پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

زمان اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۳ | نتایج نهایی دکترا 1403

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد.

نتایج نهایی ۱۴۰۲  روز یکشنبه ۵ شهریورماه منتشر شد. بنابر اعلام سازمان سنجش، برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی دکتری ۱۴۰۲ حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ به صورت کارنامه اوایل اردیبهشت منتشر خواهد شد. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری نیز اواخر اردیبهشت اعلام  خواهد شد. نتایج نهایی کنکور دکترا 1403 نیمه اول شهریور منتشر خواهد شد. آیا این زمان دقیق اعلام جواب دکتری است؟ تجربه سال‌های قبل نشان داده نتایج معمولا زودتر از تاریخ مقرر اعلام می‌شود!

به گزارش پی اچ دی تست، آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند در هفت گروه آزمایشی برگزار شد. سوالات آزمون دکتری متشکل از زبان عمومی و استعداد تحصیلی و نیز سوالات تخصصی هر رشته بود. ضریب درس زبان و استعداد تحصیلی 1 و ضریب دروس تخصصی 4 است.

جهت قبولی در دوره دکتری لازم است داوطلبان علاوه بر آزمون کتبی، در مصاحبه نیز شرکت کنند. پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌کنند. سپس نتایج انتخاب رشته (نتایج دعوت به مصاحبه دکترا) اعلام می‌شود و داوطلبان مطلع خواهند شد که در مصاحبه کدام دانشگاه‌ها می‌توانند شرکت کنند. پس از برگزاری مصاحبه‌ها، جواب نهایی ازمون دکتری اعلام خواهد شد.

قابل توجه است که  آزمون کتبی و مصاحبه هر یک در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر 50 درصدی دارند.تاثیر مصاحبه و آزمون کتبی در قبولی دکتری

گفتنی است اگر چه تأثیر نمره آزمون کتبی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری 1402، 50 درصد است؛ اما در وهله اول داوطلبان باید بتوانند در آزمون کتبی حد نصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها را کسب نمایند تا به مصاحبه دکتری دعوت شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش اعلام کرده بود که نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ در دهه اول اردیبهشت‌ماه منتشر خواهد شد.  نتایج  اولیه سال گذشته در تاریخ ۲۷ فروردین منتشر شد. نتایج اولیه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ نیز اواخر فروردین اعلام شده بود.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج اولیه
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۳ فروردین ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱۲۷ فروردین ۱۴۰۲

بنابراین، احتمال اعلام جواب اولیه کنکور دکترا در اواخر فروردین ماه هم وجود دارد!

کارنامه اولیه دکتری 1402

جواب اولیه کنکور دکتری شامل رتبه، نمره تراز و درصد کسب‌شده توسط هر یک از داوطلبان در دروس زبان عمومی دکتری، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.

این نتیجه برای کلیه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور و غیرانتفاعی مشترک است و داوطلبان با توجه به رتبه و تراز کسب‌شده لازم است انتخاب رشته کنند.

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد کجا اعلام می‌شود؟

نتایج اولیه دکتری ‍۱۴۰۲ سراسری و آزاد از سوی سازمان سنجش و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود.

زمان اعلام نتایج دکتری 1402 - 1403کارنامه اعلام نتایج، علاوه بر اعلام وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری، شامل اعلام وضعیت مجاز شدن انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز می‌باشد.

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اعلام نتایج دکتری sanjesh.org

جهت دریافت کارنامه دکتری بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه «اعلام نتایج» به یکی از روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید:

  1. وارد کردن مشخصات فردی و شماره داوطلبی
  2. وارد کردن مشخصات فردی و شماره پرونده

من شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را گم کرده‌ام. چطور نتایج آزمون را ببینم؟

برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند شماره پرونده و داوطلبی، کافی است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و وارد سیستم پاسخگویی شود.

پس از ثبت‎نام در این سامانه، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه «دکتری» و سال «1402» را انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه «جستجو» در باکس پایین صفحه گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را انتخاب نمایید.

نحوه پیدا کردن شماره پرونده و کد رهگیری دکتری 1402

چه اطلاعاتی در کارنامه اولیه دکترا درج می‌شود؟

اطلاعات کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 هر یک از داوطلبان به شرح ذیل می‌باشد:

کارنامه اولیه دکتری 1402

1) مشخصات ثبت‌نامی:

در این قسمت مشخصات ثبت‌نامی داوطلب به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • شماره داوطلب
  • شماره پرونده
  • نام خانوادگی و نام
  • جنس
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد، سهمیه ثبت‌نامی
  • سهمیه نهایی
  • مربی رسمی «قطعی یا آزمایشی»: برای آن دسته از داوطلبانی که مربی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنناوری یا دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند و در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی نسبت به علامتگذاری بند مربوط اقدام نموده‌اند.)
  • کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سهمیه مربیان در آزمون دکتری کلیک کنید.

  • عنوان دانشگاه مربی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ‎التحصیلی داوطلب

2) در رابطه با معدل:

1- معدل‌های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل‌های اعلام‌شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت‌نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است.

لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت‌نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند.

2- داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل‌های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده‌اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست‌های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده‌اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

3) اطلاعات رشته امتحانی:

ردیف 1- نمرات اکتسابی: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب در فاصله 100 تا 33- درج شده است.

تبصره 1: نمره‌های خام هر درس به‌صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است . مثلا نمره خام 75 در درس استعداد تحصیلی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج شده است.

تبصره 2: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (0) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (0) شده است.

تبصره 3: در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج می‌شود.

تبصره 4: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به‌صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.

اگر پاسخنامه کنکور دکتری را سفید بدهیم، مجاز به انتخاب رشته می‌شویم؟

خیر، داوطلبان حاضر در آزمون که به سوال‌ها پاسخ نداده اند، حاضر در آزمون لحاظ شده ولی در قسمت نتیجه آنها «عدم پاسخگویی به سوال‌ها» درج می شود.

ردیف 2- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی درج می‌شود.

ردیف 3- نام گروه آزمایشی: در این ردیف، نام گروه آزمایشی که داوطلب در آن شرکت نموده است، درج می‌شود.

ردیف 4- کد رشته امتحانی: در این ردیف، کد رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

ردیف 5- نام رشته امتحانی: در این ردیف، نام رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

4) وضعیت مجاز به انتخاب رشته:

در این قسمت برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در ستون وضعیت مجاز کلمه «می‌باشید» درج شده و برای داوطلبان غیرمجاز کلمه «نیستید» نوشته شده است.

وضعیت مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز در کارنامه اعلام نتایج اولیه که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، اعلام می‌گردد.

5) وضعیت علمی داوطلب:

وضعیت علمی داوطلبان بر اساس نتیجه آزمون برگزارشده در سهمیه و رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است که شامل موارد زیر است:

  • نمره کل
  • رتبه
  • آخرین رتبه

نمره کل در کارنامه دکتری چیست؟

نمره کل آزمون دکتری عبارت است از میانگین نمرات خام ترازشده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی دکتری با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 4).

رتبه داوطلب در کنکور دکترا چگونه محاسبه می شود؟

رتبه داوطلب در نتایج آزمون دکتری در بین شرکت‌کنندگان رشته امتحانی و سهمیه مربوط و بر اساس نمره کل محاسبه می‌گردد.

علامت @ در کارنامه ازمون دکتری به چه معناست؟

درج این علامت در کنار کلمه «می‌باشید» در قسمت وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته سایر دوره‌ها بجز روزانه بدین معناست که در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی، داوطلبان می‌توانند بر اساس دفترچه‌های انتخاب رشته مربوطه نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های این دوره‌ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

این مورد به این جهت در کارنامه درج شده که لزوما همه رشته‌ها در همه دوره‌ها و دانشگاه‌ها دانشجوی دکتری نمی‌پذیرند و مجاز بودن برای انتخاب رشته به معنای تضمین وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی نیست.

آخرین رتبه در کارنامه نتایج دکترا چیست؟

آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری به تفکیک سهمیه و دوره پذیرش در هر یک از رشته‌های امتحانی در کارنامه اعلام می‌شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی برای اعتراض به نتایج اولیه و نهایی دکتری 1403 فراهم می‌کند. کلیه داوطلبان می توانند در صورت تمایل نسبت به مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و درج اعتراض خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعتراض به نتایج دکتری کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته دکتری 1403

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشره مجاز به انتخاب رشته هستند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۲ از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت است. مهلت انتخاب رشته در سال ۱۴۰۲ دو بار تمدید شد و در نهایت در تاریخ ۷ اردیبهشت فرصت داوطلبان برای انتخاب رشته به پایان رسید.

داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب 50 کدرشته‌محل اقدام نمایند. فهرست کدرشته‌محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ اطلاع رسانی می‌شود.

مهم: به محض آغاز انتخاب رشته، پاسخگویی به کلیه سؤالات داوطلبان در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری آغاز خواهد شد.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 مستقلاً در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شروع خواهد شد. انتخاب رشته دکتری آزاد از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه بود که تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شد.

سایر مراحل پذیرش دکتری آزاد تا زمان اعلام نتایج دکتری به صورت مستقل صورت می‌گیرد.

تا پیش از سال 98، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد از طریق این دانشگاه اعلام می شد؛ اما در چهار سال گذشته نتایج اولیه و نهایی کنکور دکتری این دانشگاه توسط سازمان سنجش اعلام شد.

فهرست رشته‌محل‌های دارای پذیرش دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ | نتایج انتخاب رشته

اعلام نتایج ازمون دکتری 1402 در مرحله انتخاب رشته تا حد زیادی مسیر کلی داوطلب را تعیین می‌کند؛ چرا که داوطلبان تنها شانس قبولی در دانشگاه‌هایی که دعوت به مصاحبه شده‌اند را خواهند داشت.

پس از انجام انتخاب رشته دکتری، نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌های سراسری و نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 به صورت مستقل از هم منتشر می‌شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1402 سراسری در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد. در این مرحله چندین برابر ظرفیت پذیرش دکتری در هر رشته‌محل برای مصاحبه دعوت خواهند شد تا پس از طی کردن مراحل مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

دعوت به مصاحبه بدین صورت است که هر دانشگاه حدنصاب نمره تراز دکتری را به سازمان سنجش اعلام می‌کند و سازمان سنجش اسامی همه کسانی که حداقل نمره تراز مدنظر دانشگاه را کسب کرده باشند، جهت حضور در مصاحبه اعلام می‌نماید.

چندین سال است که محدودیتی برای تعداد دانشگاه‌هایی که یک داوطلب می‌تواند در مصاحبه آن حضور یابد، وجود ندارد. در واقع هر تعداد دانشگاهی که داوطلب در فرم انتخاب رشته وارد کرده باشد و نمره حدنصاب را آورده باشد، دعوت به مصاحبه خواهد شد.

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲ از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در سایت azmoon.org صورت می‌گیرد.

تعداد دعوت به مصاحبه دکتری چند نفر است؟

همه کسانی که تراز دعوت به مصاحبه دکتری هر دانشگاه را کسب کنند دعوت به مصاحبه آن دانشگاه خواهند شد. بنابراین ممکن است در یک دانشگاه سه برابر ظرفیت قبولی داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند و در دانشگاه دیگر ده برابر.

آیا امکان اعتراض به تراز دکتری وجود دارد؟

تعریف حدنصاب تراز در اختیار دانشگاه‌هاست که به سازمان سنجش اعلام می‌شود. فرایندی برای اعتراض به حداقل تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها تعریف نشده است. اما اگر تراز دعوت به مصاحبه به طور غیرمعمول بالا باشد، امکان اعتراض از طریق سازمان سنجش وجود دارد.

زمان برگزاری مصاحبه های دکتری 1402

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌های دکتری 1402 همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، از سوی سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر این، هر دانشگاه نیز از طریق اطلاعیه در سایت اطلاع‌رسانی خود، جزئیات مصاحبه دکتری 1402 و تاریخ دقیق برگزاری را اعلام می‌کند.

زمان مصاحبه دکتری 1402 از ششم خرداد شروع می‌شود و تا مردادماه ادامه دارد. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز از ۱۷ تیرماه خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی در آزمون دکتری 1402 پذیرفته خواهند شد که:

1- بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

2- نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام نمایند.

3- حدنصاب نمره علمی لازم را در کدرشته‌محل‌های انتخابی کسب نموده و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

4- در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یک یا چند دانشگاه شرکت نمایند.

5- پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1402؛ احتمالا اواخر مردادماه خواهد بود؛ بنابراین، هر دو دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی در مردادماه اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1402 را منتشر خواهند نمود. کارنامه نهایی دکتری 1402-1403 نیز اواخر مرداد یا در شهریور منتشر خواهد شد.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج نهایی
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۴ مرداد ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۷ مرداد ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱؟

نتایج نهایی دکتری 1401

حدنصاب تراز دکتری 1402

بر اساس ابلاغیه سازمان سنجش، دانشگاه ها در سال 99 مجاز به تعیین حدنصاب مصاحبه دکتری نبودند. اما مقرر شد از سال 1400، مجددا حدنصاب نمره مصاحبه در نظر گرفته شود.

بنابراین در سال 1402 نیز حدنصاب تراز قبولی دکتری اعمال می‌شود.

چند سالی است که تعیین حدنصاب برای نمره مصاحبه دکتری از سوی برخی دانشگاه‌ها جهت پذیرش دانشجویان، مانعی برای قبولی داوطلبانی شده است که با کسب نمره خوب در آزمون کتبی، موفق به کسب حدنصاب نمی‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص حدنصاب نمره مصاحبه دکتری کلیک کنید.

نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1402 نیز اواخر مردادماه یا در نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. اعلام این نتایج نیز از سوی سازمان سنجش و همزمان با اعلام نتایج دکترا سراسری خواهد بود.

آیا نتایج کنکور دکتری سراسری و آزاد 1402 جداگانه اعلام می شود؟ نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲ کجا منتشر خواهد شد؟

سال گذشته نتایج اولیه و نهایی دکتری سراسری و ازاد همزمان از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در جدول زیر سایت انتخاب رشته و سایت اعلام نتایج به تفکیک دانشگاه سراسری و آزاد ارائه شده است:

ردیفموضوعسایت مربوطه
۱نتایج اولیه دکتری سراسریsanjesh.org
۲نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org
۳انتخاب رشته دکتری سراسریsanjesh.org
۴انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۵نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دکتری سراسریsanjesh.org
۶نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دانشگاه آزادazmoon.org
۷جزییات مصاحبه دکتری سراسریسایت هر دانشگاه
۸جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۹نتایج نهایی دکتری سراسریsanjesh.org
۱۰نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org

کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲

پس از اعلام جواب دکتری ۱۴۰۲ (که در آن پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان در دانشگاه‌ها مشخص می‌شود)، کارنامه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود که نشان می‌دهد داوطلب در هر دانشگاه چه نمره‌ای در مصاحبه کسب کرده است. علاوه بر این، نمره کل نهایی (که میانگین نمره مصاحبه در هر دانشگاه و نمره کسب‌شده در آزمون کتبی است) نیز در همین کارنامه درج می‌شود.

بر همین اساس رتبه داوطلب در هر دانشگاه (با توجه به نمره سایر داوطلبان در رشته مدنظر خود در همان دانشگاه) و نیز آخرین رتبه قبولی در کارنامه قابل مشاهده است.

همچنین نمره حدنصاب مؤسسات و دانشگاه‌ها در کارنامه نهایی دکتری 1402 مشخص شده است.

کارنامه نهایی دکتری 1402

چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم؟

برای گرفتن همه سوالات خود درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج دکتری 1402 کی است؟

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1402 در سایت phdtest.ir اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نتایج مصاحبه دکتری کی اعلام میشود؟

نتایج نهایی کنکور دکتری احتمالا اواخر مرداد اعلام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11.4K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m
تیر ۶, ۱۴۰۳ ۸:۵۵ ب٫ظ

دوستان دکتری معماری سیستم دانشگاه اصفهان سال های قبل مصاحبه چطور بود ؟ یا شهرهای دیگه

رضاکاوسی
تیر ۴, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب٫ظ

دوستان کسی مصاحبه ادبیات فارسی رفته؟ چی میپرسن؟

شادی
تیر ۳, ۱۴۰۳ ۲:۰۲ ب٫ظ

یه چیز نیازه بگم خیلی از مصاحبه و اساتید بد خواندم تو نظرات در حالیکه من رشته م فیزیکی همه دانشگاههای تهران و رفتم اصلا اینطور نبود فقط الزهرا واقعا اساسشون رو اذیت کردن بود بقیه واقعا نه.
هر کدوم شاید رفتار خاص خودشونو داشتن اما دانشگاه شریف عالی بود رفتارشون و تهران و بهشتی و خوارزمی و تربیت مدرس و علم وصنعت

شادی
تیر ۳, ۱۴۰۳ ۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان من نوشته بودم شریف مجاز شدم اما میگه اسمت تو پذیرفته ها نیست به جای شماره داوطلبی شماره پرونده وارد کرده بودم همه سوالاتشونو جواب دادم رتبه م ۵۰ بود از ۱۱۵۰ نفر ۱۲نفر می‌خوان ۳۸ ثبت نامی بنظرتون چقدر امید هست
تازه رشته نانوفیزیک ۳ نفر می‌خوان ۷ ثبت نامی اونم خوب جواب دادم ….
رزومه م مالی نیست…

مهدی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۰ ب٫ظ

رشته روانشناسی تربیتی
تراز ۲۵۰۰

مهدی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۰ ب٫ظ

بنظرتون میشه با تراز،۲۵۰۰ قبول شد؟؟دانشگاه بو علی همدان قبول شدم ولی،زیاد امیدی ندارم

۵ تا هم مقاله پژوهشی دارم از مجلات

رضاکاوسی
تیر ۶, ۱۴۰۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

عالیه مقاله هات حتما شانس داری

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان بعضی از دانشگاه ها چرا دانشجو ها رو درک نمیکنن؟
دانشگاه ارشد من هشت ساعت با شهر ما فاصله داره
من یه بار برای توصیه نامه دانشگاه کرمانشاه هشت ساعت رفتم و برگشتم دوباره الان دانشگاه ایلام که بعد از کرمانشاه اطلاعیه زده بود هم میگه فرم توصیه نامه و فرم معدل توسط دانشگاه ارشد باید پر بشه یعنی چی
یعنی یه بار دیگه باید این همه راه برم و برگردم؟

مگه یه دانشجو چقد پول و فرصت داره که برای این فرم های بی خود استفاده کنه؟ شورش دراوردن اه

دوستان این فرم ها اجباریه ؟نبریم چی میشه؟

عبداله رشته حقوق
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

سلام اولا توصیه نامه فقط برای بعضی دانشگاهها هست ثانیا شما یکی بگیرید برای همه جا استفاده کنید!

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

آها ممنونم اینا فرم تنظیم کردن به اسم دانشگاه خودشون

ژیلا
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

دوستان کسی تز وضهیت شهریه و مصاحبه پیام نور تحصیلات تکمیلی تهران اطلاعاتی داره ممنونم میشم در اختیارم بزارین

بهار
تیر ۷, ۱۴۰۳ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

سلام
شهر یه حدود بیست میلیون شما حساب کنید
مصاحبه کلا ده دقیقه طول کشید و سوالات کلی پرسیدند از پایان نامه اصلا نپرسید

سالاری
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۴۲ ق٫ظ

سلام نتایج نهایی دکترا چطور اعلام میشه پس از جمع نهایی به ترتیب اولویت هست یا بر حسب امتیاز نهایی مثلا انتخاب ۶ بهترین امتیاز ازجمع مصاحبه و تراز کسب کرده باشیم اینطوری انتخاب میشه یا بالاترین اولویت که آورده باشیم با هر نمره ای

رضاکاوسی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سالاری

اولویت

سالاری
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۴۱ ق٫ظ

سلام نتایج نهایی دکترا چطور اعلام میشه پس از جمع نهایی به ترتیب اولویت هست یا بر حسب امتیاز نهایی مثلا انتخاب ۶ بهترین امتیاز ازجمع مصاحبه و تراز کسب کرده باشیم اینطوری انتخاب میشه یا بالاترین اولویت که آورده باشیم با هر نمره ای

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

بچه ها من شش تا دانشگاه میخوام برم برا مصاحبه
، هر کدومش هم یه نقطه دور از کشوره،
توو این اوضاع وحشتناک بی پولی به غیر از خرج های دیگه فکر کنم حداقل سه تومن پول بلیطم میشه
، یه تومن هم که دانشگاه ها میگیرن با خورد و خوراک و مسافرخونه ووو که کلا میشه پنج میلیون،

و قسمت بد ماجرا اینه که آخر هم معلوم نیست قبول بشم یا نه

به نظرتون ارزش داره؟

دکتر روبی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

بشینی خونه بهتره

سپیده
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

باید به اساتید مدنظرت ایمیل میدادی و صحبت میکردی، بنظرم اگه از قبل با استاد توافق نکنی کار سخت میشه. مثلا خودم علم و صنعت نمیرم چون استاد منظرم صحبت کردم گفت ظرفیت دکترا امسال نداره.

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

ممنون سپیده

دکتر روبی
خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده به استاد باید پول چایی زیر میزی سوغاتی شیرینی سکه داد یا چی چی داد

صفورا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان.یه سوال داشتم.ترم۶ ارشد سراسریم و هنوز دفاع نکردم.به دلیل اینکه سنم۴۰ساله, میخواستم مصاحبه پردیس کیش و جلفا دانشگاه تهران برم و مجددا کنکور بدم که روزانه دانشگاه تهران بیارم.آیا دروس ۱سال پردیس خودش رو تطبیق میزنن که لااقل زمانم رو بهتر استفاده کنم؟چون هدفم هیات علمی شدن بود.اما امسالم اتفاقات بدی داشتم و نشد درس بخوندم.حالا ۲ترم هزینه کنم و بعدش بشه روزانه ادامه بدم و تلاش کنم تا ۴۵سالگی بتونم واسه جذب هیات علمی برسونم خودمو؟
البته چون سوابق کاری مرتبط دارم,میخواستم عضو هیات علمی هم بشم.
مثلا فردوسی چی؟دروس پردیس تهران رو تطبیق میدن؟؟؟
آخه خودشون که باید خودشون رو قبول داشته باشن.بعدشم دانشگاه تهران که مرجع علمی باشه,خوب بقیه دانشگاهها مثلا فردوسی که باید قبول داشته باشدش و تطبیق بدن؟؟

رضاکاوسی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  صفورا

اینا رو از دانشگاه مربوطه بپرسی بهتر جواب میدن

دکتر روبی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  صفورا

بنظر من کشک بسابی از طی طریق کردن در این مراحل بهتره

فاطمه غفاری
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دانشگاه ازاد فرم صلاحیت میخواد ؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

سلام

فرم صلاحیت رو از کجا باید پر کنیم ؟

برای دانشگاه آزاد به چه ترتیبی باید فرم رو پر کنیم

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام. ریز نمرات رو چطور بگیریم؟

فرصت نمیشه بریم دانشگاه

سپیده
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۹:۳۲ ب٫ظ

تماس بگیر براتون ایمیل کنند.

دکتر روبی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده تو غیر از ایمیل چیز دیگه ای هم بلدی

تتتت
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۴۰ ب٫ظ

بچه ها سهمیه ۵٪ ایثارگری به چکاری میاد؟

رضا متالورژی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۶ ب٫ظ

بچه ها رشته مواد امیرکبیر مصاحبه رو کی انجام میده؟

رضاکاوسی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۲:۵۲ ب٫ظ

دوستان چرا هیچ دانشگاهی اطلاعیه نمیزنه؟ خواب هستن انگار

رامین
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

امیرکبیر لینک داده وقتی شماره داوطلبی و پرونده رو وارد میکنم میزنه خطای داخلی سرور!
کسی با این مشکل مواجه شده؟

رضا متالورژی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

درست شد

شادی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

من جلو همه انتخابات نوشته*۱اما الان شریف میگه اسمت بین اسامی که سنجش فرستاده نیست چیکار کنم

رامین
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

از کجا استعلام گرفتین که میگه اسمتون نیست؟؟

Masoumeh
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

مگه همچین چیزی هم امکان داره؟
ترازتو چک کن با تراز دانشگاه ها

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

مبینم که افراد جدید اومدن اگه فک کردین اون قدیمیا میرن اشتباه فکر کردین روباه مکار باخت نمیده

رضاکاوسی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

دوستان من چند تا دانشگاه دعوت شدم ولی چون ترازم پایینه خیلی برا مصاحبه ناامیدم نمیدونم چیکار کنم….

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

وقتی دعوت شدی یعنی شانس داری برای قبولی ، خیلی از دانشگاه ها اصلا به تراز توجهی نمیکنن بیشتر دنبال نفراتی هستند که بکارشون بیان
با اعتماد به نفس برو جلو به امید خدا نتیجه میگیری

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

امکان این هست که مثلا چندتا دانشگاه دعوت شده باشی هر چندتاشم بری واسه مصاحبه؟ اگه هر چندتای که واسه مصاحبه رفته باشی قبول بشی اونوقت چی؟

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

بله میتونین تو مصاحبه همشون شرکت کنین
طبق الویت بندی که قبلاً انتخاب کردین اولین دانشگاهی که قبول شدین سنجش به عنوان قبولی تو کارنامه نهایی میزنه براتون

به طور مثال شما اگر تو الویت ۳,۴,۶,۹ حد نصاب های لازم رو کسب کنین سنجش انتخاب ۳ تون رو به عنوان قبولی براتون درنظر میگیره و کاری به بقیه انتخاب هاتون نداره

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

ینی بدبخت تر از دهه شصت ی ایران تو دنیا بگردی نیسسست

دهه شصت
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

دقیقا
یعنی هرچی آزمون الهی بودو ما دادیم
الانم که سنجش ولمون نمیکنه
دهه حسرت و همیشه در صف

رضاکاوسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

ممنونم ده شصتی با مرام

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

سلام، جواب این سوالمو میدونید: چرا تو فایل تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری یسری از دانشگاه‌ها مثلا روزانه دو، سه تا پشت سرهمه ولی یه دانشگاه دیگه ۵ تاست. این چه معنی میده؟

شادی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

میشه بفرمایید دعوت به مصاحبه شدم یعنی چی؟هموم علامت ستاره یک

Masoumeh
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

بله *۱

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

راه حل ؛ برو کشک بساب

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام، چرا تو فایل تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری یسری از دانشگاه‌ها مثلا روزانه دو، سه تا پشت سرهمه ولی یه دانشگاه دیگه ۵ تاست. این چه معنی میده؟

رامین
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۳ ق٫ظ

پروپوزال ثبت کردین؟

عسل
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ق٫ظ

من الزهرا و اصفهان دعوت به مصاحبه شدم ولی ترم ۴ ارشدم و هنوز پایان نامه ننوشتم میتونم توی مصاحبه شرکت کنم؟!

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

میتونین تا آخر شهریور دفاع کنین؟

خانم مهندس
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

اگه تا شهریور دفاع میکنی بله

عسل
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۱۰ ق٫ظ

من الزهرا و اصفهان دعوت به مصاحبه شدم ولی ترم ۴ ارشدم و هنوزم پایان نامه ننوشتم میتونم برم مصاحبه؟!

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

اگر تا ۳۱شهریور دفاع کنین و فارغ‌التحصیل بشین بله

دکتر روبی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

بالاخره مجاز به مصاحبه روزانه شدم دانشگاه رشت
خدایاااااااشکرت

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چه رشته ای هستین؟

صبا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام بهتون تبریک میگم منم روزانه رشت دعوت به مصاحبه شدم

دکتر روبی
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا روز مصاحبه میبینمت دانشگاه رشت

ناشناس
خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

پارسال برای ازاد تهران که نزده بودی ناراحت بودی میگفتی نتیجه تلاشم رو با انتخاب غلط به باد دادم اما امسال روزانه دعوت شدی ان شالله که قبول میشی من دوباره به سایت سر زدم ببینم امسال چکار کردی خوشحال شدم امیدوارم نتیجه دلخواهت رو بگیری

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان. حالا باید برای دعوت به مصاحبه چه کار کنیم؟
باید برای شرکت در مصاحبه هر دانشگاه جداگانه پول پرداخت کنیم؟ یا منتظر تماس دانشگاه باشیم؟

رامین
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۴۷ ق٫ظ

سایت هر دانشگاهی‌ رو که دعوت‌شدی باید چک‌کنی و طبق دستورالعملش ثبت نام و مدارک خواسته شده رو آپلود کنی
هزینه‌هم‌ هر کی برا خودش جدا میگیره

عبداله رشته حقوق
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

تشکر

۱۴۰۲
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام
دوستان حدنصاب یه دانشگاه پایین تر از نمره من هست اما چرا جلوش زده عدد ۵؟؟

دکتر بعد از این
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۴۰۲

شاید کد رشته حذف شده

دکتر روبی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۰ ب٫ظ

تو هم که باز پیدات شد

دهه شصت
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۴۰۲

دادن به سهمیه‌ای ها

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۰۵ ب٫ظ

یک سوال
چند برابر ظرفیت دقیقا یعنی چند برابر‌؟

Masoumeh
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۳۷ ب٫ظ

کسی دانشگاه شهید بهشتی دعوت شده رشته مهندسی کامپیوتر آیا؟

سپهر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

سلام بهشتی رو فک میکردی بیاری،من فک نمیکردم تراز پایین نزده بهشتی؟

Masoumeh
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

نه فک میکردم دانشگاه گیلان بیارم. ولی یه ۱۰۰ تایی کم داشتم.
تراز بهشتی: دو هزار و ششصد اینا بود فک میکنم.
شما نتیجتون چطور شده؟

سپهر
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Masoumeh

الان گیلان رو آوردی، بهشتی نیاوردی؟

Masoumeh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

بهشتی آوردم

Masoumeh
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

شما هم رشته کامپیوتر آوردین؟

..
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۰۶ ب٫ظ

نتایج اعلام شد

ناشناس
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۰۵ ب٫ظ

پیام نور تهران آوردم و دانشگاه اهواز (تاریخ)

ناشناس
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۰۳ ب٫ظ

به نظرتون تاریخ دانشگاه اهواز دولتی برو یا پیام نور تهران. اهل اصفهان هستم

دهه شصت
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اگر هزینش موردی نداره با توجه به بعد مسافت کمتر تهران خیلی بهتره
من اگر خودم تو این شرایط قرار داشتم قطعا انتخابم تهران بود

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اهواز

دهه شصت
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

منم ساکن شاهین شهرم الانم به جهت شرایط شغلی موندم بین روزانه تهران یا آزاد نجف آباد رشته عمران

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

یا خداا روزانه تهران اوردی بعد شک داری که بری؟؟؟

ناشناس
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

به نظرم تهران را انتخاب کن. تهران را رها کنی بعد بری نجف آباد؟؟؟؟

دهه شصت
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

تاریخ مصاحبه تهرانتون چندمه؟

ناشناس
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۰۰ ب٫ظ

نتایج منتشر شد

مهدی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

روانشناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان کسی پذیرفته شده با هم هماهنگ بشیم؟؟؟

الی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۳۱ ب٫ظ

نمره حدنصاب دانشگاه که زیرش عدد نوشته ، اون عدد یعنی چی؟؟؟

دهه شصت
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۲۶ ب٫ظ

من به هر ۵ انتخابم دعوت شدم
به امید خدا که اتفاقای خوب برا همه بیفته

دکتر بعد از این
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

چقد ترازا رو بالا بردن!!!!! من با ۵۷۵۰ شبانه هیچکدوم از دانشگاههای تهرانو نیاوردم!!!!!

Masoumeh
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۲۴ ب٫ظ

آره خیلی ترازا رفته بالا

نسرین
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۲۰ ب٫ظ

سلام من خیلی حالم بده راهنمایی میخوام ازتون میشه به این شماره تلگرام بدید ۰۹۹۱۲۰۳۳۶۷۳

امیر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۰۶ ب٫ظ

دوستان برای دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟

Masoumeh
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام، کسی هست که دانشگاه شهید بهشتی دعوت شده باشه رشته مهندسی کامپیوتر؟

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۳۶ ب٫ظ

بچه چطور میشه لیست انتخاب رشته ها رو دید؟؟

امین
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۲۵ ب٫ظ

برید ببینید ان شاالله همگی به آرزویتان برسید

امین
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

دوستان نتایج اومد

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام نتایج رو الان زدن

دکتر نازنین بیات
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۹ ب٫ظ

نتایج نیامد فردا انشالله

دکتر نازنین بیات
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۷ ب٫ظ
زهره
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۴۶ ب٫ظ

دانشگاه ما که اطلاعیه زده و به دعوت شده ها تبریک گفته ولی تو سایت خبری از نتایج انتخاب رشته نیست عجیبا غریبا

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

چه عجیب…دیوونه خونه است بابا این جغرافیا

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۴۶ ب٫ظ

سایت سنجش هک شده

دکتر نازنین بیات
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۴۵ ب٫ظ

تا ساعت ۲ جواب میاد

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۴۸ ب٫ظ

کی گفته؟

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب٫ظ

از کجا میدونین؟

سپیده
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۰۲ ب٫ظ

خب ۲ شد کو :)))))))))))))))

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۰۵ ب٫ظ

واقعا خیلی زشته که امید واهی به داوطلبا میدین

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۱۵ ب٫ظ

به نظرم باید با سازمان تماس بگیریم ،شاید به خودشون بیان

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

نه بابا چه نظر خوبی دادی، خوشتیپ من تا حالا صد بار با سنجش تماس گرفتم کسی جواب نمیده

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضاکاوسی

خب پس دیگه چاره ای جز انتظار نیست

Sss
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۰۴ ب٫ظ

خیلی مشکوک شده جریان

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sss

صد در صد یه اتفااقات پشت پرده ای افتاده ،

سلام
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

برا مهندسی برق

سلام
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

کسی تراز دانشگاهها برا امسال نداره

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی!!
اصلا نتایج دعوت به مصاحبه اومده که کسی ترازهارو بدونه؟!!

مهسا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

امروز از دانشگاه سمنان با یکی از دوستان تماس گرفتن لیست مدارک رو دادن که برای ۱۹ خرداد ساعت ۱۰ صبح و قید کردن یک ساعت زودتر حضور داشته باشن

بعد من روزی ۲۰ با سایت رو چک میکنم

ارژنگ فشنگ‌دار
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اری دیدم دانشگاه سمنان اطلاعیه زده و تبریک گفته!
رشتتون چی هست؟

سلام
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

چرا نتیجه رو نمیزنن

دکتر بعد از این
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

یعنی واقعا خودشون نمی دونن دکترا چند مرحله ایه و باید زودتر از ارشد پیگیری بشه!!!!! عجبا

رضاکاوسی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

آقا چی شد یعنی امروزم نتایج نمیاد؟؟؟ یا خداا چرا اینا اینجوری میکنن؟
من از استرس اصلا نمیتونم درس بخونم تکلیف ما چیه
به خدا ظلمه

Sss
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

سازمان سنجش که اطلاعیه نمیدن کاش مسئولین این سایت پیگیری میکردن و اطلاعیه میزدن

ثنا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام کسی اطلاعی نداره نتایج دعوت به مصاحبه کی میاد؟

منتظر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ثنا

اگه تا فردا نیاد ،بعبد می‌دونم ۱۴-۱۵خرداد هم اعلام بشه

نسرین
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

اینکه برای مصاحبه بازه زمانی تعیین میشه مشخص میشه دقیقا کدوم تاریخ بریم؟ یا نه توی اون بازه هر روزی که تونستیم بریم

دکتر بعد از این
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

طبق حروف الفبا خودشون روز تعیین می کنین، برای جابه جا کردن روز هم باید با شماره هایی که تو اطلاعیه دانشگاه میدن زنگ بزنین هماهنگ کنین، چون معمولا مصاحبه ها تداخل دارن

نازی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

باید شکایت کنیم

دکتر روبی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۸ ق٫ظ

همه تون سر کاررررریییید

ارژنگ فشنگ‌دار
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ما + شما

الاق بورس
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۷ ق٫ظ

یا میاد یا نمیاد

....
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۹:۲۲ ب٫ظ

نیمه دوم خرداد نتایج میاد

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۶:۱۳ ب٫ظ

شهریه شبانه امیرکبیر چقدر هست؟

دهه شصت
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

چه رشته ای هستین؟

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دهه شصت

برق

Mo mamad
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

بیا باهنر کرمان

سپیده
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  Mo mamad

:|||||||

فریبا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

رتبه تون چنده؟

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۵۹ ب٫ظ

یهو دیدین سازمان سنجش دلش خواست بذاره بعد انتخاب رشته ارشد
مهم نیست ظاهراً نتایج دکتری
خون به دل آدم می‌کنه این سازمان

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

ساعت ۶شد نتایج نیومد کاربر yazdan

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۴۷ ب٫ظ

به نظرم نمیاد امروزم

الی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۰۶ ب٫ظ

سلام، من رتبه ۱۴ دارم برای رشته ای که ۳۵ نفر پذیرش داره‌ . مقاله نشریه از متن پایانامه ارشد ندارم، بنظرتون امکان داره بخاطر این موضوع قبول نشم؟ اما چند مقاله همایش با موضوعات مختلف و یک مقاله نشریه بغیر از موضوع پایانامه دارم.

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۰۵ ب٫ظ

سایت اپدیت شد دفترچه ارشدها اومد

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

خبری از دکتری نیست
من نمیدونم چجوری قراره از فردا ثبتنام شریف شروع شه بجز اینکه دانشگاه‌ها لیستو داشته باشن که بعید هم نیست.
دانشگاه شریف با اون ابهت بیخود اطلاعیه زده؟!!

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

ربطی به ابهت دانشگاه نداره
پارسال ۲۷ اردیبهشت اعلام کردن، از ۸ خرداد هم مصاحبه ها شروع شد.
دانشگاهها انتظار نداشتن سنجش این ادا رو دربیاره.
بعضی از دانشگاهها از جمله فردوسی و تبریز هم اطلاعیه داده بودن، ولی سنجش خراب کرد

Yazdan
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۳۶ ب٫ظ

امروز ساعت ۱۶ الی ۱۸ میاد

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan

رو چه حسابی میگین ؟حدس میزنین

ناشناس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan

رو چه حساب می‌گویید، ساعت ۱۶ می‌آید

دکتر جکول
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan

به جان جفتمون تا فردا نتایج نمیاد…فردا هم مطمئن نیستم که بیاد

پگاه
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan

مطمئنید؟ خسته شدیم بسکه الکی امید دادن.

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan

شما از کجا میدانید؟

امیر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۴ ب٫ظ

اگر نتایج امروز نیاد فردا هم عمرا نمیاد چون انتخاب رشته ارشد هست

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

فعلا سایت دو روزه آپدیت نشده

شادی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۳۳ ب٫ظ

مژده دادند خبری در راه است سر خوش آن دل که از آن آگاه است
من که هر روز چند تا سکته ریزو میزنم هی میگم نکنه اومده گوشی من بالا نمیاره ش

دکتر جکول
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

آخه این دیگه چه نوع استرسیه!!!
فرضا هم درست باشه، نیم ساعت بعد میبینی…نه چند ساعت بعد

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۱۸ ب٫ظ

تا الان که خبری نشده ،بعید می‌دونم امروز هم بیاد

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

امروز نتایج اگر خدا بخواد اعلام میشه
از رگ گردن نزدیک‌تره

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

سایت دو روز بروز رسانی نشده، الکی جو ندید

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

امروز قراره دفترچه انتخاب رشته ارشد هم بیاد
اگر قرار بر اومدن نتایج باشه اپدیت هم میشه

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

چون ثبتنام اولیه شریف از فردا اغاز میشه

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

برای فردوسی قرار بود از هفتم شروع بشه…

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

روز جمعه؟

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

وای بر وعده دهندگان !!!

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

رفتم سایت دانشگاه شریف ،موعد ثبت نام رو از ۱۲خرداد تا ۱۶خرداد اعلام کردن،انشالله امروز اعلام میشه

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

جدی میگین؟

ارژنگ فشنگ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

خودتون اطلاعیه شریف رو چک کنید
از فردا سامانه ثبتنام اینترنتی اولیه برای مصاحبه باز میشه

دکتر جکول
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ارژنگ فشنگ

ما که امید نداریم

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم :(((

ریرا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۶:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان کسی هست؟

منتظر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ریرا

من هستم ،بفرمایید

ریرا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۲:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان شب بخیر. دوستان کسی میدونه نتایج آزاد دقیقا چند روز بعد از سراسری میاد. ممنون میشم پاسخ بدید

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ریرا

مگه همزمان نمیاد؟

دهه شصت
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ریرا

معمولا همزمانه

هاشم وانتی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۰:۱۸ ق٫ظ

با درود
در بهترین حالت شاید تا دوشنبه هفته آتی نتایج بیاد
تازه امروز یک سری از دانشگاه‌ها تراز دادن به سنجش
و هستند دانشگاه‌هایی که هنوز که هنوزه تراز ندادن
با توجه به انتخاب رشته ارشد در بهترین حالت دوشنبه به بعد اعلام میشه
هر اطلاعیه هم که اومده تمدید میشه

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

کی بود اول صبح نیگفت صحبت کرده ۱۰ دقیقه ای نتایج میاد؟؟خخخخ

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

دوستان موند واسه شنبه…قبلا هم گفته بود نتایج دکتری تیمه اول خرداد میاد..یعنی تا ۱۵ میاد…نگفته بود دهه اول

منتظر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

قشنگ سازمان سنجش اینبار خواست بهمون ثابت کنه توی همون بازه ای که میخواد اعلام نتایج بکنه نه زودتر
خواست خودی نشون بده

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

بعد انتخاب رشته گفتن دهه اول

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

یعنی دارن با حدنصابا چیکار میکنند:(((
پورعباس تو خودت نریز لعنتی حرف بزن

۱۴۰۲
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۲ ب٫ظ

نظر به اطلاعیه حد نصاب سازمان سنجش؛ معلومه که نتایج دیر میاد

نسرین
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۲۳ ب٫ظ

تا حالا انقد انتظار نکشیده بودم پیر شدیم

دکتر روبی مکار
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

تو خودت پیر هستی ادا جوونا رو در نیار

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

کسی خبری نداره اعلام کنه؟؟؟یکی میگفت امروز میاد نتایج پس کو؟؟

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۴:۲۱ ب٫ظ

معلوم نیست چه گندی زدند تو سازمان سنجش…نمیتونند جمعش کنند.خخخخخخ

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۳۳ ب٫ظ

خبرت بیاد سنجش:///

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

این خو بود.خخخخخخ

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۱۱ ب٫ظ

اینطور که معلومه موند واسه هفته بعد نتایج

منتظر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا،این هفته هم تموم شد
پیر میشیم تا سنجش نتایج رو بزنه

مبینا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام
کارنامه کلی که توی سایت دانشگاه ها هست رو میتونیم به عنوان ریز نمرات روز مصاحبه ارائه بدیم یا حتما باید مهر دانشگاه رو داشته باشه؟

عقاب شب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

آره بابا همونو ببر…من هر دانشگاهیم ی جا ایران بود از کجا برم مهر بزنم

مبینا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  عقاب شب

مرسی چه عالی

عقاب شب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۲:۳۳ ب٫ظ

چرا مینویسه برگه پیدا نشد

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  عقاب شب

سئوال منم هست

حجت‌الله مدبر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

با سلام خدمت دکاتیر
بنده همین الان با دکتر پورعباس تماس حاصل فرمودم.
برایند صحبتم با ایشان چنین بوده است که جهت تصلی خاطر شما داوطلبان‌ نتیجه تا ثانیه‌های دگر اعلام گردد.
مارو از دعای خیر خود محروم نفرمایید.
یاعللللی

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۱۳ ب٫ظ

این ثانیه های دیگر یعنی چند ساعت؟ الان ۲۵ دقیقه از پیامت گذشته، ولی چیزی اعلام نشده:(

منتظر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فک کنم ساعت ها و شاید روزها ،تا ۱۵خرداد

منتظر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

کاش جدی میگفتین

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۲:۲۶ ب٫ظ

۲ ساعت از حرفی که زدید گذشته..هنوز خبری نیست

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۲:۲۷ ب٫ظ

امروزم معلومه که اعلام نمیشه…موند واسه هفته بعد

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۶:۴۹ ب٫ظ

واقعا متاسفم برای امثالی مثل شما که اصلا شاید خودتون داوطلب دکتری نیستید و فقط برای سرگرمی میاین الکی یه تایم میگید و مرئم رو سرکار میذارید و این فشار روی مردم اصلا براتون مهم نیست. چند نفرم قبل شما با قاطعیت گفتن فلان ساعت و فلان روز نتایج میاد. واقعا متاسفم

حجت‌الله نامدبر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خوبه فعلا متاسف باش تا ببینیم چی میشه

حجت‌الله نامدبر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

داوطلب هستم
رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ

لازمم نیست خیلی ادبی حرف بزنی از غلط املاییت مشخصه که اصلا سواد درست حسابیم نداری. تسلی خاطر

حجت‌الله نامدبر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

درود بر دکتر اینده کشور
سارا خانم گرانقدرر

دکتر جکول
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

راس میگه خو..تو این شرایط این شوخی ها واقعا با روح و روان آدم بازی میکنه

ذبیح‌الله نامدبر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر جکول

هرچی شما بگی دکی جکولیی
بنده شرمسارم

Sss
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سنجش جان کمک میخوای بگو بیایم کمکت یه ملت منتظرن

پگاه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

چه شرایط بدیه.

ناشناس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

فکر کنم، سازمان سنجش به خاطر اینکه تغییرات ایجاد شد، باید معدل‌ها (معدل کارشناسی و کارشناسی‌ارشد) را در گزینش حد نصاب و تراز محاسبه نماید. به‌همین‌خاطر طول کشیده.

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

میدونید این قانون حد‌نصاب جدید یعنی چی؟ یعنی حد‌نصاب برای نمرات مصاحبه برداشته شده و فقط هنگام دعوت به مصاحبه اعمال‌میشه؟ یا چطوره؟

ناشناس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا نمی‌دونم ولی اگر طبق ماده ۵ قانون پذیرش باشد باید مثل قبل از سال ۹۹ معدل‌ها محاسبه شود.

ناشناس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

سنجش هر چی زنگ می‌زنم اشغال است. با چه شماره‌ای شما زنگ می‌زنید.

دهه شصت
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

تو سایت سنجش قسمت (ارتباط با ما) یه گزینه داره تماس حضوری!
وات ایز دیس؟؟؟

A
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان. من از دانشگاه ارومیه پرسیدم گفتن اول هفته تازه سنجش ترازها را خواسته. با این حساب فکر کنم چند روزی طول بکشه.

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

صفحه گفت و گو از دسترس خارج شده، بس که غیبت سنجش کردیم :)

عقاب شب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

راستی چرا نمیشه رفت اونپر

سامان
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
هنوز خبری نشد؟ کسی اطلاع نداره ؟

منتظر
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

امروز هم نیومد