موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شهید چمران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز درباره برنامه زمان بندی و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1398 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه چمران طی اطلاعیه ای جزئیات مصاحبه دکتری 98 داوطلبانی که بر اساس اعلام سازمان سنجش به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در کدرشته محل های این دانشگاه قرار گرفته اند را اعلام نمود:

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه چمران

داوطلبان محترم لازم است بر اساس جداول پیوست با توجه به کدرشته یا کدرشته های معرفی شده و با در دست داشتن مدارک زیر برای شرکت در جلسه مصاحبه رأس ساعت 8:30 روزهای مندرج در جدول به دانشکده مربوطه واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه در جلسه مصاحبه مطابق با برنامه زمانبندی ارائه شده به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته یا کدرشته های انتخابی تلقی میگردد.

 

مدارک موردنیاز مصاحبه دکتری دانشگاه شهید چمران

2- مدارک مورد نیاز که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه دکتری همراه خود داشته باشند، عبارتند از:

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

الف: واریز مبلغ 1/000/000 ریال (صد هزار تومان) به حساب شماره 4001072703022624 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام «حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه شهید چمران اهواز» با شناسه واریز آموزش های آزاد و مجازی: 326072757117000000000000000013 و با شماره شبا 960100004001072703022624 IR و تحویل اصل فیش واریز شده به مسئول ذیربط هنگام شرکت در مصاحبه.

تبصره: در صورت معرفی داوطلب در چند کدرشته و انجام چند نوبت مصاحبه لازم است به تعداد کدرشته های معرفی شده فیش واریزی ارائه گردد. چنانچه برای چند کدرشته فقط یک جلسه مصاحبه تعیین شده باشد، نیازی به واریز وجه اضافی نیست

ب: اصل مدرک یا گواهی موقت کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات و تصویر آنها تبصره معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ دانش آموخته می شوند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و فرم مندرج در صفحه ۹۹ دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 98 را ارائه کنند.

همچنین معدل مندرج در آن گواهی باید با معدل اعلام شده به سازمان سنجش یکسان باشد.

ج: اصل مدرک یا گواهی موقت کارشناسی با کارنامه ریز نمرات و تصویر آنها.

تبصره ۱: آن دسته از معرفی شدگانی که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

تبصره ۲: معرفی شدگانی که به دلایلى قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ب و ج نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه با موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

د: یک قطعه عکس و اصل شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات داوطلب با اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش : برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان، ارائه اصل گواهی مبنی بر این که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و به تایید بالاترین مقام مسئول ذیربط نیز رسیده باشد.

ژ: ارائه مدرک مبنی بر داشتن نمره قبولی در یکی از آزمون های زبان انگلیسی (حداقل نصاب قابل قبول در آزمونMSRT (۵۰) ،TOEFL (۴۶۰) ،TOLIMO (۴۶۰)  IELTS(۵/۵) ،IBT.TOEFL (۶۰) آزمون زبان عمومی دانشگاه های جامع کشور (۵۰) و آزمون زبان عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز (۵۰) که بیش از ۲ سال از اخذ آن نگذشته باشد.

تبصره: به دانشجویانی که در زمان ثبت نام، گواهی زبان را ارائه ندهند تا پایان نیمسال اول جهت کسب نمره حد نصاب زبان فرصت داده خواهد شد. در غیر اینصورت، دانشجو موظف است جهت شرکت در آزمون زبان عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در دوره های آمادگی مرکز زبان دانشگاه شرکت کند.

ح: تکمیل و ارائه فرم شماره ۱ موجود بر روی سایت دانشگاه در روز مصاحبه به مسئولین ذیربط.

و: ارائه مستندات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی از: ارائه مدرک مبنی بر رعایت مقررات نظام وظیفه

٣- پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی باشد و به داوطلبان توصیه می شود که در بازه زمانی تعیین شده به محل آزمون مراجعه کنند.

۴- یادآوری می شود که پذیرفته شدگان دوره روزانه حق شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ را نخواهند داشت.

۵۔ تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸

توجه: از کلیه داوطبان تقاضا می شود فرم های تکمیل شده و کپی مدارک مورد نیاز شامل مدارک تحصیلی، گواهی زبان، مقالات ارائه شده در مجلات و کنفرانس ها، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و سایر مستنداتی که برای مصاحبه لازم است را در یک پوشه قرار دهند و در روز مصاحبه تحویل دهند.

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها