پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

چند گمانه‌زنی درخصوص تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با شیوع دوباره کرونا در کشور گمانه‌زنی‌ها برای تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ قوت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری آنا، گسترش ویروس کرونا در کشور و خارج شدن وضعیت شهرها از حالت آبی و سفید سبب شده که گردهمایی‌هایی نظیر برگزاری آزمون‌ها تحت تأثیر قرار گیرند. هم‌اکنون که در آستانه برگزاری آزمون دوره دکتری هستیم بسیاری از داوطلبان این آزمون خواستار تعویق آن شده‌اند. این داوطلبان عنوان می‌کنند که دچار بیماری کرونا شده‌اند و نمی‌توانند در آزمون حاضر شوند.

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۱ را روز ۶ اسفندماه اعلام می‌کند و می‌گوید:‌ هیچ پیگیری از سوی مسئولان آموزش عالی برای تعویق این آزمون صورت نگرفته، بنابراین تغییری در تاریخ برگزاری آزمون دکتری نداریم.

وی ادامه می‌دهد: در حال حاضر مسیر برگزاری آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دنبال می‌شود بخش عمده‌ای از کارها نیز انجام شده و حوزه‌های برگزاری آزمون نیز فعال هستند؛ بنابراین مشکل خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم و خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی نیز در چارچوب قابل قبول رعایت می‌شوند.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور؛ هم‌اکنون آمادگی‌های لازم برای چاپ سؤالات در قرنطینه‌ها آغاز شده است و در این آزمون شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌درستی رعایت می‌شود بنابراین جای نگرانی برای هیچ‌کدام از داوطلبان وجود ندارد.

علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: تصمیم در خصوص تعویق کنکور دکتری یا برگزاری به موقع آن، در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و تابع شرایط کشور است و وزارت علوم نیز مجری این تصمیم خواهد بود.

عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پاسخ به مطالبه تعدادی از داوطلبان آزمون دوره دکتری عنوان می‌کند که موضوع را با مسئولان مربوطه در میان خواهد گذاشت تا در این باره تصمیم گیری کنند.

تعداد داوطلبان آزمون دکتری ۱۸۶ هزار و ۴۷۹ هزار نفر است که داوطلبان این آزمون می‌توانند از روز سوم تا پنجم اسفندماه، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. دهه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. نتایج نهایی پذیرفته شدگان در دانشگاه‌های کشور هم در نیمه اول شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

نحوه پذیرش در دوره دکتری

بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» پذیرش دانشجو در مقطع دکتری (Ph.D) و دستیاری رشته‌های گروه دامپزشکی، شامل دو مرحله است که هر یک از مراحل مطابق با شیوه‌نامه اجرایی آزمون انجام می‌گیرد. مرحله اول آزمون متمرکز است که توسط سازمان انجام می‌شود و پس از برگزاری آزمون، کارنامه‌ای شامل نمرات خام، نمره کل و …. در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که «متقاضیان مجاز به انتخاب رشته»، بر اساس آن انتخاب رشته می‌کنند. پس از انتخاب رشته، داوطلبان حائز شرایط برای مصاحبه به دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند.

پذیرش نهایی از بین متقاضیان معرفی‌شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، بر اساس نتیجه سنجش عمومی (آزمون متمرکز) و نتیجه مصاحبه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، بررسی مدارک یا هر روش دیگر مطابق آیین‌نامه‌های مربوط، اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و ظرفیت اعلام‌شده و سهمیه متقاضی صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است گزینش نهایی آزمون بر اساس معیارهای فوق انجام خواهد شد.

در آزمون دوره دکتری همانند سایر آزمون سهمیه ایثارگران اجرایی می‌شود. ۲۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد. ۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل نیز به «جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.»

بر اساس قوانین مذکور حدنصاب نمره ایثارگران ۷۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته‌شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل و حدنصاب نمره رزمندگان ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته‌شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل است.

بر اساس قانون «برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ۱۰ درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر) در هر کدرشته محل برای مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (دولتی و غیردولتی) و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، به شرط کسب حداقل ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته‌شده در گزینش آزاد، اختصاص می‌یابد. حدنصاب نمره در تمامی مراحل آزمون لحاظ می‌شود.»

ثبت‌نام
باخبرم کن!

49 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خواهان کنکوریم
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ

نه به تعویق و برگزاری کنکور

کنکورباید برگزار شه تمام.
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

ول کنید طرف کلی برنامه ریزی کرده یعنی چی کنکور عقب بیوفته ،اکثر اونایی که میگن عقب بیوفته احتمالا دانشجو ارشد نیستن، بابا ما بعد عید دفاع داریم چی عقب بیوفته هی میگین عقب عقب،ببینم یعنی اصلا شما بیرون یا تو خیابون نمیرید یعنی ۲۴ ساعت تو خونا اید ،جمع کنید این بساط را خسته شدیم.

فاطمه یاس
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۳۳ ب٫ظ

لطفا تعویق

شادی
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

کنکور ارشدو بخاطر سیل عقب انداختن فاتحه مارو خوندن …
خیلی بی فکرن اگه بخوان کنکور دکتری ام عقب بندازن .. طرف کلی درس خونده برنامه ریزی کرده حالا عقب بندازن مگه میتونه دوباره همون آمادگی اول رو داشته باشه ؟؟
یکم فکر کنین توروخدا

منصور
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۱۸ ق٫ظ

سلام خواهشمند است بخاطر افزایش بیماری ا میکرون و نگرانی درباره شرکت در آزمون دکتری؛آزمون دکتری را به تعویق بیاندازید و در اردیبهشت ماه برگزار کنید

سینا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۷ ب٫ظ

سلام
دوستانی که دنبال تعویق آزمون دکتری هستند بهتره از طریق نمایندگان مجلس پیگیری کنند

Marlowe Programmer
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۴ ب٫ظ

تمام کسانی که امتحان میدهند فوق لیسانس دارند چرا جان سرمایه های این مملکت برایتان ارزشی ندارد

mirzaei
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۱۴ ب٫ظ

لطفا کنکور دکتری را به تعویق بندازید.
رقابت سالم و برابر بین داوطلبان برقرار کنید

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۴۸ ب٫ظ

لطفا تعویق بندازید

علی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۷ ب٫ظ

لطفا ازمون را به تعویق بیاندازید

سینا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

خواهش می‌کنم تجدیدنظر کنین. آخه چطور زمان ورود به جلسه تشخیص میدین کسی کرونا داره یا نه؟ چرا جان هیچ داوطلبی اهمیت نداره

Mmm
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

اونی که خونده دوماه اونور تر فرقی نداره اونی هم که نخونده دوماه اونور تر بازم فرقی نداره تو اون دوماه هم نمیخونه لطفا عقب بندازین

مریم
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mmm

خیلی فرق داره من کلی کار بعد کنکور دارم رو تاریخش حساب باز کردم

ارسلان
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

جون ملت رو به خطر بندازن چون تو کار داری
خیلی پرتوقع تشریف داری

Mosa
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

تو این شرایط برگزاری کنکور اصلا درست نیست

مریم
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

انشالله تعویق بیفته ، خواهشمندم تعویق بذارید . واقعا آرامش در جلسه آزمون مهمه . خواهشمندم تعویق بندازید .

عسل
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

خدا کنه بیفته عقب

نیما
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

آزمون سراسری دادگستری کارتش توزیع شده؛ و ان شاالله آزمون نیز سرموقع برگزارمیشه. نهایتا سه ساعت میخواد ماسک روی صورت طرف باشه و اون هم با رعایت پروتکل. حالا خوبه روزانه در وسیله نقلیه عمومی کیپ به کیپ نشستیم و ایستادیم و حالا موقع آزمون که فاصله از هر چهارطرف حداقل یک مترفاصله وجودداره، پروتکل رعایت نمیشه! این حرف ها چیه؟ یه جوری طرف میگه ممکنه کرونا بگیریم که انگار کل خانواده اش از خونه نمیرن بیرون و باهزاران نفردرارتباط نیستندو کلا توی خونه هستند. حالا یک روز با دقت بیشتری از قبل از خونه میایم بیرون. خوبه همه بزرگسال هستیم و عاقل. چرا مثل بچه های کوچیک ودبیرستانی دنبال بهانه هستید؛

Dr
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

من نه برا تعویق کامنت میزارم نه برا عدم تعویق…..ولی کامنتها رو میخونم استدلالات بچگانه وجود دارد…..مثلا عاقل بودن رو به ویروس نگرفتن ارتباط می‌دهید که این خود نشانه عدم عقلانیت شماست…..برگزاری مناسب ازمون زمانی است که کرونا جولان نمی دهد……بهمن اسفند و فروردین اردیبهشت و خرداد فرقی نمی کند….مهم زمان مناسب در شیوع پایین کروناست……تصمیم هم با ستاد کروناست …..و مسولیت عواقب آن نیز برعهده ستاد کروناست……

فرزانه
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

بچه ها آزمون دستیاری پزشکی ۵اسفند بود الان رفته اردیبهشت

داوطلب کنکور دکتری
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

اون را که آذر ماه تغییر دادن ربطی به وضع الان کورونا نداره.
آزمون دکتری امسال هم در زمان خودش برگزار میشه.در ششم اسفند

فرزانه
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

اهههه پس از قبل تغییر داده بودن

حسین
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

دوستان آزمون برگزار خواهد شد
سنجش جمعه آزمون کارشناسان برگزار میکنه و کارتش الان روی سایته

داوطلب آزمون دکتری شش اسفند
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

آره برگزار خواهد شد اینجور که معلومه از سنجش.

اما سال گذشته بعد برگزاری کنکور دکتری نظام مهندسی و وکالت تعویق افتاد و به فک کنم اردیبهشت و فروردین افتاد.
ربطی ندارن به هم
هر تصمیمی که ببینن …. بخوان میگیرن.

حقوق
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

برگزار میشه خودتون اذیت نکنید

مریم
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

ببینین عزیزان بعد عید ماه رمضونه بعد ماه رمضون کنکور ارشده اصلا صلاح نیست تعویق بیفته

پناه برخدا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

تعویق نمی افته و ششم امتحان برگزار میشه:((((

بچه پرو
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۲۹ ق٫ظ

دو هفته تعویق منطقیه

داوطلب.
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  بچه پرو

وااای خدا نکنه این چه مدل منطقیه
ششم با دوهفته بعد هیچ فرقی نمیکنه با توجه به شرایط الان دارم میگم.
برای بعدعید هم نمیدونیم چه پیش میاد.
اما زمان حال و اکنون زمان درستی نیست چون متاسفانه خیلی ها تو جمع بندی بیمارشدن.
بقیه هم دارن از این سو استفاده میکنن به خیال اینکه از رقباشون جلو بزنن و ششم خوش و خرم از جلسه بیان بیرون.
هرچندکه دکتری بیشتر مصاحبه است.
انسانیت هم مرده

م
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۲۱ ق٫ظ

تعویق چیه ..منطقش کجاست ؟ از کجا که بعد بد تر نشه ؟ مشخصه که تا شش ماه بعد بد تر میشه که بهتر نمیشه .نمیدونید سویه جدید تا به پیک برسه و از بین بره حداقل چندین ماه چه بسا یکسال طول بکشه ؟ با وجود واکسن نیازی به اینکار ها نیست . بعد از عید بد تر میشه دید و بازدید زیاد تر میشه و سویه جدید زیاد تر میشه طبیعتا .ممکنه مجبور بشن ۶ ماه بندازن عقب .
اونهایی که هی تعویق تعویق راه میندازید بدانید تعویق که میگید الزاما اونی که دلخواهتون هست ممکنه نباشه .ممکنه ۷ ماه بیفته عقب . .دلیل دوم اینه که شرایط ورود و تاریخ پذیرش ها به هم میریزه و ورودی های جدید بلا تکلیف میشن نمیدونند برنامه سال تحصیلی شون چی هست نه دانشگاه میدونه انوقت نه دانشجو . همه چی به هم میریزه . دلیل سوم کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد هست که اونها هم تحت تاثیر قرار میگیره . همینجوری الکی تعویق تعویق .؟

دنیا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  م

آزمون ششم برگزار میکنن اینقدر طول و تفسیر نمی خواست. چون پارسال هم این خبرا کار میشدتا کورونا هست این حواشی هم برقراره .
در ضمن تصمیم گیرنده نهایی برای تعویق یا برگزاری هیچ کدام از داوطلبین نیستن.
امیدوارم خداوند کمک حال افرادی باشه که این دوهفته بیمار شدند.

میلاد
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  م

باشه

Dr
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

شما یکی دو نفر هستین به اسم‌های مختلف مخالف تعویق هستید….چرا؟؟؟

علی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۳۸ ق٫ظ

آقا من همین الان دچار کرونا امیکرون شدم آخه چطور بیام تو جلسه امتحان، به فرض که بتونم بیام، خب چند صد نفرو بیمار میکنم، اینا اصلا فکر نمی کنن، اگر نیام خب زحمتم هدر میره اگر بیام به دیگران آسیب میزنم

سپیده
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

تا ششم دیگه بیماری شما قدرت انتقال نداره نگران نباشید.

کنکور
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

لابد عین سال قبل میگن هرکسی مبتلاست اعلام کنه تا جای جدا براش درنظر بگیرن
اما خب هرجور حساب کنیم تعداد حوزه برای مبتلایان بیشتره تا غیر مبتلا
چه میشه کرد بد زمونه ای افتاد کنکور امسال….

سپیده
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۵ ق٫ظ

انشالله که ششم برگزار میشه. قطعاً بعد از عید شرایط وخیم‌تره و هیچ منطقی برای تعویق وجود نداره.

دکتری
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

باشه

ارسلان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۴۷ ق٫ظ

الان چند تا بحث مطرح هست
بیمار شدن خیل عظیمی از داوطلبان به امیکرون
نبود سیستم تهویه هوا در فصل سرد
سرعت انتقال به شدت بالای امیکرون که حتی کودکان هم در امان نیستن و تو این هفته حدود ده کودک رو به گام مرگ کشونده
و همچنین به گفته وزارت بهداشت هفته اول اسفند پیک سنگینی رو تجربه خواهیم کرد
پس تعویق میتونه تصمیمی درست برای حفظ سلامت داوطلبین و خانواده هاشون باشه

نگار
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ق٫ظ

اصلا بحث مبتلا شدن روز امتحان نیست بحث بر این است که عده زیادی از داوطلبان فعلا در حال حاضر بیمار و مبتلا به کرونا هستند و درگیر درد و درمان خود هستند و اصلا فرصت مرور در روزهای پایانی را ندارند. کمی به فکر این بیماران باشیم. کلیپی از بیماران سندروم دان( خداوند همه آنها را شفا دهد) دیدم که در حال مسابقه دو بودن که یکی از آنها به زمین افتاد و مابقی که در حال دویدن بودند یهو متوقف شدن و دست دوست افتاده خود را گرفتن. بیاییم مهربانی و عطوفت را از این عزیزان بیاموزیم.

۱۴۰۱ دکتری
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

دقیقا
اما متاسفانه فقط بلدیم به هم انگ بزنیم.
انسانیت مرده اونم تو این زمانه بد کورونایی که هیچ کسی نمیدونه چی درانتظارشه.
خدایا خودت پناه باش

دوست
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

بعد از عید بالفرض در اردیبهشت هم تعداد دیگری مبتلا هستن و متوقف میشیم تا اونها هم برسن. دوباره فرضا در تیر بخاطر انسانیت می ایستیم تا مهربانی بیاموزیم که مبتلایان در تیر برسن. چقدر ما با عطوفتیم که واسه مبتلایان شهریوری و بعد و بعدها هم می ایستیم:))
خدارو شکر ما مدیر و تصمیم گیرنده نشدیم.
۱۸۶ هزار داوطلب داریم. فرض که ۶ هزارتا هم مبتلای حال باشن. کدوم منطق و هر چیزی که اسمش رو خودتون میخواین بگذارین میگه تعویق کن؟!!!
قاعدش جدا کردن ۶ هزارتاست. قطعا تعدادی هم مبتلایان مخفی هستن که در همه جا هستن. ربطی هم در جلسه ازمون نداره. بسیار دیدیم و شنیدیم که فردی میگه جایی نمیرفتم و رعایت کامل داشتم ولی مبتلا شدم. دلیلش همین افرادن که برای امیکرون اتفاقا اعضای خانواده عامل اصلی هستن‌.
تنها راه برای کاهش خطر از این افراد با بیماری مخفی هم ماسکه ک اونم سر جلسه همه میزنیم ان شالله.
لطفا احساسی و شعاری صحبت نکنین. هر کسی از پنجره دید خودش واسه ۱۸۶ هزار نفر دیگه نظر میده و اتهامات واهی و تخیلی هم میزنه.

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

باشه دوست عزیز
امتحان ششم برگزار میشه.

نه به سفسطه
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

به این میگین سفسطه! اینکه کسی فکر کنه کرونا یکی دو ماه دیگه نیست یا حتی یکی دو سال دیگه خیالی بیش نیست مگر اینکه معجزه و اراده خدا چنین بشه! اما اینکه شما به مزاح عطوفت و نوعدوستی رو بهانه غیرعقلانی دونستید که اینطور باشه باید هربار عقب انداخت چون همیشه چندتا کرونا دارن به اندازه مزاح شما خنده داره! بحث این نیست که چون عده ای کرونا گرفتن نباید برگزار شده بحث اینه که در شرایط حاضر عده ای که ما نمی‌دونیم چند نفر کرونا گرفت و خیلیها توجه کنید خیلی‌ها!در معرض ویرووس قرار میگیرن! اینکه از کجا معلومه بدتر نشه هم باز فقط خدا می‌دونه نه من و شما ما از الان خبر داریم که خرابه از طرفی اگه بخواین یه کم از عقل و تجربه کمک بگیریم میبینیم مثلا دو ماه اوضاع بیش از هر وقت دیگه خوب بود بقول خودتون با همین واکسنها و کنترل و مدیریت کرونا و.‌.! امیکرون هم این یکی دو ماهه کنترل بشه و اکثریت دوز سوم قاعدتا و منطقا اوضاع خیلی مناسب تر میشه کرونا هیچوقت در یک شرایط ثبات چه خوب و چه بد نبوده مدام در حال تغییر و با شدت و حدت خیلی متفاوت! خوب بهترین زمان آزمون هم همون زمان کاهش اوجگیریه نه تو اوج سرایت. پس نه با واژه ها بازی کنید نه با جون اکثریت مزاح کنید!

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۸ ق٫ظ

پروتکلشون رو دیدیم پارسال. ما فقط خواهان تعویق تا شرایط مناسب هستیم

دکترررر
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

واقعا هیچی رعایت نشده بود

پریهان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

متاسفانه آزمون برگزار میشه ششم

چون میگن همه واکسن زدن خفیف میگیرن و استدلالشون اینه.

نریمان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام دوستان
به نظر من شرایط امسال از پارسال کرونایی تره چون تازه داریم اوج میگیریم و واگیر اومیکرون زیاده
هفته پیش در محل کار ما یکی از همکاران درگیر شد و کل مجموعه گرفتاررشدن
تازه این همکار ما فقط ۱ ساعت اومد سر کار و حالش بد شد رفت
شما فک کن ۴ ساعت بخوای آزمون بدی

شادی
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

۴ساعت نه و ۲ساعت …. شما نمیدونین کنکور چن ساعته بعد میخواین کنکور بدین ؟