مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

عدم تأیید مدارک کدرشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان امور دانشجویان از عدم تائید استعلام مدارک دانشگاه آزاد در رشته‌ها و واحدهای بدون مجوز خبر داد.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت:‌ روند استعلام مدارک از سوی اداره کل دانش آموختگان به این صورت است که هر مدرکی که از یک واحد به ما ارائه می‌شود ما آن را با لیست واحدهای تأیید شده شورای گسترش آموزش عالی مطابقت می‌دهیم و اگر نام آن واحد در لیست واحدهای مورد تأیید بود استعلام صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با تائید یا عدم تائید استعلام مدارک دانشگاه آزاد در رشته‌های غیرمجاز این دانشگاه گفت: ما مشکل خاصی با استعلام مدارک هیچ دانشگاهی نداریم ولی ممکن است نام یک واحد در لیست واحدهای مورد تأیید شورای گسترش آموزش عالی وجود نداشته باشد که در این صورت اداره کل دانش‌آموختگان نمی‌تواند این مدارک را تأیید کند.

صدیقی ادامه داد: روند معمول این است که استعلام مدارک فارغ‌التحصیلان واحدها و رشته‌هایی تأیید می‌‌شود که آن واحدها و رشته‌ها از سوی شورای گسترش آموزش عالی تأیید شده باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

294 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ

بچه ها آیا درسته سال گذشته آزاد تکمیل ظرفیت نداشته تو همین سایت خیلی ها شاکی هستند.
نکنه امسال هم تکمیل ظرفیت نداشته باشه؟

فلسفه هنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ق٫ظ

نتایج بیا با خبر خوش بیا… ای کاش امروز که بیدار میشم ببینم اعلام شده

فلسفه هنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ق٫ظ

سلام به همه ی دوستای گلم
سلام به دکترهای اینده
سلام به همکلاسی های احتمالی
انشالله همتون قبول بشین … چه روزایی رو داشتیم اینجا توی این سایت… انتظار انتظار انتظار
من مطمئنم دیگه توی همین هفته یه خبری میشه تا ۵ شنبه نتایج روی سایته… انشالله همه با لب خندون بیان از نتایج بگن

دیگه چیزی نمونده امروز ۲۰ شهریور ماه

افسانه
شهریور ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

سلام.والا دیگه باید به زمان نتایج دانشگاه فکر نکنید چون هرچقدر بگین کاری از پیش نمیره پس از من میشنوید بیخیال نتایج بشین همین روزا مشخص میشه.خودتونو عذاب ندید

هانیه
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام کسی خبر داره امسال دانشگاه ازاد واسه مقطع دکترا مهندسی فناوری اطلاعات میاره یا نه؟پارسال فقط یه واحد پرت بود که داشت!امیدوارم امسال بیاره چون سراسری که فقط خودشون رو می گیرن

اصغر
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

آیا مدارک واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد در مناطق آزاد معتبر است یا نه؟

بازرگانی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام دکتری در واحد های بین الملل دانشگاه ازاد معتبر هست و دارای مجوز هست یا خیر؟

بازرگانی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دکتری بین المللی دانشگاه آزاد مجوز لازم را دارند ؟

دکتری
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

بچه ها رشته های بدون مجوزو نرید.
چون هزینه دکتری بالاست.
متاسفانه واسه پول گرفتن امید واهی به بچه ها میدن.
من ورودی ۹۴ هستم. از پارسال طرح جدید واسه پول گرفتن گذاشتن. ارائه درس پیش نیاز برای بچه های دکتری.
موفق باشید

Financial Engineering
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ق٫ظ

نتیجه ازمون دکترای ازاد :پنجشنبه ١٨شهریور١٣٩۵

نیروانا
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  Financial Engineering

از کجا میگی آخه؟من امروز تل زدم گفتن نیمه دوم تاریخشم اصلا معلوم نیست

Financial Engineering
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

شما تو همون روز نتیجه رو می بینی نگران نباش!انشالله که قبولید!

Financial Engineering
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

تعجب میکنم هنوز هم به مرکز پاسخگویی زنگ می زنید!!اونها اگر اطلاع درست حسابی داشتن واسه تکمیل ظرفیت یه تاریخ درست درمون میدادن!!

گلاره
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

ببخشید ۱۸ شهریور به نظرتون نیمه دوم شهریور محسوب نمیشه خانم دکتر

امین
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  Financial Engineering

سلام ممنون میشم بگید از کجا میگید این نتایج ۱۸ شهریور اعلام میشه ؟ خواهش میکنم خبری دارید بگید

فلسفه هنر
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  امین

زیاد هم دور از انتظار نیست که ۱۸ ام بیاد…. هم پنجشنبه اس. هم سال پیش پنجشنبه ۱۹شهریور اومد… منطقی هست

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  Financial Engineering

اگه قرار بود این هفته باشه تا الان گفته بودند یا اگه قرار بود هفته دیگه باشه باز الان باید اطلاعیه میدادند دیگه

فلسفه هنر
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

هانیه جان زمانی که نتایج اولیه ۲۹ اردیبهشت اومد ۲ ساعت قبلش سایت ها اعلام کردن قراره نتایج ساعت ۲ بیاد… همه یادشونه. حتی شب قبلش همه اینجا از دیر شدن نتایج میگفتن… اصلا بعید نیست همون روز اعلام کنن

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

درسته ،ولی با خبری که امروز گفتند چطور،آخرین خبرو بخون

امین
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Financial Engineering

خواهش میکنم بگید از کجا اینقدر دقیق میگید ۱۸ شهریور خب حداقل بگید کی بهتون گفته که اینقدر مطمعن هستید

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

شاید آشنا داره

داوطلب دکتری حسابداری
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ق٫ظ
زمان اعلام نتایج آزمون‌های دانشگاه آزاد مشخص شد
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ق٫ظ

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام نتایج آزمون‌های این دانشگاه تاکید کرد: هیچ رشته بدون مجوزی در دانشگاه آزاد وجود ندارد. به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر مجتبی علوی فاضل در نشست خبری که ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه پذیرش دانشجو در همه مقاطع و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد، افزود: یک آزمون سراسری ورود به دانشگاه توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود که داوطلبان باید براساس رتبه‌ای که توسط این سازمان اعلام می‌شود انتخاب رشته کنند. علاقه‌مندانی که می‌خواهند در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند ضرورت دارد بعد از اعلام نتایج اولیه توسط سازمان سنجش با مراجعه به سایت http://www.azmoon.org یک انتخاب جداگانه برای رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد انجام دهند. وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان در برخی از رشته‌ها بیشتر از ظرفیت پذیرش است، افزود: در برخی از رشته‌های با آزمون گروه پزشکی، کارشناسی پیراپزشکی، کارشناسی غیرپزشکی، فنی مهندسی و علوم انسانی رقابت در واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر از ظرفیت است. در صورتی که این رشته‌ها سه تا چهار درصد کل رشته‌های دانشگاه را شامل می‌شود اما رقابت در آنها بالا است و بیشترین رقابت در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است. اختلاف نمره بین پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد وجود ندارد سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه اختلاف نمره بین پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد یا این اختلاف اندک است، توضیح داد: برای مثال… ادامه نظر»

زمان اعلام نتایج آزمون‌های دانشگاه آزاد مشخص شد
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ق٫ظ

اتمام مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی تا ۲۱ مردادماه
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه در مورد دوره دکتری تخصصی این دانشگاه اظهار کرد: نتایج کتبی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد و مصاحبه‌ها در حال انجام است. فرآیند مصاحبه‌های این دوره تا ۲۱ مردادماه پایان می‌پذیرد. داوطلبان در این دوره براساس ۷۵ درصد نمره آزمون کتبی و ۲۵ درصد نمره حاصل از مصاحبه، سوابق پژوهشی و آموزشی پذیرش می‌شود و نتایج نهایی نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود.
علوی فاضل ادامه داد: همچنین فرآیند مصاحبه دوره دکتری پژوهش‌محور در حال انجام است و کار بررسی مستندات و سوابق علمی داوطلبان نیز در حال انجام است.

امین
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ق٫ظ

سلام بخدا خسته شدیم تا کی صبر بدیم ما نمیگم زودتر اعلام کنن حداقل بگن فلان تاریخ اصلا یک ماه دیگه ولی یک تاریخ یک اطلاعیه زمان اعلام نتایج دکترا رو بگن

جعفر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام اگر من بچه تهرون بودم حالا بست در دانشگاه میشستم تا نتایج اعلام نشن تکون نمی خوردم مگه نبود اعلام نتایج اولیه ۱۵ روز زودت اعلام شد قرار بود که اواسط خرداد اعلام بشه ۲۹ اردیبهشت اعلام شد پس میشه زود اعلام کنن ولی فکر کنم دانشگاه آزاد داره دست و پا میزنه که بیشتر. دانشجو اخه با قانون جدید گرفتن دانشجو برای دانشگاه آزاد سختر میشه

حدیث
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ب٫ظ

سلام
بچه ها تو بعضی رشته ها مثل مدیریت دولتی حتی علوم تحقیقات هم مجوز نداشت یعنی حتی اگه علوم تحقیقات قبول شیم مجوز نداره؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟

امین
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستانی که تهران هستند اگر بتونن برن حضوری بپرسن نتایج کی اعلام میشه یکی یه خبر دقیق بزاره بخدا روزامون با استرس خراب شده

نیروانا
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین

تلفن ها که کلا پوکیده یا اشغال یا بوق نمی خوره واقعا کارشون زشته….

ساحل میکروبیولوژی
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

بچه ها پس تکلیف تکمیل ۹۴ چی میشه؟؟؟؟؟؟

ممل
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!

کنترل
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

امسال زودتر از بیستم نتایج میاد.

امید
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنترل

با سلام خدمت دوستان همانطور که میدونید امسال دانشگاه آزاد مشکل مجوز داره برای پذیرش حداکثری و اگه میبینید جوابها رو اعلام نمیکنن علتش جذب حداکثر شرکت کننده هاست. بنابراین اصلاً نگران نباشید احتمالاً تا سال ۹۷و۹۸ یا نهایتاً صد سال دیگه دوستان موفق به اخذ مجوز میشن

بین الملل
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

یعنی بین ثبت نام گزینه بهتر حق انتخاب داشته باشیم

بین الملل
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام دوستان ، نتایج بین الملل باید زودتر اعلام بشه که تداخلی با نتایج ۹۵ نداشته باشه!!!!از مسئولین تقاضا داریم زودتر نتایج بین الملل رو اعلام فرمایند تا در صورت قبولی در واحد داخلی و بین الملل آزادانه تصمیم بگیریم !!!!

مریم
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ق٫ظ

سلام همگی خسته نباشین
فکر کنم با این توصیفی که از نتایج مصاحبه فرمودید من قبول نمی شوم
نه استادا رو می شناختم نه میدونستم که چطور باید جواب ب م تا مورد قبول اساتید واقع شود فقط به تمالم سوالات
تخصص جواب دادم
وای خدا کمک کن…….

فلسفه هنر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ق٫ظ

فردا شنبه اس امیدوارم یه خبری ازشون بشه
یه حرفی پیامی یه سخنی از اعلام نتایج

فلسفه هنر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ق٫ظ

پارسال ببینید چه شیک از یکماه قبلش جدول بندی کردن

مثل اینکه پارسال ۲۵ شهریور ثبت نام قبولی ها بوده

http://iau.ac.ir/fa/News/4315/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC_%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF

پارسال ترتیب اعلام نتایج به این صورت بود
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد و آزمون سراسری دانشگاه آزاد در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه اعلام می‌شود. دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،برنامه زمان بندی اعلام نتایج دانشگاه آزاد را به تفکیک اعلام کرد. به گفته وی، دوشنبه (۱۶ شهریورماه) نتایج آزمون دکترای تخصصی پژوهش محور، سه شنبه (۱۷ شهریورماه) نتایج آزمون کارشناسی ارشد، چهارشنبه (۱۸ شهریورماه) نتایج آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی، کاردانی و دکترای حرفه‌ای و روز پنجشنبه (۱۹ شهریورماه) نتایج آزمون دکترای تخصصی آموزشی پژوهشی اعلام می‌شود. وی گفت: داوطلبان می‌توانند در روزهای مقرر به سامانه‌های azmoon.com و sanjesh.iau.ac.ir برای دریافت نتایج خود مراجعه کنند. معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در خصوص زمان بندی ثبت نام این دانشگاه گفت: روز شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ شهریورماه ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دوره‌های دکترای پژوهش محور و دکترای تخصصی آموزشی پژوهشی، دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ثبت نام پذیرفته‌ شدگان کارشناسی ارشد و چهارشنبه ۲۵ شهریورماه ثبت نام پذیرفته شدگان سراسری کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه‌ای صورت می‌گیرد. علوی فاضل در رابطه با نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان گفت: این افراد برای ثبت نام باید به واحد دانشگاهی که در آن پذیرفته شده‌اند مراجعه کنند و مدارک لازم که شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، ۱۲ قطعه عکس، اصل مدرک پایه، ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی و برای… ادامه نظر»

پارسال ترتیب اعلام نتایج به این صورت بود
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۱ ق٫ظ

گفتنی است سال ۹۴ نتایج کارشناسی ارشد آزاد ۱۷ شهریورماه اعلام شد.

فلسفه هنر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۱ ق٫ظ

سلام فکر میکنم همون بین ۱۵ تا ۲۰ بیاد سالهای پیش دقیقا به همین صورت بوده تمامی نتایجشون

سعید
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ق٫ظ

دوست عزیز اول تشکر بابت خبر.دوم اینکه من همچین خبری در ایسنا پیدا نکردم لطفا لینک خبر را قرار دهید.سوم اینکه تمام تاریخ ها اشتباه هستند.مثلا ۱۹شهریور جمعه میشه نه پنجشنبه.یا ۱۶شهریور سه شنبه میشه نه دوشنبه.و بقیه تاریخ ها هم همینطور.در ضمن در خبر اومده که روز ۲۲ شهریور هم ثبت نام هست در صورتیکه این روز عید قربان هست و تعطیلی رسمی و امکان ندارد که ثبت نام باشه. از طرفی ۲۱ و ۲۲شهریور میشه یکشنبه و دوشنبه نه اینکه شنبه و یکشنبه.لطفا لینک خبر رو قرار دهید تا صحت مطلب ارائه شده معلوم بشه.موفق باشید.

فلسفه هنر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دوست عزیز خوب این برای پارسال هست… من جهت مقایسه تاریخ ها گذاشتم

امین
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام دوستان شد ۶ شهریور انشالله به زودی نتایج میاد دوستان

فلسفه هنر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  امین

:-) واقعا شد ۶ ام….. ۱۰ روز دیگه

فلسفه هنر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۱۹ ب٫ظ

خداروشکر…. ۵ شهریور شد… ایشالله تا ۲۰ روز دیگه ۱۰۰%اومده

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

ای روزگار

مدیریت بازاریابی.
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۴:۱۲ ب٫ظ

شما از کامنت گذارای پر و پا قرص سایت هستید خانوم دکتر جان.فقط ببخشید فضولیه ها .این بیخیال شدم یعنی چی؟
شما و اسد الله خان از مشتریای پر و پا قرص هستین.ماشالا به حضورتون

نیروانا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

چقدر بده که برای گذشت بهترین روزهای جوونیمون که دیگه هیج وقت برنمیگرده خوشحال میشیم….

.
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

هی روزگار

فلسفه هنر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

بخدا من خودمم ناراحتم. بلایی به سرمون اورده این اعلام نتایجکه فقط دارم روز و هفته میشمارم… وگرنه کی دوست داره روزهای عمرش تند تند بگذره

ترانه
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

روانشناسی سلامت فقط کرج مجوز داره پس بقیه چب میشه؟

نیروانا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

شما هم سلامتی؟ بله فقط کرج داره چاره ایی نیست خیلی جاها مجوز نداره… شما میدونی نمره و رتبه آخرین فرد قبولی سلامت تهران شمال چنده؟

مریم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

دوستان محترمی که میگید دولتی پارتی بازی نیست من خودم از دانشگاه فردوسی. رازی. شاهد. یاسوج . و … با معدل ۱۹ ارشد دولتی و مقالات زیاد و پایان نامه کتاب شد هرفتم مصاحبه روز مصاحبه به به چه چه داشتن اممممممممممما نتایج که منتشر شد دانشجو خودشونو با معدل ۱۸ و پایان نامه کتاب نشده و ۴ تا مقاله ورداشتن حالا به نظر شما ملاکشون چی بوده؟
من جز نخبه ها هم هستم.. لطفا منو توجیح کنین تا نگیم پارتی بازی بوده و جمع نبندیم

علی منتظر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم خانم، اولا متاسفم از اینکه با این سوابق پژوهشی برای دوره ی دکتری پذیرفته نشدین و انشالله که خیری توش هست اما در کل باید بگم من پذیرش در دوره دکتری رو بیشتر از اونی که “پارتی بازی” تعبیر کنم، ترجیح میدم بهش اختلاف سلیقه در گزینش بگم. بنظرم در دوره دکتری فقط شایستگی های فردی نیست که باعث پذیرش میشه بلکه پارامترهای انسانی هم دخیل هستش فی الواقع، در دوره ی دکتری، این استاد هست که دانشجوشو انتخاب میکنه و هر استادی سعی میکنه با بررسی تمام جوانب، دانشجویی رو انتخاب کنه که سختکوش و با سواد باشه و بدون اینکه وقت زیادی از استاد رو بگیره، بتونه با تلاش خودش پروژه اش رو پیش ببره. برای انتخاب دانشجو، اساتید سلیقه های مختلفی دارند اما مثلا ممکنه یکی از پارامترهای مهم، محل تحصیل دوره ی کارشناسی باشه. مشخصا دانشجویی که در دانشگاه خوب موفق به اخذ کارشناسی شده، از نظر استاد پوئن خیلی مثبتی داره و بنظرم در بسیاری از موارد از دوره ی کارشناسی ارشد هم مهمتره. چون در دوره ی ارشد، مطلب زیادی به آموخته های فرد اضافه نمیشه و برعکس این دوره ی کارشناسی هست که پایه ی علمی دانشجو رو میسازه مساله ی بعدی شناخت استاد روی دانشجو هستش. هر چند ممکنه شما رزومه ی خوبی هم آماده کرده باشید، اما معمولا اساتید ترجیح میدهند با کسی کار کنند که نسبت به او شناخت دارند. این خصوصیت همه ی ما آدمهاست. مثلا فرض کنید شما قراره از کسی دعوت کنید بیاد خونه ی شما… ادامه نظر»

حمید کامپیوتر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

البته دوست عزیز اینم فراموش نکنید که وقتی دانشجویی از شهرستان مدرک میگیره شاید نتونه با اساتید تهران هیچگونه ارتباطی برقرار کنه و ممکنه تا شعاع ۷۰۰ کیلومتری در اون رشته دکتری وجود نداشته باشه (یا باشه اما دانشجو به هر دلیل نخواد اونجا درس بخونه) در نتیجه برای اولین بار استاد و دانشجو همدیگه رو در جلسه مصاحبه میبینن و اصلا دلیلی نداره که بخوان برای ۳نفر پذیرش ۱۰۰ نفر دعوت کنند که هر کدوم ۵ دقیقه طول بکشه مثل جریان پزشکای امروزی ما !!! در نتیجه باید دانشجوی خودش و جدید رو از یک منظر نگاه کنه و این میشه عدالت. بنده خودم هیات علمی هستم رابطه استاد و دانشجو یک رابطه حرفه ای هست هر کس بهتر باشه پوزیشن رو میگیره استاد نباید بقدری با دانشجو صمیمی بشه که بهش وعده پذیرش در دکتری بده!!! باید بگه تو هم بیا مصاحبه اگر بهتر از همه بودی من ورت میدارم. این میشه عدالت.

علی منتظر
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ق٫ظ

کاملا درسته حمید آقا، برای عدالت ورزی در پذیرش دکتری، نباید استاد به دانشجویی وعده ی پذیرش بده و باید همه رو در ترازوی مصاحبه سنجید، من حرفم این بود که زمان ۵ دقیقه ای مصاحبه، برای انتخاب دانشجو کافی نیست و دانشجویی که میخواهد با استادی کار کند باید پیش از جلسه ی مصاحبه خود را به استاد اثبات نماید.
در مورد دانشجویی هم که از شهرستان مدرک میگیره، بالاخره درست یا غلط، تاوان تحصیل در دانشگاه قبلی خود را خواهد داد، چه او می توانست با تلاش بیشتر در دوره ی قبلی، در دانشگاه بهتری قبول شود تا شانس خود را برای پذیرش در دوره ی بعدی افزایش دهد.
در هر صورت حضرتعالی هم بعنوان هیات علمی، قطعا تصدیق خواهید کرد یک دانشجوی با پتانسیل بالای ناشناخته را به دانشجوی ضعیف شناس خود ترجیح می دهید و هرگز اعتبار علمی و آینده ی پژوهشی خود را فدای آشنا و آشنابازی نخواهید کرد.

12354
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

لاااااااااااااااایک

نادر
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

آقای علی منتظر همین برقراری ارتباط قبل از روزمصاحبه غیراز برقراری ارتباط توسط آشنا هست؟؟؟؟ تا آشنا نداشته باشی میتونی استاد مربوطه رو پیدا کنی؟؟؟؟؟؟؟

علی منتظر
شهریور ۷, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  نادر

چرا نمیشه آقای نادر؟
کافیه برید توی سایت دانشگاه و ضمن بررسی رزومه ی اساتید، به استاد یا اساتید مربوطه ایمیل بزنید
و راه بهترش اینه که حضوری تشریف ببرید پس اساتید

امین
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

سلام ۱۵ روز دیگه تحمل کنید انشالله توی این ۱۵ روز حتما اعلام میکنن نتایج رو

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

یعنی از نظر شما ممکن نیست ۲۵ جوابا بیاد؟ حتما تا ۱۵ روز دیگه میاد، هیچ چیز معلوم نیست دوست گرامی.

مدیریت
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

واضحه که تا ۱۵ روز دیگه نتایج میاد مثل سالهای قبل

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

ببینیم و تعریف کنیم

دکترا-مدیریت
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

سلام به phdدولتی
دوست عزیز خودتونم میفرمایید امسال خیلی از اساتید دانشجوهای خودشونو برداشتن پس این غیر پارتی بازی چی میتونه باشه. سراغ دارم یه نفر بارتبه ۲۵۰ و فقط با داشتن یک مقاله که اونم ۱۰ روزه اکسبتشو با یک و میلیون پانصد گرفت مهر میره ترم سه دکترا فکر میکنید روز مصاحبه ازش چی پرسیدن اینکه بچتو کی قراره برات نگه داره و یک سوال از پایان نامش همین . الانم مقاله هاشو نمیتونه خودش بنویسه .
بحث ما با علی اقا بود که گفتند دانشگاه ازاد مدرک چاپ میکنه من نمیگم همه با پارتی میرند دانشگاه دولتی همانطور که خیلی ها هم تو دانشگاه ازاد سطح بالایی ندارند. ولی وقتی که ظرفیت دکترا امسال تو رشته من در دانشگاه اصفهان فقط یک نفر روزانه و یک نفر شبانه میگیره شما فکر میکنید غیر از اینکه نور چشمی ها را قبول کنند چیز دیگه ای هم هست.
تا اونجایی که من میدونم امسال خیلیا به نتایج دکترا دولتی اعتراض داشتند.

sahar
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ق٫ظ

از شش شهری که مصاحبه رفتم دوتاش قبول شدم و مطمئنم هر شش دانشگاه با توجه به زمینه کاری و توانایی های افراد دانشجوهاشونو انتخاب کردن ممکنه یکی ده تا مقاله داشته باشه اما واقعا توانایی تحلیل موضوعات رو نداشته باشه و مقالاتشو با کمک گرفتن از سایرین نوشته باشه نمیشه گفت صرفا داشتن چندین مقاله برای پذیرش کافیه. در جلسه مصاحبه اساتید نکات زیادی مد نظرشونه و میخوان دانشجویی رو انتخاب کنن که بتونن باهاش کار کنن مطمئن باشید اگر از دانشجوی خودشون راضی نباشن انتخابش نمیکنن البته منکر این مطلب نیستم که گاهی اساتید به رزومه و توانایایی های افراد چشماشونو میبندن چون از قبل انتخابشون انجام شده

به sahar
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  sahar

دوست عزیز ، هر اصلی یک استثناء هم داره و شما استثناء بودین ! برو واقعیت ها رو ببین ! برو توی پیج مصاحبه های دکتری دانشگاه دولتی سال ۹۵ و ببین اعتراضات نسبت به تبعیض در پذیرشها ، سر به فلک گذاشته ! حتما یه سر برو بازرسی وزارت علوم و ببین روزانه صد نفر مراجعه میکنن و اعتراض به تبعیضات در پذیرش دکتری دانشگاه دولتی دارن ! شما چرا با واقعیت های جامعه مشکل داره ؟ وقتی که مشکلی حل نشده باقی می مونه ، نباید صورت مسئله رو پاک کرد !!!!!

sahar
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  به sahar

دوست عزیزم منم مشکلات جامعه رو میبینم صورت مسئله رو پاک نکردم گفتم هر کدوم ازما با توجه به تجربیاتمون قضاوت میکنیم دوستانی که با توجه به رزومه‌ی خوب پذیرش نشدن در دانشگاه مورد نظرشون میگن پارتی بازی شده افرادی مثل من بدوون هیچ آشنا و پارتی بازی قبول شدن میگن نه منصفانه بود انتخاب‌ها میدونم در دانشگاههایی که منپذیرفته شدم حتما افرادی با رزومه قوی‌تر هم بودن اما این یه واقعیت هست که باید قبول کنیم در برخی رشته‌ها بویژه رشته‌های فنی و علوم پایه یکی بودن زمینه کاری اساتید با پژوهش‌های دانشجو ملاک مهتری هست نسبت به رزومه وقتی استادی که صرفا تئوری کار میکنه و شبیه سازی انجام میده تریحا فردی رو انتخاب میکنه که آشنا باشه به نرم افزاری که اون کار میکنه نه دانشجوی تجربی کاری که ده مقاله داره منکر این نیستم که بعضی اساتید سلیقه‌ای عمل میکنن

عدالت آموزشی
شهریور ۶, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  به sahar

آره دقیقا. همین که میخوان روش برگزاری کنکور دکتری را باز هم عوض کنند معلومه که چه وضعی بوده است.

اسپانتا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ

لایک

پریسا.ب
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۷:۴۶ ب٫ظ

من کسی رو سراغ دارم که ارشد شریف بود و بدون مقاله ، بدون مدرک زبان ( زبانش صفره ) و رتبه ای که فقط مجاز شده بود ..صرفا چون اساتید بهش علاقه داشتن پذیرفته شد و از همون ترم اول کلاس برای تدریس هم بهش دادن !!!!

این عدالت نیست که همچین آدمی به راحتی قبول بشه ولی کسی که دوسال زحمت کشیده و مدرک آیلتس گرفته و چندتا مقاله خوب داره و سطح علمیش هم بالاست با تبعیض رو به رو بشه ..

خیلی ها با این شرایط مجبور میشن در دانشگاه آزاد ادامه بدن …که البته بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد چیزی کم نداره

رضا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ

سه ساله که دانشکاه آزاد ظرفیتها دکتری رو خیلی بالا برده و مردم خوب می دانند عاقبت این کار چیه
لذا الان کمتر کسی حاضره به رشته های ریاضی و انسانی برود و همه دارند به سمت تجربی می روند

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

چه ربطی به تجربی رفتن داره؟ امسال کلا معدل های بالا میشد تجربی رو انتخاب کنند،اطلاعاتتون رو به روز کنید

جواد حسابداری
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

کمی فکر کن داره دکتر

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

نیازی به فکر نداره چون کاملا بی ربطه ،تو این روزهای باقی مانده فقط باید دعا کرد که حق به حق دار برسه چون ما جز مسیولین نیستیم که بخواهیم قانونی اجرا کنیم یا نظریه بدهیم.

sahar
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

دقیقا چه ربطی داره تجربی رفتن به ظرفیت بالای دکترای آزاد، میشه بیشتر توضیح بدین من متوجه نشدم

آذر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  sahar

ربطش مشخصه. وقتی ظرفیت رشته های انسانی و ریاضی به حدی بالا بره که بی سوادها هم ازش مدرک بگیرند. از طرفی بازار کار قدرت جذب این همه مدرک به دست را نداره. اما از طرفی ظزفیت رشته های تجربی معقول مونده و بازار کارش هم باهاش متناسبه . همه بچه هاشون را به سمت رشته های تجربی هول می دن.

مهلا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

در ضمن ظرفیت دانشگاه ازاد کاملا هم منطبق هست

جواد حسابداری
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

کاملا درسته آقا رضا واقعا افزایش ظرفیتها علم و دانش و بالاترین مدرک تحصیلی را بی ارزش کرد در حال حاظر هم ما کم نداریم دکتری هایی که بیکارند یا کار مناسب ندارند
این افراد زمانی دکتری قبول شده اند که ظرفیتها دکتری آزاد به ۳ هزار هم نمی رسید وای به حال بعد از این …..

نادر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۰:۱۱ ق٫ظ

وزیرعلوم میاد امید میده مشکلات درحال حل شدن دکترصدیقی همه رو ناامید می کنه عجب وضعیه به خدا چیکار کنیم

phdدولتی
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نادر

دوستان نظراتتون رو خوندم
قابل توجه اقا بهنام
دکترامدیریت و…کسایی که با این دوستان موافقن باید عرض کنم
دانشگاه دولتی آشنا بازی نیست،و بر اساس لیاقت پذیرش صورت میگیرد
بنطر شما وقتی اینقدر پذیرش محدوده،در حد دو و حداکثر پنج نفر

چجوری میشه آشنا بازی کرد
ماشاالله بظرفیت آزاد،

منکر این نیستم که بعضی اساتید دانشجوهای خودشونو میگیرن که این مساله حتی صدای ما که دولتی بودیمو درآورده، مثلا امسال
اما شما فرمودین فقط آشنا بازی

این جمع بستن اشتباهه

مینا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  phdدولتی

ظرفیت ازاد هرچقدر میخواد باشه.دوس داریم پول بدیم به دانشگاه مشکلی هست؟

علی منتظر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

نه مینا خانم، اینکه شما می فرمایید ما دوست داریم پول بدیم پس به کسی ربطی نداره و باید ما رو پذیرش کنند از یک طرف درسته که اگه شما تمکن مالی دارید حق دارید اینجا یا هر جای دیگه ای تحصیل بفرمایید، اما مشکل اصلی خود دانشگاهه مثلا فرض کنید بنگاهی در قبال ۵ میلیون تومان، گواهینامه ی رانندگی صادر کنه بدون اینکه ازتون آزمون بگیره. درسته یکی ۲۰ بار تلاش کنه برای اخذ گواهینامه، اما یه نفر به صرف داشتن پول کافی بدون آزمون و تلاش بره گواهینامه رانندگی بخره؟ آیا درسته بگیم ظرفیت صدور گواهینامه ی این بنگاه هر چقدر میخواد باشه، دوست داریم به بنگاهه پول بدیم، مشکلی هست؟! آیا کسی که بدون داشتن شرایط حداقل و به صرف داشتن پول مجوز پشت فرمان نشستن رو پیدا میکنه، فقط به خودش مربوطه یا کل جامعه رو درگیر میکنه؟ یا بیایید اینطوری فکر کنید که موسسه ای راه اندازی شده باشه که در قبال اخذ مثلا ۱۰۰ میلیون تومان، برای شما مدرک تحصیلی خاصی مثلا دکتری رو پرینت کنه و صادر کنه. بنظرتون آیا درسته استدلال کنیم که هر کسی که تمکن مالی کافی داره اون پولو پرداخت کنه و اون مدرک رو تحویل بگیره و از مزایاش استفاده کنه؟ اگه دانشگاه آزاد یا هر دانشگاه دیگه ای می تونه کیفیت لازم رو تامین کنه حق با شماست و ظرفیتش هر چقدر میخواد باشه، اما مساله اینجاست که دانشگاه آزاد بدون داشتن حداقل هیات علمی، اقدام به جذب چند برابری دانشجوی دکتری میکنه. برای همینه که معمولا… ادامه نظر»

حمید کامپیوتر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

با سلام مجدد خدمت همه دوستان. بنده خودم معاون آموزشی هستم در استان خوزستان که از نظر تعداد دانشگاه و دانشجو رتبه دوم پس از تهران رو دارم. در تکمیل فرمایش دوستمون باید بگم که بنده در جریان کامل بحث رشته ها و ظرفیتها و … هستم و باور کنید ۹۰% رشته محلهای دانشگاه آزاد تا این ماه شرایط اخذ مجوز رو داشتن یا مهیا کردن و اکثرا هم به لحاظ امکانات مشکلی ندارند اما وزارت علوم تایید نکرده. الان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد استاد راهنما و مشاور برای مقطع دکتری بقدر کفایت دارند چون در اکثر رشته ها اگرچه ظرفیت بالاست اما ورودی بسیار پایینه (به غیر از تهران و بوخی کلانشهرها) اما در خصوص ارشد چون واقعا وروری بالا و بی کیفیته مشکل بوجود میاد جایی که دانشگاه اجازه نمیده شما از استاد مشاور و راهنمای خارجی استفاده کنید … بزرگترین مشکل دانشگاه آزاد در حاشیه بودن تدریس و تحصیل و بی انگیزگی استاد و دانشجوست که نتیجش میشه خروجی بی کیفیت … نه استاد حوصله داره وقت بزاره نه دانشجو میخاد واقعا یاد بگیره … در ضمن ظرفیتها در تهران و کلانشهرها باید مطابق امکانات و تعداد هیات علمی و مرتبه اونها بررسی مجدد بشه.
با تشکر.

احسان
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

جناب منتظر؛ من دانشجوی سال اخر دکتری هستم. شما نمی تونید همه دانشگاه ازاد ها رو باهم جمع ببندید. بعضی از دانشگاه های ازاد سطحشون از برخی از دولتی ها بالاتره؛ مثلا به نظر شما سطح علوم تحقیقات یا یه سری از مراکز استان های بزرگ یا بعضی دولتی ها دور افتاده؟ چرا فکر می کنید از ازاد امتحان و ازمون نمی گیرند؟ اتفاقا سختی کار در بعضی ازادها بالاتر از خیلی دولتی هاست. سال ۹۱ دانشگاه من ۲ نفر دکتری پذیرش کرد و بسیاری از دوستان من ازاد قبول نشدند ولی الان دارند دولتی می خونند. چرا فکر می کنید همه دانشگاه های ازاد هیات علمی ندارند؟ بسیاری از دانشگاه های ازاد اساتید هیات علمی خوب دولتی که بازنشسته شدند یا به دلایلی از دولتی کنار رفتند رو جذب کردند که اساتید دولتی شاگرد اونها بودند. در مجموع اینو بدونید که کدوم دولتی رو با کدوم ازاد مقایسه می کنید. مثلا اگر صنعتی شریف یا تهران رو می فرمایید حق با شماست. اما اگر مثلا دانشگاه فلان شهر محروم رو با ازادهای قوی مقایسه می کنید باید بگم اشتباه می کنید. لطفا سایت بعضی از دانشگاه های ازاد مثل علوم تحقیقات یا خوراسگان(اصفهان) رو بیاورید و مثلا برید در قسمت اعضای هیات علمی و مثلا رشته اقتصاد ببینید ایا کمتر از ۸ هیات علمی شامل استاد تمام و دانشیار و به ندرت استادیار دارند یا نه؟؟ بعد بروید و یه دانشگاه دولتی سرچ کنید و ببینید اونجا چطوره؟ در نهایت اینده کشور توسط مدرک دولتی و ازاد رغم نمی… ادامه نظر»

نادر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  phdدولتی

وقتی روزمصاحبه به دانشجو امید میدن واز رزومه و سوابق تمجید میکنن حتمآ لیاقت قبول شدن داره ولی بعد افراد دیگه اعلام میشن چه توجیهی دارد؟

سمیرا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

امروزم تمام شد و جواب دکتری آزاد نیومد؟

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

دوست من از اولم گفتند نیمه شهریور حالا کدوم نیمه معلوم نیست

دکی
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

اگه فقط واحدهای مجوزدار اعتبار داشته باشه یعنی همه باید فقط بیان تهران درس بخونن! آخه تقریبا ۹۰ درصد واحدهای مجوزدار فقط تو تهرانه و تو رشته ما از ۱۱ تا رشته محل فقط یکیش مجوز داره!!! ای بابا ما هم بین دعوای دانشگاه آزاد و وزارت علوم گیر کردیم

حسن
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکی

بالاخره دوست عزیز می خواهی دکتری بگیری باید ببینی کجا مجوز داره انجا بروید

...اندیشه...
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

امیدوارم جلوی افزایش ظرفیت و پذیرش دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه‌های دولتی و آزاد که صلاحیت لازم رو ندارن، گرفته شه. میشناسم فردی رو که فوق لیسانس علوم اجتماعیه و نمیدونه مدارک رو نباید بگه مدارک‌ها. و اتباع بیگانه درسته نه اتِباع بیگانه. امیدوارم روزی مدرک رو به فردی بدن که سواد داره .

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...اندیشه...

ربطی نداشت

محمدرضا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ...اندیشه...

کاملا بی ارتباط بود. حالا گیریم یکی املاش ضعیفه چه ربطی داره؟؟؟؟ دکترای ادبیات نگرفته که طرف!!! خیلیا تو جامعه املاشون ضعیفه. کی اهمیت میده؟؟؟؟؟ طرف مثلا دکترای برق گرفته چون تو رشته ی خودش خوبه، حالا شما میفرمایین چون مدارکو میگه مدرکها دکتراشو ازش بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

**
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

کاملا هم ربط داره
البته این موضوع به املا ارتباطی نداره و دستور زبانیه
در ثانی این آدم علوم اجتماعی خوند
قطعا رشته اش علوم انسانی بوده
والا کسی که برق هم خونده یه سری بدیهیات زبان فارسی رو لازمه بدونه دیگه چه برسه به علوم اجتماعی

محسن
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

لایک

دکترا 96
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ب٫ظ

پس کی قراره ما کتاب به دست بگیریم واسه خوندن؟ چی بخونیم؟از کجا بخونیم؟ مهمترین پیچش دکترا فعلا همینجاست آقایان محترم مسئول نظریه پردازی بسه زودتر منابع رو بگید وقتمون تلف شد. دوستانی که تو سایت سنجش پیغام گذاشتن چی جواب گرفتن؟

امین
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ب٫ظ

سلام امیدوارم تمامی دوستانی که زحمت کشیدند موفق بشن اونایی که حقشونه انشالله صبر کنید طی یکی دو هفته اینده نتایج اعلام میشه میدونم استرس ها بالا هست من خودم فعلا استرس ندارم استرسم لحظه وارد کردن مشخصات برای مشاهده نتایجه امیدوارم تمام دوستان زحمت کشیده قبول بشن

جواد حسابداری
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۷ ب٫ظ

ببینید تا بوده هر کس زحمت بیشتری کشیده به پاداش بیشتری رسیده اتفاقا در آن دنیا هم هر کس به انداز سعی و عمل خود به بهشت و سعادت خواهد رسید و حتی بهشت هم درجات متفاوتی دارد.
کسی باید عنوان آخرین مدرک تحصیلی را داشته باشد که دارای حداقلها علمی باشد نه اینکه خیلی شانسی و بدون هیچ مطالعه ای در دکتری قبول شود پس اعتبار علمی کشور چه می شود؟؟؟؟

دکی
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ

قابل توجه دوستان امروز بخشنامه ای به ادارات دولتی ابلاغ شد که مدارک فاقد مجوز قابل اعمال در احکام نبوده و ارزش قانونی ندارد! واسم عجیبه که اگه ارزش نداره چرا جلوش رو نمیگیرن و مردم رو الاف کردن!!

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

این بخشنامه که همیشه بوده چیز جدیدی نیست

نیابتی
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

واحدهای نیابتی مثل علوم تحقیقات اصفهان که با مدرک علوم تحقیقات تهران.اصفهان هست…تایید میشه؟

**
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

باور کنید وقتی میام میبینم میگید انشالله همگی قبول شیم، نمیفهمم خیر این
دعا چیه؟
قصد جسارت ندارم
اما کسی که درس خونده ، زحمت کشیده و مطمئنه لیاقت دکترا رو داره ازین جذب دانشجو با این میزان فقط حالش گرفته میشه نه خوشحال

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  **

منم خیلی زحمت کشیدم اما دوس دارم همه قبول شن اون که شما میگی فکر یه عده خاصه اونا تو تمام مراحل زندگی سخت میگذره بهشون

**
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

مساله تنگ نظری و بخل و آرزوی عدم موفقیت برای بقیه نیست
منظور من کاملا من واضح بود
اما شما مختارین جور دیگه ای تعبیرش کنید

الهه
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  **

انشاءالله همه کسانیکه مطمئنن لیاقت دکتری را دارن و زحمت کشیدن و درس خوندن قبول بشن.

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

مگه میشه کسی درس نخونده بره کنکور بده???امکان نداره.والله ما که یک سال خوندیم خوب ندادیم زیاد چون فوق العاده سخت بود رشتمون.امیدم فقط به خداست که زحماتمو دیده

.
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  **

إن شاالله هر کسی زحمت کشیده نتیجه زحماتشو ببینه

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  **

ببخشید یعنی دعا کنند که همگی رد بشیم؟؟؟ واقعا که

امین
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  **

نه که همگی رد بشید من خودم اعتقادم اینه تمام دوستانی که توی این سایت هستند قبول میشن معلومه کسانی هستند که زحمت کشیدند و قبول میشن اونایی که زحمت هم نکشیدند و بین ما هم نیستن خودشون قبول نمیشن خیالتون راحت

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  امین

با کامنت شما کاملا موافقم

رضا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۵ ب٫ظ

دوستانی که اینجا امید واهی به گرفتن مجوز ها دارند. از زمان افزایش نجومی کدرشته های دکتری دانشگاه آزاد (از سال ۹۳) این دانشگاه در صدد گرفتن مجوز است و بیش از ۲۰۰۰ کدرشته دکتری بدون مجوز، فقط و فقط ۱۶۰ کدرشته آن هم با کلی فشار از سال ۹۳ تا کنون موفق به اخذ مجوز شده است. از طرفی حداقل ضوابط وزارت علوم برای اخذ مجوز کدرشته دکتری، ۲ دانشیار و ۳ استادیار تمام وقت است که تامین آن حالاحالاها برای دانشگاه آزاد میسر نیست. ضمن آنکه سیاست جدید وزارت علوم، شورای انقلاب فرهنگی، کمیسیون آموزش مجلس به شدت مخالف پذیرش بی رویه دانشجوی دکتری است.

احمد.
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

علی آقا منتظر شما که فرمودید در کامنت های قبلی که من شش ماه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران درس خوندم و خوب نبود .دانشگاه آزاد اگر قدرت نداشت که اینهمه جنگ نداشت و من یقین دارم تایید رشته ها را میگیرن

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد.

دقیقا

علی منتظر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد.

با تاسف زیاد با شما هم نظرم.. پیگیری های افراد ذی نفوذ در سطح بالا بالاخره باعث تایید مدارک خواهد شد
با تجربه ی ۲۰ و اندی ساله ای که در آموزش عالی دارم، یقینا اکثر واحدهای دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و کثیری از دانشگاه های دولتی درجه ی ۳ فاقد کیفیت های حداقلی هستند و برای نجات جامعه از دست مدرک های بی خاصیت باید و باید پذیرش در دانشگاهها را محدود کرد.
قابل پذیرش نیست که چین با داشتن یک و نیم میلیارد جمعیت فقط ۲۴۸۱ دانشگاه داشته باشد و ایران ۲۶۴۰ دانشگاه!
نتیجه ی آن، فارغ التحصیلان زیادی هست که ای بسا قابلیت خاصی ندارند و صرفا با به هدر دادن عمر و وقت و هزینه مدرکی بی اعتبار گرفته اند و در بدر دنبال کارهای غیر مرتبط هستند

ملیحه
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

من کارشناسی و ارشدم را آزاد خوندم و الان دکتری سراسری پذیرفته شدم. اتفاقا به نظرم دانشگاه آزاد از هدر رفتن عمر جلوگیری می کنه، عمری که افراد باید پشت کنکور بگذرونن، ببینید کسی که «قصد» داره دکتری بخونه این کار رو می کنه، حالا یا چند سال پشت کنکور، یا اقدام برای خروج از کشور، همین ۴-۵ سال پیش حتی یه عده میرفتن کردستان عراق دکتری بگیرن، اینکه بعدا میرن دنبار کار غیر مرتبط هم به خودشون مربوطه.
اتفاقا دانشگاه آزاد به اشتغالزایی در جامعه هم خیلی کمک کرده.
من کارشناسی شهر دیگه دولتی قبول شدم و اون موقع نرفتم، الان فقط به خاطر نگاه بدی که مردم نسبت به آزاد دارن تصمیم گرفتم شهر دیگه برم دکتری سراسری بخونم، اما دو باری که برای مصاحبه و تعهد رفتم حدود ۵۰۰ هزینه ام شد، یعنی اگر هفته ای یک بار بخوام رفت و آمد داشته باشم میشه همون هزینه دانشگاه آزاد، مشکلات اشتغال و تاهل و هزینه رفت و آمد باعث میشه دانشگاه آزاد شهر خودم انتخاب بهتری باشه، اما متاسفانه نمیدونم چرا دید مردم انقدر نسبت به این دانشگاه بد هست.

جواد حسابداری
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ملیحه

دلیلی نمی شود چون یک عده تشنه عنوان دکتری هستند ابروی سیستم آموزشی و علمی کشور برود تا مثلا یک کسی زودتر یا دیرتر به این عنوان دکتری که البته در حال حاضر هیچ ارزش خاصی هم برایش نمانده برسند.

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

بجای ابروی علم لطفا به فکر کسب خود علم باشید

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ق٫ظ

چه اشکالی داره کسی که اول علاقه و بعد استعداد داره حقشه باید بخونه.
همه جای دنیا هم همین جوره،مشکل کجاست.

sahar
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ملیحه

خب چون همه میبینن که دانشگاه آزاد یه زمانی با درصدای بالای پنجاه نهایتا کاردانیه یه شهرستان دورافتاده قبول میشدن الان با درصدای نزدیک به صفر وحتی منفی دانشگاه آزاد مراکز استان و یا تهران قبول میش …. تو خو حدیث مفصل بخوان ازاین….. البته منکر این مطلب نیستم که خیلی از دوستان که دانشگاه آزاد درس میخونن استعداد و توانایی بالایی دارن و همونطور که شما فرمودین به دلیل بعد مسافت دانشگاه آزاد رو ترجیح میدن. اما نکته‌ای که عرض کردم دید عمومی به دانشگاه آزادِ و غیر قابل انکار.

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ب٫ظ

ممکن است به ندرت تا شهریور رشته ای باشه که مجوز تا شهریور نگیره اما رشته های مجوزدار میتونه تعداد بیشتری بگیره و اگر اخبار همین سایت رو پیگیری کنین میبینین وزارت علوم گفته ظرفیت دانشگاه ازاد دست خودشه.هدف دانشگاه ازاد توسعه تحصیلات تکمیلی است و تحصیل حق همه است.کسی نمیتونه این حق رو از کسی بگیره خدا اون بالاست.

علی منتظر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

با نظرتون همراهی ندارم بیتا خانم. درسته که تحصیل حق همه است، اما گرفتن دانشجوی دکتری حق هر دانشگاه یا موسسه ای نیست. در همه جای جهان ضوابطی برای پذیرش در دوره های مختلف تحصیلی وجود داره و قاعدتا ایران هم نباید از اون قواعد مستثنی باشه. اگه دانشگاهی زیرساختها حداقلی رو نداره و بخواد دانشجوی دکتری بگیره، مثل اینه که اجازه بدیم یه دانشگاه یا موسسه ای، فقط در قبال پول مدرک چاپ کنه و در اختیار متقاضی قرار بده. اون متقاضی هم قاعدتا با کمی رابطه می تونه به پستهایی برسه که ای بسا صلاحیت علمی و عملی لازم برای اون پست رو نداشته باشه و صرفا بجهت یک مدرک فاقد اعتبار واقعی اون پست رو اشغال کنه و وضعیت رو از اینی که هست بدتر کنه.
من امیدوارم وزارت علوم با قاطعیت بیشتری با این رویه ی دانشگاه آزاد برخورد کنه و اجازه نداره روابط در سطح سران، باعث تایید بی ضابطه مدارک واحدهای بدون مجوز بشه.
قرار نیست همه دکتر باشند. سعی کنیم آنجا که هستیم بهترین باشیم

علی منتظر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

با نظرتون همراهی ندارم بیتا خانم. درسته که تحصیل حق همه است، اما گرفتن دانشجوی دکتری حق هر دانشگاه یا موسسه ای نیست. در همه جای جهان ضوابطی برای پذیرش در دوره های مختلف تحصیلی وجود داره و قاعدتا ایران هم نباید از اون قواعد مستثنی باشه. اگه دانشگاهی زیرساختها حداقلی رو نداره و بخواد دانشجوی دکتری بگیره
من امیدوارم وزارت علوم با قاطعیت بیشتری با این رویه ی دانشگاه آزاد برخورد کنه و اجازه نداره روابط در سطح سران، باعث تایید بی ضابطه مدارک واحدهای بدون مجوز بشه.
قرار نیست همه دکتر باشند. سعی کنیم آنجا که هستیم بهترین باشیم

هانا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

موافقم علی آقا شما موضوعات رو کارشناسانه بررسی میکنید. بنظرم نباید احساسی نظر داد این رویه جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسف بار هست

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

من با شما کاملا مخالفم علی اقا شما کاملا با نیت حرف میزنین

علی منتظر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد آقا، ممنون که قابل دونستین و نظر منو نقد فرمودین، اما متوجه با نیت حرف زدن نشدم. اگه ممکنه بیشتر توضیح بفرمایید

علی منتظر
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  هانا

از حسن نظرتون ممنونم هانا خانم

علی منتظر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ

تا اونجایی که من متوجه شده ام، مهمترین گیری که وزارت علوم به دانشگاه آزاد داده، ثبت نام بی رویه ی دانشجوهای تحصیلات تکمیلی هست
برخی دوستان هم مدام با امید دادن واهی به دوستان سعی میکنند وانمود کنند که مشکلی نیست در حالیکه چنین نیست
هیات علمی جدید هم که بخواد جذب کنه قاعدتا با مدرک استادیاری جذب خواهد شد و ارتقاء از استادیاری به دانشیاری در بهترین حالت و با فرض فعال بودن استاد و چاپ مقالات متعدد پروسه ای در حدود ۴ الی ۵ سال زمان می بره.
برای همین منم اکیدا توصیه میکنم دوستان ریسک نکنند و در رشته های بدون مجوز ثبت نام نفرمایند

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

دوست عزیز حرفاتون اکیدا مردود است

الهه
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام به همه دوستان
من به همه نظرات احترام می گذارم چون خود طرف فکر می کنه دقیقا حق باهاش است و نظرش بر اساس کارشناسی صددرصد ابراز میشه . لذا مورد احترام است حتی اگه صددرصد اشتباه باشه.
اما من از یه جا غصه می خورم که بعضی از عزیزان اینقدر نخبه بودن خودشون را به رخ می کشن و من اطمینان دارم فرد نخبه هرگز کسی را کم هوش تر و کم استعداد تر از خودش نمی دونه حتی اگه مطمئن باشه .
و این نشونه اینه که این فرد نخبه نیست بلکه در بعد اخلاقی دارای بهره هوشی متوسط است. مشک آن است که ببوید * نه آنکه عطار بگوید

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

موافقم

اسپانتا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

منم با نظر شما موافقم در کل منطقی صحبت میکنید و نظراتتون درست و بجاست

هانا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ب٫ظ

من با نظرات علی آقا موافقم. توسعه علم با مدرک گرایی فرق داره.

m***
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

همه چی حل میشه ونتیجم میاد واونیایی که حقشونه قبول میشن
ازاد خوبیش اینه مثل دولتی ۱۰۰ آشنا بازی نیس

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  m***

دقیقا

پرنده سفید
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی..
کبگانیان اظهار داشت: ادامه فعالیت این کدرشته‌ها بدون مجوز امکان پذیر نیست و بر این اساس دانشگاه آزاد باید طبق نظر دفتر گسترش آموزش عالی مجوز لازم را دریافت کنند تا مدرک فارغ‌التحصیلان معتبر باشد، البته این مراحل در دست اقدام است
https://phdtest.ir/1394/07/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%88/

دکترا-مدیریت
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان
برای من خیلی جالبه دوتا از انتخابهای من اونکه اساتید بهتری داره و کتابخانه مجهزتری داره مجوز نداره و اونکه اساتید کمتری با درجه علمی پایین تری داره و فاقد کتابخانه خوب مجوزه داره . شما میدونید این مجوزا بر په اساسی به دانگشگاهها داده میشه

جواد حسابداری
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

معمولا فقط علوم تحقیقات تهران مجوز دارد

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ

خیر

احمد.
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستانم ، مشکلات دانشگاه و وزارت علوم را مبدل به مشکل خودتان نکنید. این رفتارها در زمان اعلام نتایج شوق شما را برای قبول شدن بر می انگیزانند و هدفشان جذب حداکثری ست. نتیجه میاد و تقریبا همه مصاحبه ها رفته ها هم قبولند .فقط کمی صبور باشید و هزینه شیرینی را فقط آماده کنید.

آتنا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد.

یعنی پنجاه هزار نفر قبولند؟

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

احسنت، واقعا چرا همه میگن پنجاه هزار نفری که رفتن مصاحبه قبول میشن؟!

رقابت ناسالم
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

حتی در بین خود دانشجویان دکتری دانشگاه های دولتی چنان چشم و هم چشمی و رقابت ناسالمی وجود داره که فقط خدا میدونه . یکی از دوستان خودم که دانشجوی دکتری یکی از همین دانشگاه های به اصطلاح برتر دولتی بود بخاطر اینکه در مقاطع قبل دانشجوی دانشگاه آزاد بوده با چنان برخوردها از سوی هم کلاسی هایش و تبعیض از سوی اساتید محترم روبرو شد که عطای تحصیل را به لقایش بخشید و ترک تحصیل کرد.

مسعود
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

لطفاً کمی هم امید چاشنی کلام بشه !!!!

من امیددارم بزودی خیلی از کدرشته ها مجوز می گیرند ومشکلات ماها هم حل میشه ….ایشالله به امیدخدای بزرگ

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

صد درصد دوست عزیز

.
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

إن شاالله

عسل
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

سلام میشه بگیدازکدوم سایت میتونم بدونم کدوم رشته هامجوز داره؟ سوال دوم: منظورشون مدرک ارشدمونه یا انتخاب دکترامون؟ممنون جواب اگه بدید

امیر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

چرا جواب دکتری آزاد نمی یاد؟???

دکتر عزیز
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

احتمال زیاد هفته بعد این موقع

مسعود
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عزیز

من هم این عقیده رو دارم که نهایتاً تا ۱۱شهریور نتایجو اعلام می کنن وشایدم زودتر مثلاً :نهم شهریور !!!!!!

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

شما زیادی خوشبین هستید

parisa
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ق٫ظ

سلام دوستان نتیجه نهایی دانشگاه ارومیه هم دیروز اعلام شد قسمت مدیریت-معاونت اموزشی و تحصیلات تکمیلی زدن نتایج رو

دکتر خان
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  parisa

سلام هم دانشگاهی
تبریک می گم

ذخیره ارومیه
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

همچنین دوست عزیز. موفق باشید

مبینا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ق٫ظ

الان من هیچکدوم از انتخابام مجوز ندارن…الان چی میشه؟؟؟

دکتر خان
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مبینا

ما هم همچین وضع بهتری نداریم.از ۵ جا یکیش فقط مجوز داره اونم دقیقا اون سر قطر ایران…پس تقریبا خیلی هامون هم دردیم

دکتر عزیز
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ق٫ظ

سنگ سراسری رو زیاد به سینه نزنید و بالاش نبرید
تا دلتون بخواد آشنا بازی شده بخصوص رشته های مدیریت…
پدر من رزومه قوی و قابل توجهی داشت اما موقع مصاحبه دانشگاه رشت بهش میخندیدن اما دانشگاه های بابل و کاشان و ارومیه روسرشون گذاشتنش…
من به شخصه ازاد رو ترجیح میدم چون از ظلم بدم میاد

محسن
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عزیز

دانشگاه گیلان که خوبه. شریفشم آشنا بازیه و امسال هرکی دانشجوی ارشد خودشو برداشته

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عزیز

دقیقا دانشگاه های دولتی فقط اشنا بازی و اینکه دانشجوی خودشون باشی و خیلی بی عدالتی های دیگه رایجه اماا متاسفانه دانشگاه آزاد هم کلی بی نظم جای اینکه از بدبینی نسبت به روند پذیرش در دانشگاه‌های دولتی استفاده کنن اینقدر بی نظمی و کم محلی به دانشجویان و داوطلبین میذارن که خیلی ها از دست جفتشون نا امید میشن، نمونه اش نتایج تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی سال ۹۴ هست که حتی کوچکترین اطلاع رسانی ای نمیکنن و همین باعث شده در مورد خود من که آخرین باری باشه که در ازمونهای دانشگاه ازاد شرکت کنم چون حتی از یک اعلام نتیجه عادی هم عاجز هستن.

دکتر خان
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ق٫ظ

سلام
دوستان ارومیه هم نتایج نهاییش رو اعلام کرده.رو صفحه معونت اموزشی و تحصیلات تکمیلی گذاشتن لینکش رو
https://phdtest.ir/1395/06/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%87-95-96/

جمشید-حقوق کیفری
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ق٫ظ

در لیست اعلام شده در سایت وزارت علوم فقط ۴ دانشگاه رفسنجان-مراغه-تهران مرکز و علوم تحقیقات تهران مجوز دارند برای دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی!!!

احمد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۴ ب٫ظ

دوست عزیز سلام
اصلا نگران نباشید
الان واحد شیراز دارن قضات و سایر مسئولین دکتری درس می خونن درحالی که مجوز نداره
اینقدر افراد مهمی دارن در دکتری ازاد درس می خونن که مطمعن باشید تایید میشن

امین
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ق٫ظ

دوستان ۱۶ روز دیگه منظورم توی این ۱۶ روز اعلام میشه نهایت تا ۲۰ شهریور دندون روی جیگر بزارید فقط ۱۶ روز صبر بدید اینم حداکثرشه بنظر من تا ۱۶ یا ۱۷ شهریور مشخص میشه

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امین

یعنی تا ۱۶ روز دیگه مجوزها گرفته میشه؟! تقریبا دو سه سالی هست که این موضوع مجوزها رو شده که هر دو سه ماه موضوع داغتر پیگیری میشه اما متاسفانه تا حالت که نتونستن که موضوع رو حل کنن، امیدواریم تا ۱۶ روز دیگه که به قول شما نتایج اعلام میشه، مجوزهاشون هم گرفته بشه، هر چند اصلا به قول و قرار دانشگاه آزاد اسلامی نمیشه اعتماد کرد.

جواد
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۷:۲۶ ق٫ظ

دوستان صبر داشته باشید،تا آخر هفته آینده نتایج میاد

امین
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

جواد جان رو چه حسابی میگی هفته اینده اونم با اطمینان اگر خبر موثقی دارید یا ادم مطمعنی گفته بگید ما هم بدونیم

دکترا-مدیریت
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ق٫ظ

علی اقا
شما فکر میکنید واقعا اونا که دولتی میخونند خیلی از لحاظ علمی بالا بودن اونجا که بیشتر آشنا بازی شده یا اونایی که سهمیه داشتن قبول شدن. من سراغ دارم دانشجوی دکترا دولتی مقاله هاشو یکی دیگه براش مینویسه.

علی
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

توسعه علم با حفظ ابروی علم و حفظ انگیزه نخبگان و ارزش نهادن به دانش و دانشمند
میسر می شود
نه با چاپ مدرک بدون پشتوانه برای برآورده کردن بعضی برای گرفتن یک عنوان که البته چند سال آخیر ….
نبایستی با چاپ مدرک ابروی علمی کشور را بر باد داد
و با افزایش بی رویه پذیرش دکتری آن را نابود کرد در حال حاضر با کمترین مطالعه می توان در دکتری آزاد قبول شد.

ممل
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

البته نظر شما برای خودتان محترم است .

محسن
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

طبق صحبتای شما میزان علم و دانش رو با مدرک نباید سنجید.من تو شهری که زندگی می کنم دانشگاه آزاد فقط رشته ی مورد نظرمو داره و دکتری آزاد شرکت کردم. امکان رفت و آمدم برام وجود نداره. من ندیده حاضرم رزوممو با یه دانشجوی دکتری سراسری هم رشته ی خودم مقایسه کنم و مطمئنم رزومه ی قوی تری نسبت به ۹۰ درصدشون دارم. پس لزوما هرکی آزاد شرکت کرده با کمترین مطالعه قبول نشده!!!

مطمئن
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

دوست عزیز سلام
دانشگاهها با هم فرق ندارند
این ماییم که تفاوت رو ایجاد می کنیم.
چه آزاد، چه پیام نور و پردیس، چه روزانه.
فکر نمی کنی وقتی ۹۰ درصد دانشجوها رو
ندیده ای، چه جوری می تونی با اطمینان نظر بدی؟!
یکی از رفتارهای علمی اینه که آدم بدون تحقیق و پژوهش ، حکم کلی صادر نکنه!

محسن
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مطمئن

شما نظرمو درست بخونین. منم گفتم افرادن که تفاوتارو باعث میشن نه دانشگاه.

بیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اون سراسریست که حقمون رو میخورن و آشنا بازیه

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دنباله فرمایش شما دوست عزیز رو بنده کامل میکنم: و با بدون هیچگونه مطالعه ای میتوان در پردیس های فراوان دانشگاه های دولتی قبول شد، و با داشتن اشنا هم که شبانه و یا حتی روزانه.

سارا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ق٫ظ

من امروز دیدم ثبت نام کارشناسی تا ١۵ هست گمونم بعد ١۵ نتایج دکترا اعلام کنند نه زودتر

خوش خنده
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام
بله درست ظرفیت حسابداری آزاد اینقدر هم که میگند نیست(۵۰۰ نفر)
خیلی کمه به نظرم ۴۹۹ نفر باشه.

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

ظرفیت سراسری رو با ازاد اشتباه نگیرید

امید
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

ای خدا تو این ۸ماه مردیم بچه هم بود دنیا آمده بود آخه چکار میکنن تو این ۸ماه خدااااااا یه روز مشخص کنید بچه ها هیچ کس اینجا آشنایی نداره اونایی که تهرانیت هیچ آشنایی وزارت علوم ندارید این نتایج لامسب چی شددددددددددددد بابا بخدا خل شدم مرحله اول مرحله دوم چی شدددددد

مدیریت منابع انسانی
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

بچه ۹ ماه به دنیا میاد شما هم یه ماه دیگه صبر کنی تمومه

د
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

بچه ها یکی اگر دانشگاه فردوسی و تربیت مدرس قبول بشه کدوم و بره بهتره؟

تکاور
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  د

قطعا تربیت مدرس. اگر مشکلات شخصی و کاری نداشته باشه

m***
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

این حرفای این اقا ربطی به مجوزها نداره
مجوزهای جدید تا شهریور میاد نگران نباشید
اینا جو سازی علیه دانشگاه ازاده

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  m***

دقیقا

علی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ

ظرفیت دکتری حسابداری دانشگاه آزاد ۵۰۰ نفر
ظرفیت دکتری روزانه، شبانه و پردیس روی هم رفته ۵۰ نفر است
یعنی آزاد ده برابر همه اینها پذیرش دارد تمام رشته ها همینطور است آن وقت با کلاسهای بیش از ۵ نفر و بدون استاد مناسب دنبال مجوز هم هستند!!!

بیتا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

مجوز دارند دوست عزیز ظرفیت هم انقدر که میفرمایید نیست اگرم باشه توسعه تحصیلات تکمیلی یعنی توسعه علم این دانشگاه مقام نخست در تولید علم رو در کشور داره.

علی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

من گفتم ۵۰۰ ولی واقعیت بیشتره
توسعه علم با چاپ مدرک فرق داره

عسل
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

والا

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نخیر علی اقا توسعه علم مقالات و تحقیق است

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

در ضمن اگر مخاف این دانشگاهیین موندم تو پیجش چیکار میکنین.انشالله بزودی شغلی مناسب نصیبتان گردد.

دکی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۸:۳۷ ب٫ظ

دوستان بنده هم جزو تکمیل ظرفیتی های گول خورده ۹۴ هستم و دیگه باید قبول کنیم تکمیل ظرفیتی درکار نیست وگرنه اینهمه مدت حداقل یک اطلاعیه ای چیزی میدادند حالا هی خودمون رو گول بزنیم که این هفته میاد هفته بعد میاد نیمه شهریور میاد با نتایج ۹۵ میاد بعد از اون میاد مهر میاد و … !! حداقل بیاین دعا کنیم پولمون رو پس میدن نتایج پیش کش!

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

شما تنها نیستید دوست عزیز، واقعا داد از این بیداد رو نمیدونم به کحا ببرم به هر جایی بگی تلفن یا پیام و ایمیل دادم اما انگار عمدا تکمیل ظرفیت سال ۹۴ رو میخان فراموش کنن تا……

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ

امیدوارم خدا به هممون کمک کنه

محمد دانشجوی دکترای آزاد
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۸:۱۴ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید به همگی

باور بفرمایید این را از صمیم قلب مبگم سرمایه گذاری عمری و مالی در واحدهای بدون مجور (و خوشبین بودن به گرفتن مجوز) اشتباه بزرگیست….مدارک این دانشگاه ها تایید نمی شود مثل مدارک ارشدی بی مجوزی که از سال ۹۰ رشد پیدا کرد و هنوز هم فارغ التحصیلانش
پیش به جایی نبردن

امیر حقوق کیفری شیراز
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ

من هنوز دفاع نکردم!
ولی ١٠٠ درصد قبول میشم
میتونم یه ترم مرخصی بگیرم؟؟؟؟

phd
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۰ ق٫ظ

با واریز شهریه ثابت بله

علی منتظر
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۴ ب٫ظ

شما می تونید صحبت کنید برای ترم بهمن ثبت نام کنید

مهدی هوش مصنوعی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ

دوستان اصلا نگران نباشی تا زمان فارغ التحصیلی کلیه واحد ها مجوز میگیرد نگران نباشید با روحیه عالی و امیدوار منتظر نتایج باشید انشاالله هر کی مصاحبه و ازمون کتبی را خوب داده باشد قبول می شود ۳۱۷۹

.
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۲ ب٫ظ

ملاک تاریخ ورود به دانشگاه است دوست عزیز ، وگرنه تا ۴ یا ۵ سال دیگه اکثریت رشته محلها مجوز میگیرن و مهم بودن زمان ورودی شما به دانشگاه است . موفق باشید

مهدی هوش مصنوعی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  .

نقطه جان لطفا قانون تصویب نکن دوستان نگران نباشید تا پایان شهریور هم نتایج مشخص می شود و هم واحد های مجوز دار اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید دوباره زمان تایید واحدهای بی مجوز تمدید می شود

.
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۶ ق٫ظ

بنده قانون تصویب نکردم وزارت علوم اینو میگه

مهلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ

خیر دانشگاه چندین نوبت پیگیری میکنه تا زمانی که هیئت علمی جور بشه همین قضیه اصلا چیز خاصی نیست.فقط یه سرورسامان دادن است

محسن
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ

بسته دیگه هر روز یکی میاد میگه اینجا مجوز داره اونجا مجوز نداره. لیست جدیدو اعلام کنین خب. اگه اعلام نکردین این حرفا چیه آخه!!

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

احسنت، لیستشون واسه نه ماه پیشه و حاضر نیستن لیست جدید رو بذارن روی سایتشون ( شاید هم حال و حوصله ندارن) بعد هر روز یکیشون میاد میگه مجوز نداره، این در حالی است که دانشگاه آزاد اول تیرماه بخش نامه ای منتشر کرد که لیست رشته های مجوز دار به امضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و تمام رشته هایی که توی دفترچه آزمون ۹۵ بودن تایید و مجوز دار هستن .

دکتری صنایع
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ

چرا خودتونو اذیت میکنید. دانشگاه آزاد که اعلام کرده نیمه دوم شهریور. مگه زودتر اعلام نتیجه کنند شانس قبولیمون بالاتر میره. دو هفته هم اگه تحمل کنیم و کمتر از نت استفاده کنیم و یکی دوتا از درسهای دوره دکتری رو مطالعه کنیم هم آماده تر میشیم بره دوره دکتری و خداینکرده اگر هم قبول نشیم ی گام به نفع کنکور دکتری سال بعد برداشتیم.

فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری صنایع

موافقم.برنامه من هم همین است.مطالعه منابع
در ضمن سرجمع افراد حاضر در اینوع گفتگوها ۵۰۰نفر هستند.از پنجاه هزار نفر شرکت کننده.بقیه دارن زندگیشون رو میکنند.دو هفته دیگه هم نتایج میاد همه چی معلوم میشه.لکن این نظرات و کامنتها باعث حفظ روحیه کنکوری در میان ماه ها میشه و البته نیاز هست کمی چاشنی منطق بهش اظافه بشه.

hanieh.بیخیالش شدم
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ب٫ظ

فکر کنم شمام جز اون پانصد نفری دوست من

دکتری مالی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۱ ب٫ظ

هر وقت صندلیهای دانشگاههای غیرانتفاعی و پیام نور و پردیس خالی میمونه گیر میدن به دانشگاه آزاد تا جذب آن واحدها بشن ، این یک رقابت است

دکتر خان
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری مالی

برادر عزیزم با بقیه عنوانهایی که گفتید کاری ندارم چون اطلاعی ازشون ندارم.
ولی در مورد دوره پردیس بنده خودم ۲ ، ۳ تا دانشگاه شاهد بودم که برای ۲ نفر و ۳ نفر ظرفیت چطور نزدیک ۵۰ ، ۶۰ نفر منتظر مصاحبه شدن و بدست اوردن اون کرسی ها بودن.تو پردیس حداقل از این خبرا نیست و می شه گفت که براش سر و دست می شکنن دوست عزیزم

محسن
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

شاید مقطع دکتری و یا بعضی از استان ها اینطور باشه. اما پردیس دانشگاه شهر من از همه میخواد تا بیان ثبت نام کنن

دکتر خان
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

خوب بله در مقاطع پایین همینجوره.پردیس که سهله تو مقطع لیسانس تمام دوره ها اونجوری هستن.کما اینکه امسال همه شرکت کنندگان کنکور کارشناسی مجاز شدن!!!
ولی در مقطع دکتری اونجور نیست.هنوز تقاضا زیاده برای دکتری.و بعضی دانشگاههای خاص و معروفتر هم که دیگه سختتر هست ورود بهشون.حالا هر دوره ای که می خواد باشه

مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی(از شمال کشور)
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر خان

کی گفته تو پردیس از این خبرا نیس بچه های گروه ما که ۹۰فارغ االتحصیل شدن هممون چن ساله پشت سر هم پردیس در میاییم ولی نمیریم بخاطر هزینش،حتی این آزاد رو هم شاید خیلیامون باز نریم بخاطر هزینه،پس نگین برا پردیس سر و دست میشکنن

جعفر
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۴۶ ب٫ظ

من قبل شب خواب نداشتم ایروزها دیگه ظهرها هم نمیتونم بخوابم پس این نتایج کذای کی اعلام میشه پیر شدیم بابا اگر بچه هم بود تا بحال به دنیا امده بود یکی بره در دانشگاه یه دادی فریادی پدرمون درومد

مینو نادری
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
نتایج هم میاد نگران نباشید این همه صبر کردید چند هفته هم روش
موفقیت با شماست
قله های ترقی در انتظار شما پشت کنکوری های عزیزه
پس پیش به سوی خوشبختی

مدیریت بازاریابی.
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ب٫ظ

دوستان من با قدرت ظاهر شدم هم توی مصاحبه هم توی کتبی .امسال ایشالا در میام و شروع به تحقیق و پژوهش میکنم.میخوام توی این ۴ سال سطح مطالعمو به بالاترین حد برسونم.توی رشته ی ما که مدیریت بازرگانی بازاریابی هستش باید با اقتصاد روز دنیا سیاست ورزش جامعه شناسی و سیستم های روز دهکده ی جهانی اشنایی داشته باشی.
اینقدر به قبول شدنم ایمان دارم که توی فکر نوع مطالعه هستم و رفت و امدنم و چگونگی جیم زدن از سر کار و استفاده از مرخصی :)

فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ

آفرین

خنده رو
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان من زمان اعلام نتایج دکتری رو از مرکز سنجش و آزمون دانشگاه آزاد پرسیدم، گفتند نتایج رو یا روز جمعه یا یک روز که تعطیل رسمی باشه اعلام می کنند.

دکتر عزیز
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  خنده رو

اگه تعطیل رسمی باشه میشه ۲۲ شهریور اگرم جمعه نهایتا دوازده شهریور

---
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۵۵ ب٫ظ

پس فردا میگن سن مرگ اومده پایین.عل شده بل شده
والا اونقدی تو این ماه استرس خوردم یکی بگه آخر شهریور وقت مردنته هم دیگه سختم نیس

نیروانا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ

بچه ها اینجا کسی روانشناسی سلامت هست؟

امید
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ

خدایا هر روز صبح مثل دیونه ها زود اخبار نگاه میکنم به امید خبری چرا یه جواب به این ملت تحصیل کرده نمیدی چرا روزشو اعلام نمی کنید خوب ۸ماهگی هست که آزمون رو دادیم دیگه بسه

اسد الله خان
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۱۴ ب٫ظ

نتیجه ها تا ۱۱ شهریور اعلام میشود.

نازیلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

از کی شنیدی یا خودت از خودت در میاری

نیروانا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

خود مرکز آزمون گفته نیمه دوم شما چطور میگی ۱۱ که نیمه اوله، دوستان خواهشا تاریخ من درآوردی ندین این کار باعث عصبی شدن و استرس بقیه میشه. بچه ها به اندازه کافی کلافه هستن…

reza
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

زود زودش ۲۵ شهریور است . اگر تازه اون کد محل غیرمجاز پاک نشوند که باقی مانده صفر میشه :)

نیروانا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۱۲ ب٫ظ

دوستان عزیز هیچ کس نمیدونه چندم اعلام میشه خود مرکز آزمون هم نمیدونه اگه میدونست تاریخ میداد نمی گفت نیمه دوم لطفا به هیچ تاریخی توجه نکنید، مرکز آزمون هر تاریخی که قطعی بشه چند روز قبلش اطلاع رسانی میکنه، بی خود خودتون با تاریخ های الکی سرگرم نکنید…

ایرج
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب٫ظ

همه دیونه شدن افسرده شدن یکی جوابه اینا رو بده!!!!

سارا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۶ ب٫ظ

خدایا یا منو بکش یا به این کابوس بلا تکلیفی پایان بده

مشاوره
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

به دکتر لیدا، سایت وزارت علوم برید معاونت آموزشی. اونجا هست رشته های دکتری دارایی مجوز از وزارت علوم

دکتر لیلا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مشاوره

سلام شما که دیدید رشته مشاوره چند تا شهر مجوز داشت

بهنام
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مشاوره

البته لیست واسه نه ماه پیشه و تا حالا خیلی تغییر کرده

moein
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ

نازیلا و ندا من دکترای روانشناسی عمومی دارم از دوستان مرکز ازمون پرسیدم نتیجه تکمیل ظرفیت و دکتری ۹۵ نوزده شهریور اعلام میشه

ندا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  moein

مطمنی دوست عزیز از کی شنیدی تو رو خدا راستشو بو بخدا دعات میکنم

داوطلب دکتری حسابداری
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  moein

نوزده شهریور جمعه است

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۴ ب٫ظ

قبلا هم بوده که جمعه نتیجه اومده اما تلفنای مرکز ازمون امروز مشکل داشت

نازیلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  moein

دوست عزیز ۱۹جمعه است چرا ما رو سر کار میزاری حال ما رو نمیفهمی

آیناز
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۸ ب٫ظ

من میدونم چکار کنیم بچه ها باید حضوری بریم سازمان بالاخره مجبورن یه جواب بدن بهمون والله ما خیلی روداریم نفس ندارم دست پام خسته شده جون ندارم یکی به دادمون برسه دعاش میکنم یکی جواب بده

مهدی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ

من همین طوری موندم این دانشگاه سراسری همه کاراش تمام شد رفت ما همین طوری موندیم بلا تکلیف تا کی تا کی تا کی تا کی

مهران
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ

نمیدونم چرا اطلاع رسانی نمیکنن بابا این دانشجو ها بدبختن آمدن خیر سرشون درس بخونن نه ناراحتی اعصاب واریزی روحی جسمی بگیرن یکی یه جواب به ما بده تا ما هم خبر مرگمون بدونیم دیگه؟؟؟؟!!!

ندا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ

منم دارم دیونه میشم کی جواب میاد امروز میخواستم تصادف کنم حالم خیلی بده خیلی تلاش کردم بریدم، تو رو خدا یکی جواب درستی به ما بده آخه کی جواب میاد حداقل روزشو…تا حداقل دلمون خوش بشه به اون روز بخوابم تا اوم روز

دانشجوی ترم شش دکترا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام
سعی کنید کمی روحیتون رو بالا ببرید
همه چیز که درس و دکترا نیست
سلامتی مهمتره

نازیلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

تو رو خدا هیچکس نمیتونه جواب بده حداقل پایان این هفته،یا هفته بد جواب کی میاد هیچکی آشنا نداره تو وزات علوم کی میاد جواب بخدا خیلی داغون شدم تپش قلب دارم،دروغه کسی ندونه. خواهش میکنم بخاطر خدا یکی جواب درستی بده بخدا خیلی سختمه……..

مریم حقوق بین الملل
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  نازیلا

عزیزمم
دوستم نگران نباش
دانشگاه ازاد همیشه تو پروسه و رویه معمول خودش عمل میکنه
۴ ساله که از ١۶ تا ٢٠ شهریور نتایج میاد امسال هم همونطوره
پارسال روز جمعه نتایج اومد
توکل به خدا کن
منم روزاى با استرس زیااادى رو گذروندم و خیلی درکت میکنم
سعى کن تا این چند روز یک کم سر خودت و گرم کنى و بیشتر با خدا درد و دل کنى استرست کم میشه
بهترین ها رو برات ارزو میکنم.

راستی
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ

اگه دکتری دانشگاه آزاد بدون مجوز قبول شیم تکلیف چیه؟ من که کلا گیج شدم …

دکتر عزیز
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  راستی

تا مجوزها تکلیفش مشخص نشه نتایج هم اعلام نخواهد شد

reza
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  راستی

رشته ها بدون مجوز لغو میشن اونوقت شانس شما کمتر کمتر میشه میره برای سال بعدی … :)

دکتر لیلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ

به مشاوره : شما از کجا میدونید واحد الکترونیک مجوز نداره توی چه سایتی میبینید سایت دانشگاه ازاد که همه شهر ها هست

دکتر عزیز
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ

دیگه اهمیت به هیچی نمیدم…
خیلی مملکت ما بی برنامست

دکتر لیلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ

لطفا دوستان بگید رشته های مجوز دار دانشگاه ازاد را از کجا ببینیم

reza
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

اینجوری که فاتحه همه کد محل خونده است ؟! :)

توفیق
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

این لیست قدیمیه برادر من ،جدیدترش رو از سایت وزارت علوم میتونین دانلود کنید واسه ابان ٩۴

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ

دوستان عزیز استرس نداشته باشید. خود وزارت علوم گفته اکثر رشته ها مجوز گرفتند.اون چندتا هم که محدوده با جور شدن هیئت علمی اکی میشه

دکتر
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

دوست عزیز اون بگو مگو که بین دوستا معمولا صورت می گیره که دانشگاه من بهتره یا دوره شما بدتره یا از این حرفا با این مورد کاملا فرق داره.اینجا دیگه صحبت بودن یا نبودن هست.یعنی حالت صفر و یکی داره.یا مدرک داری یا نداری.دیگه صحبت اینکه ازاد خوبه یا شبانه بده یا پردیس بالاتره یا ازاد پایینتره نیست.
اینجا صحبت سر اینه که فلان مدرک فلان دانشگاه نامعتبره.یعنی انگار وجود نداره…
لطفا به این تفاوت دقت کنید.این بحث دیگه خیلی جدی هست

فوق دکترا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دانشگاه ازاد با شغل ازاد و درامد؟
دانشگاه دولتی با شغل دولتی و درامد؟

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دوست عزیز کسی که داوطلب دکتری است و سالها با عناوین مختلف در این سایت هست و اخبار رو پیگیری میکنه و با مرکز ازمون صحبت میکنه و از همه نگرانتر بوده روی هوا صحبت نمیکنه، اولا که ما تا پایان شهریور که موج دوم مجوزها انجام نشده هیچ کار و قضاوتی نمیتونیم بکنیم.دوما اگر کسی رشتش مجوز داشت خوب بره اگر نداشت دیگه بسته به خودشه، ماجرای مجوز خیلی بی دلیل بزرگ شده و فقط مربوط به یه سری هیئت علمی و ….است بنده دوران کارشناسی در دانشکده یک دانشگاه روزانه بودم که حداقل ترین امکانات رو نداشت و اگر بگم شاید خندتون بگیره و کاملا یک مدرسه.واقعا هرکی ببینه محاله مجاز بدونینش اما……اینها یه سری حساسیت هست که ایجاد میکنن و گذراست فقط و فقط تا روز اعلام نتیجه منتظر بمونین

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

راستش من به شخصه قصد کار دولتی ندارم پس نیازی به تایید مدرکم توسط وزارت علوم ندارم و به دانشگاه ازاد ایمان دارم و مدرکش برای من معتبر است

علی منتظر
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

شما هر جا هم که بخواهید کار کنید، در صورتیکه وزرات علوم مدرک شما رو تایید نکنه، مدرکتون اعتباری نخواهد داشت

مهلا
شهریور ۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

والله شما هر شرکتی هم کار کنی اصلا استعلام نمیکنن اصلا