پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص اعلام‌ نتایج نهایی آزمون دکتری 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص اعلام‌ اسامی پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال1400 را، به توضیحات ذیل در دو بخش، جلب می‌نماید. 

یادآوری مهم: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف) تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان: 

متقاضیانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیهاز روز سه شنبه مورخ 1400/05/26 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. 

ب) مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌: 

1- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

1-1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

2-1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند،  می‌بایست تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل شوند. دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاریخ 99/11/30 (و یا حداکثر تا تاریخ 1400/06/31) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه 70 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و  شرکت در آزمون  یا  فرم مندرج در صفحه 175 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی) درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند.

3-1- براساس مصوبه جلسه مورخ 548 مورخ 83/07/28 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارک تحصیلی صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه‌های علمیه قم و خراسان، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه که براساس مدرک صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه‌های علمیه قم و خراسان دوره سطح 3 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند، منحصراٌ می‌توانند در یکی از کدرشته‌های امتحانی مرتبط در گروه علوم انسانی ثبت‌نام و در آزمون آن شرکت نمایند و در صورت پذیرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. این دسته از متقاضیان باید تصویر مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط مدیریت حوزه‌های علمیه صادر گردیده است در اختیار داشته باشند.

4-1– دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 2/77633 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 77/09/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

5-1- براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633  مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

2- اصل‌ و تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.

3- عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری (به تعداد اعلام شده توسط دانشگاه محل قبولی )‌.

4- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 18 و 19 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1400 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

5- متقاضیانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و یا رزمندگان پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.

6- ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان “رسمی- قطعی” و یا “رسمی- آزمایشی” دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی.

6-1-  مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره‌مندی از این سهمیه را خواهند داشت.

6-2- متقاضیانی که با سهمیه مربی پذیرفته‌ شده‌اند می‌بایست موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت خود را به دانشگاه محل قبولی در زمان ثبت‌نام ارائه نمایند.

ج) یادآوی های‌ مهم

1- ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

2– به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه نمایند.

3-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ شود متقاضی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

4- به اطلاع همه متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند باتوجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه متقاضیان، در هیچ‌ یک از کدرشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. به عبارت دیگر اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی، پس از اعلام نمره مصاحبه متقاضیان و گزینش نهائی متعاقباً اعلام خواهد شد.

5- به دانشجویان دوره دکتری تخصصی به غیر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت دیگری صورت نمی‌پذیرد. 

6- برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، حدود یک هفته بعد از اعلام نتیجه، کارنامه نهایی حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

7- از آنجا که تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد و اصولاً بررسی این امور نیز به عهده این سازمان نمی‌باشد، لذا درخواست‌های متقاضیان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

د) نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات محتوای کارنامه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 07/06/1400 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.  به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 1400/06/07 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

بخش دوم: مربوط به تمام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته شدگان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای اطلاع از تاریخ و نوع مدارک (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) و نحوه ثبت نام در مراکز قبولی در روز سه شنبه مورخ 1400/05/26 به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

185 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه
شهریور ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان
اینجا کسی مدیریت آموزشی واحد علوم تحقیقات قبول شده ؟؟

پردیس
شهریور ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۱۱ ب٫ظ

دوستان اینجا کسی هست که دکتری روانشناسی تربیتی علوم تحقیقات باشه و انتخاب واحد انجام داده باشه؟

محمد
شهریور ۲, ۱۴۰۰ ۴:۲۸ ب٫ظ

حقوق عمومی آزاد علوم تحقیقات قبول شدم
ولی میخوام با شهرستان عوض کنم
کسی هست؟

طاهر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان من رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی واحد شاهرود قبول شدم هر کسی دوست داشته باشه با واحد تهران جابه جا میشم با تشکر طاهر

نیکا
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۲۴ ب٫ظ

بتظرتون شهریه علوم پایه دانشگاه تهران شمال ترمی چنده ؟

یاس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  نیکا

منم واحد شمال قبول شدم بدون ازمون
به نطرتون واحد شمال نسبت به بقیه واحدها چطوره؟

نرگس
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۵ ب٫ظ

دوستان. لطفا کمپین تکمیل ظرفیت تشکیل بدهیم.

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام دوسال میگن تکمیل ظرفیت ندارند. فکر میکنم تلاش بی ثمر !

منصوره
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان خسته نباشید,من دکتری آزاد رشته علوم ومهندسی محیط زیست بوشهر قبول شدم با همین رشته در تهران عوض میشه.ممنون

بهزاد مرادی
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

چی شد منتظر شما هستم چکار کنم هر کاری میکنم کد ملی وکد دسترسی رو درست وارد میکنم این پیام میاد (اطلااعات وارد شده صحیح نمی باشد) چکار کنم که بدونم دکتری دانشگاه آزاد قبول شدم؟

Reza
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۲۲ ب٫ظ

باسلام
من قبول نشدم ولی با آخرین نفر پذیرفته شده برای واحد بین المللی ارس دررشته حقوق جزا ۳رتبه فاصله دارم،کسانی که تجربه واطلاع دارند لطفا راهنمایی بفرمایند احتمال هست درصورتی که کسانی انصراف دهند یا درواحد دیگری همزمان قبول شده باشند وبا خالی شدن ظرفیت نوبت به پذیرش افرادی مثل من برسدوازمن دعوت شود یاخیر؟ سپاسگزارم.

فرهاد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Reza

چند ساله تکمیل ظرفیت نیست

نیکا
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Reza

سلام ببخشید از کجا متوجه شدین ؟کارنامه که نزدن؟

رسول
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۸:۴۶ ب٫ظ

یه کمپین بزنیم تا امسال دکتری تکمیل ظرفیت داشته باشه..

نرگس
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

موافقم

فرهاد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام منابع انسانی آستارا با منابع انسانی بروجرد یا اطراف اصفهان یا اطراف تهران عوض میکنم.

flower
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام ضمن تبریک خدمت همه دوستان. دانشگاه گیلان اگر کسی قبول شده لطفا راهنمایی بفرمایید چطوری و کدام قسمت سایت دانشگاه باید برای ثبت نام‌ اقدام کنیم؟ممنون

Smko
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  flower

در سایت دانشگاه گیلان به بخش اطلاع رسانی مراجعه فرمائید.

amad
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام بر همه دوستان و بزرگواران میدونید ثبت نام دانشجوهای پذیرفته شده دکتری برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل چه زمانی آغاز میشه ؟

PhD
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  amad

برو داخل سایت دانشگاه چک کن
واقعا در عجبم چطور دکتری قبول میشین و همین چیزای مبتدی رو نمیدونید!!!!

هستی
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  PhD

تو خیلی خوبی آقا یا خانم دکتر خخخنخخخ

باران
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام من روانشناسی ازاد یاسوج قبول شدم .کسی هست مرودشت یا ارسنجان بامن جابجا کنه ؟

Bahar
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام می شه بگید نمره مصاحبتون و نمره کل چند بود که قبول شدید

سیدعباس
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ق٫ظ

سلام نمره کل تو کارنامه منظورش چیه نمره کل من توآزمون کتبی ۲۸۰۰ بوده الان تو کارنامه نهایی ۲۱۰۰ یعنی چی

دانشجو
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۷ ب٫ظ

سلام . این فرمی که گفتن باید پر کنید مخصوص فارغ التحصیلاس یا بچه های ارشد . الان نمیشه بری امضا بگیری به خاطر کرونا ؟ کسی خبر داره

داوطلب
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۳ ب٫ظ

سلام ببخشید کسی میدونه نتایج نهایی دکترای بدون آزمون که باید از طرف سنجش اعلام بشه، کی اعلام میشه؟

ناشناس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۲۸ ب٫ظ

سلام من حقوق خصوصی آزاد بوشهر قبول شدم کسی هست با تهران یا اطراف تهران جابجا بشیم؟

.
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۱ ب٫ظ

سلام دوستان، من رشته ارشدم پژوهش هنر بود، برای دکتری شهرسازی شرکت کردم استعداد درخشان بدون آزمون و دعوت به مصاحبه شدم، مصاحبه خوبی هم داشتم، اما الان به دلیل عدم تجانس رشته ارشد و دکتری رد کردند منو، چطور میتونم اعتراض کنم؟ چرا قبل از دعوت به مصاحبه تذکر ندادند که رشته ام تجانس نداره، میشه راهنمایی کنید لطفا

دکتری
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۰ ب٫ظ

سلام فرم صلاحیت عمومی چیه که باید پر کنیم و تا کی مهلت داریم؟

PhD
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

تمام شد مهلتش

الهام
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ

بچه ها سلام دکتری معماری آزاد ارس تو تبریز برگزار میشه؟ یکی از دوستان گفت بله یکی دیگه گفت ارس جلفا
کسی هست اطلاع موثق داشته باشه؟

نیکا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام من چندین سال حق التدریس دانشگاه ازاد هستم بعنوان مربی و الانم تزاد تهران قبول شدم بند ۶ گفته سهمیه واسه مربیان دانشگاه ازاد یعنی چی؟؟؟؟

خبرمهم(خودخودمم)
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان قبول شده ونشده ،بنده دکترای حقوق عمومی دانشگاه شهیدبهشتی تهران قبول شدم ،انشاله همگی موفق وشادوخرم باشید

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۶ ب٫ظ

دکتری و نه دکترا!

خبرمهم(خودخودمم)
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیداد

جالب بود

بهزاد مرادی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۴ ب٫ظ

میخواستم بگم برای اینکه بدانم نتیه نهایی دکترای دانشگاه آزاد چی شده بنده هم کدملی وهم کددسترسی هفت رقمی رو بطور صحیح وارد میکنم که این پیام برایم میاید (اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد)چرا؟

حسابداری
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهزاد مرادی

انگلیسی بزن داداش

پیمان
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۴۸ ب٫ظ

خسته نباشید به همه عزیزان…
کسب کیش قبول شده؟ دانشگاه آزاد

فرهاد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

بلی

پیمان
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام
من هم روزانه بوعلی همدان قبول شدم
تبریک میگم به همه پذیرفته شدگان

همراز
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

دوستان سلام . تبریک به دوستانی که قبول شدن . من پردیس قبول شدم . آیا ثبت نام درآن را توصیه میکنید ؟ از لحاظ اعتبار مدرک و هزینه بالا ؟

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  همراز

مدرکش قابل قبول و معتبر . اما هزینه اش بالاست.

مونا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

کاش تکمیل ظرفیت داشت دکتری من امسال با سه مقاله علمی پژوهشی و رتبه زیر ده قبول نشدم

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

شاید داشته باشه
من شبانه بابلسر قبول شدم احتمال داره نرم

خبرمهم(خودخودمم)
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیداد

احتمال داردنروم!

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

واقعا” با این رتبه و مقاله قبول نشدید !؟؟؟؟؟؟
بعید میدونم تکمیل ظرفیت داشته باشند)طبق گفته سازمان سنجش)

نرگس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام خدمتن داوطلبین دکتری ۱۴۰۰
متاسفانه امسال به دلیل بالابردن تراز توسط تمامی دانشگاه ها، خیلی از ماها از پذیرفته شدن جهت مصاحبه دانشگاه های شهرستان ها هم محروم شدیم. اما بر طبق تجارب، سال گذشته با محدوده رتبه ای که من امسال گرفتم، در دانشگاه های روزانه پذیرفته شدند. لذا با توجه به تغییر دولت و بالطبع عوض شدن مدیران وزارت علوم، از همه دوستان خواهشمندم که با تشکیل کمپین برگزاری تکمیل ظرفیت، بتوانیم حداقل کمی از محرومیت فرصت ها را جبران کنیم.

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

موافقم. عالی میشه

Ely
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

من روانشناسی عمومی استعدادهای درخشان شهرکرد قبول شدم…میشه با قم تهران اصفهان جابجا کرد اگه کسی هست جابجا کنیم

مژگان
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ely

بندر عباس من قبول شدم ، اگر مایل هستید اطلاع بدید

محمد
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

چی قبول شدین بندرعباس

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

خداروشکر علوم تحقیقات آزاد قبول شدم
رشته حقوق عمومی
کسی هست حقوق عمومی علوم تحقیقات؟
کسی این رشته شهرستان قبول شده؟میخوام جامو باهاش عوض کنم
نمیخوام برم علوم تحقیقات
میخوام برم شهرستان
کسی دوست داره به جای من بیاد علوم تحقیقات من برم شهرستان

h
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

امکان جابجایی با کسی رو اجازه می دهند؟

شایان
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  h

در مقطع دکتری امکان جابجایی وجود نداره

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  h

میشه چون من دانشگاهم بالاترین تراز هست علوم تحقیقات
میتونم دانشگاه پایین تر برم

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بسلامتی و مبارکی دوست عزیز. من هم علوم تحقیقات قبول شدم. ارشد هم اونجا بودم. دانشگاه خوبیه. بیشتر در این مورد فکر کن.

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
دوستان من آزاد ، حقوق بین الملل همدان قبول شدم
کسی هست با قم یا کرج یا قائمشهر جابجا کنیم ؟

جواد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام من دکتری حقوق عمومی بین المللی کیش قبول شدم
۱-مدرک ی که صادر می شه به چه عنوانی از دانشگاه آزاد صادر می شه چون تو دفترچه راهنما جذب اختصاصی گفته شد زیر مجموعه واحد تهران مرکزی هستش
۲- محل تشکیل کلاسهاش کجاست؟
۳-میزان رقم ریالی شهریه ثابت و متغیر

لطفاً سوالات مورد اشاره راهنمایی فرمایید؟؟
با سپاس و آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون

فرهاد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۰ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز بین دانشگاه بین المللی آزاد کیش و دانشگاه آزاد روزانه آستارا رشته دکتری مدیریت دولتی کدوم یک رو انتخاب کنم؟

پروانه
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان من دوره روزانه قبول شدم ولی فرم صلاحیت عمومی رو یادم رفت پر کنم حالا چکار کنم به نظرتون.؟

نسیم
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  پروانه

سلام یه درخواست به سنجش بدین احتمالا راهی هست

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پروانه

مشکلی نیی

سیدعباس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۰۱ ق٫ظ

لطفا بفرمائید تو کارنامه منظور از نمره کل همون نمره کتبی یاترازهستش آخه تو کارنامه یک ستون نمره مصاحبه نوشته شده و یک ستون نمره کل که منظور از نمره کل را متوجه نشدم لطفا راهنمایی بفرمائید سپاس

محمد۱۳۶۷
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سیدعباس

نمره کتبی + نمره مصاحبه ‌‌= نمره کل

سیدعباس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد۱۳۶۷

مطمئن هستید که جمع نمره کتبی بعلاوه نمره مصاحبه می شود نمره کل ،اگه اینجوری باشه ۷۵۰ نمره برام کم زدن چطور ی باید اعتراض کنم

جعفر جعفرزاده
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیدعباس

سلام دوست عزیز. نحوه محاسبه نمره نهایی دکتری به صورت زیر هست:
نمره مصاحبه که از ۵۰ هست هر چند داده باشند در عدد دویست ضرب میشه. بعد این عدد بدست آمده با نمره تراز که در کارنامه اولیه نوشته شده و از ده هزار هست مثلا ۴۵۰۰ جمع میشه و در نهایت تقسیم بر عدد دو میشه. مثال میزنم. مثلا تراز شما در کارنامه شده ۴۰۰۰. در مصاحبه هم به شما از پنجاه دادند ۳۰. حالا سی دا در دویست ضرب کنیم میشه ۶۰۰۰. در نهایت با عدد ترازت جمع کنی میشه ده هزار و تقسیم بر دو میشه ۵۰۰۰.
۶۰۰۰=۳۰×۲۰۰
۱۰۰۰۰=۶۰۰۰+۴۰۰۰
۵۰۰۰=۲÷۱۰۰۰۰
نمره نمهایی شما میشه ۵۰۰۰. حالا اگر دوستانتون بالاتر از شما باشند اونا در اولویت قبولی هستند و اگر پایین تر از شما باشند، شما در اولویت هستید.

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیدعباس

جمع نمره کتبی و مصاحبه

عسل
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۳۵ ق٫ظ

سلام دوستان اطلاع دارید زمان نقل و انتقال ایثارگران چه زمانی هست؟

سیدعباس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۱ ق٫ظ

سلام من حسابداری ازادشاهرود قبول شدم کسی هست براجابجایی لطفا اگه برا جابجایی مایلید خبر بدهید

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیدعباس

کاش واقعا جابجایی ممکن باشه و نه در حد آرزو

رسول
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ق٫ظ

بنده با رتبه ۲۱ فقط شبانه قبول شدم . با اینکه مصاحبه ها رو تقریبا خیلی خوب دادم ولی روزانه قبول نشدم . هنگام مصاحبه می گفتن چرا دانشگاه ما رو اول انتخابن کردی یا مدرک دانشگاه آزاده! ولی رتبه ۵۹ تربیت مدرس روزانه قبول شده.

دیبا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام رتبه ۲۱ چه رشته ای؟ ارشدتون دولتی بودید یا آزاد؟
من با ١۶ دولتی تهران آوردم
اون چیزی که من میدونم و تحقیق کردم اینه که براشون خیلی خیلی مهمه که ارشد دولتی بودی یا آزاد، این خودش میتونه یکی از دلایلی باشه که قبول نشی
من ارشد دولتی بودم که واقعا واسشون خوب یا بد امتیازه
واسه مصاحبه من اصلا نپرسیدن ما را چندم زدی فقط دانشگاه خودم با خنده گفتم چرا ما را دوم زدی
در ضمن من مصاحبه فقط دانشگاه های تاپ تهران رفتم امیرکبیر، تهران، تربیت و …

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

من جاییکه قبول شدم مصاحبه رو افتضاح دادم ولی یه دانشگاه دیگه رو عالی دو ساعت تمام ۴ استاد چپ و راستم کردن با پرسش هاشون.کاش میشد جابجا کنم با همین دانشگاهی که کلی بهم سخت گرفتن/ شنبه کارنامه نهایی میاد

آیدین
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۳۱ ق٫ظ

نحوه مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد افتضاح بوده؛آخه کی مجازی مصاحبه می گیره؟؟؟اونم چهارتاسوال الکی که هیچیش معلوم نبود؟؟؟ازلحاظ نمره هم هیچیش معلوم نبود؛کاری که انجام دادندیعنی حق الناس است ای کاش یه فرصت میدادند دوباره مصاحبه حضوری میگرفتن اینجوری حق افرادی مثل ما ضایع نمی شد؛امیدوارم مسئولیت پیگیراین موضوع باشند؟؟؟

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیدین

من ازاد هم قبول شدم اونم دانشگاهی که اگر حضوری بود عمرا اگر قبول میگردن چون خیلی ادعاشون میشه و یهو ازت سوالی میپرسن که خودشونم جوابشو نمیدونن ولی مجازی در حد جوک بود!

مازیار
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۲ ق٫ظ

خداکنم تکمیل ظرفیت بزارن شاید ماهم قبول بشیم

متین
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مازیار

باسلام ببخشید اصلا تکمیل ظرفیت داره؟یعنی سال قبل اعلام کردند؟شما اطلاعی دارید؟

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  متین

سال قبل نداشته

محمد۱۳۶۷
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مازیار

درود ، طبق بخشنامه تکمیل ظرفیت نداره ، مگه اینکه بخوان جدا اعلام کنن

زهرا قنبزاده
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۵ ق٫ظ

من واحد امارات قبول شدم باید برم امارات یا خود تهران کلاس برگذار میشه

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۲۸ ق٫ظ

کلاس ها کلا تهران هست،من ترم دوم امارات هستم،الان که مجازی هست
چی قبول شدین؟

محمد۱۳۶۷
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

درود ، شهریه امارات با شهریه ایران خیلی فرق میکنه؟؟

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد۱۳۶۷

ترم اول ۳۰ تومن

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۹ ب٫ظ

شرایط امارات خیلی سخته و هزینه اش وحشتناکه!
به دلار حساب میکنن و وووو

Bahar
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

لطفا اینو توضیح بدید، رتبه در کارنامه ی دانشگاه آزاد بر اساس نمره ی علمی کل تعیین شده یا فقط بر اساس نمره ی مصاحبه؟

*
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام ب دوستان
خسته نباشید و تبریک
من حقوق خصوصی بوشهر قبول شدم..میخوام بیام ساری..کسی هست ک بخواد جابجا کنه؟

زینب
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  *

سلام . مگه امکان جابجایی و انتقال وجود داره،؟

Bahar
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان کسی روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شده؟ اگر بله ، نمره علمی کل چند بوده براتون؟ و نمره مصاحبه؟

الی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

نه والا من از هرکی پرسیدم قبول نشده

Nashenas
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

بله من آزاد رودهن قبول شدم
نمره کل ام ۵۴۶۸شد و نمره مصاحبه ۳۳۰۰

باران
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Nashenas

سلام نمره مصاحبه رو کجا میشه دید ؟

پژمان
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Nashenas

با این نمره کل روزانه نیاوردی چیزی

زنبق
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

من قبول شدم.روانشناسی عمومی نیشابور.
نمره کل ۵٧٨٠
مصاحبه ۴٠٠٠

سجاد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

اگر این مصاحبه را بردارند حق به حق دار می رسه

سجاد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

من با رتبه ۱۰ نتوانستم قبول شوم امیدوارم روزی برسه که این مصاحبه را بردارند

مرتضی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

امیدوارم
واقعا مصاحبه ها الکیه،و کشک…..
من با رتبه خوب،یک کتاب تالیفی،۳ مقاله کنفراسی،۲ مقاله ژورنالی پذیرفته نشدم.
اصلا مات و مبهوت مانده ام….نمیدانم چکار کنم کجای دنیا اینجوری پذیرش داریم اخه؟ مگه در مصاحبه ها چی میپرسند؟ خودت را معرفی کن هم شد سوال؟ چرا رتبه و نمره کارنامه پذیرفته شدگان را نمی گذارند تا همه بدانند که چه بلا و مصیبتی و چه پارت بازی می کنند ؟ خدایا میبینی که دستمان به جایی بند نیست حق مان را در روز روشن میخورند خودت قضاوت کن.
یک بنده خدایی هم نیست جلوی این اجحاف ها را هم بگیره

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

نه اینجور نیست من با سه کتاب و ۶ مقاله و کلی پرسش خدا شاهده در حد ازمون کتبی و دو ساعته مصاحبه ام سپری شد .
دانشگاهها و رشته ها متفاوت عمل میکنن.
گرچه حق شما هم نبوده…

جعفر جعفرزاده
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

کارنامه نهایی بزودی میاد. مصاحبه سلیقه ای نیست. نسبی هست و مطلق هم نیست. خب یک داوطلب دکتری باید بلد باشه حداقل سه چهار دقیقه صحبت کنه. منظور از معرفی خودت، طرز بیانت هست نه اینکه اسم و فامیلت چی باشه. اونا میدونن شما کی هستید میخوان خودتون صحبت کنید تا ببینند چند مرد حلاج هستید.
من دوازده جلد کتاب دارم. سیزده مقاله پژوهشی داخلی. چهار مقاله ژورنال. بیست مقاله کنفرانسی. پنج سال سابقه تدریس دانشگاهی. دو مدرک زبان هم آلمانی هم انگلیسی. سه تا طرح پژوهشی. پارسال رتبه ۶ آوردم ولی رد شدم چون مصاحبه خوبی نداشتم. امسال رتبه ۱۵ آوردم ولی روزانه تهران قبول شدم چون مصاحبه خیلی حوبی داشتم.

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

من رتبه ام سه رقمی بود قبول شدم دولتی ولی چون بابلسر هست و اعلام کردن حضوری برای همین نمیرم و دوباره ازمون میدم البته با یه سال محرومیت

حقوق دکترا چه شد؟
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۲۵ ب٫ظ

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی دوستان بزرگوار
لابه لای پیام ها، خواستم این موضوع را مطرح کنم که مدتی است خیلی کمرنگ شد و به مرز فراموشی رفت، بحث پرداخت حقوق به دانشجویان دکترا بود. باور بفرمایید بنده هم اطلاع دارم که خیلی بعید است اما نباید ساکت نشست. حق را باید گرفت. در تمام دنیا به دانشجویان دکترا حقوق می دهند. یعنی یک لحظه فکر کنید که تمام تلاش های شبانه روزی یک دانشجوی دکترا در طول پنج سال به اندازه ی یک ریال نمی ارزد؟ اگر نمی ارزد که پس بساط دکترا را جمع کنند و اگر چنین نیست خواهشمندم که برای یکبار هم که شده به کمک هم در یک عرصه مشارکت داشته باشیم. اگر می شود برای طرح این موضوع امضا جمع کرد، امضا جمع کنیم، اگر می شود شکایت تنظیم کنیم، لطفا دوستانی که در حوزه حقوق فعالیت دارند راهنمایی بفرمایند.
با تشکر

حقوق دکترا چه شد؟
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

از ماست که بر ماست. گاهی انتظارات بالا می رود. همه چیز ردن مسئولین نیست. این را خوب فهمیدم. تا بلا سر خودمان نیاد و دقیقا حس نکنیم قدم از قدمی بر نمی داریم و انتظار داریم که دیگران من جمله مسئولین کاری برای ما بکنند. کاری به اینکه از دست ما بر میاد یا نه ندارم. همین بی اهمیتی نسبت به این موضوع خیلی چیزها را ثابت کرد.
و چه زیبا گفت خدا:
از ماست که بر ماست. گاهی انتظارات بالا می رود. همه چیز ردن مسئولین نیست. این را خوب فهمیدم. تا بلا سر خودمان نیاد و دقیقا حس نکنیم قدم از قدمی بر نمی داریم و انتظار داریم که دیگران من جمله مسئولین کاری برای ما بکنند. کاری به اینکه از دست ما بر میاد یا نه ندارم. همین بی اهمیتی نسبت به این موضوع خیلی چیزها را ثابت کرد.
و چه زیبا گفت خدا:
انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

یا علی
یا علی

اراز اصانلو
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۵۶ ب٫ظ

شهریه دکتری روانشناسی بین المللی کیش ترمی چند هست؟؟؟

هادی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  اراز اصانلو

سلام منم حسابداری کیش قبول شدم یعنی باید برای ثبت نام حضوری بریم؟؟

اراز اصانلو
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

سلام مبارک است خیر اینترنتی انجام میشود و در سایت هست که نیم سال اول کلاس های مجازی ست

مهری
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام من نمره مصاحبه۳۵۰۰ گرفتم در رشته مشاوره.کسی میدونه سقف امتیاز چند بوده

شراره
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

از کجا دیدید نمره مصاحبتون رو

eHsA
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

مهدی گرامی شما ۳۵ از ۵۰‌ شدید در با آزمون

مهری
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  eHsA

ممنونم من ازاد مشهد قبول شدم مشاوره نمره کل ۵۲۰۰ شده و نمره مصاحبه در بک ستون تو کارنامه نوشته ماله ازاد البته سراسری هنوز منتشر نشده

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

من ندیدم!

Bahar
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

شما قبول شدید؟

سودا حسینی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهری

سلام ببخشید از کجا نمره مصاحبه را دیدید؟

سیدعباس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهری

نمره مصاحبه را ازکجا باید دید؟

متین
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهری

باسلام نمره مصاحبه را ازکجا باید دید؟

رویا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  متین

نمره مصاحبه برای کارنامه دانشگاه آزاد اعلام شده
سراسری کارنامه نهایی ۳۰ام منتشر میکنه

Soran
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۱۷ ب٫ظ

ایا امکان جابه جایی در دوره روزانه هست.؟اگر کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنون میشم.

مسافر
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام من هم نمره مصاحبه۱۶۰۰ در دانشگاه آزاد گرفتم می خواستم بپرسم آیا کسی نحوه محاسبه نمره مصاحبه را می داند؟

اراز اصانلو
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مسافر

از کجا دیدید نمره مصاحبه را؟

بیداد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مسافر

نمره بسیار کمیه
من ۴۲۰۰ پارسال بوده قبول شدم نرفتم

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۹ ب٫ظ

خداروشکر علوم تحقیقات قبول شدم
رشته حقوق عمومی
کسی هست حقوق عمومی علوم تحقیقات؟
کسی این رشته شهرستان قبول شده؟میخوام جامو باهاش عوض کنم
نمیخوام برم علوم تحقیقات
میخوام برم شهرستان
کسی دوست داره به جای من بیاد علوم تحقیقات من برم شهرستان؟

شیرین
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چرا؟ علوم تحقیقات عالیه. کدوم شهرستان؟

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

شما چه شهرستانی هستین؟حقوق عمومی هستین؟کجا قبول شدین؟

سیدعباس
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اگه رشته حسابداری بودید جابجا میکردیم

آرزو
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلاگ من ارس قبول شدم امارات حالا کجا باید ثبت نام کنم

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

ثبت نام اینترنتی هست
چی قبول شدین؟

F
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۲ ب٫ظ

اگه هست من مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی علی اباد کتول قبول شدم با سمنان یا شاهرود جا به جا میشم

F
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۱ ب٫ظ

مگه امکان جابه جایی ۶ست؟

حسام
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۰۵ ب٫ظ

با معدل بالا و رزومه و رتبه ۲۱ قبول نشدم ( استعداد درخشان) ایا تکنیل ظرفیت داره؟ دانشگاه ازاد ؟

سعید
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر شما علوم تحقیقات یا پیام نور مشهد، واسه ی کارمند که زیاد اعتبار مدرک مهم نیست، کدوم راحت تر میشه ادامه داد

شیرین
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

پیام نور

سعید
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

ممنون

Smko
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اگر کارمند هستید و نمی تونید علوم تحقیقات برید پس همون پیام نور برید تا موقعیت کاریتون براتون حفظ بشه.ولی من یک مقطع پیام نور خوندم حاضرم تو دهن اژدها برم ولی عمرا پیام نور برم.

ابراهیم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام. فکر میکنم پیام نور . علوم تحقیقات بعضی اساتید سخت گیر هستند . من ارشد علوم تحقیقات بودم. الان هم دکتری انجا قبول شدم. نمیدانم همان سخت گیری هست یا خیر !

پژمان
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ

آزاد منظورمه

Smko
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

ازاد راحتر و بهتر از پیام نور

پژمان
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ

منظور از نمره مصاحبه ۴۰۰ چیه؟ یعنی حدنصاب اعمال کردن.. این نمره بالاست پایین چطوریه؟؟ میشه راهنمایی کنین

حسنی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

یعنی از ۵۰ نمره مصاحبه ۴ گرفتی

رسول
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۳۳ ب٫ظ

بارتبه ۱۰ باز قبول نشدم..همش باند بازی و رابطه بازی

دیبا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام رتبه ١٠ چه رشته ای؟ ارشدتون دولتی بودید یا آزاد؟
من با ١۶ دولتی تهران آوردم اتفاقا پارتی و اینا هم نداشتم
اون چیزی که من میدونم و تحقیق کردم اینه که براشون خیلی خیلی مهمه که ارشد دولتی بودی یا آزاد، این خودش میتونه یکی از دلایلی باشه که قبول نشی

مونا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دیبا

نه ربطی به این نداره که آزادی یا دولتی چون دوست من پیام نور خونده قبول شده اونوقت من با رتبه زیر ده و مقاله علمی پژوهشی اونم سه تا واینکه دولتی هم خوندم ازکارشناسی قبول نشدم

Ebsan
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان،من آزاد قبول نشدم،اما مصاحبه خوبی داشتم،
ولی وقتی خواستم اعتراص کنم همان طور که در سامانه اعلام کرده بودند ثبت نام کردم و وقتی اعتراضم رو ثبت میکنم پیامی میاد با این مضمون که مشخصات شما در بین افراد قبول یا مردود آزمون دکترا نبوده،
ممکنه راهنماییم کنید،سپاس.

الی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Ebsan

سلام شما چه سامانه ای اعتراض زدید

رامین
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ebsan

سلام کدوم سامانه ؟

مسافر
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام من در دکتری حقوق عمومی دانشگاه آزاد نجف آباد قبول شدم آیا کسی هست که جایمان را با دانشگاه آزاد تبریز عوض کنیم؟ چرا که من اهل تبریز هستم.

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مسافر

خداروشکر علوم تحقیقات قبول شدم
رشته حقوق عمومی
کسی هست حقوق عمومی علوم تحقیقات؟
کسی این رشته شهرستان قبول شده؟میخوام جامو باهاش عوض کنم
نمیخوام برم علوم تحقیقات
میخوام برم شهرستان
کسی دوست داره به جای من بیاد علوم تحقیقات من برم شهرستان؟

نازی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام بچه نتیجه قبولی همونیه که نوشته کد رشته قبولی و عنوان رشته قبولی
این یعنی قبول شدم؟

مریم
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

بله قبول شدید مبارکه

محبوبه
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان ،بنده سال گذشته دکتری روزانه قبول شدم اما به خاطر کسر دو واحد قبولی از دستم رفت و تنها لطف سازمان سنجش پس از کلی دوندگی رفع محرومیت دو ساله و مجوز شرکت در آزمون ۱۴۰۰بود، امسال هم پذیرفته شده ام ،قرار نیست شایستگی های دوستان پذیرفته شده رو زیر سوال ببرم چ اذکه خود از آنها هستم اما قبول کنیم که شناخت استادان مصاحبه کننده نقش تعیین کننده ای در قبولی دارد با دوستانم هم نظرم که پنجاه درصد نمره مصاحبه سلیقه ای است

سلام
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۲:۰۵ ب٫ظ

دوستان یک سوال:
فرق این نتیجه با نتیجه ای که قراره هفته بعد اعلام بشه چیه؟ اون چه بدردی میخوره؟
ممنون میشم پاسخ بدهید. الان دودل هستم که این همون نتیجه اصلی هست یا دلمو بیخودی خوش نکنم

eHsA
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

نتیجه همین هست چ آزاد و چ سراسری !
&
هفته بعد کارنامه وضعیت و رتبه شما در هر انتخابات میاد برای سراسری
آزاد که کارنامه رو هم ظهر گذاشت

سلام
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

آها. سپاسگزارم که پاسخ دادید

رامین
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

سلام کارنامه روکجاگذاشتن؟

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام،استعداد درخشان حقوق عمومی علوم تحقیقات قبول شدم
کسی این رشته شهرستان قبول شده؟میخوام جامو باهاش عوض کنم

مسافر
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگه خواستید با نجف آباد عوض کنیم؟

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مسافر

من چطوری میتونم با شما در ارتباط باشم

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مسافر

من عوض میکنم

آتوسا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

با قبولی استعداد درخشان بعید می دونم امکان جابه جایی باشد

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  آتوسا

فقط میخوایم جامون رو عوض کنیم

آتوسا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

و به طور کلی نقل و انتقال در مقطع دکترای تخصصی امکان پذیر نیست مگر با شرایط خاص

SHEYDA
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من نمیتونم وضعیت استعداد رو ببینم.شما چجوری دیدی؟

محمد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  SHEYDA

تو سایت azmoon.org

eHsA
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ب٫ظ

جهت اطلاع :
۱. کارنامه با آزمون و بدون آزمون آزاد، روی سایت مرکز آزمون قرار گرفت
۲. کارنامه سراسری هم شنبه

دکتری
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام من تو قسمت نتایج دانشگاه و رشته قبولیم رو زده اما اون قسمتی که مصاحبه چندم شدم رو نمی تونم پیدا کنم اون قسمت رتبه مصاحبه کجای سایته؟

هایدی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

کارنامه نهایی شنبه میاد

بهار
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هایدی

تکمیل ظرفیت دکترا نداره؟هر دانشگاه جدا نمیتونه اعلام تکمیل ظرفیت کنه؟

هایدی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

نه نداره

معترض به نتایج
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

من گفتم سازمان سنجش اطلاعاتمون رو به موسسه‌ های کنکور فروخته و از یک ماه پیش برای من تبلیغ کنکور ۱۴۰۱ میامد ولی شما گفتید بد به دلت راه نده، امروز نتایج که آمد مردود شده بودم.
سازمان سنجش شده سازمانی که اهداف کثیف موسسه های آموزشی رو اجرا می‌کنه. بی عدالتی.

هایدی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ب٫ظ

برای منم میومد، ولی قبول شدم

مهتاب
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  هایدی

بله برای منم میومد ولی قبول شدم

نسیم
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۰۵ ب٫ظ

برای من همین امروز هم اومد در صورتی که قبول شدم

هروی
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ب٫ظ

برای منم میومد ولی قبول شدم

سعید
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۵۵ ب٫ظ

واسه من هم اومد، ولی قبول شدم، واسه همه میفرستند تبلیغاته دیگه

Soran
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۱۶ ب٫ظ

برای من هم میومد ولی قبول شدم. روزانه.

مهلقا خانوم
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۰۰ ب٫ظ

برای منم میومد ولی خدارو شکر قبول شدم.

عدد یک رو بفرستید دیگه نمیاد.

سجاد
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

برای من هر روز پیام از موسسات میومد ولی روزانه دولتی قبول شدم.این حرفا بعیده از شما

سیما رهنما
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

نتیجه بدون آزمون و استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه آزاد کی اعلام میشه؟؟

اعظم
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سیما رهنما

هفته اول شهریور

eHsA
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما رهنما

دقایقی قبل از طریق سایت سنجش آزاد اعلام شد

SHEYDA
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  eHsA

من نمیتونم ببینم استعداد رو.چیکار باید بکنم؟؟؟

منصور
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیما رهنما

سلام.
همه نتایج اعلام شده ….
با آزمون و بدون ازمون با دولتی

3aeroO0n
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

سلام کسی می‌دونه چطور باید بری شکایت کنی واسه اینکه حداقل تراز مصاحبه رو گذاشتن؟

سعید
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  3aeroO0n

من ۵۰درصد سوالات مزخرف جواب دادم بهم دادن ۱۰۰۰ خدالعنت کنه دانشگاه ازاد

بیتا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

حداقل نمره مصاحبه دانشگاه آزاد چقدر بوده

امیر
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام
ما که دولتی قبول نشدیم
انشاءالله دوستانی که قبول شدن مبارک شون باشه و موفق باشن
یاعلی

سیما رهنما
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

سلام
وقت بخیر
نتیجه بدون آزمون و استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه آزاد کی اعلام میشه؟؟