کارنامه و رتبه قبولی آزمون دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارنامه و رتبه قبولی آزمون دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی سال‌های گذشته به داوطلبان این رشته کمک می‌کند که بتوانند با توجه به شرایط خودشان تخمینی از دانشگاه محل قبولی داشته باشند.

هر ساله داوطلبان در آزمون کتبی دکتری تخصصی به سؤالات عمومی (شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی دکتری) و نیز سؤالات تخصصی پاسخ می‌دهند. درصد کسب‌شده در هر یک از دروس امتحانی به همراه نمره تراز و نیز رتبه داوطلب، در کارنامه نتایج اولیه دکتری اعلام می‌شود.

بعد از اعلام نتایج دکتری از سوی سازمان سنجش، دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری و دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد منتشر خواهد شد و سپس داوطلبان مهلت دارند تا در زمان انتخاب رشته دکتری، رشته‌محل‌های مدنظر خود را در فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه آزاد وارد کنند.

با اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری، مشخص خواهد شد که هر یک از داوطلبان امکان حضور در مصاحبه دکتری کدام دانشگاه‌ها را خواهد داشت. سپس زمان مصاحبه دکتری سراسری و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سایر جزئیات لازم به اطلاع داوطلبان خواهد رسید تا بتوانند در موعد مقرر در مرحله دوم آزمون دکتری شرکت کنند.

 

ظرفیت پذیرش دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزیمشاوره انتخاب رشته دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی
نمره تراز دعوت به مصاحبه دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزیمصاحبه دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی

 

اطلاعات مهم درخصوص مصاحبه دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی

با توجه به اهمیت مرحله مصاحبه در قبولی آزمون دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی به داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم، به مقالات زیر مراجعه کنند:

رتبه قبولی دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی

در جدول زیر جزئیات کارنامه و رتبه قبولی داوطلبان آزمون دکتری ﻣﻬﻨﺪسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی ـ صنایع سلولزی در سال‌های گذشته ارائه شده است تا داوطلبان بتوانند با توجه به درصد کسب‌شده در هر درس، تخمینی از امکان قبولی خود در دانشگاه‌ها داشته باشند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها