مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه کردستان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام و موارد زیر به اطلاع می‌رسد: اسامی پذیرفته‌ شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

۱- اسامی اعلام شده بر اساس محتویات پرونده‌های ارسالی و مصاحبه علمی و کسب امتیاز از جداول سه‌گانه تکمیل شده توسط گروه‌های آموزشی مربوطه تنظیم شده است.

۲- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید صلاحیت علمی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت، لذا نتایج اعلام شده به منزله پذیرش قطعی نیست.

۳- پذیرفته شدگان اولیه لازم است مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت عمومی را جهت ارسال به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، حد اکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ به صورت یک فایل فشرده و با حجم کم منحصرا از طریق آدرس ایمیل استعدادهای درخشان برای گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نمایند:

مدارک لازم بررسی صلاحیت عمومی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون کنکور دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

الف- فایل عکس ۳*۴

ب- تصویر کارت ملی

ج- تصویر صفحه اول شناسنامه

د- تصویر فیش واریزی به مبلغ ۳/۴۲۴/۰۰۰ ریال (سیصد و چهل و دو هزار و چهارصد تومان) به شماره حساب به نام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور.

تذکر مهم: اگر داوطلبی جزو معرفی شدگان مصاحبه آزمون دکتر ی ۱۴۰۳ بوده و فرم صلاحیت عمومی تکمیل نموده است، نیازی به پرداخت مجدد وجه ندارد و بایستی جهت احراز حتماً فایل تصویر برگه فرم صلاحیت عمومی خود را از لینک زیر (قسمت مشاهده و پرینت) دریافت و آن را به همراه اطلاعات و مدارک خود به شرحی که اعلام شده به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل نماید تا به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو ارسال شود: https://register1.sanjesh.org/Salahiat1403/

نحوه ارسال مدارک پذیرفته‌شدگان دکتری بدون کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان 

داوطلبان لازم است مدارک ذکر شده را داخل یک پوشه (فولدر) که اسم آن نام و نام خانوادگی داوطلب می‌باشد قرار داده و به صورت یک فایل فشرده (zip یا rar) از طریق آدرس ایمیل زیر برای گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نمایند: estedad@uok.ac.ir

تذکر مهم

داوطلبان از ارسال مدارک به صورت پستی و دستی و همچنین از ارسال مدارک به صورت مستقیم برای دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو جدا خودداری نمایند.

۴- زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود.

۵- پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه کردستان در صورت قبولی در یک دانشگاه دیگر (چه از طریق کنکور و چه از طریق پذیرش بدون آزمون) و تمایل به انصراف از پذیرش در دانشگاه کردستان، لازم است فرم انصراف را تکمیل و همراه با تصویر کارت ملی از طریق آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام در فرم شماره ۱ درج کرده اند، به آدرس ایمیل estedad@uok.ac.ir ارسال و تاییدیه وصول ایمیل را دریافت نمایند. تمام عواقب ناشی از عدم انصراف در زمان مقرر به عهده شخص متقاضی است و گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان دراین زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها