پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدارک مورد نیاز در زمان ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی همواره مورد سوال داوطلبان این آزمون بوده است. در این مطلب به این مسئله پرداخته‌ایم.

به گزارش پی اچ دی تست، انتشار اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به ثبت‌نام آزمون دکتری و تأکید این سازمان بر روی آماده نمودن مدارک برای ثبت‌نام کنکور باعث می‌شود تا داوطلبان گمان کنند که در زمان ثبت‌نام برای کنکور دکتری می‌باید مدارکی را بارگذاری کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳

واقعیت این است که مدارک خاصی برای ثبت‌نام آزمون دکتری نیاز نیست و بدون داشتن هیچ مدرکی می‌توانید در این آزمون ثبت‌نام کنید.

تنها کافی است نام رشته و دانشگاه و تاریخ فارغ التحصیلی خود را بدانید و معدل کارشناسی و ارشد خود را در خاطر داشته باشید.

اگر دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشد هستید تاریخ فارغ التحصیلی خود را ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ انتخاب کنید و معدل کل خود تا آخر تابستان ۱۴۰۲ را درج کنید.

در واقع به سادگی و بدون داشتن مدارک لازم برای کنکور دکتری  می توانید در این آزمون ثبت‌نام کنید.

تنها فایلی که در زمان ثبت‌نام باید بارگذاری شود، فایل تصویر خود شما است. این تصویر مشابه عکس پرسنلی است و بهتر است در انتخاب آن دقت کنید. گاهی همین عکس از سوی سازمان سنجش به دانشگاه محل قبولی ارسال و در کارت دانشجویی شما درج می‌شود!

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها