مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

شروع مصاحبه های دکتری آزاد ۹۸ از ۲۲ تیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۲ تیر در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مصاحبه کلیه رشته گرایش های دوره دکتری تخصصی سال 98 به صورت متمرکز از 22  تیر ماه در تهران برگزار می شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیشنهادات:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

203 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
تیر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ق٫ظ

سلام
دوستان برای رفتن به مصاحبه حتما باید کپی مقالاتو باخودمون ببریم یااینکه گواهی پذیرش مقاله کافیه؟؟

مدیریت
تیر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام دوستان رتبه من ۹۷۷ شده و دو شهر که انتخاب کردم و هر دو رو دعوت شدم نمره حد نصاب یک شهر ۹۰۰ و یکی ۷۰۰ اعلام شده . ۴ کتاب و ۴ مقاله چاپ شده در نشریات و ۲۲ مقاله کنفرانسی و سابقه تدریس و ۲ طرح پژوهشی هم دارم .
شانس قبولی کجا رو بیشتر دارم به نظرتون

رضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۲۹ ب٫ظ

با سلام
دوستان با خیال راحت تا مصاحبه مطالعه کنید کسی نمیدونه چه اتفاقی میفته
پس استرس ایجاد نکنید
مگرراینکه دوستانی که تجربه مصاحبه دارند سوالات و نحوه مصاحبه رو اعلام کنند
با تشکر

امین
تیر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام
سوالات اصلی که معمولا در مورد مقاله می پرسن چیه؟دوستانی که تجربه دارن خواهشا جواب بدن؟؟

رشته مدیریت
تیر ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  امین

از مقاله تون نکات اصلیش ،تعریف متغیرها فقط

مهسا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

سلام
بدون آزمون در رشته حقوق خصوصی با تراز ۲۴۰۰ واحد آزاد گرگان با ۲ مقاله isc احتمال قبولی هست ؟

آناهیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان
رتبه ۲۶۰ معماری چقدر شانس پذیرش علوم تحقیقات یا دیگر واحدهای تهران داره؟

دکتری مشاوره 97
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

باپوزش لازم به یادآوریست که حدنصاب دعوت به مصاحبه واحدهای تهران ۲۴۰۰ هست حقیر ترازم ۲۴۸۸ میباشد آیا شانس قبولی درواحدهای تهران را دارم ؟ شهرستانها چی ؟ ممنون میشم گه پاسخ بدین

دکتری مشاوره 97
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان وآرزوی موفقیت ، لطفا آقا رسول وسایر دوستان جواب بدن ، بانمره کل ۲۴۸۸ ورتبه ۵۵۸ دررشته مشاوره تمام شهرهای اتتخابیم دعوت به مصاحبه شدم ، دوتا مقاله iscو یک مقاله اکسپت ویک مقاله پایان نامه ارشدم ، امتیاز پایان نامه عالی ومعدل ارشد۱۷/۱۲ ، سابقه تدریس دردانشگاههای دولتی وآزاد وپیام نور۱۲سال ،آیا شانس قبولی درعلوم تحقیقات تهران یا تهران مرکز یا تهران شمال را دارم ؟ شهرستان ها چی شانس قبولی دارم ؟ باتشکر ویژه

الناز
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا جواب منو بده یه نفر . ممنون میشم‌ . من تو روانشناسی ۳ گرایش رو قبول شدم تو ۱۵ شهر. چقدر هزینه باید بدم ؟ چندتا ۹۲هزارتومن؟

بهزاد
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام لطفاً بفرمایید برای دعوت از روز ۲۲ تیر با تک تک افراد تماس میگیرند، یا باید از طریق سایت دانشگاه متوجه روز وساعت مصاحبه خودمان بشویم.

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

سلام
با هیچکس تماس نمیگیرن.باید طبق برنامه کلی دانشگاه آزاد یا واحد مربوطه در سایتشون در زمان مذکور در محل حاضر باشید.
معمولا (البته تا پارسال) هر واحد زمان مصاحبه هر فرد رو بتفکیک رشته و تایم و نام در سایت قرار میدن که طبق همون میرید مصاحبه
اگر واحد اطلاعیع خاصی نداد طبق برناکه کلی اعلامی مصاحبه میشه
اینروزا حتما سایتهای جاهاییکه دعوت شدید رو روزانه چک کنید که از تغییرات بیخبر نمونید

علیرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

مگه میشه سایت ۳۰ تا دانشگاه رو هر روز چک کرد

سعید
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

فقط باید یک سایت رو چک کرد

علیرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام کدوم سایت روچک کنیم؟

بهزاد
تیر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

متشکرم از پاسخ شما

لیلی
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان امیدوارم همه موفق بشید در مصاحبه ،کسی میدونه با رتبه ۱۵۰ با سهمیه ۲۵./.در رشته مشاوره و تراز ۱۲۰۰ دو مقاله idi و یک مقاله isc و یک کتاب و سه سال سابقه تحصیل چقدر شانس دارم ؟؟؟؟؟

رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

خیلی خیلی خیلی

عسل
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

خانم لیلی شانس قبولیتون بالا هست

کنکور 98
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

کنکور ۹۸

سلام آقا رسول خسته نباشی حد نصاب تراز دانشگاه ازاد تهران در رشته من ۱۲۰۰ هست و تراز من ۱۶۵۰ و رتبه من ۱۰۰۱ شده . نظرتون چیه ؟ چرا رتبه من ۱۰۰۱ هست ولی ترازم ۱۶۵۰ ؟ حالا که تراز دانشگاه ۱۲۰۰ هست چند درصد احتمال قبولی در مصاحبه من هست ؟
آقا رسول یا هر کدوم از دوستان خواهش می کنم جواب منو بدین خیلی منتظرم .

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور 98

رتبه ربطی به تراز نداره یعنی ارتباط مستقیم نداره و میتونه بین حتی دو رتبه کتوالی اختلاف تراز خیلی زیادی باشه.
راستش شانستون خیلی خیلی کمه مگه نمره مصاحبه فوق العاده ای بگیرید

نازنین
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام
بنده ترازم ۲۴۰۰ شده و نمره اخرین فرد دعوت شده ۲۰۰۰ هست چقدر شانس قبولی دارم در ضمن رشته ام حسابداری هست و هدفم علوم و تحقیقات هست

رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

فکر کنم علوم تحقیقات شانس کمی دارید

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام به نظرم شانس خیلی خوبی دارید به شرطی که از پس مصاحبه هم بربیایید در ضمن به حرفهای دوستان مغرض هم گوش نکنید کسانی که بدون شناخت از رزومه و … زود قضاوت می کنن و میگن شانس کمی داریدمتاسفم براشون

رضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

با سلام برادر محترم خوبی ؟ باید واقع بینانه به هم امید دهیم نه فضایی علوم تحقیقات به نظر می رسد خیلی سخت است و اینکه بر اساس ترازی که آوردند عرض کردم
بنده ترازم ۴۳۳۸ هست و تراز علوم تحقیقات ۲۶۰۰ به نظرم بنده هم شانس کمی دارم برای علوم تحقیقات مگر اینکه اینطور نباشد وبنده هم اظهار نظر قطعی نکردم
عرض کردم به نظر می رسد
موفق باشید

سعید
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ممنونم
شما تراز خوبی دارید و به نظرم شانستون بالاست
پس با قدرت پیش برید انشالله با مصاحبه متوسط به بالا علوم تحقیقات قبول خواهید شد

سعید
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

سلام
نظر دوستان در خصوص تمرکز مصاحبه دکتری آزاد در تهران چیه؟
شرایط سخت تر میشه یا آسونتر

جامعه شناسی
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام
دقیقا ماهم مثل شمائم هیچ اطلاع دقیقی نداریم؛انشاا.. که پایان خوبی داشته باشه برای همه داوطلبا

خرگوش تپه
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  جامعه شناسی

دوست عزیز خب معلومه که اینها دخیله. هدفم از سوال این بود تخمین شمارو بدونم با توجه به شرایطم

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  جامعه شناسی

ممنونم

سعید2
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام
برای رتبه های بالاتر عالیه و قبولیشون تقریبا تضمین شده است ولی برای رتبه های پایین تر خیلی بد شده چون رتبه های بالاتر الکی در جاهایی که صلا قصد رف ندارن قبول میشن و حق بقیه ضایع میشه

خرگوش تپه
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دوستان گرامی
بنده رتبه ۷۱ با چهار مقاله علمی پژوهشی لیسانس نامرتبط. هر دو مقطع دولتی بودم
روانشناسی بالینی شیراز ازاد ۵ نفر میخاد.
شانس من چقدر هست؟

جامعه شناسی
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

سلام
همه چیز بستگی به شرایط مصاحبه و رقبا و پاسخگویی شما داره

زهرا
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

زیاد

ناامیداز کنکور
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام . آقا رسول آریان . در رشته ما هم تراز پایین آمده . این به دلیل همین هست که دوستمون در اینجا گفتن که شرکت کننده پایین تر بوده ؟ چرا شرکت کننده های ازاد امسال کم شده ؟ یعنی کیفیت آموزشی و پژوهشی شون پایین اومده ؟ آقا رسول اگر فردی ۴۱ ساله باشه و فقط به خاطر علاقه به آموزش و پژوهش بخواد دکتری بخونه ، نادان و گرفتار عدم تصمیم گیری معقول هست ؟ خواهش می کنم نظر خودتون رو بگین .

ساسان
تیر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام
عزیزم
من در سن ۴۶ سالگی در یک رشته خیلی سخت فنی دانشگاه دولتی قبول شده ام و بسیار هم از بقیه موفق تر هستم و خیلی هم لذت میبرم
شما برای دل خودت میخوانی.
پس کوتاه نیا و تا تهش برو

تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ق٫ظ

شرکت کننده ازاد امسال خیلی کم شده فکر کنم هر کسی مصاحبه بره قبول میشه. ترازها رو خیلی خیلی پایین اوردن

علیرضا
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۷:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به 

سلام یه مورد در نظر بگیرید هزینه ازاد بسیار بالاس بایه سری هزینه ها فکر ترمی۱۵ تومن باشین فقط کاری نکنید که به خودتون وخانوادتون فشار بیارید چون قبل از کسب علم ودانش سلامتی روح روان مهمه اگه کسی بخاد زن و بچه اش رو تحت فشار بذاره ارزشش نداره اول همه جوانب رو بسنجید.همه موفقیتهای دنیا دکترا نیس .به امید موفقیت همه شما

فیزیولوژی...
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ق٫ظ

سلام دوستان لطفاجواب بدین بارتبه ۶۶۵ بین ۱۷۶۰نفرورتبه درسهمیه ۲۵درصدشده ۳۱فیزیولوژی ورزش چندین حکم قهرمانی مربیگری وداوری پذیرش یک مجله معدل ۱۷/۷۱دانشگاه ازاد شانس قبولی درشهرستانها چقده لطفا جواب بدین اغارسول دوست دادم نظرشماروبدونم ببخشید برلچندمین بار این پست روگذاشتم

صبا
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی...

سلام ازاد حتما قبول میشین نگران نباشین ازاد خیلی اسونه و پذسرشش اصلا مطابق دفترجه نیست هیلی بیشتر میگیره

محدثه به آقای رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

جناب آریان شما که واحد قزوین هستید لطفا راهنمایی کنید ،من چهار گرایش مدیریت دولتی رو انتخاب کردم،علوم تحقیقات و تهران شمال و جنوب و مرکز دعوت به مصاحبه نشدم،انتخاب از یازدهم واحد قزوین تا ۵۵ دعوت به مصاحبه شدم، نمره کل من شده ۱۹۵۰ و حدنصاب واحد قزوین ۱۹۰۰ و اصفهان ۱۷۰۰ و کرمان ۱۵۰۰ به نظر شما چقدر شانس دارم؟

عرفان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

به اندازه ی همه اونایی که دعوت به مصاحبه قزوین شدن شما هم شانس دارین میتونید تو مصاحبه نمره رو جبران کنید

رسول آریان
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ق٫ظ

خب به هر حال با ۵۰ امتیاز بیشتر از حد نصاب قزوین، دعوت شدید. همون طور که آقا عرفان براتون نوشتن، شما هم مثل همه دعوت شدگان شانس دارید.
شما فرض کن یکسری افراد دیگه هستن که امتیاز بالای ۲۰۰۰ دارند و شاید بالای ۳۰۰۰ که اونها هم متقاضی قزوین هستند. در صورتی که شما مصاحبه عالی رو انجام بدید و اونها مصاحبه ضیعفی انجام بدن، شما پذیرش میشی.
اما خب شاید بگی اگر من در مصاحبه عالی باشم، ممکنه اونها هم در مصاحبه عالی باشند.
به هر حال رقابته. شما باید همه تلاشت رو بکنی و امیدوار باشی که اونها خراب کنند تا شما پذیرفته بشی.

مهدیm
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۳ ب٫ظ

سلام.تراز۹۰۰مهندسی پزشکی با یک مقاله کنفرانسی وبدون مدرک زبان چقدر برای علوم تحقیقات شانس دارم بنظرتون؟همه واحد ها دعوت به مصاحبه شدم

Ahmad
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیm

مهندسی پزشکی خیلی سخته
کدوم گرایش هستین
خودم بیومکانیک هستم

مهدیm
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ahmad

بیوالکتریک

تیر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان
مصاحبه دانشگاه ازاد مقاله با اکسپت امتیاز داره یا مقاله چاپ شده؟

سعید
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به 

هر دو قبوله

جامعه شناسی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۴۸ ب٫ظ

با سلام رشته جامعه شناسی ۵ دانشگاه در تهران دعوت به مصاحبه شدم رتبه در سهمیه ۱۹۵۶ هست و آخرین رتبه ۱۹۶۶ هست . کتاب از پایان نامه ام دارم و ۲ مقاله داخلی . مدرک زبان ندارم . آیا امیدی به قبولی هست؟

جامعه شناسی
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  جامعه شناسی

لطفا جوابم را بدید

جامعه شناسی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر؛در صورت داشتن مقاله و کتاب معمولا از سوالاتشون در چه زمینه ای هستش؟؟واینکه برای حضور تو جلسه ی مصاحبه باید از مقاله هایی که داریم کپی بگیریم یاخیر؟

دکترا 98؟
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ

سلام خدمت اقا رسول
اگر ممکنه منو راهنمایی کنید
بنده رشته حسابداری با رتبه ۲۹۴و تراز ۲۶۰۰هستم
تمامی چهل انتخاب رشته رو نیز دعوت به مصاحبه شدم
و یک مقاله و یک کتاب از پایان نامه دارم
و یک کتاب مرتبط هم دارم.
پردیس و غیر انتفاعی سراسری هم دعوت به مصاحبه شدم که شرکت نکردم
شما شرایط منو چطور ارزیابی میکنید
با تشکر
در ضمن وقت تقریبا خوبی هم واسه مصاحبه گذاشتم .
البته همگان میدونن که شایدسوالی پرسیده بشه که بلد نباشیم.

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

آقای برایان-جزا، یه چیزی در مورد سطح علمی براتون بگم. یکی از دوستان من در حال حاضر داره در آمریکا دکتری میخونه. در دوران ارشد هیچ برتری خاصی نسبت به من نداشت، فقط زبانش بهتر بود. یعنی توی دروس تحصصی اگر ریز نمرات من و ریز نمرات اون رو ببینی، من معدلم بالاتره. ولی اون هدفش کلا دکتری خوندن در خارج بود. وقت زیادی برای زبان گذاشت و نهایتا رفت‌. دوست دیگری هم داشتم که پردیس دانشگاه اصفهان قبول شد. رتبه ۴۰ شد. اون هم ریز نمراتش از من پایین تر بود. اما یک سال تمام رفت کلاس کنکور و مدام آزمون آزمایشی میداد. تا نهایتا شد رتبه دو رقمی و با این وجود پردیس قبول شد که اندازه من داره شهریه میده. من هم دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین هستم. کنکور هم ندادم. دوره بدون آزمون قبول شدم. البته امسال هم مجددا شرکت کردم، با هدف علوم و تحقیقات تهران. عرض من این هستش که حداقل این دو فرد، به لحاظ دروس تخصصی و نمرات کسب شده در مقطع قبلی، نه تنها برتری نسبت به بنده نداشتند، بلکه معدل من بهتر هم بود. نمیشه اینجوری گفت که چون طرف الان دانشجوی دکتری در آمریکاس یا اینکه طرف دانشجوی دولتی اصفهان هست، پس واقعا خیلی مخ هستند و نابغه‌اند. نه، اونها هم کاملا عادی هستند. منتها برای چیزی که میخواستند هدف داشتند. من یادمه از همون اوایل کارشناسی ارشد، همه حواسم به این بود که معدلم پایین نیاد که بتونم بدون آزمون دانشگاه آزاد قبول بشم، یک جای نسبتا خوب. همین… ادامه نظر»

فاطمه
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام افرین زیباگفتی دقیقاحرفم منوزدی منم میخواستم همینوبگم این به معنانیست که کسی که دولتی هست خیلی مخه واونی که ازادهست ضعیفه منم ازدانشگاه ازادفارغ التحصیل شدم ولی ازتوانایم استفاده کردم هم استاددانشگاه هستم هم نویسنده وهم تورشته قویم وهم پژوهشی توامریکاثبت کردم ادم بایدبدونه هدفش چیه برای اون هدف تلاش کنه کاری نداشته باشه فلانی ازاون دانشگاه هست یاغیره خیلی زیباگفتی همیشه موفق وسربلندباشی ودررشته خودت همیشه بهترین باشی وبدرخشی امین

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خواهش میکنم.
بله، درست می‌فرمایید.
شما هم موفق و تندرست باشید.

معین
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

آقا رسول شما مقطع کارشناسی ارشد از کدوم واحد فارغ التحصیل شدید؟ همون قزوین بودید یا واحد دیگه ای؟
میخوام بدونم در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون آیا فارغ التحصیلای همون واحد شانس بیشتری برای همون واحد دارن یا به صورت مستقل ارزیابی میشه؟
مثلا بین کسی که از واحد قم و کسی که از واحد علوم و تحقیقات فارغ التحصیل شده ولی رزومه و مقالات اون فارغ التحصیل واحد قم از فارغ التحصیل علوم و تحقیقات بهتر باشه، به نظرتون کدوم پذیرفته میشن؟ آیا واقعا مستقل ارزیابی میشه؟

ممنون میشم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید راهنمایی کنید. تشکر

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  معین

توی هر دو باری که قبول شدم، اتفاقا از دانشجوهای همون واحد هم اونجا بودن. حتی یکیشون با منشی و کارمندان احوال پرسی گرمی داشت.
اما هر دو بار قبول شدم.
چه بار اول دزفول و چه بار دوم قزوین.

من از دانشگاه آزاد کرمانشاه فارغ التحصیل شدم.

معین
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

خیلی هم عالی. پس شواهد نشون میده که به صورت کاملا مستقل ارزیابی میکنند. ممنون. با آرزوی موفقیت

برایان_جزا...سوال از همه
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

توضیحات شما قانع کننده بود..میپذیرم…پیروز و سربلند باشید…

فاطمه
تیر ۱۵, ۱۳۹۸ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام امیدوارم خب باشیدشرمنده مزاحم شدم یک سوال دارم میگن موقع مصاحبه ازبخش چهارم پایان نامه که اماراستنباطی هست سوال میشه الان اماراستنباطی من ازمون tخب چطوری سوال میکند اهنمای کنی یک دنیاممنون میشم

رسول آریان
تیر ۱۵, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از تجزیه و تحلیل ها، بحث ها و نتایج آزمایشات.

بالاخره همون T Test هم نتیجه ای داشته که باید بگید. همچنین باید بگید که اصلا چرا از T Test استفاده کردید. چرا مثلا از Z Test استفاده نکردید و …

فاطمه
تیر ۱۵, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام یک دنیاممنونم موفق وسربلندباشید

پریسا
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان
کسی می دونه کی تارخ ها رو اعلام می کنن
آخه باید برنامه ریزی کنیم و برنامه های دیگمون شاید جابجا بشه
لطف میکنین اگه جو آب بدین

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

فعلا مشخص نیست.
فقط گفتن ۲۲ تیر به بعد.

eHsA
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام / وقت بخیر / چند تا سوال دارم، در مورد بحث وام و …. / امکانش هست توضیح بدید؟

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

سلام.
راستش تا الان که دنبال بحث وام نبودم.
چون خدا رو شکر، هر ترم نقدی همون ابتدای ترم پرداخت کردم. مگر ترم های آخر که یک مقدار کم بیارم و دنبال وام برم. از همون اول که بخواد با وام شروع بشه، آخرش چه خواهد شد…

eHsA
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

ممنون از پاسخ کوبنده تون

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

قصد جسارت ندارم.
ولی باید واقع بین باشیم.
جمعا ۱۰۰ میلیون باید پرداخت بشه. حتی شما ۱۲۰ میلیون حساب کن. کم پولی نیست. نمیشه هر ترم وام گرفت و وام گرفت و وام گرفت. باید با یه پشتوانه قوی وارد این میدان بشید.

eHsA
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

متوجه ام / صحیح میگید / به نظر شما ترمی چقدر دانشجو خودش بتونه جور کنه می‌تونه مناسب باشه و در عین حال بقیه ش رو از وام استفاده کنه؟!

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

به نظرم حداقل شهریه ثابت رو اگر خودتون داشته باشید، برای متغیرش اگر کم آوردید، وام بگیرید.

انواع و اقسام وام ها رو دارن.
سه ماهه، چهار ماهه و …

eHsA
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

بی نهایت سپاس / شما اطلاع دارید ثابت امسال حدودن چقدره برای نرم افزار؟

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

برای ۹۷ که ۷ میلیون و ۴۶۱ هزار تومان هست.
برای ۹۸ معلوم نیست چقدر بشه، چون هنوز میزان افزایش رو اعلام نکردن. ممکنه ۱۲.۵ درصد بیشتر بشه یا ۱۵ درصد.

eHsA
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سپاس

عرفان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

داداش زیاد روش حساب نکن چون به موقع نمیدن و معرفی میشی به بانک توسعه تعاون ترمی ۲۵۰۰ میدن و اینکه شهریه رو هم میتونی تو دو فقره چک و یه مقدار نقد در طول ترم بدی

مرتضی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ق٫ظ

سلام برای مصاحبه مدیریت دولتی چی بخونیم بهتره . من رشته ارشدم چیز دیگه ای بود

علیرضا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستانه بهتون بگم بشینید بخونید سال دیگه دولتی قبول بشید هزینه هم نمیخاد بخونید.

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

همین که میگید دولتی، من دیگه تا آخرش رو خوندم.
آخه این دولتی که شما می‌فرمایید دقیقا یعنی چی؟
دولتی روزانه یا دولتی شبانه یا دولتی پردیس؟

باید خدمت شما عرض کنم که برای شبانه و پردیس در بهترین حالت، ۷۰ میلیونی باید خرج بشه.

فقط روزانه هستش که رایگانه.
مگه ظرفیت روزانه واقعا چند نفره؟
بعد با این همه مسائلی که در مصاحبه روزانه هست، ما رتبه تک رقمی هم دیدیم که روزانه قبول نشده.

پس خواهشا این لفظ قدیمی دولتی رو بذارید کنار.
برای ۱۰ سال پیش لفظ دولتی مناسب بود که در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد دوره شبانه، دانشجو یک مبلغ ناچیزی پرداخت میکرد. نه الان که برای شبانه دکتری باید حداقل ۷۰ میلیون داشته باشی.

برایان_جزا...سوال از همه
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

دوستمون رو تصحیح میکنم… بخونید روزانه قبول شید!! قبولی آزاد حداقل در نظر عموم چندان موفقیت چشمگیری نیست…همه میگن طرف دانشگاه پولی قبول شده و سطح علمیش تعریفی نداره… روزانه کجا آزاد کجا

رسول آریان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

بله، دقیقا منظور منم عموم جامعه بود.
وگرنه اگر بحث شهریه دادن باشه، نه تنها دانشگاه آزاد داره شهریه میگیره، بلکه غیرانتفاعی‌ها هم شهریه دارن، پیام نور که اتفاقا دولتی هم هست، اون هم شهریه داره، همچنین دوره های پردیس و شبانه دانشگاه‌های سطح ۱ تا سطح ۳ دولتی هم شهریه دارند. من حتی دیدم که وقتی کسی دانشگاه پردیس یا شبانه دانشگاه دولتی هم قبول میشه، نوع قبولی خودش رو پنهان میکنه، فقط اسم دانشگاه رو میاره.

هر چند اگر هم بخواد به عموم جامعه بگه، ممکنه اصلا ندونن پردیس چیه و اینکه طرف مجبور هست برای یک ترم اون تا ۱۲ میلیون هم پرداخت کنه.

یعنی اگر کسی بگه مثلا دانشگاه دولتی شهید بهشتی تهران قبول شدم، فرد عادی ممکنه بگه خیلی عالی، باریکلا. ولی وقتی بگه این ترم ۱۲ میلیون تومان شهریه پرداخت کردم، ممکنه چشماش گرد بشه، بگه ۱۲ میلیووووون؟ چه زیاد!

سهیل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

با سلام

دوستان من امسال برای دکترا دعوت به مصاحبه نشدم میخواستم بدونم کلاس های کنکورو تایید میکنید که برم برای سال بعد اماده بشم افرادی که تجربه این گونه کلاس هارو داشتند بنده رو راهنمایی کنند که ایا واقعا موثر هست یا خیر من الان دو دل هستم که این کلاسارو برم یا نه میخوام دوستان بنده رو کمک کنند که هزینه بی جهت متحمل نشم؟؟؟؟؟

رضا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

رشته ؟

سهیل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

رشته ام مدیریت دولتی برای مقطع دکترا میخوام برم

محمد
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام
کلاس بستگی به آمادگی و هدف خودت داره
اگر الان با درسا آشنایی و پایه خوبی داری و البته آزاد هم میخوای قبول بشی بجز تهران کلاس لازم نیست و با یه برنامه ریزی خوب میتونی براحتی قبول بشی
ولی اگر آمادگی مناسبی نداری و درسا کلا یادت رفته و دولتی هم میخوای قبول بشی کلاس صد در صد میتونه بهت کمک کنه .هم توی بازآموزی درسا و هم اینکه در مود درسخوندن قرار بگیری و بهت نظم و انگیزه بده.
نموهاش خود من
من سال نود و شش بعد از چند سال از ارشدم رفتم شرکت کردم و رتبه خوبی نیاوردم بالای ۵۵۰ و آزاد تهران قبول شدم.
خدایی هیچی یادم نبود از درسا و اصلا هم نخوندم
اما دیدم بیفایده است اینطوری
دو تا از درسا رو کلاس رفتم و خوب هم خوندم و به شکر خدا رتبه ام خیلی خیلی کم شد و دو رقمی شد و روزانه دولتی قبول شدم.
حتما موثره.
نهایتا همه چی به خودت مربوطه

من که خیلی برام موثر بود

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

بنظر من کلاس کنکور نرو چون احتیاج نیست سعی کن خودت بخونی و منفی نزنی

محدثه
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

من چهار گرایش مدیریت دولتی رو انتخاب کردم،علوم تحقیقات و تهران شمال و جنوب و مرکز دعوت به مصاحبه نشدم،انتخاب از یازدهم واحد قزوین تا ۵۵ دعوت به مصاحبه شدم، نمره کل من شده ۱۹۵۰ و حدنصاب واحد قزوین ۱۹۰۰ و اصفهان ۱۷۰۰ و کرمان ۱۵۰۰ به نظر شما چقدر شانس دارم؟

لیلا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محدثه

شانستون زیاده

فریده
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان، من میخواستم آزمون ای پی تی ثبت نام کنم ولی تو سایت نوشته مخصوص دانشجویان دکتری
یعنی ما نمیتونیم ثبت نام کنیم؟ مدرکش رو واسه مصاحبه ی دکترا میخاستم

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فریده

یه ریسک انجام بده.
شماره دانشجویی ارشدت رو وارد کن‌.
اگر سیستم قبول کرد، صداشو در نیار.

فریده
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

نشد متاسفانه

سوسن
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ

همش از این می ترسم ما با زحمت دکتری قبول بشم، بعد رئیس جمهور بعدی که میاد در دکتری را باز کنه، مدرکمون بی ارزش بشه.

باران
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

واسه دل خودت زندگی کن.چکار به باغچه همسایه داری؟

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

همین الانش هم خیلی باارزش نیست‌.

فیزیولوژی...
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام دوستان لطفاجواب بدین بارتبه ۶۶۵ بین ۱۷۶۰نفرورتبه درسهمیه ۲۵درصدشده ۳۱فیزیولوژی ورزش چندین حکم قهرمانی مربیگری وداوری پذیرش یک مجله معدل ۱۷/۷۱دانشگاه ازاد شانس قبولی درشهرستانها چقده لطفا جواب بدین اغارسول دوست دادم نظرشماروبدونم

کامران
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

بی ارزش ترین مدرکه

لیلا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

پس چرا دنبالش هستید؟

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

بخاطر دله خودمون

لیلا
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

خوب پس بی ارزش نیست.چی از دل خود آدم مهمتر.
من که خیلی باهاش کیف میکنم و خوشم.
کاری هم به هیچ کس نداره.
برام یه جور ترقی و پیشرفته.حالا مگه بقیه هم پیشرفت کنن بده؟

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

من از بچگی قصدم این بود تا دکترا بخونم چون هدفم بودخوندم والا دلیلی دیگه نداره

رضا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

نه آقا هیچ مدرکی بی ارزش نیست چرا اینطور ناامیدی رو تزریق میکیند به دوستانی که چند سال وقت گذاشتند برای کسب مدرک دکتری با تمام نواقصی که موضوع داره ولی فواید زیادی هم داره که نواقص رو پوشش میده خواهشا با دیدی مثبت نگاه کنیدو امیدواری بدید و امواج مثبت رو ساطع بفرمایید عزیزمی ناامید نباش

جعفر طیار
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

یادم میاد سالی که ارشد قبول شدم تو کل کشور تو رشته ما شاید صد نفر بیشتر نمی گرفتند، اما یه دفعه سال بعد شد ۱۵۰۰ نفر و سال بعدش حدود ۴۰۰۰ نفر، خلاصه کلی خورد تو ذوقم، الان هم چند سال در دانشگاه ها تو مقطع دکتری تقریبا سفت هستش، ما که رد شدیم دوباره درها باز میشه.

فیزیولوژی...
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان لطفاجواب بدین بارتبه ۶۶۵ بین ۱۷۶۰نفرورتبه درسهمیه ۲۵درصدشده ۳۱فیزیولوژی ورزش چندین حکم قهرمانی مربیگری وداوری پذیرش یک مجله معدل ۱۷/۷۱دانشگاه ازاد شانس قبولی درشهرستانها چقده لطفا جواب بدین

باران
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی...

زیاد

فاطمه
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۶ ب٫ظ

سلام سهمیه ۲۵درصدی و رتبه ۶مدیریت دولتی و تراز ۲۶۰۰ دانشگاه ازاد خوراسگان امتحان قبولی داره؟ بدون مقاله ودفاع فقط مانورهای مدیریت بحران و کارگاه های اموزشی برگزارکرده
لطفا راهنمایی بفرمایید

عسل
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دانشگاه آزادی نخونده هم بری سرجلسه امتحان قبولی. بدون مقاله اینام قبول میکنن

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

کی میگه؟اصلا اینطور نیست احتمالا ازمون رو شرکت نکردین والا اینطوری قضاوت نمیکردین

عسل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

اتفاقا من کارشناسی و کارشناسی ارشدمو بهترین دانشگاههای ایران درس خوندم. توی فامیل دیدم طرف لای کتاب رو باز نکرده که ببینه کتاب چندصفحه داره قبول هم شده و مقاله و رزومه هم هیچی نداشته. آزمون دکترا هم شرکت کردم و مصاحبه هم رفتمو رزومه هم داشتم

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

حرفتون برای قبولی های قبله ساله ۹۵ صحیحه ولی بعد از ساله ۹۵ قوانین دکترا کلا عوض شده وحتی خوندنشم سخت تر شده

ت
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

موافقم

سعید
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

خواهش چرت پرت و حرف بی پشتوانه تحویل این داوطلبان نده از حسادت قبول نشدن خودت داری داوطلبان رو گمراه میکنی امسال ب روز هر رشته محل پنج تا بیشتر نمیتونه بگیره اگر وقت داری دفترچه رو ی مطالعه بینداز

عسل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

اتفاقا من هم کارشناسی و هم ارشد دانشگاههای دولتی سطح ۱ درس خوندم. و الانم دکترای دولتی دعوت به مصاحبه شدم. ولی شما معلومه به خاطر اینکه دانشگاه دولتی قبول نشدی از شدت حسادت داری اینطوری حرف میزنی

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

اینقدر حرفا رو بر اساس بغض نزنید،من شبانه ساری اوردم و نرفتم و اومدم ازاد یکی از دانشگاه های تهران رو خوندم و از لحاظ رزومه و اینکه تجربه علمی و کاری بچه های دکترا ازاد رو کمتر از سراسری نمیبینم هیچ بالاترم هستن البته ادمایی که نشستن تست زدن یاد گرفتن ادعای علمی بودن هم دارن که اصلا نه صحیحه و نه درسته و اگه شما دکترا قبول شدین بیاید اینجا نـــظر بدین و بعید هم میدونم بتونید از پس هزینه های دکترا ازادم بر بیاید والا اینطوری شعار نمیدادین

علیرضا.جزا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۴:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

منم موافقم ازادیها بی سواد نیستن فقط چون سختگیری کمتره اینجور قضاوت میکنیدوگرنه خیلی از وکلا و قضات و نخبگان از ازاد هم هستن حالا این وسط ۴تا غیر علاقمند به علم که برای ارتقا مدرک میگیرین میان ازاد بخاطر رفاهیات وگرنه نمره به کسی مفت نمیدن و اینجور افرادم با حداقل نمره فارغ میشن به هر حال نمیشه گفت اینا رقیب بقیه بچه ها
در دولتی هستن.کسب علم ربط به مکان نداره مخصوصا تحصیلات تکمیلی که فقط نحوه پژوهش یاد میگیری و بقیش بستگی به خود دانشجو داره.یخورده منطقی باشیم

عسل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

ضمنا آقای عرفان مگه شما توی خونه های مردم دوربین مدار بسته کار گذاشتید و دیگران رو کنترل می کنید که تهمت می زنید و میگید با بغض. ضمنا دو ترم هم آزاد دکترا خوندم و از پس هزینه ها هم براومدم.شما احتمالا از اونایی هستید که تازه به پولی رسیدید فکر کنم

عسل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

آقای عرفان جواب شما رو داخل کامنتا گذاشتم و دیگه هر چی کامنت بذارید جواب نمیدم چون با هر کسی نباید وارد بحث شد. و توی بحث ممکنه حرمت شکنی بشه. حالا یکی حرمت شکنی میکنه طرف دیگه که نباید مثل اون رفتار کنه. اینطوری دیگران فکر میکنند طرفی که بهش توهین میشه ادب نداره. گاهی سکوت بهترینه

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

من توهینی نکردم از این بابت گفتم که دانشجو های ازاد هم باید درس بخونن هم در فکر تهیه شهریه شون باشن و از دو جهت تحت فشار هستن اینکه بیاید بگید قبولی ازاد راحته و خوندنشم راحتهه بی انصافیه والا قصد توهین نداشتم من هدفم از بیان صحبت این بود به هر حال اگه توهینی برداشت کردین من معذرت میخوام،البته در ادبیات فارسی کلماتی مثل حب و بغض و….فکر نمیکنم توهین محسوب بشه و فقط نشون دهنده ی احوالات ادمه مثل عصبانیت و خوشحالی به هر حال موفق باشید

رضا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

فکر کنم این نوع صخبت کردن اصلا از هر دو طرف خوب نیست
مثل اینکه ماها قراره تحصیلکرده های تاپ این کشور بشیم
بعد بیایم اینجوری بد با هم حرف بزنیم و بد هم نظر بدیم
همه دانشگاه ها خوبند بد نداریم
بنده هم به چند تا دانشگاه دولتی دعوت شدم
ولی با توجه به موقعیتم فقط میتونم در شهر خودم آزاد بخونم این ایراد نداره
دانشجو خودش باید پیگیر باشه تا بتونه خود یاد بگیره
مقطع دکتری دبیرستان نیست که استاد یاد بده
پس بهتره احترام به هم و نظرات هم رو تمرین کنیم
تا دکتر هم شدیم با منطق حرف بزنیم
ان شالله هر کسی هرجا لایقتش و ارزوش هست قبول بشه
از سایت دکتری هم کمال قدردانی دازیم که این فضای گفتگی صمیمی رو ایجاد کرده
یاعلی

فاطمه
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام امیدوارم خب باشی افرین متنت عالی بودبهترینهارابراتون ارزومیکنم موفق وسربلندباشی درپناه حق

نیلی
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

کسی جای شما رو تنگ کرده ؟ در آینده کارایی و موفقیت افراد که نتیجه ی تحصیل است نشون خواهد داد در عمل چه چیزی ارزش بوده و چه چیزی خیر . خود تحصیل تو هر جایی خود به خود ارزش نیست نتیجه ی تحصیل مهمه . تحصیل هدف نیست وسیله است برای رشد و رفاه خودمون و جامعه . کاش از تنگ نظری ها با این سن تحصیلات دور باشیم .

عسل
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نیلی

خانم نیلی اگه منظورتون از تنگ نظری با من بود، در اشتباهید. آخه دانشگاه آزاد مگه دانشگاه کمبریج هست که من به خاطرش حسود و تنگ نظر باشم.خخخخخخخخ.

نیلی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

چه جالب که وقتی چوبو بلند میکنیم …… خانم من نمیدونم چرا فکر میکنید همه باشما هستند ؟ ، خیر با شما نبودم با همه عزیزان بودم که ادبیات اشتباهی داشتند از هر ۲ طرف جالبه به خودتون گرفتید ، مطمئنا دانشگاه آزاد کمبریج نیست همون طور که دانشگاه تهران و علامه و بهشتی دانشگاه های هاروارد و ام آی تی و آکسفورد نیستن ، همه ی دانشگاه های ما و تمام سیستم آموزشی ما ده ها سال از جهان پیشرفته عقب تره ، گفتم عملکرد آدمها و بازدهی اونها به واسطه ی تحصیل مهمه ، بهتره زندگی کنید و بزارید دیگران هم زندگی کنند .انرژی منفیی و که برای اثبات نظر خودتون میزارید روی پیشرفت و توسعه ی فرهنگی اجتماعیتون بزارید احتمالش هست در آینده به فردی فرهیخته تبدیل بشید و با اخلاق .زبان و ادبیات ما نشان گر خیلی چیز هاست وقتی قراره با این زبان خودمون رو ارائه بدیم خیلی موجز و مودب باشیم خیلی زیبا تره ، وگر نه ۱۰ تا خ گذاشتن و همه بلدن .

ت
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

اصلا اینطور نیست…

سهیل
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

اینطور نگید من نخونده رفتم و هیچکدوم از واحد هارو دعوت به مصاحبه نشدم

هادی
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

من نخونده رفتم کنکور دکتری دادم رشته نرم افزار . ۳۱ واحد و دعوت به مصاحبه شدم .بدون حتی یک دقیقه خودن.۵ ساله هم ارشدمو گرفتم.میخواستم بگم از درس دور بودم.پارسال هم یک دقیقه نخوندم مشهد قبول شدم .اینم بگم سر جلسه مصاحبه حتی پایان نامه رو یادم رفته بود ببرم فقط ۴ تا مقاله داشتم اونا رو برده بودم از اونا سوال کردن ازم.
آزاد و زیاد جدی نگیرید.دنبال پول هستند .
اینم در آخر بگم من ۸ سال حوزه تخصیصم شبکه است و دارم از این راه پول در میارم
دوتا از دوستام دکتری همین رشته رو میخونن جزواتشون نگاه کردم از خنده روده بر شدم .از بس بدهیهات و گعته بودن.یعنی اساتید امشون تئوری کار کردن و به صورت عملی بار علمی ندارن.

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

اگه پا در دوره ی دکترا بزارید متوجه میشید که هدف فقط قوی شدن توی ارائه ها و یاد گرفتن روش سرچه از شما میخوان که محقق بشید و اینکه بتونید با اعتماد به نفس توی یه جمع علمی ارائه ای پر شور داشته باشید و به چالش کشیده بشید و به چالش بکشونید حضار رو اصلا هدف جزوه نوشتن و جزوه خوندن نیست کسی که کارشناسی ارشد میخونه دیگه باید صاحب نظر در اون رشته باشه و از جزوه نویسی و نت برداری دور بشه البته بله ممکنه بعضا بعضی از دانشجو های دکترا اینطوری باشن که شما میفرمایی اما همه اینطوری نیستن و به اهدافی که در دکترا خوندن دارن میرسن،یعنی یه پژوهشگر دارای سابقه و قوی که روش سرچ مقاله،ثبت مقاله،صاحب نظر در امری توی تخصص خودش خواهد شد،والا اگه شما ۱۴۰یا۱۵۰ واحدی که در کارشناسی پاس میکنی و ۲۴ واحد ارشدتون تمام بدیهیات رشته تون رو به شما اموزش میده اگه اومدین دکترا و بدیهیات رو هنوز درک نکرده بودین دارین پولتون اگه ازاد هستین و اگه سراسری وقتتون رو میریزید دور و کاره بی خودی انجام میدین به هر حال حرف شما از یه جهتی صحیح و از یه جهت صحیح نیست

هادی
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

حرفای من‌کاملا صحیح چون واقعیت و گفتم اون حرفایی که زدم نظر نبوده

هادی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

استاد کدوم سرچ؟ سرچ و مقاله نویسی واسه ارشد هستش. اسمش phd هستش اگه ی مقدار زبان بلد باشیم درکش آسونهDoctor of Philosophy .بابا اخرین مراحل علمی هستش بیان بهت روش سرچ یاد بدن ؟ درباره تز چی میدونی ؟ میدونستی یعنی نوآوری باید داشته باشی ؟ میدونی باید معلومات داشته باشی ؟ شما فارق التحصیل شدی باید به بچه های مردم درس یاد بدی .قبول کنید بار علمی در دانسگاه ها ی مقدار پایینه.چرا دانشگاه ها دوره های عملی و تخصصی برای دانشجویان برگزار نمیکنند؟ چرا همش موسسه های آزاد ؟ وار ما شده مقاله دادن و نمره گرفتن همین.
انشالله شما قبول بشی دکتری و میبینی دوباره هنون بدیهیات کارشناسی و ارشد و تکرار میکنن واست .حداقل تو رشته ما همین بوده.رشته شما رو نمیدونم

عرفان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

اقای هادی حالا شما رگ غیرتتون اینطوری متورم نشه بله من هم گفتم شما باید صاحب ایده و نظر بشید در دوره ی دکترا و ارشد فقط پلی به سمت دکتراست ولا غیر،اما اگر راجب سطح علمی اینجانب دردانشگاه ازاد صحبت داری بنده ادعایی ندارم و پرفسور حسابی نیستم ولی در این حد خدمتتون عارضم پایان نامه خیلی ازبچه های سراسری در مقطع ارشد رو بنده در قبال یه مقدار پول نوشتم و دفاعم هم کردن حالا شما دکترا نمیخوای بخونی نیازی نیست اینقدر داد بزنی عخه و تلخه،به هر حال بنده یه رشته ی فنی رو دارم میخونم به کمک همین هم کلاسی های دکترا تونستم طراحی فرایند تولید رو یاد بگیرم،مدیریت تولید رو یاد بگیرم،و اینکه در ارتباط با صنعت همین الان دارای سه طرح صنعتی تو استان تهران هستم اصلا مقالات ای اس ای و پژوهشی و داخلی هم ارزش بیان کردن نداره فکر نکنید چون ده سال سابقه کاری دارین بقیه بیکار بودن و نگاه کردن!!!البته ما هم رشته نیستیم و من ادعایی در تخصص شما ندارم ولی یاد بگیرین هر درختی که سنگین تره افتاده تره یه مقدار افتادگی بهتون پیشنهاد میکنم

هادی
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

کسی که پایان نامه واسه دیگران مینویسه ارزش بحث کردن نداره.عیارتون مشخص شد.در ضمن هیچ جای صحبتهام نگفتم چی بهتره و کجا بهتره یا چی بدتره.انچه برای من اتفاق افتاد براتون تعریف کردم.دکتر جوووووون

عرفان
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

طالب علم پی علم میره علم رو تو سینی براش نمیارن هادی عزیزم سر کلاس دکترا رفتی هنوز منتظر جزوه بودی ایراد از دیدت نسبت به درس خوندن تو مقطع دکترائه و عدم مطالبه گری از اساتیدت بود چه بسا خیلی ها غیر حضوری در دانشگاه های معتبر دنیا دارن دکترا میگیرن اونام هم جزوه میدن بهشون؟بدیهیات رو یادشون میدن و میخندن بهشون؟عیار بنده در رزومه قابل افتخارمه از دوران کارشناسی کار کردم در رشته ی تحصیلیم،تولید انجام دادم و تجربه کسب کردم مدعی هم نیستم مثل شما که بگید ۸ سال سابقه کار دارم خودم استادم با این نگرش برید مصاحبه خیالتون راحت رد میشید

عرفان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

بنده ترم ۵ دکترا هستم دوسته خوبم دقیقا وسـط این چیزاییم که گفتم معلومه که اگه دکترا بخونید اینطوری خواهید شد از ما که خواستن نمیدونم بقیه چطوری بودن….

عرفان
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

شما که اینقدر زبانت خوبه لا اقل Philosophiae Doctorرو برعکس نمینوشتی وسطش اف نمینداختی به هرحال موفق باشی

منصور
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

خوشبحالتون.
من نوشیروانی بابل سازه میخونم.
خیلی ازمون کار میکشن

عسل
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

آقای هادی تمام حرفای شما رو قبول دارم

سعید
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

واقعا همین که دوره دکتری رو تو جزوه خوندن میبینید نشون میده از دکتری هیچ نمیدونید واینکه دوبار امتحان دکتری دادید نشون میده تو ارزوی دکتری خوندنید و الان ک دوستانتون میبینید دارید حسرت میخورید بنده دانشجوی دکتری هستم و با همین دکتری جذب اختصاصی قضات ثبول شدم و دارم و الانم دارم تدریس میکنم و درواقع زندگیم مدیون مدرک دکترام هستم چون در همه زمینه بنده رو موفق کرد جهت اطلاع

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان
بنده سهمیه ۲۵درصدی دارم
یه مقاله و زبان هم دارم
ایا مصاحبه قبول میشم؟
نیاز هست مطالعه ای داشته باشم؟

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

حتما مطالعه داشته باشید

ناهید
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه نمره ۳۷ آزمون msrt قابل قبول هست برای مصاحبه تاثیری داره؟

حامد
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

سلام…بالای ۵۰ قبوله فک کنم

کیوان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

برای مصاحبه از ۴۵ امتیاز داره

اونق
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

سلام. من هر چی میخوام نتیجه ام رو ببینم میگه اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد دیروز سنجش آزاد هم زنگ زدم گفت کد عبور درست هست گفت چند ساعت دیگه امتحان کنید. چند ساعت بعد هم امتحان کردم ولی باز میگه اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد چکار کنم

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  اونق

نام کاربری ثبت شده بر روی کارت ثبت نام میشه شناسه شما.

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

با سلام جناب آریان
حقوق جزا و جرم شناسی هستم
با رتبه ۱۵۶ و تراز ۴۳۱۵
۴ تا همایش ملی دارم
۳ تا علمی تخصصی
۶ سال سابقه تدریس و برگزاری کارگاه
یک جلد کتاب
و در انتخاب رشته هم اول شهرستان خودمان را زدم بعد استان و بعد تهران
امکان قبولی چقدر هست؟

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

رتبه شما برای قبولی در شهرستان عالی هست.

بابت مقالات همایشی ۲ امتیاز می‌گیرید.

مقالات علمی تخصصی هیچ‌ امتیازی ندارند، فقط علمی پژوهشی و علمی ترویجی امتیاز داره.

سابقه تدریس و برگزاری کارگاه خیلی خوبه، بگید حتما، اما نمره ای براشون در نظر گرفته نشده.

کتابتون اگر مرتبط باشه ۱ امتیاز داره.

اگر قصدتون یک واحد دانشگاهی یک شهری هست که اون شهر مرکز استان هم نیست، میتونم بگم به احتمال خیلی خیلی زیادی قبول هستید.

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

البته برای مرکز استان هم رتبم خوبه ولی فرقی نمیکنه که شهرستان بخونم یا استان یا تهران

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

مقالات علمی تخصصی رو دانشگاه علامه قبول کردند ازم تدریس رو هم

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

در فرم ارزشیابی دانشگاه آزاد، امتیازی برای تدریس در نظر نگرفتن.

مقاله فارسی هم باید مورد تایید وزارت علوم باشه.
مجلات مورد تایید وزارت علوم هم کاملا مشخص هستند در لیست وزارت علوم. در لیست وزارت علوم مجله علمی تخصصی نداریم. فقط پژوهشی و ترویجی ها هستند.

بله شما برای دانشگاه مرکز استان و حتی تهران هم، رتبه نسبتا خوبی دارید.

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

خیلی ممنون که امیدواری میدید ای کاش همون شهرستان قبول بشم حال و حوصله مسافرت ندارم

عسل
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

۱۰۰ درصد قبولی

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

واقعا دلخوشی خوبیه
و اینکه شما با قاطعیت میگید قبولم خیلی خوشحال میشم
ان شالله شماها هم قبول بشید

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اقا رسول خودش دانشجو دکترا کامپیوتر بودن فکر کنم انصراف دادن

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

سال ۹۶ بدون آزمون دزفول قبول شدم و بعد از یک هفته کلاس رفتن، انصراف دادم.
سال ۹۷ دوباره بدون آزمون شرکت کردم و این بار قزوین قبول شدم. الان در حال امتحانات پایان ترم دوم هستم. یک امتحانم مونده.
اما برای سال ۹۸ هم دوباره بدون آزمون شرکت کردم، با هدف علوم و تحقیقات یا حداقل یکی از واحدهای شهر تهران.

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

من کارشناسی و ارشدم و مرکز یکی از استان ها بودم ولی دکترا رو اومدم تهران واقعا سطح دانشگاه ها باهم فرق داره و من این دوسالی که اینجا بودم حس میکنم خیلی برام مفید بوده و چیزای زیادی یاد گرفتم واقعا تفاوت داشته برام اگه میتونید بنظرم بیاید تهران ولی اگه هم نه خب عمره که میگذره درسو تموم کنید خلاص شید بخدا من این ترم اخری دیگه حس میکردم مخم نمیکشه

معماری
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

اقا رسول سلام. خوبی؟ علت انصراف شما از دزفول چی بود؟

رسول آریان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  معماری

۱. ارزش نداره برای یک واحد کوچیک شهرستان حدود ۱۰۰ میلیون و حتی بیشتر هزینه کرد. باید این واحدها رو ببندن و اجازه ندن که دانشجوی دکتری بگیرن.

۲. برای من مسیرش طولانی بود از کرج.

۳. خیلی هوای گرم و شرجی داشت. زندگی سخته اونجا.

معماری
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

صحیح. اقا رسول به نظر شما دکتری بوشهر ارزش دارد؟

رسول آریان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

اگر خودتم بوشهری هستی، باز هم به نظرم خیر.
مگر اینکه شرایط کاری داشته باشی که نتونی دانشگاه بهتر بری.

معماری
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

دوست عزیز از نظر شما ممنونم.

امین
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

بوشهر واسه معماری اساتید خیلی خوبی داره و بنظرم ارزش داره

معماری
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  امین

سلام. شما تا چه حد شناخت دارید به واحد و اساتید بوشهر؟

امین
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  معماری

برادرم دانشجوی دکتری معماری بوشهر هست و خیلی راضی هست از اساتید

معماری
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

امین جان ساکن بوشهرید یا از شهرستان برادرتان به بوشهر برای کلاسهای دکتری میروند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

امین
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

برادرم از شیراز میاد

معماری
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

صحیح.اونوقت برای اقامت از خوابگاه استفاده می کنند یا به صورت دیگری؟

امین
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  معماری

خوابگاه
شما خودتون ترازتون برای بدون آزمون چقدر شده؟

معماری
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  امین

من قبول شده ام قبلا ولی نمیدونم از اصفهان بخوام برم ارزش داره یا نه؟؟؟

امین
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  معماری

اره ارزش داره خیالتون راحت
مقطع دکتری خیلی متفاوت هست با مقاطع دیگه
پس با خیال راحت بوشهر دکتری بخونید

معماری
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

ممنون از راهنمایی شما. از اصفهان تا بوشهر با اتوبوس که بهترین وسیله برای این مسیر است حدود۱۰ ساعت راه هست. از شیراز تا بوشهر چند ساعته؟

امین
تیر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

۶ ساعت

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

اینطوری نیست من خیلیها رو دیدم رد شدن خیلی ها حاضرن به هر قیمتی دکترا بخونن

رضا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

خوب ما تلاشمون رو کردیم و توکل بر خدا
به هر قیمتی هم نمیخوایم بخونیم
به قیمت مصوب دانشگاه میخونیم

مرتضی-کامپیوتر
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

خسته نباشید خیلی زیاده…..موفق باشید دکتر

مرتضی-کامپیوتر
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  اونق

احتمالا اعدادی ا که وارد میکنید به زبان فارسی تایپ میکنید.لاتین تایپ کنید

لیلا
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  اونق

سلام.ببخشید اونق چیه؟

امید مدیریت
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۷:۴۴ ق٫ظ

خوب چرا برنامه را دقیق اعلام نمی کنن همش حدودی میگن؟؟؟چه کاریه آخه؟

امیرخان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۰:۲۹ ق٫ظ

چه مدارکی باید همراه داشته باشیم؟ مکان دقیق کجاست ؟

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیرخان

همه چیز به زودی اعلام میشه.
عجله نکنید.
ولی ریز نمرات رو اگر ندارید، از الان اقدام کنید که نیاز هست.

مهرداد
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام آقا رسول میشه سوال منو هم جواب بدی ممنون میشم . من ترازم ۱۶۰۰ هست دانشگاه انتخابی من ترازش ۱۲۰۰ هست . به نظر شما ترازم باید بالاتر از این ها باشه تا قبول بشم ؟ دانشگاه آزاد رو میگم ؟ من منتظرم

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

تراز مهم هست ولی رتبه مهمتر هستش.
رتبه چند شدید؟

هر چه تراز بالاتر بهتر، اما توجه داشته باشید که مصاحبه دقیقا ۵۰ درصد راه هست. اگر بتونید در مصاحبه امتیاز خوبی کسب کنید، میتونید از خیلی ها که نسبت به شما تراز بهتری دارند جلو بزنید.

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

آقا رسول سلام
من ارشدم نامرتبط بوده ، امکان قبولی و رد شدنم چقدره ؟
ممنون

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

بستگی به این داره که چقدر اطلاعات عمومی و تخصصی شما در گرایش جدید چقدر باشه. آیا پایان نامه شما به گرایش جدید هم ربط داره یا خیر. آیا در گرایش جدید مقاله دارید یا خیر. دلیل موجه آوردن برای تغییر گرایش و …

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

جناب آریان ضمن تشکر
رشته م رو کلا تغییر دادم ، از ارشد مترجمی به روابط بین الملل … یه کارنامه ارشد روابط بین الملل آزاد با رتبه ۹ هم دارم ولی نرفتم ثبت نام کنم . حد نصاب دعوت به مصاحبه ها از ۷۰۰ شروع شده برای دکتری آزاد من ترازم ۲۸۵۰ شده با رتبه سراسری ۴۰۰ … نگرانیم از اینه که اساتید مصاحبه کننده ی آزاد توجیهاتم رو قبول نکنن ، نمره ۷۲ ept هم دارم ولی مقاله و پژوهش خیر …

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نمیدونم.
شانستون رو امتحان کنید.

ثنا
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نگران نباشید.فقط باید خودتون رو کاملا با انگیزه در مصاحبه نشون بدید و نذارید که با سوالاتشون مغبونتون کنن.
قبولیتون هم کاملا ممکن.
من خودم با ارشد عمران در رشته مدیریت صنعتی قبول شدم.یعنی کاملا نامرتبط

احسان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ثنا

ممنون و تشکر

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

اقا رسول من بین ۱۹۰۰نفر شدم رتبم شد۸۷۵ ساله ۹۶ ترازم ۱۰۰۰ بود اخرین نفری که استان تهران اورد من بود استان تهران گرایش منو ۲۱ نفر رو میخواست برای ۵ دانشگاهش من شدم۱۹ و کمترین رتبهای که قبول شد من بودم بعد متوجه شدم بچه هایی که قبول شدن همه زیر سیصد هستن اینو برای این گفتم که بچه ها بدونن رتبه مهمه ولی به همون اندازه چه بسا خیلی بیشتر مصاحبه مهمتره،البته واسه بین الملل و شبانه هم همین اتفاق افتاد برام و مصاحبه بسیار روی رتبه و قبولی من اثر داشت و بنظر من مصاحبه خیلی مهم تر از ازمونه ازمون فقط شرط ورود به مصاحبه ست

مانا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۶:۰۰ ب٫ظ

ای بابا،فکری به حال برنامه ریزی داوطلبان نمیکنن،تاریخ دقیق مصاحبه رو لازم داریم،تا کی باید صبر کنیم؟

احسان
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ

سهمیه رزمندگان در پذیرش نهایی دوره دکترا چه تاثیری داره وایا دانشگاهها علاوه بر ظرفیت معمول خود نسبت به پذیرش سهمیه داران اقدام میکنند؟

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سهمیه ۵ درصده دیگه از هر ۲۰ نفر ۱ نفر قبولی باید رزمنده باشه

احسان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

عرفان عزیز
یه مقدار اطلاعات بیشتر بهمون بده.نمر ه ام ۱۹۰۰ اموزش زبان انگلیسی شیراز با سهمیه رزمندگان ودفاع پایان نامه هم شهریور امسال وبدون مقاله وکتاب.شانس قبولی را چقدر میدونید.سپاسگزارم

عرفان
تیر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

رتبتون رو هم بگید که درک بهتری نسبت به رشتتون داشته باشم،خب اگه بتونید خودتون رو ثابت کنید که واقعا لیاقت دکترا خوندن رو دارین و علاقه دارین بهش چرا که نه؟اول از همه بایدنشون بدین پایان نامتون کاره خودتونه و تقلبی توش نیست و اگه تسلط بر کارتون داشته باشید خیلی مهمه مصاحبه کننده متوجه شه شما اهله تحقیق هستین و اینکه توی رشته خودتون سوالاتی که میپرسن رو بلد باشین جواب بدین و صداقت داشته باشید انشالله که قبول میشید

لیلا
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

گویا اطلاعات بچه ها در اینمورد خیلی کمه
درستش اینطوریه
سهمیه در خود مصاحبه دخیل نیست .البته در تراز اون مهمه و شما باید ۸۰% تراز رو بیارید.در خود مصاحبه هیچ
ولی در نتیجه نهایی مهم میشه
بچه های سهمیه ای اول در سهمیه آزاد ارنج میشن.
بعد اگر اونجا قبول نشن ۲۵% ها در سهمیه ۲۵% که به سمت بالا گرد میشه ارنج میشن و از هر ۳۰ نفر یکیشون میتونه سهمیه ۲۵% باشه اگر در اون رشته کد داوطلب باشه و اینطوری شانس مضاعف دارن و البته باید حداقل ۸۰% امتیاز آخرین قبولی سهمیه آزاد رو بیارن وگرنه قبول نمیشن.
برای سهمیه ۵ % هم همینطوره و اول در سهمیه آزاد و بعد در ۵% سهمیه با گرد به بالا ارنج میشن یعنی از هر ۱۰ نفر بع بالا یه نفر در هر کد رشته که معمولا کمتر جایی بیش از ۵ درصد میگیره و زیاد کاربردی نیست.فقط تنها شانس و امتیاز دیگه ای که دارن اینه که اگر در سهمیه ۲۵% در اون کد رشته کسی داوطلب نباشه این سهمیه به بچه های با سهمیه ۵% تعلق میگیره و شانسشون خیلی میره بالا که البته معمولا خیلی این موقعیت گیش نمیاد و البته صفر هم نیست و گاهی معجزه میکنه

احسان
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

ممنون از لیلا خانم بابت توضیح جامعی که مبذول فرمودند ولی من اون قسمت از فرمایش ایشون تا به اخر متوجه نشدم وخواهشمندم بیشتر موضوع رابشکافند.یعنی از هر ۱۰نفربه بالا یک نفردرهرکدرشته………..

رضا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۳۵ ب٫ظ

دوستان مصاحبه های دانشگاه های سراسری خیلی راحت بود کاش آزاد هم اینگنه پیش برود

مینا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

راحت بود؟؟!!
دانشگاه شیراز از ۹۰ درصد مباحث ازمون کتبی دوباره از ما سوال پرسیدند!!!!

رضا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

من که از دانشگاه خوارزمی و علامه راضیم رخیلی محترم و با منطق

دکتری مهندسی شیمی
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

چه رشته ای بودید ؟

رسول آریان
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ

با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان…

حسن
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

سلام جناب دکتر. من پایان نامه خودم رو نصفشو نوشتم و هنوز دفاع نکردم.به نظرتون برا جلسه مصاحبه چی بگم بهشون؟

رسول آریان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

سلام.
پروپوزال رو ببرید.
همون نصفه رو هم ببرید.
سیمی کنید.
مرتب و منظم.
از هدف پژوهشتون بگید و اینکه براتون نتیجه اش خیلی مهم بوده که تا الان طول کشیده.
متعهد بودن خودتون رو نشون بدید که حداکثر تا ۳۱ شهریور دفاع می‌کنید.

حسن
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

ممنون جناب دکتر.فکر میکردم چون وضعیت دفاعم مشخص نیست ریسک نکنن برای پذیرش من.براشون پر شدن ظریفتها مهمه مطمئنا.

عرفان
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رسول آریان

من هیچی با خودم نبردم گفتن چرا دست خالی اومدی گفتم همه شو حفظم گفتن خب بگو ببینم چی بلدی همه ی پایان ناممو براشون توضیح دادم با ریز جزئیات اینقدر خوب توضیح دادم که هیچ حرف و حدیثی نموند براشون و گفتن سوالی ندارن و قبول شدم

دکتر
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

مشکلی نیست اگه تا شهریور دفاع میکنی

حسن
تیر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

ممنون جناب دکتر.