موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع انتخاب رشته دکتری 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

انتخاب رشته آزمون دکتری 98 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه، ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شدند.

داوطلبان از امروز شنبه 31 فروردین ماه تا روز سه شنبه 3 اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته دکتری 98 اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه از دوره های موجود (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و مؤسسات غیردولتی غیرانتفاعی) حداکثر تا 50 (پنجاه) کدرشته محل در صورت وجود اقدام و به ترتیب علاقه‌مندی، در فرم انتخاب رشته اینترنتی، درج نمایند.

جهت اطلاع از شهریه دکتری دوره‌های شهریه‌پرداز می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

تمدید انتخاب رشته دکتری 98

داوطلبان دقت نمایند با توجه به تنوع دوره تحصیلی و به منظور افزایش دقت در انتخاب رشته، در زمان نمایش عناوین رشته های انتخابی پس از درج کدرشته محل‌ها در سایت اینترنتی، کلیه رشته‌های انتخاب شده دوره‌ های روزانه به رنگ «مشکی»، دوره‌های نوبت دوم به رنگ «قرمز»، دوره‌های پیام نور به رنگ «آبی»، دوره‌های غیرانتفاعی به رنگ «سبز»، رشته‌های مربوط به پردیس خودگردان دانشگاه ها به رنگ «نارنجی» و رشته‌های مربوط به دورههای مشترک به رنگ «بنفش» نمایش داده خواهد شد.

پس از اتمام انتخاب رشته یک کد پیگیری 15 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته از طریق سایت به داوطلب داده می‌شود. چنان‌چه داوطلب کد پیگیری 15 رقمی را دریافت نکند، به این معنی است که انتخاب رشته وی ثبت نشده است.

فهرست رشته محل‌های دارای پذیرش به همراه ظرفیت پذیرش دکتری 98 در دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 آورده شده است.

فرم انتخاب رشته دکتری 98

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته به هنگام ورود به محیط برنامه اینترنتی انتخاب رشته، اطلاعات اعلام شده در خصوص معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، نام مؤسسه محل تحصیل یا فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و سهمیه مربی را مشاهده می‌نمایند، در صورتی که اطلاعات مذکور توسط داوطلب مورد تأیید قرار گیرد، به آنها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود، در صورتی که این اطلاعات مورد تأیید نباشد، داوطلب می‌بایست نسبت به ویرایش و اصلاح مورد یا موارد مغایرت در سایت اقدام نموده و سپس وارد مرحله انتخاب رشته گردد.

بدیهی است هر زمان مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان نموده، در هر مرحله (پذیرفته‌شدن، حین تحصیل و …) که باشد، از این آزمون و آزمون سال بعد محروم خواهد شد.

ضمناً در صورتی که داوطلب نسبت به اصلاح یا ویرایش هر یک از موارد فوق اقدام نماید می‌بایست مستندات مربوط را در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی، به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط ارائه دهد.

فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی در پایگاه اینترنتی این سازمان منحصراً برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند قابل رؤیت می‌باشد، لذا داوطلبان لازم است برای ورود به سایت انتخاب رشته از دو روش ورود اطلاعات:

1- شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام.

2- شماره پرونده، شماره داوطلب و کد ملی، نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور، اقدام نمایند.

در سیستم انتخاب رشته در حد امکان خطاهای احتمالی داوطلبان در زمان انتخاب رشته اینترنتی به آنان تذکر داده می‌شود (به عنوان مثال: اعلام خطای انتخاب کدرشته محلی که داوطلب در آزمون آن شرکت نکرده باشد)، لذا لازم است داوطلبان این مورد را نیز در نظر داشته باشند.

احتمال تمدید انتخاب رشته آزمون دکتری 98

هر داوطلب باید فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را از طریق سایت سازمان، بر اساس برنامه زمانی تکمیل نماید.

گفتنی است امکان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری 98 نیز وجود دارد. با این حال به داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر در زمان انتخاب رشته دکتری 98 نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

در صورت تمدید انتخاب رشته دکتری 98 در کانال اطلاع رسانی دکتری پی اچ دی تست، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتخاب رشته دکتری آزاد 98

بنا بر اعلام سنجش، آن دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 با کد دسترسی مندرج در کارنامه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98 هنوز از سوی دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

انتخاب رشته و مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. بدیهی است داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

نتایج انتخاب رشته دکتری 98

داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام می نمایند با توجه به نمره کل اکتسابی، کدرشته محل‌های انتخابی و حدنصاب تعیین شده توسط مؤسسات و سایر ضوابط، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته شده باشد در صورت عدم دارا بودن حدنصاب نمره لازم که توسط مؤسسات تعیین می شود، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی نخواهد شد.

شرط شرکت در مراحل مصاحبه دکتری و بررسی سوابق علمی و پژوهشی درج کدرشته محل توسط داوطلبان در فرم انتخاب رشته اینترنتی و کسب حدنصاب کدرشته محل مورد تقاضا میباشد. به عبارت دیگر اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب نموده ولی در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته و درج آن کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی ننموده باشد، امکان شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای وی میسر نخواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

245 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۷ ب٫ظ

سلام من از انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد جا موندم کاری میشه کرد؟?

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام من از انتخاب رشته جا موندم تا کی وقت داره :(

فاطمه کاشانی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

با سلام با تراز ۴۸۲۰ و رتبه ۳۱ و رتبه ۱ سهمیه امکان قبولی در شیمی الی شریف هست؟

مهسا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام
سهمیه ۵ درصدی دارید یا ۲۵ درصد؟

مدیریت آموزشی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۸:۰۹ ب٫ظ

با سلام

برای دکتری مدیریت آموزشی آزمون دادم . در سهمیه ایثارگران ۵ درصد ، رتبه ام ۱۳ شده و نمره کل من ۳۴۴۸ شده است ، تو را خدا بگید چه دانشگاه هایی روزانه به مصاحبه دعوت میشم ؟

مدیریت آموزشی 2
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ب٫ظ

با سلام

برای دکتری مدیریت آموزشی آزمون دادم . در سهمیه ایثارگران ۵ درصد ، رتبه ام ۱۳ شده و نمره کل من ۳۴۴۸ شده است ، تو را خدا بگید چه دانشگاه هایی روزانه به مصاحبه دعوت میشم ؟

مدیریت آموزشی 11
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۸:۰۴ ب٫ظ

با سلام

برای دکتری مدیریت آموزشی آزمون دادم . در سهمیه ایثارگران ۵ درصد ، رتبه ام ۱۳ شده و نمره کل من ۳۴۴۸ شده است ، تو را خدا بگید چه دانشگاه هایی روزانه به مصاحبه دعوت میشم ؟

ساحل آرام
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ب٫ظ

ترازم ۲۳۰۰ ورتبه ۳۷۰ از ۴۸۹نفرمجاز دردوره روزانه(رشته برنامه ریزی درسی).چقدرشانس قبولی در روزانه دارم.اصلا دعوت به مصاحبه روزانه میشم؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل آرام

سلام
برای دانشگاه سراسری شانستون خیلی زیاد نیست. اما چون ممکنه پردیس ها تراز پایینی اعلام کنند، حتما انتخاب رشته کنید بر اساس علاقه.
شانس اصلی تون برای دانشگاه آزاد و در واحدهای شهرستان هست.

moon
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام دوستان
اگه دو تا گرایش مختلف رو بزینم از یک دانشگاه آیا وجه خوبی داره؟ نگن اومده فقط قبول شه. اخه من هم نجوم دوست دارم و هم گرانش

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  moon

سلام
همین موردی که فرمودید ممکنه پیش بیاد. توصیه نمیشه که دو گرایش رو انتخاب کنید در یک دانشگاه، مگر این که اون دو گرایش به هم نزدیک باشن و یا شما برای هر دو دارای رزومه و زمینه علمی باشید.

م
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ

انتخاب رشته رو چند بار میشه ویرایش کرد؟

مهسا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام
محدودیتی در تعداد ویرایش انتخاب رشته نیست و شما در مدت زمان مجاز برای انتخاب رشته دکتری ۹۸ میتونید هر تعداد بخواید ویرایش کنید.

الهام
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۵:۴۳ ب٫ظ

یه سوال.انگلیسی باید خودمونو معرفی کنیم ؟یا راجع به مقاله هامون باید انگلیسی توضیح بدیم واسشون؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
هر حالتی ممکنه باشه سوالات انگلیسی. معرفی خود معمولا درمورد خودتون، جاهایی که درس خوندید، فعالیت های علمی تون و … هست. لینک زیر رو ببینید:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

الی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ق٫ظ

سلام،من تراز نیست توی کارنامه م ،نمره کل دارم فقط
تراز کجاست که بدونم چنده

سینا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  الی

نمره کل همون تراز

مهربانو
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان. به نظرتون وزن مصاحبه و رزومه هرکدوم چقد تاثیر داره تو قبولی؟ من پارسال رتبه ام خوب نبوده ولی مصاحبه ام تو چن تا دانشگاهی که رفتم خوب بوده دو سه تا دانشگاه بالای ۳۰ نمره مصاحبه دادن در حالیکه رزومه آنچنانی نداشتم و فقط یه مقاله پژوهشی و یه کتاب داشتم پارسال رتبم ۱۱۷ بود امسال ۵۵ شدم. رشته ما روزانه حدود ۵۰ نفر میگیرن. به نظرتون چقد شانس قبولی دارم؟ خیلی از بابت رزومه نگرانم و میترسم تو رقابت جا بمونم به خاطر رزومه. ممنون میشم کسانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن.

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهربانو

سلام
این کاملا در دست دانشگاه هستش. البته یه جدول امتیازدهی مربوط به سالهای گذشته هست که میتونید در لینک زیر ببینید، ولی خیلی وقتا دانشگاه ها بهش پایبند نیستن:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/
گاهی برای دانشگاه ها انقد مصاحبه مهمه که عملا نمره رزومه رو نادیده میگیرن.
ضمنا یادتون باشه که همه کسانی که به مصاحبه دعوت میشن شانس قبولی دارند. اگه عملکرد شما در مصاحبه خوب باشه حتی ممکنه نمره بقیه رو خیلی پایین بدن که شما رو پذیرش کنند.

الی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام و ممنون از تمام کسانی که وقت میذارن و جواب مارو میدن خدا خیرتون بده.
معمولا چند نفر مصاحبه کننده هست؟ و اینکه سوالات تخصصی هم میپرسن؟من فقط دانشگاه شهید بهشتی زدم

شیمی آلی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  الی

اعضای گروه هستن و ممکنه بپرسن

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

سلام
تعداد ثابتی نداره. ممکنه ۳ استاد باشن و ممکنه ۱۰ استاد.
درمورد سوالات تخصصی هم بستگی به دانشگاه داره، گاهی ممکنه بپرسند، گاهی فقط از پایان نامه میپرسند، گاهی فقط از موضوع مدنظر برای رساله دکتری و …
لینک زیر رو ببیند:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

عطیه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام.دوستان من رشته ژنتیک شذکت کردم با تراز ۱۲۰۰ و رزومه شانس قبولی تو شبانه بین الملل ازاد چه قدر هست؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  عطیه

سلام
لطفا رتبه تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

عباس
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۴۳ ب٫ظ

با سلام عزیزان که کارشناسی نا پیوسته خوندن لازمه معدل کارشناسی و کاردانی شونو جمع کنند و میانگین بگیرند و درج کنند

آلی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ب٫ظ

تراز ۱۲۰۰به تراز چه دانشگاههایی نزدیکه؟ برای شیمی با رتبه ۵۰۰ احتمال قبولی روزانه یا شبانه کدومش هست؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  آلی

سلام
کدوم گرایش شیمی هستید؟ لطفا اسم دقیق رشته و رتبه تون رو بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

الهام
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ب٫ظ

تو مصاحبه سوالات درسی هم میپرسن؟من رشته م شیمی هست و شهید بهشتی زدم

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام
دکتری ۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان. یه سوال اگر چند تا دانشگاه دعوت به مصاحبه بشم میتونم اونایی که نمیخوامو نرم.

حدیث
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۸

بله. شما از بین اون جاهایی که به مصاحبه دعوت میشی، هرکدوم رو مایل باشی میری و بقیه رو نمیری

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۸

هرچندتاییشو ک دوسدارید میتونید برید

....
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستانی که دانشگاه سمنان بودن، وضعیت خابگاهش چطوره؟ ظاهرا فقط سال اول خابگاه میده!!

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

فقط برای سال اول خوابگاه میدن

مهندسی پزشکی بیومتریال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ....

نه. من خودم از سمنان فارغ التحصیل شدم. نوشته فقط یک سال، ولی ترم های بعدشم میده. وضعیت خوابگاهشم برای مقطع دکتری متوسط هستش

moon
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ....

خوابگاه میدن. اتاقهای ۶ نفره رو به ۴ تا از بچه های دکتری میدن

آلی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام کسی میدونه شهریه شبانه به چه صورت هست؟وام میدن یا همشو باید خودمون پرداخت کنیم چقدر وام میدن؟

مریم
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  آلی

تو سایت دانشگاه ها زده الان حدود ۸۰ میلیون است که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون وام میدن انگار

S@h@r
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۳۷ ق٫ظ

سلام بارتبه۵۸۷ و تراز ۱۶۷۶ در رشته عمران سازه مجاز به انتخاب روزانه و سایر دوره ها شدم آخرین فرد مجاز روزانه ۱۱۸۶ و کل مجازها۲۰۵۷ میباشد به نظر شما امکان پذیرش در کدام دوره برای من بیشتر است ؟ لطفا راهنمایی کنید .ممنون

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  S@h@r

همه چیز به مصاحبه مربوط میشه
از نظر من ک پارسال مصاحبه رفتم ۹۰درصد مربوط به مصاحبه میشه و ۱۰درصد آزمون

مهندسی پزشکی بیومتریال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ق٫ظ

کاش لااقل ظرفیت مهندسی پزشکی ثابت میموند، ثابت نموند که هیچ کمترم شد

شهاب بلوری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ

خب ظرفیت سالای قبل زیاد بوده

مهندسی پزشکی بیومتریال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب بلوری

نه. متغییر هست هر سال

آرزو
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۰۵ ق٫ظ

سلام
فردی که ۲۰ مورد انتخاب میکنه و مصاحبه میشه، بفرض انتخاب ۹ قبول شد، همونجا قطع میشه؟ یا نتیجه برای کل انتخاب هاش میاد به دلخواه هرکدومو خواست بره؟ (مثلا میشه بگن هم انتخاب ۹ پذیرفته شدی هم ۱۵؟ یا چون ۹ امی قبول شده برا بقیه نتیجه نمیاد؟)

مهندسی پزشکی بیومتریال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

نتیجه برای کل انتخاب ها میاد. از انتخاب ۱ تا آخرین انتخاب نتیجه میاد.

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

بترتیب انتخاب شما هرکدوم رو ک نمرشو آورده باشید
همونو قبول میشید

الهام
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۷ ق٫ظ

سلام.با رتبه ٩ و تراز ٣٠۵٧ میتونم روزانه شهید بهشتی قبول شم؟دوتا مقاله ای اس ای و دو تا علمی پژوهشی هم دارم.

ثمین
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام آره میتونی به شرطی که تو مصاحبه خوب بدرخشی

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

دوستان ذکر کنید که چ رشته ای هستید تا بشه دقیقتر نظر داد

الهام
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل۹۸

رشته فیتوشیمی.فقط شهید بهشتی داره

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
بله امکانش هست. در مورد رزومه به نظر میاد شرایطتون خوبه، اما رزومه آموزشی شما شامل معدل و دانشگاه های مقاطع قبلی و نیز عملکرد شما در مصاحبه هم به شدت در پذیرشتون موثر هست.
خودتون رو برای مصاحبه آماده کنید تا شانس قبولی تون رو بالا ببرید.

مانی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۲:۲۲ ق٫ظ

سلام.لطفا پاسخ مناسب بدید.با رتبه ۱۲۲ و تراز ۲۸۵۸ در رشته عمران مدیریت ساخت کجا ها شانس قبولی هست؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

سلام
برای دانشگاه سراسری شانستون خیلی زیاد نیست. اما چون ممکنه پردیس ها تراز پایینی اعلام کنند، حتما انتخاب رشته کنید بر اساس علاقه.
شانس اصلی تون برای دانشگاه آزاد هست.

علی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۰:۵۶ ق٫ظ

سلام
با رتبه ی ۱۷۶و تراز ۲۷۸۰برق قدرت
تو تهران کجاها دعوت میشم مصاحبه؟

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تهران روزانه خیلی بعیده

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلاک
برای دوره روزانه تهران شانستون خیلی زیاد نیست. برای شبانه شانستون خوبه و برای اغلب شهرستان ها هم ممکنه دعوت به مصاحبه بشید. پیشنهاد میکنم انتخاب های متنوعی داشته باشید و خودتون رو به تهران محدود نکنید، مخصوصا اگر رزومه تون هم عالی نیست.

سینا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۰:۵۴ ق٫ظ

مهسا خانم لطفا راهنمایی کنید
من بین ۱۰۰۰ نفر شرکت کننده رتبه ۴۵ شیمی شدم و ظرفیت روزانه ۲۲۵ نفره یه مقاله کنفرانسی دارم یه مقاله isi ریوایز خورده که منتظر جوابش هستم ولی دو تا مشکل دارم فارغ التحصیل ارشد شیمی دانشگاه آزادم و لیسانسم هم مدیریت هست بنظرتون شانس برا قبولی روزانه دارم
اینقد از بدی دانشگاه آزاد گفتن که کلا ناامیدم

زهره
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

نه عزیزم نا امید نشو قبولی در دانشگاه سطح دو خیلی زیاده برات

سینا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

ممنونم

سهراب
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام دوستان أیا مدیریت بازرکانی میتواند رشته مدیریت تکنولوزی یا مدیریت دولتی را انتخاب کند ؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

سلام
خیر شما فقط میتونید رشته محل های رشته خودتون رو انتخاب کنید و مجاز به انتخاب سایر رشته ها نیستید.

ارمان
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ

سلام
من در رشته عمران -سازه های هیدرولیکی رتبه ۱۳ عادی و با اعمال سهمیه رتبه ۲ اوردم
میخواستم از دوستان کمک بگیرم که در کدام دانشگاه ها شانس بیشتری برای مصاحبه و قبولی دارم تا در اولویت بزارم
ممنون میشم راهنمایی کنید

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارمان

دانشکاه یزد شانس خیلی بالایی برای قبولی دارید

رعنا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ

سلام
با توجه به اینکه رتبه ۳ آوردم و حدودا ۱۶ محل انتخاب کردم یعنی من ۱۶ بار باید مصاحبه بشم؟؟؟

خودم
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رعنا

اره دعوت که میشید هر ۱۶ تا

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  خودم

سلام
این نکته مهمه که این رتبه بین چه تعداد داوطلب کسب شده
یه توصیه به همه ی دوستانی که رتبه خوب کسب کردن :
به رتبتون مغرور نباشین و صرف رتبه فقط دانشگاه های سطح ۱ انتخاب نکنید سطح ۲ هم انتخاب کنید چون رتبه خوب به تنهایی ملاک نیست رزومه و سوابق علمی هم مهمه. پارسال دوستان تک رقمی و دو رقمی زیادی در برخی رشته ها در مصاحبه قبول نشدن چون یه عده شون فقط دنبال دانشگاه های خاص بودن
پس تا جایی که امکان داره انتخاب های سنجیده و درست کنید تا یه جا قبول شین چرا که همیشه تضمینی برای کسب رتبه خوب وجود نداره

لیلی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  رعنا

روزانه ها و شبانه ها و پردیس های مربوط به یک دانشگاه رو یکبار دعوت میشید. اگر از این ۱۶تا هیچکدوم چنین حالتی ندارند بله ۱۶ جا دعوت به مصاحبه خواهید شد. (با توجه به اینکه احتمال زیاد با رتبه ۳ تراز حد نصاب همه رو دارید)

خانم دکتر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان
من در رشته مهندسی شیمی تراز ۱۷۶۰ و رتبه ۳۸۰ اوردم. لطفا برای انتخاب رشته راهنمایی کنید برای روزانه و شبانه شانس دعوت به مصاحبه و یا قبولی نهایی را دارم؟ مجموع روزانه و نوبت دوم و پردیس در رشته ما حدود ۲۵۰ نفر هست.
من ۱ مقاله isi و ۴ isc و زبان msrt 60 را دارم.
و اینکه بدون محدودیت نزدیکی به محل زندگی، کلا کجاها رو بزنم؟

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر

سلام
برای روزانه شانس چندانی ندارید. اما برای شبانه لب مرز هستید و ممکنه برای شبانه شهرستان های درجه ۲ ازجمله اراک و یاسوج دعوت بشید. ولی پیشنهادم اینه که انتخاب سایر دوره ها رو از دست ندید.
وضعیت رزومه تون به نظر میاد که خوب هست.
الان شما باید برای مصاحبه خودتون رو آماده کنید.
صفحه زیر رو ببینید:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

خانم دکتر
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سپاس از پاسختون

eng
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر

در رشته شما مقاله دادن راحته، بنظر من بخاطر همین رتبه بالا بشدت فاکتور تاثیرگذارتریست…

محمد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر

شهرخودت

محمد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۲ ب٫ظ

بچه ها نتیجه دعوت به مصاحبه کی میاد؟؟؟/

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
نتایج دعوت به مصاحبه اونطور که سنجش گفته هفته اخر اردیبهشت ماه اعلام میشه.

لیلی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اواخر اردیبهشت

امیر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام
با توجه به اینکه شرایط پژوهشی من طوری هست که فقط پردیس میتونم بیارم، آیا بنظرتون اگه مثلا ۲۰ تا روزانه بزنم و در آخر پردیس رو هنگام مصاحبه دید مثبت ایجاد میکنه یا منفی؟

علیرضا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۴:۴۴ ب٫ظ

بچه ها شهریه دوره شبانه چقد زیاده !!! یع سوال داشتم. اخر کار که فارغ التحصیل بخایم بشیم تو مدرک چی مینویسن؟نوبت دوم رو قید میکنن؟

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
برای اطلاع از شهریه دکتری لینک زیر رو ببینید:
https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF/
خیر نوبت دوم قید نمیشه. ولی پردیس قید میشه.

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. شبانه را در مدرک نمینویسند؟ ولی فکر کنم پرداخت هزینه را می نویسند که از اینجا معلوم میشه شبانه بوده. یعنی نمی نویسند تحصیل رایگان. درسته؟

......
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ُs

اصلا فرقی در مدرک وجود نداره

علیرضا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون .خوابگاه میدند به دانشجوهای شبانه ؟

لیلی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اولویت ابتدا با دانشجویان روزانه اس. ضمنا در انتهای دفترچه انتخاب رشته شرایط دانشگاه ها رو مطالعه کنید اگر خوابگاه ارائه نشه نوشته میشه.

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

بستگی به دانشگاه داره. اکثرا خوابگاه میدن خودگردان

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۹ ب٫ظ

سلام به همه. دوستان به نظرتون چقدر اولویت بندی دانشجو برای دانشگاها مهمه؟ مثلا ممکنه دانشگاهی منو بخوان بپذیرن ولی وقتی میبینن جزو اولویتای اولم نیستن منصرف بشن؟ به نظرتون دانشگاهای درجه ۱ که امکان ۳۰ درصد قبولی دارم رو اول بزنم یا دانشگاهای مثلا شیراز و اهواز و خرم آباد که شانسم بالای ۷۰ درصده؟ مث خر تو گل گیر کردم نمیدونم چیکار کنم.. میترسم دانشگاهای تهرانو نزنم و شانسم رو از دست بدم میترسم بزنم دانشگاهای شهرستانا ببینن اولویت چندمن نپذیرن! اگه تجربه ای دارین ممنون میشم بگین

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
نمیشه چیز ثابتی گفت. برای برخی دانشگاه ها مهمه و برخی خیر. اما چیزی که مهمه اینه که اگه شما در مصاحبه خوب عمل کنید، این موضوع رو میتونید کمرنگ کنید.

خودم
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من هم همین جوری هستممممممممممممممممممممممممم
نمی دونم چکار کنمممممممممممممممممممممممممممممممممم
خدااااااااااااااااااااااااا

تبدیل۹۸
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خیلی جاها براشون اولویت خیلی مهمه

اجبار
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان بنظرتون این سهمیه ایثارگری ۵ درصد ظرفیت توو پذیرش میتونه کمک کنه؟مثلا من بدون سهمیه ۹۷ شدم با سهمیه ۹ رشته حقوق بین الملل کل ظرفیت پذیرش هم بدون احتساب دانشگاه ازاد ۵۷ نفر .درضمن رزومه دو تا مقاله همایشی دارم با ی کتاب در دست چاپ

.........
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  اجبار

سهمیه ۵ درصد برای کد رشته محل هایی که ظرفیت بالای ۱۰ نفر دارن تعلق میگیره مثلا از ۱۱ نفر فلان دانشگاه یه نفر ظرفیت ۵ درصده
ولی در کد رشته محل هایی که ظرفیت ۳ نفر و بیشتر باشه به سهمیه ۲۵ درصد تعلق میگیره و شما باید منتظرباشید که سهمیه ۲۵ درصد ها هیچ کدوم نمره قبولی نگیرن که شما بتونین وارد رقابت برا پذیرش در این سهمیه بشید
من سهمیه ۵ درصد رتبه ۲ هستم و کلا هیچ امیدی به این سهمیه ندارم

م
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام.
اگر برای مصاحبه به چند دانشگاه بروم و در همه انها قبول بشوم. در نهایت سنجش در کدام دانشگاه به من پذیرش نهایی میزنه؟

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام
اولین جایی که قبول شدین بر اساس ترتیب اولویت ها در انتخاب رشته

یلدا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام. در دانشگاهی که اولویت بالاتری (مثلا اولین انتخاب شما) در انتخاب رشته شما داشته پذیرفته خواهید شد.

بیتا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  م

توی همه واحدها قبول هستین و میتونید هرکدوم‌ میخواین برید ثبت نام کنید وقتی توی یه واحد ثبت نام کنید بقیه قبولی ها ملغی میشه ترتیب اولویت توی انتخاب رشته دکتری مهم نیست شما با هر ترتیبی انتخاب رشته کنی اگه نمره اون واحدو اورده باشی براش دعوت به مصاحبه میشی ، دوستان اطلاع ندارن من دانشجوی دکتری هستم قبولی پارسال

لیلی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

دوست عزیز بیتا، لطفا به سوالی که پرسیده شده دقت کنید! ایشون راجع به قبولی نهایی پرسیدن نه راجع به دعوت به مصاحبه! سوالشون اینه که بعد از اینکه در دانشگاه های مختلف دعوت به مصاحبه شدن چنانچه در چندتا از مصاحبه ها نظر اسایتد رو جلب کردن، نهایتا در کدوم دانشگاه پذیرفته خواهند شد؟! که مشخصا در دانشگاهی پذیرفته میشن که اولویت برترشون باشه.

نیوشا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام کسی جواب منو نداد …. یک سوال دیگه هم دارم من نتونستم کد ایثارگری رو سر موقع بگیرم بنابراین با سهمیه ازاد شرکت کردم. می خوام ببینم برای انتخاب رشته یا هنگام مصاحبه میتونم از سهمیه ایثارگری استفاده کنم؟ یعنی میشه کد ایثارگری رو موقع مصاحبه ارائه بدم؟ لطفا هر کی میتونه سوال قبلی ام هم جواب بده ممنونم.

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیوشا

سلام
خیر امکانش نیست. ضمن این که توجه کنید این کد فقط برای ظرفیت بالای ۱۰ نفر کاربرد داره و کلا خیلی تاثیر زیادی نداره.

سیدمحمد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام معدل ارشدم۱۵/۸۰است .موقع ثبت نام ۱۵/۸۵زدم لطفاراهنمایی م کنید

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمد

سلام
امسال معدل در نتایج آزمون کتبی دکتری اثری نداشته، پس خیلی جای نگرانی نیست. اما حتما برای این که مشکلی پیش نیاد، از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش برید این مورد رو مطرح کنید تا در صورتی که لازمه اقدامات لازم رو انجام بدید.

ثمین
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

معدل و ری نمراتت وقتی اثر داره که دعوت به مصاحبه میشی

مریم
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمد

سلام
امکان ویرایش الان وجود داره تا آخرین روز انتخاب رشته

سایه
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمد

توی سیستم انتخاب رشته امکان اصلاح معدل هست من دیروز انتخاب رشته کردم گزینه های ویرایش معدل و دانشگاه رو داشت

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

حتما ویرایش کنید

رویا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۸ ق٫ظ

حقوق عمومی دکتری. سلام. رتبه ام ۴۷۱ سهمیه آزاد که مجاز برای دانشگاه آزاد، پیام نور و نوبت دوم شدم. امیدی هست؟

بیتا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

اخرین رتبه دعوت به مصاحبه چه عددی بوده؟ دانشگاه ازاد های تهران و شهرستان ها و فکر‌کنم شبانه شهرستان ها دعوت میشید قبولی منوط‌به مصاحبه قوی

رویا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

بیتای عزیز. “آخرین رتبه مجاز” دوره های غیر روزانه(شبانه،آزاد،پردیس) ۱۷۲۶ هست. آخرین رتبه مجاز دوره روزانه ۳۱۰ بوده. رتبه من ۴۷۱ هست یعنی مجاز برای “سایر” دوره ها هستم. ( “نمره” مجموعه دروس تخصصی ام ۱۶/۳۰ درج شده. به درصد). وضعیتم چطور می شه؟

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام
برای دانشگاه سراسری به نظر نمیاد شانستون خیلی زیاد باشه. اما با این وجود انتخاب رشته کنید، چون ممکنه یک دانشگاه ظرفیتشو پایین اعلام کنه. برای دانشگاه آزاد ممکنه شانس داشته باشید.

رویا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنونم.

برایان
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ق٫ظ

دوستان امسال چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میشن؟ اصلا سقفی داره یا صرفا هرکس کف تراز اعلامی رو داشته باشه دعوته؟

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  برایان

معمولا ۴ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  برایان

سلام
سقفی نداره و هر کس که حدنصاب تراز رو کسب کنه به مصاحبه دعوت میشه.

نیوشا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام من رتبه ام ۲۸۰ سهمیه ازاد با نمره تراز ۲۲۰ رشته ترجمه زبان انگلیسی. اصلا آیا قبول میشم؟ جون برای نوبت دوم و پیام نور و پردیس و دانشگاه آزاد مجاز شدم. ولی مقاله و کتاب و کنفرانس های زیادی دارم . یک کتاب هم در دست ترجمه و یک کتاب هم در دست چاپ دارم . به نظرتون نوبت دوم قبول می شم؟

بیتا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیوشا

ازاد شهرستان قطعا دعوت میشید، مقاله خوبه‌ ولی بهش دل نبندین من توی‌مصاحبه تمام مقاله هامو رد صلاحیت کردن با ایرادای عجیب مثل اینکه خیلی عنوان کلی هست و .. کتابم هم همینطور ولی چیزی که نجاتم داد زبان بود و پاسخ دادن به سوالات تخصصی رشته خودم زبان هم مکالمه عادی نبود متن تخصصی رشتمو گذاشتن جلوم گفتن بخون ترجمه کن

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیوشا

سلام
برای دانشگاه سراسری بعید هست شانسی داشته باشید.
اما برای واحدهای شهرستان دانشگاه ازاد ممکنه دعوت به مصاحبه بشید.
خودتون رو مصاحبه اماده کنید تا شانس قبولی تونو از دست ندید.

آقوی دوکتور
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

ببخشید کسی اطلاع دقیقی داره که آیا استادها و اون دانشگاهی که میریم واسه مصاحبه،، به سایر اولویت های ما دسترسی دارن؟ یعنی اینکه میدونن بقیه اولویت ها و بقیه دانشگاه های انتخابی ما چی هستش؟؟ (بعضی دوستان میگن آره، بعضیا میگن نه)
لطفا اگه میدونید جواب بدین، خیلی ممنون

مهسا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

سلام
این مورد رو هیچ کس دقیقا نمیدونه و حتی سازمان سنجش هم جواب درستی بهش نمیده.
شما اصل رو بر دونستن اساتید و صداقت داشتن بذارید تا مشکلی پیش نیاد.

آذر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

دسترسی ندارن. از خودتون میپرسن.‌مطمین هستم.‌

یلدا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

منم اطلاع دقیق ندارم اما حداقلش اینه که میدونن خودشون اولویت چندم هستن.

علی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

بعضی از دانشگاه‌ها فرم انتخاب رشته رو میخوان که پرینت بگیری و همراه خودت برای مصاحبه داشته باشی

درخواست راهنمایی!!؟
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

شماره پرونده و شناسنامه تون رو دارن دیگه چون عکس و تصویر نتایج اولیه رو همیشه میخان دانشگاهها تو مصاحبه. پس میتون دسترسی داشته باشند

شیمی آلی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

من پارسال شرکت کردم گفتن پرینت انتخاب رشته رو باید تو مدارکت باشه و از خودت هم میپرسن

رضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

من نمره ترازم ۴۳۰۰هست رشته اگروتکنولوژی (زراعت)به نظر شما دانشگاههای خوب دعوت به مصاحبه میشم و شانس قبولی دارم؟

یگانه
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام. منم هم رشته شما هستم، اره دعوت میشید. ببخشید رتبه تون چند شده؟ اگه امکانش هست درصدهاتون هم بگید؟ مرسی

رضا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  یگانه

رتبه۷۳

z
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۴ ب٫ظ

سلام خدمت همه دوستان و عرض تبریک به قبول شده ها. دوستان دو تا سوال داشتم اگر اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید ممنون میشم.
۱)در مورد سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اطلاعاتی دارید؟ اینکه پژوهش محور هست مشکلی داره در آینده و اینکه گفته خوابگاه نداره درسته؟ آیا مدرکش رو دانشگاههای دیگه قبول دارن؟ حقیقتش من سایتش رو دیدم اساتید خیلی خوبی داره.
۲)اگر هم روزانه و هم شبانه برای یک دانشگاه رو انتخاب کنم برای مصاحبه مشکلی نداره و اینکه اگر بفرض روزانه رو قبول بشم ممکنه چون شبانه رو هم انتخاب کردم امتیاز روزانه رو درنظر نگیرند و شبانه پذیرفته بشم. البته الویتم روزانه ست چون شبانه خیلی هزینه بالایی داره.
لطفا راهنمایی کنید. خیلی ممنون

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  z

سلام در مورد سوال اولتون شخصا اطلاعی ندارم اما در انتهای دفترچه شرایط و ضوابط هر دانشگاه رو نوشته.
در مورد سوال دوم شما اگه هم شبانه هم روزانه رو بزنید و برای هردو حد نصاب دعوت به مصاحبه رو داشته باشید با توجه به امتیازی که در مصاحبه کسب میکنید قبول نهایی خواهید شد، اگه امتیاز شما در حد قبولی روزانه باشه در روزانه و اگر در حد شبانه باشه در شبانه پذیرفته خواهید شد.

z
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

خیلی ممنون از پاسخگوییتون. راستش اطلاعات دیگه ای انتهای دفترچه نیست.
دوستان دیگه هم اگر اطلاعاتی دارید لطفا راهنمایی کنید.
ممنون

حلیمه
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان یه راهنمایی نیاز دارممممم
اگر شما بودید کدوم دانشگاه انتخاب می کردید؟
دانشگاهی که کارشناسی و ارشد بودید و سطح ۲ هم هست ولی خوب شاید شهرش خوب نباشه ولی اگه دکتری برید اونجا به احتمالا زیاد می تونید توی دوره دکتری خوب بدرخشید اینکه بهت درس بدن تدریس کنی و اساتید کامل می شناسنت خودتو قبلا به اساتید ثابت کردی
یا یه دانشگاه یه شهر دیگه که فقط شهرش خوبه مثلا دانشگاه صنعتی شیراز که هیچی نمی دونی چطوریه
حالا اگر جای من بودید کجا انتخاب می کردید
روزمه : فقط نفر اول در مقطع ارشد نفر دوم در مقطع کارشناسی
مقاله یه کنفرانس
زبان خیلی ضعیف هیچ ندارم

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حلیمه

سلام دوست عزیز. به نظرم هرکسی با توجه به شرایط زندگی خودش باید تصمیم گیری کنه و اینکه چی براش اهمیت داره. اما پیش از هرچیز با توجه به رزومه ای گفتید شانس شما برای قبولی در دانشگاه ارشدتون بسیار بیشتر است.

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان. من سهمیه مربی را انتخاب کردم اما متاسفانه حکم رسمی آزمایشی ام تا مصاحبه نمیرسه.
آیا قبول می کنند بعدا براشون حکم را بیارم و مهلت میدهند و یا من را سهمیه آزاد به حساب میاورند.
اگر کسی تجربه ای در این زمینه داره لطفا راهنمایی کنه.

S@h@r
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۲ ب٫ظ

سلام من عمران گرایش سازه روزانه مجاز شدم میخوام بدونم میتونم از گرایش های دیگه مثلا ژئوتکنیک یا زلزله هم انتخاب کنم .لطفا هر کی میدونه من رو راهنمایی کنه چون از هر کسی میپرسم میگن نمیدونیم .لطفا یکی پاسخ منو بده

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  S@h@r

سلام. فقط کد رشته امتحانی که آزمون داده اید ،مجاز هستید.

eng
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  S@h@r

خیر….اگر هم چنین موردی وجود میداشت (که نداره) رتبه مجاز در سازه در زلزله و ژئوتکنیک قطعا مجاز نمیشود

نازنین
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۶ ب٫ظ

سلام‌ به همه. کسی اطلاع داره که تراز و رتبه ربط مستقیم دارن یا نه؟ مثلا هر کی رتبه ش بهتره ترازشم بهتره یا نه؟ شنیدم که دانشگاهها تراز بیشتر براشون مهمه تا رتبه و اینکه کسایی که تخصصی بیشتر زدن ترازشون بیشتره تا کسایی که درصد عمومی خوب رتبه شون خوب شده. مثلا ممکنه کسی با رتبه ۳۰ ترازش ۴۵۰۰ باشه و کسی با رتبه ۴۰ ترازش ۴۷۰۰ باشه؟ ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره جواب بده

سعید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

رتبه تنها ترتیب سطح علمی داوطلبان را مشخص میکند. یعنی نمیتوان تفاوت سطح علمی دو دانش اموز را به طور دقیق از رتبه ی آن دو فهمید و فقط میتوان گفت که کدام بهتر یا بدتر است. اما تراز، با دقت کامل میتواند سطح علمی افراد را با هم مقایسه کند. به این صورت که با در نظر گرفتن تعداد و ارزش سوالاتی که داوطلبان پاسخ می دهند، به آن ها یک امتیاز داده میشود. از این امتیاز عددی که با عنوان «تراز» یاد میشود، برای رتبه بندی و همچنین سنجش تفاوت علمی داوطلبان استفاده می شود. لازم به ذکر است که عدد رتبه ی هر فرد هرچه پایین تر باشد، نشان دهنده ی زرنگ تر بودن او، و عدد تراز هر فرد هرچه بالاتر باشد، نشان دهنده ی زرنگ تر بودن او نسبت به بقیه است. مثال: ۳ دانشجو در درسی، درصدهای مقابل را کسب می کنند: ۱) ۱۰% ۲)۱۵% ۳)۹۰% اگر بخواهیم سطح علمی این ۳ دانشجو را مقایسه کنیم، با مفهوم «رتبه» تنها میتوان گفت که دانشجو شماره ی ۳ اول، شماره ی ۲ دوم، و شماره ی ۱ سوم است. پس اینکه دانش اموز سوم چه قدر از بقیه توان علمی بالاتری دارد، با رتبه مشخص نمی شود. اما نمره ی «تراز» که به این سه دانشجو اموز داده میشود، چیزی شبیه اعداد زیر است. دانشجو شماره ی ۳ : ۱۱۰۰۰ دانشجو شماره ی ۲ : ۶۰۰۰ دانشجوشماره ی ۱ : ۵۰۰۰ به این ترتیب می توان فهمید که اختلاف وضعیت علمی این ۳ دانشجو، چقدر… ادامه نظر»

نازنین
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

ممنون از توضیح کاملتون

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

همونطور که آقای سعید توضیح دادن، در جواب سوال شما باید بگم که خیر نمیشه کسی با رتبه بهتر تراز بدتری داشته باشه، در واقع اگه کسی رتبه ۳۰ و تراز ۴۵۰۰ داشته باشه رتبه ۳۱ حتما ترازش کمتر از ۴۵۰۰ است.

نازنین
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

ممنون دوست عزیز

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

سلام دوست عزیز. اتفاقا برای من برعکسه. من رتبم از شخص دیگه بهتره ولی ترازم بدتر از اون فرده. واقعا گیج شدم. موندم چکار کنم

لیلی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ُs

همچین چیزی نمیشه دوست عزیز، شاید اون شخص تراز و رتبه واقعیشو به شما نگفته! همچنین رتبه هاتون رو در سهمیه های مشابه مقایسه کنید.

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

عکس کارنامه اش را فرستاد. دقیقا دیدم که رتبش بدتر و ترازش بهتر بود. سهمیه هم نداره.

لیلی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ُs

پس به سازمان سنجش اطلاع بدید. (البته ممکنه این جریان به ضرر شما بشه و رتبه تون بدتر شه)

S
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

جای نوشتن متن در اعتراض به سنجش نیست. فقط تیک زدم که رتبه و ترازم دوباره بررسی بشه

اجبار
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان
بنظرتون این سهمیه ایثارگری ۵ درصد ظرفیت توو پذیرش میتونه کمک کنه؟مثلا من بدون سهمیه ۹۷ شدم با سهمیه ۹ رشته حقوق بین الملل کل ظرفیت پذیرش هم بدون احتساب دانشگاه ازاد ۵۷ نفر .درضمن رزومه دو تا مقاله همایشی دارم با ی کتاب در دست چاپ

زهره- معماری
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۰ ب٫ظ

سلام
بچه ها دعوت به مصاحبه شبانه چطوریه اگر همونجا دعوت برای روزانه هم بشیم؟؟؟؟
دو بار وقت برای مصاحبه به ما میدن؟؟؟؟؟؟؟
خلاصه چطور امتیازبندی میکنن و از کجا برامون تعیین میکنم که اون نمره رو با بقیه کسایی که شبانه مجاز شدن بسنجند یا با روزانه ها؟

Anonymous
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

دوره های شبانه و روزانه مصاحبشون در یک روز هست

زهره- معماری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

ممنون

احد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ

ظرفیت رشته حقوق جزا خیلی بی انصافیه .نزدیک هفت هزار نفر شرکت کننده و ۸۷ نفر در کل دوره های روزانه شبانه و پردیس پذیرش دارن بی عدالتی آشکارتر از این واقعا نمیشه

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احد

فراوانی و ترافیک داوطلب در یک رشته، دلیلی برای زیادکردن ظرفیت پذیرش نیست، اگر چنین باشد، در کنکور سراسری، بیش از ۶۰۰هزار داوطلب تجربی است که نیازمند بالابردن ظرفیت دانشگاه‌ها است؛که خود جامعه توان و کشش شغلی ندارد. توجیه‌ها باید فراشخصی و کل‌نگر باشد، نه فردی و جزء‌نگر

احد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بنظر من حد اعتدال رعایت بشه بهتره نه ظرفیت خیلی بالا که مثلا مشکل شغلی پیش بیاد هرچند عامل مشکل اشتغال جای دیگست (البته از همون کنکور سراسری نه اینکه ترافیک بیاد تویی آزمون دکتری) نه ظرفیت کم مثل الان که تقریبا از هر صد نفر در حقوق جزا یک نفر پذیرش بشه .خوب بنظر شما اون نودونه درصد باقیمانده حقی ندارن

احد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

از اینکه پاسخ دوم منو حذف کردید ناراحت نیستم چون یه آدم حقوقی واقعی همیشه از حق و عدالت دفاع میکنه فارغ از هرنوع جهت گیری سیایی و سهم خواهی. موفق باشید

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام تو کارنامه من نوشته سهمیه شما مورد تایید ارگان ذیربط قرار نگرفت . لطفا پیگیری و تاییدیه را به این سازمان ارسال نمایید. کسی میدونه چطور باید تاییدیه گرفت و ارسال کرد؟

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش سوال کنید تا راهنمایی تون کنند.

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۰ ب٫ظ

چرا نمیره؟؟
سنجش هنگیده؟؟؟

نرم افزار
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

ترتیب انتخاب رشته چه اهمیتی داره

ali baba
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرم افزار

سلام
یعنی اگر اولویت اول قبول نشی اولویت دوم رو قبول شی

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان.
بنده رتبه ۸ کنکور دکتری هستم و الان فقط سه تا دانشگاه روزانه انتخاب کردم و الان اگه نوبت دوم هم انتخاب کنم همان دانشگاه ها را، احتمال تداخل روزانه با شبانه هستش ؟ یا بر روی فرم دعوت به مصاحبه نوشته میشه برای روزانه دعوت شدم؟
بنظرتون الان از فرم انتخاب رشته، انتخاب های نوبت دوم حذف کنم یا خیر؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام. نه دوست عزیز تداخلی ایجاد نمیشه نگران نباشید. اگه برا شهریه شبانه مشکلی ندارید نیاز به حذف انتخاب های شبانه نیست، بلکه اینجوری شانس قبولیتون بالاتر میره، اما انتخاب های روزانه رو اول بنویسید و بعد در انتها شبانه.

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

ممنونم، روزانه ها رو نوشتم و خودم دانشجوی بهشتی هستم و به احتمال زیاد باز راحت روزانه بهشتی قبول میشم، برای همین شبانه را از لیست انتخابم حذف کردم.
سپاس.

آلیس
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

رشته شما چی هست؟

ثنا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
مصاحبه روزانه و شبانه همزمان باهم می باشد

الناز
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام.میتونم دلایلتون را برا خوندن دکترا بدونم؟ من مجاز شدم و رتبه ام هم خوب شده ولی انگیزه ای ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام علاقه به درس و فرار از بیکاری اگه من شغل داشتم مسلما اولویتم حفظ شغلم بود نه صرفا ادامه تحصیل! میدونماینده هم ممکنه هیچ شغلی نباشه و یه فوق لیسانس بیکار هم بهتر از یه دکترای بیکاره اگه علاقه ام نبود اصلا ادامه نمیدادم

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  angel

اینم اضافه کنم که تو این اوضاع اصلا درست نمیدونم ادامه تحصیل تو دوره ای غیر از روزانه رو آخه اینهمه هزینه کنی تهشم تضمینی وجود نداره مثل الان بیکار نمونی پس اینکه صرفا بگیم علاقه دارم و هر جا باشه میخونم هم از نظر من غلطه صرفا علاقه هم کافی نیست مثلا اگه من شاغل بودم دنبال علاقه ام نمیرفتم مگر میتونستم جفتش داشته باشم و چون شاغل بودم غیرروزانه هم میتونستم هزینه کنم به شرطی که باعث پیشرفتم در شغل حاضرم میشد

S
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان. لطفا جواب بدید. کسی که رتبش بهتر از یه نفر دیگه هست، امکان داره ترازش بدتر از اون بشه? یعنی برعکس بشه. رتبه بهتر و ترازش بدتر. الان من و یه نفر دیگه اینطوریم. من باید چطور و کجا اعتراض کنم تا جواب بگیرم?

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام. اگه رشته هاتون یکیه قاعدتا نباید این اتفاق بیفته دوست عزیز! شاید اون شخص ترازش رو اشتباهی به شما گفته.

S
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

چطور میتونم اعتراض کنم?

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  S

در ابتدا مطمئن بشید که اون شخص تراز و رتبه واقعیشو به شما گفته. و بعد اگه واقعا اینطور بود از طریق سایت سازمان سنجش تا تاریخ ۳ اردیبهشت مهلت اعتراض دارید. مراحلش در این لینک نوشته شده:
https://phdtest.ir/1398/01/نحوه-اعتراض-به-نتایج-دکتری-۹۸-۹۹/

مدیریت ورزززززشی sport
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام شاید دروس تخصصی را بهتر از شما زده باشه و شما عمومی را بهتر زده باشی و رتبتون بهتر باشه ولی تراز اون بالاتر باشه البته این یه احتماله

توجه کنید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۰۶ ب٫ظ

به۱- معدل و۲- سطح دانشگاه و اینکه ۳- چه سهمیه ای داره ربط داره.
اول از کاری که میخواهین انجام بدین مطمئن بشین

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۵۳ ب٫ظ

اگه اینجور که شما میگی هم باشه باز تراز کسی که رتبه اش بهتر شده، بالاتره. چون ضریب دروس تخصصی بیشتره و هم تراز و هم رتبه رو بهتر میکنه.

توجه کنید
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

بله این سه موردی که عرض کردم در تراز و رتبه تاثیر گذاره

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  توجه کنید

سهمیه ای نداشته و معدل هم در آزمون کتبی امسال تأثیری نداشته.

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ُs

از کجا میدونید معدل امسال تاثیری نداشته؟

ُs
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

تو همین سایت گفتن. تأثیر داشته باشه روی تراز فقط تأثیر داره؟ رتبه چی؟

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ُs

من نمیدونم ولی احتمالا اگه تراز رو تغییر بده حتما روی رتبه هم باید تاثیر داشته باشه

احمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر و خسته نباشید
بنده رشته جغرافیا گرایش بر نامه ریزی شهری امتحان دادم و رتبه آزادم از بین۱۲۹۰ نفر شرکت کنند بدون سهمیه شد ۵۰۰ و با سهمیه ۵ درصد شد ۳۷ و دوره روزانه هم مجاز شدم.
ضمنا ترازم شده ۱۶۶۱
به نظرتون نوبت دوم یا پردیس تهران قبول میشم؟
و اینکه به نظرتون آزاد استان خودمون مازندران دانشگاه نور یا چالوس قبول میشم؟؟
ممنون میشم جوابمو بدید چون خیلی استرس دارم.
مچکرم

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام
پایین تر پاسختون داده شده.
موفق باشید

امید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر و خسته نباشید
بنده رشته جغرافیا گرایش بر نامه ریزی شهری امتحان دادم و رتبه آزادم از بین۱۲۹۰ نفر شرکت کنند بدون سهمیه شد ۵۰۰ و با سهمیه ۵ درصد شد ۳۷ و دوره روزانه هم مجاز شدم.
ضمنا ترازم شده ۱۶۶۱
به نظرتون نوبت دوم یا پردیس تهران قبول میشم؟
و اینکه به نظرتون آزاد استان خودمون مازندران دانشگاه نور یا چالوس قبول میشم؟؟
ممنون میشم جوابمو بدید چون خیلی استرس دارم.
مچکرم

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰٫۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰٫۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
در رشته شما در دانشگاه سراسری ظرفیت بالای ۱۰ نیست، بنابراین عملا سهمیه اثر خاصی نداره. مگه این که شرایط یا تبصره دیگه ای در نظر داشته باشن و اعلام نکنن.
شانس اصلی تون برای دانشگاه آزاد هست و در سراسری شانس چندانی ندارید. با این حال در سراسری هم بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید.

درخواست راهنمایی!!؟
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

با سلام
دانشگاه تربیت مدرس چند سالیه هست که اطلاعیه میده مدرک زبان رو باید تا پایان ترم یک ارائه بدیم ولی بقیه دانشگاهها تقریبا تا ازمون جامع وقت میدن. به نظرتون امکان تمدبد هست این موضوع چون مطمئن نیستم تا پایان این موقع ارایه بدم یا نه.
حتما اگه میدونین بفرماین

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

اطلاع موثق ندارم اما اونطور که شنیدم شما اگه قبول بشی (قبولی نهایی) باهات کنار میان توی اینجور چیزا.

درخواست راهنمایی!!؟
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

ممنونم ان شا.. همیشه سلامت باشید.
باز اگه دوستان مطلع هستند اعلام نظرکنن. یا شماره تلفنی که واقعا پاسخگو باشن رو بگذارند
سپاس

سید سعید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام یه سوال داشتم علامت @ در کنار میباشید دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی یعنی چی؟
خواهشا یه نفر جوال بده چن روزه درگیرم

aiirik64
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سید سعید

این علامت یعنی شما مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه ها می باشید.

هیراد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سید سعید

معنی خاصی نداره برای همه هست و زیر کارنامه هم خودش توضیح داده. صرفا یعنی شما مجاز به انتخاب رشته آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور هستین.

صبا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سید سعید

سلام یعنی شما مجاز هستید و اگر دانشگاه مدنظرتون طرفیت داشته باشه میتونید انتخاب رشته کتید, درواقع چیز معمی نیست یعنی شما انتخاب رشتتون رو لکنید با خیال راحت,برا اینه که ممکنه واحدی رشته طرفو نداشته باشه @گذاشتن یعنی اگر داشت انتخاب رشته کنه, درواقع اگر مرکزی که میخواید رشته شنا رو داره انتخاب رشته متید بهمین راحتی,البته باید دفترچه ازاد بیاد تا ببینید کجا رشتتون رو داره

صبا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

ظرفیت,مهمی,شما…
ببخشید کلی اشتباه داشتم!!!

.........
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام. با رتبه ۱۸۹ توی تقریبا ۹۰۰ نفر و یک مقاله پژوهشی پذیرفته شده و یکی در دست داوری و هشت کنفرانسی به نظرتون کجا قبول میشم.

.........
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  .........

سلام. چرا کسی جواب نمیده؟؟؟؟

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  .........

چه رشته ای خب؟!

سمانه
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان می خواستم بدانم با رتبه ۴۶ امکانش است روزانه یا شبانه تربیت مدرس قبول شد در رشته فیزیولوژی گیاه؟

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام دوست عزیز. کاش ترازتون رو هم میگفتید چون دانشگاه ها نسبت به تراز دعوت به مصاحبه میکنن. با این حال به نظر میرسه شانستون برای دانشگاه شهرهای دیگه و پردیس بیشتر باشه.

سمانه
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

سلام من ترازم ۲۲۸۰ است

لیلی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

فک میکنم ترازتون حد نصاب دعوت به مصاحبه روزانه مدرس رو نیاره. اما احتمالا برای شبانه دعوت به مصاحبه میشید. با این حال قبولی نهایی فقط به مصاحبه و نظر اساتید بستگی داره.

بله
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

اگه مجاز بشین چراکه نه، همه چیز رو جلسه مصاحبه تعیین میکنه

امید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر و خسته نباشید
بنده رشته جغرافیا گرایش بر نامه ریزی شهری امتحان دادم و رتبه آزادم از بین۱۲۹۰ نفر شرکت کنند بدون سهمیه شد ۵۰۰ و با سهمیه ۵ درصد شد ۳۷ و دوره روزانه هم مجاز شدم.
به نظرتون نوبت دوم یا پردیس تهران قبول میشم؟
و اینکه به نظرتون آزاد استان خودمون مازندران دانشگاه نور یا چالوس قبول میشم؟؟
ممنون میشم جوابمو بدید چون خیلی استرس دارم.
مچکرم

فرهاد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  امید

احتمال ش خیلی زیاده قبول شین

امید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام ممنون از جوابتون.
کدوم دانشگاهو میفرمایید؟

امید
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

تراز ۱۶۶۱
رتبه آزاد ۵۰۰
رتبه ۵ درصدی ۳۷
کل شرکت کننده ۱۲۹۰

فرهاد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

حتمااا پولی ها حتمی ان

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان من تو رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری رتبه ۲۶ آورده ام به نظر کجا می تونم قبول میشم؟

فرهاد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شهرستان ها رو اگه رزومه اغواکننده ای داشتین هم که امکان تهران ها هست

فرهاد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اگه رزومه خیلی خوبی دارین تهران اگه متوسط و ضعیف باشه شهزستان ها

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

آقا فرهاد یک مقاله و ۱۲ سال تدریس دانشگاهی و کارکند دولت با ۱۳ سال سابقه و مدرک زبان بالای ۵۰ به نظرتون با رتبه ۲۶ می تونم دانشگاههای درجه یک قبول بشم

eng
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کیفیت مقاله بشدت تاثیرگذاره..وگرنه هر کسی میتواند مقاله بدهد پس مهم کیفیت ژورنال است….کارمند بودن یک نکته مخرب است….حتی در کشورهای دیگر دانشجوی دکترا شدن افراد دارای شغل تمام وقت ممنوع می باشد….مدرک زبان یک امتیاز برایتان محسوب میشود

هیوا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

شدیدا منتظریم برا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

هیوا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

حتما برا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم اطلاع رسانه بفرمایید.باتشکر

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هیوا

سلام
پایین تر پاسختون داده شده.
موفق باشید.

هیوا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام آیا تکمیل ظرفیت برا دانشگاه آزاد داریم؟

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  هیوا

سلام
از سال گذشته تکمیل ظرفیت دکتری حذف شده متأسفانه. بنابراین حتما در فرصت انتخاب رشته به دقت انتخاب کنید تا شانستون رو از دست ندید.

علیرضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

با رتبه ی ۲ میتونم دانشگاه تهران قبول بشم ؟

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اگه رزومه هم داشته باشین احتمالش هست
چه رشته ای هستین؟

علیرضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

روزمه جز پایانامه هیچی ندارم .رشته داروشناسی

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

پارسال در رشته من(فیزیک) رتبه ۲ نه دانشگاه تهران قبول شد نه جای دیگه
پارسال دوستان تک رقمی و دو رقمی زیادی هم در رشته های دیگه پذیرش نشدن
سعی کنید مدرک زبان یا مقاله کنفرانسی داشته باشین چون مهمه
به مقاله های روز مرتبط با زمینه کاریتون تا حدی آشنا باشین و توصیه نامه هم داشته باشین شاید مفید باشه

علیرضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ممنون جواب دادید و از راهنمایی .من جز درس خوندن هیچی دیگه ندارم .تو این فرصت کم هم نهایت بتونم پایانامم رو جمع و جور کنم .توکل به خدا میرم یا قبول میشم یا نمیشم .تو رشته ی من کلا ۲۸ نفر مجاز شدن به دوره ی روزانه .

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خواهش میکنم پس با توکل به خدا ان شاء الله ، عالی سر مصاحبه حضور پیدا میکنید
ولی برای تقویت رزومه بعد اتمام پایان نامه حتما تلاش کنید
شما که رتبه به این خوبی دارید قطعا از پس تقویت رزومه برمیان و موفق میشین

علیرضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ان شاالله شما هم موفق ترین باشید

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ممنونم

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

و اینکه پیشنهاد میکنم لطفا هر دانشگاه خوبی به جز تهران که رشته شما رو داره حتما انتخاب کنید و اگه علاقه نداشتین به مصاحبه اش نروید اینطوری هیچ فرصت خوبی رو از دست نمیدین

علیرضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

رشته ی من دانشگاه تهران و شیراز داره .خودم ساکن شیراز هستم ولی خیلی دوست دارم تهران قبول بشم .تو رو خدا واسم دعا کنید که به هدفم برسم .خیلی تلاش دارم میکنم و درس میخونم. ان شاالله شمام به هدفتون برسید .

زهرا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ان شاء الله هم شما و هم همه ی دوستانی که تلاش میکنن به خواسته و هدف شون در این شب عزیز برسن. هر دو شهر رو برای مصاحبه انتخاب کنید حتما

مدیریت دولتی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

سلام با رتبه ۶۰۰ رشته مدیریت دولتی.. تراز ۲۳۵۰ کجاها میشه امیدوار باشم؟ آزاد؟شبانه؟ پردیس؟
شهرستان یا تهران؟؟

مدیریت دولتی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

ضمنا حدود ۸۰۰ نفر مجاز روزانه شدند.. من ۶۰۰ هستم. ممنون

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

اگه رزومه خوب داری به آزادشهرستان امیدوارباش

امین
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

هرجامیخوادباشه فقط میگم بخونم دیگه

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

سلام
برای دانشگاه سراسری شانستون خیلی زیاد نیست. اما چون ممکنه پردیس ها تراز پایینی اعلام کنند، حتما انتخاب رشته کنید بر اساس علاقه.
شانس اصلی تون برای دانشگاه آزاد و در واحدهای شهرستان هاست.

امین
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام من که رتبم خوب نشده نیازه بدم یکی برام انتخاب رشته کنه؟چون هرجایی باشه من میخوام بخونم وهمه شهرارومیزنم چه آزادچه سراسری نیازه که پول واریزکنم برام انتخاب رشته کنن؟؟؟

محمد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  امین

پولتو بیخودی خرج نکن امسال خودتو محک بزن اگه مجاز به روزانه وشبانه وآزادهستی به ترتیب اولویتی که دوست داری انتخاب رشته کن خودت وخودتومحک بزن .پس از آمدن نتایج در آخر اردیبهشت میفهمی چه کاره ای اون موقع خودتو برای مصاحبه توخردادآماده کن به امیدخدا به هدفت میرسی .اگه قبول هم نشدی فدای سرت تنت سلامت امسال دوباره با تلاش بیشترورزومه قوی تر امتحان بده

هیراد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امین

به نظرم بعد این همه سال درس خوندن و انتخاب رشته لیسانس و ارشد دیگه خودمون میتونیم انتخاب رشته کنیم! خودت انتخاب رشته کن و به ترتیب اولویت هات تا ۵۰ تا انتخاب رو بزن بررره.

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

سلام
میتونید صفحه زیر رو ببینید و خودتون انتخاب رشته کنید:
https://phdtest.ir/1398/01/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

سعید برق قدرت
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام
من رتبه ۵۴ قدرت با تراز ۳۸۴۳ شدم.
سال گذشته با این تراز بچه ها رتبشون حدود ۸۰ شده بوده
میخواستم ببینم این توی تراز اعلامی دانشگاه ها تاثیر داره؟
مثلا دانشگاه شریف که پارسال تراز ۴۰۰۰ رو اعلام کرده ، امکانش هست امسال ترازش رو کمتر اعلام کنه؟

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بله امکانش هست مثلا دو سال پیش دانشگاه شریف تو رشته ما تراز پذیرشش چهارهزار و خرده ای بود سال بعدش کرده ۳۶۰۰ بخاطر همین موضوعی که مطرح کردین

رضا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

سلام بچه ها برای انتخاب رشته لازمه اولویت بندی بشه یا اینکه فرق نداره

مهسا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
ترتیب اولویت ها اثری در شانس دعوت به مصاحبه نداره و شما هر دانشگاهی که حدنصاب تراز رو کسب کنید دعوت به مصاحبه خواهید شد، بدون توجه به این که اولویت اولتون هست یا اولویت آخرتون.
اما اولویت ها وقتی مهم هست که نتایج نهایی دکتری مشخص میشه. بعد از مصاحبه دکتری که نمره کل شما محاسبه میشه، به ترتیب اولویت رشته محل های انتخابی شما بررسی میشه و هر کدوم که قبول بشید به عنوان قبولی نهایی اعلام میشه و اولویت های بعدی تون از بین میره.
با توجه به این مورد انتخاب رشته کنید و البته صفحه زیر رو هم ببینید:
https://phdtest.ir/1398/01/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان من رتبه ۲۷ هستم و باتوجه به سالهای پیش میدونم هم دانشگاه های تهران هم شهرستان دعوت به مصاحبه میشم ولی خب احتمال قبولی تهرانم تقریبا صفره سوالم اینه که با این اوصاف باز تهران رو بالاتر بزنم با توجه به سطح بالاتر دانشگاه و علاقه ام یا شهرستانو بالا بزنم چون پارسال شهرستانه ازم پرسید دانشگاهمون چندم زدی فکر کنم انتظار داشتن جز اولویتهای اولم باشه ولی اون موقع هم تهرانها رو بالا زده بودم به نظرتون ترتیب اولویتم چه جور باشه؟

یلدا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  angel

نظر دهید…سلام…سعی کنید در این شرایط اولین الویتتون دقیقا همون دانشگاهی باشه که با توجه به رزومتون احتمال پذیرشش بیشتره…چون اساتید خیلی خیلی خیلی براشون ترتیب الویت براشون مهمه…یجورایی خیالشون راحت میشه که شما شهریور از طرف بقیه دانشگاه انتخاب نمیشید و قطعا دانشجوی خودشون هستید.برای خودم دقیقا همین مسئله اتفاق افتاد.

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  یلدا

ممنون بابت نظرتون

آقوی دوکتور
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  angel

سلام. باتوجه ب اینکه هر دانشگاهی اولویت ر‌و ب دانشجوهای خودش اختصاص میده اول دانشگاهی محل تحصیل ارشدتون رو بزنبد، بعدش دانشگاهی ک میدونی احتمال قبولی در اون بیشتر هست. خب شما مثلا تهران رو انتخاب کنید وقتی میدونید قبول نمیشید دیگه چ فایده ای داره؟ تنها اثرش اینکه همون دانشگاهی هم ک احتمال قبولی دارین قبول شدن در اون سخت تر میشه، چونکه اونو اولویت اول قرار ندادین،خودتونم در جریان هستید ک معمولا اولویت ها هم در روز مصاحبه از دانشجو سوال میکنن. ضمنا رفتن ب همچین مصاحبه ای که امکان قبولیش صفره باعث هزینه الکی هم میشه. موفق باشید.

angel
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

دانشگاه محل تحصیلم مقطع دکتری نداره متاسفانه و اونم از دانشگاه های تهران بود اگه احتمال قبولیم در دانشگاه های تهران کاملا صفر بود حتما نمیرفتم ولی خب یه احتمال کوچیکی هس و اینکه با جو مصاحبه دانشگاه های برترم آشنا میشم که اگه خدای نکرده امسال قبول نشم سال بعد با رتبه بهتر بتونم تهران قبول شم خیلی ممنون شما هم موفق باشین

آذر
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ق٫ظ

سلام
قراره از چه ساعتی انتخاب رشته رو فعال کنن؟؟؟؟
من که از صبح هرچی میرم سنجش خبری از فعال شدن لینک انتخاب رشته نیست

بهمن
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  آذر

سلام
احتمالا از ظهر فعال بشه . شما ماشاالله رتبه تون خوبه عجله دارین . انشاالله موفق باشین