پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ اعلام شد.

بر اساس اعلام این دانشگاه، در رشته‌های برنامه ریزی درسی فلسفه تعلیم و تربیت روانشناسی تربیتی و روانشناسی بالینی به علت به حد نصاب نرسیدن نمره مصاحبه همه متقاضیان هیچ یک از متقاضیان بدون آزمون پذیرش نشده اند.

اعلام پذیرش اولیه به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی و نهایی نمیباشد. پذیرش نهایی افراد فوق صرفا پس از تائید سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر هیات مرکزی گزینش دانشجو در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱ به بعد صورت خواهد گرفت. ولی در اواخر شهریور ماه از این پذیرفته شدگان ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد.

برای کسانی که در این لیست پذیرفته شده می باشند و قصد انصراف نیز ندارند، نیازی به انجام کار خاصی نمی‌باشد، ولی باید از اواخر شهریور همه روزه به سایت دفتر استعدادهای درخشان جهت اطلاع از زمان و فرایند ثبتنام مشروط مراجعه نمایند. لذا از هرگونه تماس غیر ضروری با این دفتر خودداری نمایید.

چنانچه هر یک از افراد فوق قصد انصراف از این سهمیه در این دانشگاه را دارند موظفند از هم اکنون تا بلافاصله بعد از اعلام نتیجه کنکور و یا اعلام نتایج استعدادهای درخشان سایر دانشگاه‌ها (فرم انصراف) را پر و امضاء نموده و تصویر آن را به آدرس پست الکترونیکی Talented@khu.ac.ir ارسال نمایند. (حتما تا چند روز بعد از ارسال ایمیل به شما پاسخ دریافت ایمیل داده خواهد شد. نیازی به تماس گرفتن جهت اطمینان از ارسال ایمیل نمی‌باشد).

خواهشمند است در خصوص نمره مصاحبه و همینطور محل تحصیل رشته گرایش از طریق دانشکده‌ها اطلاع حاصل نمایید. دفتر استعدادهای درخشان هیچگونه اطلاعی از نمره مصاحبه پذیرفته نشدگان و محل تحصیل رشته / گرایشی ندارد. لذا از هر گونه تماس غیر ضروری با این دفتر خود داری نمایید.

نام رشتهاسامی پذیرفته شدگانامتیاز مصاحبه
حقوق خصوصیعلیرضا فتاحی۶۰

 علوم سیاسی گرایش اندیشه سیاسی

هدی یوسفی نجف آبادی۶۱

 حقوق بین الملل عمومی

ساوالان محمد زاده۶۹/۵
حسابداریفاطمه اویسی نیک۶۱
 جغرافیا و برنامه ریزی روستاییفاطمه نعمتی جوزقانی۶۴/۲
 جغرافیای سیاسیآسیه سپهوند۶۲
 جغرافیا و برنامه ریزی شهریمینا حیدری تمرآبادی۶۱
 آموزش زبان انگلیسیمیلاد نادری۶۰
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها