احتمال تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟ [آخرین اخبار]

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

درخواست تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ با شیوع اومیکرون از سوی برخی داوطلبان این آزمون مطرح شده است؛ البته برخی داوطلبان هم با تعویق مخالفند.

به گزارش پی اچ دی تست، با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۱ و شیوع امیکرون، بسیاری از داوطلبان تردید دارند که کنکور دکتری در موعد مقرر برگزار شود.

زمان آزمون دکتری ۱۴۰۱ ششم اسفندماه اعلام شده است و همه داوطلبان کنکور دکتری سراسری دوره‌‌های روزانه و شبانه، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پردیس‌ها، پیام نور و نیز داوطلبان دانشگاه آزاد با شرکت در جلسه امتحان به رقابت خواهند پرداخت. بر اساس اعلام سازمان سنجش، کارت دکتری ۱۴۰۱ نیز سوم اسفندماه منتشر خواهد شد.

در حالی که ۲۰ روز تا زمان برگزاری کنکور فرصت باقی مانده، شیوع امیکرون باعث شده که برخی داوطلبان با این سوال مواجه شوند که آیا آزمون دکتری ۱۴۰۱ به تعویق خواهد افتاد؟

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱

آخرین اخبار تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱

با برگزاری آزمون دادگستری در روز جمعه توسط سازمان سنجش و عدم دستور تعویق از سوی ستاد ملی کرونا، احتمالا آزمون دکتری ۱۴۰۱ نیز طبق تاریخ اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

این در حالی است که معاون تحقیقات وزارت بهداشت اعلام کرد اوج پیک ششم هفته اول اسفند است. این پیک تا هفته اول فروردین ادامه خواهد داشت و در ایام نوروز نیز درگیر پیک ششم کرونا خواهیم بود.

عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه 27 بهمن: نیز تلویحا به برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر اشاره کرد. وی در صفحه خود نوشت:

موضوع برگزاری کنکور دکتری مورد پیگیری قرار گرفته است … ظاهرا همه تلاش‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری، همچون دیگر آزمون‌های گذشته اندیشیده شده است … پس لطفا نگران نباشید …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه 27 بهمن: با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری ۱۴۰۱ از درنظر گرفتن محیط ایزوله در حوزه‌ها برای داوطلبان کرونایی خبر داد.

“عبدالرسول پورعباس” رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا در پی شیوع امیکرون در کشور احتمال تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟ گفت: فرآیند آزمون دکتری متمرکز سال ۱۴۰۱ آغاز شده و اقدامات مربوط به حوزه بندی، چاپ سوالات و دفترچه‌ها صورت گرفته و قرنطینه سوالات هم انجام شده است.

وی در ادامه با بیان چاپ و قرنطینه بودن سوالات آزمون دکتری گفت: بخش عمده‌ای از فرآیند آزمون شروع شده و رشته‌های مختلف زیادی در این مقطع وجود دارد که مطابق با رشته‌ها تعداد زیادی سوال باید طرح می‌شده که از ماه‌ها قبل این اتفاق افتاده و اکنون سوالات در چاپخانه و قرنطینه در حال چاپ و آماده‌سازی هستند، سپس در زمان مقرر به حوزه‌ها ارسال شوند.

سخنگوی وزارت علوم در روز چهارشنبه 20 بهمن در توییتر خود نوشت: تصمیم در خصوص تعویق کنکور دکتری یا برگزاری به موقع آن در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و تابع شرایط کشور است و وزارت علوم نیز مجری این تصمیم خواهد بود.

آخرین خبر مورخ 21 بهمن 1400: رئیس سازمان سنجش با تاکید بر اینکه تغییری در زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: هیچ پیگیری از سوی مسئولان آموزش عالی برای تعویق کنکور دکتری صورت نگرفته، بنابراین تغییری در تاریخ برگزاری آزمون دکتری نداریم. وی تاکید کرد که آمادگی‌های لازم برای چاپ سوالات در قرنطینه‌ها آغاز شده و شیوه نامه‌های بهداشتی برای این آزمون به درستی رعایت شده است، بنابراین جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پاسخ به مطالبه تعدادی از داوطلبان آزمون دوره دکتری عنوان می‌کند که موضوع را با مسئولان مربوطه در میان خواهد گذاشت تا در این باره تصمیم گیری کنند.

به محض انتشار خبر جدید در خصوص تغییر زمان کنکور دکتری در همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد!

چرا داوطلبان تصور می‌کنند احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟

شیوع کرونا از اسفندماه ۱۳۹۹، برگزاری کنکورهای تحصیلات تکمیلی را تحت تأثیر قرار داد و آزمون دکتری ۹۹ پس از تعویق‌های مکرر در مرداد ماه برگزار شد. کنکور کارشناسی ارشد نیز در سال ۹۹ و در سال ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

اما زمان آزمون دکتری ۱۴۰۰ تغییر نکرد و این امتحان در شرایطی برگزار شد که کرونای انگلیسی در کشور شیوع پیدا کرده بود و بسیاری از داوطلبان خواستار تعویق کنکور دکتری بودند؛ اما حتی کمیسیون آموزش مجلس هم به موضوع تعویق آزمون دکتری ورود نکرد (متن کامل خبر).

در حالی که گسترش ویروس کرونا در کشور رو به افزایش است و طبق اعلام وزارت بهداشت آمار مرگ و میر‌ها ۳ رقمی شده و تعداد شهر‌های قرمز به شدت افزایش یافته و هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد، درخواست تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ از سوی برخی داوطلبان به شدت در حال پیگیری است. این داوطلبان کمپین تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ را تشکیل داده و درخواست تعویق را به گوش مسئولین نیز رسانده‌اند.

به هر صورت تغییر تاریخ آزمون‌های سازمان سنجش طی دو سال گذشته باعث شده که هنوز هم احتمال تغییر تاریخ کنکور دکتری دور از ذهن نباشد. بنابراین، برخی داوطلبان پیگیر تعویق کنکور دکتری 1401 هستند، برخی مخالف تغییر زمان هستند و برخی دیگر درخصوص برگزاری کنکور در زمان مقرر تردید دارند.

استمرار مطالعه داوطلبان دکتری؛ یک ضرورت

حدود دو سال است که کشور ما درگیر کرونا است و با وجود واکسیناسیون گسترده شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد. این موضوع متاسفانه حاکی از آن است که همچنان شرایط شیوع بیماری ادامه دارد و شاید فعلاً نتوان به بازگشتن به شرایط عادی امیدوار بود.

البته که خوشبختانه با واکسینه شدن بخش زیادی از مردم کشور در مقابل کرونا، آمار مرگ‌ومیر نسبتاً کاهش یافته است.

علاوه بر موارد فوق، همان‌طور که اشاره شد، آزمون دکتری در سال گذشته هم به تعویق نیفتاد.

با توجه به موارد یادشده، اگرچه هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما به هر صورت در وهله اول شاید نتوان امید زیادی به تغییر زمان ازمون داشت و در وهله دوم، تاکنون خبری حاکی از تعویق منتشر نشده و اگر قرار باشد تاریخ برگزاری کنکور دکتری تغییر کند، این تصمیم با توجه به وضعیت موجود و وخامت شیوع بیماری در آن زمان مشخص خواهد شد. بنابراین در حال حاضر، نمی‌توان در خصوص تعویق یا عدم تعویق آزمون نظر قطعی داد.

در نتیجه، با توجه به این که بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۱ در ۶ اسفند ماه اعلام شده و تاکنون خبری مبتنی بر تعویق این آزمون اعلام نشده، بهتر است داوطلبان کنکور دکتری فعلا با این تصور که قرار است آزمون دکتری بدون تعویق در اسفند ماه برگزار شود، به برنامه‌ریزی خود پایبند بوده و به مطالعه ادامه دهند. چرا که اگر کنکور در موعد مقرر برگزار شود، فرصت را از دست نداده‌اند و اگر کنکور دکتری به تعویق بیفتد، فرصت بیشتری برای مرور و کسب آمادگی بیشتر خواهند داشت.

آیا ممکن است کنکور دکتری 1401 به تعویق بیفتد؟

با توجه به شیوع اومیکرون احتمال تعویق وجود دارد. زمان جدید برگزاری آزمون دکتری 1401 در صورت تعویق؛ در سایت پی اچ دی تست، کانال تلگرامی دکتری و یا پیج اینستاگرام دکتری اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه از تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ مطلع شوم؟

آخرین اخبار درخصوص تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری 1401 در متن همین مقاله درج شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

447 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

چی شده واقعا تعویق میشه
داستان جلسه واقعیه؟

سیما
اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

با سلام و احترام
من قصد شکایت به دیوان عدالت دارم چون این آزمون اصلا در شرایط مناسب و وضعیت کرونا قرمز برگزار شده من خودم دوهفته است با مرگ دست و پنجه نرم کردم الان سمت راست بدنم عصب شنوایم دچار مشکل شده این عدالت نیست

وحید
اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

خانم جوری حرف نزنید که انگار فقط خودتون توی این مملکت کرونا گرفتید! تقریبا اکثر جمعیت یکبار کرونا رو گرفتند و این نوع عوارض، بر فرض صحیح بودن حرف شما، بسیار نادر هستند و برای موارد نادر دیوان عدالت حکمی صادر نمیکنه.

سیما
اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بسلامتی و خیر شما از اعضای دیوان هستید باعث خوشحالی است از کی تا حالا عوارض جانبی کرونا جز موارد نادر است جناب
در ضمن من از حقم دفاع میکنم

وحید
اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

مشکلات شما که به بقیه داوطلب ها مربوط نمی شود.. اصلا خیلی هم خوب شد برگزار شد. بفرما برو بابا

وحید
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

تعجب میکنم داوطلب کنکور هم هستین و فهمتان انقدر پایین هست.

سهراب
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۱ ب٫ظ

ظاهرا الان جلسه برگزار شد قرار شد تعویق داشته باشیم

دکترا ۱۴۰۱
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

منبع این خبر کجاست؟
جلسه هنوز تمام نشده، خواهشا لینک خبر رو همین جان ارسال کنید

هما
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

تعویق شده؟؟؟ چی میگن دوستان

رضا
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۲:۳۴ ب٫ظ

بالاخره تعویق داریم

سحر
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۲:۳۳ ب٫ظ

دوستان شنیدین میگن تعویق داریم؟!

وحید
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

نخیر خبری از تعویق نیست و جمعه برگزار میشه

رهام
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۲:۳۲ ب٫ظ

الان اعلام شد که به خاطر کرونا تعویق داریممم

افشین
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رهام

کی گفته؟

حجت
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

من و چندتا دیگه از دوستانم که داوطلب ازمون دکتری بودیم به شدت مبتلا شدیم
نه توان ازمون داریم نه میتونیم ازش بگذریم باید چکار کنیم
کاش حداقل هزینه مردم برمیگرشت

خبر مهم
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

انشالله شفا پیدا کنین. ولی برگزار هم میشه انشالله

خبر مهم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

الان جلسه برگزار شد و قرار شد در موعد مقرر آزمون برقرار بشه تعویق بی تعویق

خبر مهم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

یک مشت تنبل و درس نخونده دارن اظهار نظر می کنن آخه چرا باید به تعویق بیوفته؟؟؟

قاف
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۷ ب٫ظ

یعنی واقعا متوجه نمیشن این افرادی که انقدررر دارن اصرار به تعویق میکنن، یک عده داوطلب درسخوان هستند که الان بیمار شدند و یا به نوعی ترس از بیمار شدن خودشون و عزیزانشان رو دارن؟! واقعا کسی که درس نخونده آنقدر حوصله ی اصرار داره؟! مگه چیزی رو از دست میده؟!
ما داوطلبانی که وقت و انرژی مون رو برای درس گذاشتیم و بیمار شدیم، از سر ناچاری آنقدر به شما مسئولین رو میزنیم وگرنه هیچ وقت آنقدر به خلق خدا رو نمیزدیم!

مریم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان عزیزم. بنده حدود دوهفته پیش کلا نظرم راجع به دکترا خوندن عوض شد و تصمیم گرفتم آزمون شرکت نکنم. امروز روز یازدهم هست که درگیر اومیکرون هستم و در این مدت دوسال دفعه اولی هست که مبتلا به این بیماری میشوم. متاسفانه در این پیک افراد زیادی درگیر شدن حتی با وجود واکسن و رعایت کردن. الان همه ش به این فکر میکنم که اگر میخواستم امتحان بدهم و این دوهفته جمع بندی در بستر بیماری بودم چقدر حال روحی بدی داشتم و فقط غصه اونهایی را میخورم که در این مدت درگیر شدن و روز امتحان هم حال خوبی ندارند و مجبورند سر جلسه حاضر شوند و متاسفم برای افراد خودخواهی که هیج درکی ندارند و فقط برچسب درس نخوندن و تنبل بودن را به موافقان تعویق می زنند و بیشتر از آن متاسف برای مسئولین این مملکت که اصلا براشون اهمیتی ندارد. کار درست را دوستان من انجام دادند که از ایران رفتند. امیدوارم یه روزی برسه که اولا انسانیت در زندگی ما جاری بشه و به فکر دوست و هم وطن خودمان باشیم و دوما مسئولین برای قشر تحصیل کرده ارزش قائل باشن و با عقل تصمیم بگیرن نه اینکه هر چی از بالا بهشون دیکته میشه

زهرا
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۲:۱۵ ب٫ظ

زده اگه کسی مبتلا تست خودش نشون بده تا براش یه فکری بکنن سر جلسه
چه فکری آخه چه تستی آخه
قرار همه ۴ساعت کنار هم به فنا برن

سیما
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام دوستان
انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید
بزرگواران آزمون وکالت به سال ۱۴۰۱ موکول شد

مگه چند تا وکیل داریم که بدون هیچ دردسری ازمونشون به سال دیگه موکول شده ولی ما هرسال جنگ و جدل برای حقمون داریم میگن یکهفته میگیرید خوب میشید مطمئن هستند تو یک هفته با این وضعیت سرایت خوب میشم پس چرا آمار مرگ و میر سه رقمی شده

خبر مهم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خب شرکت نکن مگه مجبورت کردن

حمید
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۶ ب٫ظ

الان کسی که کرونا گرفته و حالش خیلی بد هست چطور میتونه امتحان بده چه جایی چه راهی واس مروم مونده آخه این بدبخت چه انتخابی داره که بکنه

**
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

الان منم همینم
حالم خوب نیستتت

خبر مهمم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سال بعد هم میشه امتحان داد

یگانه
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۰ ب٫ظ

کروناییها هم قراره بیان تو حوزه امتحانی؟؟؟؟؟ اینکه خیلی مسخره است. با کرونا برمیگردیم خونه

فاطمه
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ

با سلام خدمت مسئولین دلسوز، با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون وسرعت بالای سرایت این ویروس درخواست عاجزانه برای تعویق آزمون دکتری داریم

مهدیس
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ

واقعا هیچ وقت تصمیم درست و به جا گرفته نمیشه
چرا ازمون وکالت امسال اصلا برگزار نشد ولی دکتری حتما باید برگزار بشه سر موعد

علی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۲:۲۰ ب٫ظ

خودشون میان یه چیزی ایجاد میکنن به نام رنگ بندی که بر اساس اون تصمیم بگیرن، طبق همین رنگ بندی بیشتر شهرهای کشور قرمز هستن، بعد دوستان سازمان سنجش میان صورت مسئله رو پاک میکنن میگن ازمون رو در شهرهای قرمز برگذار نمیکنیم، خب عزیز دل من وقتی منو بغل دستیم از شهر قرمز پا میشیم میایم اونجا میشینیم کنار هم چه تفاوتی میکنه تو کدوم شهر قرار داریم، نکنید نکنید نکنید، لجبازی نکنید، مسئله جون مردمه فقط بحث یه ازمون نیست، من وحشت دارم بعد اون ازمون پاشم بیام تو خونه ای که پدرم نارسایی شدید قلبی داره، نکنید، نکنید، یک ربع بیست دقیقه که نیست، ۴ ساعته، در مکان بسته با پنجره بسته تو زمستون، اونم اومیکرونی که سرایتش فوق العاده بالاست، جون مردم رو بازیچه نکنید

احمد
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۲:۱۹ ب٫ظ

در شیوه نامه نوشتن اگر مبتلا ب کرونا هستید تست خود رو ارائه کنید
برادر من تست رو کسی میده که حالش بده اون بنده خدا اصلا نمیاد آزمون بده،
مشکل کسی هست که ابریزش ساده داره و ناقله اون ادم میاد میشینه کنار منی ک اگه بگیرم ممکنه کرونای شدید بشه
کسی هم ک به خودش فقط شک داشته باشه نمیاد بگه من مشکوکم چون میگیرن میزارنش کنار چهار نفر دیگه ک دارن،اینجوری اگه نداشته باشه از اونها میگیره

مریم.ن
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

خود من این چند روز علایم داشتم ولی ازم تست نگرفتن و گفتن تست ۴۰درصد خطا داره و مبنا رو روی مثبت بود باید گذاشت. خب الان من بدون تستم پس یعنی کرونا ندارم؟؟!!پاشم برم سر جلسه و بقیه هم مبتلا شدن بگم به من چه ؟؟؟؟؟

افسانه
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۴۴ ب٫ظ

رئیس سازمان سنجش گفت که برگزار می شه همین چند ساعت پیش

افسانه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ

آخر برگزار می شه یا تعویق ؟

عصبانی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  افسانه

فعلا امروز مهدکودک ها را گفتند تعطیل شدند!!!!!!!!!!

علیرضا
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  عصبانی

من کاری به تعویق و آزمون ندارم. خجالت نمی کشن واسه این که بگن مهدکودک ها تعطیله ستاد و جلسه تشکیل میدن؟

خبر مهم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  افسانه

انشالله برگزار میشه

مهدی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ب٫ظ

بعضیا یه طوری انشااله انشالله میکنند و درس خوان و غیر درس خوان میکنند انگار چه آینده ای در انتظار قشر تحصیل کرده هست
الان پای جان افراد در میان هست انسان باشیم تا خودخواه

دانشجوی ارشد
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه ما مشکلی نداریم کارمونم با رشتمون یکیه

مهدی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

کارو الان همه دارن شما خیلی به خودت افتخار نکن

دانشجو
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

بله اینکه کجام کار کنی مهم ،کارو همه دارن ولی اکثریت از کارشون راضی نیسن

داوطلب
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ

من مخالف تعویقم ولی انشا الله اتفاقی بیوفته که به سود همه باشه حتی کسانی که موافق تعویقن

کنکور باید برگزار شود
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۸ ب٫ظ

سال ۹۸ بر همه ما اثبات شد که تعویق کنکور هیچ سود جز ضرر برای دانشجویان ندارد،تعداد کثیری از داوطلبان دانشجوی ارشد هستند و بعد عید دفاع دارند،حق دانشجویان درس خوان را پایمال نکنید.

کنکور در زمان خودش برگزار می شود انشا الله.
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۶ ب٫ظ

ما را پاسوز افراد درس نخوان و سود جو نکنییید،تعداد کثیری از داوطلبان خواهان برگزاری کنکور هستند.

قاف
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۰۰ ب٫ظ

اینطوری نگید
من به شخصه خیلی هم درس خوندم اما به شدت بیمار شدم و نمیتونم روی پام بایستم!
یک تعویق دو سه هفته ای هیچ مشکلی برای کسی ایجاد نمیکنه…

داوطلب دکتری
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  قاف

ببخشید من اون روز اعصابم خورد بود یه چیزی گفتم انشا الله موفق باشید و اتفاقی بیوفته که به نفع موافق تعویق هم باشه

ماشالله
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۲ ب٫ظ

من موافق برگزاری هستم اما اینقدر ان شالله بگو تا …..
ان شالله که سر عقل بیان همه ،درس نخوان و سود جو چیه!!!
دارند با این انگ ها از مریضی و بی حالی بقیه به نفع خودشون استفاده میکنید به خیال اینکه رقباتون کمتر بشن از این خبرا نیست اصلاااا

#برگزاری کنکور
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۰۸ ب٫ظ

کنکور انشا الله برگزار خواهد شد .

دانشجو
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۳۰ ب٫ظ

با توجه به عدم رعایت پروتکل های توسط سنجش و افزایش میزان بستری ها ان شاالله آزمون به تعویق خواهد افتاد. نگران نباشید. توکل کنید

عاطفه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۰۱ ب٫ظ

هیچ فضای مناسبی ایجاد نمیشه
پارسال به بدترین شکل ممکن بدون هیچ تهویه هوایی سالن های شلوغ با فاصله صندلی ها خیلی نزدیک به هم برگزار شد
تازه همون اول صبح توی محل آزمون ما دعوا هم شد سر همین مسائل
خلاصه که دلشون به حال بچه های مردم نسوخته

#برگزاری کنکور
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

کنکور را باید برگزار شود.

علیرضا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۲ ب٫ظ

چشم. میگم بهشون

افروز
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

زمزمه های تعویق به گوش می رسه گویا جلسه اضطراری گرفتند

ناشناس
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  افروز

از کجا شنیدید ؟ موثقه ؟

داوطلب حسابداری
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  افروز

عذر میخوام از کجا مطلع شدید؟

افسانه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  افروز

ببخشید مطمئنین؟

اسفند اومیکرونی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  افسانه

نه گول این حرفها را نخورید هیچ خبری هنوز نیست پارسال هم این موثق ها می اومدند کامنت میذاشتن اما برگزار شد

همایون
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۰:۴۸ ق٫ظ

مسولین سازمان سنجش را به دادگاه می کشیم اگه برای بچه های ما اتفاقی بیفته . وقتی این بیماری حتی با وجود واکسن و ماسک قابل سرایت هست و کشندگی داره چرا باید اینهمه داوطلب را ساعتها در محیط بسته نگه داشت .

خبر مهم
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  همایون

میشه شرکت نکرد زورت که نکردن

رها
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۰:۳۰ ق٫ظ

سال قبل هم میگفتین پروتکل‌ها رعایت میشه ولی داوطلبان خلاف این حرف رو ثابت کردن خوبه به خاطر منافع خودتون دست به هرکاری میزنین جان داوطلبان چه ارزشی براتون داره

#کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ب٫ظ

اینو تو نظرات زیاد میبینم که میگن اساتید را باید قانع کرد یعنی چی؟از چه لحاظ

راضیه حسینی
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ

یک نکته دیگه این همه فکر نکنید که واکسن زدیم طوریمون نمیشه. من آذر ماه زمانی که همه جا آبی بود از محل کارم کرونا گرفتم. یک ماه هم بود که دوز دوم سینوفارم رو زده بودم و همین باعث شده بود با خیال راحت ماسکم رو برای مثلا یه چایی خوردن که درمیاوردم تا یه ربع بیست دقیقه بعدش هم دیگه خیالم راحت بود که من دیگه واکسن دارم همه واکسن دارن اوکیه جای نگرانی نیس. من تا پنج شش روز خوب خوب بودم فقط به لحاظ ناقل بودن رعایت می‌کردم. ولی مادرم با دو دوز آسترازنکا پنج روز بستری بود و هنوز با عوارضش درگیره. اصلا معلوم نیس رو کی چه عوارضی بذاره کرونا. این‌قدر به خودتون و واکسناتون مغرور نباشید. مبادا پشیمونی برای کسی بمونه. مطمئن باشید برای یه آب خوردن ماسک رو قراره بدین پایین.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه حسینی

حرف زدن از کرونا و ترسیدن از ماسک دادن پایین برای آب خوردن، در روزگاری که روزانه بیش از یک میلیون نفر فقط در تهران توسط مترو جابجا میشند، بیشتر از اینکه نشون دهنده ی مثلا نگرانی باشه، یک ننه من غریبم بازی ناشی از جوگیری هست. خوبه خودتون هم با حرفاتون ناخواسته بر حرف های من صحه میگذارید؛ شما مرتب میرید سرکار ،حدود ۲۰۰ روز در سال، سرکاری که توش قطعا با افراد دیگری در تماس هستید و ساعت کاری روزانه شما هم خیلی بیشتر از یک کنکور دکتری هست که فقط یک روز، با یک وسیله ( که احتمالا ۲۰۰ روز در سال باهاش میرید سرکار ) میرید سر جلسه که اونم حدود ۳،۴ ساعت میشینید سر جلسه بعد خداحافظ؛ و جالبه از همون سرکار هم کرونا گرفتید، ولی باز هم میرید سرکار. مادرتون هم قاعدتا از سر جلسه کنکور کرونا نگرفته، از همین آمد و شد های کاملا روتین و به مراتب خطرناک تر از کنکور دکتری کرونا گرفته.

راضیه حسینی
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

چرا مغلطه می‌کنید جناب. مگر آذر ماه روزانه یک میلیون نفر فقط در تهران با مترو جابه‌جا نمی‌شدن چطور اون موقع روزانه تعداد مبتلاها هزار نفر بود؟ این تعداد مسافر مترو یا هر جای دیگه یهو وسط بهمن از آسمون که نریختن با من و شما هم دشمنی نداشتن که بخوان برنامه ما رو به هم بزنن. بحث بر سر گونه‌ای از ویروست که شدت همه‌گیریش بسیار بالاست. و جایی که فقط یک ناقل باشه همه رو درگیر خواهد کرد. چه من چه شما چه اون مراقبی که بالا سر من و شماست. یه کم جلوتر از نوک بینی‌تون رو بگیرید. انقد درگیر این شدید که از موافقای تعویق مچ بگیرید که متوجه اشکالات حرف خودتون نمی‌شید. من مرتب میرم سرکار ولی در طول دوسال و‌ خورده‌ای که کرونا اومده فقط یک بار کرونا گرفتم. اتفاق فقط یک بار میفته نه هر روز سال. من هم مثل شما فکر می‌کردم که قرار نیست اتفاقی بیفته. شما هم اگه فکر می‌کنید تو محیطی که با امکان حضور مبتلا و ناقل قرار نیست برای شما یا کس دیگ‌های اتفاقی بیفته مهم نیست.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه حسینی

شما اگه نگران کرونا گرفتن هستید، باید از سرکارتون و سیستم حمل و نقل بترسید که مرتبا مراجعه دارید، نه از کنکور دکتری، خیلی واضح و بدیهی است، احتمال گرفتن کرونا از کنکور دکتری، در برابر احتمال گرفتن کرونا از محل کارتون کاملا قابل چشم پوشیه. در ضمن چرا آذر ۱۰۰۰ نفر بود؟ چون تیپیکال بیماری های عفونیه، مدتی پیک میزنند و بعد نزول میکنند تا پیک بعدی و اگر مثلا قرار باشه از مکان های پرخطرِ شیوع کرونا هراس داشته باشیم، قطعا باید از متروی تهران و محل کار بترسیم نه از کنکور کذایی با تعداد بسیار محدود شرکت کننده در مقایسه با اون ها. شما و برخی دیگر هم متاسفانه خواستید با موج همراه باشید. درضمن شما که هم واکسینه شدید و هم ابتلا داشتید، اگر هم احیانا باز بگیرید قطعا خفیف خواهد بود

راضیه حسینی
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

و در ثانی من نگفتم کسی از جلسه کنکور کرونا می‌گیره. درسته من هم با شما موافقم که از آمدوشدهای روتین احتمال ابتلا خیلی بالاست. وای در زمانی که با آمارهای قطعی روزانه ۲۵هزار مبتلا داریم احتمال ابتلا خیلی بالاتر از زمانیه که آمار همه‌گیری کم‌تره. این یه رابطه همبستگی ساده‌س جناب.

N.z
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

سرکار یا مترو احتیاج به تمرکز بالا و حل مسائل نداریم
کنکور همه اینها هست همراه با استرس مبتلا شدن
همه سرکار نمیرن، همه مترو سوار نمیشن.
به شخصه خود من ۲ سال از خونه بیرون درنیامدم

وحید
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  N.z

شما اگه واقعا ۲ ساله از خونه بیرون درنیومدی، قطعا فورا به مداخلات فوری درمانی اعصاب و روان نیاز دارید و این مسأله رو کاملا جدی و دوستانه میگم؛ چون علاوه بر اینکه «ترس بیش از حد و کاملا غیر منطقی» از کرونا دارید، این مدت در خونه موندن تبعات جدی روحی و روانی رو در پی داره.

راضیه حسینی
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ب٫ظ

در مورد دکترا و آزمونش من خیلی حرف برای گفتن دارم. ولی الان صلاح نمی‌دونم بگم یک به این دلیل که نمی‌خوام کسی رو دلسرد یا امیدوار کنم بیهوده. دوما که حقیقتا با جوی که من این‌جا دیدم دوستان آماده برچسب زدن هستند من هم خوشم نمیاد برچسبی بهم بخوره. ولی خیلی سربسته بهتون بگم آزمون دکتری خیلی ساده‌تر از چیزیه که فکر می‌کنید حتی با مطالعه تست‌ها و پاسخ‌های تشریحی آزمون‌های سال قبل و زبان و استعداد معقول رتبه قابل قبولی کسب می‌کنید. من نمی‌خوام زحمات کسی رو. بر سوال ببرم ولی حقیقتا این کنکور کارشناسی و یا حتی ارشد نیس که که یک سال خوندن بخواد. از من بپرسن من میگم کنکور ارشد از همه آزمون‌ها زحمت بیشتری می‌خواد چون متاسفانه تو کارشناسی ما آموزش چندانی نداریم و همه چی تو آزمون ارشد به عهده دانشجوئه. ولی برای دکترا چه به لحاظ علمی چه پژوهشی تقریبا آماده‌ایم و روی پای خودمونیم. در ضمن باز هم تاکید می‌کنم نتیجه نهایی به مصاحبه و توانایی‌تون تو قانع کردن اساتید اون دانشگاه داره. برای همین به عنوان یه کسی که هم تجربه آزمون هم مصاحبه هم کرونای خودش و عزیزش رو داره می‌تونم بهتون توصیه کنم این همه جوش آزمون رو نزنید. به هم دیگه برچسب شماها که تعویق می‌خواین تنبلین و فلان هم نزنید. ابن خبرا نیس. هر جا مسابقه باشه دکترا مسابقه نیس. آخر سر شما رو با توانایی‌های خودتون میسنجن. یک مقدار همدلی تو این شرایط بد نیس. همه در معرض بیماری هستیم.

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

تعویق نیفته که یعنی اهمیت ندادن به داوطلبان.یسری کلا خارج تشریف دارن هیچی از آمار کرونا نمیدونن .از تعداد فوتی ها.حتا نمی تونن سال قبل و امسال رو مقایسه کنن.امیدوارم سوالا کنکور رو بتونن بزنن.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

کنکور کارشناسی ارشد پارسال در زمانی برگزار شد که فوتی ها حدود ۴۰۰ نفر بود، درحالی که تعداد شرکت کنندگان کنکور ارشد خیلی بیشتر از دکتری هست. در اون زمان در پیک بودیم و طبق جریان همیشگی بیماری های عفونی، پیک بعد از مدتی فروکش پیدا میکنه و ۱۸۰ هزار نفر داوطلب کنکور دکتری تاثیری در پیک ندارند.

علی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

باشه بابا ما میایم کنکور میدیم ببینیم امثال تو به کجا میرسند…فقط این و مطمئمنم اگر خدایی نکرده اتفاقی برای کسی یا خانوادش بیفته امثال تو و سازمان سنجش مسئول اند و در اون دنیا پاسخگو

وحید
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

هرکس که میاد کنکور دکتری میده احتمالا به این خاطره که به یک جایی برسه، اگه شما جز این دسته نیستید پس هیچی. در ضمن بعضی جوری درباره کرونا جو میدن که انگار با بیماری ای مثل هاری و ماربورگ و ابولا و نیپاه و کروتسفلد جیکوب با درصد کشندگی بسیار بالا و بعضا ۱۰۰ درصد مواجه هستند نه با کرونایی که میزان کشندگیش توی سن زیر ۴۰ سال، چندین برابر کمتر از احتمال فوتی ناشی از تصادفات توی همین رنج سنی هست

دکتری
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

رشتتون زیسته؟

وحید
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خیر

مونا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم…ولی تحلیل برخی از دوستان خیلی تعجب اوره.

دوستان که تصور میکنن مخالفین دارن وقت می‌خرن و یا تنبل هستن …..من پارسال برای اولین بار دکتری شرکت کردم، نخونده و فقط با دانسته های قبلی و استعداد تحصیلی و زبان ، رتبه ی خیلی خوبی اوردم…..ولی خب رزومه ی قوی ای نداشتم و به همین خاطر شریف پذیرفته نشدم.

میخوام بگم این آزمون خودش خیلی هم احتیاج به زحمت نداره…هی میگید ما زحمت کشیدم شماها تنبلین….البته زحمت شما رو زیر سوال نمی برم ، خدا کنه واقعا نتیجه ی تلاشتون رو ببینید.
ولی اینکه خودمون رو حق بدونیم و به مخالفین برچسب بزنیم ناراحت کنندس….طرف بیکار که نیست بیاد اینجا دروغ بگه . حالا سازمان سنجش هم بر اساس این کامنتای این سایت کاری نمیکنه که. همه مون چه موافق چه مخالف تمرین کنیم یه ذره برای نظر دیگران احترام قائل شیم.

#نه به تعویق کنکور
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

بابا کنکور برگزار میشه خیالت تخت.

حنیف
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۸:۳۰ ق٫ظ

سلام، بنظرتون الکی دارید کِش نمیدید یک حرف رو!؟
پارسال ما در همین شرایط بودیم (به مراتب بدتر) ولی برگزار شد کنکور
اون قدر هم وضع حوزه های امتحانی بد نبود (تا جایی که من خبر دارم)
فقط لباس گرم بپوشید که در و پنجره های کلاس ها رو باز میذارن ۴ ساعت یخ نکنید!

دکترا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  حنیف

شما دیگه خیلی بی اطلاع تشریف دارید، آخه مسلمان سال گذشته ۱۰۰۰۰نفر مبتلا بود، امسال بالای ۳۰۰۰۰نفر مبتلا هست، از نظر منطقی و عقلی اوضاع کدوم سال به مراتب بدتر هست؟!
بابا خیلیا یا نمی بینند یا خودشونو به ندیدن و نشنیدن می زنند، شما فکر کردید، با تزریق واکسن همه چیز تمام شد، خیر …..با تزریق واکسن بدن انسان ها بیشتر مستعد بیمار شدن، قرار گرفت.
واقعا که…..لطفا از خواب غفلت بیدار بشید، به ولله با برگزاری ۵ تا آزمون طی یک ماه اسفند، هر کدام به فاصله ی یک هفته، عید کشتار دسته جمعی اتفاق می افتد و باعث عزای عمومی ملت می شود….مسئولین لطفا برای تعویق ازمون ها همکاری و حمایت لازم را مبذول فرمائید.
ملت همه درس خوندن و همه هم نگرانند، سلامتی ربطی به تنبلی یا زرنگ بودن نداره!!!!یه کم عاقل باشید و در سطح یه تحصیل کرده صحبت کنید، کسی که جون مردم واسش اهمیت نداره، دکترا به چه دردش میخوره؟!

حنیف
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

“کشتار دسته جمعی اتفاق میفتد”
؟
؟
احترام خودتو حفظ کن. وگرنه کاری نداره برام جواب دادن به جوگیرهایی مثل تو!

بنده خدا. من اصلا امسال کنکور ندارم. خدا رو شکر همون پارسال جایی که میخواستم قبول شدم.
ولی میگم در شرایط مشابه پارسال برگزار شد و بنظر هیچ ربطی در افزایش همه گیری نداشته.

خوابگاه نیست که. میری امتحان میدی برمیگردی. چرا فاز الکی میدید!؟

راضیه حسینی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ

من دیدم یکی از دوستان هم گفتن که رتبه داشتن ولی از مصاحبه جا موندن. در تایید حرف ایشون و تجربه‌ای که من هم داشتم باید بگم که دکتری خیلی وابسته به مصاحبه‌س. سال گذشته من و همکلاسی کارشناسیم تقریبا تراز برابر داشتیم برای یک دانشگاه. با شرایط برابر. فقط ایشون ارشدش همون دانشگاه بود و طبیعتا با استادا رابطه داشت میشناختنش قبول شد. مصاحبه همین‌طوره. از شما درباره تز دکتریتون می‌پرسن. اگه به موضوع مسلط نباشین یا نتونین یکی از اساتید رو قانع کنید قبول نمی‌شید. شما باید استاد ادوایزرتون رو همون جا قانع کنید. وگرنه رتبه نقش خیلی کمی تو قبولی نهاییتون داره. فوقش با رتبه بالاتر تراز دانشگاه‌های بیشتری رو کسب کنید. ولی نتیجه نهایی تو همون چند دقیقه مصاحبه رقم می‌خوره. دوستانی که میگن خوندیم حق دارن نگران باشن ولی آزمون واقعا جوش زدن نداره. اجازه بدین و همدلی کنید با دوستانی که دغدغه سلامتی دارن تو این آشفتگی.

#نه به تعویق کنکور
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه حسینی

سلام منظورتون چیه یعنی پیرامون هدفی که در دکترا دارید یا تز دکترا نیز صحبت میکنند.

راضیه حسینی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۱ ب٫ظ

سال گذشته ۲۵ بهمن ۹۹، فقط ۹ شهر قرمز در استان خوزستان و ۷۶ فوتی داشتیم. امروز ۲۴۷ شهر قرمز و ۱۶۷ فوتی. آمار مبتلایان قطعی با داده‌های آزمایشگاهی حداقل دو برابر بیشتر از سال گذشته و تقریبا برابر با پیک گونه دلتاست. با این آمار هر روز افزایشی کی تضمین میده تا روز کنکور و یا حتی شب کنکور مبتلا نشه. روز کنکور احتمال ابتلا خیلی بالاست. چون هزینه تست کرونا بالاست. با این جوی که راه افتاده که میگن ایشالا سرماخوردگیه معلوم نیس سر جلسه چند نفر سالم برگردن. من سال گذشته رتبه داشتم و از مصاحبه جا موندم. الان هم طبیعتا برای آزمون ۶ اسفند آماده‌م. ولی ابدا دلم نمی‌خواد تو پیک کرونا آزمون برگزار شه. من یک بار آذر ماه که همه جا آبی آبی بود از محل کارم کرونا گرفتم و تو خونه مادرم هم از من گرفت و پنج روز بستری شد. یه بار خطر از بیخ گوشمون گذشته. اصلا تحمل ندارم دوباره این تجربه تکرار شه. با دو سه هفته تعویق قرار نیس اتفاقی برای آموخته‌های ما بیفته. ولی جون خودمون و عزیزامون و هزینه‌ها برنمیگرده. یه ورق قرص فاویپیراویر ۲۰۰تومن بود. اسپری و سرم و آمپول تا یک میلیون هزینه برای یه درمان خانگی. هزینه بستری پنج میلیون. واقعا انصاف نیست تحمیل غم و غصه و هزینه به خانواده‌ها

علی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۰۴ ب٫ظ

این آمار برای دوستان سخت کوش که فکر میکنند فقط خودشون بلدند تلاش کنند و بقیه که میگن تعویق تنبلن.
« دیروز تا امروز ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسید.»
این اماره پارساله مقایسه کنید با الان.
دوستان سخت کوش شما اگه سخت کوش بودید از ۹۸ تا الان تجربه کنکور نداشتید.
ما اگر میگیم تعویق به خاطره شرایطه بده
به خاطره اینه که آزمون دادن طی شرایط بی استرس، کمترین حق این ادماست.آزمونی که نتونی طی ۵ ساعت ۴ تا ماسکتو بدی پایین تا آب بخوری ظلمه ظلم.
امیدوارم بعضی ها جز مدرک و نمره به چیزای دیگه ام فکر کنند.
#تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اره دیگه اگه سخت کوش هستن چرا هرسال کنکور میدن بقیه رو تنبل هم فرض کردن

سپهر
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

احسنت بر شما

من سپردم به خدا هر چه خودش میخواد
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احتمالا هنوز مصاحبه شرکت نکردین
پشت کنکور موندن دلیل بر تنبلی نیست، خیلی دلایل میتونه داشته باشه که انشاالله وقتی شرکت کردین خوب متوجه عمق ماجرا میشین

رتبه برتر پارسال
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام بر دوستان نگران.
خواستم به دوستانی که نگران کنکور هستند چند توصیه بکنم.
من پارسال رتبه برتر کنکور دکتری شدم ولی کاملا سلیقه ای و الکی توی مصاحبه کنار گذاشته شدم، همه چیز فرمالیته هست، خواستم بگم خیلی سخت نگیرید از همین الان مشخص هست که چه افرادی انتخاب شدند و این کنکور ها همه و همه یه بازی هست برای منحرف کردن شما.
رتبه برتر کنکور دکتری ۱۴۰۰ فنی و مهندسی با رزومه عالی.

داوطلببب
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۷ ب٫ظ

سلام
لابد فقط دانشگاههای برترو انتخاب کرده بودین درسته؟
من فقط میخوام دکتری بگیرم و دانشگاه قبلیم نباشه، دیگه برام مهم نیست کجا قبول شم

حنیف
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۸:۲۶ ق٫ظ

سلام.
خسته نباشید بابت تلاشتون، اما علی رغم اینکه خیلی جاها متاسفانه اعمال سلیقه میکنن موقع مصاحبه، اما خب قابل جمع بستن نیست، حتی بین دانشگاه های برتر.

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۷ ب٫ظ

چقدر خجالت اوره که یسری مثل پیام بازرگانی میان مینویسن ما درسامونو خوندیمممم.انگار کسی سوال کرده کی درس خونده.اتفاقا طبل که توخالیه صدا زیاد داره.وگرنه دوران ابتدایی هم اینا ساز مخالف کنسلی ها رو میزدن به هیجا هم نرسیدن و نمیرسن کسی که درسخونه نباید فرقی بحالش داشته باشه زمان آزمون.درضمن کسایی که به مقطع دکترا رسیدن بعیده تنبل باشن .دکتری بیشتر از درسخوندن رزومه قوی میخاد.
کودکان واکسینه نشدن .افرادی که بیماریه زمینه ای دارن چی؟
احتمالا موافقان کنکور کسایی هستند که میخان جمعیت کمتری بیان برا امتحان که اینا شاید قبول بشن .و دقیقا همونایی هستن که عروسی و مهمونی ام میرن .
اگرم سنجش ازمون رو برگزار کنه نباید خوشحال باشید باعث تاسفه که به فکر مردم نبوده.

شریفی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

احسنت بر شما.
کاملا موافقم.
بعضی از اشخاص جون آدما واسشون مهم نیست

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  شریفی

اره فقط میگن ما درس خوندیممم انگار بقیه هیچی بلد نیستن.یادمه دوران دانشگاهم اونایی که خیلی ادعای درس خونی و تسلط روی درس داشتن نمره هاشون از ما کمتر میشد .

حمیده اسکندرپور
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ

برگزاری آزمون برای امثال من که یکسال خووندیم والان مبتلا شدیم،عادلانه نیست.

داوطلببب
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۴۰ ب٫ظ

پارسال من اینطوری از دور رقابت حذف شدم

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۰۹ ق٫ظ

خب نگران چی هستید؟ الان گرفتید و تا ۱۰ روز دیگه قاعدتا خوب هستید. درضمن مثلا افتاد بعد عید، طبق همین استدلال ممکنه چند نفر اون موقع دچار این بیماری بشند، دوباره تعویق بندازن؟!

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
چرا اینقدر تعویق تعویق راه انداختین یعنی چی ؟ مردم چقدر خواسته هاشون زیاد شده ما این همه درس خواندیم نمیشه که چون شما جونت در خطره ما مجبور بشیم دوباره بخونیم !!!!سازمان سنجش اینهمه زحمت کشیده نمیشه که برنامه هاش بهم بخوره که …شما که میگی تو خونه بچه و سالمند داری اصلا برای چی کنکور شرکت میکنی تو برو همون آشپزی تو بکن ما هم به کارمون برسیم …..عزیزم ستاد کرونا و سازمان سنجش صلاح ما رو از خودمون بهتر میدونه اگه لازم بود تا حالا خودشون بهمون میگفتن والا مردم دیگه خواسته های زیادی دارن چهار پنج تا ماسک بزنین برین آزمون بدین بیایین دیگ حالا فوق اش بعد امتحان مریض بشین بعد خوب میشین مرگ دست خداست….

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چقدر شما مدافع حقوق بشر هستید!!!!
به فکر من منافع خودتونید یا زحمات سازمان سنجش. خوش به سعادت سازمان سنجش که مدافعی چون شما داره….
آفرین از اینکه درستو خوندی، صدآفرین…
شماها میبینید مردم دارند میمیرند، اما خودتون را بی تفاوت نشون میدید. برو قبل از دکترا انسانیت، شرافت، عدالت، حس همدردی را آموزش بیین، بیشتر مهارت زندگی کردن به درد شما میخوره….دکتر بودن تنها کافی نیست و شخصیت نمیاره ….یه روزی مورد عتاب قرار میگیری…درک و شعور خیلی مهمه، که یک انسان ازش محروم نباشه و الا این مدارک آکادمیک خوب بودن انسان را نشان نمی دهد

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

دقیقا
باور نکنید کسی که درسخون باشه اصلا نمیگه

#کنکور باید برگزار شود.
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۱۲ ق٫ظ

بابا چرا این قدر خود خواهید ، به خدا قسم من و امثال من بعد عید دفاع داریم چرا درک نمی کنییییید نباید کنکور عقب بیوفته

زهره
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۲ ق٫ظ

جنابعالی بعد از قبولی هم بهت فرصت میدهند دفاع کنی.احتیاج نیست نگران باشی. یه دلیل منطقی تر مطرح می کردید.ملت به دلیل اینکه حافظ سلامتی خودشون و خانوادشون هستند،خودخواهند؟ اما آزمون به دلیل شما یک نفر باید برگزار بشه و کشتار دسته جمعی ملت هم اهمیتی نداره!!! اینا اصلا خودخواهی نیست،اوج انصاف و عدالت هست!!!

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

کشتار دسته جمعی!! جلوه های ویژه بالیوودی

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

باز یسری میان میگن ما که ندیدیم کرونا فوتی داشته باشه در حد سرما خوردگیه.اینا انصافا تو زندگی کلا راحتن .دغدغه ای ندارن چون اصلا تو باغ نیستن

سپهر
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۸ ق٫ظ

لطبا آزمون را به تعویق بیندازید.

محدثه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

هنگام پیک موقع برگزاری هیچ تجمعی نیست. کما اینکه در پنج پیک قبلی هم همین بود و تعویق مینداختن…
الان نمی‌دونم چرا موافقت نمیکنن؟!
من بیمارم و اگه تعویق نشه حتما شرکت میکنم و قطعا ناقل هم خواهم بود…
#تعویق_کنکور_دکتری_١۴٠١

کنکور
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محدثه

تعویق نمیکنند و برگزار میشه کنکور.
اما تا ده روز دیگه ناقل نیستید اگر الان مبتلا شدید.

داوطلب
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۹ ب٫ظ

تعویق کنکور دکتری

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

موافقم

تعویق دکترا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۸ ب٫ظ

تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ یک ضرورت است برای پیشگیری از کرونا

#ما خواهان کنکورییییییییییم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۲:۵۷ ب٫ظ

انشا الله کنکور در زمان خودش بر گزار شود تا جمعیت کثیری از داوطلبان که تلاش کرده اند حقشان پایمال نشود.

سپیده
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۵ ب٫ظ

خدا از زبونتون بشنوه

علیرضا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۰۲ ب٫ظ

ماهم خوندیم ولی اصرارشمابچه گانه ست

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

انگار ما میگبم از این مثلا درسخونده ها آزمون نگیرن که میگن حقمون پایمال میشه .واقعا فاز اینا چیه

محدثه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

اون جماعت کثیری که خوندن و مریض شدن چی؟!

مریم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۴ ب٫ظ

نمیدونم چرا بعضیا انقد خودخواه هستن،الان کسیکه اومیکرون گرفته و نتونسته جمع بندی کنه و از اون بدتر باید با حال مریض بره سر جلسه،تکلیفش چیه؟اونم حتما باید حواسشو جمع میکرد مریض نشه
برای منم دیگه فرقی نداره کی برگزار میشه،چون میبینم حتی خوده داوطلبای کنکورم حال همدیگرو درک نمیکنن،چه برسه یکی دیگه بیاد مارو بفهمه

یوسف
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا منم موافقم با شما

محدثه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

موافقم. منم خیلی خوندم اما امروز مبتلا شدم و افتادم

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

با توجه به مصاحبه داشتن کنکور دکتری، حتی اگر هم تعویق بیفته نهایتا تا اواسط بهار باید کنکور برگزار بشه، طبق همین استدلال، ممکنه تعدادی در همون زمانِ جدید، دچار کرونا بشند، چون پیک احتمالا تا همون زمان ها طول میکشه

یلدا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۶ ب٫ظ

# کنکور دکتری باید سرموقع برگزار شود

یوسف
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۳۲ ب٫ظ

من موافقم کنکور برگزار بشه…ولی داوطلبانی که شرایط مساعدی ندارند و گرفتار بیماری هستند رو بهشون حق بدیم بدون استرس در آزمون شرکت کنند در یک موقعیت مناسب….حالا اگر هم به تعویق بیافتد ما تسلط مون بیشتر میشه به محتوا در عوض بدون استرس و دغدغه در جلسه حاضر میشیم

سپیده
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

موافقم. من هم مسلط هستم کاملا. ولی الان به نظرم اوضاع شهرها قرمزه. وقتی مثل یک ماه پیش آبی شد یا خداقل قرمزها کمتر شد آزمون برگزار بشه. وگرنه برای ما که تسلط کامل داریم فرقی نداره که.

میم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

کاملا موافقم
اگر کسی خونده باشه دوباره دو هفته وقت بذاره براش یادآوری میشه، درعوض در وضعیت بهتری آزمون برگزار میشه

داوطلب دکتری
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

به شدت خواهان کنکور سر وقت هستم.

یلدا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۶ ب٫ظ

منم همینطور.

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

به شدت مخالفیم، چون جونمون درخطره، خیلی ها مبتلا هستیم، حالمون بدتر میشه.خدا رو هم بالای سر خودتون ببینید

داوطلب دکتری
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

بدترین ایده‌ی ممکن تعویق کنکوره. به هیچ وجه موافق نیستم و بسیار ناعادلانه‌ست. تمام تلاش‌هایی که کردم به فنا خواهد رفت. دست از این مسخره‌بازی بردارید.

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۴ ب٫ظ

دو ماه دیرتر کسی فیلسوف نمیشه…نگران نباشید، انصاف داشته باشید

#ما خواهان کنکورییییییییییم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

در هر حال کنکور باید در زمان خودش برگزار شود،سال ۹۸ به همه اثبات شد تعویق کنکور به ضرر همس، از کجا معلوم دوباره بعد عید همین بهانه را نیارید؟ این فکر را از ذهنتون ببرید بیرووووون کنکور بایددد برگزار شه.چرا ما باید پاسوز تنبلی یه عده بشیم

مونا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

عزیزم من هم موافق برگزاری هستم . چون میخوام سریعتر به بقیه ی برنامه های کاریم برسم.

اما اینکه میگید “تنبلی یه عده”، مثل این میمونه که بگیم،”خانم اجازه، فلانی مشق هاشو ننوشته ما نوشتیم”

به نظر برخی از مخالفین هم دلایل قانع کننده ای دارن.لااقل بهشون احترام بزاریم.

مونا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

و وقتی کامنت دوستانی که بیمار هستن رو میخونم، از این همه خودخواهیم شرمنده میشم

میم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

اتفاقا اونایی که خودشونو دارن میکشن برای تعویق یه عده هستن که شبانه روز درس خوندن و الان مریض شدن، نمونه اش خودم!
وگرنه اون به قول شما تنبلا از این دغدغه ها ندارن!

سارا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

با سلام در دانشگاه ما تقریبا همه گرفتن و ازمایشگاه هامون بسیااار خلوت شده آیا واقعااا عقب افتادن کنکور تاثیری در سیستم کشور دارد جز اینکه باعث میشه کمی شرایط بهر بشه و پیک کرونا تضعیف شود

سیمین
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

با سلام و وقت بخیر‌….لطفا با توجه به پیک جدید و زیاد شدن اُ میکرون در بیا خانواده ها و دوستان لطفاااا زمان کنکور دکتری به بعد از عید موکول شود…..شرایط کدونا در بین دانشحویان به شدت افزایش پیدا کرده و الان تقریبا نصف شهرهای کشور قرمز شده و اگر اسفند دکتری برگزار بشه شیوع بیشتر خواهد شد با توجه به اینکه عید دیدنی هم هست و مردم بیشتر رفت و آمد خواهند کرد پس لطفااااا از شما تقاضا دارم که پیگیری کنید و صدای ما دانشجویان باشید برای سازمان سنجش…..تشکر از سایت عالیتون و عوامل زحمت کش این سایت

متقاضی امیکرونی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام
من امیکرن گرفتم
اصلا مثل سرماخوردگی نیست
یک هفته کامل درگیر هستین با درد بسیار جدی
بعدش تا بیست روز هم سرفه های خبلی بد داره.
اگر خوش شانس باشید و به ریه آسیب نزنه، هر چه این یک سال خوندنم فراموشم شد. اگر کنکور برگزار بشه همه متقاضی ها و خانواده هاشون درگیر میشند و آمار فوتی ها بالا میره.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ق٫ظ

امار فوتی ها قطعا به شکل معنا داری هیچ تغییری نخواهد کرد. هنگامی که روزانه یک میلیون نفر فقط توسط متروی شهر تهران جابجا میشند، برگزاری کنکوری با ۱۸۰ هزار شرکت کننده در سراسر ایران، هیچ اثر معنا داری نخواهد داشت. استدلال شما هم در جهت حرف من هست؛ شما میگید من کرونا گرفتم، بله درسته، کرونا گرفتید درحالی که هنوز کنکور ندادید، همونطور که تقریبا نیمی از ایرانیان تا الان کرونا گرفته اند.

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

کجای دنیا ملت چهار ساعت توی مترو هستن .همش همینو میگی من داوطلب کنکور دکترا نیستم ولی بدون قبل هرچیزی انسانیت و معرفت حرف اول بودن رو میزنه من بیست روزه تصادف کردم طرف زد و بوق رو یکسره کرد و در رفت مثل چی گاز داد حتی وجدانش ب درد نیومد صبر کنه ببینه سالم بلند میشم یا ن یک عده دیگع از سر انسان دوستی منو با اورژآنس راهی بیمارستان کردن و کلی دعا گویشان چون حداقل انسانیت داشتن توی این شرایط بحرانی یکم انسانیت بد نیست اومد برگزار شد وکنکورتو دادیو رتبه خوبم اوردی بعدها دلت نمیسوزه بقیه درگیر بشن انسانیت لازمه انسان بودنه

اورانوس غیاثی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

به علاوه اینکه ، دست اندر کاران. برگذار کننده آزمون دکتری ، خود نیز دلهره، خانواده خودشان و داوطلبان را دارند ، و این موضوع مهم که متاسفانه واکسن کرونا عوارض زیادی دارد، حتی روی حافظه کوتاه مدت اثر دارد، لذا تعویق آزمون واجب است، با تشکر فراوان از زحمات شما، اورانوس غیاثی.

اورانوس غیاثی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

با سلام ، با توجه به اینکه خیلی از داوطلبان دکتری واکسن زدند ، باز هم ، مبتلا شدند ، لطفا کمی تعلل فرمایید، این که خیلی سخت نیست، به نظر من استرس ۴ ساعت آزمون کافی است و کرونا هم یک ضریب دیگری میدهد، چون استرس، خودش این بیماری را افزایش میدهد ، لطفا همکاری کنید، ممنونم.

رزا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ق٫ظ

بنظرم سرمایه های اصلی یه کشور قشر نخبه و تحصیل کرده اون هستن! وقتی این مسئولین برای جان این عزیزان و فرزندانشون که به حقیقت ژنهای خوب این مملکتن ارزش قائل نیستن چه انتظاری هست که برای رفاه و آسایش و سلامت قشر معمولی تلاش کنن؟؟؟

امیرحسین قاسمی
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۲:۲۴ ب٫ظ

لطفا کمپینی راه اندازی کنید که داوطلبانی که تمایل دارند برای تغییر زمان آزمون دکترای ۱۴۰۱ امضا و به وزارت علوم ارسال شود

داوطلب
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۴:۰۴ ب٫ظ

این کمپین ها و امضاها سال قبل انجام شدو هیچ فایده ای نداره

#نه به تعویق کنکور
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

به امید بر گزار شدن کنکور دکترا انشا الله.

N.z
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۰ ب٫ظ

چطور راهپیمایی با حداقل جمعیت در فضای آزاد امکان پذیر نبود اما کنکور چندصد هزاری در محیطی بسته امکان پذیر است، زمان شرایط ۱۵ ثانیه است فقط کافیه یک مبتلا در حوزه حضور داشته باشد. استرس مبتلا شدن و درگیری خود و خانواده ها کل تمرکز را از بین برده. لطفا به فکر ما داوطلبین باشید. اکثر داوطلبین مبتلا هستن.

ما کنکوررا برگزار می کنیم.
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  N.z

دوست عزیز شما انگار اصلا تلویزیون تماشا نمیکنید ، راهپیمایی هم الحمد لله در شهر های حضوری شد پس دیگه بهانه ای برای امثال شمانیست؛در هر حالللل کنکور بایدبر گزار شه ، هیچ بهانه ای هم قبول نیست، چطور شده دورهمی ها ،عروسی ها ،مهمونی ها و شب نشینی ها را میرید؛حالا به کنکور که رسید ؛کرونا شدیدددد شد،اینا همش بهانس،کنکور باید برگزار شه.دو

سارا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

به فکر شرایط همه و جامعه باشید نه فقط به فکر خودتون

برگزاری کنکور خواستار تمام دانشجویان سخت کوش است.
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  N.z

سال ۹۸ برای ما ثابت شد تعویق به ضرر ،بنابراین هیچ بهانه ای نیست؛شما ها هم به جای تنبلی ها بشینید درس بخونید و بیخودی بهانه نیارید

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۳ ب٫ظ

مدعیان درس خونده و سخت کوش هر سال هم که دارید شرکت می کنید .

داوطلب وزارت علوم
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۸ ق٫ظ

مگه کنکور دکتری بهداشت نیست که تیر برگزار میشه ؟؟؟فقط وزارت علوم تافته جدا بافتست؟ با اینهمه خیل عظیم داوطلب که بیش از ۵۰ درصدشون بدون شغل هستن و میخوان با گرفتن مدرک دکتری حداقل یه آینده ای را برای خودشون رقم بزنن…کنکور را درشرایط امن برگزار کنید چقدر به داوطلبان علوم ظلم میشه …نه طرحی و نه برنامه استخدامی خاصی نه اهمیت اینکه آزمون در شرایط امن و نه در پیک ششم کرونا برگزار بشه !!!!۱۸۹۰۰۰ داوطلب کمه؟ چه کنکور به تعویق بیفته و چه نیفته چیزی از کاستی و کم علوم وکم نمیکنه …به‌ همه بچه هایی که میخوان انتخاب رشته کنن میگم رشته های وزارت علوم نیاید آینده ای نداره …وگرنه اینهمه داوطلب علوم بیکار و تشنه دکتری نداشتیم .

بی نام
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۶:۵۸ ب٫ظ

پارسال سر به تعویق نیفتاد،حوزه ما تهویه مناسب نداشت و به علت هوای سرد(تهران بارانی بود) پنجره ها نیز بسته بودند و با توجه به اینکه هر داوطلب برای خوردن آب و تغذیه ماسک را در می اورد پروتکل های بهداشتی نیز رعایت نمیشد و تعدادی از داوطلبان نیز حضور پیدا نکرده بودند،امیدوارم امسال چنین چیزی تکرار نشود

خیلی خستم
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ

چرا فقط خودتون رو می‌بینید خدا گواهه بیش از نیمی از خانواده ما درگیر کروناست و دو نفر از خانوادم که نگرفتن با زدن دو دوز سینوفارم و دوز سوم واکسن آسترازنکا با سنگینی و سری سربی کامل بدنشون به حال مرگ در بیمارستان بستری هستن .ای کاش کنکور زمانی برگزار می‌شد که همه آمادگی و آرامش کافی را داشتند نه فقط عده ای خاص

نادر
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

ستاد کرونا اعلام کرده تجمعات بالای ۹۰دقیقه در فضای بسته نباید باشد و سنجش داره این نقض میکند چون کنکور دکتری ۴ساعت لطفا با ستادکرونا تماس بگیرید بگوید واقعا تعویق ضروری

مینا
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

خدا نکنه حتی یه هفته به تعویق بیوفته که بعیدم میدونم بخواد بیوفته عقب چون دقیقا پارسالم همین طور بود. الانم اونایی که سه دوز واکسن زدن خیلی ضعیف میگیرن به نظرم کسایی از تعویق حمایت میکنن که تازه الان دفاع کردن میخوان شروع کنن بخونن یا کلا‌نخوندن

رحیمی
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

یه جور تجزیه تحلیل میکنید که بعید بنظر میرسه که واقعا داوطلب دکتری باشید! اولا که همه ۳ دوز واکسن نزدن. از طرف دیگه اومیکرون کودکان رو هم درگیر میکنه و اونا بی‌گناها واکسن نزدن. و هر داوطلبی که خدایی نکردا بگیره کنارش کودک و سالمند و بیمارخاص هست.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  رحیمی

درگیر میکنه که بکنه، وقتی نمیمرند مهم نیست، مگه قبلا سرما نمیخوردند ؟

الهه
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

موافقم

سیاوش
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اگر خودتون یک هفته مونده به کنکور کرونا بگیرید و کلا برنامه و جسم و روحتون بریزه به هم بازم همینا میگید؟
یکم به فکر دیگران باشیم

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سیاوش

فرض کن کنکور تعویق افتاد و شد ۳۰ فروردین، بعد یک نفر که ۲۳ فروردین کرونا بگیره دقیقا میتونه همین استدلال رو بیاره.

N.z
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

آمار پارسال با امسال یکسانه؟؟؟ چطور ضعیفه که حتی کودکان هم مبتلا میشن. لطفا بدون دلیل قضاوت نکنید.

وحید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  N.z

من نمیگم، سازمان بهداشت جهانی و سی دی سی میگند که نسبت به واریانت های قبلی خفیف تر هستند. اینم قضاوت با دلیل.

محدثه
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

پارسال پیک کرونا نبود
شهرهای قرمز الان چندبرابر پارسال ه

متقاضی امیکرونی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

اگر منظورت از ضعیف بودن، بستری شدن و به حال مرگ رسیدن ولی نمردن باشه، بله اومیکرن ضعیفه.

سید
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

بهتره به جای تعویق فشار بیاریم دفترچه ها رو هم زمان بدن تا هر کس که تموم کرد یک ساعت تو اون محیط منتظر نشینه

داوطلببب
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سید

بعیده
چون ضریب عمومی و تخصصی متفاوته

ویکتاریون
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سید

اون کار رو نمی کنن چون همه ی سختی دفترچه عمومی به کم بودن زمانشه. اگر نیم ساعت وقتش بیشتر باشه که همه استعداد رو بالای ۵۰ می زنن.

متقاضی امیکرونی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سید

این کار درستی نیست، چون باعث تقلب میشه، فقط باید تعویق بشه به تاریخ انتهای قله پیشبینی شده امیکرن.

K
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۷:۴۷ ق٫ظ

با سلام و احترام خدمت فرهیختگان گرامی
هدف از برپایی گروه تعویق کنکور به اولین فرصت در بهار می باشد
با توجه به اینکه زمان ازمون طولانی است نسبت به سایر ازمون ها و تجربیات برگزاری سالهای گذشته ازمون های سراسری در فصل زمستان و با توجه به محدودیت های حوزه ها تنها راه تهویه پنجره هاست ؛ ضمن انکه در فصل زمستان به خودی خود با شیوع سرماخوردگی ساده همراه هست و شرایط خاص دوسال اخیر ( کووید ۱۹)+ شرایط کاملا ویژه اسفند ماه ۱۴۰۰ ( اومیکرون) و هشدار های سایر کشور ها و …..
خواهشمند برپایی ازمون در فصل بهار در اولین فرصت ممکن هستیم

لذا از کلیه داوطلبین خواهشمندم از درگیری و بی احترامی های لفظی به یکدیگر خودداری نمایند ؛ چراکه در شان و منزلت داوطلبین فرهیختگان مقطع دکتری نیست ؛ با فعالیت ما تصمیمی گرفته نمیشود و همه چیز به راهکار و برنامه ریزی سازمان مربوطه دارد

لذا انچه که بیش از کسب تیتر برای هر انسانی زیباست ؛ انسان دوستی میباشد / بسیاری از داوطلبین که سخت مطالعه کردن متاسفانه دچار بیماری شدند /در سال ۹۸ به خاطر انساندوستی داوطلبین مقطع ارشد بخاطر یه استان و سه شهر که درگیر سیل بودند ازمون یکماه تعویق خورد

هدف ما کنسل کردن نیست بلکه انساندوستی و حفظ سلامتی عزیزان جامعه ، کودکان و سالمندان و قشر جوان می باشد

با تشکر

رها
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  K

درود بر شرف شما

Rinald
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۶ ق٫ظ

با سلام.با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز بهتر هست آزمون دکتری قبل از عید باشد.و اگر قرار هست قبل از عید باشه بهترین تاریخ همین ۶اسفند ماه است.ضمنا با تجربه سال های قبل صد درصد شک ندارم که حضرات تعویقی دنبال وقت خریدن برای جبران تنبلی خودشونن.

الهام
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Rinald

دوست من ماشالله بهتون هر سال دارین شرکت میکنبن؟

N.z
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Rinald

الان مسئله سلامتی است نه چی دیگری.
مردم خودشان مرگ و میر و مبتلایان را میبینن و سفر نوروزی انجام نمیدهند تا کمی از آمار کم شود

الناز
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Rinald

شما نگرانی با تعطیلات عید هرچی خوندی یادت بره؟

افروز
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۰:۵۳ ق٫ظ

کاش به تعویق بیفته، محل کارم یکی در میون گرفتن. چون چند نفر باهم در یک فضای بسته هستند
تا چند هفته پیش شهر من آبی بود الان قرمزه بعدش هم دوباره آبی می شه
پس شرایط امن پیش میاد اماممکنه زمان ببره

زهرا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا پیگیری کنید وزارت بهداشت ازمون رو لغو کنه
ما کرونا گفتیم نتونستم مطالب رو جمع بندی کنم
فک میکنم اکثر دوستان هم مشکل منو داشته باشن

مریم
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۸:۳۹ ب٫ظ

دوستان عزیز سلام
من واقعا فرقی برام نداره کنکور دکتری عقب بیافته یانه چون الان آماده ام نهایتش اگه با تأخیر برگزار بشه یه مرور دیگه می کنم ، اما باید منطقی باشیم اگه کنکور بیافته بعد تعطیلات نوروز ، آیا آمار کرونا بالاتر نخواهد رفت ؟ تازه همه از مسافرت نوروزی برگشتن و اونوقت تعداد مبتلایان کولاک خواهد کرد
انشالله همه موفق باشید

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

محض اطلاع شما، سیزده بدر ماه رمضان شروع میشه و عده زیادی از یک هفته قبلش به پیشواز میرن پس خبری از مسافرت نوروزی نیست و تقریبا به یک آرامش نسبی از نظر آمار ابتلا میرسیم ان شاءاله.

دکتر
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۷:۴۴ ب٫ظ

پارسال کنکور دادیم ندیدم کسی بگه از سر جلسه کرونا گرفتم.

میلاد
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

آخه ویروس کرونا روش ننوشته از کجا اومده

ناشناس
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۸:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

سال پیش حدود ۱۷۵ هزار و خورده‌ای داوطلب بود… باید این تعداد میومدن وضعیت سلامتی خودشونو تک‌به‌تک برات توضیح میدادن…
بخدا بعضی‌ها یه حرفایی میزنن که مشخص نیست با چه توجیهی این آدم میخواد کنکور دکترا بده

سحر
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

کاملا موافقم

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

ببخشید ک نمیشه با ویروس بشینیم منطقی صحبت کنیم از زیرزبونش بکشیم از کجا اومده شاید از تاکسی ک باهاش رفتیم حوزع امتحانی

…مهم عدم گرفتنشه

تصمیم عقلانی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان زنگ بزنید به وزارت بهداشت برای تعویق.

مارال
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۹ ب٫ظ

من خیلی خوندم … این مدت هیچ تفریحی نداشتم و کاملا برای ۶ اسفند بود برنامم ….
الان کردنا گرفتیم کل خانواده
دوران جمع بندی م رو از دست میدم کامل
واقعا نامردیه برگزاری کنکور اسفند تو اوج پیک کرونا .
چون من قطعا میام سر جلسه
و خیلی ها که حتی ممکنه ندونن مبتلا هستن

وقتی یه عده انقدر خودخواهن که تحت هر شرایطی میخوان برگزار بشه
ما چرا نیایم ؟!!

امیدت به خدا باشه
بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

نگران نباش در پناه خدا میتونی یه هفته ای هم جمع بندی انجام بدی چون از قبل خیلی خوندی و آمادگی داشتی،سخته اما میتونی با توکل برخدا.

خودخواه نیستن میدونن که تعویق از این هفته به ماه بعد چیزی را درست نمیکنه،و اینکه اعصاب خردی و جو تشنجی برای چیه وقتی دست من و شما نیست …بسپار به خدا

مهر
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۴۸ ب٫ظ

تا حالا هیچ خبرگزاری یا مسئولی راجب این موضوع حرفی نزده. بهتره واقع بین باشیم تعویقی اتفاق نمی افته.

داوطلب ۱۴۰۱
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۴۲ ب٫ظ

بیشتر کسایی که دنبال تعویق هستن درس نخوندن دنبال بهونه برا تعویقن که اصلا امکانش نیست خیالتون راحت ۶ اسفند همدیگرو می بینیم
موفق و پیروز باشید

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ۱۴۰۱

شیش اسفند خیلی دیره
۲۵ بهمن همو ببینیم
چطوره؟؟

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ۱۴۰۱

تاسفانه برگزاری آزمون دراین شرایط که بیماری داره با شیب تندی افزایش پیدا میکنه و هر روز به تعداد مبتلایان و فوتی ها اضافه میشه بزرگ ترین اشتباه ممکنه. دو سه هفته دیگه وقتی به پیک بیماری برسیم متاسفانه طبق پیش بینی ها آمار فوتی های روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رسید و با بعضی ندانم کاری ها و سوء مدیریت ها مثل برگزاری آزمون و عدم ایجاد محدودیت ها این احتمال وجود داره که تعداد فوتی ها حتی به ۵۰۰ ۶۰۰ نفر برسه و ما دوباره رکورد بزنیم تودنیا. متاسفانه افرادی هم که خواهان برگزاری آزمون هستند فقط منافع شخصی خود را میبینند و خبر ندارند برای رسیدن به هدفشان در واقع هموطنان عزیزمان را قربانی خودخواهی هایشان میکنند. واقعا دعای بد نباید کرد،ولی انکار لازمه بعضی از دوستان برای فهمیدن وخامت اوضاع، پدر و مادر خودشون درگیر بیماری بشند یا عزیزی رو از دست بدهند تا بقیه رو درک کنند

داوطلب PhD
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ب٫ظ

ربطی نداره که تعویق توسط ستاد کرونا در حال حاضر به ضرر همه هست این نظر شماست ستاد تصمیم گیری میکنه که طبق شرایط حاضر آسیب وارده از برگزاری به ضرر جامعه هست یا نه .
خود من در حال حاضر کرونای امیکرون دارم و خداشاهده الان بیست روزه که درگیر هستم ولی اگر که تصمیم مبنی بر انجام باشه مشکلی ندارم با قضیه چون خطر از سر ما تا حدودی خداروشکر رفع شده و پادتن دارم ولی اگرکه استان‌ها اکثرا قرمز باشن واقعا برگزاری به صلاح افراد جامعه نیست چون که فقط اسما پروتکل رعایت میشه و برای سرعت انتشار امیکرون اصلا انجام پروتکل مطرح نیست

دانشجو
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

احتمال تعویق زیاده شهر ها همه دارند قرمز میشن و مبتلا ها خیلی زیاد تر از اون چیزی هست که فکر میکنید.ثانیا آزمون وکالت تعویق شد.

آزمون ۶اسفند
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

پارسال هم دکتری برگزار شد بعد هفته بعدش وکالت تعویق افتاد،
آزمون وکالت مگه کی بود زمانش؟الان افتاده چه زمانی؟

شومامه
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

الکی وقت تلف نکنید تصمیم گیرنده نهایی ستاد کروناست
تعویق به ضرر همه ست

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شومامه

منظور شما از “همه” دقیقا کیا هستن؟؟!!!!

شومامه
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دوست عزیز تعویق زمانی درسته که تضمینی برای شرایط بهتر باشه
مطمئن باشید بعد عید باز بهونه ای وای هوا گرمه ما تحمل ۴ ساعت بودن تو یه محیط بسته بدون خنک کننده نداریم سر میدیم

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شومامه

یه بحثی هست به نام ” تصمیم گیری در شرایط عدم اطمینان” که با آمار و احتمال و امیدریاضی سروکار داره
الانم بحث سر همون نوع تصمیم گیریه
هیچ کس نمی تونه در مورد آینده هیچ تضمینی بده، در نتیجه چیزی که شما می فرمایید اصولا غیرممکنه
ضمنا کسی هم نگفت امتحان تابستون باشه، درخواست اینه که آزمون در شرایطی باشه که لااقل اوج تعداد ابتلا رو نداشته باشیم و مردم دوز دوم و سوم رو بزنن تا تعداد ابتلاها بیاد پایینتر، مثل چندماه پیش
اونوقت آزمون بگیرن
بحث اصلا سردی و گرمی هوا نیست که

داوطلب 121
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شومامه

متاسفانه برگزاری آزمون دراین شرایط که بیماری داره با شیب تندی افزایش پیدا میکنه و هر روز به تعداد مبتلایان و فوتی ها اضافه میشه بزرگ ترین اشتباه ممکنه. دو سه هفته دیگه وقتی به پیک بیماری برسیم متاسفانه طبق پیش بینی ها آمار فوتی های روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رسید و با بعضی ندانم کاری ها و سوء مدیریت ها مثل برگزاری آزمون و عدم ایجاد محدودیت ها این احتمال وجود داره که تعداد فوتی ها حتی به ۵۰۰ ۶۰۰ نفر برسه و ما دوباره رکورد بزنیم تودنیا. متاسفانه افرادی هم که خواهان برگزاری آزمون هستند فقط منافع شخصی خود را میبینند و خبر ندارند برای رسیدن به هدفشان در واقع هموطنان عزیزمان را قربانی خودخواهی هایشان میکنند. واقعا دعای بد نباید کرد،ولی انکار لازمه بعضی از دوستان برای فهمیدن وخامت اوضاع، پدر و مادر خودشون درگیر بیماری بشند یا عزیزی رو از دست بدهند تا بقیه رو درک کنند

شومامه
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب 121

دوست عزیز من خودم کرونا گرفتم سه روز پیش دوره قرنطینه ام تموم شد پدرم هم مبتلا شدن اینطور نیست که شرایط را تجربه نکرده باشم واکسن هم اتفاقا زدیم پس دلخوش واکسن نباشید
ولی با توجه به تجربه که دارم میدونم اول اینکه ستاد به حرف من و شما نیست خودش هر جور دلش بخواد تصمیم میگیره مثل اون سال ک ازمون تعویق افتاد و تو بدترین شرایط برگزار شد بهتره با رعایت موارد بهداشتی تو زمان خودش برگزار بشه
دلیل نمیشه چون من نرسیدم تو دوران جمع بندی درست بخونم بقیه از برنامشون عقب بیفتن

N.z
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شومامه

سلامتی فقط مد نظر است. دکتری امسال نشد سال آینده، چیزی از دست نمیدیم اما خدای نکرده یکی از عزیزان رو از دست بدیم قابل جبران است؟؟؟

مهر
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

بعید بنظر میرسه اتفاق خاصی بیوفته. اگر تعویق بخواد اتفاق بیوفته ۲ یا ۳ هفته باید باشه چون بعدش میریم تو تعطیلات احتمال این که وضعیت بدتر بشه زیاده

نادر
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

تصمیم گیرنده ستاد کرونا چرا شرایط نمیبیند
پی اچ تست لطفا کمک کن صدا ما داوطلبان دکتری ۴۰۱ به مسئول مربوطه برسان واقعا تعویق لازم
۴ساعت درفضابسته کنکور دادن؟!؟! ،خود ستاد گفت نباید بیش از ۹۰دقیقه باشد

Mosa
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

لطفا کنکور را به تعویق بندازین شرایط اصلا خوب نیست

الای
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

چطور میشه تفریح و سفر میرین. عروسی که می گیرین یه عده جمع میشن.کافه رستورانم که میرین وضعیت اتوبوس و مترو رو هم که … خرید و دم عید و شلوغیش هم که همیشه هست بعد الان برای امتحان مهم یهو شرایط بد شد!!!!؟؟؟؟

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الای

از یه داوطلب آزمون دکتری که قراره تست های بخش منطقی استعداد تحصیلی رو بزنه خیلی بعیده که اینجوری دوتا موضوع رو با هم مقایسه کنه!!!!
تمام اون کارها که گفتید به علاوه برگزاری کنکور کارهای اشتباهی هستن، اینکه یک عده دارن اون کارهای اشتباه رو انجام میدن اصلا دلیل نمیشه مجوزی برای یک کار اشتباه دیگه صادر بشه
یه کم روی مقایسه هاتون کار کنید توی تست های استعداد تحصیلی به دردتون می خوره

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

درود بر شما

N.z
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

درود

خواستار تعویق کنکور دکترا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

پی اچ دی تست جان ،جان مادرت صدای ما رو به وزارت علوم سنجش ستاد کرونا برسون تعویق کنکور دکترا

مظفر
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

من توی دوران جمع بندی بودم که الان اومیکرون گرفتم و یکی دو هفته خوب نمیشم و کل دوران جمع بندیم از دست رفت.

علی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ق٫ظ

انشاءالله تعویق اتفاق بیفته زودتر

علیرضا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۲۷ ق٫ظ

طبق گفته ستاد کرونا نباید تجمعات در فضای بسته
بیش از ۹۰دقیقه باشد
یعنی طبق گفته ستاد کرونا کنکور باید تعویق بیفته چون ۴ ساعت کنکور

جواد
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ق٫ظ

با سلام با توجه به سرعت واگیری و مبتلا شدن بیشتر شرکت کنندگان آزمون دکترا در حساس ترین وقت آزمون که بنده الان ۵ روزه درگیر کرونا هستم و نمیتونم مطالعه داشته باشم و ده روزه دیگه به روال عادی بر نمیگردم که مطالعه داشته باشم و به دلیل همه گیری که الان کرونا دارد بیشتر شرکت کنندگان را درگیر کرده از نهاد مربوطه درخواست پیگیری تعویق ازمون را داریم متشکریم

FM
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۳ ق٫ظ

ان شاءالله که وضعیت بهتر میشه و همون موعد خودش برگزار میشه.

دخترباباجی
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

اُ میکرون برا من که راحت بود جز شب اول دیگه اذیت نکرد و یه چند شب هم گاهی تب میکردم
دنبال تعویق نباشین شرایط بعد عید بدون شک بدتر میشه هم اینکه هوای گرم قابل تحمل نیست
خیلی ها طبق این زمان برنامه ریزی کردن و تعویق کل برنامه هاشونو بهم می ریزه

نگار
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  دخترباباجی

بابا تو خیلی قوی هستی. احتمالا سینوزیت تو اوت کرد اونی که شما میفرمایید کرونا نبود….

دختر باباجی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

شما ببخشید که تفاوت این دو را نتونستم تشخیص بدم عزیزم یه حرفایی میزنی تست دادم مثبت بود
همون من خیلی قوی ام گزینه بهتریه خخخ

موسوی
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۹:۲۰ ب٫ظ

لطفا حمایت کنید تعویق بیافتد برای برخی مریض شدن ادما مهم نیست. مهم ترین چیز برگزاری ازمون در شرایط بهتر است و جلوگیری از شدید شدن اوجگیری است که سبب خستگی مضاعف کادر درمان و داغ دار شدن خانواده ها می شود.

دخترباباجی
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  موسوی

سلام…باور کنید بعد عید شرایط بدتر و وخیم تره
از این مدت باقی مانده استفاده کنید دلخوش تعویق نباشید

احمد
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ

نمی دونم برخی افراد چگونه بدون هیچ مسئولیتی میتونن از برگزاری کنکور درشرایط اوجگیری حمایت کنند. لطفا توجه داشته باشید که آزمون کنکور دکتری ۱۴۰۱ صد در صد برگزار میشود نکته مهم اینکه چه زمانی، در زمان اوج پیک کرونا یا برگزاری ان پس از اولین فروکش کردن بیماری (منظور زمانی است خطرات به حداقل برسد چه برای داوطلبین و چه برای جامعه)؟ پس تا جایی که مقدور است (تا زمانی که سنجش می تواند بدون مشکل و بهم زدن شروع سال تحصیلی جدید آزمون را برگزار و نتیجه گیری کند) باید از برگزاری در شرایط اوجگیری جلوگیری کرد(مهم نیست چه مدت تعویق بیافتد چه یک هفته چه دوماه که بستگی به اوضاع کرونا و سنجش دارد) که تبعات زیادی خواهد داشت. تعویق کنکور هم باعث بی عدالتی نمیشه و برعکس در شرایط اوجگیری با مریض شدن تعداد بیشتری از داوطلبان آن ها متضرر می شوند.

فرهاد
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۴:۰۲ ب٫ظ

انشالله که سر موقع برگزار میشه کرونا ممکنه تا ده سال دیگه نره و عقب انداختن ازمون کار غلطیه

داوطلب
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ممکنه تا ده سال دیگه نره ولی ممکن هم هست اوضاع کرونا مثل یکی دو ماه قبل بهتر از الان باشه و بشه با استرس کمتری امتحان داد
کسی نگفت امتحاتنو وقتی بگیرن که کرونا نباشه ، درخواست اینه که توی اوج پیک ششم کرونا امتحان نگیرن

محمد
بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ ۲:۲۸ ب٫ظ

انشالله آزمون به موقع انجام بگیرد. ارزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان دارم.