انتشار اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری 98 دانشگاه لرستان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه لرستان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال تحصیلی 98-99 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح ذیل است:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کتبی دکتری 98 که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است، در صورت داشتن حد نصاب های اعلام شده می توانند با مراجعه به دانشگاه لرستان نسبت به ثبت نام و انجام مصاحبه اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه، درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸ آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حد نصاب تعیین شده باشد.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود. 

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

برنامه زمانی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه در جدول زیر درج شده است.

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه لرستان

 مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

1- تکمیل فرم شماره ۲.

۲- عکس پرسنلی ۲ قطعه.

۳- اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

۴- ارائه پرینت کارنامه های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ که توسط سازمان سنجش منتشر شده است.

۵- اصل مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک، مطابق فرم مندرج در صفحه ۹۹ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی ارائه نمایند.

۶- اصل مدرک کارشناسی یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- کسانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدار کی مندرج در بندهای ۵ و ۶ فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۷- برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی» و یا «رسمی آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، الزامی است.

تذکر: برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اصل حکم کارگزینی ارائه گردد.

۸- اصل فیش بانکی به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان بابت هزینه مصاحبه یک کد رشته محل) واریز گردد و در تاریخ مصاحبه به همراه سایر مدارک به کارشناس مربوطه ارائه شود.

تذکر: واریز مبلغ یکصد هزار تومان برای شرکت در مصاحبه یک کد رشته محل، مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در دو کد رشته محل مجزا و واریز مبلغ یکصد و هفتاد و پنج هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در سه کد رشته محل مجزا الزامی می باشد.

۹- یک نسخه از مقالات و سوابق آموزشی و پژوهشی بر اساس فرم تکمیل شده شماره (۲).

تذکر ۱: از مقالات دارای پذیرش قطعی برای چاپ، حداکثر دو مورد قابل امتیاز دهی است.

تذکر ۲: ارائه اصل و کپی گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و متن کامل مقاله و مکاتبات مربوط به آن الزامی است.

تذکر ۳: نشریاتی که مقالات متقاضی در آنها منتشر شده اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

۱۰- برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر بین المللی و المپیادهای علمی دانشجویی لازم است گواهی معتبر با امضاء بالاترین مقام مسئول به شرح ذیل ارائه نمایند:

  • برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و ارائه نمایند.

  • گواهی ثبت اختراع باید دارای تاییدیه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را نیز کسب و ارائه نمایند.

۱۱- تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند “مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید، جهت برادران الزامی است.

تبصره ۱: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در خدمت وظیفه عمومی هستند، ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ خدمت خود را به اتمام می رسانند یا در صورت قبولی از خدمت وظیفه ترخیص خواهند شد الزامی است.

۱۲- یک نسخه از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان فارغ التحصیل).

۱۳- یک نسخه پروپوزال (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد). 

۱۴- تکمیل و ارائه فرم تعهدنامه حضور تمام وقت؛ امضاء و اثر انگشت باید در حضور کارشناس گروه مربوطه انجام پذیرد.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

رشته های کشاورزی: خرم آباد، کیلومتر ۱۲ جاده خرم آباد- اندیمشک، بعد از فرودگاه، دانشکده کشاورزی

سایر رشته ها: خرم آباد، کیلومتر ۵ جاده خرم آباد- بروجرد، سایت مرکزی دانشگاه لرستان، دانشکده های علوم پایه- فنی و مهندسی- ادبیات و علوم انسانی علوم اقتصادی و اداری

ساعت حضور: ۸ صبح

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیر خانه گزینش دانشجو خواهد بود.

لطفا در صورتی که تصمیم به شرکت در آزمون مصاحبه دکتری تخصصی ۹۸ در دانشگاه لرستان را دارید، تاریخ مصاحبه خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰ حداکثر تا روز شنبه ۹۸/۳/۱۸ ارسال نمایید.

مثال: در صورتی که آزمون شما ۲۸ خرداد می باشد آنرا بدین صورت پیامک نمایید: ۲۸ خرداد

 

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

من تاحالاتجربه مصاحبه دردانشگاه لرستانوندارم لطفااگه کسی اطلاعاتی داره منتقل کنه

یاس
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بالاخره از یه جا باید شروع بشه

مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

اره خدابزرگه