پارسه
وکیلی
نوگام
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه دانشگاه آزاد درخصوص جاماندگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرصت ثبت نام برای متاخرین مصاحبه کنکور دکتری و دوره بدون آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه این دانشگاه درخصوص فرصت مجدد برگزاری مصاحبه جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر است:

زمان ثبت نام مصاحبه جاماندگان دکتری دانشگاه آزاد

به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که فرم صلاحیت عمومی را تکمیل نموده‌اند و در موعد مقرر موفق به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده‌اند و یا داوطلبانی که  نسبت به تکمیل فرم صلاحیت‌های عمومی اقدام و به منظور مصاحبه ثبتنام نموده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده‌اند می‌رساند، از امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا روز جمعه ۱۹ مردادماه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود  به منظور  شرکت در مصاحبه اقدام نمایند.

داوطلبان توجه نمایند این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه می‌باشد.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده اند و یا قبلاً به منظور مصاحبه ثبت نام نموده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند در تاریخ اعلام شده در سایت فوق نسبت به ثبت نام خود به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نمایند.

زمان برگزاری مصاحبه جاماندگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شایان ذکر است مصاحبه با تاخیر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

زمان و محل انجام مصاحبه حضوری هفته سوم مرداد ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان می‌توانند با وارد نمودن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
inoor
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۴۷ ب٫ظ

من ۸ رفته بودم مصاحبه ….‍♀️‍♀️‍♀️
هرچی از بی نظمی و بدی و غیرحرفه ای بودنشون بگم کم گفتم‍♀️‍♀️حیف اون همه پولی که میره تو جیبشون‍♀️

Lavin
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  inoor

سلام رشته تحصیلی چی بود چقدر مصاحبه طول کشید چه چیزهایی پرسیدن؟!

بیتا حامد
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۲ ب٫ظ

انقد دیر تاریخ مصاحبه رو اعلام کردن که برنامه ریزی ها بهم خورد و کسی دیگه رغبت نمیکنه برای مصاحبه اقدام کنه حالا مجبور هستن تاریخ مجدد بذارن.عدم توجه به برنامه عمومی مردم و دانشگاه های دیگه .

محمد
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

اعلام نتایج رفت تا آخر شهریور

مرجان
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

واااای نههههه واقعا؟؟

محمد
مرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرجان

دیگه با این وضع معلومه دیگه . هفته سوم مرداد تازه میخوان تاریخ مصاحبه اعلام کنن . قطعا میفته اواخر مرداد اوایل شهریور مصاحبه جامانده ها. تا جمع بندی کنن بفرستن سنجش و…