پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در حال تهیه است و به همه حوزه های کنکور دکتری تخصصی سال ۹۹ ابلاغ می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به برگزاری کنکور دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۹ دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه های امتحانی ابلاغ می شود.

وی افزود: این دستورالعمل در برگه راهنما به اطلاع همگان می رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ هستند ملزم به رعایت آن هستند.

خدایی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت تهیه می شود و جزئیات آن در برگه راهنمای آزمون اطلاع رسانی می شود.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار می شود.

در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و  ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.

داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در جلسه دکتری 99 پرینت تهیه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

234 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۲۴ ب٫ظ

چرا برای تکمیل ظرفیت کنکور پارسال که اینقدر درخواست دادیم هیچکس توجه نکرد؟ الان به تعویق زمان کنکور اهمیت میدید؟
الان که برای کنکور امسال دوباره تلاش کردیم و وقت گذاشتیم زمانش را عقب میندازید؟ که امسال هم مثل پارسال بشه. شاید تا فروردین دچار هرنوع بیماری، تصادف در جاده، فوت اقوام و یا هر مشکلی دیگری شدیم که امکان مرور و آمادگی الان را نداشتیم. آن زمان کی پاسخگوی دو سال عمر بیهوده ما هست؟
تنها راه انتقال کرونا در جلسه کنکور دکتری بود که خداروشکر با تعویق آن، دیگه مشکلی نیست.

مریم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی؟
این یه مسئله بهداشتی و ملیه نه محدود به تعدادی از افراد یک جامعه
نگران نباش اینطوری بدلی مصاحبه آماده تری.

ویکتاریون
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

تنها راهش کنکور دکترا نبود. تمام دانشگاه های تهران تعطیل شدن و خوابگاهاشون رو امروز و فردا دارن تخلیه می کنن. شما اگه نمی تونین بین اهمیت یه بحران کلان و ملی و منافع جزئی خودتون فرق بذارین صلاحیت دکترا خوندن ندارین و توی مصاحبه ردتون می کنن حتی اگه رتبه یک بشین. همین الان با تخلیه ی خوابگاه ها دانشجوهای خوابگاهی باید برن شهرهای خودشون و امکان تعویض حوزه ی امتحان رو ندارن. اینم یه دلیل تعویق امتحانه.

برزخ
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ

ای کاش تاریخ کنکور تغییر نمیکرد. دو ماهه که در طول شبانه روز فقط ۴ ساعت میخوابم به این امید که این کابوس تمام بشه و از هفته قبل شمارش معکوس را شروع کرده بودم. حیف از زمان هایی که از استراحت و تفریح خودم زدم. شاید اصلا فروردین به هزاران دلیل آمادگی الان برای آزمون را نداشته باشم.
تو کل دنیا یک ماه هست که صحبت از کرونا هست، تو کشور ما به یکباره از هفته پیش متوجه این موضوع شدیم……

Z.A
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان کسی شماره دفتر وزارت بهداشت رو داره ؟

سارا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Z.A

۱۹۰

S
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام خدمت همه عزیزان، خدا رو شکر. ممنون از همه عزیزانی که با پیگیریهاشون خوشحالمون کردند. دستتون دردنکنه

مجید
اسفند ۹, ۱۳۹۸ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام
در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان (درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده از همه مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا به آن رای بدیدو ثانیا به بقیه هم اطلاع رسانی کنید شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه کنکور دکترا حذف شد و ملاک پذیرش فقط و فقط کنکور کتبی سازمان سنجش باشه
باتشکر

محمود
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام کنکور شد ۹۹/۱/۲۸

مجتبی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

دوستان خدا رو شکر آزمون به تعویق افتاد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ برگزار می شود.
با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان عزیز

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

کنکور از ۹ اسفند منتقل شد به پنج شنبه ۲۸ فروردین

kamy 1
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

کنکور رقت ۲۸ فروردین ۹۹ الان سازمان سنجش اعلام کرد

سارا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

کنکور شد ۲۸ فروردین ۹۹
برید سایت سنجش
خدایا شکر

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

تغییر کرد بچه ها. تاریخ کنکور شد ۲۸فروردین

داوطلب مادام العمر
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

عنوان درخواست :

عمومی | دکتری – تغییر زمان آزمون کتبی

متن درخواست :

سلام‌بنده عاجزانه از شما درخواست تغییر زمان آزمون را دارم. درنظر داشته باشید که سلامت جامعه در گرو سلامت و کارایی افراد تحصیل‌کرده و تا حدودی آگاه‌تر از عموم مردم جامعه است. قطعا این تغییر زمان دردسر ساز است ولی پیامد شیوع احتمالی‌موارد مشکوک که اصلا دور از انتظار‌نیست مشکلات بسیار بیشتری درپی دارد. با توجه به نزدیکی زمان آزمون لطفا نظر و پاسخ خود را در اسرع وقت ابلاغ فرمایید. با تشکر

تاریخ ارسال پاسخ :

١٣٩٨/١٢/٠۴-١١:۴١

پاسخ :

با سلام 
ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی دکتری ph.D ( نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ از روز جمعه مورخ ۹/۱۲/۹۸ به روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۸ تغییر می یابد. اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۱۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. ضمنا کارت شرکت داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر خواهدشد.
با سپاس

.‌
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

امتحان عقب افتاد دوستان

میثم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

انشاالله آزمون ۹ اسفندبرگزاربشه …..وضعیت بهداشتی ایران خرابترازاین حرفاست ، کرونا یکیشه
پس بچسبیدبه درساتون تادیرنشده
ومن الله التوفیق

Dd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

حالا چی میگی. تغییر کرد رفت عزیز.

میثم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Dd

خخخخخخخ بهتر من که امادگی داشتم
باامادگی بیشتری میرم سر جلسه

سیروان
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

دوست عزیز کمی از خودخواهی کم کن لطفا

میثم
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۶:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سیروان

چه خودخواهی ؟ ۳ساله دارم زحمت میکشم بااختلاف ۱ نفراز کرسی جامیمونم چرا بایدخوشحال باشم از این تعویق؟؟!! گرفتارکارم هستم ۲۰ سال سابقه کارمرتبط بارشته انتخابی وتحصیلی ارشدم دارم ۲تاکتاب دررابطه بارشته تحصیلی وصنعتی که کارمیکنم چاپ کردم کلی رزومه ومقاله وکنفرانس دارم ، گواهی ثبت اختراع دارم و دها موارد مشابه دیگه . آدم بیکاری نبودم که برام مهم نباشه .کسی خوشحاله الان که بیکارنشسته تو خونه نه سرکار میره ونه آینده مشخصی داره. صرفامیخواددکتری بگیره آیااااااااااااا ۵ سال دیگه میتونه بامدرکش کارکنه یانه که خیلی خیای خیلی خیلی خیلی خیلی بعیدمیدونم تا۵ سال دیگه بتونن کارپیداکنن
برای این برام مهمه دوست عزیز
هروقت درشرایط من بودی متوجه میشدی من چی میگم

عرفانه به میثم و حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام. اقای میثم واقعا باورم نمیشه شما حداقل دانشجوی ارشد هستید و با بیش از پنج سال حضور در محیط دانشگاه نتونستید از لفظ یه مشت… برای همنوعانتون استفاده نکنید. اونهم برای کسانی که rxuh فقط از سر نگرانیشون برای خودشون و خانوادشون خواهان جابجایی کنکور هستن نه به خاطر سیاهی لشکر بودن!!! به نظرم بهتره عذرخواهی بکنید ! امثال شما اقا یا خانم حقوق بین الملل که گویا خیلی اماده هستید برای کنکور و معتقدین اگه کنکور جابجا بشه وقت اضافه غیرمنصفانه است!!!!!!!! وقت اضافه غیر منصفانه چیه اخه؟؟؟؟؟؟مگه قراره فقط به به تعدادی از داوطلبان وقت اضافه رو بدن؟؟؟؟ فقط نگران این هستید که مبادا رقیباتون بیشتر بشن؟؟ اجالبه گفتید خودخواه نباشیم!! در آخر اینقدر لازم نیست پیگیری بکنید که جابجا نشه قطعا سازمان سنجش با اعلام این موضوع قصد همه پرسی نداشته و کاری که خودش میدونه درسته رو انجام میده .

کنکور دکتری۹۹
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

الحمدلله زمان برگزاری کنکور تغییر کرد و آقای حقوق بین الملل دیگه نمیتونه اظهار نظر و قضاوت بی مورد کنه

میثم
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۶:۱۰ ق٫ظ

خانم عرفانه دربالا جواب یکی از دوستان رو دادم که برای شماهم صدق میکنه

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

این هم شانس منه که امسال که تصمیم گرفتم بخونم اینطوری شد. چه می شه کرد مجبورم برم سر جلسه دلم نمیاد زحمتام هدر بره.

کنکور 99
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

اگر امکان داشت توی شهر خودمون کنکور بدیم و مجبور نشیم مسافت زیادی رو توی اتوبوس و تاکسی باشیم خیلی خوب می شد

Dd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور 99

فرقی نمی کند که در کجا امتحان دهیم. الان بسیاری از شهرها درگیر این ویروس شده اند و اخبارش را اعلام نکرده اند. هیچ تضمینی وجود ندارد در شهری که هنوز ویروس گزارش نشده است ابتلا به آن نشویم.

ابراهیم جباری
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

من نمیدانم جناب دکتر کدخدایی در این مملکت رندگی میکنند یا نه؟ داوطلبان کنکور دکترا جوانان نیستند ، در زمانی که از دبستان تا کلاسهای دانشگاه در بیشتر استانها و هر تجمعی تعطلیل اعلام شده شما چگونه چند صد نفر را در هر حوزه انهم برای ۶ ساعت کنار هم جمع میکنید؟ در سرمای محیط ازمون که هرسال باعث ازار داوطلبان میشود حالا با فشار روحی ناشی از ویروس کرونا… نه من نمیام شما بفرمایید.واقعا این تعداد فوق لیسانس مملکت را در این برهه یکجا جمع کردن کار عقلانی است؟ حال اگر به تعویق بیفتد چه میشود؟

Dd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

ایشان در بخش ایزوله شده مملکت زندگی می کنند و بی شک نگران هیچ یک از ما نیستند. خیال می کنند کرونا مانند سرماخوردگی ساده است که بشود پیشگیری کرد. اگر قابل پیشگیری بود کشور چین با آن تجهیزات و مراقبت هایی که انجام می دهند بیشتر گرفتارش نمی شدند.

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

واقعا متاسفم برای کسایی که انقدر راحت در مورد بقیه قضاوت میکنن و میگن اینا سیاهی لشکرن و چون نخوندن میخدان کنکور عقب بیفته امیدورام شما برید کنکور بدین و رتبه یک بشین چون لایق مدارج عالی هستین! اما یادتون باشه کسایی هستن که این شرایط واقعا براسون سخته. خود من یک بیماری نقص سیستم ایمنی دارم. ابتلا به همچین بیماری هایی برای من از آب خوردن راحت تره چون سیستم ایمنی بدنم خیلی مشکل داره. یک سال زحمت کشیدم این درسته که نیام سر کنکور؟ یا بیام و بعدش با مرگ دست و پنجه نرم کنم؟

داوطلب مادام العمر
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

فقط به دوستانی که فکر می‌کنند کسانی که از روی نگرانی طبیعی خواهان تغییر تاریخ آزمون هستند گوشزد می‌کنم که با مراجعه به صفحات قدیم همین سایت یا پرسجو از دوستان پذیرفته شده نهایی متوجه بشن که حتی با ۱۰۰ برابر آمادگی بیشتر شما در آزمون کتبی ۱ درصد در پذیرش نهایی شما تاثیری نخواهد داشت.اگر رزومه قوی دارید سینه چاک تاریخ آزمون نباشید. اگر دل به آزمون کتبی دارید که…چی بگم!! پس فارق از بحث آزمون کتبی به فکر سلامت خود و خانواده خودتون باشید.

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

دوستان عزیز با توجه به پیگیری به عمل امده برای افرادی که بیماری زمینه ای دارن تمهیدات خاصی اندیشیده شده که روز امتحان مشخص خواهد شد .استرس کنکور را با حواشی پررنگتر نکنیم .مراقب همدیگه باشیم .تو کشوری که متاسفانه اخیرا خیلی بلا خیز شده پشت و دل همدیگه رو خالی نکنیم .خودخواه نباشیم .انشالله هر کسی که زحمت کشیده نتیجه بگیره .

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

از نظر منطقی این تمهیدات غیر ممکنه، بهتره همه خونسردی خودشونو برای آزمون جمعه حفظ کنند، اما به نظرم بعیده جمعه آزمون برگزار بشه. دانشگاه تبریز باز بود ساعت ۱۰ صبح در کلاسایی که استاد داشت درس میداد، زدند و تعطیل کردند. پادگانهای رشت سربازانی رو که از خوابگاه استفاده می کردند مرخص کردند. تمهیداتی که شما میگید ممکن نیست دیگه ما خودمون بارها آزمون دادیم میدونیم چه خبره.
بعید میدونیم این جمعه آزمون برگزار بشه فقط امیدوارم آزمون کلا لغو نشه.
شما که خصوصا رشته حقوق خوندید و بقیه هم که درس خوندند، تعویق امتحان تاثیر چندانی نداره، اونی که موثره عدم رعایت ۵۰ درصد آزمون و عدم رعایت رای دیوانه، برید دنبال اون باشید که افراد بیسواد صرفا با چرب زبانی و پارتی بازی در بهترین جاها دانشجوی روزانه نشند و حق بچه های دیگه خورده نشه.

سمیرا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

خب تکلیف بچه هایی که خوابگاهی هستن و کنکور دارن باید برگردن شهرشون چی میشه؟ اون ها کجا باید امتحان بدن

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

روز سه شنبه می تونید با مراجعه به دانشگاههای اعلام شده حوزه امتحانی خودتون رو تغییر بدین

سمیرا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

یعنی پاسخنامه هر کسی رو می فرستن شهرش که اون جا امتحان بدهچون عکس و شماره دانشجویی هر کس روی پاسخنامه هست

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

بعید میدونم این جمعه آزمون بگیرند

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق٫ظ

شما بنا رو بذارید بر اینکه جمعه امتحانه و خودتون رو برای اون آماده نگه دارید استرس مضاعف به خودتون وارد نکنید الان دانشگاه ها در چندداستان تا ۵ شنبه تعطیله. اگر تا ۵ شنبه نیاز باشه خودشون کنکور رو لغو میکنند. در ضمن تعطیلی دانشگاه ها یعنی مسئولین به فکرند اما لزوما به این معنی نیست که الان وضع خیلی بحرانیه. امیدوارم وضع واقعا بحرانی نباشه اما فعلا مهم اینه که در هفته آخر به خودتون استرس بی مورد وارد نکنید که ممکنه به جای کرونا از ترس به خودتون آسیب قلبی وارد کنید

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  شقایق

درود بر شما

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۷ ق٫ظ

شک نکنید اگر خدای ناکرده نیت شما ایجاد رعب و ترس در دل کسایی هست که رقیبتون هستند و در ته دل ارزو میکنید که بترسن و نیان سر جلسه شما لیاقت تحصیل در مراجع عالی رو ندارید .
سیاه نمایی ممنوع .کرونا ویروس مخصوص جلسه کنکور نیست

A.S
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

برای شما فقط باید متاسف بود جالبه که رشته تون هم حقوقه.
مشکل هر نوع تجمعه و ممکن کردن درگیری آدم های بیشتر، مشکل میسر نبودن چهار ساعت ماسک داشتن روی صورت و نداشتن اکسیژن کافی مخصوصا اونایی که خودشون بیماری های زمینه ای دارن، مشکل لحظه ورود و خروجه، مشکل بازید بدنیه، مشکل ورق زدن دفترچه با دستکش پلاستیکیه، بازم بگم براتون یا کافیه آقا یا خانم حقوقدان که خیلی خوب دفاع از عموم را یاد گرفتی

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  A.S

دوست عزیز ایا شما تضمین میدین که در یک یا دو یا چند ماه اینده این بیماری خدای ناکرده اپیدمی نشه؟؟؟؟؟

تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری۹۹
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  A.S

درود به شما
ایشون (کاربر با نام حقوق بین الملل) فکر کردن فقط خودشون تلاش کردن و فکر هم میکنن با سمپاشی در محیط و مثلا تمیز کردن زمین و صندلی های سالن حوزه های امتحانی همه چیز حل میشه.
کاش درک کنیم که وقتی بازرسی بدنی توسط مراقبین قبل از شروع آزمون و مستقر شدن در سالن انجام میشه یعنی چی، وقتی وسایلتونو ازتون میگیرن و با وسایل سایر افراد که اطلاع نداریم ناقل ویروس هستن یا نه میندازن یه گوشه روی زمین، وقتی تو فضای بسته و سرپوشیده ساعت ها باید ساکن نشست و نفس کشید تو اون محیط، وقتی استامپ میارن و همه لمسش میکنن که باید زیر پاسخنامه ها انگشت زده بشه یا استفاده از سرویس بهداشتی عمومی چه تبعات احتمالی داره

مایسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

لایک دارید

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ق٫ظ

سلام.با توجه به پیگیری مستقیم که داشتم انشالله امتحان در موعد خودش برگزار میشه .دوستانی که هم مایل به شرکت نیستند قطعا با خود امتحان مشکل دارن و دنبال فرجه میگردند .ویروس کرونا همه جا هست .چه جلسه کنکور چه تو خیابون و تاکسی و مترو …..تنها راه علاج اینکه بهش مبتلا نشید اینه که خودتون و اطرافیانتون رو در ایزوله کامل قرار بدین که امکان پذیر نیست .تنها راهش رعایت نظافت شخصیه .در حال حاظر به شدت در حال اماده کردن جلسات کنکور و ضد عفونی کردن این مکانها هستند پس نترسید .محکم به درسهاتون بچسبید .

kamy 1
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

این حجم از خود بینی تون جای تعجب داره اقا ما نمیریم سرجلسه ،ما اصلا درس اینا نخوندیم فقط سه بار تو کنکور رتبه عالی آوردیم و امسال کاملا آماده ایم ولی دنبال فرجه ایم بیشتر بخونیم فقط تو آماده ای .اگه بیمار بشیم و این بیماری رو انتقال بدیم به خانواده مون که پدر و مادر با بیماری زمینه ای مثل دیابت دارند ولی شما دکتری قبول شدید احساس آرامش میکنید…ما که نمیایم خوش بگذره دکتر آینده

مایسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ق٫ظ

دوستان ظاهرا کنسل نشده و باید جمعه بریم کنکور بدیم چون اخبارهم گفت ۶ ام کارت ورود به جلسه رو بگیرین

مجتبی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام دوستان
مثل اینکه سنجش تصمیمشو گرفته و آزمون برگزار میشه. اگه موافق تعویق هستید باید از وزارت بهداشت کمک بگیریم. من پیام دادم جواب زیر رو برام فرستادند:
«با سلام
طبق اطلاعیه اعلامی در سایت سازمان آزمون در تاریخهای اعلام شده برگزار می گردد و توزیع کارت آزمون نیز از تاریخ ۶ اسفند ماه بر روی سایت سازمان فعال می گردد و بعید به نظر می رسد زمان برگزاری آزمون به تعویق بیفتد و در صورت اعلام هر گونه خبری در سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.
با سپاس»

Phd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ

دوستانی که اصرار به برگزاری ۹ اسفند دارن می دونن که کلی از رقباشون نمیان سر جلسه کنکور به خصوص تو شهرهایی که وضعیت بحرانیه. وگرنه کسی که خونده فرقی براش نداره چه ۹ اسفند چه آخر اسفند.

نیما
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  Phd

دقیقا اگر کسی خونده و بقیه سیاهی لشکرند چرا می ترسه از اینکه ازمون عقب بیفته هم بیشتر فرصت داری هم اماده تر میشی
پس یک دلیلی داره با همین شرایطم انشالله شرکت می کنیم و حق به حق دار می رسه

میثم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

امیدوارم اینجورکه میگی باشه وآمادگی کافی روداشته باشی.

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  Phd

کسی که از امتحان نمی ترسه و دنبال وقت اضافه غیر منصفانه نیست میدونه در اپیدمی هر چه زمان جلوتر میره بیماری گسترده تر میشه .پس ۹ اسفند واگیر کمتر از ۲۹ اسفنده

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

دکتر جان بترس که رقبا فرصت پیدا کردن. آزمون افتاد آخر فروردین

مریم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۲ ق٫ظ

دوستان لطفا اگه خواهان تعویق در برگزاری کنکور هستید در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش در خواست بدید

مجید
اسفند ۹, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان (درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده از همه مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا به آن رای بدیدو ثانیا به بقیه هم اطلاع رسانی کنید شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه کنکور دکترا حذف شد و ملاک پذیرش فقط و فقط کنکور کتبی سازمان سنجش باشه
باتشکر

@
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۶ ق٫ظ

البته علاوه بر تماس با ۱۹۰ میتونید به سامانه های ۳۰۰۰۰۳۸ و ۳۰۰۰۶۰۰۶ و ۳۰۰۰۷۲۶۷ پیامک بدید که متعلق به وزارت علوم و وزارت بهداشت و شبکه سلامته. از همه بخواین توی این کار مشارکت کنن. دوستان حجمه کنید بی شک جواب خواهد داد. من تا الان با ۲۰تا خط به این شماره ها پیامک زدم. از تمام کسانی که توی شبکه های اجتماعی باهاتون هم گروهن بخواین اونام مشارکت کنن. لطفا جدی بگیرید

Dd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ق٫ظ

وقتی که دانشگاه ها را به علت کرونا تعطیل کرده اند برگذاری آزمون دکتری در آن مکان‌ها یک تصمیم کاملا غیرمنطقی و… خواهد بود. آزمون باید سریعا به تعویق بیفتد. کسانی که مخالف تعویق هستند سلامتی شان برایشان ارزشی ندارد. لطفا همه را یکسان در نظر نگیرید. همه درس خوانده ایم و خسته شده ایم و فکر تاریخ دیگر را نمی توانیم بکنیم. اگر کسی میگه که مثلا برنامه ام به هم می خورد خب در این شرایط برنامه ریزی جدیدی را انجام می دهد هیچ چیز این دنیا ثابت نیست و پر از حوادثی است که آدم را از رسیدن به هدف و برنامه هایش دور نگه می دارد. دوستان امروز هرطور شده تکلیف این آزمون را باید مشخص کنیم. اگر ما تصمیم نگیریم آنها برایمان تصمیم خواهند گرفت. به امید تعویق آزمون.

ام
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۱۱ ق٫ظ

سلام، من مطالعه داشتم، و سال قبل هم دو رقمی شدم، ولی دلم راضی نمیشه خدایی نکرده این بیماری رو کسی بگیره و به فکر خانواده هامون هستم که نکنه بعداً از ما بگیرن، درک میکنم کسایی که دوست دارن سریع کنکور بدن و تموم شه مخصوصا کسایی که مطالعه خوبی داشتن ولی برای سلامتی موافق تعویق افتادن کنکور هستم

میثم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۷:۲۱ ق٫ظ

امیدوارم ۹ اسفند امتحان برقرارباشه …..کرونا چیه ؟ چرااینقدرجو میدین ،عادت کردین به تنبلی ؟؟؟ یه مشت درس نخونده وسیاهی لشگر خواهان تاخیر در امتحان هستن
امتحان برگزارخواهد شد
ومن الله التوفیق …
زنده باد ایران

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

درود بر شما

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

شما چطور انقدر راحت قضاوت میکنید. خود من یک بیماری نقص سیستم ایمنی دارم. ابتلا به همچین بیماری هایی برای من از آب خوردن راحت تره چون سیستم ایمنی بدنم خیلی مشکل داره. یک سال زحمت کشیدم این درسته که نیام سر کنکور؟ یا بیام و بعدش با مرگ دست و پنجه نرم کنم؟

میثم
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

دوست عزیزم منوببخش منظوری نداشتم امیدوارم حالتون روزبه روزبهتربشه عزیزم
من شخصا۳ ساله معطل شدم الانم ۱۳ روزمرخصی گرفتم خیلی زحمت کشیدم دلم نمیخوادبیشترازاین صبرکنم فقط همین
بازم ازشمامعذرت میخوام وازخداوندبراتون طلب شفا میکنم امیدوارم به خواسته دلت برسی وهرچی مقدره ،همون بشه
دوستتون دارم

Z.A
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

آقای میثم خداروشکر تاریخ امتحان تغییر کرد از قدیم گفتن سیاهی به ذغال میمونه ولی شما یکم روی خودخواهیتون فکر کنید

fn
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۶:۵۳ ق٫ظ

دانشگاه های تهران و چند شهر تا آخر هفته تعطیل شدن.
چرا؟
دانشجوها همش یک ساعت و خورده ای سر هر کلاس باید بمونن
مگه خطری هست؟
https://my.farsnews.ir/c/18504
حمایت کنید برای تعویق کنکور دکترا

@
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  fn

البته علاوه بر تماس با ۱۹۰ میتونید به سامانه های ۳۰۰۰۰۳۸ و ۳۰۰۰۶۰۰۶ و ۳۰۰۰۷۲۶۷ پیامک بدید که متعلق به وزارت علوم و وزارت بهداشت و شبکه سلامته. از همه بخواین توی این کار مشارکت کنن. دوستان حجمه کنید بی شک جواب خواهد داد. من تا الان با ۲۰تا خط به این شماره ها پیامک زدم. از تمام کسانی که توی شبکه های اجتماعی باهاتون هم گروهن بخواین اونام مشارکت کنن. لطفا جدی بگیرید

امیر هوشیار
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ق٫ظ

دقت کنید، ویروس کرونا خیلی خطرناک نیست اما سرعت انتقالش خیلی مخاطره آمیز

فکرش کنید ۱۷۷ هزار نفر با چند هزار نفر عوامل برگزاری آزمون، اگه خدای نکرده ویروس کرونا که اینقدر هم به صورت نهان عمل می کنه یعنی خود فرد ناقل خبر نداره که داره انتقال می ده، در کسر کوچکی از این این جمعیت فعال بشه، چه آمار تصاعدی می تونه ایجاد کنه و به خانوادها منتقل بشه

سعیده
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا موقع نظر دادن به شرایط همه توجه کنین من خودم تو مشهد هستم و خب اینجا جو هنوز ارومه و مشکلی برای برگزاری ازمون فعلا نیست اما من به خودم اجازه نمیدم اصرار به برگزاری تو این هفته رو بدم چون این ازمون باید در شرایط یکسان برگزار بشه و الان حداقل وضعیت چند شهر بخصوص قم و اراک به هم ریخته و بحرانیه بماند که به تهران هم رسیده داوطلبین این شهرها چطوری با خیال راحت بیان سرجلسه فکر میکنین با ماسک بودن اونم تو یه کلاس یا سالن واسه ۴ ساعت کار راحتیه اکسیژن مورد نیاز به بدن نمیرسه و دچار خستگی میشه بماند خطر ابتلا و انتقال
حداقل یه هفته عقب بندازن تا شرایط تثبیت بشه

rava
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ق٫ظ

با سلام

از مسولین سازمان سنجش تقاضا داریم سریعا اطلاع رسانی کنند و آزمون دکتری را به خاطر سلامتی شرکت کنندگان و به خاطر جلوگیری از ویروس کرونا به آخر فروردین ۹۹ موکول کنند. تمام دانشگاهها و مدارس این هفته تعطیل است پس سلامتی ما را در نظر بگیرید.

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ق٫ظ

همگی در سایت وزارت بهداشت در بهش ارتباط با ما ایمیل بزنین و درخواست تعویق بدین. بلکه اتفاقی بیفته و کنکور را اقلا یک ماه عقب بندازن

عابدی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ق٫ظ

دوستان عزیز، به وزیر بهداشت، علوم پزشکی و پدافند غیرعامل درخواستتون ارائه بدید، همه میگن علوم پزشکی باید دستور لغو بده.خواهشا سرسری نگیرید همکاری کنید.پدافند گفته درخواست فکس کنید بررسی کنیم، اصلا از آزمون و تعداد شرکت کننده ها واینکه در مراکز استان برگزار میشه خبر هم نداشت.

عادل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ق٫ظ

سلام برهمه دوستان و شرکت کنندگان محنرم، پیام بسیاری از دوستان را مطالعه کردم، همه دوستان بجا و بحق صحبت کردند هم کسانیکه خواهان تعویق امتحان بودند و هم کسانیکه خواستار برگزاری امتحان ، لیکن چاره کا دست کسی نیست جز برگزارکنندگان امتحان ، شرایط نامطلوب دوستان در شهرهای قم و…. قابل درک هست و سایر عزیزان که زحمت کشیده اند برای امتحان قابل تحسین ، ولی باید شرایط کلی و جامعه نیز توجه شود و امنیت کل جامعه ملاک قرار گیرد ، معهذا تصمیم نهایی با سازمان سنجش است که امیدواریم وضعیت کلی را در نظر داشته باشند، توهین و اظهارنظر شخصی به همدیگر دوستان علاج کار نیست ، اگر کسی سلامتیش مهم است تشریف نیارند بمانند سال دیگر با سلامتی کامل و آمادگی ۱۰۰ درصد حضور پیدا کنند ، کسانیکه سلامتی خودشان و خانواده مهم نیست تشریف بیارن برای امتحان .
در آخر برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت آرزومندم

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۷ ق٫ظ

دوستان عزیز ،
بنظرم اینجا حرف زدن هیچ فایده ای ندارد
از وقتی که کرونا اومده دیدید که رهبر و رئیس جمهور و… بیان یکی دو کلمه حرف بزنن؟؟ خودشونو پوشاندن ، اولش نخاستن اعلام کنند چون می‌خاستند مردم بیان رای بدن، الآنم که بهتون قول میدم هیچ کدومشون الان بیرون نمیرن
حالا شماها اومدین میگین کنکور رو لغو کنن، کی این کارو کنه؟ مسئولین؟ کدوم مسئولین؟ خدانکرده بعد کنکور دانشجویا کرونا بگیرن همینا گردن نمیگیرن، همینا زیر بار نمیرن، خودمونو گول نزنیم،

اتابک
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۵ ق٫ظ

با سلام. بسیار معقول تر بنظر میرسد که کنکور دکتری به زمان دیگری موکول شود.چرا که بیشترین احتمال آلودگی موقع بازرسی بدنی صورت میگیرد. اگر بازرسی نشود امکان تقلب در آزمون بالا میرود. عدم تنفس مناسب بدلیل وجود ماسک و اضطراب ناشی از امکان آلودگی موجب عدم پاسگویی مناسب و هدر رفتن یکسال تلاش اینده سازان و جوانان فرهیخته این مرز و بوم خواهد شد .شایان ذکر است چون بیشتر حوزه های امتحانی مرکز استانها میباشد رفت و امد و حضور در اماکن عمومی مثل اتوبوس و . .. نیز بایستی در نظر گرفته شود. خواهشا بیشتر تامل بفرمایید.
هم کنکوری های ارجمند لطفا اطلاع رسانی کنید تا خدای نکرده این همه زحمت و تلاش در عرصه یادگیری تا این مقطع هدر نرود.

کنکوری امسال
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۱۹ ق٫ظ

میدونم حرفم شاید مسخره باشا اما کاش حداقل در فضای باز صندلی میچیدن و کنکور میگرفتن. فضای بسته خیلی خطرناکه.

عادل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ق٫ظ

بارون باشه چه کاری کنیم؟؟؟

ویکتاریون
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ق٫ظ

حرفت مسخره نیست و لااقل من یکی یادمه دوران ابتدایی موکت های کوچیک می نداختن توی حیاط مدرسه و روی اون امتحان می دادیم:/ منتها مشکل اصلی بازرسی بدنیه که توی این روش حل نمیشه.

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

مشاور وزیر بهداشت:
‏تمامی دانشگاه‌های استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است.

fn
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

باید به وزیر بهداشت پیام بدیم

fn
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  fn

یا کرونا یا شرایط بد آب و هوایی دو گزینه مقابل سنجش خواهد بود مثل کنکور ارشد ۹۳

علیسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

دانشگاه تعطیله اینا چجوری میخوان آزمون برگزار کنن؟

مهتا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  علیسا

تعطیل کردن که ضدعفونی کنن فکر کنم. خدایا امسال نحس رو زودتر تموم کن و بخیر بگذرون . .. فقط کم مونده آتشفشان هم فوران کنه زبونم لال که پکیج بلاهای وارده بر ایران کامل شه

لطفی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

در استان گیلان در رشت کرونا داره بیداد می کنه
بیمارستان ها پرشده از مبتلایان مشکوک
حالا آسمون به زمین اومده اینها باید آزمون بگیرن
لطفا تجدید نظر کنید
ما روحیه ای برای آزمون دادن در این هفته نداریم

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان برای من جالب اینست که انگار شماها بازار نمیرید؟سرکارنمیرید؟خودتون را حبس خونگی کردید؟ قطعا ازمون برگزار میشه . سازمان سنجش ازمون ارشد را بخاطر انتخابات دور دوم عقب انداخت.و الان دکترا هم به تعویق بیفته سنجش عملا به ازمونا نمیرسه و مصاحبه و همه اینا زمانبر هس برای سنجش . الان بعد عید ازمون ارشده اول تابستون سراسریه همه اینا نتایج اولیه ثانویه و ثالثیه هسش . برای دکترا سه الی چهار بار باید سنجش اعلام نتیجه و جمع بندی کنه ما هممون به فکر خودمون هسیم و بقیه برامون مهم نیسن

ثمین
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چه بقیه ای علی آقا، به هر حال کار سازمان سنجش اینه، هر سال کلی پول میگیره، حتی ده برابر ظرفیت ها رو مجاز به انتخاب رشته میکنه بابت اینکه بچه ها برن واسه مصاحبه و باز به ازای هر مصاحبه ای که میریم هر دانشگاه ۷۰ تومن میگیره، برا تآئید صلاحیت علمی بازم پول میخوان، و این قبیل کارها، حالا انتظار داریم یه شرایط مناسب برقرار بشه تا کنکور بدیم این در حد انتظاره البته، امکان برگزاری امتحان تو روز خودش بالاست.

fn
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خب میتونه زمان مصاحبه ها رو جلو بندازه. الان فدراسیون ها تا ۱۰ روز تعطیلکردن باشگاه ها رو و مدارس تعطیل شدن تا دو روز آینده در تهران و هرچی به آخر هفته برسیم تعداد افراد مشکوک و مبتلا بالا میره ۲ روز پیش ۴ نفر فقط در قم دیروز ۱۸ نفر امروز ۲۸ نفر در تهران و قم و اراک و گیلان اینا امار رسمیه غیر رسمی بیشتره. در ضمن جو بدی حاکم شده . همش در ترس و اضطرابیم چطور چند ساعت بشینیم مسئله حل کنیم اونم فیزیک منم درس خوندم ولی اینطوری زحماتم به هدر میره

ابوالفضل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

با کمال احترام به نظر شما دوست عزیز، ولی هیچ چیز بهتر و مهمتر از سلامتی خودمون و هموطنانمون نیست. قطعا تعویق در تاریخ برگزاری آزمون به نفع همه هست. موفق باشید

نگار
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۶:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سازمان سنجش یکم کارش سخت بشه مهمتره یا جون ۱۷۷۰۰۰داوطلب؟؟ الان تو به فکر ادمایی یا سازمان سنجش؟؟؟

.
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۷:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خواهش میکنم منطقی فکر کنیم مگه وزرات بهداشت مثل وزارت علوم نیست !!!!!

عدالت
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

من به دقت نظرات همه ی دوستان رو خوندم! برخی دوستان می فرمایند کنکور عقب بیافته، مثلا چقدر؟ یه هفته، دوهفته، یه ماه، دو ماه و… ما فرض رو همون بعد ۱۳ میگیریم که میشه یه ماه، ولی شما خودتون بفرمایید یعنی توو این یه ماه همه توو خونه هاشون می مونن و هیچ کاری نمی کنن؟ خرید نمیرن، سوار تاکسی و اتوبوس و مترو نمیشن، مهمونی نمیرین، سر کار نمیرن و… یعنی هیچکاری نمی کنن؟ نگرانی هاتون قابل درک و بجاست ولی این نکته رو توجه کنین که این ویروس در عرض ۵ الی ۱۰ ثانیه منتقل میشه، دیگه چه فرقی میکنه توی یه اتاق یا مکان یا وسیله سربسته و عمومی یک دقیقه بشینی یا ۴ ساعت؟ بهداشت فردی و توصیه های ایمنی و حفاظتی رو اجرا کنیم ان شاالله هیچ اتفاقی واسه هیچکس نمی افته (به جای ترس و تعطیل کردن زندگی باهاش مبارزه کنیم و بهداشت فردی و حق و حقوق شهروندی رو رعایت کنیم) …الان هم این ویروس توی مراحل اولیه ست و گسترش زیادی نداشته، چند روز یا چند هفته دیگه کسی نمی دونه چه اتفاقی قراره بیافته؟ پس بزاریم حداقل یکی از فکر مشغولیهای این روزا و ماههامون بخیر بگذره (کنکور دکتری) بعدش به امید خدا قدمای مهمتر و محکمتری برای مهار و کنترل این ویروس برمیداریم. بعضیا مخالف برگزاری کنکورن و بعضیام موافق. نظر هر دو گروه کاملا محترم و بجاست، تمام این دنیا به این نکته واقفن که هیچ چیزی و اتفاقی باارزشتر و مهمتر از نعمت سلامتی نیست…به امید خدا… ادامه نظر»

P
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

با احترام به نظر شما دوست عزیز
بنظر من الان هرکی میخواد سرجلسه کنکور دکتری بشینه سن کمی نداره و باید به این مرحله از بغول فکری رسیده باشه که این وضعیت کاملا بحرانیه و هیچ شوخی با کسی نداره، هرچقدر هم یه سری نکات رعایت بشه بازم ممکنه ویروس منتقل بشه
ما همه مسئول سلامتی خودمون و دیگرانیم، اصلا درست نیست بخاطره چند ماه بخوایم باعث جون خیلی از هم نوعامون بشیم
سلامتی نباشه کنکور به هیچ دردی نمیخوره، من قبولی نوبت دوم سال گذشته هستم و این کنکور واسه من و شما و همه مهم و سرنوشت سازه، همه یه سری برنامه ریزی دارن واسه آیندشون ولی سلامتی نباشه به هیچکدومش نمیرسیم
این مورد اصلا چیز معمولی نیست که میگین شبیه به مشکلات قبلیه
هیچ شباهتی به مشکلات تا به امروز نداره
بهتره بفکر سلامتی همدیگه باشیم
هرکسی ممکنه ناقل این ویروس باشه و خودش بیخبر باشه

اتابک
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

با سلام. بسیار معقول تر بنظر میرسد که کنکور دکتری به زمان دیگری موکول شود.چرا که بیشترین احتمال آلودگی موقع بازرسی بدنی صورت میگیرد. اگر بازرسی نشود امکان تقلب در آزمون بالا میرود. عدم تنفس مناسب بدلیل وجود ماسک و اضطراب ناشی از امکان آلودگی موجب عدم پاسگویی مناسب و هدر رفتن یکسال تلاش اینده سازان و جوانان فرهیخته این مرز و بوم خواهد شد .شایان ذکر است چون بیشتر حوزه های امتحانی مرکز استانها میباشد رفت و امد و حضور در اماکن عمومی مثل اتوبوس و . .. نیز بایستی در نظر گرفته شود. خواهشا بیشتر تامل بفرمایید.
هم کنکوری های ارجمند لطفا اطلاع رسانی کنید تا خدای نکرده این همه زحمت و تلاش در عرصه یادگیری تا این مقطع هدر نرود.

امیر هوشیار
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  اتابک

کاملا موافقم

هلیا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

دوست عزیز توجه کنید که در ازمون دکتری صد ها نفر یک جا جمع میشن! برای مثال تو شهر قم این جمعیت تو خیابون و بازار نیست و قطعا تا عادی نشدن این هجم از جمعیت کنار هم قرار نمیگیرن!

اتابک
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

بنده چند سوال از محضر جنابعالی دارم امیدوارم پاسخ دهید:
۱)آیا جنابعالی در یک ماه گذشته اخبار کرونا را دنبال کرده ایدکه حتی با آن همه تجهیزات و رعایت اصول بهداشتی حتی تعطیلی جشن سال نو میلادی چینی هنوز پایان نیافته و درمانی ندارد؟
۲) فکر میکنید تاخیر در برگزاری آزمون چه مزیت ها چه معایبی دارد؟
۳) در مورد حضور داوطلبین چندین شهر و شهرستان در محل آزمون یا حوزه امتحانی اطلاع دارید؟
۴) ایا حاضرید با حضور در چنین اجتماعی ناقل بیماری برای نزدیک ترین افرادتان باشید؟
۵) چگونه جو روانی حاضر بر کنکور را با مشاهده بر فرض مثال فردی آلوده به ویروس کرونا در محل و حضور امبولانس پیش بینی میکنید؟
ما آموخته ایم که در فضای علمی بیاندیشیم و مدیریت بحران کنیم. تاخیر چند هفته ای شاید موجب کار بیشنر سازمان یا اصلا شروع سال تحصیلی با تاخیر شود ولی از فاجعه ای جلوگیری خواهد کرد که نه تنها جان آدمی بلکه اقتصاد مملکت بدان وابسته است.
با احترام

تینا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان زنگ بزنیم ۱۹۰ بگیم مشکلمونو،هیچی بهتر از سلامتی نیست

ه
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

دوستان عزیز و گرامی
لطفا وارد این سایت بشید و رای خودتون رو برای تعویق آزمون دکتری ۹۹ ثبت کنید. https://my.farsnews.ir/c/18504
این لینک رو هم همه جا منتشر کنید لطفا.

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ه

آیا جواب خواهد داد؟

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

https://my.farsnews.ir/c/18504
دوستان برید حمایت کنید از تعویق ازمون دکتری

Dd
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

آزمون باید به تعویق بیفتد. قشنگ شدیم تست آزمایشگاهی شان. می خواهند ببینند این دستورالعمل بهداشتی شان کارآمد هست یا نه و آمار مبتلایان را بفهمند. در اینجا افرادی که بدن مقاوم دارند از ویروس قصر در می روند و بین خانواده خود آن را پخش می کنند. افرادی مانند من که ضعیفند چند هفته بعدش خدا می داند که چه می شود. من فکر می کنم اگر توزیع این ویروس دست سنجش بود به عنوان دفترچه سوال به ما توزیع می کردند زیرا سلامت داوطلبان برایشان اهمیت ندارد. تلوزیون می گوید مردم از قرار گرفتن در مکان های شلوغ و عمومی خودداری کنند حتی سینماها را تا آخر این هفته تعطیل کرده اند. ارزش یک آزمون آن هم دکتری که رتبه های برتر با رزومه قوی قبول نمی شوند در برابر سلامتی داوطلبان هیچ است.

نگار
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۶:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Dd

بدن مقاوم؟؟ من فقط کافیه یکم زیاد سرپا وایستم یه جوری ضعف میکنه بدنم که میخوام بمیرم ، بعد فکر کردی من و امثال من دووم میاریم اگر این بیماری رو بگیریم؟؟؟ بعد حالا خود من به درک ، هرکی خانوادش براش خیلی عزیزه خب منتقل میکنه به اعضای خانواده

سهیل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

با سلام و احترام

اقایان و خانم های موافق با تعویق ازمون دکترا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و درخواست خودرا مبنی بر تعویق ازمون دکتری در قسمت ارسال درخواست سایت ثبت کنند لذا ثبت در خواست در سایت های خبری و غیره بیهوده است

سلامت همگانی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

آقای دکتر خدایی، سلامت همگانی خیلی ارزشمندتر از برگزاری به موقع کنکور دکتری هست. لطفا سلامت یه ملت رو فدای برنامه ریزی سازمان سنجش نکنید. اصلا بزارید اردیبهشت یا خرداد برگزار کنید. چی میشه امسال دانشجوهای پذیرفته شده نیمه دوم وارد دانشگاه بشن. از این بهتره سلامت یه ملت رو به خطر بندازید!!!

فریبا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

بنظرم با ۱۹۰ تماس بگیریم بهشون بگیم . مگه وزارت بهداشت بتونه مانع سازمان سنجش بشه

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

سلام شماروبه خداشوخی نگیرید مراقب ملت باشید

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی کشوری در رده‌های برتر، یک و دو به مدت ۱۰ روز برگزار نمی‌شود.

سمیرا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۵۰ ب٫ظ

سلام
اگر کسی یک سال درس خونده و این روزها به ویروس مبتلا شده باید چه کنه که نمی تونه امتحان بده. نباید حقش ضایع بشه باید کنکور به عبارت بیفته

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ب٫ظ

این ویروس به راحتی از مناطق بسته وپرازدهام چون جلسه ها ، همایشها، منتقل خواهدشد .دوستان اگه جونتون رودوست دارید نیاییدسرجلسه

داوطلب ۱۳۹۹
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ب٫ظ

حالا که دوستان مخالف با اعتماد به نفس بسیار بالا و اطلاعاتی بسیار دقیق نطق می‌فرمایند. جالبه که بدونید اکثر مخالفین دانشجویان ترم ۳ هستند که کار پایان‌ نامه رو گذاشتند بعد عید. که در اینصورت اگر آزمون بره بعد از عید تمام محاسبات آن ها بهم می خوره و به سختی می توانند دفاع کنند. وگرنه در جممع موافقین هم افراد شاغل داریم هم افرادی که از اول تابستان مشغول درس خواندن بودن.
فارغ از تصمیم سازمان محترم، کمی به نظرات هم احترام بگذاریم و سریع به همدیگر برچسب نزنیم. دیدید که برچسب زدن و قضاوت کردن ساده ترین کارهاست.
باشد که رستگار شویم.

سیما
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ب٫ظ

من نمی دونم شماهایی که این همه میگید باید کنکور عقب بیوفته دقیقا چه تاریخی برای امتحان مد نظرتون؟؟ هر چی بگذره اوضاع بدتر میشه همه با این جور امتحان دادن مشکل دارن ولی هیچ معلوم نیست هفته های دیگه چه اتفاقی میوفته اگه اوضاع بدتر بشه دیگه باید با امتحان حالا حالاها خداحافظی کرد به جای شکایت کردن روی امتحان تمرکز کنید

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

با گرمای هوا و رعایت مردم کمتر میشه
مثل اغلب ویروس های فصل زمستون و پاییز
یا حتی ویروس های هم خانواده ی کرونا ینی سارس و مرس
الان چون نهفته بوده و مردم خبر نداشتن در اوجشه اما بعد از چند هفته که درصد انتشار کم بشه بشه با رعایت بهداشت میشه که کنکور با ارامش برگزار شه.

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

اگه بدتر میشه دیگه چرا داری امتحان میدی؟ خوب سال ۹۹ کلش تعطیل میشه دیگه!

مینا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

موافقم.

ایرانی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

مطمئن باشید جمعه ۹ اسفند امتحان برگزار میشود و سازمان سنجش برگزار خواهد کرد.

ملت
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

بعد به نظرتون اگه اوضاع بدتر شه، گیریم شما الان کنکور دادی و قبول شدی، اونوقت دانشگاهی هست که شما بری ثبت نام کنی و درس بخونی؟! یه کم منطقی فکر کنید. به تعویق افتادن کنکور به نفع یه ملت هست. اینقد به فکر خودتون نباشید!!!

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان اوضاع ویروس خراب ترازاین حرفاس که به شکل پاندمیک اسپورادیک تبدیل شده

fn
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

؟

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  fn

جهان گیر وتک گیر

یک داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۲ ب٫ظ

آزمون دکتری باید معوق بشه

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۵۵ ب٫ظ

دوستان لطفا به سازمان سنجش برای تعویق زمان امتحان مستقیما پیام بدید
کرونا شوخی بردار نیست
شاید ما بیمار نشیم و ضعیف باشه ولی منتقل کننده ش بشیم
تقاضا کنید حداقل تا منفی شدن رشد بیماری و مشخص شدن امار به تعویق بیفته.
الان خیلیا دارن رعایت میکنن و قطعا به مرور زمان مهار میشه مثل خیلی بیماری های واگیر دیگه ولی در حال حاضر که شروع بیماریه کنکور در این شرایط واقعا جفاست مخصوصا در حق ما قمی ها.

حقوق بین الملل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۵۳ ب٫ظ

ولی جدا از شوخی یا نخونیدین یا اگر خوندین ذهنتون رو اینجور خراب نکنید .فقط تمرکز و مرور خلاصه نویس ها تا جمعه انشالله

حقوق بین الملل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۵۱ ب٫ظ

دوستان نترسید .کرونا ویروس اختصاصی جلسه کنکور نیست همه جا هست .حالا عده ای تحت حمایت خانواده ۲۴ ساعته خونه هستن و اماده کنکور میشن توصیه میکنم تشریف نیارن امتحان چون احتمال واگیر این ویروس خیلی بالاست .به نظرم کمپین عدم شرکت در کنکور دکترا تشکیل بدین و شرافتمندانه هم بهش پایبند باشید و نیاید سر جلسه .
ولی به نظرم ویروس خیلی کشند ه اس .خودتون انتخاب کنید مرگ یا دکترا

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

واقعاً تو با این طرز فکرت ارشد داری؟!
مطمئن باش اگه خودت تنها هم امتحان بدی اساتید سر جلسه مصاحبه ردت می کنن

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دقیقا

ه
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ

ادامه تعطیلی مدارس به خاطر کرونا

کرونا همه مراکز آموزشی گیلان را تا چهارشنبه تعطیل کرد/صدا و سیما

به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است./شبکه خبر

م
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۲ ب٫ظ

با سلام
در صورت امکان آزمون را با توجه به شیوع کرنا لغو و به موقع دیگری موکول کنید.
با تشکر

لغو کنکور دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۳۰ ب٫ظ

این دستور العمل کارایی نداره، تو هر مرحله از روز کنکور مدام تراکم جمعیت هست از تحویل دادن گوشی گرفته تا پاسخ دادن به سوالات. نمیشه که هر کدام تو یه اتاق ایذوله کنکور بدیم‌ این همه گفته میشه از شرکت تو مکانهای پرجمعیت اجتناب بشه اونوقت دستورالعمل بهداشتی کارایی داره با این اوصاف؟! سلامتی همگانی خیلی مهم تر از برگزار کردن کنکور هست اصلا امسال بذارید کنکور برگزار نشه بهتر از اینه که یه ملت درگیر ویروس بشن. ضمنا هر یه نفر که تو کنکور مبتلا بشه میتونه ویروسش رو به ۱۰ نفر دیگه سرایت بدن اون وقت میشه یه ملت خدایی نکرده! به تعویق انداختن زمان کنکور دکتری عاقلانه ترین تصمیم و خداپسندانه است

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ

دقیقا

Accounting
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۴ ق٫ظ

خب شما امتحان ندین. چکار به بقیه دارین

همراه
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۹ ب٫ظ

دوستان عزیز و گرامی
لطفا وارد این سایت بشید و رای خودتون رو برای تعویق آزمون دکتری ۹۹ ثبت کنید. https://my.farsnews.ir/c/18504
این لینک رو هم همه جا منتشر کنید لطفا.

ضمنا با وزارت بهداشت و وزارت علوم حتما تماس برقرار کنید در خصوص به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور دکتری. بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر میخواد برگزار به خاطر ازدحام جمعیت! بیشتر از جمعیت ۱۰۰هزار نفریِ ورزشگاه آزادی، امسال داوطلب داریم، پس جان ما هم مهمه و این آزمون هم با تاخیر برگزار بشه

کرونا ۹۹
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۶:۵۸ ب٫ظ

دوستان خووونسرد

چون متاسفااااااانه حرف ما هیچ خریداری نداره تو این سیستم

چ بگیم تعویق ، چ بگیم برگزاری

کاش جایی بودیم ک یک ذره برا جون مردم ارزش قاّئل بودن.
سنجش تصمیمشو گرفته
ما چاره ایی جز اجابت نداریم ، نهایتش اینکه ی تعدادی شرکت نکنیم.
بنظرم بحای ایحاد فشار روانی بیشتر ، خونسرد باشین و این حساسیت زدایی رو کم کم در خودتون ایجاد کنین ک سر جلسه ب یکباره با استرس شرایط موجود مواجه نشین ک خدای نکرده باعث پایین اومدن بتزدهیتون نشه.

متاسفانه تنها راهه ، علی رغم میل باطنی

نیما
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا ۹۹

متاسفانه ادمین همین پیجم انگار معذوریت داره تو تایید نظرات موفق تعویق امتحان
به قول شما تصمیمشونو گرفتند ما طبق معمول باید تسلیم شیم

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا ۹۹

من چطور میتونم خونسرد باشم وقتی که میدونم سیستم ایمنی بدنم خیلی ضعیفه و قطعا برای من خطر مرگ داره؟ اینهمه زحمت کشیدم برای قبولی و رتبه تک رقمی بعد شما میگی شرکت نکنم؟؟؟ چه ایرادی داره اگر تا زمان تثبیت و کنترل شرایط آزمون به تعویق بیفته؟ چطور میتونم بدون استرس کنکور بدم؟

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا ۹۹

من چطور میتونم خونسرد باشم وقتی که میدونم سیستم ایمنی بدنم خیلی ضعیفه و قطعا برای من خطر مرگ داره؟ اینهمه زحمت کشیدم برای قبولی و رتبه تک رقمی بعد شما میگی شرکت نکنم؟؟؟ چه ایرادی داره اگر تا زمان تثبیت و کنترل شرایط آزمون به تعویق بیفته؟ چطور میتونم بدون استرس کنکور بدم؟ کسی که مشکل سلامتی داره و در معرض ریسک بالای ابتلا هست به خاطر بی تدبیری یه عده یا باید بمیره یا باید کلا بیخیال اون همه زحمت و آزمون دکتری بشه!

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا ۹۹

من چطور میتونم خونسرد باشم وقتی که میدونم سیستم ایمنی بدنم خیلی ضعیفه و قطعا برای من خطر مرگ داره؟ اینهمه زحمت کشیدم برای قبولی و رتبه تک رقمی بعد شما میگی شرکت نکنم؟؟؟ چه ایرادی داره اگر تا زمان تثبیت و کنترل شرایط آزمون به تعویق بیفته؟ چطور میتونم بدون استرس کنکور بدم؟ کسی که مشکل سلامتی داره و در معرض ریسک بالای ابتلا هست به خاطر بی تدبیری یه عده یا باید بمیره یا باید کلا بیخیال اون همه زحمت و آزمون دکتری بشه!

fn
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۶:۱۵ ب٫ظ

آیه که نازل نشده کنکور ارشد هم عقب افتاد چند روز. سلامتی ما مهمه
تو محل ازمون یه نفر سرفه و عطسه کنه با اون جو چی میشه؟ تمرکز برای آدم میمونه؟ ما هم تلاش کردیم ولی جونمونو از سر راه نیاوردیم. تجمع چند صد نفر تا چند هزار نفر در یه ساختمان چند طبقه در بسته در زمستان و محیط گرم در هر حوزه مشکل کوچیکی نیست.مبگن تو مترو و مکانهای شلوغ سعی کتید نروید بعد ما بابد چند ساعت تو یه محیط بسته بمونیم

تینا راد
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  fn

ارشد به خاطر مرحله دوم انتخابات است. ربطی به کرونا نداره

fn
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۶:۱۰ ب٫ظ

امیدوارم به تعویق بیافته یا با کرونا یا با بارش های شدید.

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۶:۰۲ ب٫ظ

به منظور ایجاد عدالت بین تمام داوطلبین لطفا کنکور را به تعویق بیاندازید
در سایت زیر حمایت کنین
https://my.farsnews.ir/c/18504

نیما
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۵:۵۶ ب٫ظ

من دو تا سوال می پرسم
یکی اگر فردی مبتلا شده آیا امکان نداره بیماریشو پنهان کنه و در آزمون شرکت کنه؟
دوم اینکه اگر کسی مشکل تنفسی داشته باشه یا سابقه بیماری داشته باشه و ایمنیش پایین باشه
نباید شرکت کنه تو آزمون
از دید لطفا بررسی کنید
من شخصا از خیلی از عزیزانی که ادعا دارند آماده اند آماده ترم
اما شرایط جسمی ام طوریه که خیلی رسیک بالایی است حضور در اون جمع شلوغ
اما اگر عقب نیفته مجبورم دیگه

سپیده
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۴ ب٫ظ

چقد امید به زندگیتون بالاس خوشبحالتون.

نانسی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۰ ب٫ظ

امیدوارم عقب نیفته
از زندگیمون زدیم درس خوندیم
ویروسم که معلوم نیست کی از بین میره ، باید تا شهریور هم نتیج مشخص شه . با رعایت بهداشت ایشالا مشکلی پیش نمیاد . بالاخره الانم که تو خونه نگرفتیم بشینیم، سرکار میریم ، از مترو و اتوبوس استفاده میکنیم ، خرید میریم . همه جا امکان ابتلا هست ولی رعایت بهداشت میکنیم تا مبتلا نشیم . ۹ اسفند هم به همین ترتیب رعایت میکنیم.

کنکور دکتری۹۹ زمان دیگری باید برگزار شود
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نانسی

مدارس و دانشگاه‌های شهرستان اراک یک هفته تعطیل شد

با تصمیم اعضای شورای تامین استان مرکزی مدارس شهرستان اراک به منظور پیشگیری از بیماری کرونا یک هفته تعطیل شد.

همچنین طبق مصوبه کمیته پدافند زیستی، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود./فارس

_____________________________________________
با دقت این اطلاعیه رو بخوانید تا متوجه بشید شرایطی که شما و امثال شما به خاطر منافع شخصی خودتون دارید ازش میگذرید، شوخی بردار نیست.

داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۵:۰۷ ب٫ظ

یک هفته تعطیلی به نظر شما مشکل و حل میکنه؟ تا سال اینده ممکنه دنیا و ما درگیر این ویروس باشیم…میشه مملکت و تعطیل کنیم بشینیم خونه؟
شما تا این حد نگرانی خب کنکور نده ولی برای بقیه هم نسخه نپیچ.

آبی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۸ ب٫ظ

شما متاسفانه متوجه نیستید خدایی نکرده اگر دچارش بشید تازه درک میکنید . الان تمام شرایطی که تجمع صورت بگیره مثل کنسرت و… رو کنسل کردن حالا ما اومدیم کنکور دادیم و بعدش گرفتیم و مردیم دیگه ازمون به چه دردی برامون می خوره ! من خودم مخالف به تعویق افتادنم ولی اینجور حرف زدن مثل شما هم درست نیست .

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ب٫ظ

این عادلانه س که مایی که انقدر زحمت کشیدیم به خاطر ترس از مریضی خانواده و خودمون کنکور رو از دست بدیم؟
شما میخواید امتحان بدید و خیالتون راحت شه ما میخوایم از مریضی جون سالم به در ببریم لطفا تفاوت این دو رو درک کنید.
هر بیماری ای بعد از یه مدت رعایت افراد جامعه رشدش منفی میشه و گرمای هوا هم مزید بر علت میشه و خود به خود ویروس کم میشه. پس مملکت تعطیل نمیشه فقط در امور چند وقتی تعویق میفته.

نانویی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ب٫ظ

دوست عزیز بقیه هم اندازه شما زحمت کشیدن و برنامه‌ریزی کردن ولی اگه خدایی نکرده شما خودت مبتلا بشی و باعث بشی خانوادت هم مبتلا بشن بازم این حرفو میزنی؟

داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۱۴ ب٫ظ

به نظر من دوستانی که خواستار عقب افتادن ازمون هستن فقط میخوان وقت اضافه بخرن وگرنه همه میدونیم اولا این ویروس کشنده تر از انفلوانزا نیس که همین امسال هم کلی قربانی گرفت و دوما برای شیوعش ۴دقیقه تو مترو با ۴ساعت جلسه ازمون فرقی نداره هروقت مترو بسته شد و خیابونا خلوت شما راس میگین
والا من که تو خیابونا نه خلوتی میبینم نه مشکلی تو زندگی روزمره هست…بهداشت و رعایت کنین حالا ۴ساعتم چیزی نخوردین مشکلی پیش نمیاد اگه نگران هستین

متقاضی تعویق کنکور دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب٫ظ

پس چرا تو ووهان چین همه جا تعطیل و قرنطینه شد اگه کرونا ویروس خطرناکی نیست؟! لابد عقل اونا و مسئولین کشورشون نمیرسیده!

داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ

دوست من امار مبتلایان در شهر ووهان مرکز ویروس رو شما با شهر خودتون مقایسه میکنین؟ الان این جواب بود شما دادی؟

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۴ ب٫ظ

اونام از اول ۷۸ هزار تا که نبوده، دیر جنبیدن الان قرنطینه شدن

.....
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۲ ب٫ظ

خخخخخخخخخخ

Accounting
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۱ ب٫ظ

دقیقا همینطوره‌ . اصلا بخوان تاخیر بندازن باعث میشه امادگی که این مدت براش وقت گذاشتیم از بین بره و مجبوریم از اول بخونیم. کارهای دیگم داریم فقط کنکور نیست که بخوایم بیشتر از این اسیرش بشیم.
هرکی هم تاحالا تلاش کرده کرده اونیم که نخونده حالا با یه هفته تاخیر هیچ معجزه ای نمیشه قطعا. پس الکی استرس نا به جا برای دیگران ایجاد نکنند بهتره

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۶:۵۴ ب٫ظ

شهر قم عملا تعطیله
ماسک نیست
بیمارستان ها پرن و پذیرش ندارن
اگر شما شرایط شهر ما رو میدید انقدر راحت اینا رو نمیگفتید اینکه خطر جلوی روی شما نیست دلیل بر واقعی نبودنش نیست
من برای رتبه ی ۱ روزی ۸ ساعت درس خوندم و کار و زندگی هم دارم! ولی اتفاقا آدمی که آماده باشه براش فرقی نداره کی آزمون میده
آزمون فقط تا زمان منفی شدن رشد بیماری باید به تعویق بیفته! معلوم نیست قم چند نفر حامل ویروس هستن چون فقط چند روزه اعلام شده در طی هفته های آینده مشخص تر میشه و بهتر میشه جلوگیری کرد.
دوستان برای سلامت هموطنانتون به سازمان سنجش پیام بدید

شیرین
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۷ ب٫ظ

منم قمی هستم. خدارو شاهد می گیرم با وجود اینکه سر کار می رم برای کنکور آمادم. ولی متاسفانه شرایط تو قم خوب نیست. یه ماسک پیدا نمی شه. مردم از ترس خودشونو تو خونه زندانی کردن. تو خیابون پرنده پر نمی زنه. راجع به مکانهای عمومی اخطار دادن. اگر نخونده بودم دلم نمی سوخت ولی با این وضعیت بعید می دونم بتونم سر جلسه برم. شرایط شهرهای خودتونو با قم مقایسه نکنید. اینجا دانشگاهها و مدارس همه تعطیلن.

آبی
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۹ ب٫ظ

حرف های دیگران رو لطفا تکرار نکنید . کشنده تر از انفلونزا نیست !

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

خیر ولی میزان انتشارش به مراتب بیشتره
اگر شهر و خانواده ی خودتون هم درگیر بود به همین راحتی درمورد کشنده بودن و نبودن ویروس صحبت میکردید؟

در این شرایط در آزمون دکترى ٩٩ شرکت نمى کنم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۹ ب٫ظ

به تعویق انداختن زمان آزمون دکترى ، درخواست منطقى ماست . اینجا حرف از جان و سلامت انسانهاست و تمهیدات شما به درد ما نمیخوره.
جامعه ما به سلامت جسمى و روانى بیشتر از افرادى با مدرک دکترى نیاز داره .

ترنم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۳۵ ب٫ظ

اگر سازمان سنجش بخواد دستورالعمل بهداشتی داشته باشه باید اول تمام مکانهای برگزاری به طور کامل ضدعفونی بشه بعد تمام شرکت کننده ها وتمام مراقبین معاینه بشن و… ایا واقعا این امکان وجود داره و ایا با این دستورالعمل احتمال انتقال بیماری به صفر می رسه ؟باور کنید همه کسانی که واقعا زحمت کشیده اند الان دچار استرس و سردرگمی هستند علاوه بر استرس امتحان استرس بیماری رو هم دارن مخصوصا با کلیپهای جورواجور خیلی از خانواده ها به داوطلبین اجازه شرکت در امتحان رو نمی دهند پس سلامتی و زحمات یکساله اکثر داوطلبان باید مد نظر قرار بگیره امیدوارم منطقی ترین تصمیم توسط مسوولین گرفته بشه

لغو کنکور
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ

امیدوارم لغو بشه

nasrin
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۱۹ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب
تو رو خدا آزمون دکترا رو به تعویق بیندازین با این که کم و بیش مطالعه کردیم . سلامتی افراد مهم تر از آزمون هستش چرا که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه اجتماعی هستش اگر این نیروی انسانی به خطر بیفتد جامعه هم به خطر خواهد افتاد. با تشکر

دکتری۹۹
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ

دوستانی که تقاضای تعویق دارند به سایت سنجش قسمت پاسخگویی و سپس قسمت درخواست برند ثبت نام کنند و درخواست تعویق رو بدهند من پیام دادم جواب هم دادند.

حمیده
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری۹۹

چی گفتن

بهرام
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری۹۹

پاسخگویی توی کدوم قسمتش هست؟
هرچی گشتم پیدا نشد

دکتری۹۹
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهرام

صفحه اصلی سازمان سنجش سمت چپ بالا
قسمت پاسخگویی که شامل درخواست، انتقاد پیشنهاد، و غیره. شما تو قسمت درخواست وارد شید ثبت نام و سپس پیام بدید

10
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۶ ب٫ظ

دوستان عزیز و گرامی
لطفا وارد این سایت بشید و رای خودتون رو برای تعویق آزمون دکتری ۹۹ ثبت کنید. https://my.farsnews.ir/c/18504
این لینک رو هم همه جا منتشر کنید لطفا.

ضمنا با وزارت بهداشت و وزارت علوم حتما تماس برقرار کنید در خصوص به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور دکتری. بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر میخواد برگزار به خاطر ازدحام جمعیت! بیشتر از جمعیت ۱۰۰هزار نفریِ ورزشگاه آزادی، امسال داوطلب داریم، پس جان ما هم مهمه و این آزمون هم با تاخیر برگزار بشه

ieee
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ

حمایت کنید:
https://my.farsnews.ir/c/18504

مریم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ieee

ای کاش که این اتفاق بیفته و به تعویق بندازن.
چون به نفع همه ست.ما که می ترسیم تا سوپرمارکت بریم،چجور سر جلسه کنکور آرامش داشته باشیم؟

جعفر
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ

سلام
دوستانی که میخوان آزمون دکتری به تعویق بیوفته، برن سایت فارس من خبرگزاری فارس از درخواستی که دوستان دادند حمایت کنند. درصورتی که بالای هزار نفر برسه رسیدگی میشه

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  جعفر

مطمعنی؟

ایمان
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۵ ب٫ظ

لطفا به تعویق بندازین مسیولی که حرفمونو میشنوین پارسال ارشد عقب افتاد به دلیل سیل اینکه جای خود دارد در این شرتیط تنشی این بیماری

Accounting
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ

خب این یعنی الان هیچ کسی در جامعه قرار نمیگیره؟ الان همه خودتون قرنطینه کردین فقط برای کنکور میخواین بزین تو جمع؟ بعدم لغو کنن تا کی؟ مگه توچین این چندماهه کرونا شایع شده تاحالا از بین رفته؟
ان شاءالله که کنسل نمیکنن… والله به خدا از کار و زندگی افتادیم به خاطر این کنکور

Z.A
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

ویروس کرونا با شروع گرما یعنی از اردیبهشت از بین میره
شما حاضری همه تو خطر قرار بگیرن چون شما از کار و زندگی افتادین ؟! یعنی کار و زندگی شما از جون آدمای دیگه مهمتره ؟!

مریم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

بله دوست عزیز.درسته معلوم نیست تا کی این شرایط باشه.ولی آیا چیزی بالاتر از سلامتی هم هست؟
اینم شرایطیه که همه بهش آگاهیم.چیزی نیست که بگیم شاید اتفاق بیفته.

.....
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

دقیقا درسته

حقوق بین الملل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

به احتمال زیاد دوستانی که نگران روز کنکور هستند افراد آزاد و بی دغدغه ای هستند که تو خونه نشستن و با کلی وقت آزاد درس خوندن و با تمام دنیا قطع ارتباط هستند خوش به حال شما .خیلی ها اینجا کارمند و شاغل بازار و… هستند که دقیقا عین جلسه کنکور و بدتره .در هر صورت باید بهداشت رو رعایت کرد سر جلسه با کسی حرف نزنید چیزی نخورید و ماسک بزنید اومدید بیرون دستاتونو بشورید .
این حرف ها برای ما که درس خوندن با اعمال شاقه بوده و نحوه طرح سوال آنچنان ریز هست که داوطلب باید تو ۱۰۰/۰۰۰/۰۰ خطی که خونده عین همون کلمه رو به خاطر بیاره نیست .انشالله جمعه هم میگذره و کسایی که زحمت کشیدن با رعایت تمام جوانب در جلسه حاظر خواهند شد .این بیماری تا تابستان سیر سعودی خواهد داشت .مملکت رو تعطیل نکنیم

نگار
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۴۵ ب٫ظ

چه ربطی داشت ، انگار ما درس نخوندیم

ایمان
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

همینو بگو. عجب آدمایی هستیم بابا بقیه کشورا قرنطینه کردن بعد قشر تحصیل کرده میخوان کنار هم با تراکم بالا بشینن اونم با ماسکی که اگه پیدا بشه

مریم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

من که اگه جمعه این هفته باشه شرکت نمیکنم.بخاطر سلامتی خودم و بقیه
دیدن عزیزترینهام نمیرم.حالا بیام بین این همه جمعیت چند ساعت بشینم که چی بشه.که میخوام دکتری شرکت کنم؟ اصلا همچین کاری نمیکنم

یاسین
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ب٫ظ

شما یکبار نظرتو دادی
دیگه چرا مدام میای برای حرف خودت (عدم تعویق) اینقدر تبلیغ میکنی
در ضمن سازمان سنجش در نهایت تصمیمش میگیره و تکرار چندین باره حرف شما تاثیری نداره…
اما بد نیست به سلامت عزیزانمون توجه کنیم شاید ما جون سالم به در ببریم اما خانوادمون که باهاشون در ارتباط هستیم چی؟
۴ ساعت یکجا نشستن و در هوای آلوده نفس کشیدن امکان ابتلا به بیماری چندین برابر میکنه حتی با ماسک

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۱ ب٫ظ

شما تو ایرانی؟!

به کاربر با نام حقوق بین الملل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۳ ب٫ظ

“حقوق بین الملل” برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه دوست گرامی. ما تمام انرژیمونو صرف مطالعه برای این آزمون کردیم ولی فکرشم نمیکردم درست لحظات پایانی و نزدیک به کنکور چنین مسئله ای پیش بیاد. اما برامون مهمه بدون دغدغه سر جلسه آزمون حضور داشته باشیم. پس تصور نکن فقط خودت تلاش کردی و بقیه آدم نیستن و تلاشی نکردن

خطاب به حقوق بین الملل
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۳:۱۱ ب٫ظ

اوج خودخواهی یه انسان. ما همه علاف و بیکاریم فقط شما سرکاری ومهمی. آسمان به زمین بیاد شما باید مدرک دکتری ات را بگیری حالا هر کسی خواست هر بلایی سرش بیاد. اول اندکی روی انسانیتت کار کنی بعد دنبال مدرک دکتری باش. در ضمن من و شما تصمیم نمی گیریم که انقدر چپ و راست هی پیام گذاشتی. از پایین تا بالا همش پیام شما بود.

Raha
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ب٫ظ

دم شما گرم واقعا عالی جواب دادین

الهه
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ

با وصف اینکه خیلی نگران سلامتی خودم و افراد جامعه ام هستم، اما به تعویق انداختن کنکور، برای دو ماه، خیلی منصفانه نبود. حداقل مدت زمان کمتری به تعویق مینداختن

خواستار تعویق آزمون
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ

خواهش می کنم یه کاری بکنین. اگر کنکور رو لغو نکنن من که قید ۶ ماه درس خوندن رو می زنم و نمی رم. جونم مهمتر از مدرکه. ای خدا آخه چرا شانس من اینطوری شد. چقدر زحمت کشیدم همه هیچ. مجبورم بشینم تو خونه حرص بخورم

..
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۱ ب٫ظ

دوستان عزیز و گرامی
لطفا وارد این سایت بشید و رای خودتون رو برای تعویق آزمون دکتری ۹۹ ثبت کنید. https://my.farsnews.ir/c/18504
این لینک رو هم همه جا منتشر کنید لطفا.

مریم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ب٫ظ

دانشگاه های قم رو یک هفته تعطیل کردن. اینا واقعا چه جوری میخوان کنکور برگزار کنن؟؟ واحد های تربیت بدنی دانشگاه ها تعلیق شده، بعد میخوان با ۲۰۰ هزار نفر کنکور برگزار کنن؟؟

ثمین
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ

المپیاد رو لغو کردن، خبرشو پائین گذاشتم … کنکورو با تعویق برگزار نمیکنن؟؟؟ المپیاد ۲هزار نفره کنکور ۱۷۵هزار نفر

Z.A
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ

به نظرم بدترین قسمت این کرونا اینکه تا دو هفته نمیفهمی مریض شدی وممکن تو این دوهفته بدون اینکه خودت بدونی به خیلی از عزیزانت بیماری رو منتقل کنی …..

نگار
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ

کاش بتونیم با وزارت بهداشت ارتباط بگیریم شاید اونا کاری کنن

مریم
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام لطفا سازمانسنجش تمامی ازمون ها چه امنسال چه سال های اتی هیچپوقت زمستان نگیرد

حامد
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

من دوست دارم بدونم این دستورالعمل های بهداشتیشون چیه.

خواستار تعویق آزمون
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

لابد نفری یه ماسک می دن تازه اونم اگه تا اون موقع قحطی ماسک تو دارو خانه ها برطرف بشه

kamy 1
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

جواب سازمان سنجش برای درخوایت تعویق تو سامانه پاسخگویی
با سلام
با توجه به نزدیکی زمان ازمون هر گونه تغییر و جابجایی از طریق سایت سازمان اعلام میگردد
با سپاس

خواستار تعویق آزمون
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  kamy 1

کدوم قسمت سایت سنجش ثبت درخواست کردید؟ ما هم موافق تعویق کنکور هستیم و نگران این ویروس. والا جان آدم به همه چیز اولویت داره. به نظرتون درخواست بدیم کسی به درخواست ما ترتیب اثر می ده؟

نگار
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب٫ظ

بالاخره اینجوری حرفمونو میزنیم

نگار
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  kamy 1

چطور درخواست دادید؟؟

نگار
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  kamy 1

به منم همین پاسخ رو داد ، برید توی سایت سازمان سنجش قسمت سیستم پاسخگویی وارد بشید ثبت نام کنید بعد توی قسمت درخواست جدید سال ۹۹ روانتخاب کنید و دکتری ، اونجا درخواستتون رو ثبت کنید

میترا
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام خدا قوت
هر ویروسی یک دوره خاصی داره با گرم شدن هوا تقریبا حدود ۹۵درصد این ویروس ازبین خواهد رفت بنابراین با کمی به تعویق افتادن ازمون ان شاءالله شاهد سلامتی همه ی افراد خواهیم بود.
سلامتی وتندرستی برای همه ی شما آرزو دارم.

ثمین
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

بچه ها ۲ المپیاد بزرگ همگانی دانشگاه های علوم پزشکی به دستور وزیر بهداشت که قرار بود ۹ اسفندماه در شمال کشور برگزار شود لغو شد. این المپیادها در ۲ گروه دختر و پسر و با مشارکت ۲ هزار و ۴۰۰ نفر دانشجویان را به چالش می کشید.
لاری گفت: معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در حال تهیه پروتکلی برای مکان های عمومی مانند محیط های ورزشی و استخرها است تا در دانشگاه های علوم پزشکی تعطیل شود، چرا که این ویروس در محیط های مرطوب هم فعال است.
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: آموزش خدمه خوابگاه ها برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین اداره مشاوره خوابگاه های علوم پزشکی برای حمایت های روحی روانی دانشجویان فعال شد تا با جلوگیری از بروز ترس و وحشت، اطلاع رسانی های لازم منتشر شود.
المپیاد دوهزار نفری لغو شده کنکور با صدو هفتاد و پنج هزار نفرو آئین نامه میدن….

محتاط
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

دوستااااااان
تو رووووووو خدااااا، یه کاری بکنیییید

با این همه دو دلی و بر سر دوراهی، با وجود کرونا زخم معده هم میگیریم

کجا اعتراضمون بیشتر تو دید هست بریم بگیم

kamyar
اسفند ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

من این پیام رو تو بخش پاسخگویی سنجش گذاشتم و اگر این هفته برگزار بشه شرکت نمی کنم من سه بار رتبه خیلی خوب اوردم و امسال هم کاملا آماده هستم اما جون خودم و عزیزام برام مهمتره….

با سلام و احترام
لطفا جهت پیشگیری از ویروس کرونا و احتمال بالای شیوع بیماری در حوزه های بر
گزاری( به دلیل فضای بسته و تجمع داوطلبان امتحان دکتری) در صورت امکان آزمون به تعویق بیفتد.
بدیهی است که شیوع بیماری سبب نگرانی شدید خانواده ها و داوطلبان گردیده و امکان دارد بسیاری از داوطلبان برای جلوگیری از شیوع بیماری در روز امتحان حاضر نشوند.چرا که امکان ابتلا به بیماری و انتقال آن به افراد خانواده بسیار بالاست و موجب خطرات جانی بیسار بالا خواهد شد.