موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مهلت ارسال مدارک مصاحبه دکتری 98 دانشگاه کازرون تا اول تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، چگونگی انجام فرآیند مصاحبه دکتری سال تحصیلی 98-99 داوطلبانی که به دانشگاه سلمان فارسی کازرون معرفی شده اند، به شرح زیر است:

مرحله اول شرکت  در مصاحبه دکتری دانشگاه کازرون

فرم شماره یک (فرم مشخصات داوطلب) تایپ شده در قالب فایل ورد یا PDF و فیش واریزی اسکن شده و ذخیره شده در قالب فایل PDF و فیش واریز مبلغ 1,000,000 ریال (صد هزار تومان) را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید: phdsalman@kazerunsfu.ac.ir

(مهلت ارسال موارد فوق تا 1398/04/01 تعیین شده است)

فرم شماره یک (فرم مشخصات داوطلب)، به پیوست همین اطلاعیه موجود است.

توجه: مبلغ مذکور به عنوان هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بوده و غیر قابل استرداد است.

مهم:

تنها داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون مصاحبه می باشند که مدارک خواسته شده را تا تاریخ مذکور به ایمیل دانشگاه ارسال نمایند.

از ارسال مدارک اضافی خودداری شود.

متقاضیانی که مدارک شان دریافت شده باشد، پیام مربوط به وصول دریافت می کنند، بنابراین در صورتی که ایمیل وصول را دریافت نکردید، با شماره 42226050-071 داخلی 130 تماس بگیرید.

مرحله دوم شرکت  در مصاحبه دکتری دانشگاه کازرون

داوطلبان پس از ثبت نام اولیه از طریق ایمیل و دریافت پیام مبنی بر وصول مدارک،در تاریخ 1398/04/09 ساعت 8 صبح، جهت انجام مصاحبه به دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس: کازرون- خیابان طالقانی- دانشگاه سلمان فارسی- بخش زبان و ادبیات فارسی، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است تمامی داوطلبان، باید در آزمون مصاحبه که توسط اعضای هیأت علمی رشته مورد تقاضا در زمان و مکان تعیین شده، به منظور ارزیابی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و تسلط علمی وی در رشته مورد نحوه تعامل و توانایی در ایجاد ارتباط، برگزار میشود شرکت نموده و به سوالات اعضای کمیته اجرای آزمون پاسخ دهند.

کمیته اجرای آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلب، برای سوابق آموزشی و پژوهشی امتیاز به شرح جدول امتیاز بندی سوابق آموزشی، تحصیلی و پژوهشی در نظر می گیرد.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی

1- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریزنمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 1398/06/31 فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون و یا فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه انتخاب رشته دکتری) معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون

2- اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریزنمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک مندرج در بند های 1 و 2 فوق نمی باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

3- اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.

4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی (کتاب، مقاله و…)

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- مدرک زبان قابل قبول در صورت وجود

معرفی شدگان باید، مدرک قابل قبول زبان انگلیسی خود را به شرح زیر در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون ارائه دهند:

اخذ حد نصاب قبولی در یکی از آزمون های استاندارد زبان بر اساس جدول زیر، مشروط به اینکه در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد، برای ورود به مقطع دکتری ضروری است.

رشته

نوع آزمون

زبان و ادبیات انگلیسی و

آموزش زبان انگلیسی

سایر رشته ها

آزمون بسندگی زبان دانشگاه شیراز

80 از 100

50 از 100

آزمون زبان انگلیسی کنکور

80 درصد

50 درصد

آزمون های جایگزین بسندگی زبان

نوع آزمون

حد نصاب قابل قبول

TOEFL Paper-based

550

TOEFLiBT (اینترنتی)

70

IELTS General

5/6

IELTS Academic

6

MCHE

60

TOLIMO

550

آزمون دانشگاه های مادر

رشته های زبان و ادبیات انگلیسی

و آموزش زبان انگلیسی

80 درصد

سایر رشته ها

60 درصد

 

تبصره: در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

8- فرم مشخصات فردی (فرم شماره یک)

9- اصل فیش واریزی

10- پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها