موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری 1398 دانشگاه سمنان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه های دکتری 98 دانشگاه سمنان در بازه زمانی 22 خرداد تا 1 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه سمنان، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و حدنصاب علمی لازم را کسب کرده اند می توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ تا قبل از شروع مصاحبه هر رشته محل با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به نشانی (http://golestan.semnan.ac.ir از طریق اینترنت اکسپلورر IE) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم) اقدام نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان

تاریخ های انجام مصاحبه علمی دکتری در هر کدرشته محل به شرح جدول زیر می باشد.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد.

 کد رشته محل های مورد پذیرش دانشگاه سمنان و ظرفیت پذیرش در هر رشته محل به همراه تاریخ های مصاحبه علمی

مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان 98

 

1- نحوه تشکیل پرونده عبارت است از:

تکمیل فرم شماره ۱ و بارگذاری آن به همراه یک قطعه عکس و تمام مدارک مورد نیاز مندرج در بند ۴ در  سامانه آموزشی گلستان به نشانی (http://golestan.semnan.ac.ir) با فرمت jpeg و حجم حداکثر ۴۰۰kb

2- نحوه ارزیابی تخصصی داوطلبان:

شامل ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی به شرح زیر می باشد:زمان مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان

الف) سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری حداکثر 20 نمره

ب) مصاحبه علمی و سنجش عملی (30 نمره)

3- کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی، می بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت سازمان سنجش، از تاریخ ۹۸/۰۳/۰۱ لغایت ۹۸/۰۳/۱۳ ضمن پرداخت مبلغ چهار صد و چهل هزار  (۴۴۰,۰۰۰ ریال) بصورت اینترنتی فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان

– تکمیل فرم شماره ۱ (پیوست)

– یک قطعه عکس ۳*۴

– اصل شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان

– کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸

– اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۹۹ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی)

توصیه نامه علمی از دو عضو هیأت علمی دانشگاه (های) محل تحصیل که یکی از آنها باید از سوی استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد داوطلب صادر گردد – اصل مستندات سوابق پژوهشی (بند ب فرم شماره ۱) واریز وجه غیر قابل استرداد به مبلغ ۱۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه هر مصاحبه به حساب دانشگاه سمنان از طریق درگاه الکترونیکی سامانه گلستان.

اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و با رسمی آزمای شی دانشگاههای وابسته به وزارت علومه، تحقیقات و فناوری

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان

– مصاحبه با آزمون تخصصی هر یک از رشته گرایش ها در دانشکده های مربوطه از ساعت ۰۸:۳۰ صبح انجام می پذیرد.

سایر موارد:

الف: انجام مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) برای داوطلبانی که در مرحله اول (سنجش علمی)، شرکت نکرده یا فاقد شرایط و ضوابط لازم عدم کسب حدنصاب، فارغ التحصیل نشدن در زمان مقرر، عدم اعتبار کارنامه و … ) باشند تحت هر عنوان ممنوع است

ب: با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و سایر مصوبات مربوطه، گزینش داوطلبان واجد شرایط در هر مرحله از آزمون به شرط کسب حدنصاب علمی (در سهمیه رزمندگان حداقل ۸۰٪ و در سهمیه ایثارگران حداقل ۷۰% نمره در هر یک از مراحل آزمون برای آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد) اختصاص می یابد.

ج: مرحله دوم برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می شود. عدم مراجعه داوطلب در مرحله دوم در تاریخ های اعلام شده در جدول شماره ۱ به منزله انصراف وی تلقی شده و انجام مصاحبه، برای داوطلبی که در تاریخ های اعلام شده شرکت نکرده باشد، امکان پذیر نخواهد بود.

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها