مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

زمان اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۳ | نتایج نهایی دکترا 1403

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد.

نتایج نهایی ۱۴۰۲ روز یکشنبه ۵ شهریورماه منتشر شد. بنابر اعلام سازمان سنجش، برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی دکتری ۱۴۰۳ حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ به صورت کارنامه اوایل اردیبهشت منتشر خواهد شد. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری نیز ۱۲ خردادماه اعلام شد. نتایج نهایی کنکور دکترا 1403 نیمه اول شهریور منتشر خواهد شد. آیا این زمان دقیق اعلام جواب دکتری است؟ تجربه سال‌های قبل نشان داده نتایج معمولا زودتر از تاریخ مقرر اعلام می‌شود!

به گزارش پی اچ دی تست، آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند در هفت گروه آزمایشی برگزار شد. سوالات آزمون دکتری متشکل از زبان عمومی و استعداد تحصیلی و نیز سوالات تخصصی هر رشته بود. ضریب درس زبان و استعداد تحصیلی 1 و ضریب دروس تخصصی 4 است.

جهت قبولی در دوره دکتری لازم است داوطلبان علاوه بر آزمون کتبی، در مصاحبه نیز شرکت کنند. پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌کنند. سپس نتایج انتخاب رشته (نتایج دعوت به مصاحبه دکترا) اعلام می‌شود و داوطلبان مطلع خواهند شد که در مصاحبه کدام دانشگاه‌ها می‌توانند شرکت کنند. پس از برگزاری مصاحبه‌ها، جواب نهایی ازمون دکتری اعلام خواهد شد.

قابل توجه است که  آزمون کتبی و مصاحبه هر یک در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر 50 درصدی دارند.تاثیر مصاحبه و آزمون کتبی در قبولی دکتری

گفتنی است اگر چه تأثیر نمره آزمون کتبی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری 1402، 50 درصد است؛ اما در وهله اول داوطلبان باید بتوانند در آزمون کتبی حد نصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها را کسب نمایند تا به مصاحبه دکتری دعوت شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فرودین منتشر شد. نتایج اولیه سال‌ ۱۴۰۲ نیز در تاریخ ۲۷ فروردین منتشر شد. نتایج اولیه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ نیز اواخر فروردین اعلام شده بود.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج اولیه
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۳ فروردین ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱۲۷ فروردین ۱۴۰۲
۱۴۰۳۴ اسفند ۱۴۰۲۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 

کارنامه اولیه دکتری 1402

جواب اولیه کنکور دکتری شامل رتبه، نمره تراز و درصد کسب‌شده توسط هر یک از داوطلبان در دروس زبان عمومی دکتری، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.

این نتیجه برای کلیه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور و غیرانتفاعی مشترک است و داوطلبان با توجه به رتبه و تراز کسب‌شده لازم است انتخاب رشته کنند.

زمان اعلام نتایج دکتری 1402 - 1403

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد کجا اعلام می‌شود؟

نتایج اولیه دکتری ‍۱۴۰۳ سراسری و آزاد از سوی سازمان سنجش و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود.

کارنامه اعلام نتایج، علاوه بر اعلام وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری، شامل اعلام وضعیت مجاز شدن انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز می‌باشد.

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اعلام نتایج دکتری sanjesh.org

جهت دریافت کارنامه دکتری بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه «اعلام نتایج» به یکی از روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید:

  1. وارد کردن مشخصات فردی و شماره داوطلبی
  2. وارد کردن مشخصات فردی و شماره پرونده

من شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را گم کرده‌ام. چطور نتایج آزمون را ببینم؟

برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند شماره پرونده و داوطلبی، کافی است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و وارد سیستم پاسخگویی شود.

پس از ثبت‎نام در این سامانه، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه «دکتری» و سال «1402» را انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه «جستجو» در باکس پایین صفحه گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را انتخاب نمایید.

نحوه پیدا کردن شماره پرونده و کد رهگیری دکتری 1402

چه اطلاعاتی در کارنامه اولیه دکترا درج می‌شود؟

اطلاعات کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 هر یک از داوطلبان به شرح ذیل می‌باشد:

کارنامه اولیه دکتری 1402

1) مشخصات ثبت‌نامی:

در این قسمت مشخصات ثبت‌نامی داوطلب به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • شماره داوطلب
  • شماره پرونده
  • نام خانوادگی و نام
  • جنس
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد، سهمیه ثبت‌نامی
  • سهمیه نهایی
  • مربی رسمی «قطعی یا آزمایشی»: برای آن دسته از داوطلبانی که مربی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنناوری یا دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند و در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی نسبت به علامتگذاری بند مربوط اقدام نموده‌اند.)
  • کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سهمیه مربیان در آزمون دکتری کلیک کنید.

  • عنوان دانشگاه مربی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ‎التحصیلی داوطلب

2) در رابطه با معدل:

1- معدل‌های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل‌های اعلام‌شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت‌نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است.

لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت‌نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند.

2- داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل‌های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده‌اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست‌های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده‌اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

3) اطلاعات رشته امتحانی:

ردیف 1- نمرات اکتسابی: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب در فاصله 100 تا 33- درج شده است.

تبصره 1: نمره‌های خام هر درس به‌صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است . مثلا نمره خام 75 در درس استعداد تحصیلی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج شده است.

تبصره 2: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (0) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (0) شده است.

تبصره 3: در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج می‌شود.

تبصره 4: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به‌صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.

اگر پاسخنامه کنکور دکتری را سفید بدهیم، مجاز به انتخاب رشته می‌شویم؟

خیر، داوطلبان حاضر در آزمون که به سوال‌ها پاسخ نداده اند، حاضر در آزمون لحاظ شده ولی در قسمت نتیجه آنها «عدم پاسخگویی به سوال‌ها» درج می شود.

ردیف 2- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی درج می‌شود.

ردیف 3- نام گروه آزمایشی: در این ردیف، نام گروه آزمایشی که داوطلب در آن شرکت نموده است، درج می‌شود.

ردیف 4- کد رشته امتحانی: در این ردیف، کد رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

ردیف 5- نام رشته امتحانی: در این ردیف، نام رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

4) وضعیت مجاز به انتخاب رشته:

در این قسمت برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در ستون وضعیت مجاز کلمه «می‌باشید» درج شده و برای داوطلبان غیرمجاز کلمه «نیستید» نوشته شده است.

وضعیت مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز در کارنامه اعلام نتایج اولیه که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، اعلام می‌گردد.

5) وضعیت علمی داوطلب:

وضعیت علمی داوطلبان بر اساس نتیجه آزمون برگزارشده در سهمیه و رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است که شامل موارد زیر است:

  • نمره کل
  • رتبه
  • آخرین رتبه

نمره کل در کارنامه دکتری چیست؟

نمره کل آزمون دکتری عبارت است از میانگین نمرات خام ترازشده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی دکتری با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 4).

رتبه داوطلب در کنکور دکترا چگونه محاسبه می شود؟

رتبه داوطلب در نتایج آزمون دکتری در بین شرکت‌کنندگان رشته امتحانی و سهمیه مربوط و بر اساس نمره کل محاسبه می‌گردد.

علامت @ در کارنامه ازمون دکتری به چه معناست؟

درج این علامت در کنار کلمه «می‌باشید» در قسمت وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته سایر دوره‌ها بجز روزانه بدین معناست که در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی، داوطلبان می‌توانند بر اساس دفترچه‌های انتخاب رشته مربوطه نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های این دوره‌ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

این مورد به این جهت در کارنامه درج شده که لزوما همه رشته‌ها در همه دوره‌ها و دانشگاه‌ها دانشجوی دکتری نمی‌پذیرند و مجاز بودن برای انتخاب رشته به معنای تضمین وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی نیست.

آخرین رتبه در کارنامه نتایج دکترا چیست؟

آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری به تفکیک سهمیه و دوره پذیرش در هر یک از رشته‌های امتحانی در کارنامه اعلام می‌شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی برای اعتراض به نتایج اولیه و نهایی دکتری 1403 فراهم می‌کند. کلیه داوطلبان می توانند در صورت تمایل نسبت به مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و درج اعتراض خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعتراض به نتایج دکتری کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته دکتری 1403

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشره مجاز به انتخاب رشته هستند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۳ از ۱ تا ۵ اردیبهشت است. مهلت انتخاب رشته در سال ۱۴۰۳ دو بار تمدید شد و در نهایت در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه فرصت داوطلبان برای انتخاب رشته به پایان رسید.

داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته‌محل اقدام نمایند. فهرست کدرشته‌محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اطلاع رسانی می‌شود.

مهم: به محض آغاز انتخاب رشته، پاسخگویی به کلیه سؤالات داوطلبان در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری آغاز خواهد شد.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 مستقلاً در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شروع خواهد شد. انتخاب رشته دکتری آزاد از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت ماه بود که تا ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

سایر مراحل پذیرش دکتری آزاد تا زمان اعلام نتایج دکتری به صورت مستقل صورت می‌گیرد.

تا پیش از سال ۹۸، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد از طریق این دانشگاه اعلام می شد؛ اما در پنج سال گذشته نتایج اولیه و نهایی کنکور دکتری این دانشگاه توسط سازمان سنجش اعلام شد.

فهرست رشته‌محل‌های دارای پذیرش دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ | نتایج انتخاب رشته

اعلام نتایج ازمون دکتری 1403 در مرحله انتخاب رشته تا حد زیادی مسیر کلی داوطلب را تعیین می‌کند؛ چرا که داوطلبان تنها شانس قبولی در دانشگاه‌هایی که دعوت به مصاحبه شده‌اند را خواهند داشت.

پس از انجام انتخاب رشته دکتری، نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌های سراسری و نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 به صورت مستقل از هم منتشر می‌شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1403 سراسری در روز دوشنبه ۱۲ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد. در این مرحله چندین برابر ظرفیت پذیرش دکتری در هر رشته‌محل برای مصاحبه دعوت خواهند شد تا پس از طی کردن مراحل مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

دعوت به مصاحبه بدین صورت است که هر دانشگاه حدنصاب نمره تراز دکتری را به سازمان سنجش اعلام می‌کند و سازمان سنجش اسامی همه کسانی که حداقل نمره تراز مدنظر دانشگاه را کسب کرده باشند، جهت حضور در مصاحبه اعلام می‌نماید.

چندین سال است که محدودیتی برای تعداد دانشگاه‌هایی که یک داوطلب می‌تواند در مصاحبه آن حضور یابد، وجود ندارد. در واقع هر تعداد دانشگاهی که داوطلب در فرم انتخاب رشته وارد کرده باشد و نمره حدنصاب را آورده باشد، دعوت به مصاحبه خواهد شد.

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳ از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در سایت azmoon.org صورت می‌گیرد.

تعداد دعوت به مصاحبه دکتری چند نفر است؟

همه کسانی که تراز دعوت به مصاحبه دکتری هر دانشگاه را کسب کنند دعوت به مصاحبه آن دانشگاه خواهند شد. بنابراین ممکن است در یک دانشگاه سه برابر ظرفیت قبولی داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند و در دانشگاه دیگر ده برابر.

آیا امکان اعتراض به تراز دکتری وجود دارد؟

تعریف حدنصاب تراز در اختیار دانشگاه‌هاست که به سازمان سنجش اعلام می‌شود. فرایندی برای اعتراض به حداقل تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها تعریف نشده است. اما اگر تراز دعوت به مصاحبه به طور غیرمعمول بالا باشد، امکان اعتراض از طریق سازمان سنجش وجود دارد.

زمان برگزاری مصاحبه های دکتری 1403

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌های دکتری 1403 همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، از سوی سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر این، هر دانشگاه نیز از طریق اطلاعیه در سایت اطلاع‌رسانی خود، جزئیات مصاحبه دکتری 1403 و تاریخ دقیق برگزاری را اعلام می‌کند.

زمان مصاحبه دکتری 1402 از ۱۹ خرداد شروع می‌شود و تا مردادماه ادامه دارد. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز از ۷ مرداد خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی در آزمون دکتری 1403 پذیرفته خواهند شد که:

1- بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

2- نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام نمایند.

3- حدنصاب نمره علمی لازم را در کدرشته‌محل‌های انتخابی کسب نموده و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

4- در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یک یا چند دانشگاه شرکت نمایند.

5- پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1403؛ احتمالا اواخر مردادماه یا اوایل شهریور خواهد بود؛ بنابراین، هر دو دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی در شهریورماه اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1403 را منتشر خواهند نمود. کارنامه نهایی دکتری 1403-1404 نیز اواخر مرداد یا در شهریور منتشر خواهد شد.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج نهایی
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۴ مرداد ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۷ مرداد ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱۵ شهریور ۱۴۰۲
۱۴۰۳۴ اسفند ۱۴۰۲؟

نتایج نهایی دکتری 1401

حدنصاب تراز دکتری 1403

بر اساس ابلاغیه سازمان سنجش، دانشگاه ها در سال 99 مجاز به تعیین حدنصاب مصاحبه دکتری نبودند. اما مقرر شد از سال 1400، مجددا حدنصاب نمره مصاحبه در نظر گرفته شود.

بنابراین در سال 1403 نیز حدنصاب تراز قبولی دکتری اعمال می‌شود.

چند سالی است که تعیین حدنصاب برای نمره مصاحبه دکتری از سوی برخی دانشگاه‌ها جهت پذیرش دانشجویان، مانعی برای قبولی داوطلبانی شده است که با کسب نمره خوب در آزمون کتبی، موفق به کسب حدنصاب نمی‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص حدنصاب نمره مصاحبه دکتری کلیک کنید.

نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1403 نیز اواخر مردادماه یا در نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. اعلام این نتایج نیز از سوی سازمان سنجش و همزمان با اعلام نتایج دکترا سراسری خواهد بود.

آیا نتایج کنکور دکتری سراسری و آزاد 1403 جداگانه اعلام می شود؟ نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳ کجا منتشر خواهد شد؟

سال گذشته نتایج اولیه و نهایی دکتری سراسری و ازاد همزمان از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در جدول زیر سایت انتخاب رشته و سایت اعلام نتایج به تفکیک دانشگاه سراسری و آزاد ارائه شده است:

ردیفموضوعسایت مربوطه
۱نتایج اولیه دکتری سراسریsanjesh.org
۲نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org
۳انتخاب رشته دکتری سراسریsanjesh.org
۴انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۵نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دکتری سراسریsanjesh.org
۶نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دانشگاه آزادazmoon.org
۷جزییات مصاحبه دکتری سراسریسایت هر دانشگاه
۸جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۹نتایج نهایی دکتری سراسریsanjesh.org
۱۰نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org

کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳

پس از اعلام جواب دکتری ۱۴۰۳ (که در آن پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان در دانشگاه‌ها مشخص می‌شود)، کارنامه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود که نشان می‌دهد داوطلب در هر دانشگاه چه نمره‌ای در مصاحبه کسب کرده است. علاوه بر این، نمره کل نهایی (که میانگین نمره مصاحبه در هر دانشگاه و نمره کسب‌شده در آزمون کتبی است) نیز در همین کارنامه درج می‌شود.

بر همین اساس رتبه داوطلب در هر دانشگاه (با توجه به نمره سایر داوطلبان در رشته مدنظر خود در همان دانشگاه) و نیز آخرین رتبه قبولی در کارنامه قابل مشاهده است.

همچنین نمره حدنصاب مؤسسات و دانشگاه‌ها در کارنامه نهایی دکتری 1403 مشخص شده است.

کارنامه نهایی دکتری 1402

چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم؟

برای گرفتن همه سوالات خود درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج دکتری 1403 کی است؟

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 در سایت phdtest.ir اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نتایج مصاحبه دکتری کی اعلام میشود؟

نتایج نهایی کنکور دکتری احتمالا اواخر مرداد اعلام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11.5K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
شهریور ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام
کسی می‌دونه کارنامه‌های در دست بررسی کی صادر می‌شن؟ دو هفته شده و هنوز تو همین وضعیته :(
اصلاً مال کسی دیگه در دست بررسی هست؟

دیار جنوب
شهریور ۱۴, ۱۴۰۳ ۸:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
هنوز تجدیدنظر نسبت به کارنامه ها در دست بررسی هست و کارشناسان جوابی ندادن.

فاطمه
شهریور ۱۴, ۱۴۰۳ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیار جنوب

نه. تجدید نظر نیست. از اول کارنامه نوشته بود در دست بررسی.

فاطمه
شهریور ۱۴, ۱۴۰۳ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دیار جنوب

سنجش خودش یه بار می‌گه تا مهر می‌آد یه بار هم گفته تا بهمن معلوم می‌شه نتیجه صلاحیت عمومی.

دیار جنوب
شهریور ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ببخشید این مورد رو در جریان نیستم.

اسماعیلی
شهریور ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

درود بر دوستان
دکترای شیمی سیستان روزانه قبول شدم. دانشگاهش خوبه؟

رضاکاوسی
شهریور ۸, ۱۴۰۳ ۴:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان
در یکی از دانشگاه ها هنگام مصاحبه دکتری از من امتحان شفاهی گرفته شد در حالی که الان متوجه شدم از دیگران امتحان کتبی گرفته بودند…

در کجا بااید شکایت کنم؟
سایت سنجش یا شماره خاصی داره؟

ممنون مشم راهنمایی کنید

علی
شهریور ۸, ۱۴۰۳ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید در کارنامه نهایی امسالتان آیا نمره مصاحبه موسسه وجود دارد یا اینکه این مورد حذف شده و نمره کل حد نصاب دانشگاه وجود دارد؟

دیار جنوب
شهریور ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
بله مواردی که اشاره کردید در کارنامه مشخص شده

فائزه
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام من متاسفانه دیر تایم نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳ رو دیدم.و امروز ۷ شهریور متوجه شدم.هرچه در پنل اعلام نتایج نهایی مشخصات خودمو وارد میکنم خطا میده.و نمیدونم چطور باید پیگیری کنم که بدونم قبول شدم یا خیر.
ممنون میشم کمک بفرماید

دکتر روبی
شهریور ۹, ۱۴۰۳ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

خیلی پرتی از مرحله فائزه دکتری میخوای چیکار

مهدی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۸ ب٫ظ

سلام من امسال روزانه سمنان قبول شدم خودم ساکن مشهد و متاهل هستم خیلی ها میگن دکتری خبری نیست و دانشگاه ها جذب نیرو ندارند الان تردید دارم برم یا نه کسی هست واقعا از سر دلسوزی راهنمایی کنه؟

Sh
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

کلا دکتری دو ترم حضوری داره اگه امکانش هست که با خانواده برین سمنان یک سال و اقامت کنین. نظر من اینه که درس خوندن و دانش مفید داشتن به نیت این که آدم به کشور و مردم خدمت کنه تولید علم کنه هیچوقت بی فایده نیست آدم هم نتیجه اش و تو این دنیا می بینه هم اجر اخروی داره.

مهدی
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Sh

ممنون

Samaneh
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۱۹ ب٫ظ

سلام کسی دکتری برنامه ریزی شهری میخونه ؟ شهریه ترمی چند هست و اینکه دانشگاه آزاد یک سال بعد ثبت پروپوزال نوبت دفاع میده اون یه سال هم باید شهریه پرداخت اگر کسی می دونه جواب بده لطفاً ممنون

دکتر روبی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۲:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  Samaneh

من من من من
پارسال آزاد۳۵ بود امسال خودت حاضر کن برا ۵۰
تا روزی که تو دانشگاه آزاد نفس میکشی باید پول بدی سمانه شهرساز

Samaneh
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

واقعا امسال ۵۰ چه خبره مگه پزشکی میخوایم بخونیم ، بعدشم من دفاع نکردم مهلت میدن برا دفاع؟

دکتر روبی
شهریور ۹, ۱۴۰۳ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Samaneh

دفاعت باید تا ۳۱ شهریور انجام و فارق بشی در غیر اینصورت قبولی تعطیل برو دفترچه رو ووخون

Samaneh
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

اوکی پس امسال کنسله ،یه نفر اینجا گفته که دانشگاه آزاد در پیش دفاع خیلی یارو اخراج میکنن این چی صحت داره ؟؟ اگه این طور باشه خیلی بده که اینهمه وقت و هزینه کنی بعد اخراج شی تصورشم آدم رو دیوونه می‌کنه ،

سعید
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان پارسال آزمون دادم مجاز شدم و دعوت به مصاحبه نشدم امسال استعداد چالوس قبول شدم جزا و جرم شناسی ولی دو دلم برم سنمم بالا رفته ۳۷ سالمه یه راهنمایی کنید دوستان چی کار کنم

ثمین
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اگرشاغلید و برای ارتقا کاری میخواید خوبه …

مهدیا
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اگه روزانه قبول شدی حتما برو چرا شک داری، ممکنه بعد حسرت بخوری، حتما برو

سعید
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیا

ممنون دانشگاه آزاد چالوس قبول شدم خودم ساکن تهرانم به نظرت ارزش داره؟

صدیقه
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

حتما برین. بدون شک.

علی
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۰:۲۹ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز‌
این حد نصاب مصاحبه امسال برداشته شد یا همچنان این بی عدالتی وجود داره؟

Masoumeh
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ادامه دارد…..

علی
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

سلام منظورم حد نصاب موسسه هست نه حد نصاب مصاحبه

محمد
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

بعضی دانشگاه ها یه حد نصاب هایی گذاشتن که آدم شاخ درمیاره.. فکر کردن بهترین دانشگاه هستن…

احمد
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان خسته نباشید
من سهمیه آزاد زدم
قبول نهایی شدم ولی *۳ رو در ستون نتیجه دیدم با این توضیح: درج عدد ۳ (سه) درستون نتیجه بدین معنی است که در سهمیه غیر از سهمیه نهایی پذیرفته شده اید و رتبه و آخرین رتبه در سهمیه قبولی درج شده است.
این به معنای چیه؟
من ایثارگری ندارم

مهدیا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

دوستان من دو سال پیش مردود شدم و امسال هم مردود شدم پس به این نتیجه رسیدم
و میپذیرم که ضعف هایی داشتم که لیاقت قبولی رو نداشتم
پس
دیگه ادامه نمیدم
خسته شدم
با اینکه خیلی سخته برام ولی شاید من برای دکتر شدن توانایی ندارم

راه من از دکتری جدا شد
بغض دارم اما
خدا حافظ ای رویای شیرین…

عباس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیا

اگر هدفتون حتما ادامه تحصیل در مقطع دکتری هست، الان تجربه این دو سال رو دارید و میدونید کجاها احتمال دعوت به مصاحبه دارید. از الان هم برای کنکور بخونید و هم با یکی از اساتید دانشگاهی که حتما قبول می شید همکاری داشته باشید که در مصاحبه درخواست جذب برای شما بدن.

فرشته
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیا

منم دقیقا همین اتفاق شما برام افتاد
دو سال پیش قبول نشدم
امسال هم امتحان دادم قبول نشدم.
به این نتیجه رسیدم لایق دکترا اینجا نیستم

....
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۰۲ ب٫ظ

من شبانه قبول شدم نمیدونم دانشگاه چقدرشو وام میده آیا میتونم شهریشو جور کنم یا نه

محسن
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۴:۲۵ ب٫ظ

در سایه خداوند زندگی و همه رنج های ما قابل تحمل خواهد بود. رنج زیستن و آرامش در تحمل و مدارا با هستی امکان پذیر است. به امید تلاش و جوششی دوباره برای همه شما…

محسن
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام
من مثل همه بچه هایی که تا الان درس خواندن و تا حدی در بین نسل خودمون بیشتر دوام آوردیم در عرصه علم از مردود شدن تنفر دارم و تا حدی افسرده هستم. اولین شکست های بزرگ و اولین حالت افراد ناکام را دارم یاد می گیرم. دوستان بسیار صمیمانه می خواهم که خودتون را بازسازی روحی کنید چون زندگی کوتاه است هیچ کس نهایتاً کامروا نیست ولی زندگی در همین تلاش های ما برای تداوم است که معنادار می شود. دوام و آموختن است که باعث خلق زندگی اصیل می شود.

صحرا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۰۸ ب٫ظ

دوستان من مردود شدم ولی خطاب به دوستانی که مردود شدن، دست از تلاش برندارید… ما تا الان اینهمه تلاش کردیم.. اینبار نشد بار بعدی…

صحرا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۰۳ ب٫ظ

سلام. مردود..

شیما
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  صحرا

سراسری یا ازاد؟

شیما
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

کسی میدونه نتایج استعداد کی میاد؟

شهره
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۵ ق٫ظ

دوستان کسی می‌دونه دکتری از بین هوش مصنوعی دانشگاه آزاد تهران مرکز و نرم افزار علم فرهنگ کدوم بهتره

بهروز
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهره

سلام، از نظر دانشگاه به نظر من علم و فرهنگ بهتر هست. علم و فرهنگ از خیلی از سراسری های شهرستان ها هم بهتر هست، به طوریکه مثلا رتبه ۳۰۰۰ ریاضی فیزیک مهندسی کامپیوتر خیلی از شهرستان ها قبول میشه، ولی تو علم و فرهنگ قبول نمیشه. این مورد سال پیش برای یکی از دوستان اتفاق اقتاد. از نظر گرایش هوش مصنوعی تا حدودی رشته جذاب تری نسبت به نرم افزار هست. البته میتونید تو همون علم و فرهنگ و با گرایش نرم افزار هم تزتون رو تو حوزه هوش تعریف کنید. من جای شما بودم علم و فرهنگ رو انتخاب می کردم. البته تاکید می کنم نظر بنده هست و شاید درست نباشه.

....
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۰۳ ق٫ظ

سلام کسی میدونه دانشگاه چند درصد از شهریه شبانه را وام میده

نسرین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۱۶ ق٫ظ

و امسال هم برای من نشد ولی دوباره قوی تر از قبل شروع میکنم

دیار جنوب
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

سلام چقدر حال دلم با حرفتون عوض شد. ولی باز بغضم می‌ترکه… موفق باشید و الهی که به خواسته دلتون برسید

Angeize mazad
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

سلام.
خداروشکر با اینکه فقط ی مصاحبه رفتم و بقیه رو نرسیدم همون دانشگاه قبول شدم.
روزانه شهید باهنر کرمان.
امیدوارم همه عاقبت ب خیر بشن

Mo mamad
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Angeize mazad

منم باهنرم

جعفری
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۰۹ ب٫ظ

دانشگاه تهران مخابرات ✋

علی
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۷:۰۹ ب٫ظ

سلام آیا میشه بدون مقاله رشته مکانیک دانشگاه آزاد قبول شد؟ کسی قبول شده؟

عباس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله معمولا کسایی که مقاله معتبر دارند برای مهاجرت اقدام میکنن تا دانشگاه‌های داخلی. من خودم روزانه تربیت مدرس قبول شدم بدون مقاله

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

سلام ممنون جواب دادید
رشتتون چی بود و ارشد کدام دانشگاه بودید

عباس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

طراحی کاربردی- صنعتی اصفهان
مهمترین چیز توی قبول شدن مصاحبه اینه که استادی با موضوع نزدیک به سابقه تحقیقاتی شما باشه و ظرفیت قبول کردن دانشجو داشته باشه

مهدیا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۱۹ ب٫ظ

سلام من استاد بهم گفت استاد محور قبول میشی ولی توو کارنانه نوشته مردود

آیا نتایج استاد محور جدا توسط دانشگاه اعلام میشه یا دیگه کلا مردود شدم؟

سعیده
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۳:۳۳ ب٫ظ

دوستان سلام کسی رشته روان شناسی تربیتی دانشگاه ازادسمنان قبول شده ؟؟

شیما
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۳:۰۳ ب٫ظ

کسی میدونه نتایج استعداد درخشان کی میاد؟

شیما
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۵۰ ب٫ظ

کی دانشگاه ازاد کرج قبول شده؟

سارا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۲۸ ب٫ظ

تبریک به همه دوستانی که امسال قبول شدند و به کسانی که پذیرفته نشدند هم میخوام بگم نا امید نباشید. اگر واقعا هدفتون اینکه دکتری در ایران بخونید حتما موفق میشید. من سال ۹۷ مصاحبه دانشگاه ارشد خودم رفتم ولی پذیرفته نشدم. استادم اون سال اصلا دانشجویی نگرفتن. امسال دوباره رفتم مصاحبه دانشگاه ارشدم و یک استاد دیگه من رو پذیرفتن. هیچ کاری نشد نداره

مجید
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

تبریک به همه دوستانی که قبول شدن و اونایی هم که قبول نشدن فدای سرشون ایشالا سال بعد قبول میشن
من مهندسی زلزله دانشگاه تبریز قبول شدم

دیار جنوب
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام
میشه لطفا راهنمایی کنید
کسی که فقط دانشگاه و اساتید ارشدش رو برای دکتری انتخاب کرده و کلی هم همیشه براشون احترام قائل بوده چه پشت سر و چه روبرو و اما همون اساتید هیچکدومشون شما رو انتخاب نکنن و فقط بگن فقط امتیاز و مقاله مهمه، و میدونن که شرایط نوشتن مقاله رو نداشتی و هم از طرفی هم مشغول استارت مقاله باشی که باید بهشون گزارش ارائه بدی و مهرماه قراره رو در رو شی باهاشون، چیکار باید کرد و چطور برخورد کرد با تمام احترامی که براشون قائل هستی اما خیلی ناراحتی؟؟؟ دوستان لطفا نظراتتون رو بگید من واقعا داغونم از اینکه قبول نشدم و نمیدونم وقتی اساتیدم رو میبینم چیکار کنم از دیشب فقط دارم گریه می‌کنم…

a
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دیار جنوب

سلام بسیار متاسفم. واقعا کار خاصی نمیشه کرد. هیچوقت عدالت درست برقرار نمیشه و نمیشه توقع داشت فقط میشه با شرایط سازگار شد تا کمتر آسیب ببینیم. به نظرم دلخوریتونو میتونید محترمانه با اساتیدتون مطرح کنید. ممکنه خود اساتید نظرشون دانشجوی دیگری بوده باشه(مثلا بخاطر اینکه بتونه مقاله بیشتری بنویسه و تسلط داشته باشه تا تعداد مقالشون بیشتر بسه) ولی براشون سخته مستقیم به خود دانشجو بگن. امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره

دیار جنوب
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  a

ممنون از اینکه محبت کردید و پاسخ دادید. ممنون از همدلی تون، همینطور بهترین ها برای شما رقم بخوره.

a
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دیار جنوب

خواهش می‌کنم

mmmm
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۰۷ ق٫ظ

من رتبه ۱۰دکتری جغرافیا امسال شدم با ۲۵ مقاله علمی و پژوهشی. دوره کارشناسی ارشد هم با معدل بالا و دانشگاه معتبر دولتی. رفتم مصاحبه. مصاحبه هم عالی جواب دادم
اما امسال قبول نشدم . توی مصاحبه پارتی بازی مکنند . هر دانشگاه دانشجو خودش قبول میکنه. این نامردیه. ما این قدر تلاش کنیم بعد نفر با رتبه ۳۰ قبول میشه درصورتی ۱۵ نفر در روزانه قبول میشند.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  mmmm

دقیقا پارتی بازی کردن و به دانشجوهای خودشون تو مصاحبه نمره بالا دادن و در حالیکه تراز کتبی با نمره مصاحبه که امسال بصورت تراز درج شده جمع میشه. چطور رتبه های دو رقمی و سه رقمی که تراز کتبی شون از تک رقمی ها کمتره قبول شدن؟ چون نمره مصاحبه رو عمدی اینقد بالا دادن بهشون که قبول شن. خدا ازشون نگذره و این حق الناسه. همگی اعتراض بزنید و تعداد اعتراضات امسال خیلی بالاس و فقط مختص یک رشته نیس پارسال هم ناراضی بودن ولی امسال خیلی از دوستان حق شون خورده شده واقعا

سعید
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۷:۴۵ ق٫ظ

سلام دوستان مگه مصاحبه با آزمون و استعداد درخشان دکتری تو یه بازه زمانی نبود چرا درخشان هنوز اعلام نشده؟؟ مردیم از استرس
به نظرتون کی اعلام میشه

بنیامین
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۰۸ ق٫ظ

خواستم به همه دوستان که قبول نشدن بگم خسته نباشید به امید خدا سال بعد قبول میشید بیشتر تلاش کنید

سعیده
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان نتایج دانشگاه آزادودولتی دریک کارنامه میاد؟؟

مهدیا
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

سلام بچه ها نتایج مصاحبه استاد محور هم توسط سنجش اعلام میشه یا دانشگاه؟

P
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیا

دقیق نمیدونم. ولی برید پرس و جو کنید. فکنم برای هر دانشگاهی که میخوایید قبول بشید باید در سایت همون دانشگاه ثبت نام کنید. حتما پیگیرش باشید و پرس و جو کنید

علی
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام
برای من مردود زده رتبه ام ۶۵ علوم اجتماعی.
سوال بنده اینه که رتبه و اطلاعاتی از جاهایی که قبول نشدم و نمره ای که بهم دادن در کارنامه ها نیست؟ برای من اینجوریه یا برای بقیه دوستان هم فرق می کنه؟

Mohammadi
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چند روز دیگه کارنامه نهایی میاد نمره مصاحبه هر دانشگاه مشخصه

علی
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammadi

ممنونم، به بنده بابت بابت راهنمایی لطف کردید.

....
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام کجاها رفتی مصاحبه

علی
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

بهشتی و خوارزمی رفتم

محسن
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

سلام لطفا جواب بدین اگر دانشگاه آزاد مردود شده باشیم امکان تکمیل ظرفیت هست؟یعنی دوباره اعلام کنند و قبول بشیم؟

رضا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سوال منم هست

جواد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

من قبول شدم روزانه خوارزمی

Masoumeh
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

چه رشته‌ای؟

محمد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۰۳ ب٫ظ

سلام
مصاحبه خوب باتوجه به نظر مصاحبه کنندگان هر سه نفر دعوت شده به مصاحبه در یک رنج نمره! اما رتبه های داوطلبین ۶۵ ، ۲۸ و رتبه بنده ۹
چطور میشه مردود شد؟؟؟؟!!!!

الهام
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

متاسفانه همه چیو دادن دست خود دانشگاه ها و همه چی کشکه. خودشون ا اول انتخاب کردن کی قبول شه

دانشگاه آزاد واحد زرشکی آباد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم زده رد تازه اولویت های دور افتاده و شهرستان های دانشگاه آزاد هم زده بودم با تراز ۳۹۰۰ قبول نشدم رشته مشاوره

Masoumeh
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

واقعاً انتخابا براساس چیه؟

رسام
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۵ ب٫ظ

سلام. بچها نتیجه استعداد درخشان دانشگاه آزاد هم اومده؟ از چه سایتی باید وارد بشیم؟

Jasmine
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسام

مثل اینکه نیومده، منم منتظرم ببینم کی اعلام میشه

الی
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رسام

سلام این سوال منم هست خیلی استرس دارم لطفا کسی میدونه جواب بده

مونا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  الی

منم

الی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

من امروز پرسیدم گفتن تا اخر هفته یا اوایل هفته دیگه نتایج میاد

مونا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رسام

سوال منم هست ،کی میاد دارم از استرس میمیرم

فاطمه
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

دوستان در دست بررسی یعنی چی؟

جواد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۶ ب٫ظ

نتایج اومد

Masoumeh
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

بسلامتی مردود
خیلی تلاش کرده بودم حیف شد

عادله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۰۳ ب٫ظ

چرا سازمان سنجش نباید یه تقویم منظم داشته باشه و همه چیزش حدودیِ.آخه این چه چارت بی نظمیِ برای چنین سازمانی؟! آزمون از سال‌های قبل زودتر برگزار شده و مصاحبه ها از خرداد ماه تا اواسط تیر برگزار شد ولی یک تاریخ مشخص برای اعلام‌نتایج هیج جا ثبت شده نیست.
مصاحبه های سراسری رفتیم یکماه نیم بعد دانشگاه آزاد برگزار کرد .
وقتی قرارِ باهم اعلام نتایج بشه بد نیست کمی توجه به ساماندهی تاریخ برگزاری مصاحبه سراسری و آزاد داشته باشن تا از ۴ اسفند تا زمان نامشخص برای نتیجه دکترا طول نکشه .

جواد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  عادله

این همه صبر کردی تا نهایت ده روز هم صبر جلیل داشته باش.بین ۱ تا ده روز

عادله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

صبر جلیل جالب بود
امیدوارم این صبر جلیل یک روزه باشه .

ضیغم
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  عادله

حداقل رئیس سازمان سنجش اطلاع رسانی نمی کنه .

محمد ح
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱:۵۷ ب٫ظ

نتایج اومد؟

شیما
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد ح

خیر

ضیغم
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

با توجه به اینکه نتایج سراسری با دانشگاه آزاد همزمان اعلام خواهد شد .
به دلیل اینکه دانشگاه آزاد هنوز نهایی نشده
به همین دلیل تا ۵ شهریور طول خواهد کشید

جلال الدین
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ضیغم

خدایی این ۵ رو از کجا آوردی؟؟

محسن
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۴۰ ق٫ظ

سلام چرا این قدر تاریخ های متفاوت میدن؟؟بالاخره کی اعلام میشه؟؟

جواد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

نهایت تا ۸ شهریور میاد. ولی نظر خودم اینه ۲۹ مرداد یا ۵ شهریور میاد.

مهدی
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۰:۲۸ ق٫ظ

دوستان هفته دوم شهریور ماه نتایج میاد پس فعلا منتظر نمونید

محسن
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

حرف الکی می زنی چرا

Mohammadi
مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۵۲ ب٫ظ

طی مراجعات حضوری سنجش اعلام کرده هفته اول شهریور

جلال الدین
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammadi

حضوری به هیچ کس جواب نمی دن
چرا آدرس غلط می دی

جواد
مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

طبق صحبت‌هایی هایی که بت بعضی اساتید داشتم نتایج تا شنبه این هفته اعلام میشه. اکثر نتایج استعداد و استاد محور اعلام شده.
به امید موفقیت دوستان

بنیامین
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام با سازمان سنجش تماس گرفتم دوستان ۹ شهریور نتایج اعلام میشود

شیما
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  بنیامین

از کی تا حالا جمعه سنجش پاسخ گو هست؟

محسن
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

اینم خوب بود

شیما
مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

والا،فوقش بگن نیمه اول شهریور

بنیامین
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

گفتم تماس گرفتم نگفتم جمعه

خاص
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۶ ب٫ظ

نتایج ۶ شهریور اعلام میشه طبق الگویی که مشخص کردم هیچ تضمینی نداره هیچ منبعی ندارم هیچ اشنایه سازمان سنجشیم ندارم تا ۶ شهریور منتظر جواب نباشید

بی نام
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۶:۰۳ ب٫ظ

تازه چهارشنبه پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ مرداد جامانده دانشگاه آزاد بوده پس نتایج زودتر از ۱۴_۱۵ شهریور بعیده بیاد دیگه زود زود همون تا دهم شهریور هست ولی جالبه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آخر مرداد نتایج رو دادن امسال ک زودتر آزمون برگزار شده نتایج هم دیرتر میاد

Mohammadi
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

اون موقع نتایج سراسری جدا از ازاد اعلام میشد ، دوسال هست با هم اعلام میشه ازاد دیر میکنه

فاطمه
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammadi

من مال پارسال رو هم نگاه کردم. جاماندگانشون با ما زیاد فرق نمی‌کرد. تاریخ دقیقش رو پیدا نکردم ولی ۱۸ مرداد باید پارسال برا مصاحبه ثبتنام می‌کردن. احتمالاً تا کارت بگیرن و فلان می‌شد همین ۲۳ یا ۲۴ یا ۲۵. امیدوارم مال ما رو هم همینجوری مثل پارسال زود بدن.

رضا
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۲۹ ق٫ظ

جالبه اسفند سال قبل امتحان دادیم ۶ ماه گذشته هنوز مشخص نیس کجا باید و بریم و نتیجه کارمون چیه

فاطمه
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

تو اون جدوله که تاریخ آزمون و نتایج نهایی رو زده ما امسال از همه زودتر کنکور دادیم. پس چرا نتایج رو نمی‌دن؟ من معلمم برای سال بعدم باید برنامه بریزم

جواد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

مشکلی نداره که دوتا برنامه بریز
۱.قبول شدی
۲. قبول نشدی
بعد که نتایج اومد برنامه ها را اجرا کن

ایران منش
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

پلن A پلن B

فاطمه
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

برنامه دانشگاه رو باید بدونم. برنامه مدرسه رو هم باید باهاش تنظیم کنم. برنامه مدرسه تو همین هفته مشخص شده و من هنوزم چیزیم معلوم نیست. پلن ب بذارم بعدش قبول شم باید قید قبولی رو بزنم اینطوری.

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سازمان سنجش،گفته شهریور میاد نتایج این آقا میگه ۲۹ مرداد میاد..واقعا که حتما مشکل دارید بخدا..

محمد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام، ۱۰ روز بعد مصاحبه، از دانشگاه با من تماس گرفتند گفتند که ما شما را برداشتیم برو اولویتهای قبلی رو حذف کن

جاوید
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

انشاالله بین۶تا۱۶شهریور نتایج گفتن اعلام میشه

جاوید
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

جدی می فرمایید؟!!!!!!! مگه میشه؟!!!!! مگه داریم!!!!!!!!!!

جواد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

به نظرت میشه الویت های قبلی را بعد از اینکه میری مصاحبه حذف کرد؟

مهدی
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

حتما استعدادهای درخشان بوده درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مگه میشه

جواد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۴۵ ب٫ظ

نتایج تا دوشنبه هفته بعد حتما اعلام میشه.

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

پسر خاله رئیس سازمان سنجشی؟؟یا مشکل داری از خودت خبر میدی؟؟

جواد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

نتایج از ۲۹ مرداد تا ۸ شهریور میاد.
حدس خودم ۲۹ مرداد و ۵ شهریور میباشد.

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱:۱۱ ب٫ظ

لطفا اگه کسی میدونه جواب بده

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام من با سهمیه ۵ درصد رفتم مصاحبه؟؟قبولی تو سهمیه چطوریه؟؟

حسن
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اصلا روش حساب نکن

محسن
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

حرف الکی میزنی چرا

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

یعنی چی روش حساب باز نکن خب توضیح بده خب اگه میدونی

محسن
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

جزئیات دقیقشو که نمی دونم ولی حتما تاثیر داره اگر نه که اسمش سهمیه نبود

لبخند
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

بستگی به اساتید دانشگاه داره نه سهمیه

مهران
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

در آزمون کتبی لحاظ شده سهمیت

Mohammadi
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

توی قبولی هم یک چهارم قبولی ها باید از سهمیه باشه قانون هست

امید
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۰:۲۶ ق٫ظ

سلام. یه سوال داشتم من الان بدون آزمون دانشگاه امیر کبیر مصاحبه رفتم از یه طرف هم از کنکور اولویت اولم دانشگاه تبریزه. چجوریاس این؟ پذیرششون جداس؟ یعنی از دو دانشگاه پذیرش میگیرم؟ و سوال دوم اینکه دانشگاه امیر کبیر به من پذیرش دادن و مدارکو فرستادن سازمان سنجش، سازمان سنجش چقدر تو ردی یا پذیرش تاثیر داره؟

Nk
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

جواب مصاحبه کنکور با جواب استعداددرخشان استادمحور جداست از هم،یعنی دو جواب داری،
اگه جفتشو قبول شی ی کدوم انتخاب میکنی
و حالا راجب امیرکبیر اینکه اگه رقیبی نداشته باشی از تو بهتر باشن قبولی،منم مثه شمام ،

امید
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Nk

مال من بدون ازمونه ولی استاد محور نیس. از یه طرفم با استادم بعد مصاحبه حرف زدیم گفتن اولویت اول انتهابت کردم تو این حالت بازم رقبا تاثیری دارن؟

Nk
مرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

مبارکتون باشه،احتمال قبولیتون بالاس،
استعداد درخشان
استعداد درخشان استاد محور
کنکور
کنکور استاد محور
۴ راه برای ورود به مقطع دکتری‌ست،
من از طریق کنکور و استعداد درخشان شانسمو امتحان کردم،دو جواب دارم،

امید
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Nk

مگه احتمال ردیشم هست تو این حالت؟

Nk
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

بله خب رقیب بهتر با مدارک یا رتبه بهتر ممکنه باشه،مثلا راه کنکور رقیب رتبش بهتر باشه یا استعداد مدارک معدلش بهتر باشه،
اینم بگم هم امتیازی بهت میدن و رتبه ای ک گرفتی(در استعداد بازم امتیاز و مدارک و معدل) باهم جمع بندی میشه
اونی ک بهتره خب قبوله

امید
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Nk

کلا ۲ نفر انتخاب کرد استاد راهنمام. اولویت اولش منو زد بعد یه نامه نوشت به تحصیلات تکمیلی که من اینو میخوام. در این حالت چی؟

امید
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Nk

بعد اینکه استاد خودش حتما دیده که شرایطم اوکیه اولویت اولش گذاشته. وگرنه چرا باید یکی که شرایطش بده بزاره اولویت اول

inoor
مرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۲:۴۰ ق٫ظ

۲۴و۲۵مرداد مصاحبه ی جاماندگان هست
نتایج همون شهریور میاد

محسن
مرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  inoor

چندم؟

عماد
مرداد ۲۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

از پنجم شهریور به بعد

جواد
مرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان دیگه فعال تیستند

Masoumeh
مرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام، نتایج نهایی کی اعلام میشه پس؟

جواد
مرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

نهایت تا ۸ شهریور.
احتمال میدم ۲۹ مرداد بگن.

عماد
مرداد ۲۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

تازه دانشگاه ازاد فراخوان زده برای هفته سوم مرداد که بیان مصاحبه.بعید میدونم مرداد نتایج اعلام بشه و از همون شهریور باید پیگیر نتایج بود

hedy
مرداد ۲۳, ۱۴۰۳ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

سلام و عرض ادب
طی مکاتبه ای که با سنجش داشتم، گفتن نیمه اول شهریور نتایج اعلام می شود.
دیدگاه شخصی خودم:
به احتمال فراوان نتایج دانشگاه های سراسری آماده شده و الان منتظر نتایج دانشگاه آزاد هستند. از آنجاکه ۲۴ و ۲۵ مرداد مصاحبه جاماندگان هست، لذا پیش بینی میشود که روزای شنبه تا دوشنبه هفته بعد با ارسال نتایج مصاحبه ها به سنجش رول ارزیابی آنها نیز توسط سنجش شروع شود. احتمال میدم نتایج بازه ۵ تا ۱۰ شهریور اعلام شود.

شادی
مرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۱۸ ق٫ظ

سلام شهریه ثابت ۴ترم رو

جواد
مرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

این نامردیه

جواد
تیر ۲۹, ۱۴۰۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

سلام و درود.
اگر کسی تجربه داره یا اطلاعات دقیق داره ممنون میشم جواب بدن.
من سال ۱۴۰۱ ترم اول دانشگاه شبانه ثبت نام کردم و ترم اول را امتحان دادم. و مبلغ ۵ میلیون از ۲۲ میلون شهریه را واریز کردم. بعدش بنا به دلایلی حتی یک روز هم نرفتم اطلاع هم ندادم نمیام. مدارکم را باید بگیرم چون لازم دارم برای ثبت نام امسال.
باید پول ترم یک را فقط بریزم یا ۴ ترم را؟ آیا امکان تخفیف و اعتراض وجود داره؟

جواد
مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

یکی جواب سوال منو بده و راهنمایی کنه

Mohammadi
مرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

خب انصراف میدادین چرا اینکارو کردین هرچیزی روال خودشو داره .

بابک
تیر ۲۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام من سهمیه ۵ درصد شرکت کردم ولی کد پرسنلی سهمیه رو چون نداشتم همه رو زدم۱۱۱۱۱۱۱۱۱
الان جواب اومد سنجش با سهمیه قبول کرده برم مصاحبه
آیا خود سنجش رفته کنترل کرده یا بعدا برام مشکلی پیش میاد؟ هیچ جا برای اصلاح هم نبود که کد درست رو وارد کنم

صبا
تیر ۱۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

سلام دوستان قسمت تبادل نظر پی اچ دی تست ۱۴۰۳ اونجا خیلی از بچه های دکترا هستن بیاید برای سوالاتتون اونجا

رضاکاوسی
تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان ،اگه من هم زمان مثلا دو دانشگاه رو در مصاحبه قبول بشم بعد داخل کارنامه نهایی به چه شکل هست؟ مثلا یه دانشگاهی یه چهار نفر میخواد و من جز اون چهار نفر میشم و بقیه حذف میشوند و در دانشگاه دیگه هم به همین ترتیب ، بعد من دو سهمیه رو اشغال کردم ؟؟ یا اگه یکی ازجاها که قبول شدم برم اون جای دیگه چی میشه سهمیه ام رو میدهند به کی؟؟

مهریان،مهری
تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

دوستان اگه راهنمایی کنید ممنون میشوم

اسرا
تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

سلام
در دانشگاهی که در اولویت گذاشتی پذیرفته میشی و از بقیه حذف میشی، مثلا کد رشته اولی قبول بشی دیگه اسمت از کدهای بعدی حذف میشه

سعیده
تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

سلام زمان ومکان مصاحبه دانشگاه آزادراچرااعلام نمیکنن؟؟اطلاعی نداریدچه تاریخی هستش؟؟

حامد
تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

هفته اینده تازه اعلام میشه فکر کنم مصاحبه اوایل مرداد ماه هست

سعیده
تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

مکان مصاحبه کجاست ؟؟؟

شادی
تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام من توصیه می اینه آدم برا کنکور چکیده بنویسه همون چکیده ها رو بخونید
البته سوالهای کلی و آسون میپرسم مثلاً تو فیزیک فونون چیه چگالش یوز انیشتین چیه دو الکترون چطور کنار همین اسپین الکترون و فوتون و فونون چیه

A.m
تیر ۶, ۱۴۰۳ ۸:۵۵ ب٫ظ

دوستان دکتری معماری سیستم دانشگاه اصفهان سال های قبل مصاحبه چطور بود ؟ یا شهرهای دیگه

رضاکاوسی
تیر ۴, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب٫ظ

دوستان کسی مصاحبه ادبیات فارسی رفته؟ چی میپرسن؟

شادی
تیر ۳, ۱۴۰۳ ۲:۰۲ ب٫ظ

یه چیز نیازه بگم خیلی از مصاحبه و اساتید بد خواندم تو نظرات در حالیکه من رشته م فیزیکی همه دانشگاههای تهران و رفتم اصلا اینطور نبود فقط الزهرا واقعا اساسشون رو اذیت کردن بود بقیه واقعا نه.
هر کدوم شاید رفتار خاص خودشونو داشتن اما دانشگاه شریف عالی بود رفتارشون و تهران و بهشتی و خوارزمی و تربیت مدرس و علم وصنعت

شادی
تیر ۳, ۱۴۰۳ ۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان من نوشته بودم شریف مجاز شدم اما میگه اسمت تو پذیرفته ها نیست به جای شماره داوطلبی شماره پرونده وارد کرده بودم همه سوالاتشونو جواب دادم رتبه م ۵۰ بود از ۱۱۵۰ نفر ۱۲نفر می‌خوان ۳۸ ثبت نامی بنظرتون چقدر امید هست
تازه رشته نانوفیزیک ۳ نفر می‌خوان ۷ ثبت نامی اونم خوب جواب دادم ….
رزومه م مالی نیست…

مهدی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۰ ب٫ظ

رشته روانشناسی تربیتی
تراز ۲۵۰۰

مهدی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۰ ب٫ظ

بنظرتون میشه با تراز،۲۵۰۰ قبول شد؟؟دانشگاه بو علی همدان قبول شدم ولی،زیاد امیدی ندارم

۵ تا هم مقاله پژوهشی دارم از مجلات

رضاکاوسی
تیر ۶, ۱۴۰۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

عالیه مقاله هات حتما شانس داری

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان بعضی از دانشگاه ها چرا دانشجو ها رو درک نمیکنن؟
دانشگاه ارشد من هشت ساعت با شهر ما فاصله داره
من یه بار برای توصیه نامه دانشگاه کرمانشاه هشت ساعت رفتم و برگشتم دوباره الان دانشگاه ایلام که بعد از کرمانشاه اطلاعیه زده بود هم میگه فرم توصیه نامه و فرم معدل توسط دانشگاه ارشد باید پر بشه یعنی چی
یعنی یه بار دیگه باید این همه راه برم و برگردم؟

مگه یه دانشجو چقد پول و فرصت داره که برای این فرم های بی خود استفاده کنه؟ شورش دراوردن اه

دوستان این فرم ها اجباریه ؟نبریم چی میشه؟

عبداله رشته حقوق
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

سلام اولا توصیه نامه فقط برای بعضی دانشگاهها هست ثانیا شما یکی بگیرید برای همه جا استفاده کنید!

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

آها ممنونم اینا فرم تنظیم کردن به اسم دانشگاه خودشون

ایلیا
تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

ایمیل کنید ب اساتید و باهاشون هماهنگ کنید که این لطف رو در حق شما بکنند و توصیه نامه رو بعد از تکمیل به خودتون یا دانشگاه مورد نظرتون ایمیل کنند

ژیلا
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

دوستان کسی تز وضهیت شهریه و مصاحبه پیام نور تحصیلات تکمیلی تهران اطلاعاتی داره ممنونم میشم در اختیارم بزارین

بهار
تیر ۷, ۱۴۰۳ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

سلام
شهر یه حدود بیست میلیون شما حساب کنید
مصاحبه کلا ده دقیقه طول کشید و سوالات کلی پرسیدند از پایان نامه اصلا نپرسید

سالاری
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۴۲ ق٫ظ

سلام نتایج نهایی دکترا چطور اعلام میشه پس از جمع نهایی به ترتیب اولویت هست یا بر حسب امتیاز نهایی مثلا انتخاب ۶ بهترین امتیاز ازجمع مصاحبه و تراز کسب کرده باشیم اینطوری انتخاب میشه یا بالاترین اولویت که آورده باشیم با هر نمره ای

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سالاری

اولویت

سالاری
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۴۱ ق٫ظ

سلام نتایج نهایی دکترا چطور اعلام میشه پس از جمع نهایی به ترتیب اولویت هست یا بر حسب امتیاز نهایی مثلا انتخاب ۶ بهترین امتیاز ازجمع مصاحبه و تراز کسب کرده باشیم اینطوری انتخاب میشه یا بالاترین اولویت که آورده باشیم با هر نمره ای

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

بچه ها من شش تا دانشگاه میخوام برم برا مصاحبه
، هر کدومش هم یه نقطه دور از کشوره،
توو این اوضاع وحشتناک بی پولی به غیر از خرج های دیگه فکر کنم حداقل سه تومن پول بلیطم میشه
، یه تومن هم که دانشگاه ها میگیرن با خورد و خوراک و مسافرخونه ووو که کلا میشه پنج میلیون،

و قسمت بد ماجرا اینه که آخر هم معلوم نیست قبول بشم یا نه

به نظرتون ارزش داره؟

دکتر روبی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

بشینی خونه بهتره

سپیده
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

باید به اساتید مدنظرت ایمیل میدادی و صحبت میکردی، بنظرم اگه از قبل با استاد توافق نکنی کار سخت میشه. مثلا خودم علم و صنعت نمیرم چون استاد منظرم صحبت کردم گفت ظرفیت دکترا امسال نداره.

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

ممنون سپیده

دکتر روبی
خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده به استاد باید پول چایی زیر میزی سوغاتی شیرینی سکه داد یا چی چی داد

صفورا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان.یه سوال داشتم.ترم۶ ارشد سراسریم و هنوز دفاع نکردم.به دلیل اینکه سنم۴۰ساله, میخواستم مصاحبه پردیس کیش و جلفا دانشگاه تهران برم و مجددا کنکور بدم که روزانه دانشگاه تهران بیارم.آیا دروس ۱سال پردیس خودش رو تطبیق میزنن که لااقل زمانم رو بهتر استفاده کنم؟چون هدفم هیات علمی شدن بود.اما امسالم اتفاقات بدی داشتم و نشد درس بخوندم.حالا ۲ترم هزینه کنم و بعدش بشه روزانه ادامه بدم و تلاش کنم تا ۴۵سالگی بتونم واسه جذب هیات علمی برسونم خودمو؟
البته چون سوابق کاری مرتبط دارم,میخواستم عضو هیات علمی هم بشم.
مثلا فردوسی چی؟دروس پردیس تهران رو تطبیق میدن؟؟؟
آخه خودشون که باید خودشون رو قبول داشته باشن.بعدشم دانشگاه تهران که مرجع علمی باشه,خوب بقیه دانشگاهها مثلا فردوسی که باید قبول داشته باشدش و تطبیق بدن؟؟

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  صفورا

اینا رو از دانشگاه مربوطه بپرسی بهتر جواب میدن

دکتر روبی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  صفورا

بنظر من کشک بسابی از طی طریق کردن در این مراحل بهتره

فاطمه غفاری
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دانشگاه ازاد فرم صلاحیت میخواد ؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

سلام

فرم صلاحیت رو از کجا باید پر کنیم ؟

برای دانشگاه آزاد به چه ترتیبی باید فرم رو پر کنیم

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام. ریز نمرات رو چطور بگیریم؟

فرصت نمیشه بریم دانشگاه

سپیده
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۹:۳۲ ب٫ظ

تماس بگیر براتون ایمیل کنند.

دکتر روبی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده تو غیر از ایمیل چیز دیگه ای هم بلدی

تتتت
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۴۰ ب٫ظ

بچه ها سهمیه ۵٪ ایثارگری به چکاری میاد؟

رضا متالورژی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۶ ب٫ظ

بچه ها رشته مواد امیرکبیر مصاحبه رو کی انجام میده؟

رضاکاوسی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۲:۵۲ ب٫ظ

دوستان چرا هیچ دانشگاهی اطلاعیه نمیزنه؟ خواب هستن انگار

رامین
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

امیرکبیر لینک داده وقتی شماره داوطلبی و پرونده رو وارد میکنم میزنه خطای داخلی سرور!
کسی با این مشکل مواجه شده؟

رضا متالورژی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

درست شد

شادی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

من جلو همه انتخابات نوشته*۱اما الان شریف میگه اسمت بین اسامی که سنجش فرستاده نیست چیکار کنم

رامین
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

از کجا استعلام گرفتین که میگه اسمتون نیست؟؟

Masoumeh
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

مگه همچین چیزی هم امکان داره؟
ترازتو چک کن با تراز دانشگاه ها

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

مبینم که افراد جدید اومدن اگه فک کردین اون قدیمیا میرن اشتباه فکر کردین روباه مکار باخت نمیده

رضاکاوسی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

دوستان من چند تا دانشگاه دعوت شدم ولی چون ترازم پایینه خیلی برا مصاحبه ناامیدم نمیدونم چیکار کنم….

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

وقتی دعوت شدی یعنی شانس داری برای قبولی ، خیلی از دانشگاه ها اصلا به تراز توجهی نمیکنن بیشتر دنبال نفراتی هستند که بکارشون بیان
با اعتماد به نفس برو جلو به امید خدا نتیجه میگیری

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

امکان این هست که مثلا چندتا دانشگاه دعوت شده باشی هر چندتاشم بری واسه مصاحبه؟ اگه هر چندتای که واسه مصاحبه رفته باشی قبول بشی اونوقت چی؟

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

بله میتونین تو مصاحبه همشون شرکت کنین
طبق الویت بندی که قبلاً انتخاب کردین اولین دانشگاهی که قبول شدین سنجش به عنوان قبولی تو کارنامه نهایی میزنه براتون

به طور مثال شما اگر تو الویت ۳,۴,۶,۹ حد نصاب های لازم رو کسب کنین سنجش انتخاب ۳ تون رو به عنوان قبولی براتون درنظر میگیره و کاری به بقیه انتخاب هاتون نداره

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

ینی بدبخت تر از دهه شصت ی ایران تو دنیا بگردی نیسسست

دهه شصت
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دقیقا
یعنی هرچی آزمون الهی بودو ما دادیم
الانم که سنجش ولمون نمیکنه
دهه حسرت و همیشه در صف

رضاکاوسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

ممنونم ده شصتی با مرام

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

سلام، جواب این سوالمو میدونید: چرا تو فایل تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری یسری از دانشگاه‌ها مثلا روزانه دو، سه تا پشت سرهمه ولی یه دانشگاه دیگه ۵ تاست. این چه معنی میده؟

شادی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

میشه بفرمایید دعوت به مصاحبه شدم یعنی چی؟هموم علامت ستاره یک

Masoumeh
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

بله *۱

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

راه حل ؛ برو کشک بساب

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام، چرا تو فایل تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری یسری از دانشگاه‌ها مثلا روزانه دو، سه تا پشت سرهمه ولی یه دانشگاه دیگه ۵ تاست. این چه معنی میده؟

رامین
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۳ ق٫ظ

پروپوزال ثبت کردین؟

عسل
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ق٫ظ

من الزهرا و اصفهان دعوت به مصاحبه شدم ولی ترم ۴ ارشدم و هنوز پایان نامه ننوشتم میتونم توی مصاحبه شرکت کنم؟!

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

میتونین تا آخر شهریور دفاع کنین؟

خانم مهندس
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

اگه تا شهریور دفاع میکنی بله

عسل
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۱۰ ق٫ظ

من الزهرا و اصفهان دعوت به مصاحبه شدم ولی ترم ۴ ارشدم و هنوزم پایان نامه ننوشتم میتونم برم مصاحبه؟!

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

اگر تا ۳۱شهریور دفاع کنین و فارغ‌التحصیل بشین بله

دکتر روبی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

بالاخره مجاز به مصاحبه روزانه شدم دانشگاه رشت
خدایاااااااشکرت

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چه رشته ای هستین؟

صبا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام بهتون تبریک میگم منم روزانه رشت دعوت به مصاحبه شدم

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا روز مصاحبه میبینمت دانشگاه رشت

ناشناس
خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

پارسال برای ازاد تهران که نزده بودی ناراحت بودی میگفتی نتیجه تلاشم رو با انتخاب غلط به باد دادم اما امسال روزانه دعوت شدی ان شالله که قبول میشی من دوباره به سایت سر زدم ببینم امسال چکار کردی خوشحال شدم امیدوارم نتیجه دلخواهت رو بگیری

دکتر روبی
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چاکریم ناشناس

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان. حالا باید برای دعوت به مصاحبه چه کار کنیم؟
باید برای شرکت در مصاحبه هر دانشگاه جداگانه پول پرداخت کنیم؟ یا منتظر تماس دانشگاه باشیم؟

رامین
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۷ ق٫ظ

سایت هر دانشگاهی‌ رو که دعوت‌شدی باید چک‌کنی و طبق دستورالعملش ثبت نام و مدارک خواسته شده رو آپلود کنی
هزینه‌هم‌ هر کی برا خودش جدا میگیره

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

تشکر

۱۴۰۲
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام
دوستان حدنصاب یه دانشگاه پایین تر از نمره من هست اما چرا جلوش زده عدد ۵؟؟

دکتر بعد از این
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۴۰۲

شاید کد رشته حذف شده

دکتر روبی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۰ ب٫ظ

تو هم که باز پیدات شد

دهه شصت
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۴۰۲

دادن به سهمیه‌ای ها

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۰۵ ب٫ظ

یک سوال
چند برابر ظرفیت دقیقا یعنی چند برابر‌؟