در دوره دکتری

motor control Phd
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

نه رتبه ۷ ارشد یادگیری و کنترل حرکتی میخونه .رتبه ۱۳ روانشناسی ورزش میخوند.

جواد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

اصلا رتبه ۷ جای بحث ندارد. همه از اول هم می گفتند ااون تهران قبول. رزومه اش انقدر خوبه که اصلا مشهد نیومد

motor control Phd
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

سلام به همه دوستان عزیز.امیدوارم همه اونجایی که حق و شایسته شونه قبول شن.خواستم در مورد مصاحبه تهران یگم که ازمون کتبی فوق العاده براشون مهم بوده و اون سوالاتی که در مصاحبه شفاهی ازتون پرسیده شده بیشتر برای درک و برخورد منطقی شما با مسائل و مباحث و نحوه بیان و گفتار شما بوده نه سطح علمی شما.پس ازمون کتبی می تونه تعیین کننده باشه چون همه اونایی که مصاحبه دعوت میشن از نظر سابقه پژوهشی تقریبا نزدیک به هم هستن.در ضمن تا اونجایی که من یادمه دانشگاه تهران شرط قبولی شو کسب نمره ۵۰ و بالاتر گذاشته بود.

نازنین
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  motor control Phd

شما رتبه ت چنده

خانمحمدی
خرداد ۸, ۱۳۹۴ ۵:۴۶ ب٫ظ

سلام .برای مصاحبه تهران دو تا فیش باید باشه؟

رفتارحرکتی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام خانم خانمحمدی مصاحبه تهران چطور بود ؟چند نفر اومده بودن؟

خانمحمدی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رفتارحرکتی

سلام.واقعا هیچی معلوم نیست.من که کتبی رو جواب ندادم کامل.فکر نمیکردم مهم باشه.ولی انگار هست.نمیدونم .

رفتارحرکتی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

انشالله موفق باشید ….

رفتارحرکتی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

مصاحبه چی ازتون پرسیدن ؟

رفتارحرکتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانمحمدی

سلام بچه ها خبری ازتون نیس! بجه ها بنظرتون احتمال قبولی چه رتبه هایی بیشتر ، چون الان دیگه تقریبا همه همدیگرو با رزومه ها میشناسیم اگ کسی تو سایت جواب بده لطفا

علیرضا به رفتار حرکتی
خرداد ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

راستی امتحان کتبی از همه درس هاست

رفتار خرکتی علیرضا
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۳:۴۲ ب٫ظ

ممنون از راهنماییتون اقا علیرضا
شما جز گالاهو و ایساکس پیشنهاد دیگهای دارین؟

علیرضا
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۰ ب٫ظ

سلام .خانم خانمحمدی هستم.گفته بودم در پایین.رفتار ۹۱ هم عنوان نمودند.
من هنوز رشد نخوندم.ولی این دو کتاب رو میخونم .جزوه کاشانی هم بد نیست.ولی نمیدونم ایساکس جدید رو بخونم یا نیاز نیست.فرصتم هم کمه.معمولا دیدگاهها رو میپرسند

رفتارحرکتی به بچه ها
خرداد ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ق٫ظ

سلام بسلام بچه ها شما جز رشد یادگیری و کنترلم میخونین واسه مصاحبه رشد تهران؟من فقط رشد دعوت شدم ایا غیر رشدم باید درسی سلام ب

علیرضا
خرداد ۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام .فقط رشد بخونید.فقط رشد میپرسند

علیرضا به دوستان
خرداد ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام. شما برای رشد چه کتا بهایی پیشنهاد میکنید؟لطفا بگید؟

علیرضا به رفتار 91
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۸ ب٫ظ

سلام. نظرات را با دقت بخوانید.موضوعی که اشاره کردید قبل از اعلام رتبه ام بیان نمودم.

رفتار 91
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

دانشگاه شهید بهشتی اسامی مصاحبه دهندگان را داده، جالبه از ۱۸ نفر دعوت شده فقط ۴ نفر آقا هستند؟ ، چون ۴ نفر آقا رتبه ۲ از بهشتی، رتبه ۴ از علامه، رتبه ۷ از تهران و رتبه ۱۳ از تهران هستند.
تبریک میگم واقعا خیلی عالی بودین در این کنکور ۹۴ دکتری رفتار.

٢٠
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

سلام
به سلامتی،تبریک میگم
میشه بگین کجا اسامی اعلام شده؟

رفتار 91
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ٢٠
٢٠
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار 91

مرسی

علیرضا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام به هم رشته ای های محترمی که به مصاحبه ارومیه دعوت شدند.چه خبر راضی بودید؟چه طور بود؟

رفتار 91
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
فقط بررسی مدارک بود و طبق فرمت وزارت علوم امتیاز می دادن

مرتضی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

دوستان بیاید کمی از روند مصاحبه و سوالاتی که پرسیدن بگید

علیرضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۴ ۷:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سوالات پارسال تهران و بهشتی :افکار قالبی بر سن و جنس.انواع بازیها؟….
مخچه؟
در ازمون تشریحی روش کوهرت؟
برتری مدل گالاهو بر سایر روش ها؟

علیرضا به 24
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام.من دعا میکردم شما دعوت بشید به مصاحبه تهران و بهشتی.الان دعوت شدید؟.درسته رزومتون خیلی خوبه و رقیبید یه جورایی.ولی خداییش براتون دعا کردم قبول بشید

24
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا به 24

سلام علیرضا از دعای خوبتون واقعا ممنونم منم براتون دعا میکنم که امسال دانشجوی دکترا بشین و از آنجایی که فقط تهران رو زدین امیدوارم قسمت بشه تهران یا بهشتی پذیرش بشین. حقیقتش من به اینکه کجا تحصیلاتم رو ادامه بدم آهمیت نمیدم چه شهرستان باشه و یا چه تهران. بله منم تهران دعوت شدم . توکل بر خدا . من همیشه به چیزی که خداوند میده راضی هستم … الانم چه پذیرش بشم و چه نشم خواست خداوند و مسلما گزینه بهترین خواهد بود.

علیرضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  24

خداروشکر.واقعا خوشحال شدم.

علیرضا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۵ ب٫ظ

دوستان تا رتبه ۲۱ کنترل تهران دعوتند و تا ۱۹ بهشتی؟درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

محسن
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
اونی که در کارنامه انتخاب رشته زدن رتبه نیست، به ترتیب اولویت ۱۹ نفری که بهشتی را انتخاب کرده دعوت به مصاحبه شده، حالا شاید رتبه ۲۳ باشه یا رتبه ۱۸، معلوم نیست رتبه چنده

علیرضا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

ممنون.

علیرضا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

شما چند شدید؟

محسن
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام من رشته ام رفتار نیست
مدیریت ورزشی هستم

علیرضا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

من فکر نمیکردم از ۲۱ نفر کسی تهران رو نزده باشه

جواد
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۸ ب٫ظ

مشهد تز من یه سوال درباره متنی که دان ترجمه کنمو یک سوال از یکی از کارهای پژوهشی ام کردن. قبلش هم گفتن خودم معرفی کنم. رتبه ام پرسیدن واینکه انتخاب چندمم. اخرش هم پرسیدن دوست داری رو چه موضوعی کار کنی
درباره مصاحبه چیزی نمی تونم بگم…..واقعا
درباره رتبه بالای ۲۰ رتبش دقیق نمی گم چون اخلاقی نیست ولی واسه کسانی کنترل تهران و بهشتی دعوت شدن رقیب جدی. کلا یکی از ۱۵ نفر

محسن
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام
رتبش ۲۰ هست از دانشگاه تهران

محسن
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

البته رتبه ۲۱ هم از اصفهان هستش که آخرین نفریه که به مصاحبه روزانه تهران دعوت شده

علیرضا به جواد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۸:۳۳ ق٫ظ

آشنای مشترک سمیعی بود؟شناختمتون.خوبید؟تبرییییییییییییییییییییک

جواد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام

چه عحب….

راستش خیلی نگرانم. نمی دونم امسال چی میشه؟

علیرضا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

خوبی.بابا اراده .دمت گرم.خیلی خوب اومدی.نگران نباش.قبولید ان شااله.نفهمیدی ۴ کیه؟فکر کنم از خوارزمیه و خانمه.رزومه بقیه چه طور بود ۱۰ و بقیه .دیدیشون….

جواد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

رتبه ۴ از علامه است
بین ۱۰ تا ۲۰ چند نفر ارشد روانشناسی ورزش دانشگاه تهران بود چند نفر هم دفاع نکرده بودن. امسال بر عکس پارسال خانم ها بیشتر بودن تو رتبه های بالای ۲۰ یه نفر هست که کنترل تهران دعوت میشه به نظر من خیلی خوب بود شانس و انگیزش برای تهران خیلی بالاست و اگر تهران قبول نشه حتما مشهد قبول

علیرضا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

علامه رفتار نداشته که.

رفتارحرکتی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام آقا جواد منظورتون رتبه ۲۲؟؟ که میگین شانس و انگیزش بالاست ؟ مصاحبه خودتون چطور بود چی پرسیدن ؟

محسن
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام
دانشگاه تهران اطلاعیه زده، ۵۰ نمره تخصصی و دست اساتیده، این یک کم معنی دار هستش؟ یعنی چی؟ میخوان دانشجوهای خودشان رو بردارن؟

٢٠
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
کجا اطلاعیه زده؟یعنی چی؟؟؟

رفتار حرکتی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۵۶ ب٫ظ

بعضی ها هنوز هیچی نشده بهم میگن دکتر !!!!!!!

علیرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار حرکتی

ان شاالله

جواد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

مصاحبه مشهد مثل یقیه دانشگاه هاست هر کس زودتر صبح بیاد زودتر نوبتش می شود. کارمنده واساتید که مصاحبه می کنند همگی خوش برخورد هستند. نگران خوابگاه و غذا نباشید. باز هم تاکید میکنم اگر هم رشد و هم یادگیری را انتخاب کرده اید حتما دوتا فیش ۷۵ هزار تومانی پرداخت کنید ولی اگر باز هم دراین مورد شک دارید یکی را پرداخت کنید صبح مدارکتون تحویل کارشناس بدید تا نوبت مصاحبتون را مشخص شد بعد اگر گفتن دو تا فیش باید داشته باشید تو خود داتشگاه بانک ملت هست سریع میرید پرداخت میکنید

رفتار خرکتی2 به بچه ها
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام بچه ها
کسی میدونه مصاحبه مشهد تاریخش قطعیه یا نه؟گفتن شاید عوض بشه

رفتار
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

سلام بچه ها برای هر دو کد رشته مشهد باید جداگانه پول واریز بشه یا چون مصاحبه ش با همه فقط یکبار…؟؟؟؟

علیرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار

یکبار

جواد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

تاریخ مشهد تغییر نمیکنه شنبه صبح دانشکده باشید از قبل اگر دوکد رشته را انتخاب کردید برای هر کدوم فیش تهیه کنید ( مشهدین دیگه. یه مصاحبه دوتا فیش ). دیگه اماده باشید

رفتار
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

پس دوتا فیش باید واریز کنیم من بار اولم میرم مصاحبه، ببخشید اینکه میگن ممکنه براساس حروف الفبا تقسیم بشیم در طول دو روز یعنی چی !؟!؟!؟

رفتارحرکتی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رفتار

یعنی دو فیش به مبلغ ۷۵ تومان؟

علیرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

دعوت شدگان مصاحبه به تهران برای امتحان کتبی آماده باشید میدونم میدونستید ولی گفتم برای کسی که نمیدونست

جواد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

علیرضا این جواد که من نیستم من اصلا دنبال استعدادنیستم. خوش به حالت تا ۱۰خرداد واسه اماده شدن مصاحبه وقت داری مشهد منو شوکه کرده

علیرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

برای خودت برو حرم مطهر و دعا کن.تهران قبولی با رزومت.نگران نباش .شوکه شدن نداره .درسارو که بلدی.مشکلی نیست مدارکتم که اماده است.برو ببین بقیه چه طوره رزومشون

علیرضا به دکتر جواد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

بیخیال .شما دیگه نباید به استعداد درخشان فکر کنید.حتما قبولید باور کنید

جواد به دکتری عزیز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ

بچه ها به نظرتون رشد بهتره یا کنترل؟

سال قبل دانشگاه تهران تو هر دو تا گرایش استعداد درخشان گرفت ولی امسال مثله اینکه نمیخوان بگیرن.تو اطلاعیه شون که زده فقط آسیب میخوان.این هم از شانس ما.

علیرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلیقه ایه .رشد عاقبتش میگن بهتره.کنترل جذبش بیشتره.جدیدتره.ولی مهم علاقه شماست.منم مونده بودم چون به هردو علاقه دارم.ولی شاید کنترل برای مردها بهتر باشه چون اونا مغزشون بهتر جواب میده و خانوما توی رشد بهترند.کنترل ترکیب فیزیولوژی و بیومکانیکه و مردها در بیومکانیک بهترند.برای پژوهش ابزار و دستگاه میخواد رشدم میخواد منتها پرسشنامه ها بیشتر توی حیطه رشده و پژوهش راحتتره.الان اکثر مقاله استاد ها یا یادگیری یا رشده تو کنترل در ایران کمه.

آموزش محور
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

سلام به همه.
بچه ها شانس کسی که تو ارشد آموزش محور بوده برا قبول شدن تو مصاحبه دکتری چقدره؟ممنون میشم نظرتون رو بگید چون برام خیلی مهمه.

علیرضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آموزش محور

سلام.بستگی داره پایان نامه داشته باشه یا خیر؟معمولا ندارند ولی اگر داشته باشن فرقی با بقیه ندارند.