پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کارت دکتری 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

‌اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری سال 1400 و اعلام الزامات بهداشتی جهت شرکت در آزمون منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 می‌رساند که آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/12/15 و در شهرستان‌های مندرج در جدول شماره 1 برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

فایل جدول شماره 1- شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ورودی دکتری سال‌ 1400

 

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون دکتری 1400

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ متقاضیان‌ از روز سه‌شنبه 99/12/12 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی استچنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات کارت کنکور دکتری 1400

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 99/12/15 منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. متقاضیان در صورتی که در بندهای 3، 7 و 13 (جنسیت، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است در یکی از روزهای چهار‌شنبه مورخ 99/12/13 و یا پنجشنبه مورخ 99/12/14 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه نموده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهای 12 و 21 (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچ تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

فایل جدول شماره 2 – نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون ورودی دکتری سال 1400

 

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 99/11/30 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ 31/06/1400 در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان 99/11/30) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ 31/06/1400) خود تا تاریخ 99/11/30 اقدام نمایندمتقاضیان مذکورمی بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 99/11/30 (نمونه فرم در ذیل این اطلاعیه درج گردیده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمایند. 

2- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ 99/12/15 به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1400 در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. ضمناً تاکید می‌گردد افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 99/12/17 به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

3- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند 1«قسمت ب فوق» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکترا 1400

 نماینده این سازمان در روزهای چهار‌شنبه مورخ 99/12/13 و پنجشنبه مورخ 99/12/14 صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.

یادآوری های مهم‌ 

1– در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8 صبح (هشت) می‌باشد.

3- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

5- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« ز ‍» آمده است،رفتار خواهد شد. 

6- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.

8– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

9- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

10- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1400 از تاریخ 99/12/15 لغایت 99/12/22 بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.

11-متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 99/12/22 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

براساس آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

7- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

10- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

تکمیل فرم خوداظهاری

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شدهاند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژهای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 1/12/99 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/12/06 لغایت جمعه مورخ 99/12/08 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

 همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/12/12 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده 5- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون متقاضی را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

2- تبانی با متقاضیان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای متقاضی اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

د- کمک به متقاضی خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های متقاضیان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت دراین امر قبل یاحین برگزاری آزمون به هرنحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- درمورد مشمولان بند(الف) ماده (5): اخطارکتبی با درج درپرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی متقاضی در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده 8– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی متقاضی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از متقاضی در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این متقاضی، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده 12- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات

نظر به حساسیت آزمون دکتری در سال 1400، مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های 02636182151 و 02636182152 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه 99/12/14 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الی‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الی‌ 16:00 با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌42163  با پیش شماره 021 در میان بگذارند. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

181 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

سلام
خداروشکر که برگزار میشه
ایشالا همه چی هم رعایت میشه و مشکلی برای کسی پیش نیاد
تعویق فایده ای نداره

قاسم تبار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

من جنوبی هستم و درخواست دارم آزمون در موعد تعیین شده برگزار بشه. تابستون گرم میشه و زدن ماسک خیلی سخته.

بهرام
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

سلام
لطفا مسولین فقط جواب این سوالو بدن و آزمون دکتری را برگزار کنن
آیا در شرایط فعلی، جدای از بحث کرونا که برخی از استانها به شدت درگیرشن، شرایط و فرصت برابری برای عزیزان زلزله زده خصوصا در این چند هفته اخیر که مهمترین زمان مطالعه و جمع بندی آموخته هایشان است، وجود دارد؟
آرزوی موفقیت برای همه

متقاضی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

فکر نمی کنم هیچ خوزستانی با برگزاری کنکور در هوای گرم سال بعد موافق باشه. برگزاری کنکور در هوای گرم همراه با ماسک!

زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

دوستان ایران کشوری بزرگ با تنوع بالای اقلیمی است چرا فکر میکنید در اردیبهشت و خرداد چون نیمه شمالی کشور اوضاع هوایی خوب می شود جنوب هم اینگونه است؟ آیا خبر دارید در استانهای جنوبی همچون بوشهر و هرمزگان و بخشهایی از خوزستان از اواخر فروردین بخاطر گرمای هوا استفاده از کولر ضروریست؟ آیا درک می کنید همانطور که در این فصل شما نیمه بالای کشوریها میگویید امکان بازبودن در و تهویه هوا ندارید در اردیبهشت و خرداد و تابستان هم این وضعیت بخاطر گرمای هوا در جنوب حکمفرماست؟
پس در آن طرف سال هم که شما تقاضای برگزاری آزمون را دارید جنوبیها حق دارند معترض باشند
لذا لطفا برای به سرانجام رساندن خواسته های تعویقی تان که ما داوطلبان دیگر را بیچاره کرده و از کار و زندگی انداخته دلایل دیگری بیاورید
تجربه سال قبل نشان داده که داوطلبان خواهان تعویق در صورت تعویق در اردیبهشت با بهانه کردن ماه رمضان و انرژی نداشتن و… دوباره کمپین تعویق خواهند زد…اگر باورنمی کنید به آرشیو نظرات اردیبهشت ماه همین سایت نگاهی بیندازید و دلایل تعویق خواهان را ببینید…ما مخالف سرسخت تعویقیم چون می دانیم اوضاع بهتر نخواهد شد و یقینا بدتر می شود. والسلام

محبوبه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اردیبهشت کجای ایران گرمه دقیقا؟!!!
مناطق سردسیر ایران، این موقع از سال فاجعه ست!
کرونا هم نباشه، سرماخوردگی بیداد میکنه.
من اصلا کاری به کرونا ندارم، معتقدم دکترا و ارشد باید اردیبهشت برگزار بشه که تقریبا همه جای ایران هوا خوبه.
این بی سلیقگی از اول وجود داشته.
الان روشن شدی؟؟؟مفهوم بود!؟؟؟

زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محبوبه

بنده خودم اهل جنوب و بوشهرم اگر نمی دونید بدونید لطفا که از اوایل اردیبهشت هوا آنقدری گرم میشه که نیاز به کولر داره
مشخصه چقدر تعویق خواهان ادب و احترام سرشون میشه

خوزستانی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خانم زهرا،خب کولر روشن باشه پنجره ای هم کنارش میتونه باز باشه….ما پارسال مرداد رفتیم سرجلسه توشرجی خوزستان کولرها روشن بودن اما درم باز گذاشته بودن و بعضی پنجره ها نیم باز بودند امامشکل اینجا بود که داوطلبانه بخاطر گرما یا سرما بلکه بخاطر اینکه اذیت شده بودندتو تست زدن با ماسک، ماسک هاشون بالا مقنعه بود یا روی چونه مدام مراقب میگفت خانم ماسکتو بزن همهمه بود و منی که ماسک زدم بابقیه فرقی نمیکردم چون بغل دستی رعایت نکنه انگار منم نزدم و این همهمه و آشفتی تمرکز را ازما گرفته بود…صندلی هم مثل سالهای قبل که آزمون ارشد داده بودیم همونجور چیده بودند….خب حالا تصور کنید من داوطلب خوزستانی برم بشینم سرجلسه با کورونا انگلیسی اگرکناردستیم براش مهم نباشه و ماسک نزنه بنظرتون دوباره آزمونو خراب نمیکنیم!!!!امسال وحشت این کورونای انگلیسی هست…. بله تضمینی نیست بعد عید بدتر بهتر بشه اما چندماه بگذره نسبت به کورونا انگلیسی یکم وضع ازنظر آگاهی کنترل بهترمیشه… حقم میدم هرکسی برنامه داره برای زندگیش و نمیتونه معطل این آزمون و اون زمان آزمون باشه اما واقعا شرایط بدی هست تو خوزستان… و اینکه با همه این توضیحات و تفاسیر هیچ کدوم ازداوطلبا تو تعویقها تقصیر ندارن چه موافق چه مخالف چون نظر و منطق ستاد به این تاریخها بودوتعیین میکردن ماهم درنهایت مرداد رفتیم سرجلسه….من اگر بگن پانزدهم میرم چون مجبورم بنابه دلایل خودم اما امیدوارم شرایط جوری بشه درخوزستان که باکمی تمرکزبتونیم بشینیم و داوطلبین واقعا رعایت کنن آره پیش بینی آینده کورونا سخته و ممکنه این شرایط خدای نکرده… ادامه نظر»

ویکتاریون
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  محبوبه

خب شما یه اطلاعاتی درباره ی بقیه ی شهرا هم کسب کن که انقدر نخوای علامت سوال و تعجب بذاری.
اتفاقا این دعوای جنوب و شمال و اسفند و اردیبهشت و گرم و سرد فقط به خاطر کرونا معنی داره. توی شرایط عادی که کولر و بخاری روشنه و در و پنجره بسته س. و آی گرممونه و آی سردمونه اصلا بهانه ی خوبی واسه عوض کردن تاریخ نیست.
ارشد رو از بهمن جابه جا کردن چون مشکلات واقعی ای مثل راه بندان با برف و سیل رو داشت و چون فرایندش به اندازه ی دکترا طولانی نبود. دیگه وقتی اون توی اردیبهشت برگزار میشه نمیان دکترا رو هم بندازن اردیبهشت.
از نظر آب و هوا هم فروردین بهتر از اردیبهشته. ولی اگر بندازن اون موقع همین خود شما میاین میگین آی عیدمون خراب شد.
اصلا معلوم نیست این کنکور انقدر عمر کنه که بخوان تایمش رو عوض کنن. وقتی بیفته دست دانشگاه ها و توی بازه ی یکی دو ماهه مجبور باشین برای آزمون هر دانشگاهی از این شهر به اون شهر برید و نصف جاها رو هم به خاطر تداخل زمانی از دست بدین، متوجه میشین که این بهانه ها الکی بوده.

مریم ازاهوااااز
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

حرف حق گفتی

متقاضی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پارسال کنکور چند بار به تعویق افتاد؟

قاسم تبار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

احسنت موافق هستم. کنکور باید اسفند برگزار بشه.

ناشناس
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ قطعیه.زمان جدید برای برگزاری بعد از نوروز ۱۴۰۰ اعلام میشه

خسته
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

این مدلی چیه تو کامنت ها مینویسید تعویق قطعیه قطعیه…امید واهی و برزخ طولانی تا پانزدهم…..خدایاااا خسته شدیم

مخالف تعویق
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

به قول دوستان موافق خودتون اینجا الکی خبر نذارین و داوطلبین رو به اضطراب نندازین. برا خودتون نگه دارین

مانی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

با این شرایط تعویق قطعیه، نگران نباشید

حمیده
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

از کجا میدونی ؟

Sina
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

خبرگزاری مهر ۴ اسفند معاون کل وزارت بهداشت گفت: اگر تا ۲۵ روز آینده بتوانیم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، عید نوروز آرامی خواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حریرچی در گفتگو با خبر شبکه یک سیما، با بیان اینکه ویروس انگلیسی بسیار تهاجمی و از مرزها وارد خوزستان شده است، افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی از ۲۰۰ نفر در روز به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این استان و تعداد بستری‌ها در مقایسه با یک ماه پیش از ۱۰۰ نفر به هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است. معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: با توجه به اینکه نسبت ابتلاء در عراق ۱۰ برابر شده اگر شیوه نامه‌های بهداشتی در خوزستان و استان‌های مرزی رعایت نشود ممکن است چنین فاجعه‌ای در این استان‌ها رخ دهد. وی گفت: عامل تشدید کننده ویروس انگلیسی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی است و متأسفانه در برخی شهرهای خوزستان استفاده از ماسک به زیر ۵ درصد و نزدیک صفر رسیده است. حریرچی افزود: در حالی که باید در ۱۱ شهرستان خوزستان مقررات شهرهای قرمز رعایت شود این دستورالعمل‌ها نه در بازار، نه در صنوف و نه در برخی دستگاه‌های دولتی رعایت نمی‌شود. وی گفت: اکنون شیوه نامه‌ها ۵۰ درصد در شهرهای قرمز خوزستان رعایت می‌شود. حریرچی افزود: تردد به خارج از استان خوزستان و ورود به این استان و تردد بین شهری ممنوع شده است و مرزها بسته شده‌اند اما برخی پروازها و ترددهای بین استان انجام می‌شود و برخی بازارها و پاساژها باز هستند و دستفروشی به… ادامه نظر»

زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sina

بفرمایید این هم پیش بینی سه ماه آینده از زبان جناب حریرچی…اوضاع بهتر می شود یا همه ویروسها انگلیسی خواهند بود؟ خودشان می دانند اوضاع پیش رو هیچ افق روشنی ندارد لذا حرفی از تعویق نمی زنند اینها که دیگر متخصص اند مثل ما غیرکارشناس و غیرمتخصص که نیستند…
واکسیناسیون هم که دوسال طول می کشد نکند باید دوسال آزمون به تعویق بیفتد؟؟؟
ان شاالله آزمون به موقع برگزار می شود و همه داوطلبان با رعایت نکات بهداشتی سالم خواهند ماند

.
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

و یادآوری کنم بخدا قسم ما مخالفان تعویق هم نگران سلامتی هستیم بخدا ماهم خانواده و افراد پرخطر داریم بخدا ما هم هموطن شماییم مشکل ما اینست که واقع بینیم و نمیخواهیم با تخیلات نسبت به آینده ی غیر روشن خودمان را به چاه عمیقتری بیندازیم تجربه تلخ کنکور۹۹ هنوز باماست…ما مخالف تعویقیم

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  .

دوست عزیز.. کرونا بهتر نمیشه .. اما قطعا چند میلیون نفر تا پایان اردیبهشت واوسن زدن و این خیلی مهم

Sina
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

خبر مستند بزارین حداقل استرس به بقیه وارد نکنید خبر مجوز ستادکرونا کاذب است و هنوز احتمال تغییر در زمان برگزاری کنکور دکتری ١۴٠٠ وجود دارد سیر تعویق مثل گذشته تازه در پارلمان طرح شده در نتیجه به دولت إرجاع و نتیجه تعویق و عدم تعویق به سازمان سنجش إبلاغ میشه حتی اگر شما تلاش هم نکنید این روند طبیعی است که طی بشه …خبر دروغ نذارین ….

نگار
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sina

دیگه سازمان سنجش اطلاعات کارت کنکور رو از الان گذاشته که بفهمین تعویقی نیست. وگرنه باید هفته بعد می ذاشت.امیدوار به تعویق نباشین

Sina
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

روند طبیعی عملکرد سازمان سنجش همین هست دلیلی نداره برای وظایف جاری از وزارت بهداشت یا ستاد کرونا و …. اجازه بگیره …

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Sina

خبر درسته ، دروغ از طرف سازمان سنجشه که جوری وانمود می کنه که انگار موافقت ستاد رو گرفته ، در حالی درستش اینه که بگیم ستاد هنوز هیچ نظری نداده و سکوت کرده
اون ضرب المثل سکوت علامت رضاست هم اینجا کاربرد نداره!!!!!

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

ستاد کرونا مجوز برگزاری رو داده برین بخونین که وقت کمه اومدم بگم و برم. ایشالا اونایی که خوندن نتیجشو ببینن و رتبه خوبی بیارن چون واقعا با این شرایط بد کرونا و هزار مشکلات دیگه خوندن سخت بوده برا همه.

.
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

این خبرتون مال کی هست؟!!

حمیده
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از کجا میدونید؟

smaneh smaat
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سال قبل هم حتی کارت ورود به جلسه صادر شد و تعویق شد
ستاد کرونا مجوز صادر نمی کنه اصلا محض اطلاعاتون
برگزاری با سازمان سنجش هست ولی ستاد کرونا بخاطر جایگاهش میتونه جلوی برگزاری آزمون رو با صدور ابلاغیه بگیره
محض اطلاع!!!!!!!!!!!!

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ستاد کرونا به هیچ وجه این مجوز رو صادر نکرده
اگه صادر کرده بود که خانم زرین آمیزی نمی گفت در صورت عدم تغییر شرایط!!!!
ضمن اینکه الان مسئله تعویق یا عدم تعویق فقط مربوط به آزمون دکتری نیست و تعویق همه آزمون های اسفند ماه داری توی کمیسیون آموزش مجلس بررسی میشه

پرنیان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خانم فاطمه
هرکسی صلاح کارخودش را میدونه همه هم داوطلب دکتری هستن و میفهمن الان باید چیکارکنن….هرکسی هم که تلاش کرده نتیجه میگیره اگرخدا بخواد
الان بحث چیز دیگری است….اومدید استرس وارد کنید و برید که چی بشه…..خداوند سکوت را هم در خلقت انسان گذاشته…تا درزمانی که نیاز هست سکوت کنه و زمانی که لازم باشه و واجب سخن بگه……یعنی الان واجب بود بیاین بگید!!!وقتی چیزی رسمی ازطرف ستاد گفته نشده….فعلا سنجش مثل هرسال کارخودش را انجام میده….

مخالف تعویق
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرنیان

دوستانی که موافق تعویق هستن هم خواهشا اینجا الکی خبر نذارن به بقیه استرس وارد کنن. سکوت کنن هر کسی صلاح خودشو بهتر می دونه.همه آزادن نظر بدن منم نظر دادم

حقوقدان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

دوستان به خاطر جون خودتون و عزیزانتون هم که شده پیگیری کنید که به تعویق بیفته! من خودم یک ساله که شب و روز دارم میخونم ولی وقتی کرونای انگلیسی اینقدر خطرناکه مدرک دکترا رو واسه سر قبرم که نمیخوام!

حسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

سلام دوست گرامی من در زمستان امسال، در ازمون استخدام فرگیر اموزش و پرورش و هم در استخدام علوم پزشکی شرکت کردم خدایی از نظر اقدامات بهداشتی خوب بود، خوشبختانه اتفاق خاصی نیوفتاد، چند روز دیگه هم که ازمون دکتری دارم . هیچ فرقی نمیکنه چه زمانی باشه چون کرونا همه جا هست پس سر وقت برگزار بشه بهتره نگرانی هم کمتر داریم ، نگران نباشید

...........
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

همه که شرایطشون مثل شما نیست…

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

ما چیزی رو که پارسال دیدیم باور می کنیم دوست عزیز
پروتکل هایی که پارسال اجرا شد رو اگه به بچه نشون میدادی قهر می کرد
خود سازمان سنجش هم انقد ترسیده بود که اجازه نمیداد کسی فیلم یا عکس بگیره
من پارسال با برادرم رفتم که اون عکس و فیلم بگیره می خواستن گوشیشو بگیرن!!!

مریم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

پارسال درست روزی که قرار بود کارت ورود به جلسه بگیریم، کنکور افتاد برا ۲۸ فروردین.
این درحالی بود که قبلش کرونایی در کار نبود.
در موقعیت بعد وقتی درست شب قبل از صدور کارت تعویق افتاد، فکر کنم برای یه هفته بود که قرارشد سنجش بتونه پروتکول‌ها رو طبق درخواست بهداشت اعمال کنه.
شاید حق با اون دوستی باشه که گفت تا پایان کلاسای جمع‌بندی حرفی از تعویق نمیشه.
چون ما بدون ثبتنام در هیچ کلاسی، مدام داره برامون پیام شرکت در کلاسا میاد. این یعنی اینکه این بخش به طور مستقیم یا غیرمستقیم ارتباطی با سنجش داره وگرنه شماره‌های ما رو از کجا میارن پس؟.
البته که این امید به تعویق فقط یه احتماله. بنظرم شما بخونید این چندروز رو که اگر عدالت رعایت نشد و به تعویق نیفتاد، بعدش حسرت نخورید.
گرچه من هنوزم امیدوارم…

مسعود
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منم فکر میکنم همه چی به همین کلاسا مربوط میشه. یه موقعی تعویق رو اعلام میکنن که کلاسا تموم شده باشه.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

عصبانیت وزیر بهداشت از پروتکل‌شکنان: فریاد می‌زنیم اپیدمی گرفتارمان می‌کند، چرا گوش نمی‌کنید؟

نمکی: مردم شریف باید بدانند که این ویروس علی رغم حرف انگلیسیها، هم قدرت سرایت و هم قدرت مرگ‌زایی چند برابری دارد و هم جوانترها را بیشتر گرفتار می کند. سه روز قبل در خوزستان کودک ۱ و ۹ ساله بر اثر کووید۱۹ فوت کرد.

من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود. فقط شدم ته رودخانه زخمی و جنازه جمع کن. بجای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه. این درد بزرگی است.

phd
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

واقعا موندم چرا با این اوضاع گیر دادن به ما!!
ینی چون یه سریا رعایت نمیکنن و دارن میمیرن ما هم باید به شیوه ی حضور در ازمون بمیرم

گلی ..
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

هرزمان شد مجبوریم بریم سرجلسه جناب آقای وزیرمحترم، پروتکل شکنی نمیکنیم و دوست هم نداریم ته این رودخانه باشیم و…. مامجبوریم بریم سرجلسه چون این زمان ازطرف شما تایید شده بود….ولی امید داریم خداوند بهترین خیررا رقم بزنه و او همراه و یاری رسان ما باشه…..

باران
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

اگه زیرنویس های شبکه خبر رو نگاه کنید
مرتب میگه ویروس چموش که برای جوانان مرگبار
با این وجود اگه کنکور برگزار بشه همه چی نقض میشه

محمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

خطاب به بچه های موافق تعویق و مخالف تعویق
چه بخوایم چه نخوایم این آزمون تعویق میخوره
اونم نه یک بار،چند بار به تعویق میخوره

پریا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

از کجا میدونین؟ امروز خبر اومد که البرز هم ۳ تا کرونا مثبت انگلیسی داشته. شما مطمئن هستید تعویق میشه؟
من زنگ زدم ثبت کرد و گفت ما انتقال میدیم

قدرت
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

کجا زنگ زدین؟چه شماره ایی؟

پریا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  قدرت

۰۲۱۶۱۳۳

منطقی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

جوجه رو ۱۵ اسفند می‌شمارن

باران
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

چقدر مطمین هستین؟

محمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  باران

در سه ماه آینده امید به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ نداشته باشید

قدرت
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

ما به دو ماه هم راضیم برار…
کلا خوب روحیه میدی.آفرین ممدرضا

الی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

از کجا مطمئن هستید؟

خدای من
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

بیمارستان‌های اهواز مملو از بیمار هستند/ وضع شهر بحرانی است
فرماندار اهواز:
اهواز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.
رئیس جمهور، قرنطینه خوزستان را تایید کند.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند.

قرنطینه و تعطیلی خوزستان، امری بسیار مهم است که باید مورد
توجه قرار بگیرد./ ایسنا

مانی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

دوستان مشخصه که وزارت بهداشت و علوم و کلا زیر مجموعه دولت موافق برگزاری آزمونن، لطفا از طریق نمایندگان مجلس اقدام کنید

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

کمسیون آموزش مجلس دارن روی تعویق کار میکنن. دیروز خبرش اومد

حسین
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

منبع این خبر رو بگید لطفا

ساسان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

داداش ما که خوندیم . ازمون باید برگزار بشه . سه ماه دیگه که کرونا نمیره . تعویق برای پارسال بود که برای بار اول کنکور تو شرایط کرونایی داشت برگزار میشد . امسال وزارت علوم کار برگزاری ازمون تو شرایط کرونایی را یاد گرفته . همگی موفق باشید

مه سیما
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

بچه ها نه بخاطر صرفا یه آزمون
بخاطر اینکهبه صدای اکثریت توجهی نکردن
نباید آروم بگیگیریم
به زنگ ها ادامه میدهیم
بیشتر از قبل

مینا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مه سیما

شماره ستاد و نهاد ریاست جمهوری چنده؟

پریا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

۰۲۱۶۱۳۳حتما زنگ بزنید

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مه سیما

ما آروم نگگگرفتیم
با چندتا خبرگزاری مصاحبه کردیم ، به زودی متن های خوف انگیزی که من نوشتم رو خواهید خوند!!!!!

Phddd
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ

طبق گفته خودشون کرونای انگلیسی از همون اول حال بیمار وخیمه پس قطعا نمیتونه پاشع بیاد سرجلسه !پارسال ۵بار تعویق افتاد آخرم تو اوج کرونا گرفتن!خوب امسال چه فرقی کرده شرایط! برگزارشه تموم شه باز عین پارسال میفتیم تو دام زمان تعویق هی میخونیم تعویق میشه یا نمیخونیم میگیم تعویق میشه ؛برگزار میشه!فقط یه جنگ عصاب میمونه برای آدم …

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Phddd

متاسفانه اینطور نیست. مورد کرونای انگلیسی که در قزوین بود، آقایی بودند که فوت شدند. پنج نفر از اعضای خانواده‌شان دستشون مثبت شد ولی هیچ علامتی نداشتند.

ماه دخت بانو
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دقیقا حرف داوطلب درسته
نکته این ویروس انگلیسی همینه
که یه عده هیچ علائمی ندارن
اما انتقال دهنده هستن

زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ق٫ظ

سلام
دوستان کاش آزمون دکتری عقب بیفته
گناه داریم
چرا باید در این شرایط بریم سر جلسه
فاصله نتیجه مصاحبه دکتری پارسال تا آزمون دکتری امسال ۴ ماه
اخه انصاف ندارند
ما وقتمان کم بوده
چرا ما را عذاب می دهند

ساسان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ما که خوندیم … وقت کمه یا کرونا بهانه است !

*
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

من به سنجش پیام دادم تکلیف چیه
گفتن که ما تابع رییس جمهور و وزرات بهداشتیم.

ارغوان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  *

خب اگر تابع رییس جمهور و وزارت بهداشت هستن پس چرا زودتر هرسال اطلاعیه کارت زدن و حتما حتما حتی درشهرقرمزمیکنن،وزیر محترم بهداشت که مدام هشدار میدن وضع خوب نیست چه کسی را باورکنیم ….بابا دیوونه شدیم……

منطقی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ارغوان

نه تقریبا مثل هرساله اطلاعیه زدن

*
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارغوان

والا نمیدونم اینطوری گفتن
من سوالم این بود که چرا دستیاری عقب افتاد ما نه مگه ضد کرونان علومیا این جوابو دادن

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ

دوستان عزیز من نمی‌فهمم چرا اینقدر با هم جدل میکنید. من خودم جز بچه های استعداد درخشانم،همیشه معدلم بالای ۱۹ بوده و شاگرد میشدم. تو دوره ارشدم ۱۱ مقاله پژوهشی و کنفرانسی و سه تا مقاله به زبان انگلیسی نوشتم و تهرانم درس خواندن. سال ۹۵ دکتری قبول شدم ولی خدا خواست و بچه دار شدم برای همین انصراف دادم. الآن دوباره شرکت کردم چون واقعا عاشق تحصیل و علم هستم و همزمان مدرس چند تا دانشگاهم. اینا رو گفتم فکر نکنید از روی تنبلی حرف میزنم… ولی بخدا سلامتی مهمترین نعمته، اینو وقتی میفهمید که بیمار باشید. الان با این وضع برین آزمون حتی رتبه تون هم خدابخواد و ۱ بشه… اگر خدایی نکرده سرجلسه به خاطر ابتلا بقیه بیمار بشید و دورازجون بمیرید و نباشید که حتی رتبه تون رو ببینید خوبه؟؟؟؟؟ واقعا فکر خودتون و خانوادتون نیستید؟؟ حالا مثال با ارشد داشتن، چی شد که با دکتری بهترش بشه؟؟؟؟نیست هم شاغل، استخدام ، هرماه چند میلیون حقوق دارین؟؟؟ بابا اینقدر عجله برای دکتر شدن آخه چراااااا؟؟؟ یکم با آرامش بیشتری با هم صحبت کنید و سعی کنید شرایط همه رو در نظر بگیرید. حالا درس خوندی؟؟ زحمت کشیدی؟؟؟ آفرین، بیشتر بخون. بی استرس بخون. خودتو جلوتر از کسی که نخونده بدون، خودتو به خدا بسپار انشالله اگر خیرت هست قبول بشی. و فکر کن به کسایی که مثل خود من نمی‌توانند ریسک حضور در جلسه با این اوضاع رو بپذیرند. برای همتون دعا میکنم، من یک مادرم و امشب شب تولد امام جواد هست. انشالله هرچه خیر… ادامه نظر»

Graphic
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

با این بخش از صحبتاتون که چرا انقدر با هم جدل میکنید موافقم.
ولی بخدا دلیل همه ی مخالفا درس خوندن و نخوندن نیست بابا!!
اگه تعویق بشه من از الان برنامه ریزی کردم که چیو بخونم کتابی که کامل نخوندم رو هم میخونم! اصلا بحث من این نیست.
به نظر من با عقب انداختن هیچی درست نمیشه یه سال با کرونا زندگی کردیم حتی کنکور دادیم کلی تلاش کردیم عقب بیوفته که یه فکری به حالمون کنن ولی دیدیم که هیییییچ برنامه خاصی نداشتن! امسالم همونه! در حال حاضر که دوستان میگن کرونا انگلیسی اومده یعنی از خونه بیرون نمیرن واسه کارهای ضروری؟بانک نمیرن؟سوار تاکسی نمیشن؟کارهای اداری شون رو انجام نمیدن؟شاغل نیستن؟ خب کنکور هم کار ضروریه دیگه فکر کردین اگه بندازن اردیبهشت اوضاع بهتر شده؟
واکسنم که میگن اثر نداره واسه نوع جدید! بعدشم به کدوم وعدشون و قولهایی که دادن سر موقع عمل کردن که این یکی بشه؟؟
اردیبهشت فقط کرونا زیادتر شده!
حالا بحث خطر لو رفتن سوالا و بحث بلاتکلیفی و استرسی که هر هفته سر جنگ سنجش و بهداشت بکشیم بماند..

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

بنده هم با صحبتهای شما موافقم. ولی دوست گلم خدا نکنه عزیزان آدم به این دلیل از بین برند. من چند تا از نزدیکانم از جمله عمو و پدربزرگم رو از دست دادم. واقعا سختیش ده ها برابر فوت در وضعیت عادیه و خیلی غریبانه هست.
و اگر حوزه ها رعایت کنند ، حرف شما صحیحه، برگزار بشه. ولی با وجودی که ما در کلانشهر هستیم، چند هفته پیش که آزمون استخدامی وزارت بهداشت بود، چیزی رعایت نمیشد. تجمع قبل آزمون، تجمع بعد آزمون، ۱۵ نفر تو یک کلاس ، پنجره هم باز نمی‌کردند که هوا سرده… متاسفانه دلشون نسوخته که رعایت کنند. اگر خدایی نکرده مبتلا بشین و همین پدرو مادر عزیز با بیماری زمینه ای از شما بگیرند، یک عمر عذاب وجدان خواهید داشت. اتفاقی که برای پسر عموی بنده افتاد دقیقا همین بود.

Graphic
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

در ضمن فکر نکنید کسی که موافق برگزاری کنکور اسفنده نگران کرونا نیست یا هیچ مشکلی نداره من پدرم بیمار قلبی و مادرم بیمار ریویه ولی جفتشونم شاغلن و هرروز می‌رن توی فضای بسته چندین ساعت.
نمیشه که زندگی متوقف بشه
کسی هم به فکر ما نیست این دیگه ثابت شده بهمون حداقل سر کنکور قبل!
باز امسال ۴تا حوزه اضافه کردن خدارو شکر کنیم
عقب بیوفته مثل کنکور قبل حسرت همین اسفند رو می خوریم

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بنظرم شما برو هاروارد
واست دعوت نامه نیومده؟
عجیبه پیگیر باش حتما

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ممنونم فاطمه خانم. منتظر نظر شما بودم.
چشم اقدامات لازم رو انجام میدم.

مهتاب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ممنون که همه موارد رو مهربانانه به داوطلبین گوشزد کردین. حرفهای شما کاملا درست و منطقیه.
پیروز باشید

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بیخود به هم اطلاعات غلط ندید. امتحان قطعا برگزار میشه. به خاطر انتخابات. به حرف اینایی که میگن عقب میفته گوش ندین و درستون را بخونین.

منطقی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم محمد

هدیه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ

از لج این سنجش و اون تنبلهایی که اصرار دارن زودتر کنکور برگزار بشه بدن تموم شه عید بزنن به کوه و دشت، حتی اگه در حال مرگ باشم باید برم سرجلسه کنکور….

هدیه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام همگی من متاسفانه کرونا گرفتم انگلیسی و چینیشو نمیدونم چون نمیرم تست بدم ممکنه از رو کد ملی روز آزمون دکترا منو شناسایی کنن و مثل پارسال بگن باید بری تو سروصدای یه بیمارستان آزمونتو بدی! کرونای من هرچی هست از صب سرگیجه شدید، کوفتگی وحشتناک و گرگرفتگی و سرفه خشک دارم! با دفترچه خواهرم رفتم دکار گفت شک نکن کروناس فقط برای تشخیص نوعش برو تست که نرفتم! چون دارو که ندارن…

مسعود
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

داروهایی هست که از شدت و خطر بیماری کم میکنه.

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

بنده خدا برو دکتر،بالاخره داروهای هست که کمک بکنه. برادر من دو ماه درگیر بود ولی خدارو شکر خوب شد، تو اون مدت تحت نظر بود و هر چند روز می‌رفت تا ویزیت بشه و روند درمانی رو زیر نظر داشتند.
خدایی نکرده ریه ت درگیر بشه چی؟؟؟ سلامتیت از هر چی مهمتره.

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

به خاطر سلامتی خودت برو پیش دکتر که تحت نظر باشی، خدایی نکرده ریه ت درگیر بشه حالا حالا ها خوب نمیشه. داروهایی هست که کمک می‌کنه.
برادر من و همسرش، حدود دو ماه تحت نظر بودند و هرچند روز ویزیت میشدند و خدارو شکر خوب شدند. سلامتی از هر چیزی مهمترین…

.
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

ان شاالله بزودی خوب بشید ولی جسارتا مگه هم پارسال ینی آزمون مرداد کرونا گرفتین هم امسال؟ آخه نوشتین مثل پارسال!!!!!
تا جاییگه پزشکان گفتن وقتی یه بار بگیری به این زودیا نمیگیری دوباره…شاید بیماری دیگه ای هست نه کرونا

هدیه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

منظورم این بود پارسال داوطلبهایی که کرونا داشتن مطابق کد ملی اعلامی توسط مرکز بهداشت مجبور شدن برن تو بیمارستان آزمون بدن و خبرش پیچید که یکنفر با موبایل رفته سرجلسه تو بیمارستان!! ضمنا برادر خودم ۵ ماه پیش خانوادگی مبتلا شدن و متاسفانه الان همون بچه سه ساله ش که اوندفعه مبتلا شد مجددا کرونا مثبت شده و بستریش کردن!!! اینو کی گفته که اگه یه بار مبتلا بشی دوباره نمیگیری؟؟؟

داوطلب شماره 8
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

هرسال موقع کنکور کرونا میگیری؟

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

با این حرف های الکی کسی نمی ترسه و همه شرکت خواهند کرد

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه

ماهم باور کردیم
باز مث پارسال یه عده تعویق چی از آخرین حربه استفاده میکنن
ما کرونا گرفتیم میایم سرجلسه همه بگیرن

سمیه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ

بابا تو رو خدا برای تعویق یه کاری بکنید

حسام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه

بابا برید آزمون بدید بسه دیگه ای تعویق تعویق.
کرونا حالا حالاها نمیره.
الان خیلی از دانشجویان تو خوابگاه‌ها ساکنن
خیلی ها رفت و آمد. میکنن.
ازمونو بدین خیالتون راحت میشه نترسید

رجب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

شک نکنید که کنکور به تعویق می افته! همین الان وزارت بهداشت بیانیه داد که هیچ مجوزی برای کنسرت داده نشده! شما اونوقت انتظار دارید برای کنکور مجوز بدن؟ در ضمن وضعیت خوزستان خیلی وخیم گزارش شده و الان از همه چیز مهم تر سلامت تمام مردم ایران هست باور کنید هیچ کنکوری ارزش از دست دادن یه عزیز رو نداره و بهتره با آرامش برای سلامتی تمام مردم ایران دعا کنیم

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

حنات دیگه رنگی نداره
برو پی کارت

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ

خوزستان بی کَس….
توی محل ما دونفر آزمون دکتری دارند گفتن نمی ریم.
وهزار تا بد وبی راه.
عدالت آموزشی یعنی این خوزستان با شرایط وخیم کرونا
برن سر جلسه و جاهای نارنجی و زرد هم با خیال راحت
برن سر جلسه.

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

سلام دوستان. بایستی تلاش کنیم تا آزمون به تعویق بیفته. بنده خودم آماده آزمون هستم ولی بدلیل شیوع کرونای انگلیسی، شرایط مساعد نیست. از طریق سایت شبکه خبر، بخش پیگیری هم اقدام کنید تا انشاالله آزمون به تعویق بیفته.

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

واقعا الان یک لحظه فکر کردم امتحان این هفته هست. داشتم سکته می کردم. این تعویق و کرونا و اضطراب خود کنکور برا آدم هوش و حواس نمی ذاره

Mh
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

واقعااا آدمچقدر کودک باید باشه که داوطلب های دکتری رو بیمار خطاب کنه و بگه تنبل ها برید درس بخونید!!!خوبی کوچولو ؟؟؟ کسی که دکتری ثبت نام میکنه هدف داره گوگولی مگولی و اینکه بیشتریا سر کار میرن !دختر خوب شما درستو بخون بین ماها نباش !!
اینجا مال بزرگتر هاست برو ارشدتو نگاه کن کیییف کن ، روزی که ثبت نام کردیم بعد دریافت ۱۵۰ تومن پول نگفتند اسفند ماه برگزار میشه ،من خودم فکر کروم حداقل ۸ ماه طبق قاعده زمان دارم ،جواب مصاحبه آبان اومد من با رتبه ی دو رقمی آزاد علوم تحقیقات قبول شدم نرفتم چون سراسری میخوام قبول شم ،تو ۳ ماه چطوری آدم دوباره درس هارو جمع کنه!!؟؟؟؟انقدر دلم میخواد اینا که اصرار میکنن برگزار شه رتبشونو بعدا بگن!!!!!

پری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mh

منم همین شرایط رو دارم… واقعا وقت کمه… با اینکه خوندم ولی کم آوردم… احساس میکنم پارسال وضعم بهتر از این بود… فقط دو ماه خوندم… با این همه منبع… واقعا خیلی بی انصافا

ویکتاریون
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mh

همونطور که تذکر دادن به این و اون فقط از کسی که قدرتی داره برمیاد، برای تحریف کردن واقعیت هم نیاز به قدرتی داریم که منابع اطلاعاتی موجود رو مخدوش کنه. اطلاعیه ی سنجش در اول آذر ماه هم درباره ی نحوه ی ثبت نام صحبت می کنه و هم درباره ی تاریخ آزمون. یعنی وقتی ۱۵۰ تومن پول میدادین زمان آزمون رو می دونستین( و اصلا نمیشه آدم ندونه، چون حوزه رو براساس تاریخ باید انتخاب کنی).
درسته وقتتون کم بوده و این چیزی بود که باید همون موقع بهش اعتراض می کردین. منتها ولش کردین به امید اینکه از این ستون به اون ستون فرجی بشه. و روی بالا گرفتن بیماری به عنوان فرج حساب باز کردین.
+ من داوطلب نیستم. ولی لحن بعضی ها هر رهگذری رو به واکنش وا می داره.

...........
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خب اون زمان که ثبت نام کردیم و پانزدهم اسفندنوشته بود من خوزستانی نمیدونستم قراره دوساعت تامحل حوزه برم جایی که شیوع کورونای انگلیسی هست….فک میکردم کوروناست و اگرماسک بزنم تاحدودی میتونم وحشتم و استرسم کم کنم…ممکنه بگید کورونا انگلیسی هم مثل بقیه یا مث پارسال یا مث استخدامی و هزار مثال دیگه….
برادر من خواهر من ویکتاریون یکم سعی کنید شرایط پراسترس زندگی بقیه راهم درک کنید….

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

تا ۱۵ اسفند سر صندلی ننشستین و سوالات توزیع نشده، باور نکنید.

Sina
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

با برگزاری آزمون دکتری در همین اندازه وگستردگی نمونه پایلوت از ابتلا به کرونای انگلیسی جهت بررسی های بعدی بدست میاد قربانیان اندیشه پیشگیری و درمان گله ای چه موافق چه مخالف تعویق عدالت اجتماعی هم برقرار میشه …

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

من با اهواز۴ساعت فاصله دارم چجور برم خدایا مارونجات بده از این بی برنامگیهای سنجش.

منطقی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

یعنی کجایی؟

سپهر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

آزمون استخدامی چند بار به تعویق افتاد، موقع ورود به حوزه همه کنار هم جلوی در منتظر بودند، موقعی هم که آزمون تموم شد همه کنار هم جلوی در ورودی منتظر تاکسی و اتوبوس بودند. چنان ازدحامی بود که نگو. پروتکل ها فقط در حوزه ها است، دیگه ورود و خروج داوطلبان دیده نمیشه. باید توجه داشت که فقط حوزه مهم نیست. اگر بر این منوال بخوایم پیش بریم پس دیگه رعایت و فاصله گذاری و … رو باید گذاشت کنار.

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

می تونید کمی صبر کنید تا ازدحام کاهش پیدا کنه لزومی نداره تا ازمون تموم شد به سمت درب خروجی برید

متقاضی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

یک ساعت دم در بودم و شلوغی همچنان بود.

...
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

اگر قرار بر برگزاری آزمون در ۱۵ اسفند باشد، آقای وزیر علوم، آقای رییس سازمان سنجش و خانم سخنگوی سازمان سنجش شماها باید در روز آزمون به مدت ۴ ساعت بعنوان مراقب سر جلسه حضور داشته باشید شماها فکر کردید کی هستید ما مردم کارفرما هستیم و شماها کارگر مردم هستید

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

عمرا اگر خودشون ده دقیقه بیان سر چنین جلساتی

میر امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام
خیلی جالبه
من خبرها رو دنبال میکنم
کل مقامات وزارت بهداشت از شرایط وخیم کشور صحبت میکنن
وزیر بهداشت توصیه به عدم شکل‌گیری کوچکترین تجمعات داره
جاده‌های خوزستان ۳ روز هست که مسدود شدن
اکثر ادارات به صورت یک‌سوم ظرفیت کار میکنن
بعضی بیمارستان‌های خوزستان اعلام تکمیل ظرفیت کردن
۴ شهر استان فارس نارنجی شده
۱ فوتی ۹ ساله در سوسنگرد خوزستان
۲۲ مورد مثبت انگلیسی در خوزستان
۱ فوتی در کرج
و …
اونوقت صحبت از برگزاری آزمون در موعد مقرر هست
این یک اشتباه جبران‌ناپذیره
من نمیدونم چه بر سر این کشور خواهد اومد با این تعداد آزمونی که در اسفند ماه قرار هست برگزار بشه

Hdr
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  میر امین

سازمان سنجش انگار خبر نداره ازین مسائل،
اگر برگزارى آزمون ها مشکلى نداره، منع تردد ساعت ٩ شب به بعد رو هم لغو کنن دیگه!! مشخصه که حتى مسوؤلین هم باهم هماهنگ و هم نظر نیستن وگرنه اینقدر اختلاف نظر وجود نداشت

...
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

بالای ۷۰ درصد داوطلبان خواهان تعویق آزمون هستند. اینه دموکراسی شما که با پررویی تمام باز حرف خودتون را به کرسی نشاندید. من دیگر حالم داره بهم میخورد. نه در آزمون شرکت میکنم و نه نه نه در انتخابات خرداد ماه.
در همان انتخابات قبلی شرکت کردیم و همچون دولت و آدم های بی درد را رای دادیم برای هفت پشتمان بس است. دیگر به هیچ چی و هیچ کس اعتماد ندارم

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

سازمان سنجش نشون میدیم که در جایگاهی نیست که چیزی و به ما تحمیل کنه

مانی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

درود بر شما ماه دخت بانو، پس همه با هم به نمایندگان مجلس پیام بدیم، خصوصا احمد نادری عضو کمیسیون آموزش

پری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

من پیام دادم ولی هیچ عکس العملی نیست آخه… انگار که ما اصلا وجود نداریم… به آقای اقبال شاکری هم پیام دادم… وهاب زاده… حریرچی… دیگه به کجا بگیم آخه. ولی نباید ناامید شیم… وقت کم، کرونای انگلیسی، سرمای هوا، تبعیض، و… فقط مونده خدا… یادمه پارسال هم همه آزمایشهاشون سر کنکور دکتری بود… پروتکل های مسخره شون… نمیدونستن چیکار کنن، حالا امسال رو خدا به خیر بگذرونه

مه سیما
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  پری

نباید ناامید شیم به هیچ وجه

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

بله

رجب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

مطمئن باشید تعویق میشه ! پارسال اولین بار وزیر بخشنامه داده بود که دانشگاه ها تعطیل و کنکور با شرایط بهداشتی برگزار بشه و سازمان حتی کارت هم چاپ کرد ولی به تعویق افتاد بار دوم هم همین خانم سخنگو از این بیانیه ها میداد ولی به تعویق افتاد بار سوم هم حتی رییس سازمان سنجش تهدید کرد که من امنیت کنکور رو نمی تونم تضمین کنم ولی باز به تعویق افتاد!!! پارسال اصلا شرایط مثل الان نبود و هیچ شناختی از همه گیری وجود نداشت و حتی می گفتند اصلا ماسک هم لازم نیست بزنید! کدوم مسئولی ریسک برگزاری آزمون رو تو این شرایط قبول می کنه ؟

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب خودتی؟

میخک
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقا رجب امید الکی ندید…هیچ کس از مسیولین کوچکترین واکنشی به این همه داوطلب ندادن….
اعصابمون خرابه خرابترش نکنید….

باهاتون قهرم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

سلام،اگه رجب اصلی هستین من به حرف شما ایمان دارم انشاالله تعویق میفته

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

اره اقای رجب واقعا از پیشگو های خوبمون هستن که با تلاش هاشون باعث شدن سال پیش با تعویق های مکرر اخر در اوج کرونا در تابستان ازمون بدیم واقعا دست مریزاد

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

نمیدونم واقعا خیلی دلایل هست که باید به تعویق بندازن ولی چرا اصلا صدای داوطلبارو نمیشنون!
۱.بدتر شدن اوضاع
۲.شیوع کرونای انگلیسی
۳.عدم رعایت پروتکل ها که بعد از یکسال هنوز نتونستن مقدماتی فراهم کنن که در فضای باز آزمون برگزار شه
۴.زمان کم بین دو آزمون
۵. درخواست جمع کثیری از داوطلبان برای تعویق

ویکتاریون
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

البته مورد فضای باز رو هیچ وقت نمی تونن اجرا کنن. یعنی حتی اگر مدارس و دانشگاه ها به مقدار کافی سایه بان داشتن یا دولت حاضر می شد برای تجهیز حوزه ها هزینه کنه بازم عملی نبود. ایران انقدر تنوع اقلیمی و تفاوت آب و هوایی داره که توی هیچ فصلی فضای باز تمام کشور مناسب نمیشه. امتحانایی که توی کشورهای دیگه می دیدیم هم یا کلا توی یک شهر برگزار می شدن یا کشورایی با آب و هوای یکدست تر بودن.

تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

#تعویق_کنکور_دکتری

جو سازی تعویقی چند نفر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

سازمان سنجش اگر قصد واقعی داشته باشه با پیامک از داوطلبان نظر سنجی میکنه و اینجوری اسیر جوسازی نمیشه از دوم اسفند در قرنطینه کرج تعدادی مستقر کردن و سوالات چاپ شده و قاعدتا تعویق برابر است با احتمال لو رفتن سوالات ـ کرونا بهانه خوبی برا تعویق نیست دیگه

سجاد تاج
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

کنکور چه وقته واقعا ۵ماه وقت داشتیم اینم با کرونا مبارزه میکردیم تعویق بیاندازن زمانش خیلی بده

الهه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

یعنی چی که برگزار میشه تو اینهمه کرونا و بدبختی چطوری برگزار میشه ما باید بریم اهواز کنکور بدیم مسخره بازیه مگه

ا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

چرا این همه دنبال تعویق هستید پارسال اون همه تعویق شد کلا به ضرر داوطلبان شد

گلی ..
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ا

شما از حال و روز تک تکشون خبر دارید؟!!!

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  گلی ..

بعضی از دوستان مجهز به آپشن علم غیب هستن
فعلا برای ما این آپشن فعال نیست

داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

طرح تعویق کنکور دکتری، امروز در جلسه نشست کمیسیون آموزش مجلس مطرح شد.

مانی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

ان شالله تعویق میشه

برق قدرت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ

نتیجه چی شد؟

مینا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ

خب نتیجه؟

کرونای انگلیسی= پدیده آدمکش جدید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ

نتیجش چی شد.
دوستان اگه به نماینده های کمیسیون آموزش دسترسی دارین باهاشون جهت تعویق تماس بگیرین. تلاش کنین تعویق حتمیه با تلاش.

مانی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

دوستان بهترین راهکار اینه که به نماینده های شهرتون پیام بدین، دولت میخواد تحت هر شرایطی کنکور برگزار کنه(پارسال هم همینطور بود). بهترین راه از طریق مجلسه، لطفا به آقای احمد نادری پیام بدین. توی اینستاگرام پیجشون هست دایرکتشون پیام بدین. ایشون عضو کمیسیون آموزش مجلس اند و آدم بسیار پیگیری هستند. بهترین راه همینه

مجلس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

دقیقا . پارسال هم ایشون در ب تعویق افتادن دکتری خیلی تاثیر داشتند.

داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

موافقم، من هم مسیج میدم

همسفر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

با سلام
پارسال هم دو سه روز مانده به کنکور تعویق شد

مینا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

خانم عبدالهی ک خبرنگار مجلسه استوری کردن که امروز تعویق در کمیسیون اموزش مطرح میشه… کسی اطلاعات بیشتری داره؟

مانی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

آره من رفتم نگاه کردم استوری کرده. پس ان شالله بررسی میشه

smaneh smaat
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

من صفحشونو دیدم همین یک ساعت پیش استوری کردن پیگیری میشه

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  smaneh smaat

یا خدا خودت کمک کن

....
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

درخواست فوری روسای بیمارستان های اهواز از استاندارخوزستان در پی شیوع گسترده کرونای انگلیسی: استان خوزستان را دو‌ هفته قرنطینه کنید

اینام لابد کنکور دکتری دارن و نخوندن وقت می خوان واسه مطالعه!

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

اینا از همون اولش دنبال تعویق بودن!!!!!
اصلا همه تنبل و در نخون و دنبال تعویقن مگه اینکه خلافش ثابت بشه!!!!!!

دکتری...
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

والا به خدا
خدا همه رفتگانتون را بیامرزه و عزیزانتون سلامت که کامنت اینچنینی نوشتید….کی دلش به حال ما که تو خوزستانیم میسوزه

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

نه نکته اینه که سال پیش هم هی گفتن تعویق اخر سر در اوج کرونا ازمون دادیم .

Miss is
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

یعنی واقعا موندم یه سری از دانشگاها چطور به بعضیا مدرک فوق لیسانس دادن؟ طرف علناً داره میگه برو کارتت رو بگیر قراره کنکور بدی، بازم یه عده میگن تعویق میشه! اینا یا زیاد فیلم میبینن یا خودشون خیلی فیلمن!
بابا لامصبا به جای اینهمه ماجرا داشتن و ذهن بقیه رو پراکنده کردن برید درستون رو بخووووونییییید
گرچه اگه به امثال شما ده سال هم وقت بدن بازم تهش یا دنبال تعویقید یا سیاسی کردن ماجرا یا جوسازی و مشغول کردن ذهن بقیه،
واقعا بعضیا بیمارن ……

باران
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

وای دقیقا Miss is عزیز
چنان پافشاری روی حرفشون دارن دوستان که آدم یاد بچه های کوچولو میفته که پا زمین میکوبن تا مادرشون براشون یه چیزی بخره! خودشون دارن اتلاف وقت و انرژی میکنن وگرنه ما که از اولم گفتیم امسال هیچگونه تعویقی دیگه در کار نیست.

پریا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

شما پارسال نبودی فیلم ندیدی که من کارت گرفتم بعد تعویق شد .
بعد یه سوال تا حالا با خودتون فکر نکردین بگین چطور امتحان بچه های دستیاری تعویق خورد ؟ اما اینجا نه ؟ اصلا سوال برات مطرح میشه ؟؟؟؟؟؟

مسعود
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

خدارو شکر که شما سالمید

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

بعد تعویق
باید آب و صابون بیاریم صورت شماها رو بشوریم

....
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

تو چرا درس نمی خونی نابغه؟!
وقتی مطمئنی تعویق نمیشه درستو بخون چرا این می چرخی؟
اینجا مال درسنخوناست!
چرا فکر می کنی یه فوق گرفتی بیشتر از بقیه می فهمی؟
کل کشور دارن میگن خطرناکه بجز شما و خانم زرین آبادی!
یه کمی روی درک مطلبت کار کن چون کلا نمیگیری موضوع رو!

بچه تهرون
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

نه به تعویق

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

سال قبل نبودی پس الکی لفظ بازی نکن

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

بابا برید دنبال جمع بندی ….ما با مریضا چکار دارید؟؟؟؟؟؟

PhD
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Miss is

شما چرا اینجایید برید درستون را بخونید……این چنین صحبت کردن را تو کدوم واحد فوق لیسانس پاس کردید که اینجور به بقیه انگ میزنیدو بیمار خطابشون میکنیدواقعا امیدوارم هیچ وقت بیمارنشید…..پارسال بچه ها کارت گرفتن بعد تعویق شد…..

نسرین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

سازمان سنجش و وزارت علوم دیکتاتور ترین وزارتخانه ها هستند این یعنی دهن کجی به خواسته ۷۰ درصد متقاضی

نسرین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ

چقدر دیکتاتور واقعا چرا با اعصاب ما بازی میکنن

Feri
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

امیدوارم برگزاربشه ولی بعید میدونم چون تمامی انتشاراتی های تازه کتابهاشونو چاپ کردن باید فروش بره اینم سیاستشونه به احتمال زیاد به تعویق بیوفته

شهرام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان پارسال هم همین طوری بود . واسه این زود زود اعلام می کنن که دست از اعتراضات بردارین . من پارسال تو وقت تعویق شروع کردم و خوشبختانه قبول هم شدم .اکثر مخالفان تعویق متاسفانه داوطلب نیستن و جزو مافیای کنکور هستن و ذی نفع.

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

دقیقا
اینا همش شو های رسانه ایه تا داوطلبا رو ناامید کنن
وگرنه کی دیده بودید که سازمان سنجش هر سه روز یک بار بیاد بگه آزمون در موعد مقرر برگزار میشه؟؟

اتیوس حمس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

پس تو از از سالی ب سال دیگر میری واقعا مخی تو..

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

یاد حرف های خانم دکتر سیدی در اخبار افتادم که می گفت منم خودم کرونا گرفتم ولی هیچیم نشد !

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

الان خودشون محل امتحان تغییر میدن نسبت به محل سکونتمون؟ یا ما باید جایی ویرایش کنیم؟

میر امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ظاهرا که مبنا، محل سکونت هست

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  میر امین

بله درسته ممنون

حامد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

آقا گفته بودن حوزه ها رو زیاد میکنیم ولی من در حوزه خوی تو استان آذربایجان غربی امتحان می دم جالبه که ۷ تا شهرستان رو انداختن واسه سالن یه دانشگاه

شهرام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

حوزه میاندواب . یادش بخیر

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

نمیدونم ولی احساس میکنم تعویق میفته

Graphic
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

کنکور قبل رشت فقط دانشگاه گیلان بود الان لاهیجان و انزلی و رودسر هم اضافه شده
اینجا حوزه ها زیاد شده خوبه باز

قدرت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

کنکور دکتری بدون شک برگزار میشه.هر چند موافق تعویقم.
اما سر موعد مقرر برگزار میشود

مخالف موافق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  قدرت

منم مخالف تعویقم ولی مطمئنم که تعویق میفته

گلی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ

اینهنه هزینه ثبت نام ازمون و دادیم حداقل باید ی بازه زمانی قابل قبول اعلام میکردن تا عدالت برقرار بشه و حق کسی ضایع نشه. مگه هدفشون فقط برگزاری و جم و جور کردن ازمونه؟؟؟ پس تلاش هدفمند چه میشه؟؟؟ لطفا ازمونو به تعویق بندازید تا زمان لازم برای مطالعه داشته باشیم بچه ها ناامید نشین، سنجش داره طبق روال وظیفه شو انجام میده. مهم ستاد کروناس، تلاشتونو بکنید.

داوطلب شماره 8
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

پایان کشمکش
و اینک کنکور

مریم ازاهوااااز
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

دعاکن قبول شیم زحمت کشیدم ایشالله نتیجه بگیریم

داوطلب شماره 8
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

انشاالله همه نتیجه خوب بگیرن
من که سومین باره شرکت میکنم و امسال وقت گذاشتم و هم خوندم

مریم ازاهوااااز
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

منم سومین ساله امسال بااختلاف یک نفرردشدم

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

دیدین گفتم حالا برید جمع بندی کنید و به فک تعویق نباشید

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

هنوز ندیدیم که!!!!
کو تا ۱۵ اسفند
مملکت همه کارهاش دقیقه نودیه
عین پارسال
من منتظرم که بعد از توزیع کارت تعویق بخوره

محسن
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

اگر تعویق باشه قبل از توزیع کارت اعلام میشه