پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

حضور کارشناسان بهداشت در کنکور دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارشناسان بهداشت و سلامت با هماهنگی عوامل بهداشتی و درمانی شهرها در حوزه‌های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ حضور می‌یابند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به حضور کارشناسان بهداشت و سلامت در جلسه کنکور دکتری ۹۹ و دیگر آزمون های سازمان سنجش، گفت: کنکور دکتری ۹۹ در شهرهای بزرگ برگزار می شود و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان حوزه بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی یا بیمارستان شهر محل برگزاری آزمون دکتری در تمام حوزه های برگزار کننده این آزمون حاضر می شوند.

وی تاکید کرد: امسال علاوه بر عوامل اجرایی که هر سال در حوزه ها حضور دارند، نماینده بهداشت هم اضافه شده است. علاوه بر این، بستگی به تمهیدات شهرهای برگزاری کننده کنکور نیروهای آمبولانس حتماً حاضر می شوند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بار دیگر با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک توسط داوطلب در جلسه کنکور اجبار و ضروری است، خاطرنشان کرد: فرایند ضدعفونی حوزه های کنکور از هفته آینده آغاز می شود.

داوطلبان تب سنجی می شوند

زرین آمیزی همچنین درباره تب سنجی از داوطلبان، اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور به حوزه های برگزار کننده کنکور اعلام کرده است که تب سنجی از داوطلبان به عمل آید و اگر فرد علائم ظاهری عیان داشت، جای او را در جلسه آزمون جدا می کنیم؛ اما اگر فردی علائم ظاهری نداشته باشد قابل تشخیص برای کسی نیست؛ مگر اینکه خودش اعلام کند.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه نمی توان داوطلب را مجبور به انجام تست کرونا کرد، گفت: این امکان که داوطلب قبل از شرکت در کنکور مجبور به انجام تست کرونا شود، از نظر قانونی برای سازمان سنجش وجود ندارد و اصلاً منطقی هم نیست.

زرین آمیزی با یادآوری سخنان ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت مبنی بر اینکه آزمایش کرونا برای کسانی انجام می شود که علائم حادتر کرونا را دارند، یادآور شد: آزمایش کرونا برای کسانی انجام می شود که از نظر وزارت بهداشت درصد ابتلای فرد را بیشتر نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته دستورالعمل بهداشتی سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان کنکور دکتری منتشر شد که بر این اساس هنگام ورود و خروج به حوزه با سایر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری و از دستمال کاغذی استفاده کنند.

نحوه برگزاری آزمون برای داوطلبان مبتلا به کرونا

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد این سازمان به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند)،با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

داوطلبان لازم است از روز جمعه ۲۰ تا ۲۱ تیرماه جاری با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با توجه به پیش بینی های به عمل آمده برای این داوطلبان در بیمارستان و یا در محل امنی که وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین می کند، آزمون برگزار خواهد کرد.

زرین آمیزی با اشاره به تعداد حوزه های امتحانی، گفت: کنکور دکتری ۹۹ در ۶۰ شهر و ۱۴۶ حوزه برگزار می شود.

کنکور دکتری سال ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه برگزار و فرایند توزیع کارت ورود به جلسه دکتری 99 از ۲۳ تیرماه آغاز می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

136 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ب نام الله
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ

با سلام خدمت تموم کنکوریا مخصوصا داوطلبین دکتری۹۹.دوستانی که دم از تنبلی میزنن وـمیگن بخاطر تنبلی موافق تعویقین.دوست عزیز هیچ وقت قضاوت نکن من خودم سال ۹۸رتبه ۹ اصلاح نباتات بودم بخاطر مصاحبه موندم.پس واقعا درشان نیست این بااین حرفا خودتونو بی ارزش کنین مگه داوطلب کنکور کارشناسین.

جواد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

تو این شرایط که بیشتر استان ها بخصوص تهران در شرایط بدی قرار دارند برگزاری تمام آزمون ها کاملا اشتباه است

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

ازتون خواهش میکنم تعویق نیفته مایی که خوندیم خسته شدیم بخدا با حفط پروتکل های بهداشتی اتفاقی نمیفته به حرف یه مشت تنبل گوش ندید ماروهم درنظر بگیرید

لاله
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

واقعا زشته کسی که داره دکترا شرکت میکنه بیاد بگه یه مشت تنبل در شان شما نیس

فرهاد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

تو رو خدا کنکور به تعویق نیفته، ما دانش آموزان برتر و درس خوان ، کاملا با حفظ پروتکل بهداشتی دوست داریم کنکور سراسری در ۳۱ مرداد برقرار بشه ، خواهش میکنیم به حرف افرادی که درس خوان نیستند و میخوان از آب گل آلود نهنگ بگیرن توجه نکنید

ویهان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

کارشناس بهداشت دقیقا میخواد چیکار کنه! ‍♀️‍♀️ واقعا چه تصمیمات بیهوده ای!

مهسا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویهان

(حتما قراره ویروس هارو تو هوا بگیره و نزاره اونارو تنفس کنیم.) واقعا که، این همه اطلاع رسانی میکنن که جاهای شلوغ نرید و خود دانشگاهها هم از دانشجویان امتحان مجازی میگیرن. بعد خودشون میخوان این همه داوطلب و بکشن دانشگاه. اصلا هم بحث تنبلی نیست پای سلامتیمون در میونه‌. بفرض من کنکور رو خوبم داده باشم. اگه بعد اون مبتلا بشم یا بمیرم که احتمالش خیلی هم بالاس و چه سودی برام داره؟

شاهین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

۲۰۰کشتهههههههه امروز

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

آموزش مدیریت کرونا به سنجش و ستاد کرونا توسط داوطلبان ازمون دکترا:

سازمان سنجش و ستاد کرونا می بایست ماموران بهداشتی را مشخص می کردند که این ماموران بهداشت می بایستی مراکزی آماده می کردند تا داوطلبان کنکور از لحاظ روحی و روانی نیز برای شرکت در کنکور تحت آموزش قرار می گرفتند (مانور اموزشی)……..ماموران بهداشت دستکم از ۱۴ روز قبل درجه تب داوطلبان را روزانه از طریق مراکز اعلام می کرده اند(صحت سنجی)……..زمان برگزاری ازمون نیز توسط تحلیلهای اماری هوشمند تعیین میشد نه با دستور ……

اشکالات بنیادین در نحوه مدیریت کنکور وجود دارد که مواردی در بالا ذکر شده است……با همین موارد ذکر شده در بالا سلامت این ازمون شدیدا زیر سوال بوده……….پروتکلها هم بی فکارانه وضع شده اند……..تعویق کنکور به زمان شیوع کم و تغییرات اساسی در نحوه مدیریت برگزاری کنکور در این شرایط خطیر صورت پذیرد چون نحوه مدیریتی حال حاضر مزاحی بیش نیست……..

سکینه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

سلام کنکور چین برگزار شد من به امار نگاه کردم اصلا چین دیگه در وضع بحرانی نیست و کاملا به وضع تغادل رسیده .یعنی این شرایط ما رو با شرایط اونا مقایسه میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه وضعیه

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سکینه

سلام!
اونا ۱۱ میلیون بودن! ما ۱ میلیون

ستاره
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

اونا کل فوتی چهار هزار خورده ای تو کشور میلیاردی الانم آمار ابتلاشون دو رقمی و فوتی ندارن.

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

دومین اقتصاد دنیا رو دارند و مردمشون واسه نون شب با نصف دنیا نمی جنگند

تعویق100%
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

عقل سلیم میگه تایکماه یا دوماه دیگه شاید وضعیت شیوع کمتر وبهتر بشه ولی بازم نمیشه کنکور داد به هزار ویک دلیل که خودتون هم میدونید، یک عده بازم ناقل اند بعضی ها خودشون یاخانوادهشان بیماری زمینه ای دارند، بعضی ها دوران نقاهت رامی گذرونند وغیره…. پس بهتر خودمون را با تعویق انداختن گول نزنیم وخواهشمندم از مراجع زیر ربط تا اطاالع ثانوی تمامی ازمونهای کنکور را تا ورود واکسن کرونا ممنوع کنید که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ

جناب دکتر نمکی گفته بود:

“در همین زمان بود که نمکی، وزیر بهداشت طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: قصد داریم آزمون سراسری سال ۹۹ را در درست‌ترین زمان که کمترین آسیب را به فرزندان ایران وارد کند، برگزار کنیم. گرچه ممکن است تأخیر در برگزاری کنکور، باعث ایجاد اضطراب شود، اما تأخیر اگر به قیمت تأمین سلامتی آیندگان کشور باشد، با جان و دل پذیرا خواهیم بود.”
آیا بهترین زمان که گفتید الان است؟

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

خدایی من فاز این موافقان تعویق رو نفهمیدم! یه بار مگین میدون رو خالی نمی کنیم. یه بار میگن ما از شما بیشتر خوندیم. یه بار میکن سلامتی مهمه. یه بار میکن ما حتما شرکت میکنیم و…. یه سوال؟ شما همیشه همینطور بلا تکلیف هستید؟!

.
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

احسسسسسسنت

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

محمدبرای اخرین بار برات توضیح میدم امیدوارم متوجه بشی
ما همه درس خوندیم و زحمت کشیدیم اگرخواستارتعویق هستیم برای یه مصلحت ملی هست
اما اگرقراربه برگزاری باشه به شخصه حتما شرکت خواهم کرد به چند دلیل
اول اینکه حق اشخاص بی اخلاق نیست که به راحتی و بی رقیب وارد دانشگاه بشن
دوم اینکه اگه قراربه شیوع بیشتر بیماری در جامعه باشه چه فرقی میکنه که سرجلسه کرونا بگیرم یا دوهفته دیگه با واسطه یا بی واسطه از تو و امثال تو بگیرم
بقیه دلایل هم باشه برای وقتی که این دوتا رو کاملا هضم کردی
پس نیا به اسم هکرعقل کل و یا هرچیز دیگه بگی تعدادکمتر قبولی راحتتر
این ارزو رو در نطفه خفه خواهیم کرد

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

هکر عقل؟!!!!! دوستان توجه فرمایید من با اسم Mohammad و با نام کاربری که عکس هم داره کتمنت میذارم. بقیه هم کمی کمتر توهم بزنن. رجب و تار و… که دوستان شما هستند چرا فیک هستند؟!
از من بگیری؟ یه حرفی میزنم توی ذهنت نگه دار
درست هم نیست قسم بخورم ولی به اون خدایی که میپرستی کمتر قضاوت کن. من ۶ ماهه پامو از تهران بیرون نذاشتم
ماسک از همون روز انتخابات زدم تا به الان
عروسی و خونه خاله و…. هم نرفتم با اینکه توی تهران بودن
عروسی هم نرفتم
آخر شبها هم همه جا ضد عفونی میکنم با الکل
به خانواده هم هشدار میدم که نرین بیرون و میرین هم با ماسک برین مثل پدر که سرکار میره
یکم انصاف داشته باش لطفا
همون روز شما اگر بهونه نمیگرفتین کنکور میدادیم با ۴۰ فوتی در روز و ۱۲۰۰ نفر مبتلا و حتی کمتر
پس نسنجیده حرف نزن
مرسی

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

واییییی دقیقا بخدااااااااا نمیشع که هردفعه اینا حرفشون رو عوص میکنن تنها دلیلشون تنبلیه و بس

leily
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان .
من مدتیه که فقط کامنتها رو میخونم. منم فکر میکنم تو این شرایط به جای رقابت نادرست و سو استفاده از عدم شرکت دوستانی که امکان حضور در جلسه رو ندارن به فکر سلامت مردم جامعمون باشیم . من سلامتی اهل خانوادم و اطرافیانم رو با هیچ موفقیتی عوض نمیکنم و اگر آزمون برقرار بشه در آزمون شرکت نمیکنم . برای کسانی که قصد شرکت دارن آرزوی موفقیت و البته سلامت ماندن بعد از آزمون رو میکنم .

fa
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

از سحر عطر دل انگیز تو پیچیده به شهر
باز دیشب چه کسی خواب تو را دیده به شهر

دیدم از پنجره خانه هوا طوفانی‌ست
بار دیگر نکند بال تو ساییده به شهر

رود اروند خبر داده به کارون که نترس
دلبر ماست گمانم که خرامیده به شهر

مصلحت نیست هوا عطر تو را حفظ کند
شاهدم ابر سیاهیست که باریده به شهر

شاهدم این همه نخل‌اند که ایمان دارند
هیچ کس مثل تو آن روز نجنگیده به شهر

همچنان هستی و می‌جنگی خود می‌دانی
دشمنت دوخته از روی هوس دیده به شهر

مثل طفلی که بچسبد به پدر وقت خطر
شهر چسبیده به تو، خون پاشیده به شهر

منم بریده ام از زندگی….

Mehran
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

این همه به مجلس امید داشتید. رئیس کمیسیون آموزش گفته اراده ای برای تغییر زمان کنکور وجود نداره.
خیلی خوشحالم که این دفعه کنکور تعویق پیدا نکرد. ان شالله با رعایت مسائل بهداشتی و حس مسئولیت متقابل کنکور در نهایت سلامت برگزار میشه و سال تحصیلی بعد از مهر ماه کلاسا شروع میشه. دیگه بعید می دونم دوستان تعویق طلب دیگه بتونن اسمی از تعویق بیارن. چون دیگه تعویق محاله

راضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

دوستان یه جوری میگن خوندیم خوندیم انگار شاهکار کردن هر ادم بیکاری میشینه درس میخونه تمام کسانی که ارشد گرفتن تا الان زحمت کشیدن و درس خوندن . ما هم درس خوندیم الکی که واحدا رو پاس نکردیم یا قبول نشدیم. درس خوندن و مدرک گرفتم فقط یک وسیله برای پیشرفت کردن یا خانم دکتر و آقای دکتر شدنه نه هدف. هیچی سلامتی نمیشه . الان تو این شرایط هرکسی نمی تونه بره سر جلسه مخصوصا دوستانی که بیمار درخانواده یدارند یا خودشان بیماری زمینه ای یا ضعف سیستم ایمنی بدن. پس بطفا این قدر خودخواه نباشیم. منم کلاس زبان و استعداد رفتم هزینه کردم ولی نمی تونم شرکت کنم. ان شاء الله همه به هرچی میخوان برسن نه با خودخواهی بلکه با احساس همدردی و دوست داشتن دیگران

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

آفرین شما خودتون درست اشاره کردین!
یه نفر دهنش سرویس شده و زبان و استعداد رو با هزار بدبختی خونده
ولی یکی پول داده تا یادش بدند!
یه نفر از زندگیش زده، نه تفریحی، نه گردشی، گوش خاموش، اینستا تعطیل و درس خونده!
یه نفر عشق صفاش رو کرده، مهمونیاش رو رفته، درکنارش درس هم خونده!
اینایی که اصرار میکنن ما درس خوندیم از زندگی شون زدن و شما درک شون نمیکنید!

مکانیک
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

درک تون میکنم. منم ویدیو آموزشی زبان و استعداد تهیه کردم ولی مشاورم اجازه نداد استفاده کنم! میگفت تخصصی ها خیلی مهم ترند. حسرت اون هزینه رو میخورم

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

منم اگه برگزار شه تو این وضعیت شرکت نمیکنم

کنکور 99 در ایام کرونایی ایران
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

اسمت چه قشنگه ماه دخت بانو
ولی من شرکت میکنم
چون فکر نمیکنم کرونا از تنش و اضطراب و جنگ اعصابی که در این نه ماه به من وارد شد خطرناک تر باشه فقط امیدوارم ناقل نباشم
اصلا آگاهانه میخواهم برم تو دل مرگدر راه علم و دانش مردن شهادت محسوب میشه؟؟ بریم بهشت

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

این اداها چیه، خب کارشناس بهداشت که خود بنده خداش که از همه بدتره چون عموما تو محیط درمان هستند به خصوص که کمبود نیرو دارند به نوعی همه به کرونا وصل هستند… این روزا ما از پرستاران و پزشکان که عزیز و محترم هستند بیشتر باید دور باشیم… چون خودشون اکثرا کرونای مثبت دارند… الان تو فامیل ما، دیگه بنده خدا اصلا خونه خودش نمیره خیلی رعایت می کنه که ناقل نباشه خیلی محدود میره پیش بچه هاش…
کلا هر چی جمعیت کمتر بهتر …. داوطلبان به اندازه کافی زیاد هستند دیگه آدم جدید نیارین

رضا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

حیف شد خیلی خونده بودم، ولی با این وضعیت نمیشه شرکت کرد.
چی از جون آدم بالاتره!

یکتا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

منم شرکت نمی کنم. امیدوارم با انصراف ماها انقد ترازا بیاد پایین که نتونن دانشجو بردارن. امیدوارم خیلی ها هم مثل ما شرکت نکنند

دریا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام به همه دوستان کنکور دکتری ۹۹
من داوطلب کنکور ۹۹ هستم ولی اگر قراره کنکور برگزار بشه بخاطر سلامتی خودم و خانوادم شرکت نمیکنم.برای باقی دوستان ارزوی موفقیت دارم

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

من که از خیر آزمون گذشتم کتابام رو گذاشتم کنار
دیگه اصلا برام مهم نیست چی میشه فقط امیدوارم کسی مریض نشه و الا خلاف حکم عقل عمل کرده و مدیون خودشو خانوادش میشه

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

“سازمان سنجش آموزش کشور به حوزه های برگزار کننده کنکور اعلام کرده است که تب سنجی از داوطلبان به عمل آید و اگر فرد علائم ظاهری عیان داشت، جای او را در جلسه آزمون جدا می کنیم؛ اما اگر فردی علائم ظاهری نداشته باشد قابل تشخیص برای کسی نیست؛ مگر اینکه خودش اعلام کند.”…….یعنی چی؟…. هر کس تب داشت کرونا داره؟!……..اکثر کسانیکه تب دارن کرونا ندارن و اونها رو میبرید با کروناییها ازمون بدن؟!….اینجوری اونو نابود می کنید……….ناقل ویروس اکثرا بدون علامت هستن…….

یک داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام، من با تمام آمادگی علمی از شرکت در کنکور انصراف میدم، هم حال عمومی ام خوب نیست و هم نگرانم ناقل باشم. خواستم بگم در پس همه اتفاقات هر چند کوچک، حکمتی هست که ماها ازش بی خبریم. هر چندسازمان سنجش ظلم بزرگی به ماها کرد ولی من راضیم به رضای خدا. همگی موفق باشید و تندرست

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک داوطلب

همه امیدمون به خداست. اون همه چیز رو می بینه. حتی شده آخرین لحظه نظر بده

به زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

آره افرین تو همچنان منتظر باش. تا آخرین لحظه شاید هم همون ۶ صبح روز ۲۶ تیر ماه بیان اطلاعیه بزنن کنکور لغو شد

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

پیام قبلی که براتون گذاشتم رو اینجا پیدا نکردم. به چه دلیل نمیدونم. دلیل این هم مهم نیست
ولی میخواستم دوباره بگم تا حتماً بدونید بنده پیام شما رو دیدم ولی خب حوصله بحث و بگو مگو رو اونم تو این اوضاع مه آلود ندارم.

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

بچه ها یادتونه معلم بهداشتا میومدن میگفتن ناخون لیوان سرا روی میز؟

نمایندگان، و کارشناسان علوم و بهداشت بخوانند
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

ارجاع به خبر “تعویق کنکور تنها در صورت ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا” با توجه به رعایت «اصل عدالت آموزشی» در ❌ «شرایط اضطراری» ❌؛ ۱. تامین حقوق اقلیت جامعه یعنی تعداد زیادی از داوطلبان(که برای کنکورهای امسال زحمت کشیده اند) درصورت تضییع حقوق عموم جامعه، بدلیل سرایت بیماری فراگیر موجب خسران عمومی است. ۲. رعایت «پروتکل بهداشتی» چه از سوی برگزار کننده و چه در میان داوطلبان «ضمانت اجرایی» ندارد. بعنوان مثال، . «منع تجمع» با هر عنوان و با هدف شکستن چرخه سرایت، با نفس برگزاری جلسه آزمون بعنوان تجمع آموزشی منافات دارد. . «ممنوعیت سفر و جابجایی» با الزام داوطلبان شهرستانی و روستایی به حضور در حوزه مرکز استان در تناقض است. حقوق داوطلبان شهرستانی و روستایی که بعضا مسافت های طولانی را در مدت زمان چندین ساعته، چه در حالت عادی و چه در شرایط اضطراری فعلی، با انواع وسایل نقلیه عمومی می پیمایند، تا به مقصد حوزه آزمون برسند، نادیده انگاشته شده! در این مورد، سازمان سنجش بعنوان متولی برگزاری آزمون می توانست از فرصت اسفندماه تا اکنون استفاده کرده، حوزه های شهرستان ها و روستاها را آماده سازی کند، تا هر داوطلب در شهر و روستای خود آزمون دهد. . با استفاده از ماسک، دستکش، و سایر «اقلام بهداشتی»، حتی در صورت استفاده صحیح عموم داوطلبان و برگزارکنندگان، در صورت حضور فقط یک ناقل(خاموش یا تایید شده) در جمع فضای بسته، ظرف مدت ۱۵ دقیقه ویروس منتشر خواهد شد، چه روز و چه شب، چه با فاصله ۱.۶ متری و چه فاصله ۱۶ متری.… ادامه نظر»

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

خبرگزاری مهر: غلامرضا لطیفی گفت: در پیمایشی از دانشجویان خواستیم آخرین وضعیت خود را اعلام کنند و بگویند چه تعداد به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: براساس آخرین آماری که داریم متاسفانه ۲ دانشجوی دختر که در دانشکده روانشناسی تحصیل می کردند، به این ویروس مبتلا و فوت شده اند.

لطیفی ادامه داد: همچنین ۲ نفر از اساتید دانشکده اقتصاد نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته اطلاع داریم که تعدادی از همکاران اداری و هیات علمی دانشگاه نیز به این ویروس مبتلا شده اند اما آمار دقیقی از مبتلایان نداریم چرا که فعالیت دانشگاه در این مدت به صورت مجازی بوده است.

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

دوستانی که در این جمع حضور دارند، چند نفر صد در صد اگر هفته دیگه برگزار بشه شرکت نخواهند کرد؟ من به خاطره بیماری زمینه ای مادرم متاسفانه شرکت نمی کنم با آنکه امادگی نسبتا خوبی دارم و رزومه قوی ارشدم هم دانشگاه تهران خوندم.

امیر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

متاسفم واقعا انشالله هر چی خیره پیش بیاد براتون

شبنم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

تاسف ک.کافی نیس..اینام حقشون پایمال داره میشه

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

دوستان من که دیگه حرفی ندارم ، باز برید دنبال تعویق خخخ
خداحافظ.

Hamed
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

زیاد خوشحال نباش…اخرش خوشه خخخ

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

کاش (در صورت لغو کنکور و لغو ترم یا حتی دو ترم آینده) اعلام کنند افرادی که سال بعد در دانشگاه پذیرفته شوند ، در همان بدو ورود میتوانند آزمون درسهای دو ترم اول را بدهند و در صورت قبولی همان نمرات در کارنامه شان ثبت شود. و البته دانشگاه ها هم در این مدت روی سایتهایشان برای هر درسی منبع و جزوه در اختیار داوطلبان قرار دهند.

خواهان برگزاری در ۲۶ تیر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

امید است بسلامت در ۲۶ تیر برگزار گردد و حجم زیاد استرس از داوطلبانی همچون من از بین رود و زحمات بسیارِ ما که صرف مطالعه شده و از خیلی کارها بخاطر کنکور دکتری گذشتیم تلف نشود

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

مطمئن باشید که قطعا کنکور به «سلامت» و خوشی برگزار نمی‌شه.
در صورت برگزاری، از ۱۷۰ هزار داوطلب نزدیک به نصفشون از بیم سلامتی ناچار میشن که نیان سر جلسه و قطعا در بین اونا هستند کسانی که یک سال زحمت کشیدن و به دلیل تصمیم بر برگزاری در شرایط بحران، زحمتشون به باد می‌ره.
از بین جماعتی که می‌رن سر جلسه نزدیک به پنج هزار نفر آلوده میشن و متاسفانه چندصد نفر از این داوطلب ها در معرض خطر مرگ قرار می‌گیرند و حضور افراد مبتلا پس از کنکور در سطح جامعه دامن می‌زنه به شیوع و کمتر از یک ماه چند هزار بیمار جدید خواهیم داشت و بخش عمده‌ای شون هم خانواده‌های کسانی‌اند که تو آزمون شرکت کردند.

البته که برای خیلی از داوطلب‌های خودخواه که برای آزمون و دیدن نتایج زحماتشون لحظه‌شماری می‌کنند، چنین مسائلی نیست اصلا مهم نیست و اگه بدونند که با بریدن سر یکی بهشون مدرک مجانی می‌دن، سریع می‌افتند دنبال پیدا کردن چاقوی تیز.

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

واقعا احسنت به شما. اگر لازم باشه حاضرن هر کاری بکنن واسه مدرک دکتری.

خواهان برگزاری در ۲۶ تیر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

امیدوارم ۲۶ تیر برگزار بشه و زحمات کسانی که تلاش کردند از بین نرود

پریشان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

اینو رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفته.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به پیش‌بینی‌های ستاد ملی کرونا اظهار داشت: براساس این پیش‌بینی‌ها که زمان پیک بیماری کرونا را محاسبه کرده‌اند، گفته می‌شود زمان مدنظر گرفته شده برای کنکور درحال حاضر بهترین زمان است..
فقط جمله آخر خیلی باحاله. با روزی ۱۶۰ فوتی الان بهتریییییین زمانه.
هییی روزگااار.
امیدتون به ستاد کرونا باشه. حدس میزنم شنبه خبرش بیاد ک تعویق شده.

مرضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریشان

پس دیگه هیچی):

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریشان

دوباره شیفت شد به ستاد کرونا. تمومش کنید این بازی ها رو.
والله اگه محدودیت ها برقرار بود و کرونا هم مطمئن بودیم تا چند ماه آینده از بین میره من خودم جلوتر از همه خواهان تعویق این آزمون بودم. اما در شرایطی که هیچ محدودیتی نیست و ویروس هم حداقل تا یک سال آینده هست لغو کنکور غیر منطقی به نظر میاد. یا حق

باران
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

منم با شما موافقم اقای عاشق عدالت
خواهشا به سنجش پیام بدید و به ستاد هم اعتراض کنید. واقعا به بازی گرفتن همه رو با این تعویق های بیهوده. اینا هدفشون چیز دیگه هست میخوان انقدر کشش بدن تا کنکور کلا لغو بشه امسال

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریشان

دقیقاً!
ولی یه پیام وحشتناک دیگه ای هم داره. اینکه از رشد آمار ابتلا و فوت اینقدر مطمئن هستند که میگن الآن بهترین زمانه… خدا خودش رحم کنه بهمون…

ستاره
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریشان

۲۰۰ فوتی

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

بعید می‌دونم از جلسه امروز مجلس هم چیزی در بیاد.
الان نقشه اینه: ایشالا آمارها میاد پایین و برگزار می‌کنیم. اگه نیومد پایین و بدتر شد، دیگه چاره‌ای نیست جز تعویق مجدد.

در حالی که آزمون کارشناسی به مراتب مهم‌تره از نظر اجرایی و گستردگی و جماعت بیشتری درگیرشن. منطقیه که با تعویق ارشد و دکتری حداقل فرصت برگزاری کنکور سراسری رو از دست ندن.
ولی اصولاً خیلی با عقل و منطق سروکار نداریم…

پردیس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

کاش شرایط حال حاضرمون فقط ی خواب بود..بیدار میشدیم افتاب اول صب تو.چشممون بود از تخت بلند میشدیم پرده رو کنار میزدیم ی نگاه ب بیرون مینداختیم مردم ک با عجله در حال رفتن ب محل کار بودنو میدیدم بدون ماسک بدون دستکش..صدای تلویزیون میومد ک داشت ی اهنگ محلی پخش میکرد و صب بخیر میگفت..میرفتیم ی اب ب صورتمون میزدیم و تو اینه ی لبخند ب خودمون میزدیم و میگفتیم خدایا شکرت همش ب خواب بد بود..و بعد با دوستان ی قرار شمال میزاشتیم..اخ ک چ زود دیر شد..خدایا کمک کن

ارغوان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

وای یاد چه چیزهایی افتادم

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

تا دو هفنه پیش همین بود دقیقا مردم بدون ماسک و دستکش به محل کار می رفتن تلویزیون اهنگ محلی پخش میکرد و صبح بخیر می گفت مردم به مسافرت می رفتن و این شد که وضعیت الان از اسفند هم به نسبت بدتره البته از ۱۵ ام که اجباری شد ماسک زدن به نسبت افراد بیشتری رعایت کردن

پردیس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

زندگی طعم اون زندگی سابقو نمیده..حتی اگ همه هم جوری نشون بدن ک ما نمیترسیم و ب قول شما ماسک و دستکش نزنن..روزای قبل کرونا کی میاد..دلمون لک زده واس پلشت بازی و تو خیابون پفک خوردن بعد لیسیدن انگشت پفکی..با دست اب خوردن تو پارکا..نشستن تو چمن زیر سایه ی درخت..

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

آخ آخ گفتیا

آزمون ۹۹
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

تعویق پی در پی کنکور فقط به ضرر ماهایی که خونده بودیم تموم شد،باعث شد هر روز دلسرد تر بشیم
و مطمئنا آزمون فعلی اگر هم برگزار بشه دیگه مثل آزمون نهم اسفند نیست برامون چون دیگه شور و شوقی نمونده برامون تو این وضعیت
الان هم تعویق یا عدم تعویق هرچی هست امیدوارم به سلامتیمون لطمه ای وارد نشه چون در آخر ماییم که در هر شرایطی متضرر میشیم نه سازمان سنجش،نه مجلس و نه ستاد مبارزه با کرونا…
موفق باشید دوستان

عطیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آزمون ۹۹

دقیقااااا، من برای کنکور دکتری ، ۹ اسفند اینققققدر اماده بودم که وقتی حرف تعویق رو زدن، دنیا روی یرم خراب شد، اینقدر که هی عقب افتاد، الان اصلااا امادگیه اسفند ماه رو ندارم⁦☹️⁩

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

از همون کارشناسایی که تو فرودگاه امام گذاشته بودند؟ هر کدوم یه مدل لباس تنشون بود و تند و تند مثلا دمای بدن مسافرا را اندازه می گرفتن

نه بابا!
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

کارشناس که سهله، همون عوامل اجراییم نیستن، شنیده میشه خود مراقبا دارن میگن ما نمیایم تو این وضعیت!

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

ستاد نزاشته ازمون دفتریاری که اونقدر جزیی هستش برگزار بشه و حواسش بهش بوده
چرا مارو فراموش کرده خیلی عجیبه

حتما زور اقایون بیشتره

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

یه عده با این همه بدبینی چطور زندگی میکنن!
کنکور که ۱۰۰ درصد برگزار میشه چون وزیر هم چندین بار اعلام کرده با قاطعیت.
حالا کارشناس آوردن که به شما کمک کنه، مواردی که باعث میشه شما کرونا بگیری و نمیدونی رو رعایت کنی. بعد یه عده با بدبینی میگن خودش باعث تجمع میشه!

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

من مخالف تعویقم ولی شما مثل اینکه در جریان نیستید تجمع به هر نحوی احتمال ابتلا رو بالا میبره حتی شما ماسک هم بزنی باز اکر فاصله رعایت نشه یا فرد دارای کرونا ، با فرض اینکه تنها افراد ناقل بدون علامت در حوزه ها باشند ، باز هم احتمال ابتلا دارید

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

دکتر شما چه پیشنهادی دارین ما همون رو اجرا کنیم که کسی کرونا نگیره

اشرف بشارتی فرد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

اینه که کارشناسان بهداشت در جلسه حضور می‌یابند ،،ایا غیر از این است که باعث عدم تمرکز داوطلبان خواهند شد…
یا مثلاً حضور کارشناس بهداشت مانع شیوع کرونا خواهد شد!!!!

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

باعث افزایش خواهد شد چون خود کارشناسان ناقلترین افراد محسوب میشوند…..

S
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

سر جلسه کنکور، کارشناس بهداشت به چه درد داوطلب می خوره؟؟؟؟؟؟

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  S

چون بعد کنکور احتمال داره زیاد کارشناس بهداشت ببینه…اینجوری امادگی ذهنی بهتر پیدا میکنه!

sara
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

واقعا مگه میشه همچین چیزی،اصلا نمی فهمم چرا در این شرایط باید آزمون برگزار بشه. یعنی سازمان سنجش هر کاری بخواد می تونه انجام بده؟ پس ستاد ملی مقابله با کرونا کارش چیه؟ اگه ابلاغیه های ستاد کرونا هیچ ضمانت اجرایی ای نداره پس چرا ستاد تشکیل شده اصلا؟

اندکی تفکر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

دوستان عزیز قبلا گفتم الان هم میگم .. اینها شعارهای سازمان سنجش هستن جهت آمادگی کامل برای برگذاری آزمون … الان در عصر حاضر چیزی که داره دنیا رو میچرخونه محرکی بنام پوله … وقتی سازمان سنجش پول پیامک رو از ما میگیره چطور حاضره اکیپ شبکه بهداشت رو بیاره اونجا و از کجا میخواد براشون هزینه کنه … من شخصا با این حرف خانم سخنگو به یقین رسیدم که تعویق حتمیه … وقتی بخوای یه بار سنگینی رو از روی دوش خودت برداری قطعا به اطرافیان میگی که ما آمادگی رساندن این بار سنگین رو تا مقصد داشتیم ولی یه عده مانع شدن … فکر نکنید سازمان سنجش داره این کارو میکنه که داوطلبها انگشت اتهام به سمتش نکشن نه اصلا … داوطلب براش مهم نیست .. سازمان سنجش تحت فشارهای دو جانبه ای قرار گرفته که میخواد نه سیخ بسوزه نه کباب .. در واقع ستاد مبارزه با کرونا و دیگر نهاد ها فشار به تعویق آزمون گذاشتن و دانشگاهای آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور و پردیس و شبانه و …… فشار به برگذاری آزمون برای درامد خودشون … اگر سنجش دست به تعویق بزنه دانشگاها اونو به عنوان یه مجری قدرتمند برای برگذاری آزمونها نمیدونن و اگر دست به تعویق نزنه باید جوابگوی ستاد مبارزه و بهداشت و دیگر نهادهای مربوطه باشه … پس این کش دادن رو ادامه میده و در لحظه آخر تسلیم ستاد مبارزه با کرونا میشه و منتشو سر امثال ما که داوطلب هستیم میزاره و میگه به خاطر حفظ سلامت… ادامه نظر»

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

لایک داری

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

نظر منم همینه

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

ان شا اله که همین تحلیل شما درست باشه چون کاملاً هم استدلالتون به نظر منطقی میاد

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

من با نظر شما موافقم سازمان به هیچ عنوان داوطبان براش مهم نیستن. چندین بار مخصوصا در تکمیل ظرفیت این را ثابت کردند.

ماندانا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

احسنت واقعا …

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

در اخر معلوم میشه که تحلیلتون اینبار اشتباه هست

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  اندکی تفکر

امیدوارم واقعا همین باشه

شیرین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

بچه ها دیروز فقط تو تهران ۷۰ نفر فوتی کرونایی تو بهشت زهرا دفن کردن. خدایا خودت به فریادمون برس. یکی این خانم رو از برق بکشه همینطوری داره برای خودش اطلاعیه بیرون می ده. بابا به فکر جان و زندگی مردم باشید. یه کارمند بره سر جلسه کرونا بگیره بیاد به خانواده دوست و فامیل و همکار انتقال بده اونا هم به بقیه انتقال بدن فاجعه می شه.چرا مجلس کاری نمی کنه مگه نماینده ی مردم نیستن چرا صدای مارو نمی شنون

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

واقعا…:))

داوطلب خسته از سنجش
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

نمی دونم چرا هی اطلاعیه می دهند؟ اگر میخواهید بگیرید که هیچ یک بار اعلام کردید فلان تاریخ یک بار هم اطلاعات کارت را فرمودید. اگر هم نمیخواهید بگیرید دیگه این بهانه ها چیه ؟

M
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای از تعویق زمان برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی خبر داد.

به گزارش اختبار متن اطلاعیه منتشر شده از سوی این اداره کل به شرح زیر است:

« به اطلاع آن دسته از کسانی که به عنوان متقاضی دفتریار اول و دوم از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی جهت شرکت در آزمون مربوط معرفی شده و ثبت نام نموده اند می رساند، با توجه به وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور حفظ سلامت این عزیزان و پیشگیری از شیوع این بیماری، آزمون اعلام شده در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۰ برگزار نخواهد شد.

ضمنا تاریخ برگزاری آزمون مذکور متعاقبا از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام خواهد شد.»

لازم به ذکر است که تاریخ اولیه برگزاری این آزمون ۲۳ اسفند تعیین شده بود اما با اوج‌گیری کرونا در کشور به ۲۰ تیر منتقل شد.
قطعا تعداد داوطلبان این آزمون بسیار بسیار کمتر از آزمون دکتری و ارشد هست ، ولی به جهت سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری ، دوباره آزمونشون به تعویق افتاد!!!

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  M

ممنون برای اطلاع رسانی
مجری برگزاریش سنجش بود؟

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  M

قیاس مع الفارق

رضا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

من نمیدونم چرا اختیاریش نمیکنن
پول کسایی که نمیخوان بیان باید پس بدن

سجاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

سلام به همه
فارغ از کنکور
چند روزه فقط دارم کامنتها رو میخونم
فقط و فقط به یک نتیجه رسیدم
هر کس به فکر خودشه
مسکل ما همینه
هر کس فقط و فقط له خودش فکر میکنه و براش مهم نیست چه بلایی سر بقیه میاد
کاری ندارم آزمون تعویق بشه یا نه
دیگه برام مهم نیست
من که بی خیال درس شدم
کتابا رو جنع میکنم
دیوانه شدیم

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

این نشون میده که شما هم بفکر آرامش خودتی

.
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

واقعا هم همینه

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

انشاالله بدون هیچ مشکلی ازمون رو میدیم. وعده ما ۲۶ تیر

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

وعده ما برگزاری در مان مناسب

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

با دهها اسم پیام نزار……………..

فاطیما
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

یه عده کله خراب میترسن حقشون ضایع بشه یه عده دنبال حفظ سلامتی خودشون و اطرافیانشونن .متاسفم

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

بعد از آزمون هم میگن دانشجوها پروتکل ها رو رعایت نکردند.

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  nazmi

صد در صد

------------
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد آمار قربانیان ناشی از کرونا در پایتخت گفت:‌متأسفانه متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و فقط در روز گذشته ۷۰ نفر به دلیل این بیماری در بهشت‌زهرا (س) دفن شده‌اند.

وی گفت:‌ مدتی قبل آمار متوفیان در پایتخت به روزانه کمتر از ۱۹ نفر رسیده بود ولی اکنون این آمار با رشد همراه بوده است.

عقل سلیم حکم میکنه کنکور در زمان مناسب تری برگزار بشه . مطمنا بعد از برگزاری کنکورهای پیش رو این آمارها در تمام شهرها زیادتر میشه. والله اعلم.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ------------

روز گذشته ۷۰ نفر تهران؟؟؟……پس کل کشور ۱۶۰ نفر؟؟؟؟؟؟……..اصلا همخونی نداره؟؟!!!

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

روانیمون کردین.بابا دیروز گفتین ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نهایی رو میگیره. الان خودتون تصمیم گرفتین . جریان چیه ؟ چرا شکنجه روحی روانی میدین

مرضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

انگار ویروس از نماینده بهداشت حیا میکنه.. یا مثلا کسی قراره اون وسط دچا ایست قلبی بشه که نماینده کاربلد باشه…شایدم فقط برا این که مدام بیاد تذکر بده ماسکتو بزن!

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

والا

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

کارشناسان بهداشت ویروس های کرونایی حوزه های امتحان را فراری میدهند.
خدا روشکر…

حمید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

بچه ها خدایی اگ یکی تو.این جمع هست و با بچه های بالا در ارتباطه لطفااااا ی امار دقیق بگیره..ببینم قراره تعویق شه یا میخوان جام زهر رو بالا بکشن

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

گفتن امروز مشخص میشه بعد از جلسه مجلس

حمید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  maral

مرسی مارال جلسه مجلس ساعت چند تموم میشه؟ و ب قول خودشون سناریوی تعویق قوی تره یا برگزاری؟؟

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

تعویقی در کار نیست، اینو یه عده خودشون درست کردن و دارن پیش میبرن

حمید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ....

جدی؟؟مطمئنی یا از طرف خودت داری میگی؟

مرسانا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دیگه شورشو دراوردن هرروز ی بیانیه ای میدن اگ قرار نبود تعویق بندازین با روح روان ما بازی نکنید ما این امتحانم ب امید خدا پشت سر میزاریم ولی اگ کرونا گرفتیم و ب خانواده هامون منتقل شد کی مسئوله!!بعد ما بچه های روستا چیکارکنیم وسیله هامونو دست کی بدیم شب کجا بریم اونم برای ی دختر خیلی سخته کاش شرایط همه رو درک کنید.

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مرسانا

اینا از روز اول میگن برگزار میشه. تعویق رو خودتون درست کردین

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

با یک اسم پیام بزار……

موافق تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

حتما کارشناسان بهداشت
حکم میتی کومان رو دارن
همین که مسئولان سنجش اعلام کردن اینی که میبینید نماینده مخصوصا احترام بزارید و تعظیم کنید!!!!
که صد البته کرونا هم احترام گذاشته و اطاعت کرده و صد کیلومتری حوزه های برگزاری کنکور هم نمیاد

M
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

علاوه بر عوامل اجرایی که همیشه حضور دارن نمایندهای بهداشت هم اضافه میشن؟!!!!!! مرسی واقعا که تمام تلاشتون جهت جلوگیری از ازدحام و شلوغیه…
در ثانی تست تب سنجی کرونا قبل از کنکور!!! فکرشو بکنید یکی قبل از آزمون بفهمه مبتلا شده و کرونا داره بیچاره با چه حالو روزی میخاد امتحان بده…
خدایا خودت رحم کن

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  M

بعد این قشنگه اگر طرف از استرس حالت تب داشته باشه میفرستنش پیش کرونایی ها دیگه قطعاً مریض میشه

سیروس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

بچه ها من ستاد کرونا زنگ زدم ۰۲۱۸۹۵۱۱لطفاااا شمام بزنگین..دارن میفرستنمون کشتار گاه

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

به نظرت روز کنکور کارشناس بهداشت برای چیمون ،واقعا بعیده این ایده ها رو دارند میگیند ،من که روز کنکور اگه خدا نکرده ناقل باشم کارشناس چطور تشخیص میده یا نه اگه من در حین کنکور بیمار شدم کارشناس آیا تشخیص میده اخه مگه نه تا ۱۴روز بعد علائم بیماری خودشو نشون میده ،والا من موندم اینها چه میخواند بکنند یخورده تفکر کافیه

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

مثلا کارشناس بهداشت میخواد بیاد ناخونامونو‌نگاه کنه؟

خواهشا جمعیت رو اضافه نکنین وقتی کاری از دستشون برنمیاد مترسک نمیخوایم

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

شما خانوم بزار اول مجلس تصمیم بگیره بعد مهمون دعوت کن

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

عجب

شادان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

حضور کارشناس بهداشت مگ میخواد جلوی پخش ویروس تو.سالنو بگیره..بابا خانم زرین دیگ کوتاه بیا داری هممونو ب کشتن میدی بس کنین دیگ این مملکت چرا تصمیم گیرنده قحاری نداره؟؟اگ فک میکردید ک کارشناس ویروس همه چی حل میکنه همون ۹ اسغند میگرفتین..ای بابا

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  شادان

والا بخدا

اهورا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

با سلام . دوستان برین تو سایت مجلس بعد برین تو دستور کار هفتگی کمیسیونها بعد کمیسیون آموزش و تحقیقات
تمام برنامه های این هفته کمیسیون هست .برای اذیت نشدن دوستان اونو اینجا میزارم :
نشست هیات رئیسه کمیسیون
دعوت از رئیس و دادستان محترم دیوان محاسبات کشور جهت ارائه گزارش تفریغ بودجه دستگاههای مرتبط با کمیسیون و نحوه نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان
دعوت از معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور جهت ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در خصوص شعار امسال (جهش تولید )
تبادل اخبار
دعوت از وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری به همراه معاونین محترم جهت ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در خصوص شعار امسال (جهش تولید )
ساعت ۱۶ الی ۱۸
تعویقی در کار نیست انشالله

اهورا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  اهورا

فقط دو ساعت و این همه مدعو اونم با دستور کار مشخص :)

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  اهورا

تعویق شده این قدر کنکاش نکن

سپیده
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  اهورا

منم این دستور کار که شما میگید رو دیدم.درسته. امیدوارم تعویق نیفته و زودتر تمام بشه کنکور

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  اهورا

ظاهرا با این روشی که دارن پیش میرن……جهش تولید کرونا و فوتیها در انتظار کشوره!

samira
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

خدا رو شکر

حس مشترک
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

به نظرم اینا دارن با روح و روان ما بازی میکنند … کاش یکی از این جماعت جای ما بود و این حس مزخرفی که ما داریم رو درک میکرد… لطفا تعویق

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

اگر چه مخالف تعویقم ولی ناقل بدون علامت رو چه جوری تشخیص میدن ؟

دیارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

اوه خدای من.

مخالف شدید تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان عزیز

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

شما چقد آرزو موفقیت کردید برا داوطلبان و تقدیر تشکر از سنجش ،باید سنجش به شما به خاطر اینهمه حسن و تواضع و به فکر داوطلبان بودن که باید از سلامتی بگذرند به خاطر سربازی شما جدا لوح سپاس بفرسته

پردیس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

بچه ها خدایی خیلی با مزه این..