موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه دکتری 98 دانشگاه صنعتی ارومیه از 18 تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص مصاحبه آزمون دکتری سال تحصیلی 98-99 به شرح زیر است:

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D) پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرایند دو مرحله ای خواهد بود. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی و انجام مصاحبه از داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد زیر را به اطلاع داوطلبان محترم می رساند:

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است، در صورت داشتن حد نصاب دکتری 98 دانشگاه صنعتی ارومیه می توانند پس از فراهم کردن مدارک لازم نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مصاحبه حضوری) اقدام نمایند.

داوطلبان حائز شرایط و متقاضی شرکت در مصاحبه تخصصی دانشگاه صنعتی ارومیه باید حداقل ده روز قبل از تاریخ مصاحبه فایل فرم تکمیل شده را به آدرس ایمیل کارشناس تحصیلات تکمیلی خانم گلبازی nesagolbazi@yahoo.com ارسال و آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه اعلام نمایند.

پس از بررسی و جمع بندی فرم ها توسط کارشناسان تحصیلات تکمیلی، روز مراجعه داوطلبان برای مصاحبه متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

نمره نهایی هر داوطلب شامل %50 نمره کل تراز آزمون نیمه متمرکز دکتری مرحله اول (سنجش علمی) و %50 نمره مصاحبه (سنجش تخصصی) می باشد (جدول شماره 2).

لازم به ذکر است که دانشگاه آزمون کتبی مجزا ندارد. امتیاز دهی سنجش تخصصی این دانشگاه بر اساس فرم شماره 2 (فرم پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) است. به منظور اطلاع داوطلبان تصویر کامل این فرم در انتهای اطلاعیه آورده شده است.

داوطلبان محترم با در دست داشتن تمامی مدارک لازم به حوزه تحصیلات تکمیلی (آموزش دانشگاه) مراجعه نمایند. اولویت مصاحبه با داوطلبانی است که زودتر مدارک را تحویل داده اند.

تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه

– تکمیل و پرینت فرم شماره 1

– تصویر تمام مدارک و مستندات مربوط به جداول فرم شماره 1

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

– تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1938

– اصل و تصویر مدارک و ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تبصره 1- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 98/6/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 97/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند. (فرم انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری)

– تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت و یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد

– فیش واریزی به مبلغ 850000 ریال (هشتصد و پنجاه هزار ریال) بابت هزینه مصاحبه دکتری 

– اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

*توجه: مدارک و وجوه دریافتی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

محل برگزاری مصاحبه

ارومیه- ابتدای جاده بند- دانشگاه صنعتی ارومیه – اتاق جلسات

داوطلبان محترم لطفاً با در دست داشتن مدارک لازم ابتدا به حوزه تحصیلات تکمیلی (اداره آموزش دانشگاه) مراجعه نمایند.

 

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها