زمان اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۳ | نتایج نهایی دکترا 1403

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳  تا نیمه اردیبهشت ماه سال 1403 اعلام خواهد شد.

نتایج ۱۴۰۲  روز یکشنبه ۵ شهریورماه منتشر شد. بنابر اعلام سازمان سنجش، برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی دکتری ۱۴۰۲ حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ به صورت کارنامه اوایل اردیبهشت منتشر خواهد شد. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری نیز اواخر اردیبهشت اعلام  خواهد شد. نتایج نهایی کنکور دکترا 1403 نیمه اول شهریور منتشر خواهد شد. آیا این زمان دقیق اعلام جواب دکتری است؟ تجربه سال‌های قبل نشان داده نتایج معمولا زودتر از تاریخ مقرر اعلام می‌شود!

به گزارش پی اچ دی تست، آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند در هفت گروه آزمایشی برگزار شد. سوالات آزمون دکتری متشکل از زبان عمومی و استعداد تحصیلی و نیز سوالات تخصصی هر رشته بود. ضریب درس زبان و استعداد تحصیلی 1 و ضریب دروس تخصصی 4 است.

جهت قبولی در دوره دکتری لازم است داوطلبان علاوه بر آزمون کتبی، در مصاحبه نیز شرکت کنند. پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌کنند. سپس نتایج انتخاب رشته (نتایج دعوت به مصاحبه دکترا) اعلام می‌شود و داوطلبان مطلع خواهند شد که در مصاحبه کدام دانشگاه‌ها می‌توانند شرکت کنند. پس از برگزاری مصاحبه‌ها، جواب نهایی ازمون دکتری اعلام خواهد شد.

قابل توجه است که  آزمون کتبی و مصاحبه هر یک در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر 50 درصدی دارند.تاثیر مصاحبه و آزمون کتبی در قبولی دکتری

گفتنی است اگر چه تأثیر نمره آزمون کتبی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری 1402، 50 درصد است؛ اما در وهله اول داوطلبان باید بتوانند در آزمون کتبی حد نصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها را کسب نمایند تا به مصاحبه دکتری دعوت شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش اعلام کرده بود که نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ در دهه اول اردیبهشت‌ماه منتشر خواهد شد.  نتایج  اولیه سال گذشته در تاریخ ۲۷ فروردین منتشر شد. نتایج اولیه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ نیز اواخر فروردین اعلام شده بود.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج اولیه
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۳ فروردین ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱۲۷ فروردین ۱۴۰۲

بنابراین، احتمال اعلام جواب اولیه کنکور دکترا در اواخر فروردین ماه هم وجود دارد!

کارنامه اولیه دکتری 1402

جواب اولیه کنکور دکتری شامل رتبه، نمره تراز و درصد کسب‌شده توسط هر یک از داوطلبان در دروس زبان عمومی دکتری، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.

این نتیجه برای کلیه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور و غیرانتفاعی مشترک است و داوطلبان با توجه به رتبه و تراز کسب‌شده لازم است انتخاب رشته کنند.

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد کجا اعلام می‌شود؟

نتایج اولیه دکتری ‍۱۴۰۲ سراسری و آزاد از سوی سازمان سنجش و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود.

زمان اعلام نتایج دکتری 1402 - 1403کارنامه اعلام نتایج، علاوه بر اعلام وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری، شامل اعلام وضعیت مجاز شدن انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز می‌باشد.

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اعلام نتایج دکتری sanjesh.org

جهت دریافت کارنامه دکتری بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه «اعلام نتایج» به یکی از روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید:

  1. وارد کردن مشخصات فردی و شماره داوطلبی
  2. وارد کردن مشخصات فردی و شماره پرونده

من شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را گم کرده‌ام. چطور نتایج آزمون را ببینم؟

برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند شماره پرونده و داوطلبی، کافی است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و وارد سیستم پاسخگویی شود.

پس از ثبت‎نام در این سامانه، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه «دکتری» و سال «1402» را انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه «جستجو» در باکس پایین صفحه گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را انتخاب نمایید.

نحوه پیدا کردن شماره پرونده و کد رهگیری دکتری 1402

چه اطلاعاتی در کارنامه اولیه دکترا درج می‌شود؟

اطلاعات کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 هر یک از داوطلبان به شرح ذیل می‌باشد:

کارنامه اولیه دکتری 1402

1) مشخصات ثبت‌نامی:

در این قسمت مشخصات ثبت‌نامی داوطلب به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • شماره داوطلب
  • شماره پرونده
  • نام خانوادگی و نام
  • جنس
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد، سهمیه ثبت‌نامی
  • سهمیه نهایی
  • مربی رسمی «قطعی یا آزمایشی»: برای آن دسته از داوطلبانی که مربی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنناوری یا دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند و در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی نسبت به علامتگذاری بند مربوط اقدام نموده‌اند.)
  • کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سهمیه مربیان در آزمون دکتری کلیک کنید.

  • عنوان دانشگاه مربی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ‎التحصیلی داوطلب

2) در رابطه با معدل:

1- معدل‌های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل‌های اعلام‌شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت‌نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است.

لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت‌نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند.

2- داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل‌های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده‌اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست‌های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده‌اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

3) اطلاعات رشته امتحانی:

ردیف 1- نمرات اکتسابی: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب در فاصله 100 تا 33- درج شده است.

تبصره 1: نمره‌های خام هر درس به‌صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است . مثلا نمره خام 75 در درس استعداد تحصیلی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج شده است.

تبصره 2: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (0) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (0) شده است.

تبصره 3: در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج می‌شود.

تبصره 4: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به‌صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.

اگر پاسخنامه کنکور دکتری را سفید بدهیم، مجاز به انتخاب رشته می‌شویم؟

خیر، داوطلبان حاضر در آزمون که به سوال‌ها پاسخ نداده اند، حاضر در آزمون لحاظ شده ولی در قسمت نتیجه آنها «عدم پاسخگویی به سوال‌ها» درج می شود.

ردیف 2- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی درج می‌شود.

ردیف 3- نام گروه آزمایشی: در این ردیف، نام گروه آزمایشی که داوطلب در آن شرکت نموده است، درج می‌شود.

ردیف 4- کد رشته امتحانی: در این ردیف، کد رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

ردیف 5- نام رشته امتحانی: در این ردیف، نام رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

4) وضعیت مجاز به انتخاب رشته:

در این قسمت برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در ستون وضعیت مجاز کلمه «می‌باشید» درج شده و برای داوطلبان غیرمجاز کلمه «نیستید» نوشته شده است.

وضعیت مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز در کارنامه اعلام نتایج اولیه که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، اعلام می‌گردد.

5) وضعیت علمی داوطلب:

وضعیت علمی داوطلبان بر اساس نتیجه آزمون برگزارشده در سهمیه و رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است که شامل موارد زیر است:

  • نمره کل
  • رتبه
  • آخرین رتبه

نمره کل در کارنامه دکتری چیست؟

نمره کل آزمون دکتری عبارت است از میانگین نمرات خام ترازشده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی دکتری با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 4).

رتبه داوطلب در کنکور دکترا چگونه محاسبه می شود؟

رتبه داوطلب در نتایج آزمون دکتری در بین شرکت‌کنندگان رشته امتحانی و سهمیه مربوط و بر اساس نمره کل محاسبه می‌گردد.

علامت @ در کارنامه ازمون دکتری به چه معناست؟

درج این علامت در کنار کلمه «می‌باشید» در قسمت وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته سایر دوره‌ها بجز روزانه بدین معناست که در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی، داوطلبان می‌توانند بر اساس دفترچه‌های انتخاب رشته مربوطه نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های این دوره‌ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

این مورد به این جهت در کارنامه درج شده که لزوما همه رشته‌ها در همه دوره‌ها و دانشگاه‌ها دانشجوی دکتری نمی‌پذیرند و مجاز بودن برای انتخاب رشته به معنای تضمین وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی نیست.

آخرین رتبه در کارنامه نتایج دکترا چیست؟

آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری به تفکیک سهمیه و دوره پذیرش در هر یک از رشته‌های امتحانی در کارنامه اعلام می‌شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی برای اعتراض به نتایج اولیه و نهایی دکتری 1403 فراهم می‌کند. کلیه داوطلبان می توانند در صورت تمایل نسبت به مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و درج اعتراض خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعتراض به نتایج دکتری کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته دکتری 1403

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشره مجاز به انتخاب رشته هستند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۲ از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت است. مهلت انتخاب رشته در سال ۱۴۰۲ دو بار تمدید شد و در نهایت در تاریخ ۷ اردیبهشت فرصت داوطلبان برای انتخاب رشته به پایان رسید.

داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب 50 کدرشته‌محل اقدام نمایند. فهرست کدرشته‌محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ اطلاع رسانی می‌شود.

مهم: به محض آغاز انتخاب رشته، پاسخگویی به کلیه سؤالات داوطلبان در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری آغاز خواهد شد.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 مستقلاً در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شروع خواهد شد. انتخاب رشته دکتری آزاد از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه بود که تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شد.

سایر مراحل پذیرش دکتری آزاد تا زمان اعلام نتایج دکتری به صورت مستقل صورت می‌گیرد.

تا پیش از سال 98، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد از طریق این دانشگاه اعلام می شد؛ اما در چهار سال گذشته نتایج اولیه و نهایی کنکور دکتری این دانشگاه توسط سازمان سنجش اعلام شد.

فهرست رشته‌محل‌های دارای پذیرش دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ | نتایج انتخاب رشته

اعلام نتایج ازمون دکتری 1402 در مرحله انتخاب رشته تا حد زیادی مسیر کلی داوطلب را تعیین می‌کند؛ چرا که داوطلبان تنها شانس قبولی در دانشگاه‌هایی که دعوت به مصاحبه شده‌اند را خواهند داشت.

پس از انجام انتخاب رشته دکتری، نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌های سراسری و نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 به صورت مستقل از هم منتشر می‌شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1402 سراسری در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد. در این مرحله چندین برابر ظرفیت پذیرش دکتری در هر رشته‌محل برای مصاحبه دعوت خواهند شد تا پس از طی کردن مراحل مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

دعوت به مصاحبه بدین صورت است که هر دانشگاه حدنصاب نمره تراز دکتری را به سازمان سنجش اعلام می‌کند و سازمان سنجش اسامی همه کسانی که حداقل نمره تراز مدنظر دانشگاه را کسب کرده باشند، جهت حضور در مصاحبه اعلام می‌نماید.

چندین سال است که محدودیتی برای تعداد دانشگاه‌هایی که یک داوطلب می‌تواند در مصاحبه آن حضور یابد، وجود ندارد. در واقع هر تعداد دانشگاهی که داوطلب در فرم انتخاب رشته وارد کرده باشد و نمره حدنصاب را آورده باشد، دعوت به مصاحبه خواهد شد.

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲ از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در سایت azmoon.org صورت می‌گیرد.

تعداد دعوت به مصاحبه دکتری چند نفر است؟

همه کسانی که تراز دعوت به مصاحبه دکتری هر دانشگاه را کسب کنند دعوت به مصاحبه آن دانشگاه خواهند شد. بنابراین ممکن است در یک دانشگاه سه برابر ظرفیت قبولی داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند و در دانشگاه دیگر ده برابر.

آیا امکان اعتراض به تراز دکتری وجود دارد؟

تعریف حدنصاب تراز در اختیار دانشگاه‌هاست که به سازمان سنجش اعلام می‌شود. فرایندی برای اعتراض به حداقل تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها تعریف نشده است. اما اگر تراز دعوت به مصاحبه به طور غیرمعمول بالا باشد، امکان اعتراض از طریق سازمان سنجش وجود دارد.

زمان برگزاری مصاحبه های دکتری 1402

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌های دکتری 1402 همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، از سوی سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر این، هر دانشگاه نیز از طریق اطلاعیه در سایت اطلاع‌رسانی خود، جزئیات مصاحبه دکتری 1402 و تاریخ دقیق برگزاری را اعلام می‌کند.

زمان مصاحبه دکتری 1402 از ششم خرداد شروع می‌شود و تا مردادماه ادامه دارد. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز از ۱۷ تیرماه خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی در آزمون دکتری 1402 پذیرفته خواهند شد که:

1- بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

2- نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام نمایند.

3- حدنصاب نمره علمی لازم را در کدرشته‌محل‌های انتخابی کسب نموده و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

4- در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یک یا چند دانشگاه شرکت نمایند.

5- پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1402؛ احتمالا اواخر مردادماه خواهد بود؛ بنابراین، هر دو دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی در مردادماه اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1402 را منتشر خواهند نمود. کارنامه نهایی دکتری 1402-1403 نیز اواخر مرداد یا در شهریور منتشر خواهد شد.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج نهایی
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۴ مرداد ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۷ مرداد ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱؟

نتایج نهایی دکتری 1401

حدنصاب تراز دکتری 1402

بر اساس ابلاغیه سازمان سنجش، دانشگاه ها در سال 99 مجاز به تعیین حدنصاب مصاحبه دکتری نبودند. اما مقرر شد از سال 1400، مجددا حدنصاب نمره مصاحبه در نظر گرفته شود.

بنابراین در سال 1402 نیز حدنصاب تراز قبولی دکتری اعمال می‌شود.

چند سالی است که تعیین حدنصاب برای نمره مصاحبه دکتری از سوی برخی دانشگاه‌ها جهت پذیرش دانشجویان، مانعی برای قبولی داوطلبانی شده است که با کسب نمره خوب در آزمون کتبی، موفق به کسب حدنصاب نمی‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص حدنصاب نمره مصاحبه دکتری کلیک کنید.

نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1402 نیز اواخر مردادماه یا در نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. اعلام این نتایج نیز از سوی سازمان سنجش و همزمان با اعلام نتایج دکترا سراسری خواهد بود.

آیا نتایج کنکور دکتری سراسری و آزاد 1402 جداگانه اعلام می شود؟ نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲ کجا منتشر خواهد شد؟

سال گذشته نتایج اولیه و نهایی دکتری سراسری و ازاد همزمان از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در جدول زیر سایت انتخاب رشته و سایت اعلام نتایج به تفکیک دانشگاه سراسری و آزاد ارائه شده است:

ردیفموضوعسایت مربوطه
۱نتایج اولیه دکتری سراسریsanjesh.org
۲نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org
۳انتخاب رشته دکتری سراسریsanjesh.org
۴انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۵نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دکتری سراسریsanjesh.org
۶نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دانشگاه آزادazmoon.org
۷جزییات مصاحبه دکتری سراسریسایت هر دانشگاه
۸جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۹نتایج نهایی دکتری سراسریsanjesh.org
۱۰نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org

کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲

پس از اعلام جواب دکتری ۱۴۰۲ (که در آن پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان در دانشگاه‌ها مشخص می‌شود)، کارنامه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود که نشان می‌دهد داوطلب در هر دانشگاه چه نمره‌ای در مصاحبه کسب کرده است. علاوه بر این، نمره کل نهایی (که میانگین نمره مصاحبه در هر دانشگاه و نمره کسب‌شده در آزمون کتبی است) نیز در همین کارنامه درج می‌شود.

بر همین اساس رتبه داوطلب در هر دانشگاه (با توجه به نمره سایر داوطلبان در رشته مدنظر خود در همان دانشگاه) و نیز آخرین رتبه قبولی در کارنامه قابل مشاهده است.

همچنین نمره حدنصاب مؤسسات و دانشگاه‌ها در کارنامه نهایی دکتری 1402 مشخص شده است.

کارنامه نهایی دکتری 1402

چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم؟

برای گرفتن همه سوالات خود درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج دکتری 1402 کی است؟

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1402 در سایت phdtest.ir اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نتایج مصاحبه دکتری کی اعلام میشود؟

نتایج نهایی کنکور دکتری احتمالا اواخر مرداد اعلام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10.9K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۰:۰۷ ق٫ظ

عاقا امروز از کت و کول افتادیم از بس که سوالات یه جوری بود دقیق بخوام بگم چپک چلاقی بود همه مفهمومی و عجیب قریب

خانم مهندس
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی سوالای ما هم خیلی مفهومی بود. تو از پارسال بهتر دادی؟

دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

والا نمیدونم بهتر دادم یا بدتر خانم مهندس تا نتیجه نیاد نمیشه جوجه ها رو شمرد

خانم مهندس
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ان شاالله که از نتیجه راضی باشی…

دکتر روبی
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

خانم مهندس شما الان آزاد می خونید یا سراسری؟

خانم مهندس
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

من سراسری میخونم روبی جان

گل بیتا
اسفند ۴, ۱۴۰۲ ۹:۰۴ ب٫ظ

سلام دکتر عسل امیدوارم کنکورت خوب شده باشه امسال بهترین جایی که دوست داری قبول بشی، یادش بخیر پارسال واسه اعلام نتایج چه روزهایی استرس داشتیم و من و شما و کته کباب وبقیه اینجا بودیم

دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  گل بیتا

به به گل بیتا یه چند سالی میشه این ورا پیدات نیست اونی که کنکور داده روباه مکار هست نه دکتر عسل

دکتر روبی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۲:۱۲ ق٫ظ

روباه در روز جمعه پس از دزدیدن مرق و خروس همسایه و براه کردن جوج یک بار دیگر شانس خود را در لاتاری کنکور می آزماید و میرود برای فتح رتبه ۱ دکتری و قبولی در دانشگاه ملی ایران

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی قهرماااانهههه.

دکتر روبی
اسفند ۱, ۱۴۰۲ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

چاکریم

مهندس
اسفند ۲, ۱۴۰۲ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

توکل بر خدا ، هر چه خیر هست

دکتر روبی
اسفند ۳, ۱۴۰۲ ۳:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ممنون مهندس

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۳۰ ق٫ظ

سلام از دکتر عسل به کلیه ی دوستان کنکوری اولا که تبریک میگم بالاخره آخر این هفته از فشار و استرسی که این مدت داشتید بیرون میاین و آرامش خواهید یافت. دوما که امسال کنکور یه سری تغییرات در دفترچه ها و تعداد سوالات داشته و نگران نباشید چون برای همه تازه و جدید بوده نه فقط برای شما تا روز آخر به مطالعه ادامه بدین چون اتفاقا همون مطالعه های آخر بهتر تو ذهن میمونه تبریک میگم که داوطلب شرکت در کنکور دکترا هستین فارغ از نتیجه، همین که تلاش و فعالیت رو بر رکود ترجیح دادین و دوست دارین بیشتر یاد بگیرین و تصویر حقیقی تری از دنیا داشته باشین خیلی قشنگه. بهتون برای این هدف و تلاش افتخار میکنم. بعضیاتون کل زندگیتون بند همین یه کنکوره و خیلی براتون تعیین کنندس بعضیاتونم صرفا میرین که با شرایط کنکور آشنا بشین و تو جلسه شرکت کرده باشین، دوست دارم گروه اول بدونه اونقدری که فکر میکنید تعیین کننده و مهم نیست زندگی راه ها و شریان های بسیار زیاد و زیبایی براتون طراحی میکنه پس به چشم یه اتفاق که کل زندگیتون رو در برمی‌گیره بهش نگاه نکنید زندگی در این حد جدی نیست. نکته ی آخر، چه قبول بشین چه نشین در راستای انسان بهتر شدن کوشش کنیم. دنیا بیشتر از دکتر و مهندس و جراح و… به انسان نیاز داره، تا جایی که از دستمون برمیاد انسان باشیم. اونجاست که میبینیم برتری فقط به مهریه که تو قلبامون داریم نه عناوین و ثروت که همه فانی… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل برام آرزو کن رتبه یک رو بیارم با چاشنی طنز و الا کلنگ

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایشالا که تک رقمی میشی روبی جان.

دکتر عسل
بهمن ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۵ ب٫ظ

احوال ملت در چ حالین

مهندس
بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ایییییی میگذره

دکتر عسل
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ان شاء الله که به خوبی بگذره و به مقصد قشنگی برسه.

دکتر عسل
بهمن ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۰۷ ب٫ظ

روبی سراغی از عسل نمیگیری ها حواسم بهت هست که حواست بهم نیستا

دکتر روبی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خیلی روزگار و روزهای غریبانه ای در حال وقوع برای روبی

دکتر عسل
بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی برای من هم همین طور، فقط یک حرف میتونم بهت بزنم روبی اینو به تازگی بهش رسیدم، هرجایی هرکاری خواستی انجام بدی و ندونستی چی درست تره، دقت کن نگفتم چی بهتره ها، گفتم چی درست تره، تو همون قایقی سوار شو که خدا از قبل برات بلیطشو گرفته، خیلی وقتا میشه سوار یه کشتی تفریحی شد که خیلیم بهت خوش میگذره و هر نوع سرگرمی داری ولی فقط عیبش اینه هر وقت که طوفانی بشه وسط دریا هر آن ممکنه به هر سمتی واژگون شه، ولی وقتی سوار قایقی بشی که خدا از قبل برات جا گرفته طوفان هم که بیاد تو ته ته دلت قرصه قرصه چون میدونی در نهایت خدا تورو به یه ساحل امن میرسونه، روبی مهم نیست که چقدر آدم ها ادعای روشن فکری و امروزی بودن کنن مهم نیست مدرنیته تا چه حد ورود کنه به زندگی انسان ها هرکاریم که بکنیم هرچقدرم انکار کنیم، تهش خداست، اولش هم اونه آخرش هم اونه پس برو تو قایق اون، تنها در این صورته که پشیمون نمیشی و روبی خیلی وقتا هست بین راه درست و راه راحت باید درست رو انتخاب کرد چون بودن تو مسیر درست گاهی خرد شدن داره زخمی شدن داره گریه داره آسیب دیدن داره ولی مقصدش قشنگه روبی، خیلی قشنگ، امیدوارم این روزهات رنج به خوبی و درستی ازت بگذره و عبور کنه و روحت بدرخشه و بعد از اون قوی تر از قبل و قشنگ تر و درست تر از همیشه ادامه بدی به جریان سخت و قشنگی… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

مرسی عسل جان از صحبت های قشنگت فعلا جمعه برم آزمون بدم دوباره ببینم چی پیش میاد

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ان شاء الله که خیره توکل به خدا روبی ان شاء الله موفق میشی.

دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل
دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

فدایی داری دکتر عسل

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تشکر دکتر روبی.

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

سلام یادمه چندوقت پیش حالم خوب نبود و اومدم اینجا نوشتم. ممنون از دوستایی که بام همدلی کردن و برام انرژی های قشنگ فرستادن. دوست داشتم اینو امشب براتون بنویسم شاید کسی نیاز داشته باشه و بخونه. برای تو می نویسم، تویی که در پیچ و خم روزگار گاهی خم به ابرویت می افتد گاهی دچار طوفانی سهمگین میشوی و گاهی هم درمانده و نا امید. برای تو که گاهی زیادی خوب بودی برای آن همه بد دیدن. دوست دارم بگویم که تنها نیستی در واقع همه ی ما آدم ها تنهاییم، تنهای تنهای تنها، تنها آمده ایم و تنها هم میرویم، فقط یک چیز را نباید فراموش کنیم، معجزه را! گاهی گمان نمیکنی، ولی خوب می شود. صبوری کن و بگذر گاهی باید درد از عمق جان و روحت عبور کند تا تویی تازه متولد شود تویی قوی تر تویی قدر دان تر و تویی عمیق تر. هرگز آدم هایی که ترکی بر قلبشان ننشسته برایم جالب نبوده اند چرا که هر ترکی که بر قلب داری دریچه ای است برای عبور نور. خواستم بگویم در میان این همه هیاهو و هزار رنگی ها تو به عشق ایمان داشته باش تو در دل تاریکی به دنبال نور باش و احمقی اگر باور کنی عشق وجود ندارد عشق همان اتمسفری است که کل کهکشان را در آغوش کشیده و اولین عشقی که باید از آن سربلند بیرون بیای و بلد شوی عشق ورزیدن به خود عزیزت است. یادت نرود در هرسن و سال و هر شرایطی هستی خودت را دوست… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هر ترکی که بر قلب داری دریچه ایست برای عبور نور.
براوووووووو و بقول فرنگی هاwow

دکتر عسل
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

مرسی روبی جان

دکتر روبی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خواستم بگم تو محشری دکتر عسل.
کار دنیا گرداندن و گردیدن است آدمها خواسته و ناخاسته دست های هم رو تو این دنیا ول و رها میکنن کار دنیا همین است.
ولی تو قول بده حواست به دست هات باشه.

دکتر عسل
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چشم حواسم هست
توم مراقب خودت باش
توم محشری روبی.

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

بچه ها من امشب یه حس بدی دارم بعد از شکست فوتبال حس سرخوردگی انگار از کنکور رفوزه شدم یه حس خیلی بددددددد

خانم مهندس
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

منم همینطور روبی

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی آره واقعا ضدحال بود
ولی دم جهانبخش گرم خوب بازی کرد
سردار هم یه گل زد برامون خوب بود.
اما در کل میشد نتیجه بهتر باشه.
فشار محیط هم بی تاثیر نبود بچه ها روحیه اشونو باختن.

دکتر روبی
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

طارمی و بیران وند تیم رو ترکوندن

مهندس
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

همه حالمون گرفته شد. انگار از ثبت نام دانشگاه آزاد جا موندیم

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۶ ب٫ظ

زندگی روبی هم کشک از آب دراومد مثل پیش بینی های آب دوق یش

خانم مهندس
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

هوف. خیلی الکی باختیم از قطر. حیفش. کاش اون توپی که خورد توی تیرک گل شده بود

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

اون طارمی فقط یه اسمه اصلا بازی نکرد برامون باز دم جهانبخش و قدوس گرم

مهندس
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خوب شد بازی با ژاپن طارمی نبود

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

فدا سرت روبی تا بوده همین بوده هر شکستی پلی است به سوی پیروزی خخخخ

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۳ ب٫ظ

پیش بینی های روبی همه کشک از آب دراومد

مهندس
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ب٫ظ

روبی در چه حالی؟ پیش بینیت چی شد؟ خخخ

نگین
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۵ ق٫ظ

برای همه کنکوری که کمتر از یک ماه دیگه کنکور دارن ارزو موفقیت دارم. دوستانی ام که درگیر امتحان ترم هستن ارزو صبر و سلامتی.

نگین
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۳۹ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
دکتر عسل ممنون برای پیام قشنگت.
دختر پر انرژی و مهربون.
غصه هیچی نخور بخدا توکل کن همه چی درست میشه.
من شدید درگیر امتحان و تحویل پروژه ام الان چک کردم اینجارو.

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

مرسی نگین جان همیشه با اخبار خوب و پر انرژی بیا مراقب خودت باش عسلم

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۰:۱۸ ق٫ظ

در ادامه شرط بندی های دکتر روبی مکار
فینال کره جنوبی و ایران

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایران سه هیچ کره رو میبره

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هر وقت برد روبی رو خبر کن

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

باشه روبی جان

محمد
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

کره باخت…
سلام

دکتر عسل
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

دوست دارم ایران دو صفر ببره بازی رو

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

عاقا من شرط می بندم
ایران قطر رو ۲ بر صفر میزنه و میره فینال

خانم مهندس
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایشالا ایران قهرمان میشه

دکتر عسل
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

ایشالا

دکتر عسل
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

به نظرم صفر صفر مساوی میشه
هرچند دوست داشتم ۲ هیچ ایران ببره.

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

فینال صفر صفر
عزیزم مگه قانون فوتبال عوض شده و ما خبر نداریم میترسم رانندگی ت هم اینجوری باشه

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

وای خخخخ
من نمیدونستم
خب پس همون ۲ صفر برد ایران

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی من ۳ بار آزمون شهرو رد شدم از رانندگی با من حرف نزن خخخخ

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

در ادامه شرط بندی های دکتر روبی
کره جنوبی اردن رو ۳ بر ۱ میزنه و میره فینال

مهندس
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

زهی خیال باطل

محمد
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

۲-۰ باخت که

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

عه ممد تویی

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۸:۱۹ ب٫ظ

فعلا زدم تو کار پیش بینی فوتبال همه چی تعطیل فعلا قهرمان جام رو اعلام میکنم
کره جنوبی کره جنوبی کره جنوبی

مهندس
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۷:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایران، ایران

دکتر عسل
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

نخیرم ایران برنده اس

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هیچوقت به شرط بندی های یک روباه ناقلا شک نکن

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روباه اینم شد اسم ک تو داری
چجوری آخه به حرفای یه روباه اونم از نوع مکارص اعتماد کنم خخخخ

مهندس
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۵:۴۷ ب٫ظ

روباه پرسیدی برا ترم بهمن؟ چی‌شد؟

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مندی بیا و اون ساختمون نیمه کاره رو بفروش و خرج دانشگات کن
پ.ن پول بهتر از علم
آخرش هم لو ندادی که دختر هستی یا پوسر

مهندس
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

قطعا که پول بهتر از علم هست.خخخ
هر چی فکر میکنم کار عاقلانه ای نیست

مهندس
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۵:۴۷ ب٫ظ

ممنون دکتر عسل بابت پیام‌های قشنگت.
من خیلی دوست داشتم ادامه بدم، منتها شرایط دانشگاه آزاد رفتن هم نداشتم.
امسال هم نتونستم ثبت نام کنم.
اگه عمری بود شاید سال بعد شرکت کنم.
ولی خب حس میکنم امکان قبولی در دانشگاه های دولتی تهران نیست برا من

دکتر عسل
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام مندی
فدای سرت
امیدوارم تو هر حیطه ای هستی موفق باشی و بدرخشی.
مهم رشد کردنه چگونگیش مهم نیست.
مراقب خودت باش مندی مهربون.

مهندی
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۵:۴۶ ب٫ظ

ممنون دکتر عسل بابت پیام‌های قشنگت.
من خیلی دوست داشتم ادامه بدم، منتها شرایط دانشگاه آزاد رفتن هم نداشتم.
امسال هم نتونستم ثبت نام کنم.
اگه عمری بود شاید سال بعد شرکت کنم.
ولی خب حس میکنم امکان قبولی در دانشگاه های دولتی تهران نیست برا من

دکتر عسل
بهمن ۱۱, ۱۴۰۲ ۶:۰۶ ب٫ظ

از دکتر عسل به همتون
اونایی که کنکور دادین و دارین دکترا میخونین خواستم بگم بهتون افتخار میکنم کسب علم تو هر حیطه ای کار قشنگیه و آدمای شریفی هستین و امیدوارم قوی و مقتدر پیش برین من تو همین ترم اول بسیار چیزها یاد گرفتم که خیلیش هم درسی نبود ولی درس زندگی بود امیدوارم تو هر مرحله ای هستین سلامت و شاداب باشین و از لحاظ شخصیتی رشد قشنگی داشته باشین.
اونایی که امسال کنکور دارین، دوست دارم بهتون بگم اگه قبول بشین حس خوب و قشنگی داره هرچند دکترا کلا جوش با کارشناسی و ارشد متفاوته مخصوصا با کارشناسی و خبری از اون خوش گذرونی های دوران کارشناسی و شور و شوقش نیست اما خب هم کلاسی هایی خواهید داشت که ازشون چیزای خوب و مفیدی یاد بگیرین.
و اگر قبول هم نشدین دوست دارم بهتون بگم سطح شعور و انسانیت افراد هیچ ربطی به مدرک تحصیلی شون نداره و برتری آدما به اون اندازه مهربونی ای هست که تو گنجینه ی قلب هاشون ذخیره دارن شعارم نیست واقعیته آدمای مهربون خداروشکر تو زندگیم زیاد دیدم برا همین میگم شعار نیست.
پس هر نتیجه ای شد به خودتون افتخار کنید که زنده اید و دارید تلاش میکنید.
دوستون دارم
مردم قشنگ کشور عزیزم
خیلی دوستتون دارم.

خانم مهندس
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکترعسل عزیزم
ممنون از پیام زیبایی که گذاشتی
برات کلی آرزوی موفقیت دارم
همیشه همینقدر خوب بمون مهربون

دکتر عسل
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

سلام عسلم مرسی قشنگم امیدوارم خواست دلت با مصلحت خدا یکی باشه و امضای خدا پای آرزوهات باشه قشنگم.

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

عرض ارادت

دکتر روبی
بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ایییییی دکتر عسل چقدر دوست داشتی هستی

دکتر عسل
بهمن ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۷ ب٫ظ

از دکتر عسل به روبی:
روبی
این روزا احساس میکنم تو یه سیاره ی اشتباهی فرود اومدم.
دلم میخواست زندگی یه کم مهربون تر میبود.
دلم میخواست این حجم عظیم و آزار دهنده از فشار درد و نا امیدی که وجودمو گرفته از روم برداشته بشه تا بتونم مثه قبل بخندم.
دلم برای رها بودن و بی دغدغه خندیدن تنگ شده.
روبی این روزا هوای زمین برام سنگین شده دارم به زور سپری میکنم روی این سیاره. امیدوارم بعدا به یه جای قشنگ تری بریم. یه جایی که خاکش توش بذر امید رشد کنه و گل بده.
این روزا خیلی تنهام روبی.
کاش پیشم بودی.
برام از دور انرژی بفرست.
دریافتش میکنم.
شبت تو سیاره ی زمین زیبا روبی مهربونم.

دکتر روبی
بهمن ۹, ۱۴۰۲ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

وای دکتر عسل غصه ت رو نبینم، نبینم غصه بخوری قشنگ م

دکتر روبی
بهمن ۹, ۱۴۰۲ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

بالاخره ز ندگی روی خوشش رو بهت نشون میده و بهمون نشون میده به موقع خودش مطمئن باش عزیزم

دکتر عسل
بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ممنونم روبی دوست خوبم.
امید رو بسته بندی کردم گذاشتم تو جیب لباسم هر هشت ساعت یک بار که ارتش غم بهم میتازه من یه حبه امید میخورم و شکستش میدم. دهخدا راست گفته که دنیا با امید پابرجاست و آدمی با امید زنده.
ما کوچیکا خدامون عجیب بزرگه.

دکتر روبی
بهمن ۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب٫ظ

بچه ها سلام
ثبت نام ترم بهمن کی هست وخام برم ثبت نام اگه الان برم ثبت نامم میکنن عایا نمی گن یه ترم کجا غیبت زد

دکتر عسل
بهمن ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام روبی تو کانال یا سایت دانشگاه چک کن.
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه یه زنگ بزن آموزش دانشگاه سوال کن.

دکتر روبی
دی ۳۰, ۱۴۰۲ ۳:۵۵ ق٫ظ

گل پونه های وحشی دشت امیدم
وقت سحر شد
تاریکی شب رفت و فردایی دگر شد

دکتر عسل
دی ۳۰, ۱۴۰۲ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روز نو آغاز نو پرواز نو

دکتر روبی
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

پرواز رو خوب اومدی دوستم

دکتر روبی
دی ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

ببین دکتر عسل این دانشگاه خوراسگان اصفهان مال خود اصفهانه یا چی سال بعد میخوام برم اونجا شاید احتمالا ممکنس

دکتر عسل
دی ۲۷, ۱۴۰۲ ۳:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

مال خود اصفهانه اما مرکز شهر نیس ولی جاش خوبه زیادم شلوغ نیس اون منطقه

دکتر روبی
دی ۲۷, ۱۴۰۲ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

کاش اونجا رو زده بودم راحت قبول میشدم نمیدونم چرا کرمانشاه رو زدم همه زحماتم هدر رفت دکتر عسل خیلی حس بدی دارم این روزها حس تهی شدن از درون اححححح حالم بده خیلی ناناعتم دکتر عسل خیلی

دکتر عسل
دی ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دکتر روبی تنها نیستی منم این روزا حالم گرفتس زیاد سرحال نیستم اما خب میدونم که با هر سختی آسونیم هست پس نا امید نیستم
سعدی میگه هرکه هوایی نپخت یا به فراقی نسوخت اخر عمر از جهان چون برود خام رفت
پس از این ناراحتی ها از این دردها نباید فرار کرد مارو پخته تر میکنن
و به قول شمس که میگه پس زخم هامان چه؟ نور از محل این زخم ها عبور میکند پس بذار نور عبور کنه
تا انسان تر بشیم
تا سیقل بخوریم
تا زیباتر و عمیق تر بشیم
و در نهایت به معنی برسیم
پس این دوران رو تحمل کن تا بهتر بشیم تا خوب بشیم
خوبه خوب.

دکتر روبی
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خب یه شعر هم از خودت میسرودی برامون تو که اینقد شعر دوست داری

ناشناس
بهمن ۴, ۱۴۰۲ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل امتحاناتت که تموم شد بیا بازم از این شعر ها برامون بذار منم حالم خیلی گرفته یکم امیدوار بشیم

دکتر عسل
بهمن ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام. امتحاناتم تموم شده، اما حقیقتا حال دلم خوب نیست.
دلم این روزا یه ذره حال خوب میخواد یه کم امید
دلم یه ذره انسانیت میخواد که ببینم تو وجود آدما که بفهمم زمین هنوزم جای قشنگیه.
این روزا دلم خیلی میگیره.
لطفا دعا کنید زودتر حالم خوب بشه.ممنونم.

ناشناس
بهمن ۹, ۱۴۰۲ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ان شاالله که حال دلتون زود خوب بشه. انسانیت خیلی کم شده اکثرا منفعت طلب شدند و فقط به خودشون فکر میکنند حتی حاضرند همدیگر رو پله کنند پا روی هم بذارند برند بالا خودخواه اند اما با این همه اگر تلاش کنید خدا هم از طریق همون اندک بنده های خوبش بهتون کمک میکنه نگران نباشید من سال سوم دکتری هستم خیلی وقتا کم اوردم و خواستم ادامه ندم هنوز هم خیلی چالش جلوی روم هست ولی ان شاالله تهش خوب تموم بشه وهمگی به ارزوهامون برسیم

دکتر عسل
بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

امیدوارم با دل خوش سپری کنید. امروز سخت بود و فردا سخت تر اما پس فردا روزی بهتر در راه است. زندگی همینه سختی و آسونی زیاد داره مهم اینه بدونیم تهش خوب میشه همه چیز حتی اگه سخت باشه.

ناشناس
بهمن ۹, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

توی کارتون بابالنگ دراز یه دیالوگ بود که جودی ابوت میگفت بابا لنگ دراز عزیزم میخواهم به خودم تلقین کنم که زندگی فقط یک بازی است و من باید تا انجا که میتوانم درست و ماهرانه بازی کنم. ما فقط میتونیم تموم سعیمون رو برای ارزوهامون بکنیم نتیجه اش دیگه دست ما نیست. باید تلاش کنیم و امیدوار باشیم خداخودش یه مسیری رو جلوی پامون باز کنه

دکتر عسل
بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

امشب شب سختی بود. خیلی گریه کرده بودم اما با دیدن پیام شما حالم بهتر شد. فردا صبح نقاب بی تفاوتی و نقاب من حالم خوبه رو میزنم و میرم به نبرد با زندگی.
حتی اگه پیروز نشم بازم سعیمو میکنم چون هنوزم عاشق دیدن طلوع خورشیدم پس ارزش داره بجنگم حتی با چشمایی که از گریه خیس و قلبی که از شکستگی پر از ترک شده. با همه ی اینا تو دلم امید هست که روزای خوب میان. شبتون بی غم.

نگین
دی ۲۵, ۱۴۰۲ ۶:۵۵ ق٫ظ

سلام به دکتر عسل و بقیه دوستان
امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه
اونایی که امتحان دارن بهترین نتیجه بگیرن.
اونایی که کنکور دارن به قبولی برسن.

دکتر عسل
دی ۲۵, ۱۴۰۲ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام نگین جان مرسی عزیزم توم همینطور قشنگم با موفقیت سپری کنی.

دکتر روبی
دی ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ولی دکتر عسل قرار بود این رو برا من از منظر روانشناسی آنالیز کنی که کلا دخترا چرا اینقدر هوای همو دارن بخصوص تو مجازی واقعا سواله برام عزیزم

دکتر عسل
دی ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خب شما پسرا هم هوای همو داشته باشین انقد بهم نپرین والا خخخخ

دکتر روبی
دی ۲۷, ۱۴۰۲ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

اینو که خودم هم بلد بودم

خانم مهندس
دی ۲۶, ۱۴۰۲ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام نگین جان. خیلی ممنون. برات آرزوی موفقیت دارم

دکتر عسل
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

روبی
خواستم بهت بگم
اینکه هنوز به یاد من هستی
دلت برام تنگ شده بود
و ازم خبر میگرفتی
برام خیلی با ارزشه
خواستم بگم تو یه آدم بی نظیری چون تو عصر آدمای آهنی هنوز قلب داری و هنوز مهربونی رو یادت نرفته
خواستم بهت بگم بهت افتخار میکنم
و اینکه آدمی مثل تو به یادم بوده برام باعث افتخار و خوشحالیه مراقب قلب قشنگت باش روبی

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل تو اینهمه حرف قشنگ رو از کجا یاد گرفتی من بلد نیستم

دکتر عسل
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

شاید قشنگیش به همین بلد نبودنته….

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خب یادم بده عسل جون

دکتر عسل
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی چیکارا میکنی میری سرکار؟

دکتر روبی
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

نه کار میاد پیش من یعنی دنبال من و من بشش میگم برو حوصلت ندارم برو پی بیکار بگرد

دکتر عسل
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

وای خخخخ کار کن روبی برو کار کن مگو چیست کار

دکتر روبی
دی ۲۷, ۱۴۰۲ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

تو خیلی خوبی دکتر عسل خیلی خیلی

مهندس
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۰۶ ق٫ظ

خانم مهندس شما رشتتون چیه؟ کدوم دانشگاهید؟

خانم مهندس
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مهندسی مکانیک

مهندس
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

شهریه این ترم چقدر پرداخت کردی؟

خانم مهندس
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

من دانشگاه سراسری درس میخونم

مهندس
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

خیلی هم عالی
موفق باشی

خانم مهندس
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلامت باشید. انشاالله شمام موفق باشید.

دکتر روبی
دی ۲۰, ۱۴۰۲ ۰:۰۳ ق٫ظ

پشت دریا شهری ست
قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این خاک غریب
سهراب سپهری

چه شعر و فلسفه قشنگی
بچه ها بیاید در مورد این قطعه شعر سهراب بحث کنیم.

دکتر عسل
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی فعلا فردا امتحان دارم و خواب ندارم ی ذره حالم بهتر شه میام باهم قایق هم می‌سازیم فدا سرت

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

اگه پایه ای قایق نمیسازیم لنج می سازیم و اگه هستی شاید باهم کشتی بسازیم

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

احساس روباه میگه فردا میفتی:)

مهندس
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

فعلا که موندگاریم تو این خاک

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ولی دل به دریا زدن هم عالمی دارد

خانم مهندس
دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی جان در همین خاک غریب هم میشه آدمهای خوب پیدا کرد و زندگی رو ساخت.

دکتر روبی
دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

آدم های خوب که قطعا

دکتر عسل
دی ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

دوستای گلم امیدوارم دلاتون گرم و شاد باشه و زمستون سرد رو با گرمی دل هاتون به خوبی و خوشی و سلامتی سپری کنید ان شاء الله

مهندس
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۶:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام دکتر عسل، ان شالله امتحانات رو با موفقیت پشت سر بذاری

دکتر عسل
دی ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام مهندس مرسی مراقب خودت باش عزیزم

خانم مهندس
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل جان. خیلی خوشحال شدم دیدم دوباره پیام گذاشتی. منم مثل شما درگیر امتحاناتم. برات آرزوی موفقیت دارم

دکتر عسل
دی ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

سلام خانم مهندس ممنون عزیز دلم موفق باشی قشنگم

دکتر عسل
دی ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ب٫ظ

روبی به یادت هستم من بی وفا نیستم از دور همیشه به یادتون هستم

دکتر روبی
دی ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

بالاخره اومدی چقد دلم برات تنگ شده بود دکتر عسل دوستم معلومه اراک بهت داشت خوش می گذشت که روبی رو فراموش کردی

دکتر عسل
دی ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی درگیر امتحاناتم
احتمالا اول مهر میام تهران

دکتر روبی
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

انتقالی میگیری یا چی دوستم

دکتر روبی
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

آره حتما بیا طهران

دکتر روبی
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ولی اومدی تهران قول بده رفیق نیمه راه نباشی و همچنین بی وفا

دکتر عسل
دی ۱۹, ۱۴۰۲ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چشم روبی مهربونم مراقب خودت باش

دکتر روبی
دی ۲۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ولی دنده مکاری و بدجنسی روباه دوست داره یکی از امتحاناتت رو بیفتی مزه میده

دکتر عسل
دی ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۱۹ ب٫ظ

سلام به دوستای عزیزم امیدوارم ایام به کامتون باشه
حالتون خوب باشه
براتون انرژی مثبت میفرستم مراقب خودتون باشین دوستای گرانقدرم

مهندس
دی ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ب٫ظ

والا روبی یه ساختمون تجاری نیمه کاره دارم دارم رو اون سرمایه گذاری میکنم تکمیل بشه.
هزینه ای که میخوام برا دانشگاه ازاد کنم بردم اونجا. توکل برخدا

دکتر روبی
دی ۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

میگم که سرت تو حساب کتابه بیراه نگفتم یه چیزی ودونم که یه چیزی
وه گووم.

مهندس
دی ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تو همیشه راست گویی، به ظاهر مکاری

دکتر روبی
دی ۹, ۱۴۰۲ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

دست ما رم بگیر مندی اگه اینجوریاس

مهندس
دی ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

در خدمتیم

دکتر روبی
دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۴:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

فدایی داری

دکتر روبی
دی ۸, ۱۴۰۲ ۰:۲۲ ق٫ظ

نتیجه تحقیقات و پژوهش دکتر روباه مکار طی ۵ماه گذشته به شرح ذیل منتشر شد.
از روش مصاحبه نیمه عمیق میدانی و نمونه گیری خوشه ای تصادفی استفاده شده است.نقطه
ثابت شده؛
دکتر روبی ها؛ چغر هستن و هفت تا جون دارن و از رو نمیرن.
دکتر عسل ها؛ رفیق نیمه راه و بی وفا هستن.
خانم مهندس ها؛ خیلی مهربان و با معرفت هستن.
مندی یا مهندس ها؛ همش دنبال حساب و کتاب و دو تا چهار تا هستن.
کته کباب ها؛یکهو ظاهر و غیب میشوند و مردم رو سرکار نمیزارن.
نگین ها؛زود ناراحت میشوند و به این راحتی آشتی نمیکنند.

مهندس
دی ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

زدی تو خال

دکتر روبی
دی ۸, ۱۴۰۲ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

پس چی از قدیم روباهی گفتن مکاری گفتن مندی جون

خانم مهندس
دی ۹, ۱۴۰۲ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ممنون دکتر روبی عزیز. خوشحالم از اینکه هفت تا جون داری و از رو نمیری. بایدم همین باشه. همین فرمون برو جلو

دکتر روبی
دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۴:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

فداتم سربازتم

نگین
دی ۷, ۱۴۰۲ ۲:۴۴ ب٫ظ

چه زود یک سال گذشت.پارسال این موقع مشغول درس خوندن برای کنکور
امسال امتحانا ترم.

مهندس
دی ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

چطور بود ترم؟ سخت یا اسون گذشت؟

نگین
دی ۸, ۱۴۰۲ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

همراه با کار واقعا سخته
کلاسا نامنظم… وسط هفته …صبح یک کلاس بعد از ظهر یک کلاس دیگه….

مهندس
دی ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

ان شالله موفق میشی، چون میگذرد غمی نیست

نگین
دی ۹, ۱۴۰۲ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

تشکر مهندس

دکتر روبی
دی ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

ای رفیق نیمه راه و ای دوست بی فا دکتر عسل

دکتر عسل
دی ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی من همیشه به یادتم رفیق خودمی
خوشحالم که حالت خوب شده خداروشکر

دکتر روبی
دی ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

از همه بی وفاتر این دکتر عسل بود از وقتی رفت اراک دیگه دوستای قدیم رو به کل فراموش کرد که کرد

مهندس
دی ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

روبی در چه حالی؟

دکتر روبی
دی ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

بد نیستم خوب هم نیستم

مهندس
دی ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

دیگه انگار کسی اینجا نمیاد.
من امسال ثبت نام نکردم کنکور رو.
چون فرصت نداشتم
اگه عمری بود ان شالله سال بعد

دکتر روبی
دی ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

ثبت نام میکردی خب به روش روباهی میرفتی سر جلسه

مهندس
دی ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

همون دیگه دو دو تا چهار تا کردم دیدم روز امتحان نمیرسم برم سر جلسه.خخخ
و اینکه درس هم نخوندم
دیگه ثبت نام نکردم

دکتر روبی
دی ۸, ۱۴۰۲ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

اگه میخوای تو زندگی پیشرفت کنی به روش روباهی خودتو بزن به کوچه سید اسمایل و ریسک کن مندی عزیزم

دکتر روبی
آذر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

رفیق نیمه راه دکتر عسل پس کجایی یی

دکتر روبی
آذر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

پشت دریا شهری ست
قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این خاک غریب

خانم مهندس
آذر ۲۶, ۱۴۰۲ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام روبی. کجایی؟ کم پیدایی؟ کامل کامل خوب شدی؟

دکتر روبی
آذر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

سلام خانم مهندس احوال شما خوب هستید شکر خدا یک مقدار بهتر شدم

دکتر روبی
آذر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

ولی این ترم کلا نابود شد با یکماه و نیم مریضی شدید.
دوباره برای کنکور ۱۴۰۳ اسم نوشتم ببینم میشه شهر بهتری قبول شم زحمات ۱۴۰۲ تقریبا کامل به هدر رفت

دکتر روبی
آذر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

ولی کلا زندگی آدم یه طوریه قصد یه کاری یا جایی رو میکنه یک هووو از یه چیز دیگه سر در میاره

خانم مهندس
آذر ۳۰, ۱۴۰۲ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ممنون دکتر روبی عزیز. برات آرزوی موفقیت میکنم. من هم کنکور رو مجدد اسم نوشتم با اینکه الان هم دانشگاه میرم. ان شاالله بهترین ها برات اتفاق بیفته.

دکتر روبی
آذر ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

و برای شما دوست خوبم خانم مهندس بهترین ها را آرزو میکنم خوشحالم که حداقل با آدم دل پاکی چون شما اینجا آشنا شدم همین تلنگرهای کوچک و صحبت های کوتاه با دوستی خوب باعث میشه آدم به زندگی امیدوارانه نگاه کنه وگرنه زور نامیدیها این روزها خیلی بیشتره.

مهندس
آذر ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

چرا روباه؟ دانشگاتو میری؟
حالت بهتر شد؟

دکتر روبی
آذر ۱۲, ۱۴۰۲ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

داشتم میمردم مندی خدا رحم کرد یک ماه افتادم تو خونه
معلوم نشد این آنفلانزا یا کرونای جدید از کجا پیچید به جونم مندی
خودم هم تعجب کردم که چرا تموم نکردم اینقدر شدید و ناجور بود ده روز بیمار ستان بستری بودم جون مندی

دکتر روبی
آذر ۱۲, ۱۴۰۲ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

دانشگاه کلا رفت تو حاشیه اصن یادم رفت الانم نمیدونم چی شد چی نشد گفتم فقط زنده بمونم

دکتر روبی
آذر ۶, ۱۴۰۲ ۰:۳۳ ق٫ظ

اگر بار گران بودیم و رفتیم
اگر نامهربان بودیم و رفتیم

خانم مهندس
آذر ۸, ۱۴۰۲ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی کجا؟
بهتر شدی؟

دکتر روبی
آذر ۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

خودم هم نمیدونم کجا خانم مهندس
از موت برگشتم فعلا
ولی کتاب عمر روبی داره بسته میشه کم کم
ای خداااااا

خانم مهندس
آذر ۹, ۱۴۰۲ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی این حرفا رو نزن
خداروشکر که بهتر شدی
ان شاالله عمر با برکتی هم داشته باشی روبی جان

دکتر روبی
آذر ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

ازت ممنونم خانم مهندس دوستای خوبی مثل شما باعث دلگرمی من هستن مچکرم

دکتر عسل
آبان ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

سلام بچه ها خوبین؟
روبی بهتری؟

دکتر روبی
آبان ۲۲, ۱۴۰۲ ۴:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام دکتر عسل
متاسفانه خیلی مریضم ۱۷روزه آنفلانزا گرفتم اصلا خوب نمیشم کلا قید کرمانشاه رو زدم

دکتر عسل
آبان ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

وای
روبی قلم گاو بگیر یه تیکه بزرگش رو با گندم کوفته شده یا گندم پرک بریز تو زودپز بذار با شعله ملایم حسابی مغز پز شه بعد چند کاسه ازش بخور تا قوت بگیری دارو اینا فایده نداره بدنت باید جون بگیره تا خوب شی حتما این کارو بکن ان شاء الله زودتر خوب میشی روبی

دکتر روبی
آبان ۲۳, ۱۴۰۲ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل باور کن بیمارستان بستری شدم سه روز ۱۰تا سرم با ۳۰تا آمپول بهم زدن از بس آنتی بیوتیک لوفلوکساسین ۷۵۰ زدن تو دستم رگهای دستم همش سوخت دیگه نوار قلب و سی تی و آزمایش و اکسیژن بماند که ریه ام رو سوزاند
راست راستکی داشتم میمردم.
از بس امسال اینجا بچه ها رو اذیت کردم دارم تقاص پس میدم
عاقایون خانوما لطفا روباه رو حلال کنید ثواب داره شاید افتادم مردم و عمری باقی نبود که حلالیت بطلبم
نوکر همه تونم

دکتر روبی
آبان ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ب٫ظ

کلا آزاد کرمانشاه به روباه نساخت توی یک ماه و نیم دوبار مریض شدم به سختی بخصوص این بار دوم

مهندس
آبان ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ای بابا، اشکال نداره، چون میگذرد غمی نیست

دکتر روبی
آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ۲:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

اولین باری که آزاد کرمانشاه رو دیدم با ماشین نزاشتن برم داخل دنده عقب گرفتم همون لحظه اول چراق عقب ماشین ترکیدگفتم خدا به خیر بگذرونه

مهندس
آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تا الان که خیر بوده

دکتر روبی
آبان ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۱۵ ب٫ظ

من که ترکیدم از بس مریض شدم آنفلانزا مرقی گرفتم ۱۳روزه دانشگاه شد ولاشش

نگین
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۵:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان
دکتری خوندن و هم زمان کار هم کردن واقعا سخته.
اگر یه شهر دیگه باشید که سخت تر
صب یک کلاس بعد از ظهر یک کلاس دیگه.کلاسا پخش تو کل هفته.
دانشگاه های دولتی هیچ درکی از دانشجو دکتری شاغل ندارن و توقع دارن تمام وقت در اختیار داتشگاه باشی و کار هم نکنی.

دکتر روبی
آبان ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

وقتی دولتی میخونی دیگه شغل میخوای چکار نگینک

گوبجه
آبان ۱۲, ۱۴۰۲ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام سلام. ۱۰ واحد به ما دادن برای یک ترم. تا الان که به زور رسوندم. تو فکرشم ترم دو رو مرخصی بگیرم. همزمان کار و درس خیلی سخته ولی تو دکتری خیلییییی سختتره

مهندس
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  گوبجه

سلام چه رشته ای؟
از چه لحاظ سخته؟

خانم مهندس
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  گوبجه

من شش واحد دارم خیلی سخته خدا به داد شما برسه.

دکتر روبی
آبان ۵, ۱۴۰۲ ۰:۲۹ ق٫ظ

خدا چرا دیگه هیچ کس نیست خداااااااا

مهندس
آبان ۵, ۱۴۰۲ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تنها شدی روباه

دکتر روبی
آبان ۶, ۱۴۰۲ ۳:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

فدات مندی جون

خانم مهندس
آبان ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

من هستم. فقط سایلنت نظراتتون رو میخونم.

دکتر روبی
آبان ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

چرا سایلنت خانم مهندس دکتر آینده

خانم مهندس
آبان ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چی بگم دکتر روبی جان؟ منتظرم ببینم شما چه میکنین؟ کرمانشاه موندگار میشی یا نه؟ فقط مواظب جاده ها باش.

دکتر روبی
آبان ۷, ۱۴۰۲ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

خانم مهندس جاده ها مواظب ماشینا نیستن بعضی وقتا

خانم مهندس
آبان ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تو دکتر روبی هستی با بقیه فرق داری. خودت هم مواظب جاده ها باش هم ماشین ها. سلامتیت مهمتر از دانشگاه و ایناس

دکتر روبی
آبان ۴, ۱۴۰۲ ۷:۴۱ ب٫ظ

همه رفتند کسی دوروبرم نیست چنین بی کس شدن در خاطرم نیست
ای خدا دیشب تو جاده داشتم به فنا میرفتم ساعت ۱۰ شب جاده کرمانشاه

مهندس
آبان ۵, ۱۴۰۲ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دیگه باید حواست رو جمع کنی، این رفت و آمد خطر داره

دکتر روبی
آبان ۶, ۱۴۰۲ ۳:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

باید یه تجدید نظر اساسی کنم دوران احساسات و تو میتونی تموم شده

دکتر روبی
آبان ۴, ۱۴۰۲ ۲:۰۰ ق٫ظ

روی سخنم با رفقایی است که پول بزرگ به حساب عازاد ریختن و الان برای اون پول ها عزداری میکنن و دچار دپرشن شدن
عزیزان به این نکته توجه کنید شما پول دادید که بابتش مهارت یاد بگیرید و از اون مهارت بتونید پول هایی رو که دادید دوباره پس بگیرید حالا اگه بتونید پس بگیرید از کف بازار یا نه ع ولاهو اعلم
اگه قیر از اینه همه ول معطلیم
دوستان به این پول ها بعنوان سرمایه گذاری نگاه کنید و لاغیر.
دوستان در مورد این سرمایه گذاری با یه بازاری کهنه کار که حتما اطرافتون هست مشورت کنید فقط با بازاری استخون شکسته کف بازار نه کارمند یا استاد دانشگاه یا ننه قمر یا خانباجی خانم محل و غیره چون اینا معنی پول و سرمایه گذاری رو نمیفهمن

دکتر روبی
آبان ۴, ۱۴۰۲ ۱:۴۴ ق٫ظ

دریا دریا دریا من با تموم دردا
دریا دریا دریا من با تموم اشکا

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۸:۰۰ ب٫ظ

دکتر عسل و همه بچه ها هیچ چیز رایگان بدست نمیاد همه چی زجر و مشقت خودش رو داره اونی هم که دکتری سراسری قبول شده چند سال داقون شده تا تونسته قبول شه و اساتیغ بهش اوکی دادن هی درس خونه پروژه کار کرده مقاله نوشته اونا اون ور کنکور دکتری داقون شدن ما هم اینور داقون میشیم با پول دادن
در پایان با جمله ای قصار از دکتر روبی مکار عرایض رو تموم میکنم
پسر وقتشه یه قدم بپری بالا الان وقتشه بپر یا میوفتی یا میری بالا فقط بپر

مهندس
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چه خوب که تصمیمت رو گرفتی،حتما موفق میشی با این دیدگاه برو جلو.
من هنوز با شهریه کنار نیومدم

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مندی جون فدات.
شهریه رم یه طوری جور کن با وام قرض و قیره تا استارت رو بزنی استارت رو زدی و یه مقدار از مبدا حرکت کردی دیگه فقط به جاده فکر میکنی و جلو رفتن.آدم برای اینکه پیشرفت کنه مجبوره یه جاهایی بزنه به دل دریا و ریسک کنه
شاعر میگه دنیا جای گذر ستاره هاست.

مهندس
آبان ۳, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

برای من هر چی فکر میکنم جای پیشرفتی نیست.
توکل بر خدا، هر چی خواست خداست.
شاعر حرف های زیادی گفته

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مندی من تابحال دوبار ورشکست کامل شدم و پودر شدم تا خرخره رفتم تو بدهی ولی باز تونستم خودمو خلاص کنم این دانشگاه عازاد رم میزاریم رو حساب ورشکستگی سوم والا

مهندس
آبان ۳, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خب پس حله. موفق باشی

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۴ ب٫ظ

دکتر عسل چرااااا نیستی دلمون برات تنگ شده باباااااا
هرچی شعر میگیم نمیایی چت شده بابا تو که اون همه شوق داشتی پس چی شد
همه چی اینطوریه شروع میکنی بالاخره هیچ کس نمی دونه ته اش چی میشه
ماشینی که در دل شب وسط کویر حرکت میکنه کور مال کورمال فقط فقط چند متر جلوش رو می بینه ته بیابون که معلوم نیست چیه و کجاست

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۲:۴۳ ب٫ظ

فردا میرم ثبت نامم رو نهایی میکنم
دریا دریا دریااااا من با تموم حرفااااااا

مهندس
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خوبه روبی
برا ترم مهر یا بهمن؟

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

ترم مهر مندی ترم مهر رو آبان ثبت نام میکنیم جالب نیست واقعا

مهندس
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

قبول میکنن الان بری ثبت نام؟

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

دیروز گفتن بیا اوکی میکنیم

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دریا دریا دررریا من با تموم حرفاااااا

محمد
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۵۷ ب٫ظ

سلام
قول بدین سال دیگه همین‌ موقع بیاین همین پیج نظرتون در مورد دکتری بگین ولی واقعیت بگین
ترجیحا تیر تا مرداد بیاین.

دکتر روبی
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممد تو شهرسازی کجا قبول شده بودی

دکتر روبی
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۳۳ ق٫ظ

چرا نیستید بچه ها خیلی ناناعتم دکتر عسل

مهندس
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چرا ناراحتی؟ مگه ثبت نام نکردی؟

دکتر روبی
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

نوچ هنوز

دکتر عسل
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی خودمم حال درست حسابی ندارم این روزا حوصله هیچیو ندارم

دکتر روبی
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

عجب مخمه سه ای شد بخدا کاش از همون اول مردود میشدیم دو سه روز دپرس عوضش میخوندیم باسه سال بعد

دکتر روبی
آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

حوصله روبی رو هم نداری

دکتر روبی
مهر ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۵۳ ب٫ظ

انگار حرفای اینجا دیگه ته کشید یکی میگفت شهریه ندارم یکی میگفت پام پیچ خورده یکی میگفت مریض شدم یکی میگفت هیچی پرستیژ علمی نمیشه
قصه مون به سر رسید کلاقه به خونش نرسید
هادی به عشقش نرسید روباه به درسش نرسید مندی ثبت نام نکرد عسل هم که نشسته گشنه و تشنه گوشه خونه

مهندس
مهر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

مندی دچار افسردگی بعد از عدم ثبت نام شده

اخه چرا باید بین رشته های فنی مهندسی و انسانی اینقد اختلاف شهریه باشه

دکتر روبی
مهر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مندی خانم ترم بهمن ثبت نام کن

مهندس
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ترم بهمن هم همینه، همین آش و همین کاسه

دکتر روبی
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

خب تو این سه ماه پول کوفتی جم کن باسه عازاد کوفتشون بشه

پرستار....دکتر
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام و احترام ….unfinished work…

مهندس
مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۵:۳۴ ب٫ظ

Hello from me
no money

دکتر عسل
مهر ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

ممد
ینی من میتونم از اراک مهمانی بگیرم برا اصفهان؟

دکتر روبی
مهر ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

منم میتونم برا نجف آباد انتقالی بگیرم

دکتر عسل
مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

ممد پیامم نصفه اومد برات:(

دکتر روبی
مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

فردا گازش رو میگیرم برای شهرت کرماشا

دکتر عسل
مهر ۲۶, ۱۴۰۲ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چی شد پس باز میری اونجا چیکار

دکتر روبی
مهر ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

میرم شکار زرده قناری

دکتر عسل
مهر ۲۷, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

گشنمه خوابم نمیبره:(

دکتر روبی
مهر ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

از کرماشا عژیژم یه پرش کباب دنده طاق بستانی میارم:)

محمد
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۹:۴۷ ب٫ظ

سلام بعد‌ مدتها
دکتر عسل میدونی که سطح علمی دانشگاه اراک توی ایران خیلی بالاس
فکر کنم ۷ یا ۸ باشه

دکتر عسل
مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام ممد
خب خوبه
نه نمیدونستم

دکتر عسل
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

بچه ها شرایط مهمانی چجوریه

دکتر روبی
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

رنکینگ دانشگاه مبدا و مقصد تو اون رشته باید یکی باشه یا مبدا از مقصد رنکش بالاتر باشه

دکتر روبی
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۲ ب٫ظ

دکتر عسل گزارش این چند روز اراک رو بده دانشگاه کلاس و شهرش

دکتر عسل
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام
چشم
خب در مورد شهرش راستش هنوز نرفتم مرکز شهر مسیر دانشگاه تا خوابگاه رو دو سه بار رفتم
مردمش خوبن مهربونن آدرس خوب میدن و غریب دوستن.
دو سه بارم بیرون رفتم حوالی خوابگاه خوب بوده فقط صبح ها یه مقدار هواش آلودس چون صنعتیه کلا کارخونه اینا اطرافش زیاده
جاهای تفریحی خاصی نرفتم روبرو خوابگاهمون پارکه
اساتید عالی بسیار خوش برخورد مهربون بار علمیشون هم خیلی خوبه خداروشکر.
کلا شهر خوبیه آدم توش حس غریبی نمیکنه حس میکنه شهر خودشه.
آها نسبت ب شهرایی ک توشون بودم هم خوراکی و کرایه تاکسی ارزون تره هم اجاره خونه کلا اراک شهر ارزونیه به نسبت شهرهای دیگه ای که دیدم.

دکتر روبی
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خوشحالم که خوشت اومد و رضایت داری دکتر عسل

دکتر عسل
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

مرسی روبی ولی شاید مهمانی بگیرم ترم بعد
اگه بدن

مهندس
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۷ ب٫ظ

راستی دوستان کلاس های دکترا با ارشد همزمان برگزار میشه؟

دکتر روبی
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

مرده شور جفتش رو ببره

مهندس
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دوستم دکترا ثبت نام کرده گفتن باید با بچه های ارشد بری سر کلاس، برا دکترا کلاس جداگانه ای ندارن

خانم مهندس
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام. برخی دروس جداگانه برگزار میشه مثل ریاضیات پیشرفته در رشته ما و برخی دیگر کلاسها با ارشدها برگزار میشه.

دکتر روبی
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

اره دیگه کرور کرور پول میگیرن اما عرزه تشکیل یه کلاس ندارن

مهندس
مهر ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دقیقا این همه شهریه برا چی هست وقتی نمی تونن کلاس مستقلی هم تشکیل بدن

مهندس
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۷ ب٫ظ

منم مریض شدم

دکتر روبی
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

پس یه هفته پلاسی تو خونه

مهندس
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تقریبا الان دیگه ۵ روزی میشه

دکتر روبی
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۲۶ ب٫ظ

دکتر عسل چیشد فقط پنج شنبه جمعه کلاس داری

دکتر عسل
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

آره روبی اومدم اصفهان

دکتر روبی
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ینی عاشق اصفهانم بخصوص عالی قاپو

دکتر روبی
مهر ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خب بگو گزارش بده

دکتر عسل
مهر ۱۹, ۱۴۰۲ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام
کی کجاس؟ چخبرا؟

دکتر روبی
مهر ۱۹, ۱۴۰۲ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام خوبی دکتر عسل پیدات نبود گفتم شاید رفتی اراک سر کلاس

دکتر عسل
مهر ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام دکتر روبی اومدم خوابگاه
فردا کلاس دارم
تو چطوری خوبی روبی؟

دکتر روبی
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

مرسی عسل خانوم بدک نیستوم آزاد اراک مگه خوابگاه میدن

دکتر عسل
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

آره روبی
کی میری کرمانشاه؟

دکتر روبی
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دیگه نمیخوام برم کرمانشاه

دکتر عسل
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی ملیضیت بهتر شد

دکتر روبی
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل آره ولی میخوام انصراف بدم از کرمانشاه کاش روز اول خوراسگان اصفهان رو زده بودم خیلی دانشگاه قویه تو رشته های فنی کرمانشاه زیاد جالب نبود هم شهرش هم دانشگاش

دکتر روبی
مهر ۲۱, ۱۴۰۲ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خیلی ناناعتم دکتر عسل

دکتر عسل
مهر ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خب نمیتونی مهمانی بگیری برا اصفهان؟

دکتر روبی
مهر ۲۱, ۱۴۰۲ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

آش شلم شوربا شد بابا رتبه ۲۹۰من امسال حرووم شد زحماتم به هدر رفت انتخاب رشتم خراب شد دکتر عسل پردیس دانشگاه تهران هم میتونستم قبول شم هم کیش هم جلفا خیلی ناناعتم دکتر عسل یه راه حلی برام پیدا کن

دکتر عسل
مهر ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

بچسب ب کار بعدم برو ی خانوم دکتر بگیر خود ب خود تبدیل به آقای دکتر روبی مکار میشی

دکتر روبی
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

از کار خوشم نمیاد ولی مورد دوم رو تضمینی موافقم ضد در صد

دکتر روبی
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۳۷ ب٫ظ

عاقا یکی بمن بگه عایا میشه مثل زمان قدیم روزا کار کرد و شبا درس خوند
من میگم نمیشه

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی بهتری؟ حالا اول خوب شو بعدا یه فکری میکنی برا‌ش اولویت اینه حالت خوب باشه

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

من برم سرکلاس و کار دیگه کی میخواد بیاد براتون از این تحقیقات انجام بده واقعا

روباه مکار
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

من میگم نرو سرکار همین تحقیقات رو ادامه بده آینده داره
از کار متنفرم از بس کار کردم آسفالت شدم

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

آخی مراقب خودت باش روبی استراحت کن و قدرتمند به صحنه برگرد

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

الان نتایج نشون میده
روبی ها بگیر نیستن فقط ب فکر شکار مرغ و خروسن
ممدها بی اعصابن در اغلب موارد بگیرن
محسن ها با اعصاب و اغلب بگیرن
مهندس ها معلوم نیس
احسان ها تو روی خانواده وایمیسن و میگیرن
هادی ها هم در راه رسیدن به عشق هرکاری میکنن تا بگیرن.
فقط امیرا هستن ک نگیرن بقیه از دم بگیرن.
فعلا اطلاعاتم همینا بود
تا تحقیقات بعدی دکتر عسل بدرود.

روباه مکار
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

کی میگه روباه بگیر نیست روباه بگیره فقط کسی رو نداره براش بره خواستگاری کی رو بفرسته شغال یا گرگ یا سلطان جنگل جناب شیر

دکتر روبی
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

در مورد دکتر روبی مصداق نداره تحقیقاتت و روباه مثال نقض این تحقیق تلقی میشود

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روباه باید با جغد پیر و دانا مشورت کنی اون راهنماییت میکنه چیکار کنی

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

هادی چی شد آخرش عشقتو گرفتی یا نه
بیا ی کم اخبار خوب بده حالمون خوب شه
مرسی اه

دکتر روبی
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هادی مجنون بی لیلی شد

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۲۱ ق٫ظ

روبی رسیدی خونه؟ حالت بهتره؟ حتما امروز برو دکتر یه سرم تقویتی بزن سرحال شی

روباه مکار
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

حالم خرابه دکتر عسل روباه داره از دست میره زیر سرم و آمپول

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

روبی سوپ و حلیم حتما بخور اصلا غذای سرخ کردنی نخور دم نوش پونه عسل هم برای سرفه خیلی خوبه اگه گلو درد داری هم چندتا دونه ی به بذار زیر زبونت گلوت آروم میشه چند روز استراحت کن ایشالا زودتر خوب میشی

دکتر روبی
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل تو چقدر به فکر روبی هستی رفتم درمانگاه سید خندان دم غروب

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۲۱ ق٫ظ

روبی خب چرا نموندی کلاس هاتو بری؟
اینجوری اذیت میشی هی بری بیای که

دکتر روبی
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

کلاس بی کلاس خانوم

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

روبی رسیدی خونه؟

روباه مکار
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

نه هنوز اتوبان ساوه همدانم

مهندس
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۲۹ ب٫ظ

دوستان برا ترم های رساله، شهریه چطور حساب میشه؟ فقط ثابت رو میگیرن؟

Mohsen
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام مهندس
برا ترم اول رساله ثابت و متغیر هست ، ولی از ترم دو به بعد فقط ثابت میگیرن

مهندس
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

یعنی ترم های آخر فقط شهریه ثابت هست؟

محمد
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

نه اینطور نیست
شهریه اینجوریه که: سه ترم اول ثابت به اضافه متغییر دروسی که گرفتید.
ترم چهارم میشه شهریه ثابت که برای امتحان جامع
ترم ۵،۶،٧ شهریه ثابت به اضافه متغییر پایان نامه
از ترم ٨ تا ١٠ نصف شهریه ثابت
از ترم ١٠ نصف شهریه ثابت اون سالی که رفتید توی سنوات
چیزی باعث تغییر شهریه ترم های پایان نامه میشه، اینه که دو ترم میشن توی یک سال که متغییر یکسان دارن، یک ترم میفته توی سال دیگه که متغییر افزایش پیدا میکنه

Mohsen
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا بنده تسلیمم ، توضیحات کامل
ممنون از شما

دکتر عسل
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

نخیرم آقا محسن شما در هر حالتی توضیحاتتون از همه بهتره
حقم ندارین تسلیم شین اجازشو نمیدم

Mohsen
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلامت باشین خانم دکتر ، شما لطف دارین
چشم هرچی شما بگین
البته بنده حواسم به اینکه رساله سه ترم هست نبود و منظورم از ترم دو به بعد، ترم های مازاد بر چارت دانشگاه برای رساله بود که گفتم فقط ثابت.
که اون هم محمد درست گفت نصف شهریه ثابت رو میگیرن من نوشته بودم کامل

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۱۵ ب٫ظ

همه رفتن دنبال کار و زندگیشون به جز دکتر عسل که تنها کنج خونه نشسته :(

Mohsen
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام خانم دکتر
بشین تو خونه مطالعه کن ، فیلم سینمایی نگاه کن ، سریال ببین ، چون انشاءالله زمانی که شاغل بشی دیگه این روزا برات آرزو میشه

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

ان شاء الله توکل به خدا

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

مرسی از توصیه های خوبتون
شاغل بودن هرچقدم خستگی داشته باشه بهتر از بیکاری و کسالت تو خونس
ان شاء الله همیشه سرحال و شاداب برین سرکار

Mohsen
مهر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلامت باشید
بله شاغل بودنم خوبیهای خودشو داره
ممنون از شما

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

روباه قول میده که یه روزی از روزا بیاد اصفهون نصف جهون سر فرصت حتما

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

روباه قدمتون به چشم تشریف بیارید

محمد
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

به ما هم سر بزن،

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کجایی ممد کدوم شهری

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

بچه ها
من چرا هنوز انتخاب واحدم انجام نشده
ثبت نام کردم گفتن برو انجام میدیم اما هیچ خبری نیست زنگم میزنم کسی پاسخگو نیست
اعصابم خورده و ناناعتم
یکی بیاد بگه چیکار کنم
مرسی
اه

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل فعلا مریض شدم اینجا آب و هوای اینجا سرده برمیگردم تهران فعلا نمیتونم رانندگی طولانی داشته باشم یا اصفهان گردی
باید حضوری بری دانشگاه دیگه و در رفت و آمد باشی

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

باشه روبی مرسی
یه کم سوپ بخور با دم نوش ک بتونی رانندگی کنی
دیفن یا سرماخوردگی بزرگسالان هم فعلا نخور خوابت نگیره بعد رسیدی خونه برو دکتر ان شاء الله زودتر خوب میشی.

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

مرثی دکتر عسل عزیزم چشم

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ناناعت نباش تو خدمت سربازی زیر تخت طبقه دوم نوشته بود
هر پرنده ای که به سویی پر میکشه و هر پرستویی که به سویی میپره خبر از فردایی بهتر میده

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

به به عجب خاطرات سربازی زیبایی
چ جمله ی زیبایی

Mohsen
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

باید یه سَر حضوری برید ، متاسفانه بعضی از واحدها اصلا تلفن جواب نمیدن

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

بله آقا محسن باید همین کارو انجام بدم مرسی

مهندس
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۴۴ ق٫ظ

روباه چکار کردی؟ ثبت نام رو قطعی انجام دادی؟

Mohsen
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۷:۰۸ ب٫ظ

ممنون از خانم دکتر عزیز
بچه ها همه خوبن ، فقط این روزا یه خورده ذهنشون درگیره ، دکتری به خودی خود ترس و استرس داره دیگه با این شهریه های نجومی بدترم میشه
یه خورده باید بیشتر هوای همدیگه رو داشته باشیم ، از همدیگه به دل نگیریم.
انشاءالله که همگی موفق باشین

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mohsen

تشکر آقا محسن لطف دارین ان شاء الله

Mohsen
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
حالتون خوبه؟
خانم دکتر چطورین؟ خوبین؟
پاتون چطوره ، خوب شده؟

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mohsen

سلام آقا محسن خوبین؟ تشکر خوبه دیگه خداروشکر دردش هم دیگه خوب شده ممنون ازتون

Mohsen
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خداروشکر
انشاءالله که همیشه سالم باشید

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۶:۳۳ ب٫ظ

روبی امروز پیدات نیس

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام زیر سایه ت میگم برگشتنی جاده رو کج کنم بطرف اصفهون نصف جهون

روباه مکار
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ولی اگه سمیرم هستید باید بگم
سمیرم بمیروم نمیروم

دکتر عسل
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

سمیرم شهر وفاس غروباش چه با صفاس

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۱۹ ب٫ظ

یک عدد کلیه فروشی O منفی

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۱۸ ب٫ظ

از دکتر عسل ب مهندس
خیلی خوب بود جریان امروز دمت گرم کلی خندیم

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

الحمدلله

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

بچه هایی ک دکترا ثبت نام کردین
آیا هفته ای که گذشت کلاس هاتون تشکیل شد؟

روان
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

از ۵ تا کلاس دوتاش تشکیل شد از ۶ نفر هم ۲ نفر بودیم. تایم کلاسا تنظیم نبود از اساتید هم نیومده بودن.

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  روان

مرسی عزیزم
کدوم شهرین؟

روان
مهر ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خواهش میکنم. بروجرد

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

چقدر هم زشت

محمد
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

من ۱۰۰ درصد مطمئنم خانمی.

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بدون یک درصد خطا؟

محمد
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

بدون ۱ درصد خطا

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

ینی از وقتی اینو گفتی فقط میام سایت میخندم این چ بلایی بود سر پروفایلت آوردن وای خخخخ

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

این عکس رو من نذاشتم خودش اومده، خخخخخ

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

وای خخخخخ

نگین
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۸:۲۹ ق٫ظ

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه
الان یخبر دیدم ثبت نام کنکور ۴۰۳ ظاهرا از ۳۰ مهر شروع میشه.
دوستانی که قصد شرکت دارن فراموش نکنید.
به امید موفقیت همتون.

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۸:۰۸ ق٫ظ

روباه زیاد رو رفاقت کرمانشاهی ها حساب نکن

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۷:۵۰ ق٫ظ

دکتر عسل از کجا معلوم من خانم نیستم؟

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

عکستون زیاد شبیه خانوما نیس

مهندس
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

کدوم عکس؟

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

آهان کرمانشاه از طرف یونسکو شده شهر خلاق غذا
از جمله فرنی پیشنهادی طاق بستان و بستنی پسته ای نوبهار دکتر عسل

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

دکتر عسل چیزای که نوشته بودی خوندم ولی نمیدونم چرا تایید نشد رو صفحه باگ داره فک کنم ولی همه رو برا من نمایش داد

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

خب خوبه روبی
کارایی ک گفتم انجام بده مخصوصا پیاده روی در بلوار

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

بچه ها هرکسی که مراحل تحصیلی دکتری رو بلده بیاد با جزئیات توضیح بده چند ترم باید کلاس بریم؟ و چارت ش رو کامل بیان کنه انگار اومده مصاحبه دکتری

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۴۶ ب٫ظ

آقا محسن خیلی مودب و محترمانه جواب میده
هشتگ از آقا محسن یاد بگیرین

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

عاقا محسن برامون کلاس توجیهی بزار بدون شهریه در قیر اینصورت نمیایم

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۴۶ ب٫ظ

روبی مکار
مندی
ممد
یه کم با خانوما مهربون تر باشین
یه کم جنتلمن رفتار کنید
مگه دو سالتونه ک با خانوما اینجوری بحث میکنید
این از الینا اون از نگین و بقیه
بچه نباشید انقد خب یه کم رو رفتارتون کار کنید خیر سرتون تحصیل کرده این چ وضعشه واقعا

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

چشم دکتر عسل جان

الینا
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

نگران نباش دوسر عسل جان هر کسی با توجه به شخصیت خودش جواب می ده عزیزم

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۲۲ ب٫ظ

ینی هادی حقوقیه ب عشقش رسید یا چی خخخ

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

پیداش نیست هادی فک کنم زد به کوه و بیابون

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

آره دیگه حسابی بسوزه پدر عاشقی

روباه مکار
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل برگشتنی سر راه شاید یه سر اومدم اصفهون نصف جهون

دکتر عسل
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

بیا روبی قدمت به چشم

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ب٫ظ

روبی گزارش بده از کرمانشاه گردی امروزت

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

جونم برات بگه تخت گاز رفتم به سمت دهاتای اورامانات حوالی قار قوری قلعه یا کتری رخ ملت ریخته بودن بیرون و باربیکیو به راه
من اسمشون رو گذاشتم ملت همیشه در حال کباب و
همچنین شب برگشتنی روباه های زیادی رو دیدم در اطراف جاده در حال پرسه زنی فک کنم دنبال گنج میگشتن

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

خو یه سر هم برو سراب نیلوفر
ببین روبی الان بلوار طاق بستان جون میده برا قدم زدن برو اونجا یه کاسه فرنی بگیر بخور بعدم قدم بزن ایشالا یه روبی خانوم هم پیدا میکنی باهم میرین شکار

روباه مکار
مهر ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

دکتر عسل دانشگاه ما خورده یه جایی به اسم کسرا حوالی میدان فردوسی

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

کسرا بهترین منطقه کرمانشاهه بعدش نوبهار و مصدق و برق خوبن
کسرا عالیه خیالت راحت

روباه مکار
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

فردا جمعه میخوام برم دهاتای کرمانشاه یه سر و گوشی آب بدم ببینم اوضاع از چه قراره تو دهاتا
کجا برم دکتر عسل بنظرت

دکتر عسل
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

برو روبی آباد سفلی

روباه مکار
مهر ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

دکتر عسل هرچی باشه شما چهار سال کرمانشاه کارشناسی خوندی