موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه مجازی دکتری آزاد 99 تصویب شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری، گفت: برگزاری مصاحبه مجازی دکتری آزاد در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.

بهروز طهماسب کاظمی در گفتگو با مهر از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تصویب شد.

جزئیات ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبانی که بر اساس نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند می توانند با مراجعه به سامانه  www.azmoon.orgنسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور ثبت نام مصاحبه می توانند با کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته وارد این سامانه شوند و فرم مربوطه را دریافت و سپس تکمیل کنند و همراه با کلیه مستندات علمی و پژوهشی خود به صورت یک فایلPDF  در سامانه بارگذاری نمایند.

داوطلبان بدون توجه به محل هایی که شرایط دعوت به مصاحبه را کسب  نموده اند صرفاً می توانند بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی که در سامانه ارائه شده  است را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت نمایند.

مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد.

 

آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد 99

داوطلبان می توانند تا ساعت 24 چهارشنبه 26 شهریور نسبت ثبت نام مصاحبه اقدام نمایند و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

مصاحبه مجازی دکتری آزاد

✔️ زمان برگزاری مصاحبه مجازی دکتری آزاد 99 کی است؟

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بیان کرد: در صورتی که بنا بر مصاحبه مجازی دکتری آزاد باشد، براساس یک تقویم زمانی از طریق سامانه تاریخ مشخصی را برای هر داوطلب اعلام خواهیم کرد تا در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند. تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه ها هنوز اعلام نشده است؛ به محض اعلام زمان مصاحبه دکتری آزاد 99 اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره آمار ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی جدید افزود: امسال ظرفیت پذیرش دوره دکتری حدود ۱۰ هزار نفر در رشته گرایش های مختلف است که با سال های قبل تفاوت قابل ملاحظه ای در آمار پذیرش نداریم.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: به همان میزانی که به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده شود، به همان میزان با کیفیت متفاوت، هوشمندانه تر و هدف‌مند تر نیروی متخصص برای رفع نیازهای کشور تربیت می کنیم.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 99

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش وجود دارد، گفت: در همین زمان، فرصت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همزمان با سایر زیر نظام ها به وجود خواهد آمد. 

✔️ نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

برای حضور در مصاحبه مجازی دکتری آزاد 99  لازم است داوطلبان فرم موجود در سامانه ثبت نام مصاحبه و مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را آماده کرده و در قالب پی دی اف در سامانه آپلود کنند.

مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار می شود. اما داوطلبان لازم است در واحد دانشگاهی محل اقامت خود که در سامانه انتخاب کرده اند حاضر شوند تا مصاحبه خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

برای هر رشته منتخب داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد، تنها یک مصاحبه برگزار می شود.

✔️ نکات مهم شرکت در مصاحبه دکتری 99 مجازی دانشگاه ازاد چیست؟

در این مطلب مهمترین نکاتی که داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد لازم است جهت حضور در مصاحبه مجازی دکتری آزاد مدنظر داشته باشند گفته شده است.

1- مدارک خود را به صورت فیزیکی و الکترونیکی آماده کنید.

با توجه به این که احتمال بارگذاری مدارک مصاحبه دکتری به صورت آنلاین وجود دارد، بهتر است از همین الان مدارک خود را آماده کنید. در آماده سازی مدارک چند نکته را مدنظر قرار دهید:

– کیفیت اسکن مدارک مناسب باشد به صورتی که قابل خواندن باشد.

– حجم مدارک اسکن‌شده زیاد بالا نباشد تا هم به سادگی آپلود کنید و هم امکان دریافت مدارک شما از سامانه به سادگی مهیا باشد.

2- ابزار و وسایل مورد نیاز را آماده کنید.

ترجیحا برای حضور در مصاحبه مجازی دکتری آزاد از کامپیوتر خانگی یا لپتاپ استفاده کنید. به دلایل مختلف ازجمله ثابت بودن محل قرارگیری، مصاحبه با شرایط بهتری برگزار خواهد شد.

همچنین یک هدفون مناسب نیز جهت شنیدن صدای اساتید و نیز پاسخ دادن به سوالاتشان نیاز دارید.

علاوه بر این؛ به دلیل وجود مشکلات احتمالی ناشی از قطعی اینترنتی در طول مصاحبه، تلاش کنید دست کم دو اینترنت مختلف در دسترس داشته باشید.

3- محیطی آرام برای حضور در مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه ازاد مهیا کنید.

برای این که آرامش روانی داشته باشید و مصاحبه دکتری به بهترین شکل برگزار شود، بهتر است محیطی آرام و بدون سروصدا برای حضور در مصاحبه فراهم کنید.

4- برای حضور در مصاحبه ظاهری منظم و مرتب و رسمی داشته باشید.

قاعدتا برای احراز هویت شما لازم است همه یا حداقل بخشی از زمان مصاحبه دکتری آزاد مجازی را به صورت تصویری حضور داشته باشید. بنابراین، لازم است ظاهری مناسب داشته باشید.

5- مصاحبه را جدی بگیرید.

اگر چه برگزاری مجازی مصاحبه ممکن است آن را از حالت جدی بودن خارج کند؛ اما کاملاً جدی مانند وقتی که در جلسه مصاحبه حضور دارید، باشید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ق٫ظ

امتحان ای پی تی زبان رو هم باید مجازی برگذار کنه دانشگاه آزاد. واقعاا امتحان ماهانه زبان دادن در این شرایط اونم ئر فضای بسته خیلی خطرناک هستش!!! کلی دانشجوی دکترا الان چند ماه هستش سر این تعویق امتحان زبان واسه دفاع از پایان نامه واقعااا مشکل پیدا کردند!!! مسئولان دانشگاه آزاد هم اصلااا در فکر نیستند…

احمد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

ممنون از سازمان سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد که مصاحبه دکتری رو مجازی برگزار میکند این طوری خیلی بهتر و استرس کمتر.

د
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

واقعا که
چند روزه نمتونن تاریخ کنکور مشخصا کنن
ولی سریعااا دانشگا ازاد جمبید و تکلیف مصاحبه مشخص کرد!

علی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دوستان لطفا اعتراض بدید . نماینده ها و خانم محرز ک اعتراض کردن منظورشون کل کنکورهای سراسری هست. لطفا کارت نگیرید و اعتراض بدید

مازیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خانم محرز منظورش کنکور سراسری بوده تازه گفته اگر پروتکل ها رعایت بشه کنکور سراسری هم برگزار میشه.

شیرازی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب.
خواهشا مصاحبه را حداقل امایشی برگزار کنید مثل سال۹۷
مجازی فوق العاده مشکل داره
امایشی در ۱۱ نقطه کشوری هیچ مشکلی نداره.

شیرازی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

سلام و عرض ادب
دقیقا منظور از مصاحبه ی مجازی چی هست؟ اگر منظور از طریق سامانه است …. این سامانه با مشکل بسیاری روبرو است. من خودم که تدریس می کنم این سامانه حتی با حجم ترافیک ۳۰ نفر قطع و وصل می شه. اون وقت مصاحبه گران چگونه می خوان مصاحبه را ادامه بدن. در صورتی که فقط یک بار گزاری ممکنه بشه یا اینکه به مدت نیم ساعت قطع باشه.؟

اصلانی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

خب معلوم شد یکی از سازمان هایی که برای برگزاری کنکور دکتری فشار آورده همین دانشگاه آزاد بوده واسه جلوگیری از ورشکستگیش. ببینید با چه عجله ای سریعا تصمیمم گرفتن واسه مجازی شدن مصاحبه!!!

داوطلب دکتری دکترا دکتر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

محیط بسته آزمون از محیط بسته مصاحبه تمیزتره؟ یعنی ۱۷۰ هزار داوطلب مشکلی ندارند برای ۴ ساعت آزمون ولی ۱۰ هزار مصاحبه شونده نیم ساعته خطرناک اند؟ خانم ها آقایان خون رنگین تر این افراد از خود را مشاهده فرمایید

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

کنکور مجازی ومصاحبه مجازی هردو باهم یا هردو حضوری

اکبر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

فوری فوری فوری فوری
عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا ضمن درخواست برای تعویق یک ماهه برگزاری کنکور های سراسری گفت: در غیر این صورت بهتر است کنکور با رعایت فاصله فیزیکی در محیط باز برگزار شود.

یک دوست
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

خدایی من حاضرم برروی اسفالت داغ محیط دانشگاه ازمون بدم ولی در کلاس بدون پنجره نباشم

محمد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دوستان من مشکلم حل شد..
اگه سامانه خود اظهاری وزارت بهداشت فرم پر کردید ولی پرینت نتونستید بگیرید، امروز دوباره امتحان کنید (هر روز یک بار میشه)… بعد صفحه آخر که باید تایید کنید رو با پرینت اسکرین عکس بگیرید و یا با استفاده از گوگل کروم (سرچ کنید آموزشش سادس) صفحه را تبدیل به پی دی اف کنید و پرینت کنید..

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

وقتی کنکور حضوری برگزار میشود مصاحبه هم باید حضوری باشد و برعکس اگر کنکور مجازی برگزار شود مصاحبه هم مجازی باشد…..وگرنه این توهین به داوطلبان و به سخره گرفتن جان انهاست…چون هدف از مجازی کردن مصاحبه خودخواهی مصاحبه کنندگان است…….

محمد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

مصاحبه کننده چه ربطی به برگزار کننده کنکور داره؟
الان اکثر دانشگاها دنبال لغو بودن اتفاقا.. اصولا برگزاری کنکور خیلی برا اساتید ملاک نیست..
وجود کنکور دکتری واسه اینه که دانشجوها معتقدن همین مصاحبه کننده ها پارتی بازی میکنن..
اتفاقا مجازی برگزار بشه بهتره.. با این شرایط از شرق تا غرب.. شمال تا جنوب ایران سفر کردن از کنکور ده برابر خطرناک تره

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منظور بنده از برگزاری حضوری کنکور هست …….وقتی داوطلب حضوری سر جلسه کنکور می اید سر جلسه مصاحبه هم می اید…..نکند در مصاحبه کرونا هست در جلسه کنکور نیست!؟……وقتی میگویند مصاحبه حضوری پارتی بازی هست مصاحبه مجازی که کلهم پارتی بازی خواهد بود……

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

“مصاحبه کننده چه ربطی به برگزار کننده کنکور داره؟”…..مجوز مصاحبه مجازی و کنکور مجازی را مسولان اموزشی میدهند وگرنه سرخود نمیتوان اینکار را انجام داد…..

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

از اول تا آخرش توهین!

امیرعلی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

سلام دوستان…به نظرم باتوجه به اینکه در مصاحبه باید سفرهای طولانی و از این شهر به اون شهر بریم و اینکه بحث اسکان هم مطرحه میتونن پذیرش دانشجو رو مثل کنکور کارشناسی ارشد کنن.البته فقط برای امسال که اوضاع واقعا خوب نیست.