پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس در نیمه اول مهرماه 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تربیت مدرس جزئیات ثبت نام، ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی مرحله دوم آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی سال 1399 را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، کلیه داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری سال 1399 این دانشگاه ضروری است با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه، نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک لازم اقدام و سپس در قالب جدول زمان بندی نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس 99

از آنجا که با توجه به شرایط خاص جامعه به دلیل شیوع کووید 19، مرحله دوم آزمون دکتری به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد، لازم است داوطلبان با مراجعه به جداول زمانی زیر، آمادگی و برنامه ریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری (مجازی) مصاحبه دکتری، در بازه زمانی 5 الی 14 مهرماه سال 1399 را فراهم نمایند.

جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس
جدول زمانبندی برقراری ارتباط آزمایشی به تفکیک دانشکده ها
حقوقحقوق
علوم انسانیعلوم انسانی
علوم پایهعلوم پایه
علوم ریاضیعلوم ریاضی
علوم زیستیعلوم زیستی
فنی و مهندسیفنی و مهندسی
کشاورزیکشاورزی
مدیریت و اقتصادمدیریت و اقتصاد
منابع طبیعی و علوم دریاییمنابع طبیعی و علوم دریایی
مهندسی برق و کامپیوترمهندسی برق و کامپیوتر
مهندسی شیمیمهندسی شیمی
مهندسی صنایع و سیستمهامهندسی صنایع و سیستمها
مهندسی عمران و محیط زیستمهندسی عمران و محیط زیست
مهندسی مکانیکمهندسی مکانیک
هنرهنر

 

نکات مهم مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه تربیت مدرس

مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرسلازم است داوطلبان بر اساس جدول زمانی نسبت به برقراری ارتباط آزمایشی با مسولین مربوط در دانشکده ها اقدام نموده و از امکان ورود خود در روز برگزاری مصاحبه علمی دکتری اطمینان حاصل نمایند.

توصیه می شود داوطلبان در روز مصاحبه حتما امکانات مورد نیاز تماس مجازی (شامل سیستم رایانه ای دارای دوربین، اسپیکر و میکروفون قوی) و خط اینترنتی پرسرعت در اختیار داشته باشند.

تاکید می شود داوطلب اصل کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشد تا در صورت درخواست هیات مصاحبه کننده به ایمیل ایشان ارسال نمایند.

شرایط و ضوابط پذیرش دکتری 99 دانشگاه تربیت مدرس

شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا بر اساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام می شود.

چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هر گونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی وی ملغی و به تحصیل ایشان خاتمه داده می شود.

مدرک زبان معتبر و مهلت ارائه آن توسط پذیرفته شدگان

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری مشروط به احراز حدنصاب زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول طبق جدول زیر و ارائه آن به دانشگاه است. شایان ذکر است در صورتی که فرد پذیرفته شده، که به صورت مشروط ثبت نام می شود، تا قبل از برگزاری ارزیابی جامع موفق به احراز حد نصاب نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و در هر مرحله از تحصیل اخراج می شود.

مدرک زبان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

انتخاب زمینه های تحقیقاتی

داوطلبان برای آشنایی بیشتر با استادان این دانشگاه و اطلاع از فعالیت های علمی و تحقیقاتی آنان می توانند به لینک زمینه های تحقیقاتی اعضای هیات علمی مراجعه نمایند و زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود را هنگام انجام فرایند ثبت نام در سامانه گلستان در قسمت مربوط تعیین و انتخاب نمایند.

در هر حال زمینه تحقیقاتی (موضوع رساله دکتری پذیرفته شدگان) با توافق استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشگاه پس از پذیرش و ثبت نام آنان تعیین خواهد شد و انتخاب زمینه تحقیقاتی توسط داوطلبان حقی در این خصوص برای آنان ایجاد نمی کند.

سهمیه مربی در پذیرش دکتری 99 دانشگاه تربیت مدرس

سهمیه مربی داوطلبان دارای سهمیه مربی، موظف به ارائه گواهی های معتبر در این خصوص هستند. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی آن دانشگاه می توانند از این سهمیه برخوردار شوند.

لازم به توضیح است منحصرا مربیانی که واجد شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور باشند، مجاز به استفاده از سهمیه مربی در آزمون ورودی دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ خواهند بود. پذیرش آن دسته از دانشجویانی که با استفاده از سهمیه مربی پذیرفته می شوند، مشروط به موافقت دانشگاه محل خدمت و پرداخت هزینه تحصیلی مصوب هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس حسب رشته گرایش مربوط به شرح ذیل می باشد، که ۵۰% آن در ابتدای تحصیل، ۲۵٪ یک سال پس از شروع تحصیل و ۲۵% باقیمانده دو سال پس از شروع تحصیل، اخذ می شود.

برای رشته گرایش های دانشکده های علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد و حقوق هزینه تحصیلی مبلغ ۸۷۲۷۴۵۹،۰۰۰ (هشتصد و هفتاد و دو میلیون و چهارصد و پنجاه و نه هزار ریال

در سایر رشته گرایش ها (دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی، علوم زیستی، فنی و مهندسی، مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و محیط زیست، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، کشاورزی، منابع طبیعی و علوم دریایی، هنر و معماری هزینه تحصیلی مبلغ ۱،۰۶۶،۳۳۷،۵۰۰ (یک میلیارد و شصت و شش میلیون و سیصد و سی و هفت هزار و پانصد) ریال

تبصرہ: شهریه های فوق برای 8 نیمسال تحصیلی است و شهریه مازاد بر 8 نیمسال به صورت روز شمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد شد. در ضمن میزان شهریه دروس جبرانی، مردودی، حذف اضطراری و نظایر آن بر اساس شهریه دروس تک درس و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

داوطلبان در صورت قبول تعهدات مالی به شرح فوق و ارائه مدارک ذیل مجاز به استفاده از سهمیه «مربی» هستند. در غیر اینصورت، در هر مرحله ای از پذیرش تحصیل که باشند به تحصیل آنان خاتمه داده می شود.

  • فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه «مربی» (فرم شماره ۲ ذیل اطلاعیه)؛
  • اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی ممهور توسط هیأت ممیزه مرکزی یا هیأت ممیزه منصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط؛
  • آخرین حکم استخدامی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط
  • تائیدیه صلاحیت عمومی داوطلب، صادره از هیات مرکزی گزینش استاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (ویژه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی)

 

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

زمان ثبت نام الکترونیکی از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه خواهد بود که بایستی داوطلبان در این فاصله زمانی ثبت نام الکترونیکی خود را انجام دهند. لازم است داوطلب مدارک و مستندات خود را با فرمت مناسب از قبل تهیه و آنها را در زمان ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) بارگذاری نمایند.

برای ثبت نام در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری ضمن بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به سوابق تحصیلی و سایر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، داوطلب، بایستی اطلاعات لازم را از طریق فرم ثبت اطلاعات و نیز تقاضانامه ثبت نام الکترونیکی ارائه کند. لازم است داوطلب تا قبل از ثبت نام اطلاعات فوق را با دقت آماده نماید.

مسولیت مطابقت اطلاعات خوداظهاری با مدارک و مستندات به عهده داوطلب است. بدیهی است در صورتی که مغایرت بین اطلاعات ثبت نامی و مدارک منجر به تغییر نتایج آزمون شود، دانشگاه مجاز است نسبت به لغو پذیرش و قطع رابطه تحصیلی در هر مرحله ای از تحصیل اقدام کند.

زمان مصاحبه دکتری تربیت مدرس 99

نکات مهم

– پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

– پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه های دولتی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت با ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب دارای هر یک از شرایط ورود به دوره دکتری مذکور در اطلاعیه های سازمان سنجش و این اطلاعیه نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری و مطابق مقررات در هر مرحله ای از پذیرش یا تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

–  در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب در سامانه بارگذاری نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

 هزینه مصاحبه دکتری تربیت مدرس 99

داوطلبان بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد این اطلاعیه و بارگذاری مدارک الزامی و اختیاری (حسب مورد) طبق فرایند زیر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم آزمون اقدام نمایند

هزینه ثبت نام، بررسی مدارک و شرکت در هر جلسه مصاحبه علمی مربوط به کد رشته (های) انتخابی داوطلب مبلغ ۱،۱۰۰،۰۰۰ ریال است که بایستی داوطلب به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام نماید.

اگر داوطلب متقاضی چند رشته محل، صرفا در یک جلسه مصاحبه، ارزیابی شود و ارزیابی وی نیازمند بررسی اضافه نباشد، در اینصورت از وی فقط یک هزینه ثبت نام اخذ می شود.

داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری اقدام می نمایند ملزم به دریافت و نگهداری گواهی ثبت نام الکترونیکی از سامانه گلستان هستند. داوطلبانی که به دلیل عدم تکمیل مراحل ثبت نام موفق به دریافت گواهی نشده اند، مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه علمی نخواهند بود.

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ آیا دانشگاه تربیت مدرس به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد؟

فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 99 ویژه استعدادهای درخشان قبلا اعلام شده است.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

35 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mm
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ق٫ظ

بچه ها محض رضای خدا بگید لینک ورود به مصاحبه رو از کجا باید بدست اورد تو اطلاعیه ها ک چیزی نیست دانشگاه هم تماس نگرفته از ۷ هم‌مصاحبه هادشروع میشه ادمین خودت یه کاری بکن من نمیدونم چه کنم

یه کنکوری
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mm

تو سایت دانشگاه برید تو اطلاعیه مرحله دوم پذیرش ، لینک ورود به مصاحبه هست برای همه رشته ها. یه جدول روش زده

amir
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان لینک مصاحبه الکترونیک رو کسی پیدا کرده اینجا بزارید

Mm
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  amir

واقعا لطفا بزارید منم‌پیدا نمیکنم

nm
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  amir

یک گروه واتساپی دارن گویا از اون طریق باید عضو شد
لینکو اونجا میزارن

محمدباقر شعبان پور
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام … الان فردا مصاخبه آزمایشی دانشگاه هستش … ما باید چیکار کنیم ؟ آدرسی که گذاشته نشده …

za
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

چه جوری بفهمیم ساعت و روز مصاحبمون کی هس شماها میدونین

Mm
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلام با شما تماس گرفتن یا نه و اینکه چطوری یاید تو مصاحبه شرکت کنیم لطفا اگه کسی میدونه بگه

amir
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

دوستان مدرس اطلاعیه ۲ مهر رو برداشته چرا من پیدا نمیکنم

nm
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  amir

منم پیدا نمی کنم

ژیلا
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان مدرس یه اطلاعیه ای زده گفته اونایی که نتونستن مدارکو بارگذاری کنن به ایمیل مدیر گروه بفرستن، من همه مدارک هام بارگذاری شده ولی خب محدودیت حجم داشت ٢۵٠ کلیو بایت کیفیت خیلی عالی نداشت! بازم لازمه مدارکو ایمیل کنم؟

Mm
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

محض اطمینان بفرست چیزی ک از دست نمی دی یه ایمیله

کریمی
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان کسی خبر داره علوم زیستی جنگل کدوم نرم افزاره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

ژیلا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

دوستان من نمیدونم زمان مصاحبه کی هست! تو سایت دو تا تاریخ ٨و ٩ مهر زده ولی بالاش نوشته ٢مهر آزمایشی هست! کسی خبر داره کی هست؟ اصلا روز و ساعت و بهمون پیامک میزنن؟

Mm
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

منم همش منتظرم تماس بگیرن نمی دونم چه جوری باید بفهمیم ک چه ساعتی مصاحبمونه

یه کنکوری
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mm

تماس نمیگرین اصلا. باید برید تو سایت تو اطلاعیه مرحله دوم همه لینک ها و ساعات ورود و … هست.

فاطمه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

چرا سایت تربیت مدرس باز نمیشه؟

کنکوری
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

منم نمیتونم وارد شم

بی غم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید

سجاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بی غم

نه بابا جدی نگیر الزامی
که نیست، با فرمت خودت بفرست منم همین کارو کردم.

بی غم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
دوستان من توصیه نامه استاد راهنما و استاد مشاورم رو دارم آیا استاد باید فرم توصیه نامه دانشگاه رو پر کنه؟؟
یا میشه اونا رو فرستاد؟؟

زینب
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

سلام شماره کاربری و رمز عبور در گلستان رو باید چی بزنیم

حامد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

شماره کاربری: (کد داوطلبی) + ۰۸۹۰۰ به عنوان مثال اگر کد داوطلبی شما ۱۲۳۴۵۶ هست، شماره کاربری شما می شه: ۰۸۹۰۰۱۲۳۴۵۶
رمز عبور: کد ملی داوطلب

ژیلا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ

دوستان من دوتا توصیه نامه دارم ولی سامانه فقط جای یکیو گذاشته چیکار کنم؟

سویل
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

دوستان مدرس علاوه بر سامانه باید مدارک ایمیل هم بشه؟؟

دکترا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

دوستان من سه گرایش در تربیت مدرس ثبت نام کردم اما فقط یک پرداخت تونستم بکنم. چه کار کنم؟ گفته هزینه ثبت نام هم ارسال کن. یعنی کجا و چطوری. خواهشا کمک کنید

داوطلب 99
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

سلام
دوستان واسه من از دانشگاه پیام اومده که تغییراتی تو جدولبندی زمانی مصاحبه ها شده دوباره مطالعه کنید منم هرچی نگاه میکنم تو سایت دانشگاه تغییری نمبینم کسی خبر داره
پس واسه چی این میام اومده؟

س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

دوستان من برای مقالات کنفرانسیم گواهی موقت دارم هنوز گواهی اصلشون دستم نرسیده،ممکنه بهشون گیر بدن؟

سجاد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  س

نه

داوطلب
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

سلام
دوستان یه سوال دارم، منظور از ثبت نام مشروط چیه؟ تو اطلاعیه گفته شده اگه مدرک زبان نداشته باشید بصورت مشروط ثبت نام می‌شید, منظور از ارزیابی جامع همون آزمون جامع هست؟

رضا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان نرم افزار بیگ بلو باتن رو چه جوری نصب کنیم؟
من تو سایتش رفتم ایملمو دادم،تاییدی ایمیل این شرکت واسم ایمیل نشده چیکار کنم؟

سعد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بلو باتن تحت وب هست نیازی به نصب نداره.

س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ق٫ظ

دوستان نرم افزار گروه من skype هست،با گوشی وصل شم مشکلی پیش میاد؟

(•_•)
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  س

با لپتاپ بهتره دیگه ولی اگه نداری اوکیه
فقط گوشیتو عمودی بزار که تصویرت نچرخه واسه اونا

س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  (•_•)

ممنونم