پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

درخواست داوطلبان برای تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون دکتری ۱۴۰۱ ششم اسفند با حضور بیش از ۱۸۶ هزار نفر برگزار می‌شود، اما با گسترش امیکرون، داوطلبان بر تعویق آن اصرار دارند.

آخرین خبر تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری ۱۴۰۱ از درنظر گرفتن محیط ایزوله در حوزه‌ها برای داوطلبان کرونایی خبر داد.

“عبدالرسول پورعباس” رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا در روز چهارشنبه 27 بهمن، در پاسخ به این سوال که آیا در پی شیوع امیکرون در کشور احتمال تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟ گفت: فرآیند آزمون دکتری متمرکز سال ۱۴۰۱ آغاز شده و اقدامات مربوط به حوزه بندی، چاپ سوالات و دفترچه‌ها صورت گرفته و قرنطینه سوالات هم انجام شده است.

وی در ادامه با بیان چاپ و قرنطینه بودن سوالات آزمون دکتری گفت: بخش عمده‌ای از فرآیند آزمون شروع شده و رشته‌های مختلف زیادی در این مقطع وجود دارد که مطابق با رشته‌ها تعداد زیادی سوال باید طرح می‌شده که از ماه‌ها قبل این اتفاق افتاده و اکنون سوالات در چاپخانه و قرنطینه در حال چاپ و آماده‌سازی هستند، سپس در زمان مقرر به حوزه‌ها ارسال شوند.

عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا نیز تلویحا به برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر اشاره کرد. وی در صفحه خود نوشت:

موضوع برگزاری کنکور دکتری مورد پیگیری قرار گرفته است … ظاهرا همه تلاش‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری، همچون دیگر آزمون‌های گذشته اندیشیده شده است … پس لطفا نگران نباشید …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۲ هفته تا برگزاری کنکور دکتری باقی مانده و با توجه به اینکه این آزمون در سراسر کشور داوطلب دارد؛ برای برخی از متقاضیان این سوال پیش آمده که با گسترش امیکرون در کشور آیا آزمون دکتری به تعویق می‌افتد یا خیر.

آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان سنجش آموزش کشور با شرکت ۱۸۶ هزار و ۴۷۹ داوطلب در تاریخ ۶ اسفند برگزار خواهد شد.

علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: تصمیم درباره تعویق کنکور دکتری یا برگزاری به موقع آن در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و تابع شرایط کشور است و وزارت علوم نیز مجری این تصمیم خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش هم در ۲۱ بهمن گفت: مسئولان آموزش عالی کشور هیچ پیگیری در زمینه تعویق آزمون دکتری نداشته اند؛ بنابراین کنکور مطابق روال گذشته در تاریخ درج شده برگزار می‌شود.

او گفته بود آمادگی‌های لازم برای چاپ سوالات در قرنطینه‌ها آغاز شده و شیوه نامه‌های بهداشتی برای این آزمون به درستی رعایت شده است، بنابراین جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

این در حالی است که گسترش ویروس کرونا در کشور رو به افزایش است و طبق اعلام وزارت بهداشت آمار مرگ و میر‌ها ۳ رقمی شده اند و تعداد شهر‌های قرمز از ۱۲۰ به ۲۴۷ شهر رسیده و هیچ شهری در وضع آبی قرار ندارد.

با توجه به دو برابری شدن شهر‌های قرمز و به صفر رسیدن شهر‌های آبی در رنگ بندی شهر‌های کشور از نظر ویروس کرونا، سازمان سنجش همچنان بر برگزاری آزمون دکتری تخصصی در زمان مقرر تاکید می‌کند.

طبق اعلام نظر وزارت بهداشت، سویه امیکرون در اوایل اسفند ۱۴۰۰ شدت می‌گیرد و بیشتر روی سالمندان و کودکان تاثیر خواهد گذاشت و از آنجایی که بیشتر داوطلبان آزمون دکتری متاهل هستند؛ پیش بینی می‌شود که پس از برگزاری کنکور، شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس باشیم.

زهرا، یکی از داوطلبان آزمون دکتری می‌گوید که حقیقتا چرا به این فکر نمی‌کنید که یکسال تمام تلاش کردیم والان به علت درگیر شدن خانواده‌هایمان با این ویروس باید تلاشمون بر باد برود!

آیلار، داوطلب دیگر آزمون دکتری می‌گوید: باتوجه به گسترش گونه جدید کرونا در کشور، زمان طولانی این آزمون و قرارگیری در یک محیط بسته، امکان انتقال ویروس از داوطلبان ناقل که به ناچار در جلسه حضور خواهند داشت، وجود دارد. به همین دلایل می‌خواهیم که آزمون دکتری به زمان دیگری بیفتد.

چرا داوطلبان دکتری به تعویق آزمون فکر می‌کنند؟

دو سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و این بیماری توانسته بود آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را به تعویق بیندازد؛ بنابراین دور از انتظار نیست که داوطلبان کنکور دکتری همواره به تعویق آزمون بیندیشند.

در حال حاضر برخی از داوطلبان آزمون دکتری مخالف تغییر زمان امتحان هستند و برخی دیگر سلامت جسمانی خود و خانواده هایشان را در اولویت قرار داده اند و برگزاری آزمون در زمان مقرر را با توجه به گسترش امیکرون در کشور دغدغه مهم می‌دانند.

سازمان سنجش همواره روی مسئله برگزاری آزمون در زمان تعیین شده تاکید دارد، بنابراین شاید زمان آن به تعویق نیفتد که در اینصورت بهتر است تا داوطلبان با تصور برگزاری آزمون در ۶ اسفند نسبت به برنامه ریزی خود پایبند باشند و فرصت دو هفته‌ای جهت مطالعه تا کنکور را از دست ندهند

ثبت‌نام
باخبرم کن!

381 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام ، اکثر موافق های برگزاری اصلا داوطلب نیستند ، کسی که درس خونده باشه بازهم استرس داره و از تعویق استقبال می کنه چون بازهم فکر میکنه که نکاتی هست که نخونده ، شاید با تعویق آزمون داوطلب ضعیف قوی بشه اما داوطلب قوی هم قویتر و یا به قولی دست نیافتی میشه ، عده ایی هم هستند که فکر می کنند از ۳۰ صندلی ۲۹ نفر نمیان و بعد برای اینا فرش قرمز پهن میکنن، نه عزیز هر کی به این فکره واقعا بره رو خودش کار کنه ، یه عده با پخش این نظرها میخان اینطور القا کنند که داوطلبین با هم متحد نیستند و یک نظر واحد وجود نداره ، اکثر داوطلب ها #تعویق_کنکور_دکتری رو میخان و اگر اتفاقی هم بیفته واقعا خونش به گردن برگزار کننده هاست که دنبال اینن که بگن آزمون رو برگزار کردند و از خورزو خان مدال شجاعت بگیرند

بهمن
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۵:۵۲ ب٫ظ

لطفن ازمون دکتری ۱۴۰۱ به تعویق بندازید اگه وجدان و شرف دروجودتان هست حق کشی نکنید به تعویق بندازید . من سال گذشته هم امادگی گامل داشتم ولی تعویق ننداختید امتحان ندادم امسال اگه هم تعویق نندازید باز هم امتحان نمیدم چون یک بار کرونا گرفتم تا دم مرگ بردم دیگه نمیخوام اون تجربه سخت دوباره ببینم خدا میدونه چه دردی کشیدم.لطفا صدای من میشنوید ازمون دکتری ۱۴۰۱ تعویق بندازید .سپاس

A
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

سوال مهم :” چرا ارائه کارت واکسیناسیون از شروط شرکت در جلسه آزمون نیست؟؟؟؟؟” چرا با جان تحصیلکردگان مملکت بهزی می شود؟

مریم.ن
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  A

این که دلیل بر بیمارنبودن نیست من سه دوز واکسن زدم الان دوروزه امیکرون گرفتم.

متین
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  A

باسلام جناب ما واکسن زدیم بازهم مبتلا شدیم شما بدون فکر حرف نزنید شما به تعداد کسایی که واکسن زدند و دوباره مبتلا شدندنگاهی بیندازید یک نفر دونفر نیستند در همسایگی ماهم یک خانواده ۴نفره که اتفاقا واکسن استرازنکا زدن مبتلا شدند واحد کنار ما سینوفارم زدند دونفر مبتلا شدند و چند نفر دیگه در محل کار….

مینا
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۶:۲۱ ب٫ظ

واقعا آقای وزیر علوم این حقه که ۲۴۲ نفر امروز مردن و ما از استرس بیایم تهران و بگیریم و برگردیم خونه،نتونیم آزمون خوبی بدیم؟ این درسته از نظر وجدانی؟ واسه خاطر بهم نخوردن سیستمی که اندازه هیییچی ارزش نداره و هیچ وقت هیچ جا رعایت نشده ما رو اسیر خودتون کردین…این نظم سیستم رو چرا جایی مثل اعمال سهمیه ها و اعمال سهمیه هیئت علمی ندیدیم؟ چرا این نظم تو نمره دهی و برگزاری کلاس های حضوری دیده نشد؟ فرقشون چیه؟

کنکور دکتری
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

والا من دیگه از این کشمکش ها خسته شدم انشا الله برگزار بشه که دیگه این بحث ها تموم بشه

sara
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۸:۵۲ ب٫ظ

با افزایش همه گیری اومیکرون و از طرفی هجوم داوطلبان شهر های قرمز کرونایی به تهران و شهر های اطراف خواستار تعویق کنکور دکتری هستم

داوطلب
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ

امید وارم همه در سلامتی کامل باشند و اتفاقی بیوفته که به سود همه باشه حتی اون کسانی که موافق تعویقن

اگر صلاح خدا باشه کنکور برگزار میشه اگر هم نباشه ب
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۵ ب٫ظ

من مخالف تعویقم ولی امید وارم اتفاقی بیوفته که به سود همه باشه حتی کسانی که تواین روز ها کرونا گرفتن.

مخالف تعویق
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۳ ب٫ظ

کنکور دکتری باید برگزار شود .

خواهاان بر گزاری کنکور هستیم.
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۲ ب٫ظ

درس خوان ها را پاسوز درس نخوان ها نکنییییید ، طیف وسیعی از داوطلبان دکتری خواهان برگزاری کنکور هستند،کنکور باید برگزار شود تعداد کثیری از داوطلبان زحمت کشیده اند ؛ما را پاسوز افراد سودجو نکنید.

پاسوز نشو آدمیت لازم است
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۹:۱۲ ق٫ظ

منظور از طیف وسیع خودتی! تو که همش درس خوندی کی وقت کردی امار موافقا رو در بیاری! بنظرت با یه نگاه سرانگشتی برعکس نیست؟!از ادبیاتت مشخصه که چقدر آماده ای!! ما تو این کشور به آدمای فهیم احتیاج داریم نه سودجو! از این نمونه زیاد داریم. واقعا دیگه منزجر شدیم از این اصطلاح درس نخوناااای کاش سوادسنجیم بود موقع دادن نظر میزان سواد نظردهنگان رو هم می‌سنجید! چقد این ادبیات شما منو یاد کسایی میندازه که روزای آخر نزدیک به عید میگفتن بچه ها هیچکس نیاد بعد همونا همون روز میومدن و جالب اینه که معمولا جز زیادخونابودن اما باهوش وباسواد نه!

دانشجو
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۰۶ ب٫ظ

با توجه به عدم رعایت پروتکل های توسط سنجش و افزایش میزان بستری ها ان شاالله آزمون به تعویق خواهد افتاد. نگران نباشید. توکل کنید

رها
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۰:۳۳ ق٫ظ

به دلیل شیوع اومیکرون باید آزمون دکتری به تعویق بیفتد لطفا به خاطر منافع خودتون با جان داوطلبان بازی نکنید

فرزانه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها

آخه چه منافعی چه ربطی داره

#برگزاری کنکور حق ماست.
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۵۳ ب٫ظ

کنکور نباید عقب بیوفته ما خواهان برگزاری کنکور هستییییییم چرا متوجه نمیشید.

احمد
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

ادبیات شما، بیشتر به بچه های لجباز دبستانی میماند؛ نه داوطلب دوره دکتری! افسوس که همین فردا هم به لطف کلاسهای فن تست زنی، دانشجوی دکتری هستید!

موافق تعویق دکتری ۱۴۰۱
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۰:۰۸ ق٫ظ

سلام، من موافق تعویق هستم، بحث درس خواندن یا نخوندن نیست، کسی که خونده با تعویق قویتر میشه، و اونی که نخونده تو عید و رمضان چیزی نمیخونه.
بحث من سر سلامتی انسانهاست. بیشتر داوطلبان پدر و مادر هستند، بچه هاشون تو خطر جدی هستند.

سما
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۰:۰۰ ق٫ظ

چه حرف مزخرفی که پروتکل ها را رعایت می کنن. خواهرم با دوتا ماسک تو محیط اداری که تو هر اتاق ۳۰ متری فقط ۳ نفر با فاصله دو متر بیشتر از هم قرار دارند با بازبودن پنجره اتاقشون و پنجرهای سالن اداره مبتلا شده…بعد اصلا هم نمی دونه چه کسی ناقل بوده که اون مبتلا شده. کلا بیشترین انتقال در زمانی اتفاق می افتد که طرف اصلا علائم نداده. مگه کسی که کنترل می کنه دانشجوها را می تونه بفهمه فردا علایم می ده یا نه هر روز باید بگیم دریغ از قبلی ها… حداقل تو دوره قبلی اینقدر انسان بودن که تو وصعیت قرمز یکجاهایی را تعطیل کنن یک جاهایی را بگن با نصف ظرفیت کار کنید. از یک ساعاتی عبور و مرور کم میشد… الان هیچی به هیچی… خدا جوابشون بده. اینها هم پولشون گرفتن براشون مهم نیست داوطلب بیاد سرجلسه با نیاد.

فرزان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ

من موافق تعویقم. اما اگه آزمون ششم اسفند برگزار بشه میام سر جلسه. این خیال خام را از سرتون بیرون کنید که ما از ترس کرونا نیایم و به نفع شماهایی بشه که چهارتا کتاب حفظ کردین فکر کردین شق القمر شده! دوتا ماسک می زنم و میام. دکتری خوندن به چهار ماه مطالعه و حفظ کردن نیست. به درک و سواد کلی از رشته است برادر من!

امیررضا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزان

خیالت راحت !حتی لحظه ای هم به اینکه امثال تو بیان یا نیان فکر نمی‌کنیم.‌

افروز
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیررضا

اتفاقا فکر می کنی که عصبانی شدی

نام
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرزان

کتاب هم حفظ نکردند! اینها فقط فن تست زنی بلدند!

افروز
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  نام

دقیقا!

افشین
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  افروز

اتفاقا شماها بیاین خوب میشه برای تفریح بد نیست.

افروز
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  افشین

بهتره اول ادبیات و سخن گفتن به شیوه یه آدم باسواد و درس خونده را یاد بگیرید بعد در آزمون دکتری شرکت کنید
زندگی و مرگ آدمها هم برای شما تفریحه؟ البته که همینطوره. لابد تمام‌وقتی که رفتید شمال و مهمونی و خرید و.آدمها از کرونا می مردند فقط به فکر تفریح خودتون بودید و لاغیر.

ناشناس
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۴۵ ب٫ظ

برگزاری کنکور دکتری بعد از خارج شدن از پیک ششم ،از خرداد دارم میخونم ،کرونا دارم ،شهرستانی هستم ،تا مرکز استان چهار ساعت راهه ،حتما شرکت میکنم .

فرزان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

نکشی ما را. اصلا داوطلبی؟

فرزان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اگه الان کرونا داری که تا روز آزمون خوب شدی کلک!

موافق برگزاری کنکوردکتری
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۵۶ ب٫ظ

کنکور دکتری باید برگزار شود.ما خواهان برگزاری آزمون در موعد مقرر هستیم.

کرونا دست آویزی برای جبران درس نخوانده ها شده است.لطفا کسانی که درس خوانده اند را پاسوز بهانه آوردن دیگران نکنید و کنکور را سر موعد مقرر برگزار کنید

قاف
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۳۲ ب٫ظ

اینطوری نگو
آه داوطلبان زحمتکشی که کرونا گرفتن و یا درگیر پرستاری از خانواده شون هستن می‌گیردت ها….
از من گفتن بود…

ناشناس
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۲۷ ب٫ظ

برگزاری کنکور دکتری در شرایط ایمن

فرزاد
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۳:۴۵ ب٫ظ

“عبدالرسول پورعباس” رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا در پی شیوع امیکرون در کشور احتمال تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ وجود دارد؟ گفت: فرآیند آزمون دکتری متمرکز سال ۱۴۰۱ آغاز شده و اقدامات مربوط به حوزه بندی، چاپ سوالات و دفترچه‌ها صورت گرفته و قرنطینه سوالات هم انجام شده است.

وی در ادامه با بیان چاپ و قرنطینه بودن سوالات آزمون دکتری گفت: بخش عمده‌ای از فرآیند آزمون شروع شده و رشته‌های مختلف زیادی در این مقطع وجود دارد که مطابق با رشته‌ها تعداد زیادی سوال باید طرح می‌شده که از ماه‌ها قبل این اتفاق افتاده و اکنون سوالات در چاپخانه و قرنطینه در حال چاپ و آماده‌سازی هستند، سپس در زمان مقرر به حوزه‌ها ارسال شوند.

ناشناس
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ

کنکور دکتری ۱۴۰۱باید در زمان خروج از پیک ششم کرونا برگزار شود .

#برگزاری کنکور حق ماست
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۲۱ ب٫ظ

خب کنکور انشا الله سر موقع برگزار می شود انشا الله همه ی داوطلبین موفق باشند.

یلدا
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

# ماخواهان برگزاری آزمون دکتر سرموقع هستیم

مژگان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام. روزبخیر
گویا آزمون دستیاری پزشکی به اردیبهشت موکول شد..
تاریخش ۵ اسفند بود!

نگار
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۸ ق٫ظ

اصلا بحث مبتلا شدن روز امتحان نیست بحث بر این است که عده زیادی از داوطلبان فعلا در حال حاضر بیمار و مبتلا به کرونا هستند و درگیر درد و درمان خود هستند و اصلا فرصت مرور در روزهای پایانی را ندارند. کمی به فکر این بیماران باشیم. کلیپی از بیماران سندروم دان( خداوند همه آنها را شفا دهد) دیدم که در حال مسابقه دو بودن که یکی از آنها به زمین افتاد و مابقی که در حال دویدن بودند یهو متوقف شدن و دست دوست افتاده خود را گرفتن. بیاییم مهربانی و عطوفت را از این عزیزان بیاموزیم.

غزاله
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

درود بر شرف شما

پورولی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

فعلا که ظاهراً برخی به دنبال. این هستن بگن ما آزمون برگزار کردیم بدون مشکل، و بعدش منتظر گرفتن مدال هستن.حرف منو شما براشون اهمیت نداره

داوطلب کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان بنده همیشه ماسک میزنم و تا حد امکان جایی نمیرم ولی به امیکرون مبتلا شدم و بیشتر از دو هفته درگیر این بیماری بودم واقعا بیماری سختی هست.بدن درد شدید و ضعف بدنی زیادو مدام فشار خون پایین داشتم و ترکیبی از بیماری سرماخوردگی و آنفولانزاست. واقعا سخته. تو این شرایط سلامتی از کنکور مهتره.انشالله موفق باشید و هرچی که خیره اتفاق بیفته.

سام
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

سرعت انتشار تومیکرون خیلی بالاست
و گویا هر فرد مبتلا تا ۴۰۰نفر زو میتونه مبتلا کنه
امیدوارم فاجعه رخ نده با برگزاری

سعید
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ

عاطفه خانم به خودت بیا…

گلناز
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

واقعاااا

داوطلب.
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سپیده

#کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ب٫ظ

دوستان کسانی که اینجا تجربه مصاحبه داشتن کمی پسرامون اون صحبت کن بیزحمت

نریمان
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۰۷ ب٫ظ

دوستان من شاغل تمام وقت هستم
آیا می تونم در صورت قبولی کلاس های دکتری رو برم ؟
آیا برم دانشگاه آزاد بهتره ؟

کنکور
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نریمان

فعلا آزمون را بدید، بعد قبولی میتونید تو مصاحبه هردوتاش شرکت کنید.بعد نتایج دولتی و آزاد جدا هست یعنی مصاحبه جدا دارن .
وقتی که قبول شدید اون موقع قبل ثبت نام برید تو همون دانشگاه که پذیرش شدید سوال کنید از دانشجویان اون دانشگاه که کلاسا چه جور هست و وضعیت کارهای عملی به چه صورته.
چون تمام وقت هستید ربسک نکنیدو هردو مصاحبه را شرکت کنید چون معلوم نیست آزاد شانس بیارید یا دولتی با توجه به رزومه و تمام وقت بودن کارتون.

انوشیروان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

سلام اذیت میشی،،،روزانه،،اولی اول و بی درد سر پیامنوره،،،،بعد آزاد ،،،

Darya
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۳۹ ب٫ظ

اینقد حرص و جوش آزمون رو نخورید دعا کنید سالم بمانید و زنده بمانید و خانم دکتر اقای دکتر بشین.تو سر و کله هم نزنید اره اونی که می خواست تعویق بیوفته درس نخونده و یا چیزی. بالاخره کسی که دکترا شرکت کرده قطعا اندازه خودش خونده اینو مطمئن باشین.اونایی که اینجوری گارد میگیرن خدارو شکر سالمن و دور برشون هم سالمن.حدااقل دل اونایی که مریضن و خانواده شون درگیر و نشکنید. سکوت کنید بهتره.

سارا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۱ ب٫ظ

شماره های ما رو از کجا دارن همش تبلیغ میاد این روزا

سپهر
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

حتی در پیام‌رسان ها هم پیام می دهند، بسیار عجیب است.

لیلا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۵۹ ب٫ظ

من هم خودم و هم همه خانوادم دوروزه مبتلا شدیم و الان درگیر هستم هم رزمه خوبی دارم هم از تیر ماه شروع کردم و دروس رو هم جمع بندی کردم، برگزار بشه مجبورم بیام سر جلسه… نمیدونم والا

م
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اطلاع بدین جای دیگه دور از بچه ها امتحان بدین چون میگین آماده این

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اقا من از دیروز بصورت کامل در گیر این بیماریم اصلا توان مرور و جمع بندی ندارم
اگرچه موافق بودم که کنکور سر موعد برگزار بشه و اینو بهونه مخالفین میدونستم ولی الان واقعا میفهمم که کسی که الان مبتلا بشه چقدر مشکلات براش بوجود میاد
فقط از قضاوت های خودم به سرم اومد
کاش کنکور معوق بشه
کاش

به میلاد
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

آرزوی شفا و سلامتی دارم.
ولی انصافا قضاوت نادرست خیلی بده. چیزی که در کامنتهای این چند روزه داوطلبها، زیاد به چشم میخوره.
برا همینه که میگن هیچوقت کسی رو قضاوت نکنین. حتما این جمله معروف رو شنیدین که میگن:
” تا وقتی با کفشای کسی راه نرفتی راه رفتنشو قضاوت نکن”
قاضی فقط خداست، برادر.
ان شاءالله زودتر بهبود و تندرستی حاصل شود.

عاطفه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

دغدغه شما کرونا نیست شما درس نخوندید .انشالله آزمون روز ۶ ام برگزار میشه .و حق مایی که با جون و دل از مهر نشستیم پای درس و الان جمع بندی کردیم بخاطر تنبلی دنبال تعویقید.مشکل دارید نیاید سر جلسه آزمون.

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

دکتری بیشتر از درس خوندن نیاز به رزومه خوب داره .آفرین که درس خوندی حتما تو دوران ارشد تفریحی میرفتی دانشگاه که الان باید انقدر بخونی .الانم امثال شما میخان ازمون رو بدن که به عید دیدنی برسن .کسایی که موافق کنکور هستن کلا اونایین که اعتقادی به کرونا ندارن عروسی و سفر هم میرن

سارا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

عالی گفتی

سپیده
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

احسنت. من پارسال رتبه ۷ بودم به دلیل نداشتن رزومه قوی رد شدم. ولی دوستم با رتبه ۱۸ به خاطر رزومه عالی قبول شد.

کنکور۶اسفند
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

چه رشته ای هستید؟

مارال
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

دم شما گرم …

واقعا چرا یه عده متوجه نمیشن آزمون دکتری مثل کارشناسی نیست و رزومه و مصاحبه حرف اصلی رو میزنه!؟

فکر میکنن فقط خودشون خوندن و سلامتی و آرامش بقیه مهم نیست!؟

من مبتلا هستم و کنکور برگزار بشه قطعا میام سر جلسه چون من هم خوندم هم رزومه م عالیه … چرا نیام
چرا وقتی یک عده انقدر خودخواهی میکنن!؟
مبتلا بشن

میم
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

خانم عزیز برای دانشگاه های خوب تراز بالا لازم هست…
که با این وضع مریضی و گرفتاری ما تمام زحماتمون دود شد رفت هوا!

سپیده
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

عزیزان توجه کنید که برای دعوت شدن به مصاحبه در رشته‌ی بنده به دانشگاه تهران، رتبه زیر بیست لازم است. پس کنکور بسیار برای امثال من مهمه. باید ششم برگزار بشه.

۱۴۰۱ دکتری
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده خانم درس خون باشه آزمون ششم برگزاررررررشد برررررررو سرجلسههههههههههه

عاطفه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

علم غیب داری رزومم خوب نیست؟خیالت راحت بابت اینکه و مصاحبه ۳ ساله روش کار کردم.

سپهر
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

از یک داوطلب دکتری همچین حرف های بچه گانه ای انتظار نمیره.

انوشیروان
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

من نمیدم شما کی هستی انقدر خوندم خوندم راه انداختی ،،،،،آقا همه دکتری و دانشگاه مال شما که تنبل نیستی ،

میم
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

شما نمیدونی من با چه سختیییی درس خوندم این مدت!
نمیدونی چقدر خستگی و کم خوابی کشیدم چون فرزند کوچک دارم و همسرم هم بسیار دیر منزل میاد و از خانواده ام هم دورم….
شما نمیدونی چقدرررر با زور قهوه و چای و ب کمپلکس خودم رو نگه داشتم تا بتونم حسابی درس بخونم…
اما الان من و همسرم مریض شدیم و افتادیم و توان درس خوندن ندارم…
شما خودت داوطلبی می‌دونی که دو سه هفته مونده به آزمون چقدر سرنوشت سازه…

نگار
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

اصلا بحث مبتلا شدن روز امتحان نیست بحث بر این است که عده زیادی از داوطلبان فعلا در حال حاضر بیمار و مبتلا به کرونا هستند و درگیر درد و درمان خود هستند و اصلا فرصت مرور در روزهای پایانی را ندارند. کمی به فکر این بیماران باشیم. کلیپی از بیماران سندروم دان( خداوند همه آنها را شفا دهد) دیدم که در حال مسابقه دو بودن که یکی از آنها به زمین افتاد و مابقی که در حال دویدن بودند یهو متوقف شدن و دست دوست افتاده خود را گرفتن. بیاییم مهربانی و عطوفت را از این عزیزان بیاموزیم. شما هم عاطفه خانم کمی با معنی اسم خودت انس بگیر.

انوشیروان
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

متاسفم

موافق تعویق دکتری ۱۴۰۱
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

عاطفه خانم شما خودتون رو زدید اون راه؟،
عزیزم طرف درگیر بیماری هست خودش خانوادش…. چه ربطی داره به خوندن یا نخوندن…. شما از مهر خونده باشید من از خرداد شروع کردم. ولی با این حال راضی نیستم کسی ناراحت بشه یا نتونه بیاد.

علوم
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۲۸ ق٫ظ

دوستان عزیز با سلام و ادب پیام شما به وزارت علوم منتقل شده ولی تصمیم گیرنده ستاد ملی کرونا است و وزارت علوم مجری تصمیمات آن ستاد است.وزیر محترم علوم در کنار شما و همراه شما است ولی ایشان تصمیم گیرنده نهایی نیست .
در این موضوع خاص باید وزارت بهداشت گزارش از شرایط جامعه را ارائه دهد و تصمیم گیری نهایی در ستاد کرونا می باشد. چنانچه نیاز به نظر وزارت علوم باشد مطمئن باشید دغدغه دوستان و خانواده های آنها حتما به ستاد کرونا منتقل خواهد شد .

علوم.
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علوم

کامنت بالا در جواب کسانی که خواهان تعویق بودن این را گفتند
پس وقت از دست ندید این ده روز با هرجونی که دارید همچنان به درس خوندن ادامه بدید که ضرر نکنید.
همه شرایط بیماری را تقریبا میدونن و درک میکنن.
اما این ده روز را تا شش اسفند همچنان بخوانید فرض بر اجرای آزمون بذارید.
بقیه اش دست من و شما نیست که اعصاب خودتون بذارید براش چون دست من و شما نیست.پس به همدیگر انگ تنبلی و وقت خریدن و …نزنید چون هیچ کس ازشرایط کسی دیگه خبر نداره.درنهایت ان شالله صلاح جمعی باشه و هیچ کس ضررنکنه.
.ان شالله که بهترین تصمیم گرفته میشه و زحمت هیچ کسی پایمال نمیشه .
خداوند بهترین صلاح را رقم بزنه.
برای آرامش هم دعا کنیم.
التماس دعا

میم
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علوم.

ای خدااااا
ما میگیم افتادیم و نمیتونیم درس بخونیم
میگید با هر جونی درس بخونید…

علوم.
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  میم

میگم امیدتون از دست ندید شده با مریضی و هرجونی چه میشه کرد یه سال زحمت کشیدن همه.
تا پنج اسفند مجبوریم خودمون بکشونیم، چون دست من و شما نیست و هرچی ام بگیم الان همه مریضن باز یه عده ساز مخالف میزنن چون درکی ندارند از بیماری و دیگران.
ان شالله سلامتی خدا ببخشه به همه ی مریض های مبتلا به کورونا.

حامد
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  علوم

با سپاس از شما و دغدغه مندی و عدم بی تفاوتی وزارت علوم

افروز
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۸ ق٫ظ

اینایی که خواهان برگزاری آزمون هستند می خوان عید برن مسافرت. اگه عقب بیفته مامانی و بابایی نمی برنشون. می گن بشین تو خونه درست را بخون. والا به قرآن

فاطمه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۴۶ ق٫ظ

سلام منم از تابستون تا الان کار و زندگیم رو ول کردم و دارم فقط درس می خونم و همه تلاشم رو جمع کرده بودم این یک ماهه آخر برای مرور الان یک ماهه خودم و خانواده ام درگیر شدیم بچه کوچیکی دارم که حالش خیلی بده خیلی درس خوندم و دیگه توان اینکه بیفته یه زمانه دیگه ندارم ولی اگه مبتلا بشیم بخاطر کنکور و خدای ناکرده یه عزیزی رو از دست بدیم من به شخصه که خودم رو نمیبخشم مسئولین رو نمیدونم

شیما غنی
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ق٫ظ

با سلام و احترام
بنده هم اکنون درگیر بیماری کرونا هستم. و تا زمان آزمون احتمالا خوب شدم پس نگران خودم نیستم ولی به اون تعداد داوطلبانی که در زمان آزمون حال الان منو دارن فکر میکنم. خدارو خوش نمیاد با اون حال توی رقابت سنجیده بشن.
منم کارمو تعطیل کردم چندماهه ولی بنظرم هیچ چیزی ارزشش بیشتر از سلامتی و زنده موندن هم وطنان مون نیست. سطح نگاه مون باید بالاتر باشه بنظرم فردی و طبق شرایط خودمون نظر ندیم.

مریم
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۴۰ ق٫ظ

سلام به همه دوستان مخالفان و موافقان تعویق.
عزیزان باور کنید نظر شما اصلا برای مسئولین مهم نیست. پارسال با این همه پیگیری آزمون به تعویق نیفتاد اما سه روز بعد از برگزاری آزمون دکترا اعلام کردند آزمون نظام مهندسی که هفته بعد دکتری بود به تعویق افتاد. من زنگ زدم نهاد ریاست جمهوری گفتم آخه شرایط چه تغییری کرد که آزمون نظام مهندسی به تعویق افتاد؟ و اونها هیچ جوابی نداشتند و گفتن دستور رئیس جمهور و وزیر علوم بود. پس اینجا باهم بحث نکنید و تهمت هم نزنید. از اون بالا هر تصمیمی بگیرن اجرا می شود. این چندروز باقی مانده را از دست ندهید. در پناه حق موفق و پیروز باشید

حامد
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

با درود و سلام ، شاید به اعتقاد من ، شخص خودمان نه ، ولی اطرافیان و خانواده بخصوص پدر و مادر های بعضا سالخورده در معرض ابتلا بسیار بالا از ما باشند . ماهایی که می رویم جلسه آزمون و خواسته یا ناخواسته از فردی ناقل مبتلا شویم . بخصوص این سوش که میزان سرایت آن بسیار بالاست . تصور کنید همان ورودی حوزه در زمان چک کردن کارت و … و آن ازدهام ؟؟

افروز
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

منم موافق تعویقم ولی خدایی کجا رعایت می شه؟ ما همه جا در معرض خظطریم. از به سوپرمارکت ساده تا داروخونه و …

افروز
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  افروز

خطریم

زهرا سلیمانی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب.
با توجه به شیوع و اوج بیماری کرونا دلتا و سویه اومیکرون شاهد وضعیت خوبی در سرتاسر کشور نیستیم و امیدواریم با تعویق کنکور دکترا و برگزاری آن در فصل بهار یا تابستان شاهد وضعیت بهتری باشیم و سلامت دانشجویان کمتر به مخاطره بیفتد. با تشکر

دختر باباجی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان… با خوندن یه سری از کامنت ها ادم هنگ میکنه
موافق یا مخالف باور کنید ارزش نداره این همه به هم بی احترامی کردن هر کسی ازاد نظرش را بده ولی لطفا بدون توهین….
یه سری را ادم شک میکنه داوطلب دکتری باشن…
انشاالله که هر انچه خیر و مصلحت هست برای تک تک ماها پیش بیاد کم تو سر و کله هم بزنیم برای تعویق به حرف من و شما خیلی اهمیت نمیدن پس چرا همدیگرو ناراحت کنیم

انوشیروان
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  دختر باباجی

احسنت ،،،،تعویق

الهام
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ

من اولین ساله که دارم دکتری شرکت میکنم از اول آبان هم دارم میخونم .کار و دفترمو تعطیل کردم.اگه کنکور لغو بشه بعد عید هم باید پایان نامه دفاع کنم هم کنکور دکتری بدم هم آزمون نظام مهندسی که اونم احتمالا اردیبهشت برگزار میشه دلم میخواد حداقل بار کنکور از دوشم برداشته شه خدا میدونه چقدر تحت فشارم ولی اینکه دیگه چشمامو ببندم رو همه چیز و فکر کنم اونی که گرفته به جهنم که گرفته میخواست مبتلا نشه من مبخوام کنکور بدم چون خیلی کار دارم درست نیست من خوندم تو نخوندی و تنبلی حرف بچه های دوم دبستانه اونم بچه های لوس.من تا حالا کرونا نگرفتم ولی دوز سوم واکسن پوستمو کند میتونم درک کنم کسی که مبتلاس چه حالی داره. نمیگم برگزار بشه آزمون یا نشه میگم حداقل نیش نزنین چون این بیماری یک قدمی همه ماست و کسی نمیتونه تضمین کنه حتما خفیف بگیریم

رها
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

دمت گرم

مینا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۰۵ ب٫ظ

با سلام. لطفا با توجه به همه گیری کرونا عقب بیافته. الان اکثرا درگیر هستیم چطور باید سر جلسه حاضر بشیم

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۵ ب٫ظ

یجوری میگن موافقین تعویق میخان زمان بخرن که انگار نمیدونن دکترا بیشتر رزومه مهمه .اینا انگار تو باغ نیستن .کسی که به دکترا رسیده مسلما تنبل نیس.همه آمادگی خوبی دارن خیلیا نخونده قبولن خیالتون راحت .درسای تخصصیه ارشد استعداد تحصیلی و زبان .اتفاقا اونایی باید بخونن که دوران ارشد تفریحی میرفتن دانشگاه و درسا رو به زور پاس میشدن

مارال
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

دمت گرررم …

گیر دادن به زمان خریدن و تنبلی …

جون و سلامتی دیگران هم هیچ …

شاید کسی نیست که نگرانش باشن و دغدغه شونو داشته باشن
ولی ما بچه و خانواده داریم و برامون خیللللی عزیزتر از هر درس و مدرک و آزمونیه …

دکترا بدون حس همدردی و درک اجتماعی جز یک کاغذ پاره چیه ؟!

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

احسنت

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

توجه کن به حرفاشون هر سال اینا کنکور میدن .اتفاقا درسخونم نیسن فقط میخان تعطیلات عیدشون خراب نشه.

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۲ ب٫ظ

کسایی که ادعای درسخونی دارن که نباید خیالی داشته باشن برای تعویق آزمون .واقعا یاد بچه های مدرسه ای افتادم که یسری میگن خانم اجازه ما خوندیییم .بقیه هم از شما بلدتر باشن مسلما کمتر نیستن .منتها بحث سر شرایطه و کرونا .اونی که بچه داره یا سالمند هم دوس داره در شرایط مناسب ازمون بده .کسانیکه میگن اینا نیلن آزمون بدن فقط میخان جمعیت کم بشه که شاید یجایی اینا قبول بشن و فقطم میخان به عیددیدنی و سفر و اینا برسن .
این همه آمار فوتی میاد بعد میگن در حد سرما خوردگی

الهی به امید تو
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۷ ب٫ظ

از کجا معلوم عقب بیفته ما مریض نشیم اون وقت شما راضی میشی عقب بیفته دوباره
انشاللللللللللللللله ۶ اسفند برگزار بشه

مارال
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ب٫ظ

دکترا بدون حس همدردی و درک اجتماعی جز یک کاغذ پاره چیه ؟!

خدا رحم کنه به جامعه ای که امثال شما دکترش هستین

مهدی مهندسی مکانیک
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۰۹ ب٫ظ

هر فردی می تونه موافق یا مخالف باشه با هر دلیل شخصی که برای خودش قانع کننده است ولی برای من توجیهات و توضیحات و حواشی نظرات افراد واقعا جالب و پر از نکاتیه که به نظرم جامعه شناسان و دانشجویان جامعه شناسی می تونن برای تحلیل وضع موجود استفاده کنند.این نظراتی که می خونیم از سوی افرادیه که چه بسا از بهترین دانشگاه های کشور در مقطع ارشد فارغ التحصیل شدند و تا چند سال دیگه دکتر و شاید در جایگاه معلمی و استادی هستند یا بعدا قراره بگیرند و تعلیم نسل بعد دانش آموزان و دانشجویان بر عهده اونهاست. فردی با نام خانم‌ احتمالا مخاطبش بقیه خانمها هستند کامنت میذاره” شما که بچه داری برو به آشپزیت برس بذار ما کارمون رو بکنیم” این مشت نمونه خرواره. من چند بار تاکید کردم بر بودن این فضا و از مسئولان سایت هم تشکر می کنم که اجازه میدن این صحبت ها و نظرات مطرح بشه نه فقط برای تحلیل یک رویدادی مثل کنکور .این کامنت ها واقعا کمک میکنه در سطح کلان معضلات جامعه رو تحلیل کنیم. اینکه چرا ما پر از تنفر پر از خودخواهی پر از منفعت طلبی شدیم.اینکه در ذهن مدیران و اساتید آینده کشور الان چه افکاری جریان داره.نمی خوام بدبین باشم ولی در این سه سال که بخش تعویق کنکور رو پیگیری کردم از مجموع نظراتی که خوندم چیزی جز ناامیدی از قشر تحصیلکرده کشور که خودمم شامل میشه نصیبم نشد.درسی که خوندیم وقتی که صرف کردیم تحقیق و مطالعه و کلاس و… تمام… ادامه نظر»

فاطمه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۱۵ ب٫ظ

دقیقا منم موافقم
و به عنوان خانم متاهل و خانه‌داری که بله، آشپزی میکنه و ظرف میشوره و دکتری هم میخواد بخونه، دلم شکست از این مدل کامنت‌ها!
و اینکه دقیقا یادمه فرمودند چه تغییری در زندگی غیرمنعطفتون میخواین بدین شما که ازدواجم کردین و الآن دنبال دکتری هستین!
من کاری ندارم کی میخواد ازدواج کنه کی نکنه
ولی واقعا کاش تو حرفامون دل نشکنیم
میدونم در جواب کسانی بوده که بخاطر بچه‌شون میگن کنکور تعویق بیفته
ولی خب
آنچنان کلی حکم فرمودند که دل منم که هیچ طرف دعوا نبودم بی‌اختیار شکست.

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

متاسفانه یسریا هر چقدر هم سنشون بالا بره یا درس بخونن تاثیری روی افکار و رفتارشون نداره .شما هدفتون رو دنبال کنید به این حرفا اهمیت ندید.اتفاقا هم درس خوندید هم خونه داری و بچه داری میکنید نشونه موفقیت شماست.

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ

احسنت خودخواهی وتفکرات بچه گانه روهم ضمیمیه کنید

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

جالبه ادعای درسخونی و سخت کوشی دارن از وضعیت هرساله کنکور خبر دارن توجه کنید به حرفاشون .بعد به بقیه میگن تنبل .

رها
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۳۳ ب٫ظ

متاسفانه ، آنقدر در این سالها جامعه رو به اضمحلال رفته ،،که فقط هر کسی میگه من بخورم و زنده بمونم ، بقیه به درک ..‌‌ دریغ از یک جو مردانگی ،دریغ از یک جو معرفت ….

متقاضی اومیکرونی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ

تمام کسایی که میگن کنکور در زمان مشخص برگزار بشه، همونایی هستند که بعد از کنکور به خاطر مرگ عزیزاشون میان و به عالم و آدم فحش میدن. برای کسی که نخونده فرقی ندارا کنکور کی برگزار بشه، ولی شما بخاطر یک دندگی ان‌شاالله تاوان سنگینی پس میدید. امیدوارم همینطور که درد و مریضی دیگران رو درک نمی‌کنید خدا دردهای بزرگتر نصیبتون بکنه.
این بیماری خیلی جدی تر از سرماخوردگی و کرونای معمولی و آنفولانزا هست. سرعت انتقالش بالاست، من هنوز خوب نشدم. نه میمیری نه زنده میمانی، با اینکه واکسنم زده بودم.

فاطمه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۴۷ ب٫ظ

یه جوری با همدیگه دعوا می‌کنید انگار ستاد کرونا منتظره ببینه نتیجه تو کامنتای پی اچ دی تست چی میشه، همونو انجام بده

موافق یا مخالف، ادب رو رعایت کنیم

الناز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۳۳ ب٫ظ

اکثر کسایی ک الان میگن آزمون عقب بیفته هیچ درسی نخوندن
و فقط میخوان زمان بخرن تا نخوندناشونو جبران کنن
وگرنه الان که ۱۰ روز مونده به امتحان کسی ک خونده و آماده هست به همون اندازه هم خسته هست چون با برنامه اومده جلو و میدونه اگر آزمون عقب بیفته خستگیش دو چندان میشه و اثر منفی روی امتحانش میذاره
و این وسط کسایی ک حقشون نیست ازش جلو میزنن
اتفاقی ک ب وضوح تو سال ۹۹ شاهدش بودیم!
اگر قرار بر یک کار منطقیه ازمون حداقل باید از یک ماه قبل از تاریخ اعلامی اعلام بشه ک عقب میفته
ن الان ک ۱۰ روز مونده و اونایی ک خوندن تو تایم جمع بندی هستن
واقعا امیدوارم سازمان سنجش عاقلانه برخورد کنه
پارسال که کرونای دلتا بود آزمون سرجای خودش برگزار شد… الان که امیکرون هست و از یه سرماخوزدکی ساده هم کمتره

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

چقدرتهمت ناروا وچه دلایل غیرمنطقی وغیرمنصفانه حالافکرکردی خانوم محترم آزمون روسریع بگیرن حتمامیشی خانوم دکتری نه آزمون به واقع درصدکمی درپذیرش دکتری تاثیرداره همه چی تومصاحبه ست بعدشم این همه پروسه طولانی تا پذیرش نهایی دکتری روهم حساب کن

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اینا اطلاعات کمی دارن انگار .گویا آزمون دکتری رو با کارشناسی اشتباه گرفتن.

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

احسنت

مارال
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

گیر دادن به زمان خریدن و تنبلی …

جون و سلامتی دیگران هم هیچ …

شاید کسی نیست که نگرانش باشی و دغدغه تو داشته باشن
ولی ما بچه و خانواده داریم و برامون خیللللی عزیزتر از هر درس و مدرک و آزمونیه …
دکترا بدون حس همدردی و درک اجتماعی جز یک کاغذ پاره چیه ؟!
خدا رحم کنه به جامعه ای که امثال شما دکترش بشن

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

احسنت نظرمنطقی

راحیل
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۳۴ ب٫ظ

داوطلبایی که میگن مریض شدیم برین استراحت کنین اگه حالتون بده اینجا چی کار می کنین به جای این پیاما برین درستونو بخونین

الناز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  راحیل

منم موافقم
اکثر کسایی ک الان میگن آزمون عقب بیفته هیچ درسی نخوندن
و فقط میخوان زمان بخرن
وگرنه کسی ک تا الان خونده و آماده هست میدونه اگر آزمون عقب بیفته خستگیش دو چندان میشه و اثر منفی روی امتحانش میذاره

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

تهمت های جالبیه این اصراربچه گانه تون چیه

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  راحیل

توالان برودرستوبخون اینجاچیکارمیکنی عقب نیفتی

علیرضا
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  راحیل

ایشالا چند‌ روز مونده به امتحان مریض میشی ببینم باز هم این حرف رو میزنی یا نه…

عفت کلام داشته باشین عزیزان
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۰ ب٫ظ

بعضی از دوستانی که مخالف تعویق هستن، دلایل موجهی برای برگزاری آزمون در موعد مقرر دارن ، همینطور دوستانی که موافق تعویق هستند هم دلایل منطقی دارن.
خواهش می کنم به نظرات همدیگه با دیده احترام نگاه کنید نه به دیده دشمن !!!!!!!!
الفاظی که در بعضی کامنتها دیدم، شایسته و برازنده شما عزیزانی که قصد شرکت در مقطع دکترا رو دارید نیست دوستان.
می دونم شرایط برای همه سخت شده، موضوع سلامتی هم در اولویت همه خواسته هاست، ولی اینکه با جملات زشت همدیگه رو خطاب قرار بدیم و دیگران رو متهم کنیم، دور از شخصیت و شأن والای شما بزرگواران هست.
آرامش داشته باشید و دست از جمع بندی و مرور دروس نکشید.
انشاألله هرچی خیر و سلامتی هست برای همه رقم بخوره.
” لطف خداوند یار و پناهتون “

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ب٫ظ

همین عده ای که میگن تعویق
مریض میشیم
اینا همونایی هستند که تا ۱۲شب تو خیابونا پرسه میزنن
شک نکنید

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ما ۳ سال هست از خونه بیرون نرفتیم، مسافرت نرفته، دورهمی شرکت نکرده، واکسن هم تزریق کردیم، کودک هم نداریم، اما ۲ هفته و نیم مبتلا شدیم، خیلی هم سختی کشیدیم، هنوز سردرد شدید و سرفه داریم.پس لطفا قضاوت نادرست نداشته باشید.

شادی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  تقوا

مگه میشه ما سه ساله داریم با رعایت کارامو انجام میدیم واکسن زدیم کرونا هم نگرفتیم شما چطوری گرفتی

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

بیکار که نیستم دروغ بگم، خودمونم در اوج ناباوری نمی دونیم چطوری گرفتیم، خدا هم شاهد و ناظر هست، مگه عقل از کلم پریده، خودم و خانوادم در معرض بیماری و مرگ قرار بدهم.

بنده یک سال تمام در حال مطالعه و تقویت رزومه هستم، پارسالم قبول شدم، اما استادم به وضوح گفت، شخصی رو جایگزینم کردند، دلیلی واسه آزمون ندادن نمیبینم.اگه آزمون ۶ اسفند برگزار بشه، همانطور که ملت واسه ما ارزش قائل نیستند، ما هم میایم سر جلسه تا بقیه هم مبتلا بشوند، چون اوج بی انصافی هست، که یک سال تمام عقب بیفتم، بابت خودخواهی بعضی از افراد…
با ۲ ماه به عقب افتادن آزمون نه قرآن غلط میشه و نه کسی فیلسوف میشه…خدا را هم بالای سر خودتون ببینید

الای
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  تقوا

به تقوا
دو ماه دیگه هم شما خوب میشی یه عده دیگه مریض میشن نکنه می خواین دوباره به خاطر خدا به خاطر اونا عقب بندازن

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  الای

شما در مورد حال اظهار نظر کن، نه بعدا….کی مرده، کی زنده….درحال حاضر بالای ۲۰۰۰۰نفر روزانه مبتلا داریم.پیشنهادت برگزاری آزمون هست؟ که مرگ و میر بیشتر شود؟
چه انسان شریف و باکمالاتی هستی شما!!

ویکتاریون
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شکر میون کلام جفتتون. هفته ی دیگه تازه دو سال از ورود کرونا به ایران می گذره. چرا توی این تاپیک همه( موافق و مخالف) سه ساله دارن رعایت می کنن و قرنطینه ن؟ پیشواز رفته بودین؟
+ فرضا بخوان عقب بندازن، اولین تاریخ بعد از ماه رمضون میشه ۱۶ اردیبهشت که فاصله ش با کنکور ارشد کمتر از دو هفته س. از اون تاریخایی نیست که مورد علاقه ی سنجش باشه.
صرفا جهت اطلاع.

مهدی مهندسی مکانیک
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سه سال منظورشون سه سال تحصیلی و سه کنکوره.سال تحصیلی ۹۸-۹۹،۹۹-۱۴۰۰و الان ۱۴۰۰-۱۴۰۱
الان نه فقط دانشجویان اغلب مردم از سه سال استفاده می کنن.مثلا اگر امسال نوروز مسافرت نریم سه ساله که جایی نرفتیم یعنی سه نوروزه شرایط عادی نیست.
لفطی هست که در بازار هم زیاد استفاده میشه بین مغازه دارن و بازاریان و هم در شرکت های دولتی و خصوصی با توجه به سال مالی.مثلا اگر از بازاریان بپرسین میگن سه ساله کرونا بیچارمون کرده.درسته با توجه به اعلام رسمی یک تا دو ماه و غیر رسمی چهارماه از سال ۹۸ کرونا وارد کشور شده بود و عملا اگر قرنطینه ای هم باشه فقط اسفند ماه ۹۸ اونم نه خیلی جدی مردم رعایت کردن ولی همونطور که گفتم بین اقشار مختلف مردم اینطور محاسبه میشه.یک ماه پایانی سال مثلا به خاطر ضرری که به بازاریان در آستانه نوروز خورده و در حساب مالی سالیانه محاسبه میشه

ویکتاریون
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ

توضیح بدی نیست به شرطی که اینا توی دو تا کنکور قبل از این شرکت کرده باشن و کنکور سومشون باشه. مثل بازاری که اگر عید امسال نفروشه واقعا سه تا نوروز ضرر کرده. ولی گفتن سه ساله خونه موندیم غلطه. چون بازه ی زمانی خونه موندنشون سه سال نبوده. سه سال تحصیلی هم نیست واقعا. بین کسایی که کرونا خورده وسط دوران دانشجوییشون من نشنیدم کسی حرف سه سال بزنه. براساس مدتی که دانشگاه نبود میگن سه ترم یا چهارترم کرونایی.
اینجا بیشتر به نظر می رسه یه نفر خواسته تاریخ رو با اغراق بگه و بقیه تکرارش کردن.

هایدی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

عالی گفتی :)))

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

محض اطلاع ویکتاریون.

در زمان فعلی ۴ آزمون قرار هست در اسفند به فاصله ی یک هفته برگزار شود،عبارت اند از:

آزمون کارشناسی دادگستری، دکتری، سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قضاوت.

حالا با این اوصاف، به نظر شما، آیا این تاریخ های متوالی برگزاری آزمون، در این شرایط بحرانی…. مطابق میل و مورد علاقه ی سازمان سنجش می باشد؟

یا نه بهتر بگم، داوطلبین محترم آیا برگزاری این آزمون ها به طور متوالی و به فاصله ی یک هفته به نفع شماست؟ آیا راضی به مرگ دسته جمعی هستید و رسیدن به اهداف خودخواهانه؟

دکتر مردانی امروز اعلام کردند، بستری ها به ۸ برابر افزایش یافته، با این اوصاف باید تردد در شهرها ممنوع شود!!!

آیا کاربر ویکتاریون، چنین شرایطی مطابق میل و مورد علاقه ی شما، بقیه داوطلبان، سازمان سنجش، وزارت بهداشت و ملت می باشد؟؟؟!!!!

حالا خودتون با انصاف و عدالت قضاوت کنید و از برگزاری آزمون و کشتار دسته جمعی و عزادار شدن ملت حمایت کنید.

مطمئن باشید از هر دستی بدید، از همان دست پس می گیرید.

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ولی خودتم تو خیابون تا ۱۲ شب بودیا که بقیه رو دیدی

Graphic
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهه

چرا انقدر هندیش می‌کنید آخه نیازی نیست به این همه اغراق!یه اغراق دیگه‌ایم که اینجا زیاد میبینم تایم آزمونه یکی میگه ۵ساعت یکی میگه ۳ساعت..!
کاربر الهه هم که هر یه خط در میون نوشته اینا اگه درسخون بودن بار چندمشون نبود کنکور میدادن!
اینکه زیر هر کامنتی این موضوع رو بیان کردی و کسی جوابتو نداده به اون معنی نیست که توی ذهنته‌ و پیروزمندانه باز تکرارش میکنی‌ها! این یعنی انقدر حرفت بی اساس بوده که به امون خدا ولت کردن جوابی ندادن!
اتفاقا شما اینو با کنکور کارشناسی اشتباه گرفتی فکر میکنی اگه روزی فلان ساعت درس بخونی و سخت‌کوش باشی دیگه تمومه! خیلی‌ها انتخابشون محدود به چندتا دانشگاه برتره و ترجیح میدن هر جایی نرن و با رتبه‌های برتر میمونن پشت کنکور!

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

حرفای شما بی اساس و مسخره اس که تصور میکنید بقیه تنبلن و فقط شما درسخوندید .چشماتونو رو شرایط بستید و فقط گیر دادید به چند ماه درس خوندنتون .یا شاید فکر کردی بقیه دانشگاه های سطح پایین درس میخونن و شما دانشگاه درجه یک میخاید برید.یکم فکر کن بد نظر بده .یک خط در میون حرفمو تکرار میکنم که مثل بچه ها نیان بنویسن ما درسامونو خوندییییییم.
خیلیا که ادعایی ندارن تو درس قطعا آمادگی بهتری ام دارن .

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

حتما حرفای امثال تو خیلی اساس داره که فقط موافقین تعویق کنکور رو متهم به تنبلی و درس نخوندن میکنید.یا میگین کسی که بچه داره یا سالمند نیاد کنکور بده.تاسف آوره حرفای بچگانتون .

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خودتم مشخثه تا ۱۲ شب تو خیابون بودیا که بقیرو دیدی

Graphic
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

کاملا مشخثه!! که چقدر درس‌خون بودین در طول مقاطع قبلی.
من نگفتم کسی که بگه تعویق تنبله یا ادعای درس‌خوندن کنم.
دیدم شما انگار این کنکورو با کارشناسی اشتباه گرفتی چون هنوز فکر میکنی مثل کارشناسی هرکی سخت‌کوش یا درس‌خون باشه قرار نیست پشت کنکور بمونه، خواستم اینو روشن کنم برات.

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

جالبه که تنها دغدغه تو الان اینه که یسری گفتن تایم آزمون ۵ ساعته یا ۳ ساعته.یا اینکه به اشتباه تایپی گیر دادی.من حرفامو به کسایی گفتم که گفتن اونایی که موافق تعویقن تنبل و درس نخونن اگر تو اینا رو نگفتی که چرا پیام منو ریپلی کردی .اتفاقا من دم از سخت کوشی نزدم احتمالا پیاما رو پس و پیش خوندی.دکتری با کارشناسی فرق داره و بیشترین تاثیرش هم مصاحبه اس.خوبه کلا چنتا درس تخصصی داره والا .نیازی ندارم کسی برام روشن کنه .تو اطلاعاتتو ببر بالا

الهه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

قبولی آزمون دکتری واقعا سخت نیس همون دانشگاه های برتر منظورمه مگه اینکه درس خوندنتم مثه خوندن کامنت ها باشه که پس و پیش میخونی.یا اینکه فقط به اشتباه تایپی و عدد و رقم تایم گیر بدی

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام
چرا اینقدر تعویق تعویق راه انداختین یعنی چی ؟ مردم چقدر خواسته هاشون زیاد شده ما این همه درس خواندیم نمیشه که چون شما جونت در خطره ما مجبور بشیم دوباره بخونیم !!!!سازمان سنجش اینهمه زحمت کشیده نمیشه که برنامه هاش بهم بخوره که …شما که میگی تو خونه بچه و سالمند داری اصلا برای چی کنکور شرکت میکنی تو برو همون آشپزی تو بکن ما هم به کارمون برسیم …..عزیزم ستاد کرونا و سازمان سنجش صلاح ما رو از خودمون بهتر میدونه اگه لازم بود تا حالا خودشون بهمون میگفتن والا مردم دیگه خواسته های زیادی دارن این هاررر بازیا چیه؟ چهار پنج تا ماسک بزنین برین آزمون بدین بیایین دیگ حالا فوق اش بعد امتحان مریض بشین بعد خوب میشین مرگ دست خداست

موافق برگزاری کنکوردکتری
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

بسیار عالی و احسنت برشما.حرف حق

کسانی که بچه داری میکنن و نگران بچه هاشونن لطفا بشینید وظیفه مادری و پدریتون رو به جا بیارین و به فکر درس و کنکور نباشین
ما ۶ ماهه از خونه بیرون نرفتیم و شبانه روز درس خوندیم و برنامه ریزی کردیم برای ۶ اسفند و نمیخوایم برنامه هامون بخاطر تنبلی شما بهم بخوره

امیر
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۰۵ ب٫ظ

بی منطقی در واژهات موج میزنه احسنت

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دقیقا

شریفی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۳ ب٫ظ

کاربر گرامی عقل سلیم میگه، سه سال به دلیل شیوع کرونا نباید بیرون می رفتید، نه ۶ ماه اون هم واسه منافع شخصی خودتون. ملت دارند میمیرند، شما نگران برنامه ریزی خودتون و سازمان سنجش هستید، چه انسان های شایسته و با انصافی؟!!
شما بگو بعد از آزمون واسه می خوام برم مسافرت واسه همین باید ازمون ۶ اسفند برگزار بشه، مهم هم نیست، چه بلائی به سر مردم میاد…لطفا موجب ترغیب و تشویق افرادی که جان انسان ها واسشون اهمیتی نداره، نشوید، خداوند بینای عالم هست و از هر دستی بدی، از همان دست پس میگیری، مطمئن باشید با این نیت اول جان خانواده ی خودتون به خطر می افتد

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  شریفی

اینا اونقدرم درسخون نیستن باور نکنید .فقط میخان به مسافرت و عروسی و اینا برسن .کلا به کرونا اعتقادی ندارن و این آماری که میاد از فوتی ها از مریخ میاد.

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۸ ب٫ظ

چقدرخودخواهانه واقعا متاسفم یعنی هرکی ازداواج کردحق ادامه تحصیل نداره واقعا بی منطق وتوهین آمیزبودحرفتون متاسفم

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۴ ب٫ظ

چقدرخودخوانه وبی منطق بوددلایلشون وازهمه بدترتاییدکاربرموافق برگزاری کنکورمتاسفم

محمد کیان
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاملا درسته
ما چند ماهه که هم کار کردیم هم درس خوندیم هم به امور خانواده رسیدگی کردیم
نمیشه این روند طولانی بشه
کم میاریم
مضافاً اینکه برنامه درسی مون هم آمادگی برای ششم اسفند بوده

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خانم شما دیگه نفست از جای گرم بلند میشه، خیلی دلت خجسته هست، حتما با مرگ نسبت فامیلی داری!!!!
ازمون به تعویق بیفته، سلامتیمون تضمین میشه والسلام.دیگه این همه داد و فریاد و عصبانیت که احتیاج نیست، به خودت یه کم مسلط باش.همه درس خوندند، همه هم زحمت کشیدند، دوست دارند در آرامش و امنیت جسمانی، نتایج زحماتشونو ببینند. پس لطفا قضاوت نادرست نداشته باشید

الناز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اکثر کسایی ک الان میگن آزمون عقب بیفته هیچ درسی نخوندن
و فقط میخوان زمان بخرن
وگرنه کسی ک تا الان خونده و آماده هست میدونه اگر آزمون عقب بیفته خستگیش دو چندان میشه و اثر منفی روی امتحانش میذاره

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

واقعا متاسفم خیلی بچه گانه ست دلایلتون

متقاضی امیکرونی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

تو رو باید توی کنکور بزارن کنار دست من دوتا سرفه بکنم تو صورتت، امیکرن که گرفتی، دیگه زیادتر از دهنت حرف نمی‌زنی، یعنی دیگه اصلا نمی‌تونی حرف بزنی.

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۶ ب٫ظ

احسنت متقاضی امیکرونی خوب جوابشودادی

معصومه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۵ ب٫ظ

با توجه به درگیر شدن تعداد زیادی از خانواده ها با امیکرون،و اینکه تعدادی از داوطلبان باید برای حضور در حوزه امتحانی به شهر دیگه ای بروند،آزمون لغو و در زمان مناسبتری برگزار بشود.

اسفند
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

رئیس سازمان سنجش هم در ۲۱ بهمن گفت: مسئولان آموزش عالی کشور######هیچ پیگیری در زمینه تعویق آزمون دکتری نداشته اند؛ بنابراین کنکور مطابق روال گذشته در##### تاریخ درج شده برگزار می‌شود

کنکور دکتری .
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

اجازه مراسم اعتکاف دادن تو مساجد؟
پس مطمئن باشید که
کنکور در ششم برگزار میشه.

حقوق جزا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

من تا حد خیلی زیادی خوندم ولی با عقب افتادن ازمون موافقم که هم بیشتر بخونم و هم حداقل از پیک کرونا عبور کرده باشیم.
۲۹ ام یعنی چند روزه دیگه ازمون کارشناس رسمی دادگستری هست اگر سنجش اونو لغو کرد دکترا رو هم لغو میکنه.

الناز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

پارسال آزمون دادگستری عقب افتاد ولی کنکور دکتری سر جای خودش برگزار شد
ارتباطی با هم ندارن اینا

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

بله پارسال ظلم مضاعف بود به فاصله کمی دوتاکنکوردرسال گرفتن واینکه دقیقا به فاصله چندروزآزمون وکالت قرارداشت لغوشد این ظلم بزرگ احجاف بزرگی درحق مابودکه مشکلات بسیاری بااین شیوه کنکورداشتیم وازطرفی اصرارهای کودکانه وخودخوانه ی بعضی داوطلبان مزیدبرعلت شد

امیری
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

دوستان با تعویق، وضعیت بهتری نصیبمون نخواهد شد
شرطی شدن اصلن خوب نیست

شادی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

همه که نه ولی هستن اونایی که شاغلن و یا درس نخون هستن و موافق تعویقن چون به نفعشونه این وسط هم کرونا بهونست. ولی اونایی که از کار زدن از تفریح زدن که به وقتش آماده شن حق دارن مخالف تعویق باشن

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شما بیشتر خودخواه تشریف دارید و نگران منافع شخصی خودتون هستید، خدا هست….

شادی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اتفاقا اونایی که شاغلن و درس نخون خودخواهن که میگن برگزار نشه نه ما

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شما اگه درس میخونی، پس چرا اینجایی، پس ببین اصلا درس نخوندی، فقط می خوای وقت ملت رو با حرفای نادرستت بگیری..

متقاضی امیکرونی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

دوستی که تلاش کردی و فکر میکنی الان نتیجه تلاشت رو میبینی. بعد از کنکور نهایت بتونی یه تخت بیمارستان برای خودت پیدا کنی.
امیکرون از همه سویه ها قوی تره. ببینید من کی گفتم و هیچکسی به من گوش نکرد

رعنا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

موافقین تعویق کنکور رو حواله می کنن به یه وقت دیگه. به قول دوستان قرار نیست که داوطلبان همگی سالم باشن تا کنکور بگیرن .بعد عید یا تابستون هم که باشه باز دوباره یه عده مریضن و یه عده سالم فرقی نداره

دکتری
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

یه عده اینجا فقط مطلب بابت تعویق میذارن میگن ما مریض شدیم به جای این کارا برین بشینین بخونین

S
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۸ ق٫ظ

دوستان عزیز بهترین کار در این شرایط این هست که به مرور درسها و برنامتون ادامه بدید ،که اگر آزمون ۶ اسفند برگزار شد زمان را از دست نداده باشید . اگر هم انشاالله با توجه به این شرایط به تعویق افتاد فرصت بیشتری برای مطالعه دارید

خیرخواه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ق٫ظ

آزمون ششم برگزار میشه مطمئن باشید.
از وقتتون استفاده کنید.
باآرزوی موفقیت برای همگی

پاشایی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۵ ق٫ظ

بهتره مه برگزار بشه،،چون بعد از عید شیوع کرونا بدتر میشه

S
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  پاشایی

چقدر خوبه که شما اینقدر دقیق پیش بینی میکنید

تعویقچی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۷:۴۱ ق٫ظ

با افتخار تعویقچی هستم چون به فکر سلامتی جامعه هستم.
اگه به تعویقچی بودن خودتون افتخار میکنید اعلام کنید…

جواد
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۹ ق٫ظ

آمارها مبتلایان و نوع و شدت بیماری اگر این چیزی باشه که وزارت بهداشت اعلام می کنه واقعا برگزاری جای بحث علمی داره الان ما تو اداره هستیم بعضیا بیماری گرفتن اصلا نمی گن که بیمارن حالا در یه جامعه وسیع الطیف خیلیا ناقل بیماری هستن این کار برگزاری آزمون در زمان حال واقعا صد در صد اشتباه هست إن شاء الله اول سلامت جامعه بعد مواردی از این دست ازمون، مسافرت، …

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

یسری میترسن اونقدری که درس خوندن بپره .چرا انقدر سطحی میخونن اخه.
والا سلامتی مهمتره بهتره به تعویق بیفته

گل
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ق٫ظ

#تعویق آزمون دکتر ۱۴۰۱

اکبر
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ق٫ظ

سلام و درود به همه داوطلبان عزیز و مدیریت محترم سایت. من سومین بار متوالی است که شرکت میکنم متاسفانه دو بار قبلی به خاطر ابتلا به کرونا و وضعیت بسیار نامناسب جسمی نتونستم سرجلسه حاضر بشم و این بار هم از بد حادثه یه هفته ای است
که دچار تب و سرفه های شدید شده ام. نمی دونم تا هفته آینده حالم بهتر خواهد شد یا نه. گویا قسمت ما نیست. امیدوارم دوستان با موفقیت و سلامتی در آزمون شرکت کنند و بهترین نتیجه را به دست بیاورند. با بهترین آرزوها

عاشق عدالت/متنفر از رانت
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۳۳ ق٫ظ

به نام خدا
به نظرم منطقیه که امسال به تعویق بیفته. بین سه کنکور ۹۹ ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انصافا تنها کنکوری که لیاقت تعویق رو داره همین امساله چون واقعا آمار ابتلا روزانه خیلی بالاست و این گونه امیکرون هم واقعا سرایتش خیلی سریع هست. کنکور سال پیش که به تعویق نیفتاد و واقعا هم نیازی به تعویق نبود. اما دوستان قدیمی خاطرشون هست که سر کنکور ۹۹ چه ها که نکشیدیم از دست داوطلب نماها و کاسبان کرونا. سه روز مانده به کنکور با آمار ابتلا روزانه کمتر از ۵۰۰ نفر کنکور به تعویق افتاد و بعدش هم جنگ های اعصاب به راه افتاد و کمپین پشت کمپین، تعویق پشت تعویق. دست آخر هم در اوج کرونا تو سال ۹۹ و در گرمای مرداد رفتیم کنکور دادیم.
دوستان منطقی باشید و درخواست تعویق که کاملا حقتون هست رو بدید اما اجازه ندید داوطلب نماهای تنبل درس نخوان با احساساتون بازی کنند و مثل کنکور سال ۹۹ دوباره جنگ اعصاب به راه بندازند. یا حق

انوشیروان
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۱ ق٫ظ

متاسف هستم که امسال شما میخوان دکتر بشین،،،کجا رو گرفتی و یا با دکتری میخوای بگیری،فکر کردی چهارتا تست زدی دیگه تموم شد،،،بنظرم بعضی باید برن کنکور سراسری شرکت کنن،،،مسله جون بچه های کوچیک و کم سن هاست،،اونوقت شما زرنگی خودتو ب رخ میکشی،،،هر کس که تنبل باشه ده سال هم وقت داشته باشه نمیخونه،،،دختر خوب که نظر میدی ،اخلاق میگه،،، خرد جمعی ،،وضعیت رو ببین ۳۵۰۰۰هزار مبتلا در روز شوخی مگه،،،حالا شما دوماه دیرتر قله های علم رو فتح کن ،اما مردم رو ب کشتن نده،،،من دانشجوی سال سوم دکتری هستم ،اما،،ب هیچ عنوان اجازه نمیدم برادرم شرکت کنه ابدا،،،فقط تعویق تا استرس و نگرانی خانواده ها کم بشه ،،

پاشایی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  انوشیروان

از کجا معلوم دو ماه بعد بدتر از وضعیت فعلی نباشه

کنکور ۱۴۰۱
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  پاشایی

آزمون را برگزار میکنند ان شالله خدا کمک کنه اما عقل حکم میکنه درعین آینده نگر بودن ،فکر حال و الان را کرد تااگر الان را گذراندیم به بعد فکر کنیم. خدا بزرگه امیدوارم کارها به دستش آسون بشه و بگذرند این روزهای پراز بیماری و درد.

داوطلب تاریخ
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

باید حتما تعویق بشه. سال قبل که تعویق نشد این مدل کرونا نبود که انقدر واگیردار باشه. این امیکرون خیلی خطرناکه. من هم مثل همه خوندم و آماده ام اما از این بیماری خیلی میترسم. نمیدونم چکار کنم. انصاف نیست به خاطر این بیماری زحمت یکسالم به باد بره. اگر مثل دو سال قبل تعویق کنن خیلی عالی میشه.

زهرا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

حالا بگید داوطلب چه رشته ای هستید…

Phd1401
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

از خودتون شروع کنیدشما چه رشته ای هستید؟

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Phd1401

روانشناسی

نوید
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

من کرونا دارم…واقعا حالم خوب نیست…از من ازمایش هم نگرفتن…چجوری اثبات کنم که کرونا دارم؟
این درسته که بیام سرجلسه و خیلیارو مبتلا کنم؟؟
من شرکت نمیکنم
متاسفم برای سازمان سنجش

اسفند ۱۴۰۰
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  نوید

اگر حالتون خوب شد شرکت کنید،تا ده روز دیگه ناقل نیستید و میتونید شرکت کنید.

الناز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

شما میتونید برید ازمایش خصوصی تست بدید
و نتیجه تستتون رو هفته آینده توی سایت سنجش آپلود کنید
اونا هم سریعا محل جداگانه ای برای امتحان براتون مشخص میکنن

عاطفه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

برگزار کنید تموم شه بره پارساال هم‌تعویق نخورد واقعا مشکلتون چیه ما خوندیم و آماده ایم‌باید چوب تنبلا رو بخوریم؟؟؟

انوشیروان
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

بنظرم بنده شما چوب خود بزرگ بینی کاذب خودتون رو میخوری،،،اگه شما کسی نگرانتون نیست،ولی خیلی ها دور برشون پر آدمهایی است که دوستش دارن،،ببخشید ولی انسان خردمند اول برای آرامش و سلامتی زندگی میکنه،،،حالا شما دو ماه دیرتر کرسی دانشگاه هاروارد رو فتح کن ،،،ولی فکر پرستارها و پزشکهایی باش که میخوان شبانه روز بالای سر مریضها باشن،

عاطفه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  انوشیروان

خوش خیال نباشبد تعویق در کار نیست .فقط جو رو ملتهب میکتید با این تعویق بازیاتون. راحت بگید نخوندیم خلاص.همتون تو خیابون و مترو و مهمونی پلاسید حالا دم از نگرانی از بیماری میزنید.

الهه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

پس توام تو خیابون و مترو بودی که بقیه رو دیدیا

افروز
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

بعیده داوطلب باشی

یوسف
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۵۲ ب٫ظ

کسانی که به فکر تعویق و یا به فکر عدم تعویق هستند ..الکی ذهن خودتان را مشغول نکنید آزمون برگزار میشه ..یه سری به سایت سنجش بزنید اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه زده برای آزمون های استخدامی در شرایط فعلی …اونا تصمیم خودشان را گرفتند….افسوس

هادی لزگی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام و عرض ادب با توجه به اینکه هدف همه ی این تلاش ها و کوشش های شب و روز رفاه و آسایش و در نهایت سلامتی مردم شریف است چرا با توجه به اینکه ویروس کرونا در اسفند ماه اوج میگیرد و سلامتی همه ملت از جمله خود مسئولین و دست اندرکاران و خود شما عزیزان را تهدید می کند هیچ برای شما مهم نیست که جهت پیشگیری و حفظ سلامتی آزمون را به تعویق بیاندازید؟؟؟

وحید
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۰۷ ب٫ظ

سال قبل هم وضعیت کرونا بد بود ولی همه آزمونها برگذار شدن. امسال هم فکر نکنم به تعویق بیفته، هرچند که سرعت سرایت امیکرون خیلی زیاده. با قدرت این چند روزم بخونید انشالله همتون موفق شید

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

محض اطلاع جنابعالی، سال گذشته بنده خودم جزء داوطلبین بودم، حدودا ۱۰۰۰۰ نفر در کشور مبتلا بودند، ولی در حال حاضر روزانه بالای ۲۰۰۰۰ نفر مبتلا هستند و بیماری دلتاکرون هم امیکرون اضافه شده، اگه سه ازمون کارشناسی دادگستری و آزمون دکتری و قضاوت برگزار گردد، تعداد مبتلایان به ۱۰۰هزار نفر هم می رسد و کشتار دسته جمعی صورت میگیرد، اینطوری که عید به عزای عمومی تبدیل میشود!!!

ناشناس
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  تقوا

اولین اینکه دلتاکرون تازه در انگستان اونم در یک نفر دیده شده. دوم اینکه اتفاقا اگه ازمون تعویق بیوفته و بشه بعد از ماه رمضان، اونموقست ک باید تعویقیون با دلتاکرون برن سر جلسه و میگن صد رحمت به امیکرن.
دو تا پسر ابجی دارم کلاس اول ابتدایین. هر دو بچه میرن سرکلاس. اونموقع اینجا کامنت پشت کامنت.
بهتره بجای اینقدر فشار ب سر انگشت واسه تایپ، کمی فشار به مغز بیاریم و بخونیم.

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

کاربر ناشناس همه ی مدارس در شهرهای قرمز که روزانه بالای ۲۴۰ نفر مبتلا داره، بسته هست….شما خیلی از اخبار روزانه دور هستید، روزانه بالای ۳۰۰۰۰نفر امیکرون کم هست….شما فکر کنم امام زمان هم ظهور کنه ….میگید نعوذ بالله یزید زنده شده….
شماها دیگه چجور بشری هستید..‌.روزانه افراد زیادی فوت میکنند، حالا ما با دست خودمون بریم تو چاه.‌‌‌.‌
وزیر بهداشت میگه تجمع نکنید….ایشونم حتما مطابق فرمایشات شما اشتباه میگن

مهران
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  تقوا

آهان

FM
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ب٫ظ

همون ششم برگزار بشه بهتره، اگه بمونه برای ششم به بعد چیزی جز استرس و تنش نداره

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  FM

الان شما حالت خوبه استرس نداری، چون یه تعداد بیمار هستند و قبولی شما راحت تره….مسلما نباید استرس داشته باشید….این اخلاق ها دور از انسانیت هست!!!!

م
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  تقوا

اومدیم و بعد عید ما مبتلا شدیم تکلیف چیه

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  م

درحال حاضر اوضاع کل شهرها بد و قرمز هست، چاره ای واسه حال بیندیشید نه بعد از عید…‌که معلوم نیست حکمت خداوند چی باشه…

ا
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  م

چرا بعد عید هنوز ۱۰ روز به کنکور مانده برای مبتلا شدن اینقدر راحت مبتلا میشیم که اصلا متوجه نمیشیم با این همه رعایت چطور مبتلا شدیم

علی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۵۲ ب٫ظ

امسال امیکرون سال بعد دلتا کرون و الی آخر… کنکور هم همیشه اسفند بوده و هست.

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اسفند ماه اشتباه ترین زمان برگزاری آزمون هاست، چون هوا سرد هست، امکان پذیر نیست در پنجره ها باز شود و رفت و آمد به شهرهای مرکز استان سخته….خدا رو هم بالای سر خودتون ببینید

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۲۹ ب٫ظ

سلام.
دوستان عزیز، همه ی افراد سیستم ایمنی بدنشان یکسان نیست….
قابل ذکر است که بنده ۳ سال رعایت کردم، اما در حال حاضر خانوادگی از ۸ بهمن به امیکرون مبتلا شدیم، چگونه؟ خودمان هم نمی دانیم….مسافرت نرفته، دانشگاه نرفته، دورهمی و مهمانی هم شرکت نکردیم..‌‌فقط واسه خرید نیازهای ضروری منزل یک نفر از اعضای خانواده با رعایت تمام پروتکل ها و ۳ روز واکسن تزریق شده، بیرون می رفت….
از ۸ بهمن تا الان هنوز بهبود پیدا نکردیم..‌.هرچی دارو و مواد مغذی استفاده کردیم، هنوز سفیکسیم ۴۰۰ و ازیترومایسین ۵۰۰ و داروهای جانبی دیگر را نتوانستیم قطع کنیم….از ضعف بدنی شدید به سختی غذا درست میکنیم…به حال مرگ هستیم..‌‌..
داوطلبین محترم لطفا انصاف داشته باشید… ما هم آدم هستیم و حق داریم…مگه چه اتفاقی می افتد که کنکور دکتری به اردیبهشت ماه موکول شود….اون شخصی که خونده، دیگه نخونه….یه کم مروت و انسانیت داشته باشید…..
کنکور دکترا دیرتر برگزار بشه.‌‌‌‌‌.‌‌.
خدا رو خوش میاد….ما به خاطر اشتباه بعضی افراد، چون نمی تونیم بیایم سر جلسه، حالمون خوب نیست و ناقل هستیم، باید یک سال تمام عقب بیفتیم…‌خدا را هم بالای سر خودتون ببینید…

Eli
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  تقوا

شرایط من هم دقیقن مثل شماست و کاملا با شما موافقم

نرگس
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۴۸ ب٫ظ

نمیگم همه ولی اکثر اونایی که موافق تعویقن خیلی خودخواهانه نظر میدن و ما رو هم به این اسم خطاب میکنن. شماها باید اینو درک کنین که چه الان چه بعد عید چه سال بعد وضع همینه یه روز شما می گیرین یه روز یه عده دیگه فک نکنم شرایطی وجود داشته باشه که همه داوطلبین سالم و بدون مشکل باشن. از ماه ها قبل گفتن ۶ اسفند و ما هم برای این تاریخ برنامه ریزی کردیم که همه باید همین کارو می کردن

تقوا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

وقتی بالای ۲۰ هزار نفر کرونا میگیرن، بی انصافی نیست، جان همه ی خانواده ها به خطر بیفته و کشتار دسته جمعی بشه….دو ماه دیرتر کسی فیلسوف نمیشه..‌.

..
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تقوا

شما کاربر تقوا
روی درک مطلب بیشتر وقت بذار وگرنه قانع میشدی

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ..

دو نقطه، درک مطلب بنده سلامتی عموم مردم هست، اما درک مطلب شماها خودخواهی به تمام عیار هست..‌..

تقوا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ..

کاربر دو نقطه، حرف حقیقت تلخه، ولی واقعیت محض هست…چون با ادله صحبت میکنم، باید روی درک مطلب وقت بذارم…..بنده درک ندارم و قانع نمیشم…..شما یه دلیل منطقی و خداپسندانه بیار، تا ماهم درک کنیم…..
وزیر بهداشت میگه فقط ۳۰ نفر طی مدت زمان ۹۰ دقیقه زیر یه سقف باشند، بعد آزمون دکترا بالغ بر ۱۰۰ نفر در یک سالن ۵ ساعت زیر یه سقف با پنجره های بسته هستند….
حتما وزیر بهداشت هم طبق فرمایشات جنابعالی باید روی درک مطلب وقت بذاره و قانع نمیشه!!!

اصل مطلب اینه که حرف حساب بنده جواب نداره…والسلام و الا با این ادله درک میکردی و قانع میشدی!!!

سپیده
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۰۶ ب٫ظ

خداروشکرر که همون ششم برگزار میشه. بشینید مرور کنید الکی وقت تلف نکنید.

تعویق کنکور دکترا ۱۴۰۱
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۹ ب٫ظ

پی اچ دی تست صداااااااای ما رو ستاد کرونا برسون تو رو خدااااااااا

الهه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۳ ب٫ظ

باتوجه به شرایط کرونا بنظرم بهتره به تعویق بیفته خیلیا تو خونشون بچه کوچیک و یا افراد بیمار و سالمند دارن.

تعویق آزمون دکتری
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۱ ب٫ظ

با توجه به در اولویت بودن سلامتی ، لطفا به تعویق آزمون بیندیشید، برگزاری در این شرایط فاجعه ست.

الهه
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۱ ب٫ظ

تعویق

ساناز
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ

سلام
حالا اگرهم به تعویق نیفته هیچی
لااقل داخل شهرستان برگزار بشه نه داخل استان ها
چون داخل شهرستان تعداد کمترهست

سیب
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۸ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر.
ما جمعی از داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۱،با توجه به شرایط قرمز کرونایی و سرایت سریع این گونه از ویروس، و باتوجه به مدت زمان ۵ ساعته ازمون دکتری و شرایط هوایی سرد و عدم باز کردن پنجره جهت تهویه هوا،و همچنین احتمال شرکت تعداد زیادی از داوطلبین بیمار و ناقل، خواهشمندیم در جهت تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ مساعدت لازم را بفرمایید.

کنکور ۱۴۰۱
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیب

چشم

بنی ادم
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۵۸ ب٫ظ

جالبه برام اکثر اونایی که مخالف تعویقن یه چیز در اکثر نظراتشون برجسته ست ما تفریح و تابستون و زمستون نداشتیم اسفند برگزار بشه راحت شیم بره!!!بین شمایی که خوندینو الان نگران تفریحات عیدین و اونایی که خوندن و نگران سلامتیشونن وکه بعضیاشونم تجربه کرونا ی بد سالهای قبل رو دارن و الان از درگیری مجدد هراس دارن یقینا دسته دوم ارجح ترن چون شما تفریح نکنین هیچی نمیشه ضرر جانی نداره اما دسته دوم که احتمال سرایت بسیار بالاست چرا!! در نتیجه اگر بهر دلیل درگیر شدن نه تعطیلات عید رو میفهمن نه معلومه که( البته بلا بدور) جون سالم بدر ببرن که منتظر نتیجه بشن! در نتیجه دفع ضرر واجب است؛!! از طرف دیگه چه بسا مدیریت بیشتری میشد الان آمار این نبود و نگرانی و خیلیا بین سلامتی و آزمون مجبور به انتخاب نبودن!اگر این مسئله از نظر مسئولان ذی ربط اجتناب ناپذیر بوده پس تعویق هم بدلیل خطر سرایت هم منطقا ضروریه هم اجتناب ناپذیر!بعدم چرا خودتونو گول می‌زنین این سوویه عمق سرایتش بالاست که اگر رعایت بشه و مدیریت در اسفند بشه یقینا به بدتر شدن بعد از عید نمی‌رسه فوقش ممکنه دید و بازدیدا سرایت رو بالا ببره که اگه اردیبهشت برگزارشه هم از خطر اسفند گذشته هم دو سه هفته بعد از عید که مثل اسفند بدلیل خرید و…سرایت بالاتر میشه میگذره در نتیجه برگزاری آزمون در اردیبهشت مناسبترین زمانه ان شاالله. پس بنا به دلایل فوق این حداقل حق ماست که آزمون رو در شرایط مناسب بدیم. امیدوارم بهرحال نهادهای مسئول نظر… ادامه نظر»

kh
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بنی ادم

با توجه به شرایط فعلی و شیوع هرچه بیشتر امیکرون بهتر است زمان آزمون دکتری به تعویق بیفته

من سپردم به خدا هر چه خودش میخواد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  بنی ادم

عجب… یعنی فقط شماها درک اینجور شرایط را دارین بقیه ندارن دوست عزیز همه ما تو یه تیم هستیم همه نگران سلامتی شون هستن ولی کرونا که امروز و فردا نیست حالا حالا هست
الان شما و خانواده تون درگیرین و انتظار دارین بقیه درکتون کنن فرداش من و خانوادم و …. اگه بخواد اینجوری پیش بره هیچ وقت ماها هم نظر نمیشیم به هر حال هر کسی شرایط خودش را درنظر میگیره
شما حاضری اگه من بعد کرونا گرفتم موافق تعویق باشی والا بلا نه اون موقع میگی خسته شدیم از خوندن هر کی ترس داره نیاد
ما ادما همینیم هر کسی باتوجه به شرایط خودش داره نظر میده که الحمدالله هیچ وقت به نظر من و شما اهمیت نمیدن و کارخودشون میکنن

علیرضا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بنی ادم

ببین منم مطالعه کردم شایدم برگزاربشه راحت میشم ولی ببین دوست عزیزدیگه مابچه نیستیم اینکه حتما گرفته بشه شایدبعضیابااین بیماری ازنوع امیکرون سرعتش فوق العاده بالاست اوضاعشون بدباشه فقط خودتونبین مگه مابچه دبیرستانی هستیم برای یه امتحان که زودتربگیرن شادی کنیم که زودترخلاص شیم اوضاع کشورخرابه خرابه خرابه واقع ببین باشین وخودخواهی بچه گانه روبزارین کنار

من سپردم به خدا هر چه خودش میخواد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اون وقت شما مطمئنی مثلا اردیبهشت سویه جدید نمیاد یا کلا همین سویه ها هم باشه کسی مبتلا نمیشه یا حداقل تعداد مبتلایان کمتر میشه
یا شما می تونین تضمین بدین ماهایی که الان مبتلا نیستیم اون موقع مبتلا نشیم و باز ساز مخالف شما را نزنیم
اون سال هم هی گفتن تعویق تعویق اخرش بدترین زمان برگزار شد
شرایط بهتری قابل پیش بینی نیست خصوصا که تعطیلات عید بدون شک امار را میبره بالا
ممنون نظر لطفتونه که ما را بچه خطاب میکنید

ناشناس
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۰ ق٫ظ

ببینید دوست عزیز، کسی شمارو بچه خطاب نکرده دقت بفرمایید ضمیری که به کار بردند، ضمیرجمع هست (ما) پس خودشون هم موذد خژاب هستند، از طرف دیگه آزمون اگه اردیبهشت برگزار بشه حداقلش این هست که پنجره ها رو میشه باز کرد برای تهویه هوا، ببینید بنده خودم با وجود ساغل بودن وتاهل ویک بچه کوچک، الان آمادگی برای آزمون رو دارم، ولی حاضر نیستم نه فرزندم بدون مادر بزرگ بشه ونه خدا نکرده یکی از اعصتی حانواده ام مشکلی براش پیش بیاد، لازم میدونم که این مطلب رو هم عرض کنم بنده خودم بیماری ام اس دارم پس تصور بفرمایید که شرایط مطالعه برای من چقدر مشکل بوده ولی به تعویق آزمون بیشتر رصایت دارم، ولی متاسفانه تنها چیز بی ارزش در کشورما جان آدمیزاد هست،

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ممنون ازکاربرناشناس متاسفانه ایشون اینقدرفکرنکردن من ضمیرجمع ما آوردم وهیچ توهینی نکردم ومنطقی باهاشون بحث کردم ولی ایشون منطقی جواب ندادن

من سپردم به خدا هر چه خودش میخواد
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خودخواهی بچه گانه را بزارین کنار لابد مخاطبش دیوارِ دیگه من اشتباه برداشت کردم خخخخ شما ببخشید
اقای علیرضا اول اینکه به حرف من و شما در این زمینه توجهی نمیشه پس چرا الکی به هم دیگه بی احترامی کنیم
انگار وزیر بهداشت یا سازمان سنجش میاد اینجا نظر ما را میخونه که هی همدیگر محکوم میکنیم تعویق یا عدم تعویق دست ما نیست

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

چون اصرارتون بچه گانه ست هیچ تضمینی نیست ما توی شرایط سخت یه بیماری هستیم که یه بیماری ناشناسه وهرلحظه جهش پیدامیکنه وپیچیده س چرانمیخوایین بفهمین اینجا بدوبدترنداریم اینجاسلامتی آدم هاست تازه شماامسال دوتاکنکورتوی یکسال داری میدی که اصلا عادلانه نیست پس تعویق خیلی هم منطقیه

من سپردم به خدا هر چه خودش میخواد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

من به اندازه شما مطالعه نکردم دلیل نمیشه چون مطالعه ام کم بوده واقعیت در نظر نگیرم

علیرضا
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

واقعیت چیه واقعیت این هستش که همه درگیراین اوضاع بدهستن وبرگزاری ازمون دکتری مثلا بمب مخرب میشه توی این اوضاع

ماریه میری نژاد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۵۲ ب٫ظ

قطعا به تعویق بیفتد بهتر است

ماریه میری نژاد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۵۱ ب٫ظ

قطعا باید این آزمون هم به تعویق بیفتد

تعویق دکترا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۳ ب٫ظ

فصل زمستان همراه با شروع پیک ششم کرونا.
آزمون دکتری باعث انتشار بیش تر خواهد شد.
به تعویق بیندیشید.

علی
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۲ ب٫ظ

با این قطع و وصل شدن کلاس های آن لاین، دانش آموزان چگونه خواهند توانست آزمون سراسری را پشت سر بگذارند، مگر آنها که قبل از تولد علم مشاهده، عالم بوده باشند، البته بازیر میزی رد کردن……

دریا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۲ ب٫ظ

دوستانی که دنبال تعویق هستین قرار نیست بعدا چیزی درست بشه. اتفاقا بعد عید بدتر هم میشه. اگه نگران مبتلا شدنین نرین سر جلسه اگر هم مبتلا شدین اطلاع بدین جای دیگه ای دور از بچه ها امتحان بدین. یه روز شما مبتلا میشین فرداش یکی دیگه وضع همینه

ارسلان
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

تو اگه درسخون بودی الان اینجا نبودی
خ جالت بکش

علیرضا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارسلان

احسنت جواب منطقی بود

حامد
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۳۷ ب٫ظ

با اینکه چند ماهه وقت گذاشتم ،اما با تعویق آزمون در این شرایط موافقم

Maha
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۳۲ ب٫ظ

فقط تعویق آزمون

سروین
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام وفت همگی بخیر
من از تیرماه امسال دارم درس میخونم،تو این دوران خودمون کم استرس نداریم که تعویق و عدم تعویق هم بهش اضافه کردن
شرایط خطرناکه میفهمم واقعا
فقط سنجش الکی رعایت پروتکل نزنه چون نیست و خواهشم اینه اگه خواست تعویق بندازه برای شهر سرد ما بخاری ها رو خاموش نکنه،چون عملا رعایتی نیست و فقط بخاری ها خاموش میکنن که یعنی ته رعایت،تمام پارسال سر جلسه در حال لرزیدن بودیم و این واقعا منصفانه نیست
بخاری که واکسن ضد کرونا نیست….

دکتر
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ

من در یک استان سردسیر زندگی می کنم پارسال با اینکه در و پنجره باز بود ولی چون لباس گرم پوشیده بودیم اصلا متوجه سرما نشدیم. فاصله هم رعایت شده بود