پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی راه یافتگان به مصاحبه پذیرش دکتری استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۲ دانشگاه تربیت مدرس منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، لازم است داوطلبان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس در جلسه مصاحبه علمی طبق جدول زمان‌بندی با ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل مدارک بارگذاری‌شده در سامانه گلستان حضور یابند و فرم توصیه نامه علمی تا قبل از روز برگزاری جلسه مصاحبه علمی ارسال نمایند.

:: فرم توصیه نامه علمی word | pdf

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۲

به اطلاع داوطلبان پذیرش استعداد درخشان دکتری سال ۱۴۰۲ می‌رساند اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) در فهرست انتهای اطلاعیه اعلام شده است.

لازم است داوطلبان محترم اقدامات زیر را برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی انجام دهند:

الف- حضور در جلسه مصاحبه علمی بر اساس جدول زمان بندی با ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان

ب- ارسال فرم توصیه نامه علمی تا قبل از روز برگزاری جلسه مصاحبه علمی

شایان ذکر است برای بررسی و محاسبه امتیاز توصیه نامه علمی، ضروری است فرم تکمیل شده توصیه نامه در قالب فرم مربوط، پس از تکمیل توسط استاد توصیه کننده و تا قبل از برگزاری جلسه آزمون شفاهی، توسط شخص ایشان (استاد توصیه کننده) به ایمیل مدیرگروه آموزشی رشته مربوط مندرج در جداول زمانبندی مصاحبه علمی، ارسال شود.

بدیهی است با توجه به محرمانه بودن توصیه نامه، در صورت بارگذاری در سامانه گلستان دانشگاه، تخصیص امتیاز مقدور نخواهد بود.

سایر توضیحات:

۱- اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی با بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط گروه آموزشی مربوط تعیین و اعلام شده است. از این رو داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پیوست اعلام نشده است، امکان اعتراض نسبت به نحوه ارزیابی دانشگاه را ندارند.

۲- نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان حتی المقدور هفته اول مرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه دانشگاه اعلام می شود. 

۳- در صورتی که مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب در سامانه ثبت نام با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، حتی در صورت قبولی در این دانشگاه بلافاصله قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به همراه جدول زمانبندی جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) به تفکیک دانشکده به شرح زیر است:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها