پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون گروه مشاوره و روانشناسی دانشگاه اردکان ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دکتری بدون کنکور استعداد درخشان گروه مشاوره و روانشناسی ۱۴۰۲ دانشگاه اردکان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل این دانشگاه، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی گروه مشاوره و روانشناسی دکتری بدون کنکور دانشگاه اردکان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:

ضمن عرض تبریک به سرکار خانم نادره افخمی اردکانی، ایشان به عنوان پذیرفته شده نهایی دکتری روانشناسی اعلام می‌گردد. ضمنا سرکار خانم زهرا رضایی شهرضا نیز به عنوان ذخیره معرفی گریده است.

لازم به ذکر است در صورتی که پذیرفته شدگان نهایی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه اردکان را ندارد، تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ درخواست انصراف خود را با تکمیل فرم انصراف، به مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اردکان ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند.

  • در صورتی‌که فرد اصلی انصراف دهد، فرد ذخیره جایگزین خواهند شد.

  • بدیهی است به درخواست انصراف بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون همزمان با پذیرفته شدگان دکتری توسط آزمون سازمان سنجش خواهد بود. بدیهی است ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش و تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. 

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تایید نهایی پذیرش می‌بایست توسط دبیرخانه گزینش دانشجو در سازمان سنجش صورت گیرد، پذیرفته شده باید فایل مربوطه را مطالعه نموده و فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی را به همراه فیش واریزی و مدارک مورد نیاز را به آموزش کل تحویل داده تا مراحل مربوطه انجام گردد.

بدیهی است نقص مدارک اعلامی یا عدم ارسال فیش واریزی منجر به‌ عدم تایید صلاحیت عمومی می‌گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها