پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سال تحصیل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح جدول های زیر اعلام می گردد.

 
در این خصوص به نکات زیر توجه فرمایید:

– پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد؛ با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه داوطلبی از دو یا چند دانشگاه پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) را دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه موردنظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها اعلام نماید.

– فرایند انصراف از پذیرش در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان (اعم از اصلی و ذخیره)، برای اعلام انصراف میتوانند حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ با استفاده از نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام ثبتنام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، به صفحه شخصی خود وارد شده و با انتخاب گزینه های «آزمون» / «ثبت نام» / «انصراف» / «درخواست انصراف از پذیرش آزمون» به پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام نمایند.

  • از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

– پذیرش قطعی منوط به احراز شرایط صلاحیت عمومی و انضباطی متقاضیان و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و دبیرخانه گزینش دانشجو میباشد.

– امور ثبت نام پذیرفته شدگان توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دانشکده‌ها صورت میگیرد. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبتنام اطلاعیه های مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دانشکده‌ها را دنبال نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما
مرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۱۷ ب٫ظ

جالبه نه سنجش نه مسوولیت….جواب نمیدهند…همه انگار در خواب به سر میبرند…‌
البته توی این هفته میاد که احتمالش سی ام هست یا اول

بهار
مرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام ادمین اطلاع ندارین نتایج دکترا سراسری کی اعلام میشه؟؟

آوا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

نمی‌دونم چرا نمیزنننن!!!! خسته شدیم از رفرش سنجش، اصن تمرکز هیچ کاری نداریم، تا تکلیف مشخص نشه