مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

فراخوان پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه علم و صنعت ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات پذیرش دکتری استاد محور استعداد درخشان دانشگاه علم و صنعت ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه این دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد جهت پذیرش به شیوه استاد محور بدون آزمون استعدادهای درخشان بر اساس آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور در دوره دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس عناوین رساله اعلام شده در جدول ۵ مورد بررسی قرار می دهد.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه علم و صنعت

متقاضیان باید ثبت نام اولیه خود را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ الی ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس  https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند.

دکتری استاد محور دانشگاه علم و صنعت

شرایط ثبت نام دکتری استاد محور دانشگاه علم و صنعت

الف) داشتن حداقل معدل ۱۶ در مقطع کارشناسی (با اعمال ضریب همترازی).

ب) داشتن حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد (با اعمال ضریب همترازی).

ج) کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق آئین نامه الزامی است.

تبصره ۱: کسب حداقل ۳ امتیاز از جدول ۱ (امتیازات پژوهشی) الزامی است.

تبصره ۲:  که تمام واحدهای تئوری (غیر از پایان نامه) خود را گذرانده باشند، در صورتی که جزء رتبه های اول، دوم یا سوم باشند، میتوانند بدون کسب ۳ امتیاز تبصره ۱ در آزمون مصاحبه شرکت نمایند. لازم به ذکر است چنانچه پذیرش هر ورودی در هر کد رشته محل در دوره کارشناسی ارشد تا ۵ نفر باشد، صرفاً رتبه اول، بین ۶ تا ۱۰ نفر، رتبه های اول و دوم و برای ۱۱ نفر و بالاتر، رتبه های اول تا سوم قابل قبول خواهد بود (بارگذاری گواهی رتبه الزامی است)

تبصره ۳: همه مقالات چاپ شده باید با ذکر استاد راهنمای دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد باشند. به مقالات فاقد نام استاد راهنما امتیازی تعلق نمی گیرد.

تبصره ۴: به حداکثر دو مقاله ارسالی امتیاز تعلق می‌گیرد (مقاله ارسالی ISI تا ۴ امتیاز و مقاله ارسالی علمی پژوهشی تا ۳ امتیاز)، مشروط بر این که صفحه نشان دهنده وضعیت مقاله در سایت مجله که به تایید استاد راهنمای دانشجو رسیده باشد، به همراه فایل مقاله بارگذاری شود

د) کسب نمره زبان خارجی پس از پذیرش در دوره دکتری و قبل از آزمون جامع دکتری الزامی است (مطابق با آئین نامه مصوب دانشگاه).

ه) متقاضیان استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعدادهای برای ورود به دوره تحصیلی دکتری می توانند بلافاصله پس از دانش آموختگی از دوره کارشناسی ارشد، برای ۳ دوره متوالی پذیرش در مهرماه، در فراخوان دانشگاه شرکت کنند.

(توضیح ضریب همترازی: هر دانشگاه دارای ضریبی می‌باشد که این ضریب بزرگتر یا مساوی ۱ بوده و در صورت بالاتر بودن این ضریب از ۱ تاثیر مثبت در معدل خواهد داشت. این ضریب را می‌توان از آموزش هر دانشگاه مطلع شد.) 

مدارک ثبت نام دکتری استاد محور دانشگاه علم و صنعت ۱۴۰۳

۱- تکمیل فرم متقاضی بدون آزمون استاد محور (فرم شماره ۱)

۲- گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه معدل دوره (تکمیل فرم شماره ۲)

۳- گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد به همراه معدل دوره (تکمیل فرم شماره ۳)

۴- فرم تایید مقاله توسط استاد راهنما (تکمیل فرم شماره ۴)

۵- سایر مدارک مطابق با موارد درخواست ثبت نام متقاضیان در سامانه گلستان (مطابق راهنمای تصویری ثبت نام)

۶- متقاضیان می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

۷- دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی کاربردی و پردیس های خودگردان و بین الملل (سایر دانشگاه ها) دوره های مجازی و نیمه حضوری (سایر دانشگاه ها) مطابق آئین نامه، مجاز به ورود به دوره دکتری این دانشگاه نمی باشند.

۸- مبلغ ۱/۶۸۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام در نظر گرفته شده که داوطلب به صورت الکترونیکی در مراحل ثبت نام پرداخت مینماید. هزینه ثبت نام به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.

  • پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده از سوی داوطلب به معنی پذیرش قطعی وی برای انجام مصاحبه نمی باشد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‌ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد. در هر زمان (حتی زمان فارغ التحصیلی) مشخص گردد که فرد پذیرش شده فاقد شرایط آیین نامه مربوطه بوده است، پذیرش وی لغو و عواقب ناشی از آن به عهده خود متقاضی خواهد بود.

 

امتیاز مصاحبه دکتری دانشگاه علم و صنعت

 

همترازی نمرات آزمون زبان دکتری دانشگاه علم و صنعت

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها