موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز 

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه شیراز طی اطلاعیه ای در خصوص مدارک لازم، جدول زمان بندی و نحوه مصاحبه معرفی شدگان دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، چگونگی انجام فرایند مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 98-99 (روزانه – پردیس دانشگاهی ) که به دانشگاه شیراز معرفی شده اند، به شرح می باشد:

ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز 

داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی برای انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره تراز نهایی دانشگاه شیراز را کسب کرده باشند. شرکت در مصاحبه رشته های مختلف دانشگاه شیراز، مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه می باشد.

داوطلبان معرفی شده در چند کد رشته-گرایش، باید برای هر کد رشته-گرایش معرفی شده، جداگانه ثبت نام اینترنتی داشته باشد.

داوطلبان لازم است برای ثبت نام تا یک روز قبل از تاریخ مصاحبه به نشانی اینترنتی www.shirazu.ac.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند.

(توصیه می شود داوطلبان نسبت به انجام مراحل ثبت نام در نخستین روزهای مهلت ثبت نام اقدام نمایند تا با مشکل ازدحام و کندی یا قطع خطوط مواجه نگردند. واریز مبلغ 1/000/000 ریال (صد هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام الزامی است.)

توجه: این مبلغ به عنوان هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بوده و غیرقابل استرداد می باشد. شناسه پرداخت کننده برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 2400480319۷ می باشد.

2- داوطلبان پس از ثبت نام اولیه در سایت دانشگاه شیراز ، مطابق جدول زمانبندی جهت انجام مصاحبه به آدرس های تعیین شده مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تمامی داوطلبان، باید در آزمون مصاحبه که توسط اعضای هیات علمی رشته مورد تقاضا در زمان و مکان تعیین شده به منظور ارزیابی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و تسلط علمی وی در رشته مورد نحوه تعامل و توانایی در ایجاد ارتباط، برگزار می گردد شرکت نموده و به سؤالات اعضای کمیته اجرای آزمون پاسخ دهد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

به دلیل کثرت داوطلبان و به منظور ارزیابی یکسان همه معرفی شدگان، برخی بخش ها ممکن است قسمتی از سوالات مصاحبه را بصورت کتبی طرح نمایند.

3- کمیته اجرای آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلب، برای سوابق آموزشی و پژوهشی امتیاز به شرح جدول امتیاز بندی سوابق آموزشی، تحصیلی و پژوهشی در نظر می گیرد.

(مصاحبه نیمه متمرکز و ممتازین در یک روز برگزار می شود.)

مدارک موردنیاز مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز 

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی 

تمامی مدارک زیر، باید با فرمت JPG یا به صورت PDF اسکن شده و در محل مربوط به پیوست ها، در فرایند ثبت نام اینترنتی بارگذاری شود.

1- تصویر شناسنامه یا کارت ملی  

2- تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) وکارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل شوند. تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2). معدل مندرج در آن باید با  معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

3- تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر تصویر مدرک
کارشناسی ناپیوسته میبایست تصویر مدرک کاردانی را نیز بارگزاری نمایند.

توجه – معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه تصویر مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 1و ۲ فوق نمی باشند، لازم است تصویر گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را بارگزاری نمایند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

4- تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شرگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- تصویر مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- تصویر مدرک زبان در صورت وجود (اختیاری)

معرفی شدگان باید، مدرک قابل قبول زبان انگلیسی خود را به شرح زیر در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون ارائه دهند:

اخذ حد نصاب قبولی در یکی از آزمونهای استاندارد زبان بر اساس جدول زیر، مشروط به اینکه در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد، برای ورود به مقطع دکتری ضروری است.

رشته
نوع آزمون
زبان و ادبیات انگلیسی و
آموزش زبان انگلیسی
سایر رشته ها
آزمون بسندگی زبان دانشگاه شیراز80 از 10050 از 100
آزمون زبان انگلیسی کنکور
دکتری
80 درصد 50 درصد

آزمون های جایگزین بسندگی زبان

نوع آزمون حدنصاب قابل قبول
TOEFL paper-based550
(اینترنتی) TOEFL iBT70
IELTS General6/5
IELTS Academic6
MCHE60
TOLIMO550
آزمون دانشگاه های مادر

رشته های زبان و ادبیات انگلیسی
و آموزش زبان انگلیسی
80 درصد
سایر رشته ها 60 درصد

 

تبصره: در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

مدارک مورد نیاز معرفی شدگان در روز مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز 

 1- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی.) معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

2- اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 1و ۲ فوق نمیباشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

3- اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.

4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شرگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- مدرک زبان قابل قبول در صورت وجود

8- فرم مشخصات فردی مندرج بر روی سایت دانشگاه در زیر همین اطلاعیه

9- داوطلبان باید، تصویر (کپی) مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و تحصیلی (مانند معدل کل، ریز نمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی، مقاله درکنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرح ها و پروژه ها انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و …) خود را (کپی مدارک بند 1 تا 8) در قالب صحافی فنری تهیه کنند و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته تحصیلی، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روی جلد نصب نمایند.

نکته مهم: در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به عمل خواهد آمد.

تاریخ و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه شیراز و پردیس دانشگاهی(بین الملل) یکسان است.

متقاضیانی که در روزهای نخستین (۷ و ۸ خردادماه) مصاحبه دکتری دارند چنانچه موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند همان روز مصاحبه در بخش مربوطه می توانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند، لذا لازم است اسکن مدارک خود را بر روی فلش داشته باشند که برای بارگزاری مدارک دچار مشکل نشوند.

دانشجویان می توانند سوالات خود را به پست الکترونیک به آدرس grasch@shirazu.ac.ir ارسال نمایند و مشکل خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، رشته مورد تقاضا و شماره تماس و قید متقاضی پذیرش نیمه متمرکز مقطع دکتری، مطرح نموده و  پاسخ خود را دریافت کنند.   

 

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

50 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برنده
مرداد ۲۹, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ب٫ظ

بچه ها کسی زنگ نزده دانشگاه ک نتایج رو چندم میزنن توی سایت؟

نرگس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

دوستان، تماس از دانشگاه شیراز به منزله قبولی هست؟؟؟؟

محمد
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام، منم برای استعداد درخشان رفتم مصاحبه، ارشد شیراز بودم استادم گفت داورها انتخابم کردن ولی کسی با من تماس نگرفت، چی ازتون پرسیدن؟ درمورد تاریخ دقیق انتشار نتایج چیزی نگفتن؟

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

چ رشته ای؟
مدیریت آموزشی بودن، از طرف دکتر مرزوقی یک هفته بعد از مصاحبه زنگ زدن گفتن ک پایان نامه رو ب ایمیل ایشون بفرستم، مجددا یک هفته بعدش زنگ زدن گفتن ک آیا شرایط اومدن ب شیراز رو از لحاظ اجازه تحصیل محل کارم دارم یا ن و اینکه جای دیگه مصاحبه رفتم یا ن.
بنظرتون با این اوصاف قبولم آقای محمد؟

محمد
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

کارشناسی فیزیک، ارشد پرتو پزشکی
با رزومه که دارید احتمال خیلی زیاد قبولید مگر اتفاق عجیبی بیفته ، پارسال ۱۲ مرداد اعلام کرده بودن انتظار خیلی بده. امسال مرداد ماه تقلیل کار کردن کسی نیست. تا هفته اول شهریور

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله که شما رو هم قبول کردن.
اوه پس الکی چشم انتظار نباشم تا شهریور.
با توجه ب شناخت شما از دانشگاه، تماس شون ب منزله قبولی هست یا با همه تماس میگیرن؟

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد امکانش رو دارید ک با استادتون تماس بگیرید و ازشون سوال کنید؟

محمد
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

با همه تماس نگرفتن حتما شما گزینه مورد نظرشون بودید که ازتون پایان نامه و امکان اسکان سوال کردن، با خود منم تماس نگرفتن اوایل مرداد خودم زنگ زدم استادم. الان پرسیدم گفتن روال کارشون این نیست ک زنگ بزنن. بعد مصاحبه تو ی تاریخ اسامی اعلام میکنن در سایت دانشگاه.

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله ک همینطور باشه.
پس باید امیدوار باشم.
اگر هم قبول نشدم اعتراض میکنم شاید ب نتیجه برسه
ممنون از راهنمایی تون.
بهترین ها نصیب تون

محمد
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

امیدوارم هر دو قبول بشیم، موفق باشید.

نرگس
مرداد ۲۴, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله.
آقا محمد تونستید اطلاعاتی کسب کنید؟
بنظرتون اگر قبول نشدم اعتراضم ارزشی داره یا ن؟
هر روز استرس میکشیم، مردم بس سایت رو چک کردم

محمد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

سوال کردم گفتن حتما جز گزینه های نهایی بودید که ازتون سوال اضافه تر پرسیده شده، گزینش دو مرحله داره اول نظر اساتید دوم تحصیلات تکمیلی بعد از اون هم که داخل سایت اسامی میزنن، از شما برا مرحله دوم سوال شده پس داورها انتخابتون کردن ، باید منتظر باشیم (هیچی بدتر از انتظار نیست) ، گفتن اعتراض هم بی فایده است. البته امیدوار باشید شانس قبولی خیلی زیاده.

نرگس
مرداد ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله، خدا از زبونتون بشنوه آقا محمد

نرگس
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما محمد حسین صادقی هستید؟
توی لیست اسم تون هست

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

ب آموزش ایمیل زدم گفتن هفته اول مرداد میزنن اما نزدن. دیگه مجبوریم این چند مدت رو هم صبر کنیم.
خیلی نگرانم، چون رزومه تو پی داشتم
من خودم ۲ تا اظهارنامه اختراع، ۳ تا کتاب، ۶ تا مقاله همایشی، ۱ مقاله علمی پژوهشی اسکوپوس، ۱ مقاله علمی تخصصی داخلی، ۲ تا پژوهش ملی و استانی، چند تا گواهی رتبه توی تدریس و تولید محتوا و…، گواهی داور جشنواره علمی و کمیته علمی جشنواره و بسیج.
چند تا لوح تقدیر و گواهی کامپیوتر و.. دادم.
دو تا ارشد هم همزمان خوندم، یکی تکنولوژی آموزشی دانشگاه اصفهان یکی هم روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کرمان.
معلم هم هستم.
البته مدیر گروه هم کارشناسیش بالینی و ارشد و دکتراش هم رشته من بود

محمد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

مجددا ایمیل میزنید بپرسید زمان اعلام نتایج یا اگر شماره تلفنی هست.

نرگس
مرداد ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ایمیل و تماس جواب نمیدن، دیگه واقعا اعصاب شو ندارم

نرگس
مرداد ۲۹, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام آقا محمد.
خبری نشد از نتایج استعداد درخشان؟
منکه میگم شنبه برم شیراز نتیجه مو مستقیم بگیرم، قبول شدم ک هیچ، قبول هم نشدم همونجا اعتراض مو مینویسم.
این روزا خیلی دارم اذیت میشم.
بخاطر تماس شون من جایی مصاحبه نرفتم و دلخوش شدم

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام، نتایج داخل سایت دانشگاه اعلام میکنن، باید هفته آینده اعلام بشه، فک نمیکنم اعتراض نتیجه داشته باشه. اگه دوست دارید برید هم فال و هم شاید نتیجه داشته باشه.

نرگس
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد خبری از اعلام نتایج دارید؟

محمد
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

نه منم فقط سایت دانشگاه هی چک میکنم.

محمد
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

نه منم هی سایت دانشگاه چک میکنم.

نرگس
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

حستون رو درک میکنم. از ته دل آرزو دارم ب چیزی ک لایقش هستید برسید.
اگر مدیریت آموزشی اسم نرگس باشه منم وگرنه…
توکل بر خدا

محمد
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

ایشاا… اسم هر دومون هست. شیراز میبینمتون
استرس نداشته باشید و امیدوار باشید‌.

نرگس
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام، آقا محمد من قبول شدم مدیریت آموزشی.
شما چی؟

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

بهتون تبریک میگم. استرس تمام شد خخخ
بله خودمم. منم قبول شدم.

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام، تبریک میگم، اره خودمم منم قبول شدم.

نرگس
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به به بسلامتی. انشالله اونجا ببینمتون.
خداروشکر قبول شدید، الهی هزار مرتبه شکر

دامپزشک
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

امروز به من زنگ زدن گفتن ۱۹ هم بیا

نرگس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دامپزشک

شیراز؟

نرگس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دامپزشک

شیراز؟؟؟؟!!!
چرا ب من زنگ نزدن، نکنه قبول نشدم.
دو هفته بعد از مصاحبه زنگ زدنو تمام.
چرا ۱۹ ام بری؟
وای استرس گرفتم.
استعداد درخشان بودید؟

هاوار
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

مهندس پزشکی شیراز کسی هست هفته اینده مصاحبه داریم بریم ؟؟

T
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  هاوار

من هم ۱۹ مصاحبه دارم.

نرگس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  هاوار

سلام. مصاحبه تون خوب بود؟
بعد از مصاحبه از دانشگاه باهاتون تماس هم گرفتن؟
من استعداد درخشان هستم، با من تماس گرفتن و چندتا سوال پرسیدن، بنظرتون تماس شون یعنی قبولیم؟

امین
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

اطلاعات پژوهشی رو چطور تو سه صفحه بارگذاری کنیم؟

دکتری مهندسی شیمی
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۳ ب٫ظ

دکتری مهندسی شیمی شیراز کسی هست??????

متقاضی
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۴:۰۹ ق٫ظ

بله درخدمتیم

دکتری مهندسی شیمی
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  متقاضی

رتبت چند شده ؟ با رتبه ۳۶ و تراز ۴۵۴۲ قبول نهایی میشم؟

متقاضی
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

من ۸۸ ایشالا ک میشید .مقاله هم دارید ؟

دکتری مهندسی شیمی
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  متقاضی

بله دو تا اکسپت دارم ، رشتم شیمی نیست مهندسی نفت ، ایراد نمیگیرن ؟

متقاضی
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

نمیدونم والا اگ مقالتون isi هست ک ایشالا قبول میشید

سلسله امیدواریان (نگرانیان)
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ

توصیه نامه استادان نیاز نیست؟
یا نوشته و من نمی بینم؟

امین
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ

من که چنین چیزی ندیدم تو مدارکش

سلسله امیدواریان (نگرانیان)
خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

ممنون آقا امین.

زهرا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

توی مدارک ننوشته ولی ببرید همراهتون

سلسله امیدواریان (نگرانیان)
خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ممنون خانم زهرا.

نرگس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چ رشته ای هستید؟
آیا بعد از مصاحبه به شما زنگ زدن؟

فرحناز
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ب٫ظ

کسی تجربه شیمی آلی رو داره؟

امین
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

از دوستان دامپزشکی کسی هست؟
کسی از سال های قبل اطلاع داره روند مصاحبه رو و اینکه ایا تخصصی زیاد میپرسن یا خیر؟

آنا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  امین

من مصاحبه بهداشت آبزیان رفتم. تقریبا ۱۰ تا استاد بودن و تا تونستن سوال پرسیدن