مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

قطعی شدن ممیزی بیش از 2هزار رشته‌محل دکتری دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از ارزیابی و قطعی شدن ممیزی بیش از دو هزار رشته‌محل دکتری این دانشگاه تاکنون خبر داد.

مجتبی علوی فاضل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازنگری کد رشته محل‌های این دانشگاه گفت: ارزیابی رشته‌ها را همواره خودمان انجام می‌دهیم تا در صورت وجود نقایص، سریعاً الزام رفع را به واحدهای دانشگاهی اعلام کنیم.
وی افزود: لذا تاکنون تمام ورودی های جدید و قدیم در رشته محل‌های مجاز و دارای مجوز پذیرش شدند.
علوی فاضل با بیان اینکه ارزیابی رشته محل‌ها بطور مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: ادامه پذیرش دانشجویان در هر رشته محل دانشگاه، منوط به این است که در ارزیابی و ممیزی برخی شرایط مد نظر را احراز کنند.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: ممیزی بیش از 2 هزار رشته محل مقطع دکتری و هفت هزار رشته محل مقطع کارشناسی ارشد قطعی شده، به پایان رسیده و پذیرش برای هر کدام که مجوز قانونی داشتند صورت گرفته است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

271 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیتا
مهر ۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ

اطلاعیه

در پی تماس های مکرر متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رشته محل های مورد تایید شورای گسترش آموزش عالی به اطلاع می رساند:
با عنایت به اینکه درخواست بررسی قریب به ۵ هزار رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ششم شهریور ماه سال جاری به دفتر گسترش آموزش عالی ارائه شد و امکان رسیدگی به همه درخواستها در محدودیت زمانی انتخاب رشته متقاضیان، امکان پذیر نبود. لذا در جهت حل مشکل داوطلبان در سال جاری، دانشگاه آزاد اسلامی مجاز است که صرفا برای یک بار پذیرش دانشجو در رشته محل های مورد درخواست (به شرح فهرست پیوست) و فقط برای سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نماید.
بدیهی است استمرار ارائه رشته محل های فوق برای سال تحصیلی بعد، مستلزم بررسی دقیق شرائط و بر اساس شاخص ها و تایید دفتر گسترش آموزش عالی وفق مقررات خواهد بود.
ضمنا در خصوص دوره های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی منحصرا مجاز به پذیرش دانشجو در رشته های نظری دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در واحد تهران مرکز خواهد بود.

بیتا
مهر ۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ

خدایا ششششککککککر
بچه ها حل شد
اطلاعیه

در پی تماس های مکرر متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رشته محل های مورد تایید شورای گسترش آموزش عالی به اطلاع می رساند:
با عنایت به اینکه درخواست بررسی قریب به ۵ هزار رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ششم شهریور ماه سال جاری به دفتر گسترش آموزش عالی ارائه شد و امکان رسیدگی به همه درخواستها در محدودیت زمانی انتخاب رشته متقاضیان، امکان پذیر نبود. لذا در جهت حل مشکل داوطلبان در سال جاری، دانشگاه آزاد اسلامی مجاز است که صرفا برای یک بار پذیرش دانشجو در رشته محل های مورد درخواست (به شرح فهرست پیوست) و فقط برای سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نماید.
بدیهی است استمرار ارائه رشته محل های فوق برای سال تحصیلی بعد، مستلزم بررسی دقیق شرائط و بر اساس شاخص ها و تایید دفتر گسترش آموزش عالی وفق مقررات خواهد بود.
ضمنا در خصوص دوره های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی منحصرا مجاز به پذیرش دانشجو در رشته های نظری دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در واحد تهران مرکز خواهد بود.

کیفرى کار
مهر ۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۷ ق٫ظ

مجتبی شریعتی نیاسر
معاون آموزشی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران
{وضعیت دانشجویان رشته محل هایی که مردود شده‌اند}

وی درباره وضعیت دانشجویان رشته محل هایی که مردود شده‌اند، گفت: ما با مدیریت دانشگاه آزاد در کمال تفاهم و همفکری هستیم تا مشکل دانشجویان را حل کنیم و اگر بنا شد که دانشجویان از رشته های مردودی خارج شوند، حتما به واحدهای دارای مجوز این دانشگاه منتقل شده و یا با هماهنگی که مدیریت دانشگاه آزاد خواهد داشت برای تغییر رشته و یا تغییر محل اقدام خواهند کرد.

شریعتی تاکید کرد: آنچه مد نظر وزارت علوم است نفع دانشجو بوده و ما در جهت حفظ منافع دانشجو با دانشگاه آزاد همکاری می‌کنیم تا آنهایی که در رشته محل بدون مجوز تحصیل می کنند، به رشته محل با مجوز منتقل شوند.

علی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۵ ب٫ظ

یه عده منتظرن
یه عده دیگه منتظر نموندن و ثبت نام کردن و دلهره دارن
یه عده دیگه ثبت نام کردن و با قاطعیت می گن قراره مجوز بگیره …..
واقعا جواب دقیق کدومه
وقتی رفته بودم ثبت نام دیدم دانشجوهای ترم های بالاتر هم اومده بودن بخش امور مالی که هزینه شونو پرداخت کنن که یکی میگفت مال ما هنوزم مجوز نداره ……منم خیلی تعجب کردم و دیگه نخواستم دلشو خالی کنم چون خودم به شخصه در جای بدون مجوز ریسکه که ثبت نام کنم….

علی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ

من ثبت نام کردم در واحد مجوز دار اما وقتی خودم رو جای دوستانی میگذارم که مدرکشون مجوز نداره واقعا یه حس ناامیدی عجیبی بهم دست میده و افسوس میخورم که چرا به این مشکلات اونم چه مشکلاتی هیچ رسیدگی نمی شه و هیچ شفاف سازی نمیشه . واقعا اونایی که الان دکتر شدن و قبول هستن آیا این حق رو ندارن بدونن که واقعا واحدشون قراره مجوز بگیره یا نه و چه سرنوشتی خواهند داشت؟ این همه هزینه این همه وقت آیا جواب مثبت خواهد داد یا یه مرتبه به پوچی قراره برسه ؟

زهرا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ

من رفتم تو واحد بدون مجوزم ثبت نام کردم آخرش وضعیتمونو معلوم میکنن

وحید
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ

سلام دوستان تو مرحله تکمیل ظرفیت با اختلاف چند نمره امیدی به قبولی هست؟

ندا به رسول
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام با شما موافقم منکه از استرس مردم آقای دانشیان مدیریت محترم رسیدگی بفرمایید

محمدی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام با آقا رسول موافقم لطف کنید به مشکلی که خودتان بوجود آوردید رسیدگی کنید بچه هاتون و بگذارید جای ما چکار می کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رسول
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ق٫ظ

دوستایی که مدارکشون مجوز نداره برین اعتراض کنین دیگه. چرا میاین زیر این پستا حرفتونو میزنین؟؟؟ این ضعف وزارت علومه که زورش به دانشگاه آزاد نمی رسه اونوقت به دانشجوها میگه نرین ثبت نام کنین!! مثل این میمونه من برم یه ساندویچی ساندویچ مسموم بخورم بعد وزارت بهداشت بیاد بگه خودت باید ساندویچو آزمایش می کردی یا خودت باید میدیدی اینجا جای تمیزی نیستو غذا نمی خوردی! خب وقتی اینجا بازه من میام غذا میخورم . با خودم نمی تونم آزمایشگاه سیار داشته باشم که. کار بررسی سلامت یه رستوران به عهده وزارت بهداشت، یا تعزیرات یا حالا هر جای دیگست. اگه غذاش آلودست شما باید ببندینش خب. مگه مملکت قانون نداره؟؟؟ حالا قضیه ی این مجوزاهم همینه. آقای وزارت علوم اگه مجوز نداره ببندش. چرا میزاری بیاد تو دفترچه. ملت یه سال زحمت کشیدن. بخدا قسم نصف متقاضیا از مجوزا بی خبرن. شما نمی تونی بگی ثبت نام نکن. اماده شدن واسه دکتری یه فرایند بلند مدته طرف یروزه تصمیم نمیگیره دکتر بشه که حالا یروزه بیخیال بشه. آقای وزارت علوم بجای اینکه جوونارو اینجوری گیج کنی چرا با دانشگاه آزاد همکاری نمی کنی؟؟؟ تو کشور کمبود استادم نداریم که ماشاالله. کمک کن مشکلات حل بشه

علی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

آیا وزارت علوم بسیاری از دانشگاه های خارجی هم که مدرک آنها را قبول ندارد می تواند برود و پذیرش دانشجو را در آنها را متوقف کند؟؟؟
وزارت علوم اعلام می کند فلان رشته مجوز ندارد یا مورد تایید نیست اطلاعیه می دهد (آن هم به کرات) خود دانشجو می خواهد ثبت نام کند مقصر که وزارت علوم نیست

محمد
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز چرا منفی ترین نقطه ی صحبتای اقا رسولو فقط گرفتی شما؟؟ اولا که دانشگاه ازاد زیر نظر وزارت علومه پس باید کنترلش کنه. ربطی به دانشگاه های خارج نداره اونا هم اگه زیر نظر وزارت خونه بودن!! باید کنترل میشدن. دوما دانشگاه ازاد بارها اعلام کرده رشته های پذیرش شده مجوز دارن. هر چند هنوز تو لیست نیومدن. در گذشته ام این اتفاقات افتاده و این مشکلات همیشه بر طرف شده. الان شما باز میخوای یسری بحثای تکراریو دوباره تکرار کنیو به فلان کارشناس یا رفتن به وزارت علوم رفرنس بدی که قاعدتا ارزش استناد نداره. لطف کن اگه خبر موصقی داری اینجا با لینک مورد نظر رفرنس بده

محمدی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم با محمد

ندا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

رویا ب رسول سلام با شما موافقم من ثبت نام کردم از استرس مردم استاد دانشیان لطفن رسیدگی فرمایید

فرهاد
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ق٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.ایا کسی می دونه تکمیل ظرفیت مهر ماه از کی شروع میشه؟با تشکر

زهرا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ق٫ظ

میخا هم بد ونم با نفر اخر چند تا فاصله دارم باید چکارکنم

زهرا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ

دوستان امسال قبولی کم بود. چندتا از دوستای من قبول نشدن. منم کا مصاحبه ۵۹شدم و ازمونم رتبه ۴شهر اول رو محل سکونتم انتخاب کردم که بدون مجوزه. من با وزارت علوم تماس گرفتم گفتن اگه مجوز نداره و توی لیست نیست ثبت نام نکن. چون تایید نمیشه مدرکت رفتم سازمان مرکزی طبقه هفتم پارکینگ واحد سنجش دانشگاه ازاد گفتن مجوز میگیریم ثبت نام کن. واقعا بلاتکلیفم. انتقالی هم نمیدن. همش پاس کاری میکنن.وزارت علوم خیلی اذیت میکنه که این همه جوون رو سردرگم کرده. تورو خدا یک مقام مسیول بیاد تکلیف رو روشن کنه. خواهشا رسانه ای کنین تا از این همه استرس دربیاییم.

رزا جغرافیای شهری
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

دوستان کلاسهای دکترا تهران مرکز کی شروع میشن؟

حامد
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۸ ق٫ظ

سلام شما ثبت نام کردین چندنفرین وشهریه چقد شده

حسابداری .....
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

اطلاعات مربوط به شهریه نیمسال اول سال ۹۶-۹۵
شهریه ثابت: ۴۱,۴۴۰,۱۹۰
نظری: ۴,۱۴۰,۳۵۷
عملی عمومی: ۴,۹۶۸,۲۵۵
عملی تخصصی: ۴,۹۶۸,۲۵۵
عملی کلینیکی: ۴,۹۶۸,۲۵۵
هزینه سرویس: ۰
بیمه: ۲۰,۰۰۰
عملی پایه: ۴,۹۶۸,۲۵۵
عملی اصلی: ۴,۹۶۸,۲۵۵
پایان نامه: ۱۴,۰۵۳,۹۹۸
خدمات آموزشی: ۰

علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی هست که رشتش مهندسی پلیمر-پلیمر واحد تهران جنوب باشه؟
آمار ثبت نام دکترای پلیمر امسال را کسی داره ؟

زهرا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام چه جوری بایدفهمیدکه دانشگاه که من انتخاب کردم چند توداننشجودکتری گرفته

یک دوست
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

به عنوان مهمان واردسایت دانشگاه بشید و ببینید چند نفر از دروس ارائه داده شده یا جبرانی انتخاب واحد کردن.

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ب٫ظ

دوستان عزیز
بحث بنده عدم ثبت نام نیست . بحث این است که چطور یک نفر در این کشور نانوایی بدون مجوز داشته باشد تا عصر تعطیل می شود . اما گرفتن دکتری بر خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کسی جلوش نمی ایسته تا من و شما گرفتار نشویم.
حرف من این است در شبکه های اجتماعی از مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس، وزارت علوم بخواهیم تکلیف رو تعیین کنند . بنده چکار کنم ؟

مرتضی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

دوست عزیز حرف همه همینه

معصومه
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ب٫ظ

از معصومه به اسداله – امیدوارم شما قبول شوید و ثبت نام کنید دوست عزیز- خیلی مهم نیست جدی نگیرید – زندگی همینه دیگه

اسد الله خان
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

ممنونم ، من ثبت نامه هم کردم
حرفم اینست ، که اگر شرایطی هموار نیست نباید مسیر را رها کرد!
من سالها پیش در سازمان مدیریت صنعتی در رشته MBA پذیرفته شدم ، در ترم اول متوجه شدم مدرکی که میدهند معادل خواهد بود.
انصراف دادم و در کنکور سنجش پذیرش شدم.
این رفت و آمدم ۴ سال تا پذیرش زمان برد.
در حین تحصیل ارشد بخشنامه ای وزارت علوم صادر کرد و به کلیه دارندگان مدرک ارشد معادل اجازه داده شد در آزمون ارشد سازمان سنجش شرکت کنند و اگر نمره آخرین نفر پذیرفته شده در آزمون همان رشته را کسب میکردند وزارت علوم مدرک معادل آنها را رسمی و تایید میکرد و دیگر معادل نبودند.
خوب چه کسی چنین فکری میکرد که این بخشنامه صادر شود.؟
من بخاطر آن تصمیمم ۴ سال عقب افتادم!
ولی

الان هم میگویم مشکل مجوز در پذیرفته شدگان ۹۵ اگرهم باشد حل خواهد شد.
ما نباید فضا را مبهم کنیم و از دوستان هم خواهش میکنم به ابهام نیفزایند!ما نباید سرنوشت دیگران را با تشکیک مبهم کنیم !

رویا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

موافقم

اسد الله خان
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ

من فکر میکنم این دوستانی که با شدت اصرار دارن پذیرفته شده ها دانشگاه آزاد ثبت نام نکنن ! ، احساس مسئولیتشون خیلی بالاست !!!
یعنی مثلا اگه دو نفر در خیابان دعواشون بشه ، با همین شدت احساس مسئولیت میرن پا در میونی کنن و دعوا رو ختم به خیر کنن ؟ !
یا اگر مثلا کسی وضع مالیش خوب نباشه میایستن براش برنامه ریزی مالی میکنن و طرح توجیه اقتصادی فنی مینویسن و کمکش میکنن ؟!
یا مثلا کلی مقاله در مورداشتغال و کارآفرینی با پول شهریه تو مجلات معتبر دارن !؟

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

نه بزرگوار بخاطر این حرفها نیست ، تعارف نداریم برای کسی اینکارها را نمی کنیم . اما در حد چند خط راهنمایی برای کسانیکه بعدا مشکل بنده رو پیدا می کنن انجام دادن بد نیست . من دلشکسته ام از دانشگاه آزاد نه از کارکنانش بلکه از دروغ

این طرح توجیهی نیست یا یک ناهار خوردن نیست . حتی دانشگاه آزاد بعد از ثبت نام مدرک فوق لیسانس شما رو ضبط میکنه که نتونی جای دیگه بری ، هزینه انصراف آنقدر بالاست که باورت نمی شه

مریم
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

موافق اسدال.. خان.

معصومه
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ

کسی از وضعیت ثبت نام پذیرفته شدگان خبری داره – یعنی تقریباً چند درصد ثبت نام کردند توی واحدهای قبول شده؟

عباد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ب٫ظ

دوستان سلام من خودم یکی از قربانیان رشته محلهای فاقد مجوز هستم. مدرک کارشناسی ارشد من هیچ جا قبول نداره الی دانشگاه آزاد . تازه امسال هم مقطع دکتری قبول شدم ولیکن رشته محل اینجانب فاقد مجوز . هر کس هم در خصوص استعلامات انجام شده از وزارت علوم شک و شبهه داره ایمیل اعلام کنه تا من استعلامات انجام شده از مدرکم خدمتشون ارائه بدم در ضمن مجوز در هنگام شروع به تحصیل باید کد رشته محل مزبور داشته باشه نه در حین و پایان تحصیل.

مهندسی مالی-تهران مرکز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  عباد

شما از کدام دانشگاه فارغالتحصیل شدید؟! میشه برای من استعلام را بفرستید؟

مهندسی مالی-تهران مرکز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۰۸ ب٫ظ

من خییلی اعصابم خورده قبول نشدن بهتر از این بلاتکلیفی اصلا نمیدونم چیکار کنم البته ثبت نام کردم ولی استرس دارم که مجوز چی میشه
همه بخش ها با هم درگیرن و هماهنگی ندارند هرکسی کار خودش را میکنه مردم ضعیف این وسط لطمه میخورند خوب از همون اول اینها را نمگذاشتند که ما جای مجوزدار را میزدیم

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۶ ب٫ظ

خیالتون رو راحت کنم دانشگاه آزاد به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ارزشی قائل نیست . متن مصوبه مصوب ۷۵۸ جلسه مورخ ۱۳۹۳-۱۰-۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی شماره ابلاغ : ۹۴/۳۱۰۴/دش تاریخ ابلاغ : ۱۳۹۴-۰۲-۲۰ شرح: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی ماده واحده «نحوه تعیین و اعمال ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۷۵۸ مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس پیشنهاد کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود: ماده واحده- «تعیین و اعمال ظرفیت پذیرش دانشجو در اجرای ماده ۱۷ اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی)، بر اساس احکام ذیل خواهد بود: ۱- توسعه آموزش عالی و پذیرش دانشجو باید بر اساس نیاز و قوانین و ضوابط کشور و براساس سیاست کلی ابلاغی علم و فناوری و نقشه جامع علمی کشور و استانداردهای وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان وآموزش پزشکی کشور باشد و دانشگاه آزاد اسلامی موظف به رعایت آنها می‌باشد. ۲- تعیین ظرفیت سالانه پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی و دفترچه آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید حسب مورد به تأیید وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برسد. ۳- مرجع تعیین ظرفیت و اعطای مجوز کد رشته محل در کلیه مقاطع، رشته‌ها وگرایش‌های علوم انسانی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی است… ادامه نظر»

به صادقى
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

خب اتفاقاً دانشگاه آزاد هم به این موارد التزام داشته که جناب صادقى
گفته کد رشته محل هایى که مجوز شوراى گسترش آموزس عالى راندارند، الان رشته هایى که مجوز شوراى آموزش عالى رو دارند ، وزارت علوم تأیید نمى کنه !!

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  به صادقى

نه بزرگوار ، مشکل اینکه مجوز شوراى گسترش آموزس عالى ندارند مجوز شورای ۳ نفره را دارند که طبق اساسنامه جدید سال ۱۳۹۱ ماده ۱۷ خود دانشگاه آزاد اون شورا حق نصمیم ندارد .
من گفتم نفر آزمون سال قبل هستم برای شماها مشکل پیش نیاید . بنده که به دنبال احقاق حقوقم از قوه قضاییه هستم و تا حالا نتیجه تگرفته ام

به صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

بله درست میفرمایید . من اشتباه عرض کرده بودم

دوستانه
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ

یک پیشنهاد دوستانه:
به اعتقاد من بایستی این مساله مجوزها را از شورای عالی انقلاب فرهنگی پرسید چون هم بالادست وزارت علوم و دانشگاه آزاده و هم بیطرف هست. در ضمن در تایید مجوز رشته های دانشگاهی هم نقش دارد.
موفق باشید.

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دوستانه

قانون تایید رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ به تصویب مجلس رسید. بر اساس تبصره ۴ این قانون، کمیته ای سه نفره متشکل از نماینده وزارت علوم، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول بررسی رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی شد. نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، خود عضوی از دانشگاه آزاد است! این بدان معناست که دانشگاه آزاد، در شورای سه نفره تصمیم گیر در خصوص رشته های تحصیلی، به صورت غیررسمی دو نماینده دارد و طبیعی است که حضور یا عدم حضور عضو سوم یعنی نماینده وزارت علوم هیچ تاثیری در تصمیمات نهایی این کمیته ندارد. طبیعی است که در این شرایط “حضور یا عدم حضور”، “مخالفت یا موافقت” نماینده وزارت علوم در کمیته سه نفره ای که دو عضو آن در دانشگاه آزاد اسلامی سمت اجرایی دارند، کاملا بی‌تاثیر است.

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

آقای علی محمد رنجبر به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیته سه نفره شناخته می‌شود، ایشان عضو شورای راهبردی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد، نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد در هیات امنای استان‌های همدان، مرکزی و لرستان و رئیس هیات عالی نظارت منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

این قانون زمان ناصرالدین شاه است و مصوبه سال ۱۳۹۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی را داریم

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

قانون قدیمیه اونوقت مصوبه رو ببینیم؟؟؟ قانون یه چیزه مصوبه یه چیز دیگه ها

میلاد
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  صادقی

همونطور که اقا محمد گفتن قانون یچیزه مصوبه یچیز دیگه. قانون لازم الاجراست؛ مصوبه یچیزه امروز هست فردا نیست. در ضمن آقا محسن فقط چیزی که هستو گفتن فک نکنم با گفته های شما در تناقض باشه

علی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

طبق اساسنامه خود دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد باید مجوز کدرشته های خود را از شورای گسترش وزارت علوم بگیرد و بعد دانشجو بپذیرد درثانی بارها وزارت علوم اعلام کرده کمیته سه نفره ناقض قوانین پیش و پس از آن مبنی بر الزام دانشگاه آزاد بر اخذ مجوز از شورای گسترش است و این وزارت خانه هیچ نماینده ای در کمیته مذکور تاکنون نداشته است.
این قانون (کمیته سه نفره) سال گذشته در کمیسیون آموزش مجلس مطرح شد و تاکید شد نمی توان برای صدور مجوز به آن استناد نمود

@مدیریت آموزشی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۳ ب٫ظ

دوستان من امروز به واحد دانشگاهی که انتخاب اولم بود رفتم چون در کارنامه من خالی بود خواستم ببینم وضعیت چطوره ,
توی دکتری با ازمون کارنامه من ظرفیت رو خالی زدن ,اما چهار نفر رو پذیرش کردن

در بدون ازمون قبولی نداشتن همه شرکت کننده ها مردود
در پژوهش محور هم قبولی نداشتن همه شرکت کننده ها مردود .

کیمیا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ

دقیقاواسه یکی ازدوستام همینجورشده بودوبعدکه
بامعاونت آموزش دانشگاه اون واحدصحبت کردکه چرادانشجونگرفتید ومگه مجوزندارید؟
درجواب گفتن که سازمان مرکزی۳دانشجوبه مامعرفی کرده،خب اگد
مجوزنداستیم دانسجوروچجوری گرفتیم؟دوستم گفته بوده شایدتکمیل ظدفیت۹۴بودن
گفته بودن خیر،بالای لیست نوشتن ورودی۹۵.درصورتی که توی کارنامه دوستم
اصلا پذیرش نزده بودندوجای اون رشته محل خالیه؟دوستان جریان چیه؟

نیروانا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

مشخصه دیگه جریان چیه….

کیمیا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

جریان چیه عزیزم؟واقعاسردرنمیارم.بالاخره مجوزدارن یاندارن؟

فاطیما
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

یعنی چی؟من که پاک گیج شدم؟

کامران
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام دوستان
منظورکیمیاخانم چیه؟چجوریه؟کسی اطلاعی داره؟

امیر علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۲ ب٫ظ

منم دقیق بررسی کردم و از دانشگاه جویا شدم و حق با شماست دوست عزیز و گفته شما رو تایید می کنم.

حتی بصورت میهمان وارد سامانه دانشگاه میشم میبینم یکی یکی ظرفیت ها داره پر میشه و این در حالی هست در همین رشته برا من خالی زده و مردود شدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق٫ظ

تعداد نفراتی که کم شده مربوط به دانشجوهای سال قبل است که انتخاب واحد کرده اند

سروناز
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا

صادقی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۸ ب٫ظ

بنده در آزمون دکتری تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و رتبه اول کشوری قبل و بعد از مصاحبه را کسب کرده ام. اما در انتخاب رشته شهر ( درموقع ثبت نام و قبل از آزمون) با توجه به عدم اطلاع از وضعیت مجوزهای دانشگاه آ زاد اسلامی ، انتخاب اول خود را واحد بدون مجوز برگزیده ام . اما در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ قبل از اعلام نتایج بر اساس اطلاعیه وزارت علوم و تحقیقات متوجه شدم این واحد دانشگاهی دارای مجوز نیست و از همان روز تا کنون دهها مکاتبه و ایمیل به دانشگاه آزاد برای تغییر محل انتخاب اول داشته ام که پاسخ مثبت دریافت نکرده ام . مراقب باشید چون دانشگاه آزاد در این زمینه اصلا همکاری نمی کند

مهندسی مالی-تهران مرکز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

من خییلی اعصابم خورده قبول نشدن بهتر از این بلاتکلیفی اصلا نمیدونم چیکار کنم البته ثبت نام کردم ولی استریپ دارم

نازنین
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

من هم همین بلا سرم اومده. در آزمون سال ۹۴ شرکت کردم و رتبه ام ۲ شد. بعد متوجه شدم واحدم بدون مجوزه. الان نمیدونم چکار کنم. اگه دوباره کنکور بدیم و یه واحد دیگه قبول شیم آیا واحدهای گذرانده و امتحان جامع رو برامون تطبیق میدن؟

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان.این خبرعالیه،یعنی اون رشته
محل هایی که دانشحونگرفتن ودرکارنامه
خالی موتده دارن مجوزاش رومیگیرن تا بتونن دانشجو حذب کنند.دارن تلاششون میکنن

م.روانشناسی سلامت
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اینطور که دوستان میگن اون واحدها توی کارنامه ی ما خالی هست، اما معلوم نیست روی چه حسابی دانشجو پذیرش کردن و در حال ثبت نام هستن!

Sahar
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان خسته نباشین،لطفاً اگه خبر دارین بگین که زمان تکمیل ظرفیت ٩۵ کیه؟؟

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

دوست گرامی تا۱۰مهرمشخص میشه.موفق باشید

نازلی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ

دوستان محض رضای خدا اگر رفتین حضوری وزارت علوم و خبری دارید بگید من دانشجوی دکترا هستم وی واحدی که درس می خونم مجوز نگرفته از طرفی رشته من فقط در علوم تحقیقات مجوزدار اعلام شده خوب تکلیف من چیه؟؟ وزارت علوم مدرک نیابتی قبول می کنه؟ یعنی مثلا ما که ۸ نفریم سرکلاس با اونایی که علوم تحقیقات درس می خونن و ۱۰ نفرن با هم مدرک صادر می کنه؟ پس اونموقع سقفی که وزارت علوم برای هررشته در نظر گرفته چی می شه؟ اینا با هم در تضادن بخدا از استرس مردم کلی هزینه کردم الان در برزخ مجوزدار و بدون مجوز رشته موندم

کیمیا
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازلی

نگران نباش عزیزم،بالاخره یه فکری هم واسه شمامیکنن.

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۲ ب٫ظ

دوستانی که قبول شدن صد در صد ثبت نام کنین. دوستان یکبار زحمت بکشین و برین دانشگاه پذیرفته شدتون یا هر واحد آزاد دیگه. برین پیش معاون آموزشی کل دانشگاه (بعنوان مسئول مستقیم رشته ها و مجوزاو …) و ازش در مورد مجوزا صحبت کنین. بدون شک بهتون میخنده. چرا؟؟ چون این مسئله ی مجوز همیشه بوده و خواهد بود. این مشکل حتی تو دانشگاه های تحت نظر وزارت علومم بوده و هست.و همیشه ام با تعامل دو طرف حل شده. پس اصلا نگران نباشین و برین ثبت نام کنین چون هر رشته ای که پذیرش شده مجوز داره صد در صد. بقیه ام میگیرن تو تکمیل ظرفیت انشاالله. بجز این سایت که بعضی دوستان بنا به دلایلی کم لطفی می کنن هیچ کجا این مسئله تا این حد بزرگ نشده. اگرم تو واحد بدون مجوزی درس میخونین مطمئن باشید یا مجوز میگیره یا مدرک یه واحد مجوز دارو (مثل واحد علوم تحقیقات) بهتون میدن. ایمکه یکی میگه فامیلم مدرک گرفت قبول نکردن یا یکی میگه زنگ زدم وزارت علوم فلان گفت و … دروغههههه

مدیریت دولتی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

دقیقا

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

یه کارمند پشت تلفن وزارت علوم از تصمیمات و سیاست های بین دوتا ارگان بزرگ خبری نداره و صرفا میگه لیست لیست که خیلی اصولی پاسخ داده باشه. وقتی وزارت علوم میگه برین از دانشگاه سوال کنین یعنی کوتاه اومده و به ممیزی خود دانشگاه آزاد اعتماد میکنه. پس خیالتئن از واحدهای پذیرش ده راحت باشه

عباد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

برادر من چرا به مردم اطلاعات غلط میدی … در صدور مجوزها وزارت علوم مسئول خود من یکی از قربانیان رشته محلهای فاقد مجوز هستم که تا الان تکلیف مدرک دریافتی ام درست نشده و تنها جایی که مدرک کارشناسی ارشدم قبول میکنه دانشگاه آزاد . در مقطع دکتری هم قبول شرم ولیکن هنوز هم کد رشته محلم فاقد مجوز برادرم همه چیز سر سری نگیر.

علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

آقا محسن شما هم یه بار زحمت بکشید برید وزارت علوم در شهرک غرب و از هر جا در آن وزارت خانه که می خواهید سوال کنید (بهتر است بروید دفتر شورای گسترش که مسئول صدور مجوز است ) و از حقیقت ماجرا آگاه شوید و بعد به دیگران توصیه کنید.
در دانشگاه های دولتی حتی یک مورد هم این اتفاق نیافتاده فقط یکی دو سه مورد در دولت قبل یرای پژوهشگاه شاخص پژوه و پژوهشگاه عدالت اتفاق افتاده که وزارت علوم ضمن معرفی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل از پذیرش برای سال های بعد ممانعت کرده است.
دوست عزیز این موضوع (کدرشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد) از سه سال پیش که شروع شده واکنش های بسیاری در محافل علمی و سیاسی از جمله مجلس و شورای انقلاب فرهنگی رقم زده تا جایی که سال گذشته مجلس با تصویب قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی کنکور ارشد و دکتری را از دانشگاه آزاد گرفت و برای جلوگیری از تکرار درج کدرشته های بدون مجوز، برگزاری و انتشار دفترچه و پذیرش را به وزارت علوم سپرد.

نازلی به محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن- مالی

می دونی بدی این شرایط اینه که یکی مثل من که دو سال داره درس می خونه و کلی هزینه پرداخت کرده اللن بهش می گن رشته و واحدی که درس می خونی مورد تایید وزارت علوم نیست!! تقصیر من چیه؟ والا دانشگاهی که درس می خونم جز ۵ دانشگاه اول ازاد ااما الان موندم از دانشگاه که می پرسم می گن حالا شما پایان نامتو کار کن فارغالتحصیل شو تا اونموقع یه اتفاقی می افته جواب درستی نمی دن از اونور وزارت علوم می گه این مجوزا واسه ورودیای همون سالیه که مجوزش اخذ شده و قبلیا رو شامل نمی شه حالا تکلیف من و امثال من چیه؟؟

نازنین
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

من هم ترم سه دکترا در یکی از واحدهای بدون مجوز هستم. میخوام دوباره کنکور بدم و یه واحد مجوزدار برم. بنظرتون واحدها و امتحان جامعمو برام تطبیق میدن؟

خوش خنده به پیمان
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام آقاپیمان
می خواستم در رابطه با کامنتی که برای من گذاشتی کمی توضیح بدم
فرمودی که در خارج درس نمی خونی و از طرف پردیسان صحبت می کنی ….
والله اینکه من خارج از کشور درس می خونم یا نه زیاد مهم نیست بهتره به مطلبی که گفته میشه توجه کنی نه خود اون آدم که کیه و کجا…؟
درضمن هیچ اجباری به این نیست که حتما به شما بقبولانم که ایران درس می خونم یا جای دیگه.
فرمودید که از ریز و درشت دانشگاه آزاد خبرداری
والله این هم به این خاطره که دربدر دنبال کار می گردم واسه همین اخبار رو دنبال می کنم واقعا الان جذب هیات علمی نیست اگه هم باشه خیلی به ندرت پیدا میشه در نهایت ما هم هم همون دنبال یک لقمه نو نیم
اگه از گفته های بنده ناراحت شدید باید بگم بنده سعی می کنم واقعیتها رو بگم عذر خواهی می کنم

پیمان به خوش خنده
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۹ ب٫ظ

بله دوست عزیز شما واقعیت ها را مى گویید ، اما با مبالغه ، بزرگنمایى و برجسته سازى، واقعیت رو اونطور که مطلوب خودتون هست بازتاب میدین.

سروناز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

دوستانی که زحمت کشیدین قبول شدین به قبولیتون شک نداشته باشین خدا رو شکر کنید و شاد باشین از قبولیتون. تازه ثبت نام کنین تکمیل هم قبول شیم پولمون برمیگرده.اگر هم راجع به مجوز سوال دارین با مسئولین در مکالمه باشین نه رغباتون.

سروناز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

یه هشدار جدی میدم به دوستانی که قبول شدند. دوستان قبولی امسالتون حکم طلا داره.عده ای راه افتادن تو سایت و با نام دلسوزی میخوان بگن واحد بدون مجوز نرین که جاتون خالی بشه بیان جای شما.حواستون باشه سال بعد اوضاع خیلی خیلی بد میشه و اینم بدونین همه ی واحدها مجوز میگیرن.اخه کی گفته تو ایران قبول ندارن؟شما که میدونید هیئت علمی سراسری شدن که محاله.اما شماها هیئت علمی ازاد میتونین بشین.

روشن phd
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سروناز

خیلی ممنونم از اینکه به بچه ها امید واری دادید.کاملا موافقم.

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سروناز

صددرصد هر رشته ای که پذیرش کرده مجوز داره

علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

مدرک بدون مجوز عین چک بی محل و پول بی پشتوانه است. اگر دنبال دردسر برای خود هستید بسم ا…

سروناز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی اقا شما هر دفعه تحت یک عنوان اینجا حضور دارینا

امیرمهدی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ

باسلام- دکتری مهندسی صنایع گرایش اتوماسیون واحد علوم تحقیقات تهران مجوز دارد یا خیر؟

محمد حسن
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۰۴ ق٫ظ

سلام دوستان
یعنی اینجا هیچ کی نمی تونه جواب این سوالو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چند تا واحد اول در انتخاب رشته دانشگاه آزاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(گرید واحدهای دانشگاه آزاد چطوریه؟اولویت انتخاب واحدها کدومه؟مثلا تو سراسری معمولا اینجوریه که اول شریف پر می شه بعد امیرکبیر و تهران و علم و صنعت و خواجه نصیر و صنعتی اصفهان و…البته بعضی رشته ها یه خرده جابجایی داره.آزاد چه جوریه؟مخصوصا مدیریت و مهندسی ها)

باربد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ق٫ظ

سلام و صبح همه دوستان بخیر
بچه ها کسی خبر جدیدی در مورد اینکه شهرهایی که انتخاب کرده بودیم و جلوش خالی درج شده (یعنی لغو مجوز شده ها) امکان اخذ دانشجو دارن یا نه ، داره؟
منظورم با توجه به خبر بالا هستش
من خودم کامپیوتر هستم
فقط تهران و خوراسگان اصفهان رو زده بودم
تهران که با ۸ نفر اختلاف از آخرین نفر، مردود شدم اصفهان هم جلوش خالیه و به قولی لغو مجوز هستش
آیا به نظر پیشکسوتها و مطلعین، امیدی به تکمیل ظرفیت هست ؟
ممکن قبول بشم ؟
تشکر

نازی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ق٫ظ

دوستان من دانشجوی ترم ۳ دکترا هستم ولی واحد و رشته ما مجوز نگرفته از استرس دارم می میرم از کجا می تونم بپرسم سرانجام کار ما چیه؟

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام جای نگرانی نیست این مشکل را خود دانشگاه حل می کند یا تا موقع فارغ التحصیلی شما مجوز می گیرند یا مدرکتان را به نام دانشگاهی دیگر که مجوز دارد صادر می کنند

علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اگر در اطلاعیه وزارت علوم دقت کنید اگر کدرشته ای مجوز بگیرد مشمول ورودی های پس از سال اخذ پذیرش می شود.
از طرفی وزارت علوم همه کدرشته های دانشگاه آزاد را بررسی کرده و فقط ۱۳۵ کدرشته را مجوز داده

نازی به علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب پس تکلیف ماها چیه؟ من یکی از واحدهای تهران هستم واقعا نمی دونم چیکار کنم!!”

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

اگه مجوز بگیره که مشکلی نداره در غیر اینصورت مثل مدرک پودمانی برای افزایش اطلاعات شماست

نرم افزار
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۰:۱۰ ق٫ظ

با سلام. دوستان میشه لیست رشته های مجوز دار وزارت علوم رو برامون بینش رد بذارین. برا رشته نرم افزار میخاستم ببینم کجاها مجوز داره

روشن phd
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از شروع مجدد ممیزی ها و قطعی شدن رشته محل های این دانشگاه تا پایان مهر ماه ۹۵ خبر داد.

امیر
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  روشن phd

سلام منبع خبر یا لینکش رو بگذارید لطفا.

[جامعه شناسی اقتصادی و توسعه ..........ورودی 95
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام به همه دوستان ..
بچه ها من دو سال پیش با رتبه ۸۳ توی یه شهرستان دور افتاده دکتری قبول شدم وقتی رفتم ثبت نام ناامید شدم از اینکه بخوام ۵ سال عمرم رو اونجا بزارم و با یه مدرک دانشگاه درجه پایین اونم ازاد …نشستم یکسال درس خوندم واقعا خواستن ..توانستن است و خدایی که کمک حال بندگانی که هیچ لابی و ..ندارند امسال با رتبه ۴ علوم و تحقیقات قبول شدم ..باورم نشد که زحماتم به ثمر نشسته …شک نکنید خدا بهترین قاضی ست ..و خودش همه استرس ها و تلاش هاتون رو می بیند و می شنود .. شک نکنید در این راه طولانی و سخت تنها تون نمیذاره …هدفتون رو دنبال کنید و به تلاشتون ادامه بدهید .. موفق خواهید شد ..

بیتا
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

سلام کسی در مورد مجوز جغرافیا برنامه ریزی شهری تبریز خیر داره؟

ززینت انسان سه چیز است: علم و محبت و آزادی افلاطون
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ب٫ظ

آیا رشته برنامه ریزی شهری شیروان و مشهد مجوز داره؟

مریم
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۷:۰۳ ب٫ظ

سلام من دانشجوی دکتراترم۴ هستم اما واحدم مجوزنداره همه جاحتی وزارت علوم رفتم گفتن اونجابدون مجوزه کل سرمایه وعمرم رفته ازاسترس دارم میمیرم کاش نمیرفتم بخدا قدرپولتونوبدونین وتواین رشته محلهای بدون مجوزهدرندین

بهار
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام دانشجوى کدام واحدید؟؟ رشتتون؟

F
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اول باید مطمئن میشدی مجوز داره بعد میرفتی از اینگذشته سایت وزارت علم برا چیه وزارت علوم مدام اعلام میکنه دقت کنید چون بعد از فارغ التحصیلی بخوای مدرکتو جایی ارائه کنید استعلام از وزارت علوم میگیرن بعد

مریم
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اگه راست میگی چرا اسم واحد دانشگاهتو نمیگی؟ بس کنید واقعا شرم آوره، تا کی میخوایید جلو ثبت نام کسایی که با شرافت و سربلندی قبول شدن با این حرفهاتون بگیرین؟ بس نشد؟ میدونین کسایی که قبول شدن چقدر زحمت کشیدن؟ اونایی هم که قبول نشدن به حول و قوت پروردگار تکمیل قبول میشن. اما عده ای واقعا نمیدونم چرا دوست دارن با پیش کشیدن حرف مجوز و دست گذاشتن رو نقطه ضعف ما نذارن بریم ثبت نام کنیم. دانشگاه آزاد با سربلندی مجوزشو تونسته بگیره و حالا هرکی عاشق تحصیلات و آیندشه میتونه بره ادامه تحصیل بده. متاسفم برای کسیکه فرمودن با مدرک ارشد هم میشه کار پیدا کرد دکترارو بی خیال….. پس اینطور باشه پس با مدرک دیپلم حتی ابتدایی میشه مولتی میلیاردر شد. متاسفم واسه تمام این افکار که نمیخوان وطنم ایران پراز دکترای زحمت کش باشه. موفق باشید دوستان عزیز.یا حق

محسن- lمالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

منم رتبه ۸ آوردم. اما واحدم مجوز نداره اما رفتمو ثبت نام کردم. ولی در کل از هر کی که پرسیدم گفت چون پذیرش کردیم مجوزم داریم. با این حال همونطور که از خبر بالا بر میاد هر رشته ای که پذیرش شده مجوز داره.

علی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن- lمالی

وزارت علوم مرجع اصلی و دانشگاه آزاد تابع آن است ضمن آنکه اگر واحدی وجوز بگیرد طبق اطلاعیه وزارت علوم مشمول ورودی های سال پس از تاریخ اخذ مجوز است. اگر اطلاع دقیقی ندارید واقعیت را قبول کنید و با سرنوشت دیگران بازی نکنید

سروناز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من چون عاشق تحصیلم اصلا به این حاشیه ها کاری ندارم و وزارت علوم و دانشگاه ازاد با هم در تعامل کامل هستند.

محسن- مالی
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز ممنون از شما که وقت گذاشتی میای اینجا و نگران آینده ی دیگران هستی!!! اما انگار اخبار رو دنبال نمی کنی و به هیچ منبعی دسترسی نداری. لطف کن برو دانشگاه خودت و از معاون آموزشی دانشگاهت روند اخذ مجوز برای یک کد رشته رو سوال بکن. همونجا متوجه میشی که چه سختگیری هایی از طرف خود تیم ممیزی دانشگاه آزاد وجود داره؛ پس نگران کار اونا نباش که کارشون درسته. نکته دیگه این مشکل مجوزا برای ارشدم بود که صد در صد تمام واحدا مجوز گرفتن. همینجا دوستان مطمئن باشن که هر واحدی بر فرض محال اگرم مجوز نگیره دانشگاه آزاد مدرک یک واحد مجوز دارو بهشون میده. و صد و یک چیز دیگه که شما و امثال شما ازش بیخبری. پس بجای مثلا اطلاع دادن به بقیه تلاش کن سال دیگه قبول بشی

خوش خنده
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام. چرا ناراحت میشی اون هم نظر شو گفته
پس ازادیه بیان کجا به درد می خوره
من زیاد راجع به مجوز دار بودن و نبودن صحبت کردم ولی الان می خوام در رابطه با این که این خانم گفت چرا نمی زارید وطنم پر از دکتر بشه صحبت کنم
محض اطلاع شما دوستم ترم قبل دکتری مکانیک گرفت و نتونست کار پیدا کنه الان بوتیک زده …..
موفق…..

1 reza
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ

در کارنامه بنده ۴ تا از محل رشته های هیچ نمره ای درج نشده است یعنی هیچ دانشجویی نپذیرفته اند آیا این کد رشته ها در صورت اخذ مجوز دوباره دانشجو خواهند پذیرفت یا خیر؟
آیا در سال ۹۵ یا سال ۹۶

ترمه
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۶:۴۶ ب٫ظ

لطفا یکی راهنمایی کنه من اصلا دعوت به مصاحبه نشدم الان باید ثبت نام کنم چکار کنم این متن بالا گفته همه قبول میشن خوب منظور از مجوز دارچیه

هادی
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ

این کار درستی نیست که داوطللبینی که بعد از تحمل استرس و فشار زیاد دکتری قبول شدند رو منصرف کنیم. دوستان خیلی حیفه یادتون رفته که نتایج مرحله اول اعلام شد و بعدش زمان مصاحبه ها اعلام شد و در آخر هم استرس و فشار اعلام نتایج شهریورماه که به سختی گذشت.
و البته دوستانی هم که قبول نشدند و در حال حاضر با بی ارزش کردن مقطع دکتری, دنبال قبولی در تکمیل ظرفیت هستند. پس ثبت نام کنید و انشالله در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید

پیمان
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

آفرین آقا هادى گل گفتى .

سروناز
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

دقیقا.اما بعضی دوستان منتظرن ما ثبت نام نکنیم که بیان جامون.چون میدونن تو تکمیل هیچ شهر درست حسابی باقی نمی مونه.

ندا
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

بچه ها یکی کمکم کنه لطفا. من تو سایت دانشگاه رشت میرم رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیاتو نداره اما تو لیست مجوز دارای وزارت علوم این گرایش واحد رشت مجوز داره. قضیه چیه؟؟؟؟؟

فرزین
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

واحد رشت فقط مدیریت دولتی مورد تایید است

ززینت انسان سه چیز است: علم و محبت و آزادی افلاطون
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرزین

ممنون از اطلاع رسانی سایت و دوستان خدا خیرتون بده

خوش خنده به ندا
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

قضیه اینه که رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید وعملیات تازه مجوز گرفته انشالله برای سال بعد دانشجو خواهد گرفت یعنی ۹۶
مثل رشته مهندسی مالی واحد اراک که برای سال ۹۶ مجوز گرفته
موفق…….

ندا
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۵۴ ب٫ظ

اخه مجوزش تو لیست سال ۹۴ بوده. اون لیست قدیمیههه. ولی الان رشتش نیست. واحد رشت بر عکسه مجوز داره رشتشو نداره!! منکه گیج شدمممم :(

پردیس
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

خواهشمندم یکی از دوستان که نرم افزار شرکت کرده کارنامشو بزاره ، واسه من خیلی جاها خالیه میخوام ببینم رتبم با شهرهای دیگه چقدر فاصله داره ، علی الخصوص شهر کرمان؟
ممنون

خوش خنده
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان
بنده یک مثالی در رابطه درصد موفق شدن برای عضو هیات علمی شدن رو میارم خواهش می کنم به دقت این مطلب منو بخونید/
استان ما اذربایجان شرقی هست و رشته من هم حسابداریه
الان دو سال هست که واحد ازاد تبریز هرسال تقربا ۱۵ نفر دانشجوی دکتری حسابداری برداشته، واحد بناب هم دو سالیه که هر سال ۱۰ نفر دانشجوی دکتری حسابداری بر می داره علاوه بر اون امسال واحد مرند ۱۰ نفر در رشته حسابدار و ۱۰ نفر هم در رشته حسابرسی دانشجوی دکتری برداشته. حالا شما با یک حساب سر انگشتی ببینید چند سال دیگه چه اتفاقی می خواد بیفته مگه غیر اینه که هر سال ۵۰ نفر در رشته حسابداری فارغ التحصیل خواهند شود؟ به این ۵۰ نفر هر سال ۵۰ نفر دیگه اضافه خواهند شد و ….. حالا اگه واحد های دیگه مجوز نگیرند و فقط این سه واحد مجوز داشته باشه؟ مگه این استان چقدر ظرفیت جذب داره والله من رفتم واحد بناب برای جذب گفتند اصلا جذب نداریم تازه این واحد با یک عضو هیات علمی رسمی سالی ۳۰ نفر ارشد و ۱۰ نفر هم دانشجوی دکتری حسابداری پذیرش داره.
موفق…..

سخت افزار
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

به تعداد ورودی ربطی ندارد. مهم تعداد خروجی است. شما تعداد خروجی دانشگاه ها را بررسی کنید آن وقت متوجه خواهید شد که تعداد محدودی فارغ التحصیل خواهند شد.

خوش خنده به سخت افزار
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سخت افزار

من که کارشناسی و ارشدمو تو دانشگاه آزاد خوندم می دونم خروجی چقدره ورودی چقدره/ خودمونو دیگه نمی تونیم که گول بزنیم
ولی باز هم برای شما آرزوی موفقیت دارم

به خوش خنده
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ

دکترى فرق میکنه با کارشناسى و ارشد .

ززینت انسان سه چیز است: علم و محبت و آزادی افلاطون
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

با واقعیت پیش رفتید صداقت شما قابل تحسین است

محمدحسن
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

سلام دوستان
گرید واحدهای دانشگاه آزاد چطوریه؟اولویت انتخاب واحدها کدومه؟مثلا تو سراسری معمولا اینجوریه که اول شریف پر می شه بعد امیرکبیر و تهران و علم و صنعت و خواجه نصیر و صنعتی اصفهان و…البته بعضی رشته ها یه خرده جابجایی داره.آزاد چه جوریه؟مخصوصا مدیریت و مهندسی ها

فرزین
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسن

اول واحد علوم وتحقیقات تهران

ترمه
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام یعنی امسال همهرقبول میشن من سری اول دعوت به مصاحبه نشدم ولی اینطور که نوشته یعنی قبول

ali
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ترمه

مگه چی نوشته براتون؟!؟!؟!
نوشته الان الکی گفتیم بعدا همینجوری یواشکی قبولتون میکنیم.

فاطمه پرتو
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۸:۳۴ ق٫ظ

سلام من امسال مهندسی هسته ای واحد تهران مرکز قبول شدم ولی انگار مجوز نداره، یکی میگه علوم تحقیقات فقط مجوزدار هست، یکی میگه کلا دانشگاه آزاد رشته ما گرایش پرتوپزشکی مجوز نداره، کدوم لیست درسته؟ الان تکلیف چیه؟ من فعلا ثبت نام اینترنتی انجام دادم

علی نرم افزار
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ق٫ظ

سلام.من پیگر شدم گفتن دانشگاه دزفول مجوز برا دکتری نرم افزار نداره متاسفانه به دوستان اطلاع رسانی کنید چون هر جا بدون مجوز باشه یعنی اون مدرک هیییچ اعتباری نداره اینو از یکی از دوستام در وزارت علوم پرسیدم.باتشکر فراوان از همگی

ماهی
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۲۶ ق٫ظ

دوستان من باوزارت علوم صحبت کردم گفت دخترم هم پولت میره هم عمرت رشته ای که مجوزنداره یعنی کشک

نازی به ماهی
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ماهی

با اون فردی که صحبت کردین نگفتین اگر مجوز نداشت چرا تا حالا پیگیر نبودین؟؟ یا چرا اجازه دادین دانشجو بگیرن؟؟ واقعا کاراشون مسخره است

بهار به ماهى
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماهی

سلام با کدوم قسمت صحبت کردین؟ اگه تلفنى صحبت کردین میشه شمارشو به منم بدین؟ یعنى واحداى تهرانم که بدون مجوزن مدرکشون فاقد اعتباره؟

هزینه دانشگاه
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

قبل از اونکه پولی واریز کنیم حتما از مجوز دار بودنش اطمینان حاصل کنیم وگرنه سخت پول برمیگرده

تنها
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

من علوم تحقیقات تهران دکتری ریاضی قبول شدم گرایش عددی، ولی متاسفانه از نظر مالی مشکل دارم که برم همیشه آرزوم بود علوم و تحقیقات تهران قبول شم اونجا دکترامو بگیرم حالا که قبول شدم به خاطر مسائل مالی نمی تونم برم، واسم دعا کنید

خوش خنده به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  تنها

چشم
هممون تنهاییم یک جورهایی
انشالله به آرزوت برسی اگه هم نرسی زیاد مهم نیست ما که رسدیم والله فعلا که چیزی ندیدیم، بیکاری یا در نهایت حق التدریس با مدرک دکتری
انشالله که درست میشه

اتنا
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ

کسی علوم تحقیقات تهران میکروبیولوژی قبول شده؟

اتنا
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۴ ب٫ظ

کات میکروبیولوژی قبول شده؟؟؟؟
سی علوم تحقیق

نازی
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۳ ب٫ظ

دوستان ما که جز قبولی های واحدهای بدون مجوزیم و یکسال درس خوندیم تکلیفمون چیه؟ از دوستان کسانی هستند که مشکل منو داشته باشن چیکار می کنین؟

امیر بهادر
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

منم شرایطم دقیقا مثل شماست. من که دندودن طمع رو کشیدم انداختم دور و نمیرم و میمونم برا سال آینده یا واحد علوم تحقیقا قبول شم یا شاید بتونم سراسری قبول شم … من کار و زندگی خودم رو ادامه میدم و دکتری رو برا هیئت علمش شدن نمیخوام و کار دیگه ای باش میکنم …

نازی به امسر بهادر
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر بهادر

ولی با این هنه هزینه نمی شه دندون طمع رو کشید من الان ترم سوم هستم از واحدهای تهران ولی واقعا موندم باید چیکار کنم ؟؟
البته دوستانی که می گن هیت علمی و بورس نیست من زیاد موافق حرفشون نیستم از دوستام بودن که بعد جامع بورس هیت علمی شدن بستگی به رشته و واحد مورد تظر داره

خوش خنده به نازی
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

نازی خانم بورس می کردند دوسال پیش ولی الان دیگه همچین چیزی به ندرت پیدا میشه

رها
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر بهادر

موافقم باهاتون . منم همچین تصمیمی گرفتم

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

شک نکنین دانشگاه آزاد مجوزارو میگیره و به دانشجوهاش پشت نمی کنه

خوش خنده به محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فقط یادتون باشه اگه هم احتمالا دانشگاه ازاد تونست مجوز بگیره این شامل ورودیهای بعدی است نه اونهایی که قبلا ثبت نام کردند
والله این چیزیه که به عقل ناقص بنده میرسه اگه طور دیگری بشه من اینو نمی دونم
ولی باید تمام جوانب رو در نظر گرفت

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

خیر. ملاک زمان فارغ التحصیلیه. تحقیق کنین متوجه میشین. گیریم یکی زمان ورودش رشته محلش بدون مجوز باشه اما یه ترم بعد دو ترم بعد مجوز بگیره. نمیان بگن چون زمان ورودت بدون مجوز بوده پس برو پی کارت. طرف سه سال دیگه ی دکتری رو تو واحد مجوزدار خونده خب!! دوره دکتری یه بازه ی زمانیه. ملاکم زمان فراغته. من تو پست پایین ارشد خودمو مثال زدم براتون دوست عزیز. من اینجا مثال زنده شما این قوانینو از کجا میارید اخه. واحد ارشد من تا دو ترم (شایدم سه ترم)مجوز نداشت ولی پارسال اواخر سال اسمش تو لیست اومد. و عرض کردم مدرکمم اداره ارائه دادم بدون مشکل. تاییدم شد

دوستانه
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آخه الان وزارت علوم لیست جدید را که داده، زده از ورودی ۹۵ به بعد، پس سال دیگه اگه لیست جدیدی بیاد میزنه از ۹۶ به بعد. حالا کسی که ورودی ۹۵ بوده و اون موقع رشته اش مجوز نداشته تکلیفش چی میشه؟!

مارال
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

خب عزیزم اگه ملاک فارغ التحصیلی بود پذیرش میکرد اون وقت چهار سال زمان داشت پذیرش بگیره فقط و فقط سال ورود اصلا شک نداشته باش حتی شده به وزارت علوم تماس بگیره ببین چی میگه شک نکن

محمد به مارال
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کی پذیرش می کرد؟؟؟ دانشگاه آزاد؟؟ خب پذیر کرده دیگه خواهر من. انتخاب اول من بدون مجوزه و پذیرشم کرده. بگذریم که من خبر موثقم دارم از واحد خودم که مجوزو به زودی می گیره. من دارم میگم ارشد خودم همین مسئله رو داشته و هیچ مشکلی برام پیش نیومده؛ شما از حدسیات و شنیده هاتون میگین؟!! اینم بدونین که بعضی رشته محل های جدید تو دفترچه بودن که وزارت علوم بهشون مجوز یکساله داده. یعنی تا یکسال می تونن دانشجو پذیرش کنن با مجوز؛ بعد یکسال دوباره ارزیابی میشن اگه تایید بشن مجوز ثابت میگیرن اگه نشنم که هیچی. اما ورودی های همون یکسال مورد تاییدن

مارال به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اقا محمد من از خدام که مجوز بگیره بچه ها اعصابشون راحت بشه واقعا همه گناه دارن خسته شدن من که نمیخام الکی با شما بحث کنم بگم من درست میگم شما اشتباه میگید من میگم چرا بعضی ها خالی خب در سایت علوم هم نبود میگم چرا شهری پذیرش کرده ولی در سایت علوم نبست الان واقعا دانشجو چکار کرده؟الان چه تصمیمی درستره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مارال به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منظورم از پذیرش میکرد این بود که حتی واحدهای خالی دیگرو هم پذیرش میکرد تا ۴سال دیگه حتما مجوز مبگرفت پس چرا این کار رو نکرد و خالی گذاشت؟

خوش خنده به تنها
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز اکه ملاک فارغ التحصیلیه پس چرا در آخرین لیست اعلامی وزارت علوم نوشته ورودی های ۹۵ به بعد

بهار به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
من کامنتاتونو خوندم و برام سوال پیش اومد، لطف میکنید پاسخ بدید
اول اینکه اکه ملاک زمان فارغ التحصیلیه چرا پس لیست جدید زده براى ورودى مهر ٩۵ ب بعد
دوم اینکه مجوز مشروط که فرمودین، مشروط ب کسب شرایط مورد نظر وزارت؟ منی که واحد بدون مجوز (یعنى اسم رشته محلم در لیست وزارت نیس) در تهران قبول شدم الان باید چه کنم؟!؟! اگه رشته ای مجوز کرفته چه حالا مشروط چه مقید،،، منه نوعی باید از کجا بفهمم که اقدام کنم؟ یه جا دیگه گفتن ما ۵٠٠٠تا رشته محل بررسی کردیم دانشجو بره از دانشگاه بپرسه!!!! یه جا دیگه سازمان مرکزی گفته ما هرچى پذیرش کردیم مجوز داشته، یه جا دیگه وزارت دو، سه تا لیست گذاشته که واقعا تعدادشون کمه!!
ببخشید که طولانى شد سردرگمم

ارشد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دیگه کی ؟ پس کی

نازی
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ

دوستان ما که جز قبولی های واحدهای بدون مجوزیم و یکسال درس خوندیم تکلیفمون چیه؟

اشکان به نازی
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

حتما ثبت نام کنید . این بحثی که اگر مجوز ندارد ثبت نام نکنید را دوستانی راه انداخته اند که یا خودشون قبول نشده اند یا شهریه ثبت نام رو ندارند و نمی خواهند من و شما که قبول شدیم ثبت نام کنیم. تردید نکن

نازی به اشکان
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ق٫ظ

من پارسال قبول شدم اونم از واحدهای تهران و الان ترم سوم هستم ولی با این بحثا واقعا موندم چیکار کنم

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

حتما ثبت نام کنین. من ورودی ۹۳ ارشد بودم اون زمانم این حرفا بود و بحث مجوزو این چیزا رو می گردن. پارسال آخر واحدمون همراه نزدیک به ۵۰۰ تا واحد دیگه مجوز گرفت. شک نکنین دانشگاه آزاد مجوزاشو میگیره و نمیزاره اعتبار و مشتریاش بپره. امسالم شهر خودم قبول شدم که فعلا مجوز نداره اما با رییس دانشگامون صحبت کردم گفت می گیریمو اصلا نگران نباش. بعضی دوستان چنان از فاقد مجوز بودن حرف میزنن که انگار اون واحد حتی میز و صندلیم نداره چه برسه به استاد!! چرا فکر می کنین پیدا کردن ۲ تا استاد مدعو واسه یه دانشگاه مرکز استان اینقدر سخته؟؟ تازه دانشگاه رشته محل خود من ۳ تا دانشیار ثابت داره اما مجوز نداره که این از عجایب وزارت علومه!!

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تازه تو دانشگاه ما اتاق مربوط به جذب هیات علمی تو دانشکده ی خودمونه و خود من شاهد بودم از فروردین ماه تا همین وسطای تابستون چقدر مصاحبه و جذب هیئت علمی صورت می گرفت. منکه تا ترم پیش دانشجوی ارشد بودم این چیزارو دیدم، صددرصد دوستان دیگه ام که دانشجو بودن و دانشگاه رفت و آمد داشتن حرفامو تایید می کنن

خوش خنده به محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

عزیزم کدوم اطاق جذب هیات علمی لطف کن آدرسشو بده من هم برم برای هیات علمی شدن من که امتحان جامعمو هم دادم تا حالا جایی پیدا نکردم
احتمالا اون اطاقی که می فرمایید کره مریخ باشه

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

خب خدارو شکر مشخص شد که هیچ اطلاعی از جذب هیئت علمی توسط واحدا تو چند ماه اخیر ندارین. برین خبرارو سرچ کنین پیدا میشه. تعداد زیادی استاد تو واحدا جذب شده دو سه هفته اخیرم اطلاعیه زدن که برن کد تدریسشونو تحویل بگیرن

خوش خنده به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

محمد جان دوست عزیز نمی دونم یا شما متوجه نمیشی یا من خوب نمی تونم منظورمو برسونم
بنده رفتم واحد بناب در استانمون برای جذب هیات علمی گفتند که اصلا جذب نداریم حالا می دونی اونجا چند نفر عضو هیات علمی داره؟ یک عضو رسمی هیات علمی داره که دکتراشو سه چهار ساله گرفته و این واحد سالی ۳۰ نفر دانشجوی ارشد میگیره سالی ۱۰ نفر هم دانشجوی دکتری
ببینید من استان آذربایجان شرقی هستم تو استان ما واحد تبریز دو ساله که هرسال ۱۵ نفر دانشجوی دکتری گرفته علاوه بر بناب که دو ساله سالی ۱۰ نفر دکتری حسابداری گرفته امسال هم واحد مرند ۱۰ نفر در رشته حسابرسی و ۱۰ نفر هم تو رشته حسابداری دانشجوی دکتری گرفته حالا اینو داشته باش
ببین کجا من میتونم عضو هیات علمی بشم البته یکی دو ساله دیگه که این ۵۰ الی۶۰ نفر فارغ التحصیل بشند یک فاجعه رخ خواهد داد علاوه بر اون هرسال به این تعداد ۵۰-۶۰ نفر دیگه اضافه خواهند شد
موفق………

پیمان به خوش خنده
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۶ ق٫ظ

جناب خوش خنده شما واقعاً چه هدفى دارید من نمیدونم . البته میشه حدس زد ولى محض اطلاعتون همین یک ماه پیش واحد یادگار امام در رشته حقوق مصاحبه اختصاصى در واحدش گرفت و چند نفر رو به راحتى جذب کرد.

پیمان به خوش خنده
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ق٫ظ

شما از طرف پردیس هاى وزارت علوم فعالیت مى کنید ؟ روزى بیست تا کامنت میگزارید ، از ریز و درشت اخبار دانشگاههاى ایران بالاخص آزاد مطلع هستید ، بعد میگید من خارجم و براى تعطیلات اومدم ؟!!!

مارال
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اقا محمد به قران راست میگه اصلا هیئت علمی نیست به خدا من دو تا خواهر دکترا دارم که حتی واسه حق التدریس موفق نشدن این عین واقعیت

محمد به مارال
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

من اصلا حرفی ار هیئت علمی شدن نزدم که خواهر من!! من تو کل این صفحه از این گفتم که نگران مجوزا نباشین دانشگاه آزاد دیر یا زود میگیره

مارال به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی در صحبتت با خوش خنده حرفی از هیئت علمی نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوش خنده به محمد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۰۳ ب٫ظ

محمد جان لااقل قبل از کامت گذاشتن کامنتهای قبلیتو چک کن ببین قبلا چی نوشتی؟ بعدا یک کامنت جدید بزار

پیمان به خوش خنده
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منظورم جذب استاد بود.

خوش خنده
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

عزیزم شما که در واحد بدون مجوز خوندی و بعدا واحد شما مجوز گرفته این شامل مدرک شما نمیشه اگه شما به یک ارگان دولتی مدرکتو بدی برای استعلام مدرک شما رو قبول نمی کنند
به نظرم دانشجوها باید زیاد دقت کنند اول اینکه دیگه جایی برای هیات علمی شدن وجود نداره( اگه قبول نمی کنید یک سری به واحدهای دانشگاه ازاد بزنید بپرسید حداقل اینه که مطمئن میشید)
دوم اینکه شما که زحمت میکشید لااقل در یک واحد مجوز دار بخوانید
بنده اینو از سر دلسوزی میگم چون بنده ایران درس نمی خونم که حسودی کنم یا چیز دیگه تازا امتحان جامع مو هم دادم
حالا این از بنده بود انتخاب با شماست

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

من علوم تحقیقات استانم خوندم که بعد ادغام شد. درواقع یک ترم علوم تحقیقات استانم خوندم و سه ترمو واحد آزاد. پارسالم با لیست آخر سال مجوز گرفت. گواهی انشایی ام بردم اداره ارائه دادم و قبول کردن. دقیقا هدفتون از ترسوندن بچه ها چیه؟؟؟

خوش خنده به محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز من برای چی باید دانشجویان رو بترسونم چه نفعی برای من داره من فقط توصیه می کنم شما که دارید زحمت میکشید هزینه می کنید لااقل اینو در واحد مجوز دار انجام بدید
دیگه اینکه شما از یک واحد دانشگاه ازاد به یک واحد دیگه دانشگاه ازاد رفتید طبیعیه که مدرکتو قبول کنند یادم هست یکی از آشنایان ما یک سال پیام نور درس خوند بعدا گفتند مجوز نداره به سلامت
اما در نهایت انتخاب با شماست انشالله که مدرک شما رو قبول کنند/

خوش خنده به محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یکی هم پرسیدید دقیقا هدفتون از ترسوندن بچه ها چیه؟؟؟
والله بنده هدفی جز اطلاع رسانی ندارم شما چه پرفسور بشید چه بیکار بمونید هیچ ضرر و یا نفعی برای من نداره

سلطان
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

خوب امیدی به هیات علمی شدن که نباشه مجوز دار و بدون مجوز چه فرقی می کنه؟و یک چی بگم نصف دانشجوها دکترا رو می خونند که از بیکاری فرار کنند و مجوز یه یادشون نمی افته.من خودم شخصا بخاطر این می خونم که از بیکاری فرار کنم و فرقی نمی کنه بدون مجوز باشه یا با مجوز.استخدامی نیست.هیات علمی نمیشه.حق التدریسی ههم کم میشه..خوب مجوزو می خوام چکار

خوش خنده به سلطان
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلطان

به نظرم شا یک جورهایی دارید واقعیتها رو میگید
موفق باشید

سلطان
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

محمد جان دوست عزیز این خانم میگه من خارج درس می خونم و ازین ورم از همه بیشتر دنبال تحقیق در مورد رشته های با مجوز و بی مجوز هستش.من خودم جای بدون مجوز ثبت نام کردم والا به این اندازه پیگیر نیستم.الان تمام کامنتاشون رو خوندم از همه پیگیر تر هستند.حالا نمی دونم والا.

ali
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برای تایید رشته محل استاد باید عضو هیئت علمی تمام وقت اون دانشگاه باشه نه استاد مدعو.مگه پیدا کردن استاد تمام کار ساده ایه؟!

ندا
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

سلام بچه ها . کسی میدونه مدیریت صنعتی رشت چه گرایشایی داره؟؟؟ ترو خدا یکی جوابمو بده

استراتژی
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

این به این معنی هست که او محل رشته های که جلوشون خالی بوده دانشجو میگیرن؟

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  استراتژی

اگر بتونه مجوزشو اخذ کنه ..

محمدرضا
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سلام دوستان. در تکمیل ظرفیت میشه گرایشو تغییر داد؟؟؟

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خیر…

ارشد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت اول چون مصاحبه نداره نمیشه ولی فکر کنم تکمیل ظرفیت دوم به دلیل وجود مصاحبه میشه

کامپیوتر
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

برای کارشناسی ارشد که میشد.اول نرم بودم بعد تکمیل هوش رو زدم

رویا
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۷ ق٫ظ

دوستانی که رشته های فنی یا پایه ثبت نام کردن لطف کنید شهریه ثابت و متغییر رو بگید؟ و اینکه شهریه دروس جبرانی با متغییر دکتری حساب شده براشون یا ارشد؟ اخه جبرانی باید با شهریه ی ارشد محاسبه بشه بخش نامش اینطوری هست.
احساس میکنم بعضی واحدها ۲-۳ میلیون اضافی میگیرن!!!
لطفا جواب بدید.

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

شهریه ثابت که همون دکترا هست …
شهریه متغییر دروس جبرانی بر اساس قیمت ارشد هست ..
موفق باشی ..

سهیل خان
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

من رفتم ثبت نام.۸ واحد جبرانی دادند بهمون.جمعا ۱۰ واحد نظری دادند این ترو و کل شهریمون ۷۲۰۰۰۰۰۰ شد.رشته معماری

سروناز (فلسفه هنر)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ق٫ظ

دوستانی که نمیخواین محل قبولیتون ثبت نام کنین و منتظر تکمیل هستین . یه سر بزنید به مطلب همین سایت با عنوان (علام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴ آزاد در سکوت خبری) کامنت ها رو بخونید ببینید چند نفر اصلا قبول شدن. زیاد منتظر تکمیل نباشید اگر قبول شدین دل دل نکنید و ثبت نام کنید

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ق٫ظ

کسانی که رتبه خوب دارند و می توانند در واحد مجوز دار پذیرش شوند ولی ندانسته واحد غیر مجاز رفته اند احتمالا صدایشان به جایی برسد و اگر نه کسانی که رتبه های ضعیفی داشته اند که تکلیفشون از همین الان معلومه.
توصیه من عدم ثبتنام دوستان در واحدهای غیر مجاز است .

نرم افزار 17
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام من غیر از علوم تحقیقات تمام واحدها قبول میشوم اما چون انتخاب دوم نزدیک محل زندگیم رو زدم الن فهمیدم غیرمجاز هست و واقعا با این کار با زندگی من داره بازی میشه
من ثبت نام نمیکنم تا این دعوا بین مسئولین شاید حل شود یا تو تکمیل ظرفیت اتفاقی بیفتد
باور کنید هیچ سازمان دولتی مدرک شما رو قبول نمیکنه

پردیس
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرم افزار 17

ببخشید امکانش هست کارنامتون رو اینجا بزارید ، ببینم با سایر شهرها چقدر فاصله دارم
چون واسه من اکثر شهرها خالیه. کرمان هم جز انتخاباتون بوده؟

سما
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان
سوالی که مطرح هست برای اینکه ترم اول مرخصی بگیریم باید کل شهریه ثابت را بدیم یا نصف شهریه ثابت را بدیم ؟

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سما

به روال پارسال نصف شهریه ثابت را..

محمد بازاریابی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

دوستان کسی مدیریت قم قبول شده از سطح علمی دانشگاه قم خبر دارد

دوستانه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۷ ب٫ظ

چرا یکی نمیاد به طور رسمی در مورد رشته های با مجوز یا بدون مجوز اطلاع رسانی کنه؟! همه بلا تکلیف هستیم. یکی میگه مجوز نداره یکی میگه همش مجوز داره!! آخه ای چه وضعیه؟!

بهار
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دوستانه

دقیقا، من حقوق خصوصى تهران جنوب قبول شدم، نمیدونم ثبت نام کنم یا نه

پیمان به بهار
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

عجب!!! تهران جنوب قبول شدید ولى مردد هستید!! واقعاً قبول شدین دیگه؟!

بهار به پیمان
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

دلیلی نداره دروغ بگم
واحد جنوب گرایش خصوصى، توی لیست وزارت مجوز نداره
و هنوز هم توى همین صفحه حتى، اختلاف نظره که ملاک بی اعتبارى مدارک شاید زمان قبولى باشه!!!!!!
مقطع دکترى قبول شدیم و انقد زود پیشداورى میکنیم!
موفق باشید

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دوستانه

دوست عزیز لیست وزارت علوم در دومرحله منتشر شده شما کد رشته ای که مد نظرتون هست رو نگاه کنید ببینید مجوز داره یا خیر…

mis mariya
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان
دکتری مجازی آزاد چجوریه؟
هزینش چقده؟
عموم قبول شده ولی متاسفانه اطلاعی راجع بهش نداره

کامپیوتر
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  mis mariya

شهریه ثابتش ۶ تومنه. خیلی گروون هست

فرزین
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  mis mariya

مدرکش به نام واحد تهران مرکزی صادر می شود

بهار
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان
من یه راهنمایی میخوام
کسی اطلاع داره حقوق خصوصى واحد تهران جنوب مجوز داره یا نه؟؟
اگه مجوز نداره نباید اقدام به ثبت نام کنیم؟

کامران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ب٫ظ

من امروز ثبت نام کردم و کارم تموم شد ولی متاسفانه یه چیزیکه دیدم و ناراحتم کرد این بود که نود درصد بچه ها اصلا از قضیه مجوز و اینا اطلاعی نداشتن و وقتی ازشون میپرسیدم مثه افرادی که برای بار اول همچین چیزی میشنون برخورد میکردن! امروز متوجه شدم که فقط تعداد اندکی از بچه ها که تو این سایت هستند دنبال این مسائل هستند و بقیه در بی خبری به سر میبرن، واحدها هم که معلومه صداش رو در نمیارن.

محمد به فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

بارها از صدا و سیما خبر رسانی شده بعیده کسی خبر نداشته باشه از طرفی آدم می خواهد آدامسی بخره نگاه تاریخ انقضا و پروانه ساخت میکنه وای به حال هزینه ۱۰۰ ملیونی هر کس بگه خبر ندارم عجیبه بعد از این همه غوغا مجلس و وزارت علوم

احمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ب٫ظ

خیلی از اساتید دانشگاه آزاد هم خبر از مجوز و غیر مجوز ندارند

دوستانه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقا. یا اینکه اطلاعاتشون در این خصوص خیلی ناقصه!

هزینه دانشگاه
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

اگر خبر هم داشته باشند نمیگن چون دانشجو کم میشه

دوستانه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

من با چند نفر از قبولی ها که صحبت کردم هیچکدام اطلاع نداشتند، به هر حال این که خیلی ها هنوز اطلاع ندارند واقعیتی هست که باید بپذیریم.

ارشد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دوستانه

خیلیلا نمیدونن تازه بعد از اخذ مدرک و بردن به اداره محل خدمت و عدم تایید مدرکشون بیدار میشن

دوستانه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

کدوم غوغا!کی اندازه من پیگیر اخبار هست!بعضی ها نه روزنامه (حقیقی و مجازی) میخونند نه تلویزیون نگاه میکنند.خوب طبیعیه خبر نمیشن.

رها
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

نه دوست عزیز ، خیلیا نمیدونن ، جلسه مصاحبه که رفته بودم حدودا ۲۰ نفر بودیم ، اصلا نمیدونستن بحث مجوز و بدون مجوزو ، به قول دوستمون انگار بار اول بود میشنیدن

محسن-مالی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

من به شما بگم مدیر گروه رشته من خبر نداشت و بعد دو سه جا زنگ زدن تازه یه چیزایی دستش اومد باور می کنین؟؟؟ شما حتما یه سال پشت کنکور بودین یا خیلی پیگیر. منکه به شخصه قبل پنج شش ماه اخیر که با این سایت آشنا بشم هیچی نشدیده بود از مجوزا. دوشنبه ام که واسه ثبت نام رفتم با چنتا از همکلاسیام راجع به مجوزا صحبت میکردم فکر میکردن دیوونه شدمو این حرفارو از خودم در میارم!! :)

کامران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

همینطور که دوستان میگن این واقعیتی هست که باید پذیرفت متاسفانه بسیاری از دوستان چه دوران مصاحبه و چه الان از قضیه خبر نداشتن و ندارن. خیلی ها اخبار رو چه در تی وی و چه در خبرگزاری ها دنبال نمیکنند سرانه خوندن روزنامه هم که در کشور فاجعه است، بعد هم مگه چقدر در این مورد اطلاع رسانی شده یا شفاف سازی کردن؟ همین ماها که اینقدر پیگیر بودیم هنوز به لیست واحد نرسیدیم! یه نگاه به کامنت های همین سایت بندازید دقیقه ای نیست که کسی نپرسه فلان جا مجوز داره یا نه؟ تازه میگم ما در اینجا در اقلیت هستیم.

محمد به فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۴ ب٫ظ

یکی از اقوام خودم به یکی دانشگاه های تقریبا معتبر استرالیا برای دکتری رفته بود گفت ۲۰ تا مقاله معتبر را بایستی قبل از امتحان جامع میدادیم
ترک تحصیل کرد الان دانشجوی علوم تحقیقات تهرانه اگه می تونی برو

فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ

حق با شماست.ولی دیگه تکلیف آدم روشنه.میدونه چی ازش میخوان.الان ما سردر گم هستیم همه…

رضا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ

جالبه بعضی ها فقظ ذوق قبولی و ثبت نام دوره دکترا را دارند.وبه با مجوز وبی مجوز اصلا فکر نمیکنند!این افراد زمانی متوجه اشتباه جبران ناپذیرشون میشن !!

ali
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان -لطفا راهنمایی بفرمایید

۱-روال تکمیل ظرفیت به چه صورتی است آیا در فرض مثال در روز ده الی پانزده مهر دانشگاه هایی که شامل تکمیل ظرفیت میشوند اعلام میشود یا خیر و به این صورت که بر اساس انتخابهای اولیه در زمان ثبتنام به ترتیب بررسی مجدد میشوند چناچه جای خالی وجود داشت جایگزین میشوند و در نهایت درهمان دانشگاه قبولی اولیه مجدد پذیرفته میشوند؟

۲- جواب تکمیل ظرفیت به نحوه معمول همیشگی چه زمان مشخص مشود آیا برای مهر معیین میشود یا فاصله چندماه ایجاد میشود مثلا در اسفند اعلام میشود؟

لطفا کسانی که در جریان هستند پاسخ بدن ممنون میشم

کامپیوتر
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

وقتی میگن بعد از ۱۰ مهر تکلیف ظرفیت معلوم میشه ینی تکمیل ظرفیت دکتری امسال برای مهر هست

الهه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ

اگر کسی قبول شده باشه و براش شرایط جور نشه که بره
قبولیش برای ترم یا سال آینده واسش میمونه؟
حتی اگر نره ثبت نام
آخه برای ارشد حفظ میشه تا یه سال

رضا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

بمدت یکسال فرصت دارید.
پارسال یه بخشنامه ای بود که شهریه هم برای ترم های قبل نمیگیرن و سنوات محسوب نمیشه ولی ظاهرا امسال نصف شهریه رو میگیرن!!!!

محسن- مالی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۱ ب٫ظ

واقعا یکی تو وزارت علوم پیدا نمی شه که اون سه تا pdf رو یکی کنه درست و منظم و بروز ارائه بده؟؟؟ واقعا یکی پیدا نمی شه یه حرف واحد بزنه ؟؟؟ من نوعی که به عنوان یه متقاضی ثبت نام دکتری که به دانشگاه آزاد رجوع می کنم نباید نگرانی مجوزو داشته باشم. بررسی مجوز با خود ورازت علومه. وزارت علوم نباید بزاره از اول یه رشته ی بدون مجوز برقرار بشه؛ من متقاضی که حکم مشتریو دارم نباید نگران مجوزو ممیزیو این چیزا باشم.

عسل
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام من تهران ثبت نام کردم اومدم شهرمون حالا هرچقدرمیرم پروفایلم واسه انتخاب واحد میگه لطفا درزمان تعیین شده مراجعه نمایید.مگه همتون انتخاب واحد نکردید؟من واحدعلوم دارویی هستم.توروخدا بگید چیکارکنم

پارسا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
من ورودی دکتری حشره شناسی کشاورزی آزاد واحد علوم و تحقیقات هستم میخواستم بدانم این رشته داری مجوز هست یا نه اگر نیست نباید در این رشته ثبت نام کرد؟

*
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

درلیست مجوزهای وزارت علوم هست. لیست قبلی آرشیو اخبار وزارت در بخش ارشد و دکتری رو ملاحظه کنید

نرم افزار - جمشید
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام. ایا مردودبن با ازمون میتوانند در تکمیل ظرفیت رشته های پردیس بین الملل را انتخاب کنند یا خیر .

سروناز (فلسفه هنر)
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

داوطلب گرامی لطفا پاسخ های ارائه شده را مطالعه بفرمایید:۱کارنامه آزمون دکترا در سایت http://www.azmoon.com دکترا بین الملل در سایت http://www.azmoon.net اعلام شده است ۱-چنانچه درجلسه آزمون حضورداشتید و به سوالات با مدادمشکی پاسخ دادید و شماره داوطلبی را در اختیار ندارید،جهت دریافت شماره داوطلبی به سامانه ۴۷۴۳ تماس بگیرید و کلید ۳ را وارد شوید تا بتوانید شماره داوطلبی خود رادریافت نمایید.همچنین بااطلاعات فردی نیز می توانید کارنامه تان را دریافت کنید.چنانچه شماره داوطلبی رانیزاز طریق سیستم دریافت کردیدو بازهم موفق به مشاهده کارنامه تان نشدید،با ذکر شماره داوطلبی دریافتی از سیستم و مشخصات کامل فردی و ازمونی مجددا سوال خودراارسال نمایید(در نظرداشته باشید درصورتی که به سوالات با مداد مشکی پاسخ دادید کارنامه صادر شده و چنانچه با خودکار پاسخ داده اید ، پاسخ نامه تان تصحیح نشده است و کارنامه ای ندارید.۲-اگردراعلام نتیجه اولیه خرداد ماه مردود شدد ودعوت به مصاحبه نشدید دراین دوره کارنامه صادر نشده بایستی دراعلام نتیجه خرداد ماه کارنامه تان رادر سایت مشاهده کنید۳-درهرانتخابی پذیرفته شدیددرهمان انتخاب امکان ثبت نام دارید تغییررشته و گرایش ازسوی مرکز آزمون امکان پذیر نمی باشد می توانیددراین موردبااموزش واحد قبولی هماهنگ کنید ،موارد مربوط به نقل وانتقالات دانشجویی به معاونت دانشجویی دانشگاه http://www.stu.iau.ir مربوط میشود(اطلاعیه مندرج در سایت sanjesh.iau.ac.irرا مطالعه کنید) ۳-اگرانتخابهای خودتان بررسی شده قبول نشدیدوزمان ثبت نام گزینه انتخاب دانشگاه راانتخاب کردیددرانتخاب دانشگاه باتوجه به نمره کل کسب شده بررسی شدید۴-اگردرمقابل رشته محلی گزینه خالی درج شده ست یعنی درآن رشته محل پذیرش صورت نگرفته است ۵-چنانچه جابه حایی یاتکمیل ظرفیت داشته باشیم از طریق… ادامه نظر»

رضا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ب٫ظ

جالبه ، هر سوالی میپرسی همینو کپی میکنن!!!
جالب تر از اون تاخیر چند روزه در کپی کردن همین جواب تکراریه

ارشد
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منم پرسیدم همین متن کپی شد

اشکان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ

آقا احسان واسه دانشگاه قزوین حتما نیازی نیست اسکن کنی
برو به دانشگاه خودشون همه کارو برای شما انجام میدن
بنده هم بدون ثبت و اسکن مدارک اینترنتی دوشنبه رفتم و ثبت نام کردم نگران نباش برو دانشگاه ثبت نام کن

شهرسازی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام به دوستان و تبریک به قبولی شدگان . از دوستان شهرسازی سوال اینکه با ۱۵ نفر اختلاف با اخرین نفر قبولی امکان قبولی در تکمیل ظرفیت هست ؟

مینا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ

دانشگاه آزاد کرج
سیستم های نرم افزاری مجوز دارد دوستان؟

ماه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

خیر فقط اراک،علوم تحقیقات،فردوس وکرمان. ولی مراکز استان احتمال مجوز گرفتن دارند.مثلا تهران شمال و مرکز هم نداره ولی همه آرزوی اون رو دارن

محمد جواد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان خواست اکثر ما اینه که اولا شهرهائی که باوجود اینکه در کارنامه اومدن ولی پذیرش نکردند اینا پذیرش کنند ثانیا بعد از اتمام مهلت ثبت نام هر چه جای خالیه با اعلام تکمیل ظرفیت پر کنند ثالثا همه ی افرادی که قبول شدند جهت ثبت نام اقدام کنند وبعدا در صورت امکان انتقالی بگیرند رابعا تمام رشته محل هائی که در دفترچه بوده وحتی سال قبل هم پذیرش داشته اند مجددا پذیرش کنند چون اگه برا این شهرها در اینده مجوز صادر بشه تبعا شامل افراد جدید هم میشه .بنابراین رشته محل هائی که سال گذشته پذیرش کردند راهی جز اخذ مجوز ندارند پس امسال هم کما فی سابق پذیرش کنند .در غیر این حالات تکمیل ظرفیت برا ی افرادی که بعداز مصاحبه قبول نشدند فایده ای نداره .لطفا دوستان اظهار نظر کنند

ali
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جواد

سلام.به روی چشم.اطاعت می شود قربان.

فلسفه تعلیم و تربیت
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جواد

گوش شنوا نیست…
برای من امکان تحصیل در نروژ و استرالیا و ارمنستان هست…
خب اینا حداقل باید برای جلوگیری از خروج به اصطلاح ارز اقدام به جذب حداکثری کنند….
من با رتبه ۵ مردود شدم.نمره کل ۲۹.۶- مصاحبه ۴۶.۷
آدم رو مایوس میکنند….

میلاد(منابع انسانی)
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ق٫ظ

استرالیا گزینه خیلی خوبی هست ….

به فلسفه تعلیم و تربیت
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ق٫ظ

یعنى براى ارز ، تحصیلات دکترى رو در مملکت نابود کنند؟! همه چى که به پول نیست .

وولک
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ

گیجمون کردن اینا اقا یهنی چی اونا که پذیرش نکردن تکمیل میگیرن؟ یا این کارای اداری به هیچ کدوم از ما ربط نداره؟ما دانشجویم و میریم دانشگاه اینا به ما چه اخه کجای دنیا این چیزا هست ممیز هرجی به ما چه اخه کارتو کن از دست ما چه کار بر میاد اخه؟

احمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب٫ظ

چرا وزارت علوم اذیت میکنه ، چرا یک لیست جامع اعلام نمیکنه بگوید اینها مجوز دارن، الان تو سایت وزارت علوم سه تالیست هست که باهم متفاوتند، باید یک لیست جامع اعلام کنه ، و بقیه لیستها را حذف کنه تا ما هم تکلیف خودمون را بدونیم

Phdسازه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دوست عزیز چرا خودتون رو اذیت می کنید؟؟
خیلی راحته والا.شما تو قسمت سرچ اسامی دکتری اسم واحد مورد نظرتون رو بنویسید اگر اورد که مجوز داره اگر نوشت موردی یافت نشد یعنی مجوز نداره.دیگه چکار دارید که لیست یکی هست یا ۵ تا یا هر چی؟

سلطان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

لیست جامع خواهد اومد.کلا قبولیهای امسال به هماهنگی وزارت علوم بوده بر خلاف سال های قبل.

*
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ

رشته و شهرجدیدی ممکنه مجوز نگیره ولی دانشگاه هایی که پذیرش رو انجام میدن همه مجوز دارن.خیلی از رشته ها و شهرها اصلا الان پذیرش ندارن چون دانشگاه آزاد میدونه وزارت علوم اینبار کاملا جدیه و نظارت داره پس الکی دانشجو نمیگیره

عمران سازه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

از دوستان کسی نمیدونه رشته عمران سازه نور و چالوس پذیرش داشتن یا نه؟

فاطمه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

خط اخر میگه : و پذیرش برای هر کدام که مجوز قانونی داشتند صورت گرفته است.

ali
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام.خب این رو خود دانشگاه آزاد میگه.اون میگه همه رشته محل ها مجوز دارند.

فاطمه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

قبل نتایج مرکز ازمون به من گفت هیچ رشته ای از دفترچه حذف نمیشه

مرتضی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

بنده شخصا رفتم وزارت گفتن الکیه و هر چی ۶/۲۷ مجوز گرفته که هیچ وگرنه اصلا مجوز دیگه ای واسه امسال درکار نیست و اگر بعدا هم اعلام بشه واسه قبولی های ترم بهمن ۹۵ و سال بعد هست و قبل از اون تاریخ رو شامل نمیشه

فاطمه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

دقیقا ملاک فقط و فقط لیست وزارت علوم هست اینو موقع استعلام متوجه میشین و منتظر بیانیه هاش باشین.منظور اقای علوی فاضل اضافه شدن رشته محل نبود بلکه منظور همین رشته هایی که پذیرش شده بود.البته دعا میکنم در تکمیل همتون قبول شین.اما اینکه بیاین بگین ١٨تا شد همه مردودام قبولن اصلا اینطور نیست.چرا باید اینهمه رشته محل رو حذف کنن و وزارت علوم روند تاییدش ۶ ماه تا ١ ساله و اگرم تایید شن برای سال اینده هست اونم ظرفیت حداکثر ٧ قانون سنجش و پذیرش در حال اعماله

Phdسازه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

والا ما هم چند روزه همش داریم همین حرف رو می زنیم ولی عده ای از دوستان متعصب جوری جواب ادم رو می دن که ادم واقعا فکر می کنه اخه چرا تا این حد دوستان اصرار دارن

سلطان
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

شما از یک هفته یا شایدم بیشتر همش می گید مجوز نمی گیرند و نخواهند گرفت و ارزش نداره ولی ۲۷ ام شهریور بعد حرف های شما یک لیست تازه که شامل اخذ مجوز ها بود رو وزارت علوم منتشر کرد.منم شانس آوردم که ثبت نام کردم.چون تو لیست بود.

*
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

بله هرکدوم که تا تاریخ ۲۷شهریور مجوز گرفتن. لیستهای قبلی وزرارت علوم که اعلام کرده مجوز دارن.این لیست ۲۷ آخرین لیستی بوده که منتشرکرده وگرنه نگفته قبلی ها مجوز ندارن مگه میشه به فاصله ۶ماه مجوزهایی که خود وزارت علوم توسایتش گذاشته رو قبول نداشته باشه

عمران سازه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  *

دقیقا درست میگین ٣تا لیست مجوز داریم دیگه خودتون تو اکسل یا ورد برای خودتون جمع بندی کنین دستتون میاد

سلطان
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  *

بله می دونم هم قبلی ها و هم لیست جدید.در واقع لیست جدید ادامه لیست قبلیه

دانش
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

می گن خودمون ممیزی انجام دادیم. نمی گه به تایید شورای گسترش رسیده

فاطمه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانش

این خیلی بده دیگه یعنی بحثا ادامه داره دانشجوهام قربانی

علی جزا وجرم شناسی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام تاریخ تکمیل ظرفیت کی هست؟ در رشته من تمام دانشگاههای تهران مجوز داره ایا تکیل ظرفیت دارن ؟

احسان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

بچه ها توروخدا کمک کنید
بچه ها من قزوین قبول شدم الان رفتم ثبت نام کنم ، اطلاعات تکمیلی رو کامل کردم ولی اسکن مدارک رو اصلا نمیدونم در کدام بخشش باید انجام بدم
توروخدا یکی کمکم کنه

فاطمه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

بحث ظرفیت نیست.گفت هر چی که تا حالا پذیرفتیم مجوز داره نگران نباشین

محسن
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

لطفا جواب بدین فوری

من مقاله و پایان نامه و نامه نمره پایان نامه و فیش حقوقی که میتونم شهریه رو بدم و توصیه نامه اساتید و مدرک زبان دارم ولی دانشگاه ریزنمرات بهم نمیده میگه تا کارهای فارغ التحصیلیت تمومو نشه بهت نمیدیم

باید چیکار کنم؟

مدیریت صنعتی استراتژی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

نگران نباشین یک فقره جک میگیرن تا ریز نمراتو بیارین.

روانشناس
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

شما میتونید یه پیرینت از کل کارنامه تون بگیرید که مربوط به همه ترم ها و واحدهای گذرونده تون هست.