پارسه
وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

شروع ثبت نام آزمون EPT آبان ماه ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آبان ماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، ثبت نام آزمون (EPT) ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ از امروز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

این آزمون روز جمعه مورخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان جمعا ۱۶ حوزه برگزار خواهد شد.

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

– از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید.

– ثبت نام در آزمون زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی،رسمی آزمایشی،پیمانی،حق التدریس، قراردادی، ساعتی، شرکتی، تمام وقت، نیمه وقت و …مجاز به شرکت در آزمون‌های زبان (EPT و اشتمال) در محل اشتغال خود نمی باشند. چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با ایشان برخورد خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رسولی
مهر ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۳۴ ب٫ظ

سلام ببخشید این آزمون چندبار در سال برگزار میشه ؟؟

رضا
آبان ۱, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رسولی

سلام. تقریبا یک ماه و نیمی،یکبار