اعلام زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه صنعت نفت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه صنعت نفت با انتشار اطلاعیه ای، زمان برگزاری مصاحبه دکتری 98 این دانشگاه را 28 خرداد ماه اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه دانشگاه صنعت نفت در خصوص مصاحبه آزمون دکتری به شرح ذیل است:

با استناد به آئین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D)، پذیرش در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و بر اساس شیوه نامه اجرایی ابلاغی از طرف سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فنآوری و نیز انجام مصاحبه علمی و سنجش عملی داوطلبان است که توسط دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد.

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم دوره های دکترای تخصصی می رساند، پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعت نفت بر اساس آزمون متمرکز مرحله اول سازمان سنجش آموزش کشور (50%)، سوابق آموزشی، پژوهشی و فنآوری(20%) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (30%) در رشته های مهندسی نفت (کد 2352) و مهندسی شیمی (کد 2360) به صورت ورودی از نوع روزانه صورت می پذیرد.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفتداوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصاب‌های لازم می توانند تا 10 خرداد 98 نسبت به ارسال فرم های درخواست پذیرش، مشخصات فردی (فرم شماره 1)  و تصویر فیش واریزی به آدرس پست الکترونیکی pgo@put.ac.ir اقدام نمایند.

ارسال فرم های مزبور به منزله درخواست ثبت نام برای ارزیابی تخصصی محسوب می گردد. عدم ارسال فرم‌ها و مدارک مورد نیاز در بازه زمانی مزبور به منزله انصراف از شرکت در مرحله مصاحبه تلقی می گردد.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398 آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب  اعلامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشد.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت

 کد رشته محل های دارای پذیرش دانشگاه صنعت نفت و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی به قرار زیر است:

کد رشته محل

کد رشته امتحانی

نام رشته امتحانی

کد گرایش

نام گرایش

نام دوره

ظرفیت

تاریخ آزمون مصاحبه

محل تحصیل

4201

2352

مهندسی نفت

روزانه

7

  28 خرداد 98

اهواز

4367

2360

مهندسی شیمی

روزانه

5

28 خرداد 98

اهواز

 

محل برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 

محل برگزاری  مصاحبه به شرح ذیل اعلام می گردد:

 اهواز- ابتدای جاده آبادان- دانشکده نفت اهواز- گروه مهندسی نفت (تلفن تماس: 06135551019) و گروه مهندسی شیمی (تلفن تماس: 06135550868)

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری

  • تکمیل فرم شماره 1 (در شیوه نامه اجرایی)
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398

  • اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و تائیدیه ریزنمرات هر دو مقطع

تبصره 1- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 31/06/98 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 30/11/97 را (مطابق فرم مندرج در صفحه  39 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1398 و فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون مذکور) همراه داشته و ارائه نمایند. معدل مندرج در گواهی مزبور باید با معدل اعلامی به سازمان سنجش یکسان باشد.

  • تمامی مدارک آپلود شده در فرم شماره 1
  • تصویر فیش بانکی به مبلغ 1/000/000 ریال بابت هزینه آزمون مصاحبه

  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  • دفترچه صحافی شده شامل فرم مشخصات فردی و کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی، فنآوری و تحقیقاتی

 

مطالب پیشنهادی:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

فرم خام رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها