مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

تغییر شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون آزاد 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حداکثر نیمسال های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد جهت پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد تغییر کرد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون آزاد 99

به گزارش پی اچ دی تست، در روز پنجشنبه 16 مردادماه، شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد اعلام شد. بر اساس آن چه که در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 آزاد آمده بود، شرایط پذیرش به شرح زیر بود:

1- حداقل معدل 17 برای رشته های دامپزشکی، 18/5 برای رشته های علوم انسانی و 17/5 برای سایر رشته ها

2- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 18/5 جهت کلیه رشته ها

3- متجانس بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی دکتری

4- داوطلبان باید در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

5- ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند، مشروط به این که تعداد نیمسال‎های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از 4 نیمسال بیشتر نشود.

در حالی که بندهای 1 تا 4 تکرار شرایط پذیرش در سال‌های گذشته بود، یک تغییر مهم در این فراخوان نسبت به گذشته ایجاد شده بود: تغییر تعداد ترم‌های مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد.

در سال‌های اخیر داوطلبانی که طی 6 ترم از مقطع ارشد فارغ التحصیل شده بودند، امکان شرکت در فراخوان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشتند، اما امسال بدون اطلاع قبلی، تعداد ترم‌های مجاز به 4 ترم کاهش پیدا کرده بود.

این در حالی است که جهت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد، تعداد ترم های مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته 10 ترم و کارشناسی ناپیوسته 6 ترم اعلام شد که در سال های گذشته به ترتیب 8 و 4 ترم بوده است.

تغییر شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون آزاد 99، موجب شد داوطلبانی که بر اساس آیین نامه های قبلی برای پذیرش در این دوره برنامه ریزی کرده بودند، دچار سرگردانی شوند.

شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور آزاد تغییر کرد

روز گذشته، بدون اعلام قبلی، شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور آزاد در دفترچه منتشرشده تغییر کرده و مجدداً حداکثر سقف مجاز ترم‌های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، 6 نیمسال درج شد.

بر این اساس، ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال‌های تحصیلی محسوب نمی‌شوند، مشروط به این که تعداد نیمسال های  تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از 6 نیمسال بیشتر نشود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

81 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حلما
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

سلام من از ممنازین ارشدسال۹۳تهران مرکزی رشته نقاشی بودم و الان میخوام در دکترا ممتازین ورودی بهمن ۹۹شرکت کنم برای فلسفه هنر از چه راهی میتونم اقدام کنم و به کجا مراجعه کنم

مهشید
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

سلام در دکتری بدون ازمون منظورم استعداد درخشانه دانشگاه ازاد حداکثر باید چند سال از فارغ تحصیلی گذشته باشد؟؟؟؟

آشنا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

با سلام ،زمان ثبت نام کنکور دکتری بدون آزمون کی بود؟

الناز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز. یه سوال دارم . اونایی ک ثبت نام کردین برای استعداد درخشان، وقتی در انتها انتخاب رشته هارو هم انجام میدین. ایا بهتون کد رهگیری میده یا کد پیگیری؟؟؟ سالهای قبل یه شناسه ۸ رقمی بود ک نیگا میکردیم قبول شدیم یا نه. الان شما کد شناسه ای چیزی دارین؟ وقتی کارت اعتباری خریدین چیز دیگ داد بهنون؟ یعنی برا اعلام نتایج امسال باید کد پیگیری رو وارد کنیم ک طولانیه؟

علی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

سلام
بالاخره متوجه نشدم، اگر تا پایان شهریور دفاع کنم و شرایطش رو داشته باشم، میتونم ثبت نام بکنم یا خیر؟ بعضی ها میگن میشه و عده ای میگن نمیشه. منظور زمان ثبت نام الان هست یا نهایی؟

الناز
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام آقای آریان خوب هستین؟ من ترم سوم استعداد درخشان دکتری روانشناسی شیرازم دانشگا ازاد . میخواستم بخاطر محل زندگی ک تهرانه بیام دانشکا ازاد رودهن. بنظرتون اگه دوباره شرکت کنم استعداد درخشان مشکلی برا قبولی و شرایط سال پیشم پیش نمیاد؟ تو مصاحبه متوجه میشن یا نمیشن ک من دانشجو دکتری هستم یانه؟ چون خودتون گفتین ک ۳ بار با استعداد شرکت کردین پرسیدم. و اینک میگن فقط یبار از این سهمیه میشه استفاده کرد ولی شما ۳ مرتبه بوده میشه بپرسم چطوریه؟ممنون میشم جواب بدین.

فروهه
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا یه آدرس مطمئن به من بدید برا چاپ مقاله

مریم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ

سلام به دوستان عزیز.میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟ آیا ثبت نام دکتری بدون آزمون فقط واسه یه دوره بعداز فارغ التحصیلی هست یااینکه ما میتونیم دو سه بار شرکت کنیم. آخه قبلا دیدم فقط یک سال بعداز فارغ التحصیلی واونم یکبار بوده .ولی تماس گرفتم سنجش گفتن میشه اما الان درمورد پاسخشون شک دارم چون گفتن اجازه بدید بپرسم خودمم مطمئن نیستم..اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه.متشکرم.درمورد پایان نامه هم گفتن نمرتو بنویس ۱۸ ونیم حتی اگه مقالت آماده نیست .تا زمان مصاحبه آمادش کن .نمیدونم چقدر بهشون اعتماد کنم. اصلا ثبت نام کنم یا نه. میترسم حق ثبت نامم سوخت بشه وازبین بره.

دکتر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
بله می توانید چندین بار شرکت کنید.
در مورد نمره مقاله، ملاک روز مصاحبه هست و اگر تا اون روز آماده شود مشکلی نخواهد داشت

مریم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

خیلی متشکرم

اهدائی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

مسولئین محترم دانشگاه آزاد لطفا نمره پایان نامه رو اصلاح فرمائید بیشترین و بالاترین نمره در پایان نامه دانشگاه آزاد ۱۸ است.

...
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  اهدائی

اونایی که تو سیستم دانشگاه ازاد پایان نامه ۲۰ دارن و کم هم نیستن از کجا اوردن

الناز
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

۲ نمره دیگه با ارائه مقاله و چاپ اون میتونین کسب کنین

جلالی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

استعداد درخشان و نخبه بودن یعنی این:
هر فارغ التحصیل از هر رشته ای که هست باید در رشته خودش خبره شده باشد در عمل نه تیوری.

تیوری دیگه به درد نمیخوره. مثلا مهندس برق و الکترونیک تحصیل کرده از دانشگاه شریف اگر نتونه یک برد ساده موبایل رو حداقل عیب یابی کنه دیگه نمیشه بهش بگی مهندس برق و الکترونیک.

از طرفی فقط اکتفا نکنید به مقالات کپی پیست شده ای که برای سال های عهد قیر هستش.

تجربه ثابت کرده که مقالات کیو وان و درجه عالی که در پایگاه های خارجی نمایه میشن اکثرا دید و کاربرد عملی – میدانی داشتند نه تیوری و آماری.

الان استعداد درخشان داریم در مملکتمون که معدلش ۱۵ هست و همه مدارکشو از دانشگاه ازاد گرفته و مدرک زبان و مقالات آن چنانی هم نداره ولی اکثر پروفسورهای رشته گرایشش ازش نظر میپرسن. این دقیقا چیزی هست که اونور اب ها همیشه در اموزش کشورشون انجام دادند و به نحوی داخل میوه رو میبینند و پیشرفت میکنند در صورتی که سیستم آموزشی کشور ما از مدرسه بگیر تا دانشگاه فقط پوسته میوه رو میبینند.

چرا از اصل ها دور میشن و نمی خواین واقعیت ها رو ببینید.

زاده
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سیستم سیدا در دانشگاه های اطراف تهران قطع است بدون آزمون را عقب بندازید حق ما ضایع نشه

دکتر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ق٫ظ

سلام
در خصوص نمره پایان نامه خدمتون دوستان عرض کنم که شما قرار بعنوان استعدادهای درخشان جذب شوید، از این رو باید یه تفاوتی بین دانشجویان معمولی و شما وجود داشته باشد، نمره ۱۸.۵ برای پایان نامه صرفا برای این است که مشخص بشه مقاله چاپ کردید یا خیر، چون استعداددرخشانی که یک مقاله نداره نمیشه بهش گفت استعداد درخشان

نوا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

دوست عزیز من مقاله دادم هنوز ثبت نشده و به غیر از مقاله پایان نامه ام مقاله های همایشی و … انجام دادم.
و نمره پایان نامه من تو اون سال از همه بیشتر شد. که نمره ۱۸/۲۵ بوده.
نمیشه اینجور قضاوت کرد

...
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نوا

خب تا یه سال فرصت ثبت هست
ان شا الله امسال با ازمون قبولید
وگرنه سال بعد شرایط با ازمون رو هم پیدا میکنید

ارش
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

سلام….بنده ۳۴ تامقاله (۵عدد( isi )و۸ علمی پژوهشی ۲علمی ترویجی ۱۹ مقاله کنفرانس بین الملی وداخلی)۳ ثبت اختراع عضو بنیادملی نخبگان (شاخه تسهیلات مخترعین)و….اما اما نمره پایان نامه ۱۵.۵ پانزده نیم از دانشگاه ازاد واحد ….تفریحات تهران هستم ایا من استعداد درخشانم ازنگاه دانشگاه ازاد؟
ایا اساتید بهترین واحد دانشگاه ازاد اصلا هچین رزومه ای دارند؟(تمام وقتاش واستخدام رسمی البته)….؟

ارش
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

نکته جالب تر اینه با همون نمره پایان نامه (باتوجه به رزومه علمی )اپلای کردم دانشگاه مونیخ المان قبول شدم و (بعلت کرونا ثبت نام تعویق افتاد)….اما دانشگاه ازاد (استعداد درخشان)قبول نشدم

...
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

چندساله فارغ التحصیل شدید
بطور متوسط هرچند روز یه مقاله نوشتید
پیشنهاد میکنم حتی دانشگاه تهران یا شریف هم دعوت به مصاحبه شدید همه این رزومه رو رو نکنید به ضررتون تموم میشه

ارش
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

خوب ذهن شما محدود به چهارچوب اساتید دانشگاه (.تفریحات..)هست (محدود)تواناییتو ببر بالا شاید یه روزی تونستی مقاله تولید کنی(البته شاید)…دانشگاه شریف یا تهران میخواستم برم که اپلای نمیکردم….نکته اخر زیاد دنبال پیشنهاد دادن نباش

محمد
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ق٫ظ

به نظر من اساسا نمره پایان نامه در این فرآیند باید حذف بشود. نمره پایان نامه در کشور ما بیشتر جنبه عرفی پیدا کرده است تا علمی و بنابراین نمی‌توان خیلی روی آن تاکید کرد. بطور کلی تاکید بیش از حد روی نمرات کار اشتباهی است و باید روی توانمندی‌های افراد تاکید شود که با یک مصاحبه توسط اساتید خبره و منصف براحتی قابل انجام است.

نوا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز من مقاله دادم هنوز ثبت نشده و به غیر از مقاله پایان نامه ام مقاله های همایشی و … انجام دادم.
و نمره پایان نامه من تو اون سال از همه بیشتر شد. که نمره ۱۸/۲۵ بوده.
نمیشه اینجور قضاوت کرد

آیدین پارسایی راد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

با سلام مجدد، به نظر بنده داشتن کتاب تالیفی علمی و یا مقاله خیلی مهمتر از حساسیت دانشگاه آزاد در نمره پایان نامه، فکر میکنم هجده برای پایان نامه منطقی که نمره عالی هم هست.از ریاست محترم دانشگاه آزاد خواهشمندیم در این مهم نیز رسیدگی بفرمایند.

آیدین پارسایی راد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

با سلام، خیلی از دوستان بابت نمره پایان نامه اعتراض کردند بنده هم با نظرشون موافقم که هجده نمره کامل باشه، و معیار رو بزارن در ریز نمرات و چاپ کتاب و مقاله داوطلب خواهشمند است به نظرات عزیزان مشتاق و پر بار علمی برای ادامه تحصیلشان رسیدگی و بها داده شود.

وحید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام
من دانشجوی ترم دوم دکتری واحد تهران مرکز هستم و همه شرایط بدون آزمون را دارم و میتوانم شرکت کنم.
سوالی که داشتم اینکه می توانم با اینکه دانشجو هستم مجددا برای علوم تحقیقات شرکت کنم؟(صرفا فقط برای تغییر دانشگاه)
اگر قبول بشم با جابه جایم موافقت میکنند؟
ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره پاسخ بده

آریان، دانشجو ترم چهارم دکتری علوم و تحقیقات تهران
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بنده پارسال به همین نیت دقیقا همین کار شما رو انجام دادم و شد. البته من قزوین رو به تهران انتقال دادم.

به نظرم شما اصلا این کار رو نکن. چون تهران مرکزی و علوم و تحقیقات با هم فرقی ندارن.‌

شهریه ثابتت طبق ۹۹ میشه، ممکنه برای معادل سازی هم مدیر گروه علوم و تحقیقات اذیتت کنه. این کار رو نکن.

وحید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

ممنون از راهنمایتون

نوا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

لطفا نمره پایان نامه رو پیگیری کنید، این عادلانه نیست چون خیلیا نمره پایان نامشون از ۱۸حساب میشه . معدل و رزومه باید در نظر گرفته بشه.
نه نمره پایان نامه

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

شرط نمره پایان نامه باید حذف بشه.
حداقل معدل هم در رشته مهندسی باید ۱۷ باشه نه ۱۷.۵
نمره دادن اساتید تو ارشد و دکتری اکثراً سلیقه آیه و دانشگاه آزاد باید اینو درنظر بگیره.

م.ح
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

نمره پایان نامه شرط غیر منطقی، خیلیا با نمره مقاله نمره کامل رو دریافت میکنن،بهتر بود یا کلا این بند و بردارن، یا از ۱۸ حساب کنن

داوطلب
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

معدل رو تو زبان خارجه لطفا حداقل ۱۷ بفرمائید

دکتر نیلی ودکتر آریان لطفا جواب بدهید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

یه سوال؟؟؟؟
شما به غیر از علوم و تحقیقات واحدهای دیگه ای رو هم انتخاب کرده بودید یا خیر؟
منظورم اینه که شما مثلا ده تا واحد حالا کمتر یا بیشتر رو انتخاب کردید و در همون انتخاب اول پذیرفته شدید و یا اینکه علوم و تحقیقات تنها انتخابتون بوده
ممنون و سپاسگزارم اگر پاسخ بفرمیید
خیلی برام مهمه
چون یه فردی بهم گفته که اگر چند واحد انتخاب کنید دانشگاه آزاد شما رو در ضعیفترین واحد انتخابی پذیرش میکنه
میخام بدونم صحت داره یا خیر؟
چون رزومه ام نسبتا بد نیست میخوام بدونم تا چه حد در انتخاب شهر رشته ها ریسک کنم

مطهری
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

دانشگاه ازاد دقیقا درست گفته نمره پایان نامه ها رو که باید حداقل ۱۸/۵۰ باشه.
جای هیچ بحثی نیست دیگه.

مطهری
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

نمره پایان نامه ۱۸ هست در دانشگاه ازاد با احتساب ۲ نمره مقاله ای اس ای یا علمی و پژوهشی و غیره در ریزنمرات کارنامه ۲۰ قید میشود.
۱/۵ نمره مقالات علمی و ترویجی وزارتین هست که اگر کسی ۱۸ گرفته میشه ۱۹/۵.

حقیقی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

آقای دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد نکته مهم رو خدمتتان عرض میکنم که بالاترین نمره پایان نامه در دانشگاه آزاد ۱۸ میباشد لطفا بند نمره پایان نامه رو تصحیح بفرمائید.

...
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

زنگ زدم سازمان دانشگاه های ازاد کارشناسشون گفت شرط نمره پایان نامه رو وزارت علوم بهشون میده و تغییر نمیدند
میخوام بدونم ی همچین شرطی و چرا برای دانشگاه های دولتی نمیزاند یعنی سطح دانشگاه های دولتی از ازاد پایین تره ؟؟؟؟!

مهرانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

آقای اریان
یه سوال بپرسم پاسخگو هستید؟
برام خیلی مهمه

مهرانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

دوست منو با معدل ۱۹/۷۰ ارشد
و ۱۹/۹۰ لیسانس و پایان نامه ۲۰ و فارغ التحصیلی ۴ ترمه
۴تا مقاله علمی پژوهشی و یه کتاب مصاحبه رد کردن
خیلی دل نبندید و خیلی معترض نباشید که چرا معدل و کم نمیکنن و چرا نمره پایان نامه رو کم نمیکنن

اکرم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

مهرانه جان واقعا دلیل رد کردن شما چی بوده؟ معدل و رزومه و پایان نامتون که عالی بوده، واقعا علت چی بوده؟ خودت پیگیری نکردی؟

مهرانه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

عزیزم،عرض کردم دوستم
این رزومه دوستم بوده
پرسیدم ازش میگه به سوالات علمیشون جواب دادم
اما یه متن زبان داده بودن ترجمه کنم که خیلی خوب عمل نکردم
البته ایشون به جز علوم و تحقیقات ،تهران مرکز و جنوب و شمال رو هم زده بود به علاوه کرج
اما کلا قبول نشد
البته با ازمون خوارزمی قبول شد
عاقبت بخیرشد و از این همه شهریه نجات پیدا کرد

اکرم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

که اینطور. ممنونم عزیزم از پاسخت

صبا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

پایان نامه۲۰؟؟؟!!!!!!

...
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

بله
دوتا مقاله علمی پژوهش داخلی

آریان، دانشجو ترم چهارم دکتری علوم و تحقیقات تهران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

بنده از این طریق شرکت کردم و کنکور ندادم.
اگر شرایطش رو دارید شرکت کنید.

دوتا مقاله ISI داشتم
یه دونه اسکوپوس داشتم
چهار تا کنفرانسی
معدل ۱۷.۶۷
پایان نامه ۲۰
چهار ترمه تموم کردم
گرایش رو تغییر ندادم
واحد معادل سازی شده هم نداشتم
مدرک زبان نداشتم
کتاب هم نداشتم
اختراع هم نداشتم

به سوالات زبان پاسخ دادم
به سوالات درسی هم پاسخ دادم

رتبه یک شدم در مصاحبه، گرایش نرم افزار، رفتم علوم و تحقیقات تهران

الان هم خدا رو شکر در مقطع دکتری معدلم شده ۱۸.۲۹
بخش کتبی آزمون جامع رو انجام دادم
بخش شفاهی هم ۲۶ مرداد به صورت شفاهی

در انتها با شرط ۴ ترمه بودن ارشد هم موافق هستم. کار خوبی کردن‌.

امید م
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

خیلی جالبه که ادم هی بیاد رزومه شو بذاره تو این سایت. هدفتون دقیقا چیه؟
و جالبتر اونه که تو خبر نوشته که شرط اصلاح شده و دوباره شده ۶ ترم. بنابراین، از این قضیه خیلی هم خوشحال نباشید

شمیم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید م

متاسفانه سال پیشم این جملات بارها و بارها تکرار کردند بله شرایط تغییر کرده و در سال های آتی ……..
افرادی که از دانشگاههای برتر کشور پذیرش گرفتند اصلا فرصت ندارند در اینجا پیام بذارن و به دنبال تحقیق و پژوهش هستند

نسیم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ

من تمام شرایط رو دارم فقط این که چند ساله از فارغ التحصیلیم میگذره… محدودیتی نیست که حداکثر از ارشد چند سال گذشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

شیوا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

کاش تغییر نکرده بود. بلاخره باید بین کسی که واقعا استعداد درخشان هست تفاوت قائل شد.برای استعداد درخشان همون چهار ترم بهتر بود. من موندم دوستانی که مقاله ندارن اعتراض میکنن. خب برای مقطع دکتری بدون ازمون و استعداد درخشان قراره شرکت کنید.مسلما تلاش خیلی زیادی نیاز داره

...
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیوا

واقعا
حق باشماست
درنهایت فرض کنیم بپذیرند کسی که مقاله نداره ثبت نام کنه مصاحبه رد میشه
بیشتراز یکی دونفر که نمیگیرند
چه کاریه ثبت نام کنه پول هدر دادن و امیدوارشدن بیخوده و بعد هم متوقع که ما مصاحبه رفتیم حقمون ضایع شده و استادا حق کشی کردن

هادی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

نمره پایانه نامه از ١٧.۵ محاسبه میشد تهران مرکز. مقاله هم الان دارم می تونم شرکت کنم؟

احمدی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

مقاله تون چیه؟ علمی پژوهشی مجله ای یا کنفرانسی؟

سمیه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

شرط معدل دانشگاه تهران مرکز ١٧.۵ بود آیا کسانی که الان مقاله دارند میتونن شرکت کنن

حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

سلام
به نظر شرط معدل برای رشته انسانی خیلی بالاست….حداکثر باید بشه ۱۷.۵

اقدس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

نه دیگه اینقدر پایین

باید از ۱۸.۵ بشه ۱۸

قهرمانی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

بله ۱۸ خوبه

قهرمانی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  قهرمانی

لطفا در مورد معدل علوم انسانی تجدید نظر بفرمایید اونقدری هم که فکر می کنید این رشته آسون نیست .

...
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

علوم انسانی نصفی بالای ۱۹ هستن
اینطوری خیلیا باید دعوت بشن برای مصاحبه

بابک
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ

من شرایط رو دارم ولی دفاعم شهریوره
چرا کاری نمیکنن امثال من که آنقدر زحمت کشیدیم ولی بخاطر کرونا هنوز نتونستیم دفاع انجام بدیم حقمون ضایع بشه .
حداقل میتونستن تو این شرایط انتهای زمان ثبت نام رو ۲۰ شهریور اعلام کنین که نمره های ما هم تکمیل شده و اعلام شده باشه و یه سال عقب نیفتیم.
ممنونم

زلیخا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام همه شرایط رو دارم الا اینکه پایان نامه ام با وجود اینکه در سطح فوق دکترا کار کردم نمره ی بی انصافانه داده شده و ۱۸ و نیم نیست.

سارا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

واقعا ینی چی که نمره پایان نامه ۱۸.۵۰ باشه؟! دانشگاه ازاد نمره پایان نامش از ۱۸ حالا هرکی دوست داره ۲۰ بگیره ۲ نمره مقاله هست. ولی کسی که ۱۸ میگیره ینی نمره کامل پایان نامه رو گرفته دیگه. این چیزیه که حتی توی معدل تاثیر نداره! حق یه عده مثل من داره ضایع میشه که نمره الف هستم تمامی شرایط رو دارم حتی مقاله هم ارایه دادم ولی از شانس بدم گفتن مقاله همایش پذیرفته نیست. تروخدا یه فکری واسه این بند مزخرف بکنید تا امثال من که این همه زحمت کشیدن ناامید نشن

...
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا منم همین مشکل رو دارم این شرط رو باید درست کنند

علی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

با یک مقاله همایش میخاین پذیرش دکترا بگیرید؟خوب باید چند تا مقاله خوب داشته باشید که بهش امتیاز تعلق بگیره. طبعا چنین فردی نمره پایان نامه اش هم از ۱۸ بیشتر میشه

عباس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

خواهش میکنم نسبت به معدل تجدید نظر کنید تمام شرایط را دارم جز معدل که معدلم ۱۸/۰۳ هست

mahmoodi
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ

لطفا درمورد نمره پایان نامه تجدید نظر کنید، مصاحبه دولتی هم نمره پایان نامه ملاک نیست

جباری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

سلام
دوستان خواهشا پیگیری کنید.
معدل رشته های فنی و مهندسی ١٧ قرار بدن،

حالا خدا را شکر ۴ نیم سال کردند ۶ نیمسال.

زهره
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

ای کاش فقط این بند ناعادلانه که نمره ی پایان نامه باید ۱۸/۵باشه تغییر میکردتمام شرایط رو دارم و معدل ارشدم۱۹/۷۷هست و تنها به دلیل اینکه مقاله نداشتم نمره ی دفاعم ۱۸ هست!مقاله ی iscهم دارم ولی نمره بهش تعلق نگرفت!!کاش حداقل یکم عادلانه برخورد میکردن

...
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

چرا نمره تعلق نگرفت به مقاله شما؟

m.n
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

لطفا شرط نمره پایان نامه رو تغییر بدید، خیلیا نمره پایان نامه شون چند صدم با این شرط فاصله داره، و حقشون ضایع میشه،

سعید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

نمره پایان نامه ۱۸.۵۰ چرا این بند مخوف رو مثل دانشگاه های دولتی حذف نمی کنید آخه این ۱۸.۵۰ رو از کجا آوردید ! حداکثر نمره تو پایان نامه دانشگاه آزاد ۱۸ است.

Negin.mp
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

آیا افرادی که تا ۳۱شهریور امسال فارغ التحصیل میشن میتونن تو این فراخوان شرکت کنن؟من چون هنوز دفاع نکردم

نرگس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

سلام، ببخشید در مورد نمره پایان نامه هم باید تجدید نظر بشه، خیلی از دانشگاه ها نمره پایان نانه رو از ۱۸ حساب میکنن، این اصلا عادلانه نیست که یک نفر با معدل بالا و رزومه کافی بخاطر چند صدم نمره پایان نامه رد بشه، لطفا لطفاااا پیگیری کنید

اقدس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

در دوران کرونا باید یک مقدار تسهیل کنند. معدل رو مثلا از ۱۸.۵ به ۱۸ کاهش بدهند . . .

محمد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

باز هم این شرایط ناعادلانست.
حداقل معدل برای مهندسی ها باید ۱۷ باشه نه ۱۷ و نیم
شرط نمره پایان نامه هم باید برداشته بشه چون تو دانشگاه آزاد نمره پایان نامه از ۱۸ نمره است و حتی بدون کنکور دانشگاه دولتی ها هم شرط نمره پایان نامه ندارن.

ال
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

چرا در رابطه با نمره پایان نامه کاری نمیکنید، به خدا عادلانه نیست. نمره پایان نامه دانشگاه ازاد کلا از ۱۸ هست

Sasan.kh
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ال

لطفا درمورد نمره پایان نامه بیشتر رسیدگی شود.
نمره توصیفی خیلی خوب گرفتیم، حالا عالی نیاز به پذیرش مقاله دارد که زمان میبرد.

نرگس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Sasan.kh

دقیقا من هم همین مشکل رو دارم، با سنجش تماس بگیرید، و درخواستتون رو اعلام کنید

امیر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

اتفاقا باید دوره آموزش ۴ نیم ترم باشه .کدوم ۶ ترمی نخبه شناخته میشه .و نمره پایان نامه همون ۱۸ و یا توصیفی خوب باشه .متاسفانه دانشگاه آزاده و خودشون هم نمیدونن دارن چکار می کنن

mahmoodi
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

دقیقا

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

شما اگه میتونی برو ارشد مهندسی نرم افزار را در دانشگاه تهران مرکز در ۴ ترم با معدل بالای ۱۷.۵ و پایان نامه بالای ۱۸.۵ تمام کن بعد بیا اینجا برای خودت از بده