مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه ریاضی (۱) کد۲۲۳۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه ریاضی (۱ )جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.
این رشته شامل گرایش های جبر، آنالیز، هندسه (توپولوژی) است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه ریاضی (۱)۱۳۹۴
کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه ریاضی (۱)

2233

ثبت‌نام
باخبرم کن!

220 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
مهر ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

سلام. من میخوام آزمون دکترای ۹۵ شرکت کنم. رشته ام محضه.آنالیز عددی بلد نیستم. به نظرتون چیکار کنم؟ برای ارشد هم سفید گذاشتمش و تستی ازش نزدم.
میتونم برای دکترا هم همین کارو کنم؟اگر نه، چه کتابی برای یادگیری بخونم؟چه کتابی برای تست خوبه؟
ــــــــــــــــ
مسعود

فاطمه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام.من انتخاب رشته کردم و گرایش جبر هستم.دانشگاه کارشناسی و ارشدم فردوسی بوده احتمالا شاهرود و سبزوار دعوت به مصاحبه بشم.به نظر شما ارزش داره برم یا برای سال بعد بخونم.میگن هر سال بدتر میشه.

ریاضی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام فاطمه جان رتبت چند بوده؟
بنظرم اگه سطح علمی استادی که میخوای باهاش کار کنی خوب باشه برو

فاطمه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

۴۰۰ بعضی وقتا فکر میکنم اصلا دعوت به مصاحبه نمیشم.ولی خوب به خیلی شرایط بستگی داره …توکل به خدا.

مینا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

منم الان انتخاب رشته کردم. رتبم حدودای ۴۰۰ بو. با رتبه من پارسال روزانه راحت قبول میشدن

ریاضی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مینا جان و فاطمه جان منم جبرم شدم ۳۵۰.
دوستاتون که جبر بودن چه رتبه هایی آوردن؟ راستش من برای دو رقمی خونده بودم که سر جلسه با سولات شکه شدم و خراب کردم. منم احساس میکنم شاید دعوت نشم. موندم بمونم برا سال بعد یا نه؟

فاطمه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

حالا شما جاهایی رو که علاقه داری و روی استاداش شناخت داری و یا اگه دوری نزدیک براتون مهمه جاهای نزدیکو انتخاب کنین.بعدش ببینید چی میشه.فعلا که بهترین کار همینه.دوستام خیلی بد دادن بعضیا حتی روزانه مجاز نشدن!

ترانه.ریاضی محض
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام خسته نباشید میگم به همه امیدوارم از رتبه هاتون راضی باشین
من گرایشم آنالیز هست و رتبم شده ۹۰ کسی میتونه منو در مورد انتخاب شهر راهنمایی کنه ممنون میشم

ریاضی محض(س)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ

سلام. منم رتبم ۹۱ شده. تا جایی که یادم میاد قبلا تو اون پیج گرایشتونو جبر گفته بودید. منم هنوز انتخاب رشته نکردم. کلا گیج شدم فک میکردیم رتبمون خوبه حالا که اینقد ظرفیت کم شده …

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض(س)

سلام نه من گرایشم انالیز هست جالبه رتبمون یکی تفاوت داره میگم نظرتون در مورد این ترتیب چیه
۱.خواجه نصیر
۲.فردوسی
۳.صنعتی اصفهان
۴.شهید مدنی
۵.رازی کرمانشاه

فاطمه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ

فکر کنم فردوسی حتما دعوت میشید.دانشگاه خیلی خوبیه.

مینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۳ ب٫ظ

علی آقا میشه رتبه منو هم تخمین بزنید
تخصصی ۱۲
زبان ۲
استعداد بین ۴۰ تا ۴۳

ثنا
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۶:۲۱ ب٫ظ

علی رتبه من چن میشه. تخصصی ۲۵/۹۶.استعداد یا ۱۲/۵ ا ۱۵/۵ زیان ی درصدمنفی

جوزف
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ثنا

رتبتون بین ۱۵۰تا ۲۵۰میشه.

علی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ثنا

حدس میزنم ۱۵۰ تا ۲۵۰

سحر
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ق٫ظ

سلام به نظرتون بادرصدهای۱۵تخصصی،۲۳ استعداد،۰زبان دانشگاه تبریز دعوت به مصاحبه میشم،معدلم۱۵/۷۵،ممنون میشم راهنماییم کتید،

علی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

حدس میزنم رتبتون بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ بشه.

taheri
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

سوالات سختتر از پارسال بود-امسال جبر پیشرفته سختتر بود-استعداد هم سخت بود-اینم قبول دارم شاید رتبه من حتی به ۱۵۰ هم برسه-شایدم ۵۰ – همه بستگی به این داره که دوستان چیکار کردن-در ضمن دانشجویان محض هر سال ضعیفتر میشن-از این لحاظ هم میشه امیدوار بود به درصدها

f
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

توجه کنید درصدهای پارسال مرا:
تخصصی ۱۰/۱۱
استعداد ۱۶
زبان ۰
رتبه ام حدود ۲۱۰۰
سال قبل از آن (پریسال):
تخصصی ۱۲/۵۰
استعداد ۱۰
زبان ۲۱
رتبه: ۲۵۰۰
و هیچ کدوم را مجاز نشدم.
امسال هم همین حدود زدم.
به نظرم مبانی آنالیز و جبر خطی امسال نسبت به پارسال سطحش بالاتر است. ولی آنالیز حقیقی خیلی بهتر بود نسبت به پارسال.

taheri
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ق٫ظ

درصد پارسال دوستم دقیق این بود
تخصصی ۳۵.۵۶
استعداد ۱۰
زبان ۰
معدل ۱۵.۷۶
رتبه ۵۳
در ضمن پارسال تا رتبه ۷۲۸ مجاز به روزانه بودند

استعداد
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  taheri

میشه بگید این دوستتون کجا قبول شدن؟

taheri
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ق٫ظ

سلام بچه های محض
واقعا امسال راحتتر بود سوالات؟بچه ها لطفا نظر بدین که سوالات چطور بود؟

جوزف
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  taheri

در کل امسال بوضوح راحتتر بود؛ بخصوص جبرخطی و پیشرفته و حتی حقیقی، استعداد بوضوح سخت شده بود.

f
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۵ ب٫ظ

جوزف میشه بگی چند درصد زدی؟ علی صنعتی شریف خونده.‌

جوزف
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  f

من تعداد سوالای اشتباهم زیاده، میانگینم زیر ۱۳ است و راستش امیدوار نیستم به قبولی.

ریاضی محض
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ

دفترچه کنکور ۹۵-۹۶ یعنی سال آینده هم کنکور نیمه متمرکزه و به دانشگاه ها واگذار نمی شه؟ دوستان کسی اطلاع داره از کنکور سال آینده؟

f
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

نه واگذار نمیشه. فقط امکان داره که عمومی گ اختصاصی جدا برگزار بشن در زمانهای مختلف.

جوزف
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

علی میشه بگی آنالیز ۱ رو از رو چه کتابی خوندی و همینطور جبر ۱؟

f
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  جوزف

جوزف چقد به تخمین رتبه ها مطمئنی؟ از کجا؟

جوزف
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  f

از رو رتبه های پارسال؛هشتاد نود درصد مطمئنم

علی
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  جوزف

من واسه دکتری ۲ هفته بیشتر نخوندم، انالیز ۱ رو ۲ روزه از pugh خوندم و تمرینات رودین رو مرور کردم.
جبر ۱ اصلا نخونده بودم ( وقت نشد )
ولی برای امتحان ارشد یادمه آنالیز ها رو علاوه بر رودین pugh و آپوستل از پوران پژوهش هم تست حل کرده بودم. و جبر ۱ رو از پوران پژوهش خونده بودم.
نزدیک ۳ روز هم آنالیز ۳ خوندم، اونم که سوال ندادن.

جوزف
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ممنون بابت جوابت. تا حالا pughرو نشنیدم، پس باید بهت تبریک بگم که با چند روز خوندن به این خوبی زدی.

علی
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  جوزف

ترم گذشته من دو تا درس داشتم که تو اونا از مطالب آنالیز ۱ و ۲ و ۳ و جبرخطی استفاده میشد, طول ترم زیاد از مباحث آنالیز دور نبودم.

جوزف
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

البته منم آنالیز ۳ رو خوندم و ۲ رو که با وجودی که روزای آخر وقت زیاد براش گذاشتم سوال زیادی نیومد؛منم ۶تا آنالیز ۱ زدم؛ ۳تاش درست بود ولی شما اطلاعات خوبی از آنالیز ۱داری.

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۳ ب٫ظ

این تخمین رتبه ها درسته؟ نگران شدم.

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۰۵ ب٫ظ

علی هستی یه سؤال بپرسم؟

علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  f

بله

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  f

نظرت در مورد سؤال ۴۲ چیه؟ به نظر من کلید سنجش کاملا درسته. ولی یه نفر ادعا داره که تمام گزینه ها درسته و گزینه غلطی وجود نداره. ادعاش رو هم مبنی بر تمرین ۶ قسمت ۱۹ قرار داده. در صورتی که به نظرم قسمت دوم این تمرین آلیپرانتیس کاملا با این سؤال کنکور فرق داره.‌

علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  f

این قضیه رو داریم:
اگر هر زیر دنباله، یک زیر دنباله همگرا به x داشته باشد آنگاه دنباله به x همگرا است.
سوال من:
حالا اگر هر زیر دنباله، یک زیر دنباله تقریباً همه جا همگرا به x داشته باشه آیا میشه نتیجه گرفت که دنباله تقریبا همه جا همگراست؟

اگر جواب سوال من بله باشه اونوقت گزینه ۳ هم درسته.

ولی یک مثال نقض داریم که سوال من جوابش خیر است .

پس گزینه ۳ غلط است، گزاره کتاب الیپرانتیش با گزینه ۳ فرق داره،

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا نظر منم همینه علی.

علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  f

یک چیزی که برا من قطعی شده این است که کلید سنجش حداقل در مورد آنالیز ها و جبر خطی کاملا درسته، جبر پیشرفته رو ولی مطمین نیستم.

به علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

کدوم سوال جبر پیشرفته ممکنه کلیدش اشتباه باشه؟

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  به علی

کلید سنجش کاملا درسته. فقط یک سؤال جبر پیشرفته را علی آقا گفتن که ممکنه اشتباه باشه.

خیلی مهم
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  به علی

درست بود، ظاهرا اشتباه از من بود.

علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  به علی

نمیدونم.

ثنا
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام، به نظرتون با ۱۳ درصد تخصصی ۱۶ درصد استعداد و ۶ درصد زبان و معدل ۱۶.۵ رتبه چند میشه؟

جوزف
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ثنا

اگه واسه روزانه مجاز شید آخراش هستید؛ شایدم فقط شبانه، مشخص نیست.

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  جوزف

از کجا اینقد مطمئنی جوزف؟

خیلی مهم
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

بچه ها به نظرتون سوال ۲۳ جبر پیشرفته درسته جوابش؟ آخه اثبات میشه گزینه ۳ درسته که‏!‏

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  خیلی مهم

منکه اصلا جبر نزدم. ولی مهلت اعتراض تا ۵ فروردین هست. اعتراض کن بررسی می کنن و مشخص میشه.

f
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

بچه های ریاضی استعداد چطور زدید؟

علی
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  f

بنظر من ۱۵ تا سوال اول خیلی خیلی سخت بود نسبت به پارسال.

mardin
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۸ ب٫ظ

بنظرم سوال ۴۴ تخصصی بهترین سوال امسال بوده، کسی اون سوال رو حل کرده؟

f
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

امیدوارم این تخمین رتبه ها درست باشه.‌جوزف٬ تخصصی چند زدی؟

جوزف
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  f

راستش من خیلی خوب نزدم و فکر نکنم که حتی مجاز شم.

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۵۶ ق٫ظ

کلیدهای تشریحی زبان رو دیدین؟ من که نا امید شدم زبان منفی زدم حالا با ۳۰ درصد تخصصی و زبان منفی چی میشه؟ استعداد که میترسم براش بدتر

جوزف
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

ببینید مهم نیست زبانو به تنهایی چند درصد میزنید؛ این میانگینه که تعیین کنندس؛ نه اینکه زبان و استعداد بی اثر باشن ولی خوب صرف منفی بودن زبان دلیل نمیشه که رتبتونو زیاد بالا ببره.

ثنا
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

چند درصد منفی؟؟منم ۱٫۱۱زیان منفی زدم.یعنی ی دونه تست.ییسن استعداد چند میشی ترس چیه.منم استعدادم بین ۱۲/۵تا۱۶/۵ چون ی تست و نمیدونم چی زدم.ک میگیذم همون ۱۲/۵٫تخصصی هم یا ۲۳ یا ۲۶ شدم.سازم روی تست ک احتمالا درست زدم موندم

zkk
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام بچه ها. لطفا یکی بگه در بدترین و بهترین حالت با ٣٠درصد تخصصی و ٣٠درصد استعداد رتبم چند میشه؟

جوزف
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  zkk

خیلی خوبه ۲۵ هست میانگینتون؛ حتی در بدترین حالت زیر ۱۰۰میشید؛ در بهترین حالت بنظرم حداکثر ۵۰.

ریاضی محض
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  جوزف

سلام. لطفا بگین چجوری میانگین بدست اوردید؟

ریاضی محض
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

اوه سوتی دادم. زبانو حساب نکردم. متوجه شدم.

ریاضت
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

محض
تخصصی ۲۰.۷
استعداد ۲۰
زبان ۲۶.۶
معدل موثر ۱۶
به نظرتون رتبم جند میشه ؟

علی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضت

۵۰ تا ۱۰۰

جوزف
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

ببخشید علی جان
‏
ی سوال دارم اگه اشکالی نداره شما اگه ورودی ۹۲هستید، چطور از پایان نامتون دفاع کردید؛ قاعدتا‏”‏ باید سال دومتون باشه که؟‏!‏‏!‏

علی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  جوزف

پایان نامه من کاراش تموم شده و عملا من دیگه کاری تو دانشگاه ندارم. ولی هنوز دفاع نکردم شاید اردیبهشت یا خرداد دفاع کنم. ولی دیگه تموم شده فرض میکنم.

جوزف
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

امیدوارم موفق باشید.

ثنا
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما کدوم سوال جبرپبشرفته رو میگید ممکنه غلط باشه؟

taheri
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۹ ب٫ظ

سلام بچه ها لطفا درصد دقیق بدین من دقیقا تخصصی ۳۳ زدم -اما استعداد کلید اصلی نیومد-ولی تخصصی بالای ۲۰ میزنم-لطفادرصدتونبزارید دقیق

l
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام بچه ها کی میدونه با ۲۰درصد تخصصی و همین حدود استعداد چه رتبه ای میارم؟!امید هس به روزانه؟

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  l

۲۵۰ تا ۳۵۰

f
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۴۱ ب٫ظ

علی میشه بگی با ۱۴ درصد تخصصی و استعداد هم همین حدود٬ چه رتبه ای میارم؟

علی خطاب به f
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  f

بد بینانه رتبه ای بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ . و اگه امسال واقعا وضعیت همه بد باشه شاید ۳۰۰ تا ۳۵۰ .

البته این فقط نظر منه .

f
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی خطاب به f

خودم فکر کردم بالا هزار بشه. ولی امیدوارم ان شاا… همین رتبه ای که گفتید بشه.

علی خطاب به ترانه
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۸ ب٫ظ

سوال ۱

باقیمانده سری از مرتبه “یک انم” است پس باقیماده سری مثل سری هارمونیک است است پس مجموع جزیی سری بیکران میشه.

ریاضی محض
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام. علی اقا سوال ۲۸ جبر پیشرفته نباید ایده ال درون رادیکال جیکوبسون باشه تا پوشایی نتیجه بشه؟

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

نمی دونم ، نزدم

f
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

علی کلید استعداد را میشه بذاری؟ خبر داری بقیه چکار کردن؟ با ۱۴ درصد روزانه میشه مجاز شد به نظرت؟

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  f

نمیدونم شاید. اکثرا میگن که امسال ساده بوده ، یک چیز دیگه اینه که حتی اونایی که درصد بالا دارن هم اشتباه زیاد زدن . یکی از دوستان که درصد بالایی زده حدود ۹ تا اشتباه داره. اکثرا همه اشتباه زیاد دارن، شاید این باعث شه سال قبل رو بشه معیار مقایسه قرار داد ، که تحت این شرایط شما شانس روزانه تون پنجاه پنجاه میشه. وگرنه اگه امسال آسون تر باشه و استدلال های بالا درست نباشه اون وقت شانس شما کم میشه.

f
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولین ساله که امتحان میدی علی؟ ورودی چه سالی از ارشد هستی؟

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  f

اولین باره، ورودی ۹۲.

ترانه.ریاضی محض به علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بنظرتون سوال ۲۱ کلید اشتباه نکرده؟ میشه بگین چطور نشون دادین سوال ۱ مجموعهای جزیش بی کرانه؟

امین
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۳ ق٫ظ

فکرشو بکنید من ۸-۹تا سوال درست جواب دادم، اما به خاطر چندتا سوال غلط درصدم پایین اومده؛ حالا اگه فقط ۱۲ تاسوال رو درست جواب داده بودم؛ و اونایی که شک داشتمو نمیزدم حدود ۲۷% میزدمو و کلی هم به رتبم امیدوار بودم؛ اما حالا باید نتیجه یکسال انتظار و چندماه تلاشم به هدر بره؛ کاش حداقل سازمان سنجش این آزمون رو دوبار در سال برگزار کنه.

phd
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۳۵ ب٫ظ

بچه های محض، لطفا به سؤال یک و ۳ اعتراض کنید. به نظرم سؤال یک، همگرایی مشروطه. سؤال ۳ تابع اف، کراندار هم میشه.

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  phd

کلید سنجش برای این دو سوال درسته. سری اصلا همگرا نیست. سوال ۳ هم ماکسیممش رو اتخاذ میکنه.

وقتی اشتباه زدین و نمی تونین به اشتباهتون پی ببرین بقیه رو هم سر در گم نکنین.

من خودم سوال اول رو همگرای مشروط زدم ولی بعدا ثابت کردم که دنباله مجموع جزیی بیکران میشه.

سوال ۳ هم گزینه ۱ است.

phd
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

شما که شریف خوندید نظرتون چی ه؟ کلید سازمان سنجش بدون اشکال هست؟

ریاضی‏_محض
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

میشه راجع به پاسخ سوال ۴ نظر بدید؛ آخه من فک میکنم گزینه ۴ میشه.

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی‏_محض

۲ برابر ماکسیمم g , f میشود
|g+f+|f-g

پس گزینه ۳ درسته .

phd
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  phd

سوال سه٬ گزینه های یک و سه درستن.

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  phd

سلام ، برای سوال ۳

تحت شرایط یاد شده تابع نیمه پیوسته بالایی میشه ، یک تابع نیمه پیوسته بالایی روی مجموعه فشرده ماکسیمم خود رو اتخاذ میکنه و مثال داریم که کراندار هم نمیشه. اگه f پیوسته میشد حرف شما درست میشد و کراندار هم بود، البته اونوقت گزینه ۱ و ۳ و ۴ هر سه درست میشد.

برای ساختن تابعی که تو شرایط مساله صدق کنه و کراندار نباشه ( دقت کنید مشکل، از پایین کراندار نبودن است چون بدلیل این که ماکسیمم داره از بالا کرانداره )

مثلا تابعی رو روی بازه [۱,۱-] بگیرید که تو صفر مقدار ۳ رو داره و همین جا ماکسیمم میشه و تو ۱ و ۱- مقدار ۲ رو میده و بقیه جاها پیوسته است و x=1 , x=-1 مجانب قایم هستند و به منفی بینهایت میرن پس کراندار نیستند.

دوستان کلید اگه مشکل داشته باشه احتمالا فقط رو یه سوال جبر پیشرفته است. این رو هم یکی که تخصصی رو ۶۷ درصد زده میگفت.

mardin
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سوال ۴۳ چرا گزینه ۳ غلطه؟ این یکی از تمرینات قسمت ۱۹ البپرانتیس هستش

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

من ریاضی محض ام با درصد های زیر

تخصصی : ۴۲.۲۲
استعداد : ۳۰
زبان : ۲.۲

معدل موثر : ۱۷.۸۳

یکی میشناسم تخصصی ۶۸ درصد زده ، یکی هم میشناسم ۵۴ درصد زده . ولی فک کنم درصد بالای ۵۰ تعدادشون کمتر از تعداد انگشتان دست باشه. و فک می کنم میانگین تخصصی اونایی که رتبشون بین ۳۰ تا ۷۰ میشه ۲۹ است و کسایی که تخصصی بالای ۳۰ بزنن رتبشون خیلی خوب میشه

phd
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی٬ با ۱۴ درصد تخصصی و ۱۰درصد استعداد مجاز میشه شد؟

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  phd

احساس میکنم رو مرز قرار دارید ولی باز نمیشه حرفی قطعی زد. پارسال یکی با تخصصی ۱۶ و استعداد ۲۰ و زبان صفر مجاز شده بود.

phd
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فکر می کنید درصدهای امسال بهتر از پارسال بشه؟

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  phd

شاید خیلی کم زیاد بشه

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما مطمعن هستین؟ من که خیلی نگرانم

ترانه.ریاضی محض به علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما مطمعن هستید که رتبه ها خوب میشه؟ تخصصی رو خیلی خوب زدین.کجا درس خوندین؟ گرایشتون رو میشه بگین؟

علی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۴ ق٫ظ

طبق اطلاعات پارسال میگم. مگه اینکه امسال همه چیز عوض شه.
ریاضی محض شریف بودم . ما گرایش نداشتیم. ولی پایانامه من معادلات دیفرانسیل پاره ای بود.

وحید
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

من تخصصی ۳۱ استعداد ۴۰ و معدل موثرم۱۶.۷. ب نظرتون رتبم چند میشه؟

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

سلام اقا وحید ، به نظر من رتبه شما بین ۳۰ تا ۶۰ است.

ریاضی محض به ترانه ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

درصدم ۲۸.۸ شده و زبانمم صفر و استعداد هم هنوز کلید نیومده فک کنم

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

به نظر من اگه استعداد هم ۲۰ تا ۳۰ بزنی احتمالا رتبه شما بین ۷۰ تا ۹۰ میشه.

ریاضی محض به ترانه ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من رتبه ۲۰۰ تا ۲۵۰ برای خودم گرفتم

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

ببخشید من یادم میره نامو عوض کنم.

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

دیگه فوقش ۱۵۰ میشید. مطمعن باشید.

ریاضی محض به ترانه ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

ترانه خانم پارسال کنکور نسبت به امسال سخت بود اگه دقت کنین همه کسایی ک خوندن بین ۲۵ تا ۳۳ درصدو زدن. من نسبت به کنکور سال ۹۲ رتبه گفتم و قطعا دقیق هم نیس. انشالا که رتبه هممون خوب بشه.

phd
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

ریاضی محض٬ کنکور پارسال از امسال سختتر بود؟ چطور به این نتیجه رسیدی؟‌ شاید حقیقی سختتر بود ولی آنالیز و‌ جبر خطی پارسال راحتر بود.‌

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  phd

خوب اگه بخاین نسبت به تعداد سوالا درنظر بگیرید راحتتر بوده امسال. امسال هم جبرپیشرفته هم انالیز حقیقی هم جبر خطی راحت بود که تعداد درسای ارشد دو برابر تعداد کارشناسیه

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

منظورم تعداد سوالهای ارشد دو برابر تعداد سوالهای کارشناسی بود

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

من که نا امید شدم از حرفتون که گفتین رتبه ها بد میشه. خودم میگم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بشه اما امیدوار نیستم. دیگه دارم کلافه میشم

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

من هم سال گذشته امتحان دادم بنظرم سال گذشته حقیقی سخت بود اما جبر و جبر پیشرفته سخت نبود ولی جبرخطی امسال خیلی راحت تر بود اما انالیز سخت بود حتی جبر هم بنظرم متوسط اومد من تقریبا از هر درس ۴ سوال درست نوشتم اما اگه قرار باشه درصدها بین ۲۵ تا ۳۳ باشه.پس رقابت خیلی نزدیک میشه!!! بنابراین هیچ فرقی بین خوانده و نخوانده نیست!دلم بحال خودم میسوزه ۶ ماه از همه تفریحاتم زدم فقط کار و درس نتیجه بشه این….واقعا تاسف باره

taheri babol
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۰ ق٫ظ

سلام محض هستم با ۳۳ درصد تخصصی و ۲۰ درصد استعداد رتبه من چند میشه؟

fatima
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  taheri babol

زیر ۵۰میشی.حدودا۲۰ تا ۳۰

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  taheri babol

به نظر من رتبه شما ۳۰ تا ۶۰ میشه.

ریاضی محض به ترانه ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سال ۹۲ با این درصدها رتبه ۱۴۰ اورده.

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سال ۹۲ با این درصدها ۱۴۰ شده. استدلالتون در رتبه های دو رقمی رو بگید لطفا

علی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سال ۹۳ یکی با تخصصی ۲۵ و استعداد ۳۰ و زبان ۲۰ رتبه اش ۶۰ شده بود. ( معیار مقایسه رو سال قبل قرار دادن منطقی تره )

امسال جبر ها سخت بودن انالیز ریاضی هم که سخت بود و انالیز حقیقی ظاهر ساده و گمراه کننده داشت فقط جبر خطی اسون بود . استعداد هم که امسال خیلی وقت گیر شده بود ( درک مطلب ها خیلی سخت و زمان گیر بود ) پس انتظار نمیره به جز تعداد معدودی ، هم زبان و هم استعداد رو خوب زده باشه.سال ۹۲ زبان نمره منفی نداشت ، سال ۹۲ ملاک خوبی برا مقایسه نیست. من احساس می کمم امسال نسبتا به سال ۹۳ زیاد فرق نداشت و اگه امسال اسونتر از پارسال باشه فقط به میانگین نفرات ۳۰ تا ۷۰ نهایتا ۳ تا ۵ درصد اضافه میشه. و به میانگین تک رقمی ها هم حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد اضافه میشه.

غمگین
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۷ ب٫ظ

به نظر من سوال ۳۶ گزینه ۴ درسته!
گزینه اول و سوم قطعا غلطه،
گزینه دوم برای n های زوج غلط میشه چون مثل قدرمطلق عمل میکنه، ولی برای n های فرد درسته و چون قید نکرده n چه مقداری هست پس این گزینه در حالت کلی غلطه.
پس تنها گزینه چهار باقی میمونه که درسته!

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  غمگین

منم همین استدلالو کردم و گزینه چهار رو زدم.

mardin
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ب٫ظ

واسه سوال ۳۳ این عنوان رو سرچ کنید میبنید که گزینه ۳ درسته. چون حاصلضرب زدبر پی ای ها تابدار نیست
TENSOR PRODUCTS
KEITH CONRAD

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  mardin

ممنون واسه جوابتون. من از روی جبر پردازش ک خوندم اونجا اشتباه نوشته بود ک حاصلضرب زدپی ای ها پوچ هستش و من هم با قاطعیت گزینه اشتباه رو انتخاب کردم.

mardin
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

Q/Z یکدست نیست. زیرا Hom(Q/Z,Q/Z)=Z و Z هم انزکتیو نیست

غمگین
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

به نظر منم سوال ۲۷ گزینه ۳ درسته.
طبق قضیه ۱ فصل ۱۰ از کتاب یاسمی یک به یک بودن درسته

غمگین
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۲۰ ب٫ظ

کلید اولیه استعداد رو از کجا باید پیدا کرد؟
یکی راهنمایی کنه؟

مهدی (محض)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان نظرتون راجع به سوال ۲۷ چیه ؟ فکر نمی کنید باید گزینه ۳ درست باشه؟

mardin
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی (محض)

این ضرب تانسور واضحه پوشاست و ۱-۱ نیست

مهدی (محض)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mardin

ببخشید من ریاضیم ضعیفه میشه بگید چطور واضحه؟

ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی (محض)

تانسور همورد دقیق راست هست واسه همین پوشا بودن واضح هست.

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۳۷ ب٫ظ

ریاضی محض رتبه ات پارسال چند شد و به کجا ها دعوت شدی؟

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۳۶ ب٫ظ

ریاضی محض، معدلت چنده؟ ارشد کجا بودی؟ خیلی خوبه که پارسال با ۱۲/۹ درصد تخصصی مجاز شدی.
زبان چند زده بودی پارسال؟

ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  phd

معدل ارشدم ۱۷.۶۴ هس. تربیت مدرس خوندم و پارسالم فقط فردوسی زدم ک دعوت نشدم

ریاضی محض به ترانه ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۳۵ ب٫ظ

درباره سوال ۳۳ ک گفتین مشکل همینجاست ، مشکل جایی نیس این تانسور صفر میشه و گزینه ۲ درست هس . دوتا گزینه درست نداره چون گزینه یک که حاصلضرب خارجی هست نه تانسور که بشه صفر

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

درمورد سوال ۲۶ استدلال خاسته بودین اینجوریه ک کلا پنج تا گروه از مرتبه هشت داریم ک زد هشت و زد دو در زد چهار عنصر پوچتوان ناصفر دارن و کیو هشت و دی چهار و زد دو در زد دو در زد دو ندارن پس سه تا گروه جواب میشه

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

با ۱۴ درصد٬ امیدی هست؟

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  phd

ببینید بستگی داره که چجور بخاین. مثلا حاضر هستین شهرای کوچیک و دور رو برین؟ اگه اره میارین حتما فقط باید تو مصاحبه خودتونو خوب نشون بدین

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

ولی ریاضی محض٬ من پارسال ۱۰ درصد زدم مجاز نشدم. حالا به نظرت با ۱۴ درصد مجاز میشم؟ اصلا فکر نمیکردم درصدم این بشه.‌رو کلید یکی دو تا سؤال شک دارم.

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  phd

من پارسال ۱۲.۹ درصد تخصصی و ۲۷ درصد استعداد مجاز شدم.

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

ممنون از توضیحتون اما گویا متوجه منظورم نشدین بهرحال یه سوال دارم بنظرتون با تخصصی ۳۰ میشه امیدوار بود

fatima
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

فرمول مشخصه ماتریس معکوس در حالت کلی منم به این صورت منفی ۱ ب توان nضربدر معکوس تابع اف در صفرضربدر ایکس به توان nضربدر تابع اف در نقطه معکوس ایکس.ک ضریب منفی ایکس بتوان n-1همان تریس چندجمله ایی

مجید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

تخصصی ۷. / زبان ۱۹/ استعداد ۳۶
به نظرتون رشت یا بابلسر قبول میشم

جوزف
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

مجید خیر متأسفانه‏!‏

ص
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

من تخصصی ۱۴ و استعداد ۳۰ درصد رتبم چند میشه؟

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ص

سلام پارسال با این درصدا رتبه حدود ۳۵۰ شده بود البته بستگی ب معدل خودتون و اینکه بقیه چیکار کرده باشن هم داره

ص
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

معدل کارشناسیم ۱۳ و ارشدم ۱۵ و نیم

ص
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

معدل کارشناسیم ۱۳ و ارشدم ۱۵ و نیم . هر دو رو فردوسی بودم .به نظرتون فردوسی قبول میشم؟

ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ص

متاسفانه خیر. چون من پارسال با همین درصدا و حتی معدل بالاتر از شما دعوت ب مصاحبه فردوسی نشدم

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سلام دوستان بنظر من هم سوال ۲۱ گزینه ۳ و سوال ۱ هم گزینه ۲ درسته
میشه درصداتونو بزارید من تخصصی ۳۰ زدم خیلی نگرانم که امسال درصدها بالا باشه و حتی روزانه هم مجاز نشم
لطفا همگی باهم یه کلید مطمعن در بیاریمو به سازمان سنجش بفرستیم

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

دوستم نگران نباش درسته امتحان اسون بود اما رتبه ها بخاد جابجا بشه پنجاه شصت تا با پارسالیا جابجا میشه شما با این درصد مجاز هستید

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

خب با این توصیف رتبه من چند میشه؟؟؟؟ معدل موثر سال گذشته ۱۶.۵۰ و حدسم اینه که استعداد حدود ۲۵ و زبان ۱۵ .

ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

بنظرم حدود ۱۷۰ تا ۱۹۰ بشید

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

ممنون از پاسختون اما یه چیز سال گذشته دوست من با ۱۸ تخصصی ۴۶ استعداد و زبان منفی ۲.۵ رتبه اش شد ۱۶۶!!! بنظرتون رتبه من با این قیاس زیاد نگفتین؟ بعدش بفرض این بشه کجا ها میتونم بزنم؟ گرایشم انالیز هست

ترانه.ریاضی محض به ریاضی محض
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

شما چند زدید؟میشه درصدهاتونو بزارید؟

ریاضی کاربردی*
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۸ ق٫ظ

با سلام به دوستان محضی
سوال ۴۲ شما،سوال ۳۲ کاربردی هست که تو کلید زده گزینه ۳ که گزینه ۱ درست می باشد،خواهشا در مورد این سوال اعتراض کنید

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سؤال ۴۲ همون گزینه ۳ میشه دقیقا.

ریاضی کاربردی*
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  phd

در صورت سوال نوشته کدام گزینه نادرست است و طبق کتاب الیپرانتیس گزینه ۳ درست است نه نادرست.

fatima
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

سوال۱۲ فرمول داره طبق کتاب جبرخطی پردازسفشل متعارف چن جمله اب مشخصه ماتریس معکوس پیدا میشه و از یرسق ی فرمول دیگه میشه -۲/۳نمیفهمم-۴/۳ رو ازکجااوردن/همش جاگذاری یود

علی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  fatima

۱۱ گزینه آخر درسته.
چند جمله ای مشخصه ماتریس ۴*۴ از درجه چهاره چون درجه چند جمله ای داده شده ۲ می باشد که ماتریس A در آن صدق میکنه پس این چند جمله ای، چندجمله ای مینیمال ماتریس A است. ضمنا ریشه حقیقی هم ندارد پس چند جمله ای مشخصه ماتریس A می شه مربع چندجمله ای داده شده
یعنی ۹+f(x)=x^4+4x^3+10x^2+12x
حالا کافیه در چند جمله ای بدست اومده به جای ایکس، یک ایکسم قرار داده و آن را در (x^4/f(0 که خواهیم داشت
۱/۹+x^4+12/9x^3+10/9x^2+4/9x
این چند جمله ای مشخصه معکوس ماتریس A است که قرینه ضریب x^3 میشه جواب یعنی ۴/۳-

zkk
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام
من تخصصی ٣٣ درصد و استعدادم فکر کنم ٢٠ درصد زدم.به نظرتون رتبم چند میشه؟

علی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  zkk

زیر ۱۰۰ بااین وضع امسال. شک نکن

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

به نظر شما امسال درصدها بهتر بشه یا نه؟

علی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  phd

بدتر شده

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چطور اینقد مطمئنید؟ من اصلا درصدم خوب نشده. با اینکه بعضی از سؤالات را با اطمینان کامل زدم ولی علط در اومده.

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  phd

بنظرم بهتر میشه

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

ترانه٬ به نظرت کلید بهتر میشه؟ بقیه چطور دادن؟

ترانه.ریاضی محض به phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ

من که میگم چقدر با سال گذشته متفاوته من که امیدوار هستم بهتر بشه اما در مورد تغییر کلید تا یه اعتراض کلی و پر هیاهو نباشه تغییر نمیکنه

ریآضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  zkk

نزدیکای ۱۵۰ میشین احتمالا

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریآضی محض

بنظرتون من با ۳۰ تخصصی و حدود ۲۵ استعداد زبان ۱۵ چه رتبه ای میارم؟ امیدوار به قبولی باشم؟

ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام . بچه ها واقعا بعضی سوالات جواباشون اشتباهه. منم ۳ رو کرانداری زدم. درصد منم ۲۸.۸ شد.

phd
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

ریاضی محض٬ باید به سازمان سنجش جواب درست را بفرستیم حتما. وگرنه اونایی که به غلط گزینه یک را زدن٬ درصدشون بالا میره.

مریم - ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۶ ب٫ظ

سوال ۳ رو ۴ زدم

مریم - ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ

درصدم ۳۱ شد خیلی ناراحتم
شما چی؟

phd
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ

۳۱ که عالیه. حتما قبول میشی. با ۱۴ درصد امیدی هست؟

مریم - ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  phd

نمیدونم چی بگم.ماتم برده
از استعداد چه خبر؟

phd
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۳۶ ب٫ظ

استعداد یادم نیست چه گزینه هایی زدم. سوال یک مطمعنم همگرایی مشروطه. سؤال ۳ به نظرم تابع کراندار هم هست. نظرت در مورد این سوالات چیه؟

مریم - ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۴۴ ب٫ظ

بچه ها درصداتونو بذارید

phd
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب٫ظ

مریم، سؤال ۱، گزینه چند زدی همینطور سؤال ۳.
درصدات چند شد؟

مریم - ریاضی محض
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  phd

شما درصداتون چطور شد؟

phd
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

مریم نظرت در مورد سوال یک و ۳ چیه؟ گزینه هایی که سنجش زده درسته؟

f
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۰۴ ب٫ظ

سؤال یک همگرایی مشروط است. همینطور سؤال ۳، تابع کراندار است.
اعتراض کنید.

مریم
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ب٫ظ

ضمنا سوال ۴۵ هم گزینه ۱ درسته

مریم
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
از جوابهای صحیح اینا رو صد در صد مطمئنم
دفترچه D
۴-۳
۵-۴
۷-۲
۱۰-۳
۱۱-۲
۱۲-۲
۱۴-۱
۱۵-۲
۱۶-۱
۱۷-۲
۲۱-۴
۳۵-۴
۳۷-۲
۳۸-۳
۳۹-۱
۴۰-۴
۴۲-۳

مهدی (محض)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

فکر کنم سوال ۱۴ گزینه ۳ و ۱۷ گزینه ۴ صحیح باشد

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام. سوال ۴۲ گزینه ۳ درسته. تمرین ۶ کتاب الیپرانتیس،چون فضا با اندازه متناهی است

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

اتفاقا تو صورت سوال اشاره به فضای متناهی نشده واسه همین غلطه

مهدی (محض)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ

دوستان کسی راجع به سوال ۲۶ محض استدلالی نداره؟

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی (محض)

بنظر من همه گزینه ها غلط هستن

ص
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۳:۱۸ ب٫ظ

بچه ها اگه درصد تخصصیم بشه ۱۹ درصد و استعداد هم همین حدود .قبول میشم فردوسی؟ (محض)

حسین جان ریاضی محض
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

بچه هاسلام
فکر میکنم گزینه بعضی سئوالات پس وپیش شده مثلا به احتمال ۹۹درصد سئوال ۲۰محض اینطوربوده . ویادراستعدادتحصیلی
ضمنا سئوال ۲۸ گزینه ۳ درسته توکتاب آقای کاظمی فرد دیدم .
ضمنا اگه جابجائی بعضی گزینه ها،مثل سئوال ۲۰رو تائیدمیکنید اطلاع دهید.

ریاضی محض
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام. دفترچه D همین گزینه هاشه جابجایی نداره. سوال ۲۰ هم گزینه وارون پذیری درست هست. اما درباره سوال ۲۸ سوال اقای کاظمی فرد شرطش این هس ک ایده ال درون رادیکال جیکبسون باشه تا پوشایی نتیجه بشه اما ایده الی ک اونجا تعریف شده بود درون رادیکال جیکبسون قرار نمیگیرد

ریاضی محض
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام. دفترچه D همین گزینه هاشه جابجایی نداره. سوال ۲۰ هم گزینه وارون پذیری درست هست. اما درباره سوال ۲۸ سوال اقای کاظمی فرد شرطش این هس ک ایده ال درون رادیکال جیکبسون باشه تا پوشایی نتیجه بشه اما ایده الی ک اونجا تعریف شده بود درون رادیکال جیکبسون قرار نمیگیرد

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ

گزینه های پیشنهادی من :)

دفترچهD
۱-۲
۴-۱
۵-۲
۶-۳
۷-۳
۹-۲
۱۰-۳
۱۱-۲
۲۰-۳
۲۱-۴
۲۳-۲
۲۴-۱
۲۵-۲
۲۷-۴
۲۹-۱
۳۰-۲
۳۳-۳
۳۴-۲
۳۵-۴
۳۷-۲
۳۸-۳
۳۹-۳
۴۰-۴
۴۱-۳
۴۲-۱
۴۳-۱
۴۴-۴
۴۵-۱

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ب٫ظ

گزینه های پیشنهادی من :)

دفترچهD
۱-۲
۴-۱
۵-۲
۶-۳
۷-۳
۹-۲
۱۰-۳
۱۱-۲
۲۰-۳
۲۱-۴
۲۳-۲
۲۴-۱
۲۵-۲
۲۷-۴
۲۹-۱
۳۰-۲
۳۳-۳
۳۴-۲
۳۵-۴
۳۷-۲
۳۸-۳
۳۹-۳
۴۰-۴
۴۱-۳
۴۲-۱
۴۳-۱
۴۴-۴
۴۵-۱

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ

من این جوابهارو مطمئن مطمئن هستم
۱۰-۳
۱۱-۲
۱۴-۱
۱۵-۲
۱۶-۱
۲۰-۳
۲۱-۳
۲۳-۲
۲۴-۱
۲۵-۲
۲۶-۱
۲۷-۳
۳۰-۲
۳۳-۲

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

۳۳,۲۷ مطمعنی؟

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

۲۷ رو صد در صد مطمئنم چون گزینه ۱ و ۲ بوضوح غلط هستن و کیو زدم هم یکدست هستش پس گزینه ۳ درسته
۳۳ هم ۹۹ درصد به دلیل اینکه حاصلضرب زد پی ای ها پوچ هست پس تانسورش با Q صفر میشه

ریاضی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سلام،سوال ۳۳ امروز دوباره نگاه کردم گزینه ۳ درسته،چون z/pi ها بی تاب نیست،
تو یه رفرنس مطمعن دیدم،این حاصلضرب ناصفره

ریاضی محض
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

سلام ببینید وقتی ی گروهی بی تاب نیست یعنی مرتبه هر عضوش متناهی هس پس طبق سوال ۲ فصل پنج کتاب دکتر یاسمی حاصلضرب تانسوری ان با Q صفر خواهد شد.

ترانه.ریاضی محض
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

خب مشکل همینه که اگه صفر بشه اونوقت دو گزینه درست میشه چون یکی گفته بود z-مدول تک عضوی پس دو گزینه صحیح میشه.
کسی نظری در مورد سوال ۲۶ نداره

ریاضی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سوالات دیگه؟انالیز حقیقی هانظرتان چیه؟

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

من انالیز حقیقی پنج تا بیشتر نزدم وقت کم اوردم. و زیادم مسلط نیستم اما منم ۳۴ و ۳۵ رو مثل شما زدم و سوال ۴۰ هم شما درست میگید ک گزینه ۱ هستش. سوال ۳۶ رو هم من ۴ زدم

مهدی (محض)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

جواب سوال ۱۴ گزینه ۳ درسته
برای پاسختون به سوال ۲۶ چه استدلالی دارید؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ

سوال ۴۰ جز همون سوالاتیه که به نظرم دوتا گزینه اشتباه داشته. تمرینات ۷و۱۰ آنالیز حقیقی رودین رو نگاه کنید. شرط اندازه متناهی و یکنواخت کرانداری باید باشه

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ب٫ظ

حرف شما درسته :)

درباره گزینه های دیگه چه نظری داری؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

اما سوال ۲۱
چون این جمله تحویل ناپذیزه پس ماکسیمال هستش و این حلقه بخشی با میدان یکریخته

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

تحویل ناپذیر واسه زمانی هس ک ضرایب از میدان بیاد اما z میدان نیس و همچنین z[x] هم pid نیس که اون قضیه رو براش بگین. همیشه داریم که واسه حلقه های یکدار R[x]/ با حلقه R یکریخت هستن

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ب٫ظ

تحویل ناپذیر واسه زمانی هس ک ضرایب از میدان بیاد اما z میدان نیس و همچنین z[x] هم pid نیس که اون قضیه رو براش بگین. همیشه داریم که واسه حلقه های یکدار R[x]/ با حلقه R یکریخت هستن

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ

سوال ۴۰ چرا گزینه ۳ درسته؟ مگه نباید انتگرال f1 متناهی باشه؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ

خوب بین گزینه ۳و۴ یکی قطعا درسته،تنها میمانه سور عمومی روی n باشه یا سور وجودی،
شاید من اشتباه کنم

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ

طبق تعریف یکنواختی برای هر اپسیلون وجود دارد انی که برای هر ان بزرگتر از اون ، برای هر ایکس اون فاصله از اپسیلون کمتره. ب نظر من نقیض این جمله گزینه دو میشه. ایا جایی رو من اشتباه میکنم؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

ببخشید دوستم من باید میگفتم بین ۲و۳ یکی درسته.
منم مثل شما استدلال کردم اما اگر N ی وجود داشته باشه تنها یک n وجود داشته باشه که فاصله از اپسیلون بزرگتر باشه کافیه؟

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ

دقیقا منم بین ۲ و ۳ شک داشتم ک ۲ رو زدم فک میکنم یکی هم باشه کفایت کنه چون تو تعریفش میگه که باید همه n ها برقرار باشه. اما از طرفی هم بعید ب نظر میرسه ک با یک n کار خراب شه.

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۸ ب٫ظ

سلام. شما گرایشتون چی هست؟
سوال یازده هفت تاگزینه داشته؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سلام. آنالبز
:)
۱۱-۲

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ

انالیز یکارو مطمئن هستین؟

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سوال ۴۰ چرا گزینه ۳ درسته؟ مگه نباید انتگرال f1 متناهی باشه؟

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

همه ی اوناییکه مطمعنم نوشتم.

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ب٫ظ

ممکنه درباره سوال هفت بگین؟

ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۶ ب٫ظ

سوال ۲۱ ب نظر من گزینه ۳ درست هستش

عرفان-ریاضی محض
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ

دفترچهD
۱-۲
۶-۳
۷-۴
۹-۲
۱۱-۷
۲۰-۳
۲۱-۴
۲۳-۲
۲۴-۱
۲۵-۲
۳۰-۲
۳۴-۲
۳۵-۴
۳۷-۲
۳۸-۳
۳۹-۳
۴۰-۴
۴۲-۱
۴۵-۱