موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۲ (آدرس باجه رفع نقص کارت)

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پس از انتشار کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲، اگر متوجه اشتباهی در اطلاعات مندرج بر روی کارت خود شدید، می‌توانید به صورت الکترونیکی و یا با مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1402 نسبت به رفع آن اقدام کنید.

به گزارش پی اچ دی تست، زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۲ یازدهم اسفندماه است. کارت آزمون دکتری ۱۴۰۲ نیز ۸ اسفندماه از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. همه داوطلبان کنکور دکتری لازم است نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه از سایت سازمان سنجش اقدام کنند، چرا که برای حضور در جلسه امتحان به همراه داشتن کارت آزمون الزامی است.

صحت اطلاعاتی که بر روی کارت کنکور دکتری درج شده بسیار مهم است. پس از دریافت کارت از سایت سازمان سنجش لازم است به دقت اطلاعات درج‌شده بر روی کارت ورود به جلسه را بررسی کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

اما اگر پس از بررسی کارت ورود به جلسه متوجه شوید که برخی اطلاعات شما به درستی ثبت نشده چه باید کرد؟

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری 1402

در صورتی که اطلاعات مندرج بر روی کارت مطابق با برخی مدارک ثبت نام آزمون دکتری نباشد و نواقصی را در کارت خود مشاهده نمایید، می‌بایست پیش از زمان برگزاری آزمون دکتری 1402 جهت رفع آن اقدام کنید.

در صورتی که در کارت ورود به جلسه خود مغایرتی مشاهده کردید، دو راهکار برای اصلاح آن وجود دارد:

  1. ویرایش اینترنتی از طریق لینک ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش
  2. اصلاح با مراجعه به باجه رفع نقص کنکور دکتری

این که امکان ویرایش کدام اطلاعات به صورت اینترنتی و کدام اطلاعات به صورت حضوری و در باجه رفع نقص صورت می‌گیرد را سازمان سنجش تعیین می‌کند که در ادامه شرح داده خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که در هنگام دریافت کارت آزمون دکتری 1402؛ تنها امکان ویرایش برخی اطلاعات وجود دارد.

امکان ویرایش چه اطلاعاتی همزمان با انتشار کارت دکتری 1402 وجود دارد؟

اطلاعاتی که امکان ویرایش آنها از طریق لینک موجود در سایت سازمان سنجش و یا مراجعه به باجه های رفع نقص وجود دارد شاملِ موارد زیر است:

  • معدل مقطع کارشناسی
  • تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد
  • تاریخ فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ ارشد
  • سهمیه هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)
  • دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی
  • معلولیت
  • فاقد عکس بودن کارت و یا وجود اشکال در عکس
  • سهمیه شرکت در کنکور دکترا

اصلاح کارت آزمون دکتری به صورت اینترنتی

همان‌گونه که امکان اصلاح برخی اشتباهات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه ازمون دکترا به صورت اینترنتی وجود دارد.

در صورتی که یکی از موارد زیر بر روی کارت شما اشتباه درج شده بود، می‌توانید تا روز قبل از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در بخش دریافت کارت ورود به جلسه، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

  • معدل مقطع کارشناسی
  • تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد
  • تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد
  • مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد
  • سهمیه هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)
  • دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

مهم: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید.

ویرایش معدل در هنگام انتشار کارت آزمون دکتری

امکان ویرایش معدل نیز همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه ازمون دکتری وجود دارد.

داوطلبانی که در هنگام ثبت نام دکتری 1402، در وارد کردن معدل خود اشتباه کرده‌اند و یا داوطلبانی که تا پایان بهمن ۱۴۰۱ فارغ‌التحصیل شده و یا تا پایان شهریور ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است نسبت به ویرایش معدل خود در هنگام دریافت کارت اقدام نمایند.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده‌اند:

این داوطلبان لازم است در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲، معدل قبلی را ویرایش کرده و معدل نهایی خود را وارد نمایند.

آن دسته از دانشجویان که تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ در مقاطع ارشد و دکتری حرفه ای فارغ التحصیل می شوند:

این داوطلبان در این مرحله می بایست نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند؛ به نحوی که معدل درج‌شده در سایت سازمان سنجش، آخرین معدل کسب‌شده توسط آنان تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا آن تاریخ باشد. این داوطلبان می بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، را در زمان مصاحبه دکتری همراه داشته و ارائه نمایند.

نکته مهم: با توجه به این که کارت آزمون دکتری قبلا صادر شده است، با ویرایش معدل، تغییری در کارت ایجاد نمی‌شود. تغییرات ایجادشده بعدا در کارنامه نتایج آزمون دکتری 1402 اعمال خواهد شد.

ویرایش سهمیه همزمان با دریافت کارت دکتری 1402

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی در کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، لازم است تا ۱۱ اسفندماه به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1402 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

امکان ویرایش سهمیه‌های زیر در هنگام انتشار کارت کنکور دکترا فراهم است:

سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح)

داوطلبانی که در مرحله ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند، ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود به ارگان‌های مربوطه نیز مراجعه نمایند. در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور دکتری با مراجعه به باجه رفع نقص

امکان ویرایش برخی اطلاعات مندرج در کارت آزمون دکتری به صورت الکترونیکی فراهم نیست و جهت اصلاح آنها لازم است حتما به صورت حضوری به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنید.

باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۲

در صورتی که مغایرتی درخصوص موارد زیر وجود داشته باشد، لازم است داوطلب به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نموده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد.

  • معلولیت
  • عکس

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کارت کنکور دکتری ۱۴۰۲

جهت مراجعه باجه رفع نقص زمان مشخصی از سوی سازمان سنجش در نظر گرفته می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان می‌باشد.

داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی بر اساس زمان‌بندی اعلام٬شده از سوی سازمان سنجش به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت کنکور دکتری مراجعه نمایند.

جهت مشاهده آدرس باجه های رفع نقص دکتری ۱۴۰۲ به لینک زیر مراجعه نمایید. آدرس باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت اعلام می‌شود.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری ۱۴۰۲

 

آیا امکان تغییر محل برگزاری آزمون دکتری موقع انتشار کارت وجود دارد؟

برخی داوطلبان در سال‌های گذشته با مراجعه به حوزه های رفع نقص کارت آزمون دکتری نسبت به تغییر حوزه امتحانی اقدام کرده بودند.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری کجاست؟

آدرس باجه های رفع نقص کارت دکتری 1402 در متن همین مقاله قرار گرفته است.

آیا امکان تغییر رشته آزمون دکتری در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه وجود دارد؟

بر اساس اعلام سازمان سنجش، امکان ویرایش رشته امتحانی و نیز محل برگزاری آزمون دکتری در هنگام دریافت کارت کنکور دکتری وجود ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی سواری
بهمن ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۱۸ ق٫ظ

سلام.ببخشید با توجه به اینکه شماره دواطلبی و پرنده رو ندارم درواقع برگه ثبت نام اولیه را گم کرده ام لطفا راهنملیی بفرمایید جهت دریافت کلرت ورود به جلسه چه کار انجام بدهم. با تشکر

داوطلب مدعی العلوم :)
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷ ۵:۲۳ ب٫ظ

تبصره_ مدعی العموم

من
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام.هزینه ای مازاد بر ۶۰۵۰۰ تومن رو که قرار بود دریافت کنند چی شد؟ زمانش گذشته و من متوجه نشدم یا خودشون اعلام نکردن؟

....
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  من

همراه با کارت آزمون میگیرن

علیرضا
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

برادر شما مث اینکه خیلی پولداری؟ اینا اقا خودشون میدونن کی بگیرن شما نگران این حرفا نباش