پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه امام صادق ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش دکتری استعداد درخشان استاد محور دانشگاه امام صادق علیه السلام ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در راستای رفع نیازهای کشور و بر اساس آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه امام صادق از بین دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته دارای استعداد درخشان، در رشته‌های اعلام شده دانشگاه در مقطع دکتری به روش استاد محور دانشجو می‌پذیرد.

دکتری استاد محور دانشگاه امام صادق

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه امام صادق

داوطلبان جهت ثبت نام، باید از طریق پرتال دانشگاه (سامانه گلستان) به نشانی https://edu.isu.ac.ir اقدام نمایند.

زمان ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط برای آزمون شفاهی دانشگاه از ۲۰ خرداد الی ۲۷ خرداد می‌باشد. داوطلبان می‌بایست لینک مربوط به پذیرش استعداد درخشان استاد محور در سامانه آموزشی دانشگاه (گلستان) را انتخاب و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام نمایند.

محل برگزاری مصاحبه و همچنین تشکیل دوره‌های دکتری برای رشته‌های مختص پردیس خواهران در محل پردیس خواهران به نشانی: تهران، بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی، پردیس خواهران دانشگاه امام صادق و سایر رشته‌ها از جمله مدیریت آموزشی برادران و دیگر داوطلبین و پذیرفته شدگان اعم از خواهران و برادران در محل مرکزی دانشگاه به نشانی: تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق می‌باشد.

پرداخت هزینه شرکت در مصاحبه علمی (آزمون شفاهی) به مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال (دومیلیون و پانصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی از طریق تکمیل مرحله پرداخت.

داوطلبانی که دارای نمره تراز آزمون کتبی (در سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) ۶۰۰۰ و بیشتر باشند، از پرداخت این هزینه معاف هستند.

فرآیند مصاحبه حضوری خواهد بود که زمان‌بندی آن در سایت دانشگاه منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نجفی
خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۰۰ ق٫ظ

سلام شهریه دانشگاه در مقطع دکتری چند هست