پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام شهریه دکتری 1400 دانشگاه قرآن و حدیث

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهریه مقطع دکتری تخصصی دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث برای سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث مستلزم پرداخت شهریه است. میزان شهریه در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ بر اساس جدول زیر است که برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای دانشگاه و هیأت أمناء حداکثر ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه قرآن و حدیث، میتوانند شهریه ثابت هر نیمسال را در ابتدای ترم هنگام انتخاب واحد پرداخت نمایند و شهریه متغیر به صورت اقساطی و در طول ترم دریافت خواهد شد. صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۹۹ برای هر یک از دانشجویان مقطع دکترای تخصصی، مبلغ ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (شش میلیون تومان) اعتبار (وام) برای هر نیمسال آموزشی تخصیص داده است.

این وام قرض الحسنه بوده و بازپرداخت آن از سوی دانشجو، پس از اتمام تحصیل، طی اقساط تعیین شده توسط صندوق انجام خواهد شد. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی مبلغ و شیوه اعطای وام در سال تحصیلی آتی، صندوق رفاه دانشجویی وزارت متبوع خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها