موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جهت ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ لازم است داوطلبان نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ و تهیه کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی صورت می گیرد. در ابتدا لازم است که هزینه شرکت در این آزمون را پرداخت کرده و یک کارت اعتباری خریداری کنید. سپس با استفاده از اطلاعات درج‌شده بر روی کارت خریداری‌شده نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

بنابراین، قدم اول برای ثبت نام داوطلبان آزمون دکترا سراسری و ازاد خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری 1403 با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی است. سپس، ضروری است داوطلبان با پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

تهیه یک کارت اعتباری جهت ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ سراسری و ازاد کافی است و داوطلبانی که متقاضی شرکت در کنکور دکتری دانشگاه آزاد علاوه بر آزمون دکتری سراسری نیز هستند، نیازی به تهیه کارت اعتباری مجزا ندارند.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری ۱۴۰۳

برای تهیه این کارت اعتباری لازم است در طول مدت ثبت نام  دکتری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از طریق سامانه ثبت نام اقدام به خرید آن کنید.

در تصویر زیر که مربوط به سامانه ثبت نام دکتری در سایت سنجش است، لازم است از منوی سمت راست بر روی گزینه خرید کارت کلیک کنید.

کارت اعتباری ثبت نام دکتری 1403 - 1404

در صفحه‌ای که باز می‌شود، با انتخاب گزینه سریال ثبت نام دکتری و انتخاب دکمه «تأیید و ادامه» به صفحه‌ دیگری هدایت می‌شوید.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

در این صفحه‌ با وارد کردن مشخصات خود و انتخاب درگاه بانک به صفحه پرداخت الکترونیک می‌روید. هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

با پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 1403، وارد صفحه‌ای می‌شوید که شامل شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری است.

شماره سریال ثبت نام دکتری 1403 - 1404

نحوه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳

پس از این که کارت اعتباری را خریداری کردید نوبت به ثبت نام در آزمون دکتری می‌رسد. برای ثبت نام اول لازم است مدارک ثبت نام دکتری را آماده کنید. سپس به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و فرم اینترنتی ثبت نام دکترا ۱۴۰۳ را تکمیل کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ کلیک کنید.

مطالب مفید برای داوطلبان آزمون دکتری

سوالات متداول داوطلبان دکتری

کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ را از کجا باید تهیه کرد؟

کارت اعتباری ثبت نام دکتری به صورت آنلاین تهیه می‌شود. جزئیات خرید کارت اعتباری در این مطلب توضیح داده شده است.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری چقدر است؟

جهت اطلاع هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ کلیک کنید.

آیا برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد باید یک کارت اعتباری مجزا تهیه کرد؟

خیر، نیازی نیست. تهیه یک کارت اعتباری برای شرکت در کنکور دکتری کافی است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام می خواستم بدونم محدوده ی زمانی ثبت نام برای آزمون دکترا سال ۹۹ چه تاریخی هست؟ آیا موعدش گذشته؟ آزمون ۹ اسفند هست اما ثبت نام اینترنتی آزمون چه تاریخی هست؟ ممنونم از پاسخ گویی شما.

مهسا
آبان ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ از ۶ آذر شروع میشه و تا ۱۲ آذر ادامه داره.
زمان شروع ثبت نام در همین سایت و کانال تلگرامی ش و پیج ایسنتاگرامی ش یادآوری میشه.

قبول میشم
مرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۹ ق٫ظ

ممنون از مطلبتون
برای دکتری آزاد باید کارت اعتباری جدا بخریم؟

مهسا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  قبول میشم

سلام
خیر آزمون دکتری ۹۹ سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار میشه و هر داوطلب همزمان داوطلب آزمون دکتری سراسری و آزاد هست و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه و خرید کارت اعتباری مجزا نیست